1. Izboljšava transakcije v programu SAPDavid Skok, 2020, diplomsko delo Opis: S to nalogo želimo prikazati, kako smo dosegli pohitritev programskih rešitev SAP, ki so
bile zaradi vse večjega obsega dela nujno potrebne in niso zadoščale trenutnim
programskim rešitvam. Naloge smo se lotili tako, da smo transakcijo v programu SAP
izboljšali, saj so je uporabniki vajeni in ne bo potrebe po dodatnih izobraževanjih.
Posledično lahko rešitve dosežemo v hitrejšem času kot sicer.
S pohitritvijo programskih rešitev smo prišli do pričakovanih rezultatov, delo uporabnikov
je sedaj hitrejše, natančnejše ter brez napak. Sedaj se lahko zanesejo na proces
avtomatizacije in so skoraj neodvisni od človeškega faktorja.
S pohitritvijo programskih rešitev smo ugodili tudi poslovodstvu, ker smo zmanjšali
stroške, ki so nastali zaradi napak, ki so se prej dogajale. Ključne besede: program SAP, izboljšava transakcije, pohitritev, produktivnost Objavljeno: 01.12.2020; Ogledov: 365; Prenosov: 0
Celotno besedilo (1,85 MB) |
2. Optimizacija zvijanja proteinov znotraj kubične mreže s pomočjo evolucijskega algoritma in grafične procesne enoteMatic Vipotnik, 2020, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo implementirali algoritem za optimizacijo zvijanja proteinov znotraj modela HP. Algoritem na centralno procesni enoti porabi veliko časa, da protein zvije v optimalno strukturo. Zato smo algoritem prilagodili, da se izvaja na grafični procesni enoti. Učinkovitost algoritma smo analizirali na znanih sekvencah iz literature. S pomočjo algoritma, ki se je izvajal na grafični procesni enoti smo v povprečju dosegli 10,2 - kratno pohitritev v primerjavi z algoritmom, ki se izvaja na centralno procesni enoti. Ključne besede: zvijanje proteinov, CUDA, optimizacija, evolucijski algoritem Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 107; Prenosov: 34
Celotno besedilo (748,33 KB) |
3. |
4. Zasnova in razvoj sistema za rudarjenje mnenja, s pomočjo besednih vektorjev in nevronskih mrežMiha Hozjan, 2020, magistrsko delo Opis: V zadnjih letih je, predvsem s porastom socialnih medijev, analiza sentimenta postala ena izmed glavnih vej obdelave naravnega jezika. Intenzivno se uporablja na različnih področjih, med drugim tudi v političnem prostoru. V sklopu magistrske naloge smo izdelali sistem za rudarjenje mnenja, ki uspešno razvrsti komentarje, zapisane v slovenskem jeziku, v tri kategorije, in sicer pozitivne, negativne in nevtralne. Po proučitvi strokovne in znanstvene literature ter razvoju in primerjavi različnih modelov nam je uspelo pokazati, da lahko z uvedbo besednih vektorjev v kombinaciji z nevronskimi mrežami občutno izboljšamo delovanje takšnega sistema. Ključne besede: analiza sentimenta, besedni vektorji, nevronske mreže, obdelava naravnega jezika Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 55; Prenosov: 15
Celotno besedilo (1,22 MB) |
5. Spletna aplikacija za motoristične klube z uporabo tehnologije .NETJure Klemen, 2019, diplomsko delo Opis: V zaključnem delu je predstavljena spletna aplikacija, ki je namenjena motoristom in motorističnim društvom za lažje vodenje društva. Pri izdelavi spletne aplikacije smo uporabili tehnologije HTML, JavaScript, Razor in podatkovno bazo SQL. Spletno aplikacijo smo načrtovali in ločili na zasebni in javni del. Javni del je namenjen vsem obiskovalcem spletne aplikacije, zasebni del pa je namenjen registriranim uporabnikom oz. zastopnikom društev. V javnem delu je obiskovalcu omogočeno iskanje dogodkov, ki so jih društva objavila. V zasebnem delu uporabniku omogočamo vodenje članov, dodajanje in urejanje dogodkov, dodajanje in pregled zapisnikov sestankov in urejanje koledarja. Ključne besede: spletna aplikacija, motoristična društva, ASP.NET, JavaScript, jQuery, SQL Objavljeno: 19.12.2019; Ogledov: 532; Prenosov: 110
Celotno besedilo (3,34 MB) |
6. Reševanje problema inverzne kinematike s pomočjo algoritma diferencialne evolucijeTimi Kupčič, 2019, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu predstavimo reševanje problema inverzne kinematike s pomočjo algoritma diferencialne evolucije. Algoritem predstavimo na primeru robotske roke PUMA 560 skupaj z dobljenimi rezultati. Dodatno ga preizkusimo tudi na robotski roki KUKA KR 16 in ostalih problemih inverzne kinematike zunaj področja robotike, s čimer nakažemo njegovo vsestranskost. Dobljeni rezultati so pokazali, da je algoritem relativno hiter in uspešen pri reševanju problema inverzne kinematike in je tako ob ustreznih nastavitvah sposoben najti dobre rešitve za katerikoli problem. Ključne besede: diferencialna evolucija, inverzna kinematika, robotska roka Objavljeno: 22.11.2019; Ogledov: 322; Prenosov: 142
Celotno besedilo (3,41 MB) |
7. Programsko okolje za razvoj in preizkušanje stohastičnih algoritmovKlemen Ledinek, 2019, diplomsko delo Opis: Namen diplomske naloge je narediti programsko okolje za razvoj stohastičnih algoritmov, ki bo omogočalo enostavno in hitro dodajanje novih stohastičnih algoritmov in različnih problemov. Okolje bo zasnovano tako, da bo omogočalo izvajanje eksperimentov s pomočjo neodvisnih zagonov, ki se bodo lahko izvajali na več nitih. Prav tako pa bo mogoče rezultate algoritmov tudi primerjati. Ključne besede: programsko okolje, stohastični algoritem, primerjava algoritmov, razvoj algoritmov, reševanje težkih problemov Objavljeno: 22.11.2019; Ogledov: 205; Prenosov: 30
Celotno besedilo (1,01 MB) |
8. Spletna aplikacija za igranje šahaMitja Sreš, 2019, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je predstavljena implementacija spletne aplikacije, ki omogoča igranje šaha preko spleta. V nalogi smo raziskali že obstoječe aplikacije, prikazali, kako preverjamo, če se figura premika po šahovskih pravilih, opisali uporabljene tehnologije in prikazali podrobno delovanje aplikacije. Aplikacijo smo razvili s pomočjo ogrodja ASP.NET, ki omogoča izdelovanje dinamičnih spletnih aplikacij. Za komunikacijo med strežnikom in odjemalcem smo uporabili knjižnico SignalR. Ključne besede: spletna aplikacija, igranje šaha, predstavitev šahovske igre Objavljeno: 21.11.2019; Ogledov: 224; Prenosov: 24
Celotno besedilo (1,45 MB) |
9. |
10. Globoko učenje in igra damaJan Popič, 2019, diplomsko delo Opis: V zaključnem delu smo zasnovali računalniški program AlphaLady, ki se je sposoben naučiti igranja igre dama brez vnosa človeškega znanja. Za dosego tega smo uporabili vzpodbujevalno učenje, drevesno preiskovanje Monte Carlo in globoke konvolucijske mreže za ocenitev posameznih stanj v igri. Predstavili smo programe Alpha Go, AlphaGo Zero in AlphaZero, na podlagi katerih je zasnovan naš program. Opisali smo uporabljeno ogrodje in teoretično ozadje uporabljenih pristopov. Uspelo nam je naučiti 9 različic programa, pri čemer je vsaka naslednja različica enakovredna ali boljša kot prejšnja. Ključne besede: umetna inteligenca, globoko učenje, konvolucijska nevronska mreža, drevesno preiskovanje Monte Carlo, vzpodbujevalno učenje, igra dama Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 450; Prenosov: 154
Celotno besedilo (749,47 KB) |