| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izbrana poglavja iz naravoslovnih znanosti - fizika
Borut Krajnc, Marko Žigart, Marjeta Capl, Vladimir Grubelnik, Marko Marhl, 2021, drugo učno gradivo

Opis: Navodila laboratorijskega dela pri predmetu Izbrana poglavja iz naravoslovnih znanosti – fizika je plod večletnega soustvarjanja in dograjevanja naravoslovnih vsebin različnih avtorjev. Glavni namen je ponuditi strnjeno in pregledno gradivo s področja fizikalnih laboratorijskih vaj za študentke in študente Razrednega pouka Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru. Gradivo je razdeljeno na 13 vsebinskih enot, ki pokrivajo vsa pomembna fizikalna področja od merjenj do astronomije. Vsaka enota je razčlenjena z navodili za izvedbo številnih fizikalnih poskusov, ki so neposredno uporabni pri naravoslovnih vsebinah na razredni stopnji v osnovni šoli. Izbrani so tisti poskusi, ki so poučni in zanimivi, hkrati pa izvedljivi z osnovnošolsko eksperimentalno opremo.
Ključne besede: Učno gradivo, fizika, laboratorijske vaje
Objavljeno: 27.02.2021; Ogledov: 188; Prenosov: 14
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...
; Gradivo je zbirka in zajema 1 gradivo!

2.
Uporaba analogije pri poučevanju verjetnosti v osnovni šoli
Marjeta Capl, 2020, magistrsko delo

Opis: Analogija je kognitivni proces prenosa informacij ali pomena z določenega objekta na drug objekt. V magistrski nalogi preizkušamo uporabo analogije pri poučevanju verjetnosti v osnovni šoli, pri čemer analogijo razumemo kot posebni primer transferja znanja. Vzorec je sestavljalo 66 učencev devetih razredov osnovne šole. Za namen raziskave smo uporabili dve igri s področja verjetnosti, pri katerih učenci določajo vsoto/razliko padlih pik dveh igralnih kock. Prva igra je predstavljala vir analogije, druga pa tarčo analogije. Z vidika poučevanja je verjetnost zelo zahtevna, saj pri učencih pogosto prihaja do neskladja med intuitivnimi in kognitivnimi zaznavami ter posledično do napačnih predstav. Za učence osnovnih šol spada verjetnost med eno izmed najbolj zahtevnih snovi z vidika razumevanja. Zaradi tega je pomembno, da se jim snov predstavi izkušenjsko preko »igre« in izvajanja poskusov, saj si učenci tako pridobivajo izkušnje z napovedovanjem dogodkov in njihovih verjetnosti. Rezultati naloge povedo, da večina učencev sklepanja z analogijo ni uporabila, prav tako se le v majhni meri prikazuje transfer znanja med virom in tarčo. V delu podamo tudi nekaj primerov nalog, preko katerih bi pri vsebini verjetnosti lahko spodbujali uporabo analogije.
Ključne besede: verjetnost, analogija, transfer znanja, didaktične igre
Objavljeno: 02.03.2020; Ogledov: 401; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

3.
Primerjava hitrosti reševanja nalog kemijskega računanja na tradicionalni način ter z uporabo IKT
Marjeta Capl, 2019, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je bila primerjava hitrosti reševanja nalog kemijskega računanja na tradicionalen način ter z uporabo IKT. Študent je dobil nalogo na temo priprave raztopin. Merila sem čas, v katerem poda rezultat v pisni obliki oziroma pošlje rezultat preko elektronske pošte. Na ta način sem preverila, kateri način je hitrejši: uporaba reagenčne steklenice in računala, uporaba prenosnega računalnika, interneta ter računala na računalniku ali uporaba mobilnega telefona, interneta ter računala na mobilnem telefonu. Vzorec so bili študentje Fakultete za naravoslovje in matematiko, smer izobraževalna kemija ter predmetni učitelj – kemija.
Ključne besede: kemijsko računanje, IKT, hitrost, tradicionalen način
Objavljeno: 05.11.2019; Ogledov: 362; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (2,41 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici