| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv glasbenih dejavnosti na otroka z gibalno oviranostjo v predšolskem obdobju : magistrsko delo
Nuša Balažic, 2022, master's thesis

Abstract: V prvem delu magistrskega dela so podrobneje opisani vzroki, stopnje in definicija gibalne oviranosti, ki jih je v pedagoškem delu dobro poznati, če imajo strokovni delavci v skupini oz. oddelku otroka z gibalno oviranostjo. Teoretični del se poleg podrobnega opisa otrok z gibalno oviranostjo nanaša še na glasbene dejavnosti v vrtcu, cilje glasbene terapije in opis vpliva, ki ga imajo različne glasbene dejavnosti na otroka z gibalno oviranostjo. Glavni namen magistrskega dela je bil ugotoviti, kako glasbene dejavnosti vplivajo na deklico z zmerno gibalno oviranostjo, ki je vključena v predšolsko okolje. S pomočjo polstrukturiranih intervjujev, ki smo jih izvedli z deklico, njeno mamo in vzgojiteljico, smo ugotovili, da deklica rada sodeluje v glasbenih dejavnostih tako v domačem okolju kot v predšolski skupini. S pomočjo enoletnega naključnega opazovanja v predšolski skupini smo ugotovili, da glasbene dejavnosti pozitivno vplivajo na počutje deklice z gibalno oviranostjo in ji omogočajo vključevanje v skupino vrstnikov. S pomočjo opazovanja smo ugotovili tudi, da se deklica najraje udeležuje plesnih dejavnosti, pevskih dejavnosti in nekoliko manj pa uživa pri igranju, kjer se mora posebej osredotočati na delovanje rok in prstov.
Keywords: otroci z gibalno oviranostjo, glasbene dejavnosti v vrtcu, glasbena terapija, glasba in otroci z gibalno oviranostjo
Published in DKUM: 26.01.2023; Views: 573; Downloads: 70
.pdf Full text (1,09 MB)

2.
Ustvarjanje spodbudnega učnega okolja pri delu z nadarjenimi učenci na razredni stopnji : magistrsko delo
Nuša Balažic, 2021, master's thesis

Abstract: V teoretičnem delu magistrske naloge so podrobneje opisane lastnosti nadarjenih učencev, ki jih je pri pedagoškem delu dobro poznati, saj se nadarjenim učencem na tak način zagotovi spodbudno učno okolje, v katerem lahko optimalno razvijajo svoje potenciale. Teoretični del se poleg nadarjenih nanaša na didaktično, socialno, fizično in kurikularno učno okolje, ki je predstavljeno tako, da daje jasnejšo sliko za spodbudno delo z nadarjenimi. Namen magistrskega dela je bil ugotoviti, v kolikšni meri so učitelji razrednega pouka usposobljeni za delo z nadarjenimi učenci ter v kolikšni meri so nadarjenim učencem zagotovljena spodbudna učna okolja. V raziskavi je sodelovalo 107 učiteljev razrednega pouka, pri katerih se je na podlagi njihove samoocene izkazalo, da se za prepoznavanje in delo z nadarjenimi čutijo usposobljeni. Prav tako so anketirani učitelji izkazali visoke stopnje strinjanja pri trditvah, kjer smo preverjali, ali nadarjenim zagotavljajo spodbudna učna okolja. Rezultati raziskave kažejo, da se učitelji zavedajo pomena dela z nadarjenimi in razvijanja njihovih potencialov.
Keywords: nadarjenost, nadarjeni učenci, odkrivanje nadarjenih, spodbudna učna okolja
Published in DKUM: 17.11.2021; Views: 1391; Downloads: 295
.pdf Full text (1,36 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica