1. MANAGEMENTSKI KONCEPTI V PODJETJU BIO HOLZHANDELS- UND TROCKNUNGS GMBHMarko Balant, 2014, magistrsko delo Opis: Podjetja se morajo nenehno učiti, slediti novim trendom, raziskovati trg in uveljavljati novejše načine vodenja in poslovanja. Klasično vodenje podjetja postaja neustrezno za spreminjajoče se poslovno okolje. Na trgu se pojavljajo nove ideje, načini in orodja, ki jih lahko vpeljemo v podjetje.
V podjetju ima management velik pomen. Skrbi za načrtovanje, organiziranje, nadziranje in vodenje, ki je glavna naloga managementa. Zagotavlja uspešno in učinkovito delovanje podjetja. Management najbolje pozna metode, procese in plane, ki se uporabljajo pri vodenju podjetja. Njegova naloga je tudi razviti in vpeljati določene managementske koncepte, ki bodo managerjem pomagali pri boljšem poslovanju podjetja.
Pojem managementski koncept nima prave definicije. Koncept nastane iz idej managerjev, svetovalcev, akademikov ali gurujev, ki imajo ogromno znanja in izkušenj. Pojavljajo se novejši koncepti, ki se spreminjajo glede na čas in okoliščine.
Koncept TQM predstavlja model, ki se nanaša na celotno podjetje in je usmerjen k porabniku. Poudarek daje kakovosti procesa in ne kakovosti izdelka. Rezultat TQM-a so neprestane izboljšave na vseh področjih. To posledično prinese kakovost na vseh področjih delovanja podjetja in tudi kakovosti izdelka.
Reinženiring je prenova poslovanja podjetja. Nanaša se predvsem na kakovost izdelkov in storitev, obseg stroškov in hitrost odzivanja na potrebe kupcev. Z njim lahko podjetje ustvari boljše pogoje za uspeh. Bistvo reinženiringa je doseči dramatične izboljšave v poslovanju podjetja.
Samo poznavanje koncepta ni dovolj. Potrebna je pravilna implementacija in izvedba. To lahko naredimo sami v podjetju ali pa dobimo zunanje podjetje, ki ima ustrezno znanje in izkušnje z določenim konceptom. Takih podjetjih, ki se ukvarjajo z managementskimi koncepti in z uvedbo le-teh v podjetje, je iz dneva v dan več na trgu. Ključne besede: management, managementski koncept, reinženiring, TQM Objavljeno v DKUM: 29.07.2014; Ogledov: 3803; Prenosov: 724 Celotno besedilo (2,55 MB) |
2. RAZVOJ SPLETNIH STORITEV Z UPORABO PROGRAMSKIH TOVARNMarko Balant, 2011, diplomsko delo Opis: Tematika diplomske naloge zajema spletne storitve v povezavi s programskimi tovarnami, s pomočjo katerih razvijamo sodobne in robustne informacijske sisteme oz. storitve.
Cilj diplomske naloge je bila predstavitev spletnih storitev in programskih tovarn skupaj z njunimi komponentami. Z diplomskim delom smo želeli prikazati prednosti uporabe programskih tovarn in spletnih storitev pred klasičnimi spletnimi aplikacijami.
Za boljše razumevanje tehnologij smo izdelali informacijski sistem z uporabo spletnih storitev in programskih tovarn - spletno knjižnico.
Spletne storitve so se pokazale za primernejšo izbiro od klasičnih spletnih aplikacij,v primeru kadar poteka interakcija-transakcija podatkov med različnimi ustanovami oz. organizacijami. V takšnem primeru ne potrebujemo enotne infrastrukture oz. sistemov, saj spletne storitve omogočajo izmenjavo podatkov v enostavni obliki (XML), ki je enostavno razumljiva različnim sistemom. Programske tovarne v praksi omogočajo mnogo lažji in hitrejši razvoj sistemov v primerjavi s klasičnim pristopom, saj ponujajo razvijalcu že izdelane primerke, izvorno kodo, strukturno organiziranost projekta ter nekatere ostale prednosti.
Vzajemna uporaba programskih tovarn, spletnih storitev ter klasičnih spletnih aplikacij nudi uporabnikom bogato uporabniško iskušnjo, razvijalcem pa lažji razvoj kompleksnih rešitev. Ključne besede: programske tovarne, spletne storitve, ASP.NET, Web 2.0, spletne aplikacije, SOAP, WSDL, UDDI Objavljeno v DKUM: 31.01.2012; Ogledov: 2867; Prenosov: 186 Celotno besedilo (2,23 MB) |
3. INOVACIJE PODJETJA HENKEL SLOVENIJA D.O.O.Marko Balant, 2010, diplomsko delo Opis: Podjetja v današnjem času morajo ves čas biti usmerjana v nenehen razvoj, saj z razvojem nenehno inovirajo, ter so dovzetna za inovacije. Zato samo zares inovativno podjetje z inovativnim poslovanjem ima dolgoročne možnosti za uspeh na zahtevnem trgu z izdelki, procesi ali storitvami, ki jih trži. Imeti mora primerno zasnovano inovacijsko strategijo.
Nastanek in razvoj inovacij ni enostaven. V podjetju morajo težiti k ustvarjalnosti svojih zaposlenih ter morajo ustvariti ustvarjalno in inovativno delovno okolje za nastajanje novih zamisli in zajemati invencije in jih spreminjati v inovacije. Na koncu pa inovacije tudi uvajati na trg, ter jih spremljati, da pridobijo informacije ali tržni udeleženci sprejmejo ali zavrnejo inovacije.
Inovativni proizvodi, inovativne tehnologije, organizacijske izboljšave in tržne inovacije so konkurenčna prednost, s katero podjetje ustvari večje dobičke od tekmecev, kar mu omogoči boljšo pozicijo na trgu, večjo prepoznavnost … Motiv za in koristi od svojega početja morata imeti tako inovator, kot podjetje. Ključne besede: invencija, inovacija, inovativno poslovanje, inovativno podjetje, življenjski cikel inovacije, Henkel Slovenija Objavljeno v DKUM: 14.12.2010; Ogledov: 3239; Prenosov: 413 Celotno besedilo (940,91 KB) |
4. |