| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 224
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Zasnova funkcionalnih specifikacij sistema za dokumentiranje dializnega zdravljenja
Emina Keranović, 2021, magistrsko delo

Opis: Z dokumentiranjem se v zdravstveni negi srečujemo vsakodnevno. Pogosto medicinsko osebje, ki preživi največ časa ob pacientu, meni, da je to zamudno in preobsežno. Čeprav se zavedamo pomembnosti dokumentiranja, to zaradi pomankanja časa in kadra pogosto izvedemo na najhitrejši možni način in s tem zabeležimo le podatke, ki jih subjektivno ocenimo kot pomembne. Časovna stiska kot posledica pomanjkanja zadostnega števila kadra nas s tem prisili v vsakodnevno, nedosledno dokumentiranje. V magistrski nalogi smo se osredotočili na dokumentiranje v zdravstvu. Opredelili smo se na kronično dializno zdravljenje, ki ni klasična oblika zdravljenja, ki smo jim priča na oddelkih, temveč gre za specifično obliko ambulantnega zdravljenja, kjer prihaja do hitro spreminjajočih se situacij in ukrepov. V tem trenutku na tem področju nimamo razvitega elektronskega dokumentiranja. Trenutno je papirnata dokumentacija edini način beleženja informacij, kar nam predstavlja veliko pomanjkljivost predvsem pri sledljivosti zdravstvenega osebja, ki je posamezen ukrep predpisalo oz. izvedlo. Zaradi nekaterih izhodišč v praksi smo se odločili predstaviti funkcionalne specifikacije sistema kot podlago za izdelavo programa elektronskega dokumentiranja. Naredili smo prvi korak pri razvoju programa v prihodnosti, ki bi nam omogočal natančno spremljanje pacientov in s tem poenostavili in predvsem izničili napake, ki se pojavljajo pri uporabi papirnate dokumentacije kot posledica človeške napake. Celoto smo vizualno podkrepili, kar nam omogoča bolj pregleden način ter tako nudi hitrejši zapis informacij. Izpostavili smo prednosti, slabosti, priložnosti in tveganja, ki smo jih zaznali pri zasnovi sistema. Osredotočili smo se predvsem na zasnovo sistema, ki bi ga bilo smiselno vpeljati in aktivno uporabiti v praksi.
Ključne besede: elektronsko dokumentiranje, dializno zdravljenje, papirnata dokumentacija, dializna knjiga
Objavljeno: 12.03.2021; Ogledov: 121; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

2.
Vpliv usklajevanja delovnega in družinskega življenja na zavzetost zaposlenih pri delu
Jasmina Žnidaršič, 2020, doktorska disertacija

Opis: Doktorska disertacija je razdeljena na tri glavne dele, in sicer na teoretični del, empirični del in zaključni del. V teoretičnem delu smo z namenom predstavitve področja analizirali obstoječo literaturo in predhodne raziskave ter opisali vse proučevane koncepte, to je usklajevanje dela in družine, ter vse tri ravni, ki vplivajo na usklajevanje (posameznik, organizacija in država), zadovoljstvo z življenjem in delom ter zavzetost. V drugem, empiričnem delu smo na osnovi pregleda literature postavili izhodiščni model in izvedli raziskavo med zaposlenimi v slovenskih podjetjih, katere cilj je bil postaviti celovit model, ki bo pojasnil vpliv dejavnikov na vseh treh ravneh (posameznik, organizacija, država) na usklajevanje dela in družine, ter povezavo z zavzetostjo pri delu. Raziskavo smo izvedli v obliki študije primera. Pripravili smo kvotni vzorec glede na velikost podjetja, pri čemer smo zaradi preobsežnosti števila podjetij izločili mikropodjetja. V raziskavo smo tako vključili pol odstotka vseh podjetij v Sloveniji, kar pomeni 2 veliki, 10 srednjih in 38 malih podjetij, pri čemer smo se pri velikih in srednjih omejili na proizvodna podjetja. V raziskavo so bili vključeni vsi zaposleni v teh podjetjih, od katerih je anketni vprašalnik skupaj v celoti izpolnilo 343 zaposlenih. Po izvedeni raziskavi smo s pomočjo metode SEM in drugih statističnih analiz preverili povezave med proučevanimi koncepti v našem modelu. V tretjem delu doktorske disertacije smo kot rezultat raziskave in analize podatkov izdelali končni model vpliva usklajevanja dela in družine na zavzetost zaposlenih ter razložili rezultate. V raziskavi smo ugotovili, da na usklajevanje dela in družine pomembno vplivajo dejavniki na ravni posameznika (osebnost, podpora partnerja in otroci), organizacije (zahtevnost dela, podpora vodstva in sodelavcev, družini prijazni ukrepi) in države (zadovoljstvo z materinskim in očetovskim dopustom ter posameznikova percepcija podpore države). Ugotovili smo tudi, da usklajevanje dela in družine pomembno vpliva na zadovoljstvo posameznika pri delu in v še večji meri na zadovoljstvo v življenju. Zadovoljstvo pri delu in v življenju sta medsebojno pozitivno povezana. Ugotovili smo tudi, da usklajevanje dela in družine pozitivno vpliva na zavzetost zaposlenih pri delu, kar je bila glavna teza naše doktorske disertacije, na zavzetost pri delu pa pozitivno vpliva tudi posameznikova percepcija podpore organizacije pri usklajevanju dela in družine. Poleg tega pa na zavzetost posameznika pri delu pozitivno vplivata tudi zadovoljstvo pri delu in zadovoljstvo v življenju. S pomočjo analize predhodne literature in rezultatov lastne raziskave smo dokazali pomembne povezave med vsemi proučevanimi koncepti. Dodano vrednost doktorske disertacije pa poleg izdelanega modela predstavljajo tudi sklepne ugotovitve, ki ponujajo tako možnosti za nadaljnje raziskovanje kot tudi praktično vrednost za podjetja. Oblikovani končni model predstavlja celovit in razširjen model, ki povezuje štiri pomembne koncepte: usklajevanje dela in družine, zadovoljstva pri delu in z življenjem ter zavzetost posameznika pri delu. Dodana znanstvena vrednost doktorske disertacije je interdisciplinarni pristop proučevanja, ki zajema tako kadrovski kot psihološki vidik proučevanja obravnavane problematike. Glavni znanstveni prispevek je torej izdelan celovit model, ki vključuje vse segmente in je zapolnil vrzel v znanstveni literaturi ne le v Sloveniji, temveč tudi v svetu. Rezultati doktorske disertacije imajo tudi praktično vrednost, saj model organizacijam ponuja vpogled v to, kako lahko ukrepi podjetja, ki pomagajo zaposlenemu usklajevati delovno in družinsko življenje in ob tem upoštevajo potrebe in želje zaposlenih, pripomorejo k večji zavzetosti zaposlenih na delovnem mestu ter s tem dosežejo cilj, h kateremu stremijo vsa podjetja – to sta večji dobiček in večja konkurenčnost na trgu.
Ključne besede: delo, zaposleni, zavzetost, družinsko življenje, usklajevanje, zadovoljstvo.
Objavljeno: 12.03.2021; Ogledov: 195; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (2,50 MB)

3.
Vpliv družbenih sprememb na kadre v maloprodaji podjetja Petrol d.d.
Anton Figek, 2020, magistrsko delo

Opis: Kadri v podjetju so temeljnega pomena, saj predstavljajo največji potencial in konkurenčno prednost organizacije. Uspešnost in učinkovitost podjetja je med drugimi odvisna od vodstvenega postopanja s kadri, torej kako jih planira, razvija, usposablja, nagrajuje in vzdržuje dobre medosebne odnose. V letu 2008 smo opravili prvo raziskavo med zaposlenimi v podjetju Petrol maloprodaja d. o. o. V letih, ki so sledila 2008, je nastopila gospodarska kriza, ki je zajela ves svet in prizadela vse panoge gospodarstva in prodrla v njihove najgloblje pore. Zato smo v letu 2019 za primerjavo ponovno izvedli raziskavo, da bi ugotovili, do kakšnih sprememb je prišlo v tem času in zakaj. Zanimalo nas je, kako na vse te spremembe gledajo zaposleni na bencinskih servisih in podjetje samo. V raziskavi leta 2008 smo preučili, kako izobrazba vpliva na kvaliteto dela kadra, kakšen pogled ima na to vodstvo podjetja in kako se njihovo mnenje razlikuje od mnenja zaposlenih. Ugotovili smo, da se vodilni zavedajo pomembnosti kadra pri razvoju podjetja in cenijo njihovo delo. Zaposleni na bencinskih servisih pa se prav tako zavedajo takšnega mnenja vodilnih. To se kaže v sistemu plač, nagrad in kariernemu napredovanju. Anketirani v letu 2008 so bili mnenja, da nimajo pomembnega vpliva na razvoj in uspešnost podjetja, kar se je v letu 2019 spremenilo in večina je mnenja, da lahko pomembno vpliva na razvoj in uspešnost podjetja. Z raziskavo v letu 2019 smo ugotovili, da zaposleni z višjo stopnjo izobrazbe, praviloma vodilni kader, občutijo večje zadovoljstvo in manj stresa na delovnem mestu; manj se bojijo za izgubo službe in so bolj zadovoljni s sistemom nagrajevanja in medsebojnimi odnosi. Primerjava rezultatov obeh raziskav nam je omogočila vpogled v spremembe, ki so se zgodile v razmišljanju zaposlenih ter njihovem statusu v podjetju. Rezultati raziskave v letu 2019 in primerjava obeh obdobij so pokazali, da so zaposleni v letu 2019 mnenja, da bi zvišanje stopnje izobrazbe bolj vplivalo na dvig kvalitete njihovega življenja kot v letu 2008. Ugotovili smo, da sta stopnja izobrazbe zaposlenega in zaznavanje vpliva družbenih sprememb v podjetju pozitivno povezana ter da je večji vpliv družbenih sprememb negativno povezan z željo, da bi se zaposlili v drugem podjetju.
Ključne besede: kadri, podjetje, upravljanje s kadri, družbene spremembe
Objavljeno: 09.12.2020; Ogledov: 174; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

4.
PLANIRANJE IN RAZVOJ RECEPTORSKEGA KADRA HOTELA ASTORIE
Žiga Papov, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na proces planiranja in razvoja kadra v izbranem hotelu. V teoretičnem delu smo predstavili vrste in modele planiranja kadrov, na osnovi katerih smo v nadaljevanju opisali metode in tehnike planiranja kadrov. Temu je sledila predstavitev metodologije planiranja kadrov, ki predstavlja osnovo za razvoj kadrov. V našem primeru smo predstavili razvoj turističnega kadra – natančneje razvoj receptorskega kadra. V empiričnem delu smo podrobneje predstavili hotel Astoria Bled, kadrovsko strukturo hotela in receptorskega oddelka ter natančno opisali planiranje in razvoj receptorskega kadra. V tem delu diplomskega dela smo zato želeli raziskati, ali izbrani hotel planira in razvija svoj receptorski kader ter kako ta proces izvajajo. V ta namen smo izvedli strukturirane intervjuje z vodjem MIC-a, F&B managerja1 , v nadaljevanju vodjo gostinstva in praktičnega izobraževanja ter vodjo hotelske recepcije, enim redno zaposlenim receptorjem in vodjo kadrovske službe. Na podlagi transkripcije odgovorov oziroma dekodiranih strukturiranih intervjujev smo v nadaljevanju podali predloge za izboljšave planiranja in razvoja receptorskega kadra v hotelu Astoria Bled.
Ključne besede: planiranje, razvoj, receptorski kader, Bled, hotel Astoria.
Objavljeno: 11.11.2020; Ogledov: 172; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (744,03 KB)

5.
Zadovoljstvo zaposlenih s podporo podjetja pri usklajevanju dela in družine v družini prijaznem podjetju Telekom Slovenije d.d.
Tatjana Kepic, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi nas je zanimalo, kako so zaposleni zadovoljni s podporo podjetja pri koriščenju ukrepov iz certifikata Družini prijazno podjetje. V teoretičnem delu smo predstavili pojme, ki so povezani z usklajevanjem dela in družine, in sicer: družina, delo ter usklajevanje med delom in družino. Zanimalo nas je tudi, v katerih situacijah se pojavi konflikt med delom in družino ter kakšno vlogo imajo pri tem država, podjetje in posameznik. V nadaljevanju smo na kratko opisali, kaj certifikat Družini prijazno podjetje pomeni, ter postopek pridobitve osnovnega in polnega certifikata. V empiričnem delu smo na kratko predstavili podjetje, v katerem smo opravili spletno anketo. Z njo smo ugotavljali zadovoljstvo zaposlenih z ukrepi, ki se izvajajo v okviru certifikata Družini prijazno podjetje, katere ukrepe zaposleni najbolj koristijo ter ali sami menijo, da imajo usklajene delovne in družinske obveznosti. Rezultati analize so pokazali, da so zaposleni na Telekomu Slovenije v povprečju zadovoljni z družini prijaznimi ukrepi, ki jih podjetje izvaja v okviru certifikata. Ugotovili smo tudi, da obstaja razlika v uspešnosti usklajevanja dela in družine glede na spol. Zato podjetju predlagamo, da zaposlenim ženskam na različnih seminarjih in izobraževanjih podrobneje predstavi prednosti koriščenja ukrepov v okviru certifikata Družini prijazno podjetje.
Ključne besede: delo, družina, usklajevanja dela in družine, certifikat Družini prijazno podjetje
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 192; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

6.
Percepcija posameznikov o kadrovskih agencijah
Katja Simendić, 2020, diplomsko delo

Opis: V Sloveniji poznamo več načinov zaposlitve, med katere spada tudi zaposlitev preko kadrovske agencije. Razlogi, da se podjetja odločajo za sodelovanje s kadrovskimi agencijami, so različni. Predvsem je glavni razlog, da se morajo podjetja prilagajati trgu dela, zaradi negotovih razmer in konkurence. Zato se podjetja odločajo za fleksibilne oblike zaposlovanja, kar jim omogočajo kadrovske agencije. Pomembno vlogo pri zaposlovanju preko kadrovske agencije predstavlja tudi percepcija posameznikov o kadrovskih agencijah. Posamezniki imajo namreč različna mnenja o kadrovskih agencijah, s poznavanjem le-tega lahko oblikujemo priporočila za izboljšanje dela kadrovskih agencij. V teoretičnem delu diplomskega dela smo preučili literaturo vezano na kadrovske agencije, delovanje kadrovskih agencij v mednarodnem okolju in Sloveniji. Zanimale so nas prednosti in slabosti sodelovanja s kadrovskimi agencijami za delodajalce in zaposlene ter zakonska ureditev kadrovskih agencij. Opisan je potek iskanja in selekcije kadrov ter spremembe na trgu dela. V raziskovalnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika preverjali mnenje posameznikov o kadrovskih agencijah in zadovoljstvo z delovnim mestom preko kadrovske agencije ter zaposlitvijo direktno preko podjetja. Rezultati raziskave so pokazali, da se posamezniki najbolj posvečajo iskanju zaposlitve direktno preko podjetja, kar dokazuje tudi hipoteza, da se posamezniki bolj želijo zaposliti direktno preko podjetja, kot zaposliti preko kadrovske agencije, katero smo tekom raziskave potrdili. Rezultati raziskave so tudi pokazali, da je med zaposlenimi direktno preko podjetja in zaposlenimi preko kadrovske agencije minimalna razlika med zadovoljstvom na delovnem mestu in, da zaposleni direktno preko podjetja nimajo v povprečju bolj negativnega mnenja o kadrovskih agencijah kot zaposleni preko kadrovske agencije, kar smo dokazali s tem, da smo drugo hipotezo ovrgli.
Ključne besede: kadrovska agencija, posameznik, zaposlitev
Objavljeno: 18.06.2020; Ogledov: 272; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

7.
Funkcionalne specifikacije modula e-potni nalogi v podjetju X
Tatjana Topole, 2019, diplomsko delo

Opis: V podjetju X se uporablja zelo heterogeno informacijsko okolje, katero se v osnovi deli na poslovni del, kateri nudi podporo osnovnim poslovnim procesom, ter tehnični del, za podporo sistemom za upravljanje prometa. Kljub visoki stopnji informatizacije v podjetju, se nenehno strmi k uvedbi izboljšav in dodatni podpori segmentov, kateri še niso informacijsko podprti. Zaradi nekaterih organizacijskih vzvodov, kot tudi namena po optimizaciji poslovni procesov, se je v podjetju pojavila situacija, kjer je poslovodstvo izpostavilo potrebno po informatizaciji procesa upravljanja s potnimi nalogi. V ta namen smo primarno preverili rešitve na trgu, kot tudi možnost integracije želenega modula v obstoječe rešitve. V nadaljevanju smo, s pomočjo intervjuja, opravili podrobno analizo procesa upravljanja s potnimi nalogi. Upoštevajoč podana izhodišča, smo v diplomskem delu izdelali funkcionalno specifikacijo tehnološke rešitve modula obvladovanja potnih nalogov, katera bo del obstoječe informacijske rešitve za upravljanje z delovnim časom zaposlenih. Na osnovi navedenega je podjetje pridobilo racionalno integrirano rešitev, ki v prvi vrsti omogoča, vsebinsko hitrejše in bolj transparentno elektronsko upravljanje potnih nalogov. Proces obvladovanja potnih nalogov, predvsem del vezan na povračilo stroškov je že podprt v okvirih finančno-računovodskega informacijskega sistema. Predlagana informacijska rešitev, zagotavlja, poleg priprave potnega naloga, tudi pripravo osnove za izplačilo, oziroma povračilo stroškov, iz naslova službene poti zaposlenega. Pripravljeni predlogi izplačila se po potrditvi samodejno prenesejo v sistem izplačil.
Ključne besede: potni nalogi, službeno potovanje, modul, poslovni proces, računovodski informacijski sistemi
Objavljeno: 16.01.2020; Ogledov: 423; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

8.
Prerazporeditev dela v podjetju TRIVAL ANTENE oprema za telekomunikacije d.o.o.
Petra Močnik, 2019, diplomsko delo

Opis: Skozi diplomsko delo smo raziskovali problem pomanjkanja kadrov v podjetju TRIVAL ANTENE oprema za telekomunikacije d. o. o. ob povečanemu obsegu dela. Podjetje TRIVAL ANTENE oprema za telekomunikacije d. o. o. se je leta 2017 soočilo s povečanjem obsega dela, ki pa je zahtevalo dodaten kader. Podjetje TRIVAL ANTENE oprema za telekomunikacije d. o. o. so sprva presodili o alternativnih možnostih kot so nadurno delo, prerazporeditev dela in reorganizacija dela. Glede na povečan obseg dela in kratke roke, so morali odreagirati hitro in ustrezno, zato so nove kadre pridobivali na notranji in zunanji način. Povečan obseg dela povzroči dodatno obremenjenost že zaposlenih in pa obremenjenost s strani dodatnih delovnih nalog, za katere zaposleni včasih nimajo dovolj znanja. Kot smo omenili, je v takem primeru čas ključen faktor in podjetje nima na voljo veliko časa pri usposabljanju kadra, zato je en od načinov za hitro pridobivanje znanja za posamezne delovne naloge vpeljava virtualne izobraževalne delavnice. Tako smo v diplomskem delu raziskovali možnost uporabe virtualne izobraževalne delavnice kot ene izmed oblik izobraževanja zaposlenih. Virtualna izobraževalna delavnica bi pripomogla tudi k lažji nadomestljivosti zaposlenega v primeru njegove odsotnosti in priučitvi na novo pridobljenega delavca. Skozi anketo zaposlenih smo raziskovali tudi, kako povečan obseg dela vpliva na zaposlene, ter kako bi nove zaposlene hitreje in učinkovitejše vključili v proces dela. S samo raziskavo pa smo želeli tudi predstaviti nov način izobraževanja, tako da smo posneli videoposnetek delovne naloge, ki bi zaposlenemu ali novo pridobljenemu delavcu pomagal pri priučitvi delovnih nalog v času uvajanja. Videoposnetek delovne naloge prikazuje celotno izvedbo delovne naloge. Zaposleni v videoposnetku tudi govori kaj dela. Zaradi lažje izvedljivosti smo primer videoposnetka delovne naloge izvedli na delovnem mestu znotraj režije, kjer zaposlena opravlja administrativna dela. Ugotovili smo, da povečan obseg dela vpliva na zaposlene pozitivno v smislu zadovoljstva zaposlenih, dobrih delovnih pogojev in nizke fluktuacije ter absentizma. Zaposleni so z delom v podjetju TRIVAL ANTENE oprema za telekomunikacije d. o. o. zadovoljni, prav tako pa zaradi povečanega obsega dela ne razmišljajo o odhodu. Menimo, da bi bila rešitev za hitrejšo osvojitev delovnih nalog in pomoč pri uvajanju novo zaposlenega virtualna izobraževalna delavnica v kombinaciji s spletno platformo za izobraževanje - moodle, kjer bi bile težje delovne naloge obrazložene in prikazane v obliki videoposnetka, lažje pa v obliki delovnega načrta naložene na moodle. Poleg moodla pa smo našli še eno zanimivo platformo Panopto, ki podpira video vsebine za podjetja in še mnogo več. Tako bi imeli zaposleni ves čas vpogled v posodobljene načrte in videoposnetke delovnih nalog preko svojih mobilnih naprav. Na podlagi raziskanega, menimo, da bi videoposnetki delovnih nalog bili v celoti primerni za že zaposlene, medtem ko bi novo zaposlen potreboval še dodatne usmeritve nadrejenega ali mentorja
Ključne besede: Povečan obseg dela, virtualna izobraževalna delavnica, prerazporeditev dela
Objavljeno: 15.01.2020; Ogledov: 260; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

9.
Vpliv certifikata družini prijazno podjetje na zaposlene v podjetju x
Tina Rotar, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na problematiko usklajevanja dela in družine. Zanimal nas je predvsem vpliv vpeljave certifikata Družini prijazno podjetje na lažje usklajevanje tako delovnih kot družinskih obveznosti. V teoretičnem delu smo predstavili obe področji življenja, tako delo kot družino, konflikt kot predhodnik usklajevanja ter kaj in kdo pravzaprav vpliva na uspešno usklajevanje dela ter družine. Naprej smo se dotaknili opisa certifikata Družini prijazno podjetje, kako ga podjetje pridobi ter na kakšen način ga vpelje v podjetje oziroma preko katerih ukrepov podjetje lahko zaposlenim olajša situacijo. V empiričnem delu smo preko anketnega vprašalnika raziskovali, kakšni so odzivi zaposlenih na izvajanje ukrepov ter koliko in kateri ukrepi jim pravzaprav najbolj koristijo pri lažjem usklajevanju dela in družine.
Ključne besede: Delo in družina, družinsko življenje, delovno življenje, certifikat Družini prijazno podjetje, usklajevanje dela in družine
Objavljeno: 15.01.2020; Ogledov: 374; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (775,76 KB)

10.
Vpliv usklajevanja dela in družine na zavzetost pri delu
Neža Studen, 2019, magistrsko delo

Opis: POVZETEK Dandanes veliko časa preživimo v delovnem okolju in zato nam posledično vedno manj časa preostane za kakovostno preživljanje časa z družino. Pomembno je, da si posameznik zna uskladiti delo in družino in hkrati prepozna vpliv usklajevanja na zavzetost pri delu. Glede usklajevanja dela in družine je veliko teorij, praksa pa kaže drugače. Vodstvo v povezavi z usklajevanjem še vedno nima dovolj posluha za svoje zaposlene. Večji poudarek je treba nameniti povezavi med delom in družino ter zavzetostjo, saj je le-ta zelo pomembna. Zavzetost je pomembna za vsakega posameznika, kajti oseba, ki je zavzeta, je bolj produktivna, učinkovita, uspešneje dosega cilje tako v delovnem kot tudi v družinskem okolju. Bistvenega pomena je ozaveščanje organizacij o pomenu usklajevanja dela in družine, saj se na žalost le-to prevečkrat spregleda. V magistrski nalogi smo raziskali, kakšne izkušnje imajo zaposleni glede usklajevanja dela in družine ter kakšen vpliv in povezavo ima to z zavzetostjo pri delu. Poleg tega nas je zanimalo tudi, ali družini prijazni ukrepi podjetja pomagajo zaposlenim pri lažjem usklajevanju dela in družine ter mnenje zaposlenih glede lastne zavzetosti pri delu. Raziskavo smo izvedli na družbenih omrežjih med naključno izbranimi zaposlenimi v Sloveniji. Pridobljene rezultate smo analizirali s statističnim programom SPSS. V razpravi smo rezultate interpretirali in komentirali. Ugotovili smo, da družini prijazni ukrepi podjetja pomagajo pri lažjem usklajevanju dela in družine, zaposleni imajo usklajeno delovno in družinsko življenje, prav tako so zavzeti pri delu. Ugotovili pa smo tudi, da sta usklajeno delovno in družinsko življenje in zavzetost pri delu pozitivno povezana.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: - usklajevanje, - delo, - družina, - zavzetost, - vpliv usklajevanja dela in družine.
Objavljeno: 14.01.2020; Ogledov: 482; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici