| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 133
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba propagande pri širjenju nacistične ideologije v nemčiji med leti 1933 do 1945
Andrej Zorec, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava uporabo propagande s strani nacistov kot ključni instrument pridobivanja, ohranjanja ter širjenja politične moči in nacionalsocialistične ideologije v Nemčiji med leti 1933 do 1945. Cilj diplomskega dela je bilo preučevati, kako so nacisti izgradili propagandni stroj, ki je prepričal večji del nemškega prebivalstva o nujnosti grozovite vojne. Najprej je bila preučena vloga Hitlerjeve knjige Moj boj v nacistični propagandi. Ugotovljeno je bilo, da je nacistična propaganda prevzela teme antisemitizma, protikomunizma in rasne evgenike iz Hitlerjeve knjige ter pri tem sledila Hitlerjevim pravilom za izgradnjo učinkovitih propagandnih akcij, prav tako izraženih v knjigi. Naprej sledi obravnava cenzure in popolnega nadzora množičnih medijev s strani nacistov, da bi prepričali nemško prebivalstvo o podpori vojne. Na koncu so prepoznane propagandne tehnike, ki so jih nacisti uporabljali pri širjenju propagande ter raziskovali, kako so s spremembo jezika, ostro politično retoriko, simbolizmom in poniževanjem Judov povečali občutek pripadnosti k nacionalni skupnosti med nemškim prebivalstvom.
Ključne besede: propaganda, nacizem, psihologija množic, množični mediji, informacijski monopol
Objavljeno: 24.08.2021; Ogledov: 116; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

2.
Plazovi
Jernej Burkeljca, 2021

Opis: Kdorkoli se pozimi zabava ali dela na snegu (žičničarji, oskrbniki koč, gozdarji, cestni in drugi delavci na terenu) se mora zavedati nevarnosti plazov in drugih snežnih pasti. Plazovi niso omejeni samo na strme in visoke gore, velika količina snega lahko pade tudi z ostrešij pod katerimi se pozimi igrajo otroci. Plazovi se pojavljajo kjerkoli je dovolj snega in dovolj strmo, to je lahko tudi le nekaj metrov od ceste, smučišča ali hiše. Osnovno zavedanje in prepoznavanje teh nevarnosti je ključnega pomena za široko populacijo ljudi, ki se stalno ali le začasno nahajajo v alpskem in drugih gorskih okoljih.
Ključne besede: snežni plazovi, plazovne nesreče, nevarnosti snežnih plazov, gibanje na snegu, snežne nevarnosti
Objavljeno: 16.08.2021; Ogledov: 68; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (7,94 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Influence of Twitter in the web 2.0: political communication and interaction
Hrvoje Dragičević, 2021, magistrsko delo

Opis: Vse več političnih strank uporablja Twitter po pravilu "čim več objav na Twitterju", kar kaže, da bodo sodobne stranke bolj množično uporabljale Twitter. Prepoznavajo ga kot strateški komunikacijski kanal, način učinkovitega in uspešnega doseganja ključnih javnosti, zato je twitter, predvsem s političnim komuniciranjem, postal digitalni prostor za javne razprave o vprašanjih skupnega interesa. Postal je močno orodje za poročanje in mobilizacijo in je pomembna platforma za širjenje novic in informacij, s čimer se dejansko kaže, da lahko družbeni mediji ponudijo tesnejši in bolj pogovorni odnos med politiki in državljani. Twiter je tudi orodje številka ena in potrebna komponenta za začetek množičnega aktivizma. Vse navedeno obravnava teoretični del magistrske naloge. Njen prvi del je namenjen opredelitvi raziskovalnega problema, glavnih raziskovalnih tem, opisu primarnih in sekundarnih ciljev, hipotezam in raziskovalnim vprašanjem. Drugi del opredelit in opiše splet 2.0, na katerem so se pojavila družabna omrežja, vključno s Twitterjem, tudi njegov opis, zgodovina in bistvene funkcije. Tretji del magistrske naloge pa se nanaša na politično komunikacijo, ki je zelo pomembna, saj gre za interaktivni proces prenosa informacij med politiki, mediji in javnostjo. Pomembno je pojasniti tudi politično komunikacijo, ker v empiričnem delu magistrske naloge raziskujemo politično komunikacijo v pomenu kampanj in volitev. Kampanje so na splošno organizirano prizadevanje za obveščanje, prepričevanje in mobilizacijo državljanov. Internet, družabna omrežja, Facebook, Twitter, YouTube ... so razmeroma novi koncepti v politiki. Novi koncepti, mediji in nove priložnosti za komuniciranje idej in sporočil, a še vedno ne dovolj izkoriščen kanal za komuniciranje z javnostjo. Če se ga uporablja pravilno, lahko Twitter omogoča neposredno komunikacijo z volivci, zagotavlja spletno podporo, omogoča kritiko in je lahko eno od orodij za raziskave javnega mnenja. O teh kanalih komuniciranja in uporabi platforme Twitter razpravlja tretji in četrti del magistrske naloge, in kako Twitter vpliva na aktivizem in politični populizem. V empiričnem delu magistrske naloge je predstavljena komunikacija prek Twitterja, opisana bodo najpogosteje uporabljena sredstva komunikacije, analizirale pa se bodo tudi politike in politične stranke. Preučiti se želi tudi, kakšna je politična komunikacija prek platforme Twitter na Hrvaškem in v Sloveniji, kjer bodo raziskane politične stranke in posamezni politični akterji. Analizirane bodo tudi nekatere besede in pojmi, ki jih uporabljajo politični akterji na tej socialni platformi. Z analizo vsebine se lahko kvantificira in analizira pomen in odnos določenih besed in izrazov. Poleg besed, izrazov in vsebine se bo analiziralo še, ali se uporabljajo vse tehnične zmožnosti Twitterja (npr. like, hashtag, retweet). S pomočjo priljubljenih hashtagov oziroma ključnikov bo analizirano, kaj je bilo priljubljeno v določenem časovnem obdobju. Ta način analize vsebin je kvalitativni pristop za razumevanje korelacije in povezave med ciljnimi vrednostmi, torej vrednostmi besed. Cilj raziskave je ugotoviti, ali politične stranke na Hrvaškem in v Sloveniji aktivno uporabljajo Twitter in kakšna je narava njihovega političnega komuniciranja. Za raziskavo je bila posneta vsebina na Twiterju od 11. 4. 2019 do 9. 6. 2019. Razlog, zakaj smo izbrali to obdobje so volitve v Evropski parlament, ki so potekale 26. maja 2019. Za analizo sta bila torej zajeta tudi dva tedna po volitvah, saj se želi ugotoviti, ali obstajajo razlike v sporočilih, ki jih stranke pošiljajo in pogostost objav, ki se nanašajo na dejavnosti pred volitvami in po njih.
Ključne besede: Twitter, politična komunikacija, politična kampanja, Web 2.0
Objavljeno: 05.07.2021; Ogledov: 73; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

4.
Komuniciranje z javnostmi v lokalnem okolju: študija primera javnega zavoda za turizem
Žiga Lah Koštomaj, 2020, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje z lokalnimi javnostmi bi morala biti poglavitna naloga vsakega podjetja ali institucije, ki se nahaja v lokalnem okolju. Za uspešno komunikacijo je treba najti komunikacijske kanale, ki dosegajo lokalne javnosti. V diplomskem delu smo se osredotočili na komuniciranje z lokalnimi javnostmi Javnega zavoda za turizem, šport in mladino Šmarje pri Jelšah. Analizirali smo pojavnosti v lokalnih medijih, vsebine in doseg na Facebooku ter Instagramu, opravili spletno anketo ter intervju s predstavnico institucije. S pomočjo raziskovalnih vprašanj smo ugotovili, da organizacija v lokalnem okolju najučinkoviteje komunicira na družbenem omrežju Facebook in da so v njihovem komuniciranju še možne izboljšave.
Ključne besede: odnosi z javnostmi, mediji, družbena omrežja, Javni Zavod TŠM Šmarje pri Jelšah.
Objavljeno: 26.11.2020; Ogledov: 291; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (6,03 MB)

5.
Internetni memes kot nova oblika komuniciranja
Atena Bošnjak, 2020, diplomsko delo

Opis: The diploma thesis is theoretical and empirical research on Internet memes as a new form of communication. In the beginning, viral communication and the concept of a meme, which originally comes from genetics, are presented. The thesis presents a new communication model, designed to understand the spread of virus information on social networks, and can also be connected to Internet memes. For a better knowledge of the channels through which memes are spread, some websites that are partly or entirely dedicated to such humorous content are presented in the diploma work. The empirical part consists of the methodology and course of the research and later, the results obtained during the analysis. The thesis includes a causal - non - experimental method by which the research questions are answered. The concluding chapter closes with a presentation on the finding.
Ključne besede: internet, memes, information, humour, communication
Objavljeno: 12.11.2020; Ogledov: 515; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

6.
Vloga žvižgačev v novinarstvu
Urška Jakopin, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo raziskali koncept žvižgaštva v povezavi z novinarskim delom. Podrobneje smo preučili pojem, razloge in posledice žvižgaštva ter ga umestili v teorijo množičnega komuniciranja. Preučili smo razliko med novinarskim virom in žvižgačem ter opisali njegovo funkcijo psa čuvaja. Na podlagi študije tujih in slovenskih primerov žvižgaških dejanj in intervjuja s preiskovalno novinarko Anuško Delić smo raziskali, na kakšen način mora potekati novinarjevo delo, kadar se ta sreča z žvižgačem. Raziskali smo tudi, kako na objavo informacij vplivata javni interes in pritiski s strani uredništva ali zunanjih organizacij.
Ključne besede: žvižgaštvo, novinarstvo, mediji, novinarski vir, pes čuvaj
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 178; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (409,10 KB)

7.
Digitalna dominanca in mediatizacija spletnih platform
Irena Lovrenčič Držanič, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljena teorija digitalne dominance in meditizacije spletnih platform Google in Facebook. V teoretičnem delu so predstavljene sorodne študije in teorije, uredniški vplivi platform ter najpomembnejši problemi, ki jih prinašajo. Prav tako je podrobneje predstavljena njihova vloga vratarjev informacij ter učinek informacijskih mehurčkov. Teoriji digitalne dominance in mediatizacije sta bili podlagi za izvedbo ankete in intervjujev med uporabniki obeh platform. Magistrsko delo je namenjeno raziskovanju uporabe platform, vplivu platform na uporabnike ter odnosu do odgovornosti in regulacije platform.
Ključne besede: digitalna dominanca, mediatizacija, Google, Facebook, spletne platforme
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 178; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

8.
Analiza medijskih vsebin: primerjava spletnega portala in televizijske oddaje
Teja Koprivica, 2020, diplomsko delo

Opis: Konvergenca v medijih je poskrbela za pojav novih načinov podajanja novinarskih prispevkov. Z razvojem spleta so medijske organizacije uvedle spletne portale, kjer bi dosegle širše občinstvo in mu ponudile enostaven in hiter dostop do vsakodnevnih novic. V diplomski nalogi smo preučevali prispevke v dnevnoinformativni oddaji 24ur in na spletnem portalu 24ur.com. Ugotovili smo, da so novinarski prispevki na obeh medijih predstavljeni različno. Velik pomen pri predstavitvi novinarskih prispevkov ima multimedija, ki je za občinstvo izredno pomembna. Kljub temu da večji del občinstva bolj pogosto spremlja novice, podane na spletnem portalu, še vedno bolj zaupajo novicam v dnevnoinformativnih oddajah.
Ključne besede: spletni portal, dnevnoinformativna oddaja, konvergenca, novinarski prispevki
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 128; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (643,03 KB)

9.
Različni pristopi poročanja tradicionalnih medijev na družabnih omrežjih
Janez Fabijan, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava primerjavo med poročanjem medijev na tradicionalnih platformah in posredovanjem vsebin preko družbenih omrežij. V uvodu gre za razlago terminov mediji ter družabna omrežja. Opisani so trije predstavniki tradicionalnih medijev, tiskani mediji, radijski mediji ter televizijski mediji. Raziskovalni del se osredotoča predvsem na razlike in podobnosti pri pisanju informativnih objav na družabnih omrežjih Facebook in Twitter. Predstavljeno je dodatno multimedijsko gradivo in spletni viri, ki jih posamezni medij uporablja pri svojem delu na družabnih omrežjih. Prav tako se osredotočam na slog poročanja določenega medija na družabnih omrežjih v primerjavi s slogom poročanja v tradicionalni obliki.
Ključne besede: družabna omrežja, množični mediji, tehnologija, javnost
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 154; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

10.
Uvedba družbenega omrežja instagram: študija primera v podjetju Kova d. o. o.
Elizabeta Bezenšek, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljeno družbeno omrežje Instagram kot potencialno učinkovit kanal za oglaševanje na spletu in s tem možnost povečanja uspešnosti in večanje prepoznavnosti podjetja. V teoretičnem delu smo preučili strokovno literaturo na področjih digitalnega marketinga, oglaševanja na spletu in družbenih omrežij. Na podlagi praktičnega primera uvedbe Instagrama v podjetje smo prikazali, kako lahko z ustrezno strategijo na družbenih omrežjih povečamo prepoznavnost podjetja. Magistrsko delo je izvedeno na študiji primera podjetja KOVA d. o. o., kjer smo merili samo uspešnost oziroma učinek uvedbe družbenega omrežja za podjetju. Gre za podjetje z dolgoletno tradicijo, ki pa do danes na družbenih omrežjih ni bilo posebej aktivno.
Ključne besede: Instagram, družbeno omrežje, KOVA d. o. o., digitalni marketing
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 367; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici