| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza dejavnikov zadovoljstva zaposlenih v butičnem hotelu
Jure Bonča, 2019, diplomsko delo

Opis: Podjetje, ki pomena zadovoljstva zaposlenih kot takega ne priznava, v današnjem času ne more več pričakovati dobrih poslovnih rezultatov. Zadovoljstvo zaposlenih se odraža na vsakem koraku v podjetju, ne nazadnje tudi in predvsem pri gostih oziroma strankah. V turizmu možnosti po »popravnem izpitu« pri gostih ni kaj dosti. Nezadovoljna stranka se verjetno nikoli več ne bo vrnila, bo pa poskrbela, da za njeno nezadovoljstvo izve čim več ljudi. Merjenje zadovoljstva zaposlenih nam preko povratnih informacij razkriva, katera so tista področja, ki jih je treba spremeniti in kjer je treba uvesti nove ali dodatne ukrepe, da se poveča ali okrepi zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji. V empiričnem delu smo anketirali zaposlene v butičnem hotelu X. Ugotovili smo, da so sodelujoči v raziskavi najbolj zadovoljni z možnostjo napredovanja, dobrim plačilom za delo in kompetencami, dobrimi medsebojnimi odnosi, prijateljsko komunikacijo v podjetju ter z dobrimi možnostmi strokovnega in osebnega razvoja. V raziskavi smo odkrili nadpovprečno zadovoljstvo zaposlenih, kljub temu smo pri nekaterih dejavnikih podali predloge, ki so za podjetje vsekakor sprejemljivi, saj s seboj ne prinašajo nobenih finančnih bremen.
Ključne besede: zadovoljstvo, zaposleni, gosti, merjenje, dejavniki
Objavljeno v DKUM: 26.09.2019; Ogledov: 1454; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici