| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv epidemije COVID-19 na izbiro plastične embalaže : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Eva Žertek, 2022, diplomsko delo

Opis: Po pojavu virusa COVID-19 se je spremenil način življenja, predvsem pa so se spremenile naše nakupovalne navade. Ljudje smo pogosteje začeli uporabljati plastično embalažo tako živilskih izdelkov kot tudi neživilskih izdelkov. Bolj pogosto smo začeli uporabljati tudi plastične vrečke, kamor smo lahko shranili živila, in tako živeli s prepričanjem, da nas zdaj virus ne more okužiti oziroma priti v naša telesa. V diplomski nalogi torej obravnavamo vpliv epidemije COVID-19 na izbiro plastične embalaže. V prvem delu smo najprej predelali teoretične osnove, nato smo s pomočjo anketnega vprašalnika pridobili rezultate o uporabi plastične embalaže in analizirali, kako so se navade anketirancev spremenile zaradi virusa. Na koncu smo preverili hipoteze, ki smo si jih zastavili in ugotovili glede na anketni vprašalnik, da epidemija na vzorec ni imela tolikšnega vpliva.
Ključne besede: COVID-19, plastična embalaža, plastične vrečke, plastična embalaža živil, plastična embalaža neživilskih izdelkov, anketni vprašalnik
Objavljeno v DKUM: 02.11.2022; Ogledov: 623; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

2.
OBLIKOVANJE USTVARJALNE KLIME V POŠTNI BANKI SLOVENIJE
Polonca Žertek, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: POVZETEK Pred pisanjem diplomskega seminarja sem si postavila hipoteze, ki sem jih s pomočjo pogovorov v podjetju lahko tudi potrdila. V veliko veselje mi je bilo, da sem spoznala kakšna je ustvarjalna klima v podjetju, saj sem se iz te izkušnje tudi veliko naučila. Predpostavljala sem, da imajo v Poštni banki Slovenije oblikovano ustvarjalno klimo, vendar klime v podjetju še niso opredelili. Z raziskovanjem sem ugotovila, da sta inovativnost in ustvarjalnost tesno povezana pojma in v današnjih razmerah predstavljata velik pomen za podjetje. Zaposleni so tisti, ki se bodo lotili reševanja problemov in bodo predlagali inovativne predloge za podjetje. Zato je pomembno, da vodje poskušajo oblikovati time, motivirajo zaposlene k večji ustvarjalnosti prav tako pa, da vpeljejo različne metode za spodbujanje ustvarjalnosti. Na ustvarjalnost v organizaciji vpliva veliko različnih dejavnikov. Brez ustvarjalne klime, motiviranih in ustvarjalnih vodij, nagrad, motiviranja zaposlenih, izobraževanja, želj zaposlenih po izboljšavah in sodelovanja, ustvarjalnosti ne bo. V Poštni banki Slovenije ustvarjalna klima, omogoča predvsem dobro počutje na delovnem mestu, saj večina časa zaposleni tam tudi preživijo. Klima v podjetju se odraža v pozitivnih in prijateljskih odnosih, medsebojnem spoštovanju, fleksibilnosti delovnega časa ter opremljenosti delovnega mesta s sodobnimi tehnologijami.
Ključne besede: Ključne besede: Ustvarjalnost, invencija, inovacija, ustvarjalna klima, tehnike ustvarjalnega mišljenja, Poštna banka Slovenije
Objavljeno v DKUM: 08.12.2011; Ogledov: 1790; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (451,04 KB)

Iskanje izvedeno v 2.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici