| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ORGANIZACIJSKA KULTURA IN KLIMA V PODJETJU TERME MARIBOR D.D.
Bernarda Brus, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Uspešna podjetja se zavedajo, da so človeški viri v organizaciji najpomembnejši faktor in tako predstavljajo dolgoročno konkurenčno prednost podjetja. Aktiviranje, vrednotenje in razvoj ter upravljanje človeškega kapitala mora postati osrednja naloga kadrovske funkcije. Ljudje s svojim znanjem, spretnostmi in sposobnostmi prinašajo podjetju prednost pred drugimi. Od kulture podjetja je odvisno, kakšni so odnosi med sodelavci, saj le-ti vplivajo na klimo in končno na zadovoljstvo zaposlenih. Zaposleni so na delovnem mestu in pri delu lahko učinkoviti in uspešni, če so zadovoljni. To je dejstvo in tega se v podjetjih še vedno premalo zavedajo. Če bodo zaposleni ustrezno motivirani in nagrajeni ter bodo imeli možnost usposabljanja in izobraževanja, bodo imeli še večji zagon za doseganje želenega skupnega rezultata. Za uspešno doseganje ciljev podjetja je potrebna kombinacija zadovoljstva zaposlenih, vključevanje zaposlenih v procese oblikovanja dela, obogatitev dela ter materialno in nematerialno nagrajevanje zaposlenih.
Keywords: kultura, klima, človeški viri, znanje, uspešnost, zadovoljstvo, motivacija, nagrajevanje, usposabljanje, izobraževanje.
Published: 26.02.2010; Views: 2758; Downloads: 380
.pdf Full text (1,02 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica