SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Oglaševanje na družbenih omrežjih: primerjalna analiza
Blaž Cilenšek, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Internet ter predvsem družabna omrežja so v zelo kratkem obdobju postala velik del naše kulture. Večina ljudi ima vsaj en javen družaben profil. Preko družabnih omrežij komuniciramo in ohranjamo stike. Lahko pa tudi delimo slike, videje, kreativna dela, skratka karkoli želimo, da naši sledilci ali prijatelji vidijo. V tej diplomski nalogi si bomo podrobneje pogledali dve družabni omrežji, in sicer YouTube ter Facebook. Facebook in YouTube sta spletni mesti, ki ju večina ljudi uporablja že vrsto let in so ju sprejeli kot stvar vsakdanjika. Nanju se zanašamo za vsakodnevno zabavo ter tudi kot vir informacij. So pa oglaševalci ugotovili, da se ju je mogoče uporabiti za več kot to. Zaradi ogromnega števila uporabnikov lahko služita kot primerni platformi za oglaševanje. Namen diplomske naloge je raziskati ti dve spletni mesti in kakšne možnosti ponujata oglaševalcem. Raziskali bomo zmožnost oglaševanja ter ju med seboj primerjali. Želimo ugotoviti, katero spletno mesto je primernejše v smislu definiranja ciljne skupine, analitičnega programa ter preprostosti uporabe.
Keywords: Facebook, YouTube, oglaševanje, marketing
Published: 22.01.2019; Views: 177; Downloads: 36
.pdf Full text (1,53 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica