| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZASNOVA REŠITVE ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S KUPCI
Lili Bahorič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljeno obstoječe stanje na področju programske rešitve vodenja članov GS1 Slovenija. Prikazani so obstoječi procesi in opisano problemsko stanje upravljanja poslovanja s člani. Proces je trenutno podprt z različnimi programskimi rešitvami, ki so le delno povezane. Programske rešitve tudi niso povezane z zunanjimi zbirkami podatkov (AJPES, GVIN). Poleg tega tehnična izvedba sedanje programske rešitve vodenja članov GS1 Slovenija pri dodeljevanju GS1 številk ne omogoča vnosa vseh podatkov o članih. V zadnjih letih so bile zaradi sprememb na trgu ustvarjene zahteve po pridobivanju novih podatkov o članih. V diplomski nalogi je podan predlog programske rešitve skupaj s prototipno rešitvijo Salesforce. Predlog uvaja sistem upravljanja odnosov s člani (CRM) z namenom izboljšanja kakovosti obravnavanega procesa in celotnega poslovanja. Pri tem je upoštevana večina najpomembnejših zahtev članov GS1 Slovenija. Predlog zasnove novega modela ponuja možnosti popolnega vnosa vseh vrst podatkov ter izdelavo različnih poročil, ki jih skrbnik programske rešitve potrebuje pri svojem delu. Vse našteto pomeni enostavnejše, hitrejše, zanesljivejše in predvsem učinkovito upravljanje poslovanja s člani.
Ključne besede: Programske rešitve, podatki, zbirke, kupci, GS1 Slovenija, upravljanje odnosov s kupci.
Objavljeno: 31.01.2012; Ogledov: 1298; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici