| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 113
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Izboljšava transakcije v programu SAP
David Skok, 2020, diplomsko delo

Opis: S to nalogo želimo prikazati, kako smo dosegli pohitritev programskih rešitev SAP, ki so bile zaradi vse večjega obsega dela nujno potrebne in niso zadoščale trenutnim programskim rešitvam. Naloge smo se lotili tako, da smo transakcijo v programu SAP izboljšali, saj so je uporabniki vajeni in ne bo potrebe po dodatnih izobraževanjih. Posledično lahko rešitve dosežemo v hitrejšem času kot sicer. S pohitritvijo programskih rešitev smo prišli do pričakovanih rezultatov, delo uporabnikov je sedaj hitrejše, natančnejše ter brez napak. Sedaj se lahko zanesejo na proces avtomatizacije in so skoraj neodvisni od človeškega faktorja. S pohitritvijo programskih rešitev smo ugodili tudi poslovodstvu, ker smo zmanjšali stroške, ki so nastali zaradi napak, ki so se prej dogajale.
Ključne besede: program SAP, izboljšava transakcije, pohitritev, produktivnost
Objavljeno: 01.12.2020; Ogledov: 365; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

2.
Optimizacija zvijanja proteinov znotraj kubične mreže s pomočjo evolucijskega algoritma in grafične procesne enote
Matic Vipotnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo implementirali algoritem za optimizacijo zvijanja proteinov znotraj modela HP. Algoritem na centralno procesni enoti porabi veliko časa, da protein zvije v optimalno strukturo. Zato smo algoritem prilagodili, da se izvaja na grafični procesni enoti. Učinkovitost algoritma smo analizirali na znanih sekvencah iz literature. S pomočjo algoritma, ki se je izvajal na grafični procesni enoti smo v povprečju dosegli 10,2 - kratno pohitritev v primerjavi z algoritmom, ki se izvaja na centralno procesni enoti.
Ključne besede: zvijanje proteinov, CUDA, optimizacija, evolucijski algoritem
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 107; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (748,33 KB)

3.
Analiza optimizacij prevajalnikov jezika C++ s programskim bremenom algoritma jSO
Niko Pavlinek, 2020, diplomsko delo

Opis: Dandanes je poznavanje mehanizmov optimizacije pri prevajalniku bistvenega po- mena za pisanje visokozmogljive programske opreme. Ker je omenjeno področje precej kompleksno, je za večino programskih inženirjev tuje. V tem diplomskem delu analiziramo optimizacije, ki jih opravljajo prevajalniki jezika C++. S pomočjo programskega bremena algoritma jSO izvedemo meritve učinkovitosti optimizacije generirane kode. Z uporabo teh meritev nato poiščemo in izvedemo morebitne izbolj- šave implementacije algoritma jSO.
Ključne besede: programski jezik, prevajalnik, optimizacija, algoritem jSO
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 61; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (216,50 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Zasnova in razvoj sistema za rudarjenje mnenja, s pomočjo besednih vektorjev in nevronskih mrež
Miha Hozjan, 2020, magistrsko delo

Opis: V zadnjih letih je, predvsem s porastom socialnih medijev, analiza sentimenta postala ena izmed glavnih vej obdelave naravnega jezika. Intenzivno se uporablja na različnih področjih, med drugim tudi v političnem prostoru. V sklopu magistrske naloge smo izdelali sistem za rudarjenje mnenja, ki uspešno razvrsti komentarje, zapisane v slovenskem jeziku, v tri kategorije, in sicer pozitivne, negativne in nevtralne. Po proučitvi strokovne in znanstvene literature ter razvoju in primerjavi različnih modelov nam je uspelo pokazati, da lahko z uvedbo besednih vektorjev v kombinaciji z nevronskimi mrežami občutno izboljšamo delovanje takšnega sistema.
Ključne besede: analiza sentimenta, besedni vektorji, nevronske mreže, obdelava naravnega jezika
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 55; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

5.
Spletna aplikacija za motoristične klube z uporabo tehnologije .NET
Jure Klemen, 2019, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu je predstavljena spletna aplikacija, ki je namenjena motoristom in motorističnim društvom za lažje vodenje društva. Pri izdelavi spletne aplikacije smo uporabili tehnologije HTML, JavaScript, Razor in podatkovno bazo SQL. Spletno aplikacijo smo načrtovali in ločili na zasebni in javni del. Javni del je namenjen vsem obiskovalcem spletne aplikacije, zasebni del pa je namenjen registriranim uporabnikom oz. zastopnikom društev. V javnem delu je obiskovalcu omogočeno iskanje dogodkov, ki so jih društva objavila. V zasebnem delu uporabniku omogočamo vodenje članov, dodajanje in urejanje dogodkov, dodajanje in pregled zapisnikov sestankov in urejanje koledarja.
Ključne besede: spletna aplikacija, motoristična društva, ASP.NET, JavaScript, jQuery, SQL
Objavljeno: 19.12.2019; Ogledov: 532; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (3,34 MB)

6.
Reševanje problema inverzne kinematike s pomočjo algoritma diferencialne evolucije
Timi Kupčič, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu predstavimo reševanje problema inverzne kinematike s pomočjo algoritma diferencialne evolucije. Algoritem predstavimo na primeru robotske roke PUMA 560 skupaj z dobljenimi rezultati. Dodatno ga preizkusimo tudi na robotski roki KUKA KR 16 in ostalih problemih inverzne kinematike zunaj področja robotike, s čimer nakažemo njegovo vsestranskost. Dobljeni rezultati so pokazali, da je algoritem relativno hiter in uspešen pri reševanju problema inverzne kinematike in je tako ob ustreznih nastavitvah sposoben najti dobre rešitve za katerikoli problem.
Ključne besede: diferencialna evolucija, inverzna kinematika, robotska roka
Objavljeno: 22.11.2019; Ogledov: 322; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (3,41 MB)

7.
Programsko okolje za razvoj in preizkušanje stohastičnih algoritmov
Klemen Ledinek, 2019, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je narediti programsko okolje za razvoj stohastičnih algoritmov, ki bo omogočalo enostavno in hitro dodajanje novih stohastičnih algoritmov in različnih problemov. Okolje bo zasnovano tako, da bo omogočalo izvajanje eksperimentov s pomočjo neodvisnih zagonov, ki se bodo lahko izvajali na več nitih. Prav tako pa bo mogoče rezultate algoritmov tudi primerjati.
Ključne besede: programsko okolje, stohastični algoritem, primerjava algoritmov, razvoj algoritmov, reševanje težkih problemov
Objavljeno: 22.11.2019; Ogledov: 205; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

8.
Spletna aplikacija za igranje šaha
Mitja Sreš, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena implementacija spletne aplikacije, ki omogoča igranje šaha preko spleta. V nalogi smo raziskali že obstoječe aplikacije, prikazali, kako preverjamo, če se figura premika po šahovskih pravilih, opisali uporabljene tehnologije in prikazali podrobno delovanje aplikacije. Aplikacijo smo razvili s pomočjo ogrodja ASP.NET, ki omogoča izdelovanje dinamičnih spletnih aplikacij. Za komunikacijo med strežnikom in odjemalcem smo uporabili knjižnico SignalR.
Ključne besede: spletna aplikacija, igranje šaha, predstavitev šahovske igre
Objavljeno: 21.11.2019; Ogledov: 224; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

9.
Prilagodljiva spletna aplikacija za vizualizacijo zvijanja proteinov
Isak Fehrić, 2019, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je implementirati prilagodljivo spletno aplikacijo za vizaulizacijo zvijanja proteinov. Aplikacija bo omogočala vizualizacijo zvijanja proteinov na napravah z različno ločljivostjo. Vizualizirati bo možno zvijanje proteinov za dva poenostavljena modela HP in AB. Model HP postavlja aminokisline v kubično mrežo, medtem ko model AB postavlja aminokisline na poljuben položaj znotraj tridimenzionalnega prostora. Vizualizacija zvijanja proteinov znotraj naše aplikacije bo tako omogočila vpogled v delovanje algoritmov optimizacije zvijanja proteinov, za oba modela.
Ključne besede: model AB, model HP, prilagodljiva spletna aplikacija, vizualizacija zvijanja proteinov
Objavljeno: 21.11.2019; Ogledov: 170; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

10.
Globoko učenje in igra dama
Jan Popič, 2019, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu smo zasnovali računalniški program AlphaLady, ki se je sposoben naučiti igranja igre dama brez vnosa človeškega znanja. Za dosego tega smo uporabili vzpodbujevalno učenje, drevesno preiskovanje Monte Carlo in globoke konvolucijske mreže za ocenitev posameznih stanj v igri. Predstavili smo programe Alpha Go, AlphaGo Zero in AlphaZero, na podlagi katerih je zasnovan naš program. Opisali smo uporabljeno ogrodje in teoretično ozadje uporabljenih pristopov. Uspelo nam je naučiti 9 različic programa, pri čemer je vsaka naslednja različica enakovredna ali boljša kot prejšnja.
Ključne besede: umetna inteligenca, globoko učenje, konvolucijska nevronska mreža, drevesno preiskovanje Monte Carlo, vzpodbujevalno učenje, igra dama
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 450; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (749,47 KB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici