| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 123
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
DELO NOVINARJA NA ŠPORTNEM PODROČJU
Mateja Dervarič, 2009, diplomsko delo

Opis: S pomočjo odgovorov, pridobljenih od izbranih športnih novinarjev, smo podkrepili oziroma ovrgli naša predvidevanja o tem, katere so bistvene značilnosti športnega novinarja ter kakšne so razlike med njim in novinarjem z drugega področja. Novinar se mora v vsakem trenutku zavedati svojih dolžnosti, biti mora pravičen in odkrit do javnosti in do svojih virov informacij. Imeti mora občutek za pripravo kvalitetnega novinarskega proizvoda in hkrati upoštevati tudi pravila novinarskega Kodeksa. Izobrazba ima velik pomen, saj dokazuje, da se je novinar nekaj naučil in si torej pridobil določena znanja, ki jih potrebuje pri svojem delu. Analiza športnih poročil nam je dala odgovor na to, v kakšni meri novinarji uporabljajo pridobljena znanja in katerim športom posvečajo določeni mediji največ pozornosti.
Ključne besede: Novinarstvo, šport, športni novinar, novinarska etika, viri informacij, javnost, objektivnost
Objavljeno: 18.06.2009; Ogledov: 11453; Prenosov: 346
.pdf Celotno besedilo (504,67 KB)

2.
KAKOVOST RADIJSKEGA NOVINARSTVA V SLOVENIJI
Mitja Šeško, 2009, diplomsko delo

Opis: Radio je bil prvi elektronski medij in ga poznamo že skoraj 90 let, skupaj s televizijo in tiskom pa sodi v skupino tradicionalnih in množičnih medijev. Od prvih poskusov prenosa signalov na daljavo do danes se je bistveno spremenil, tako v tehničnem kot vsebinskem smislu, še vedno pa je v prvi vrsti njegov cilj zabavati in informirati poslušalce. Prav zaradi slednjega pomemben delež predstavlja informativni program. Le-tega ustvarjajo novinarji, ki naj bi poročali objektivno in v skladu s profesionalnimi merili. Žal pa pod težo pritiskov s strani oglaševalcev vse bolj popuščajo, zato trpi kakovost novinarskega dela. Zgledi za prihodnost niso obetavni, a se jim bo potrebno odločno zoperstaviti.
Ključne besede: radio, zgodovina radia, novinar, kakovostno novinarstvo,
Objavljeno: 18.06.2009; Ogledov: 10564; Prenosov: 356
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

3.
OSEBNI PODATKI IN UPORABA SPLETNIH SOCIALNIH OMREŽIJ
Tadeja Čretnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Ljudje veliko časa preživijo v virtualnem svetu, iščejo različne informacije in navezujejo stike v spletnih socialnih omrežjih. Vendar se premalo zavedajo negativnih učinkov in škodljivih posledic, ki so prisotni na medmrežju. V diplomski nalogi opišemo najpomembnejše študije medijskih učinkov; podamo definicijo interneta in spletnih socialnih omrežij; izpostavimo problem varstva ter zlorabe osebnih podatkov na spletnih socialnih omrežjih ter podamo nekaj nasvetov za varno rabo spletnih socialnih omrežij.
Ključne besede: internet, spletna socialna omrežja, virtualno prijateljstvo, osebni podatki
Objavljeno: 01.10.2009; Ogledov: 12492; Prenosov: 823
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

4.
RADIJSKE VSEBINE ZA MLAJŠE GENERACIJE
Jasmina Bauman, 2009, diplomsko delo

Opis: Radio velja za tradicionalni medij. V diplomski nalogi se osredotočamo na generacije, stare med 16 in 29 let. Definiramo, kaj je radio in radijski program, kakšen je sodobni medijski prostor v Sloveniji ipd. Naloga obsega dve analizi: prva se nanaša na javni radijski postaji, to sta Radio Maribor in Radio Si, ki za mlajše generacije nista posebej zanimivi. Druga analiza je nastala na podlagi anketnega vprašalnika, ki ga je izpolnilo 300 anketirancev. Ugotavljamo, da jih radio pogosto spremlja, predvsem, kadar so na poti. Poslušajo ga zaradi glasbe, prek avtoradia ali klasičnega radijskega sprejemnika. Raje imajo sicer lastno izbiro glasbe. Ugotavljamo tudi, da radio zaradi novejših tehnologij ne izgublja popularnosti.
Ključne besede: radio, radijske vsebine, množični mediji, mlajše generacije, novejše tehnologije
Objavljeno: 28.09.2009; Ogledov: 10886; Prenosov: 246
.pdf Celotno besedilo (645,30 KB)

5.
VLOGA LOKALNIH MEDIJEV V LOKALNI DEMOKRACIJI
Jernej Lasbaher, 2009, diplomsko delo

Opis: Z večanjem pristojnosti in političnega vpliva lokalnih oblasti po načelu decentralizacije in večje možnosti ljudske participacije je postalo zanimivo vprašanje, kako v lokalnih skupnostih delujejo množični mediji. Ker slednji v demokratičnih sistemih igrajo odločilno vlogo, je treba njihov vpliv ovrednotiti tudi v lokalni demokraciji. Z empirično analizo, ki je temeljila na teoriji medijev, smo ugotovili, da so lokalni viri informiranja izredno pomembni, zaradi omejenih gmotnih in človeških virov pa v kakovosti precej omejeni in zato manj vplivni. Tako kot v velikih medijih tudi v lokalnih skupnostih osrednjo vlogo igra kapital, ki ohranja nadzor nad vsebinami. Anketna raziskava je pokazala, da občani niso zadovoljni s stanjem političnega informiranja v lokalnih oblasteh in da občani navadnih občin občutijo informacijski deficit, ki ga v mestih zaradi večjega števila komercialnih medijev ne občutijo tako izrazito.
Ključne besede: lokalna demokracija, lokalni mediji, lokalna skupnost, mediji in demokracija, medijske funkcije
Objavljeno: 11.11.2009; Ogledov: 11978; Prenosov: 242
.pdf Celotno besedilo (494,20 KB)

6.
VLOGA BLOGOV V MNOŽIČNEM KOMUNICIRANJU
Tamara Juhnov, 2010, diplomsko delo

Opis: Bloganje se je razvilo v prevladujočo spletno kulturo komuniciranja in pridobilo pomembno vlogo v množičnem komuniciranju. V diplomskem delu to vlogo natančneje analiziramo in jo predstavimo kot večplasten koncept, kombinacijo razvoja virtualne skupnosti, medijskega orodja za posredovanje in pridobivanje informacij ter novega načina zadovoljevanja potreb. Blog definiramo, označimo njegovo mesto v medijski pokrajini, raziščemo blogarsko skupnost, ga predstavimo v odnosu do tradicionalnih medijev in raziščemo funkcije, ki se skozi blog uresničujejo. Na podlagi ustreznega teoretičnega ogrodja definiramo motive za bloganje in skozi lastno raziskavo ugotavljamo, kakšne so blogarske navade aktivnih blogarjev ter kako se vloga blogov uresničuje skozi bloganje.
Ključne besede: blog, bloganje, blogosfera, splet 2.0, množični mediji, množično komuniciranje.
Objavljeno: 14.05.2010; Ogledov: 11900; Prenosov: 270
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

7.
MODEL KONVERGENCE TELEVIZIJE IN SVETOVNEGA SPLETA V SLOVENSKEM OKOLJU
Uroš Maučec, 2010, diplomsko delo

Opis: Nove medijske oblike, ki nastajajo kot posledica konvergence in jim je priča vsak povprečen uporabnik medijev, zahtevajo tudi nove procese znotraj medijskih hiš. Gre predvsem za spremembe načina dela in medijskega poročanja, ki zahtevajo uvedbo novih oz. spremembo obstoječih delovnih procesov. Pomembno vlogo pri procesih konvergence televizije in svetovnega spleta imajo tudi podobnosti medijev pri podajanju vsebin, načinu komunikacije z uporabnikom in neposrednosti poročanja. Diplomsko delo bo pojasnilo procese sinergij in sodelovanja obeh medijev, podobnosti in razlike obeh medijev ter z analizo procesov v eni izmed televizijskih hiš in anketo o multimedijski izurjenosti novinarjev pojasnilo konvergenco televizije in svetovnega spleta v slovenskem okolju.
Ključne besede: konvergenca, televizija, svetovni splet, mediji, digitalizacija
Objavljeno: 29.06.2010; Ogledov: 10715; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

8.
SPLET KOT ORODJE POLITIČNE PARTICIPACIJE
Natalija Poš, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga prikazuje razvoj interneta v svetu in Sloveniji, njegov prehod iz funkcije povezovanja raziskovalnih omrežij v ponudnika participativnih orodji, ki državljanom omogoča vključenost v odločevalske procese v državi. Naloga se osredotoča na nove oblike e-demokracije in kako se le-ta vpenja v družbo na ravni državljanov. V analizi same naloge smo se osredotočili na spletne strani slovenskih političnih strank, ki imajo svoje mesto v Državnem zboru Republike Slovenije ter kako same politične stranke vplivajo na večjo participacijo državljanov, s tem ko ponudijo različna orodja e-participacije, s katerimi se lahko državljani lažje vključijo v procese odločanja na državni ravni.
Ključne besede: politične stranke, e-participacija, e-demokracija, internet.
Objavljeno: 28.06.2010; Ogledov: 10667; Prenosov: 286
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

9.
DOBRA UPORABNIŠKA IZKUŠNJA IN DOSTOPNOST KOT KONKURENČNA PREDNOST SPLETNIH STRANI
Jurij Štukovnik, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu raziskujemo tematiko uporabniške izkušnje in konkurenčno prednost, ki jo zagotavlja dobra uporabniška izkušnja lastnikom spletnih strani, ki se tega zavedajo. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu razpravljamo o uporabniški izkušnji kot vedi: kje so njeni začetki, kako se je razvijala in v katero smer se bo razvijala v prihodnosti. V drugem delu pa uporabniško izkušnjo predstavimo tudi v praksi, na primeru načrtovanja in celovite izvedbe prenove konkretne spletne strani. Posebno poglavje namenjamo tesno povezani tematiki dostopnosti spletnih strani za slepe in slabovidne uporabnike.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, informacijska arhitektura, spletni marketing, PET design, dostopnost, uporabnost
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 12876; Prenosov: 903
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

10.
VLOGA GRAFIČNIH ELEMENTOV PRI IZDELAVI KONCEPTA REVIJE
Sabina Male, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavila oblikovanje periodične publikacije tako s komunikološkega vidika kakor tudi z vidika grafičnega oblikovanja, oboje pa sem prenesla tudi v prakso.V sklopu komunikološkega dela sem se osredotočila na teorije množičnega komuniciranja ter vizualnih komunikacij. Opredelila pa sem tudi revijo kot specializirano periodično publikacijo ter oblikovalca kot pomemben člen ustvarjanja revije. V teoretičnem delu o grafičnem oblikovanju sem opredelila nekatere pomembne grafične elemente, tipografijo, naslovnico, kompozicijo in barve. V sklopu raziskovalnega dela sem naredila pregled oblikovanja vseh trenutno obstoječih plačljivih slovenskih revij o živalih. Na podlagi izsledkov sem nato v soavtorstvu izdelala koncept revije o živalih Animal.
Ključne besede: množično komuniciranje, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, periodika, revije o živalih
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 10955; Prenosov: 294
.pdf Celotno besedilo (10,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici