| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UPORABA METOD NAPOVEDOVANJA PRODAJE PRI PRODAJI NOČITEV V SONČNEM PARKU VIVAT
Robert Kocen, 2013, diplomsko delo

Opis: Napoved prodaje podjetja je količina izdelkov, za katero podjetje pričakuje, da jo bo lahko prodalo v nekem časovnem obdobju pri določeni ravni cen in ob upoštevanju pogojev v okolju. Če se podjetje ne zaveda pomembnosti napovedi prodaje, lahko različna nepričakovana nihanja na trgu pripeljejo do velike izgube prihodkov oziroma do nepotrebnih stroškov, kar vse slabo vpliva na končni izid poslovanja. Da bi se podjetja izognila takšnim scenarijem si lahko pomagajo z različnimi metodami napovedovanja prodaje, ki jih razdelimo na kvalitativne, kvantitativne, kavzalne in na scenarije. Delo diplomskega seminarja sem razdelil na dva dela in sicer na teoretični del in na empirični del. V teoretičnem delu sem poleg metod napovedovanja prodaje predstavil še prodajo, management prodaje in napovedovanje prodaje. V empiričnem delu pa sem predstavil sončni park Vivat in na primeru nočitev v sončnem parku Vivat izračunal napoved prodaje z izbranima metodama.
Ključne besede: Prodaja, management prodaje, napovedovanje prodaje, metode napovedovanja prodaje, kvalitativne metode, kvantitativne metode, kavzalne metode, scenariji, gibanje povprečja, eksponentno uravnavanje.
Objavljeno: 18.11.2013; Ogledov: 1026; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

2.
Načrtovanje in izvedba učenja na daljavo
Žan Kocen, 2016, diplomsko delo

Opis: V zadnjih časih se ogromno vlaga v e-izobraževanje, saj je za mnogo ljudi, ki živijo v odročnejših krajih, edini način, da lahko pridobijo izobrazbo. Opredelil bom znanja in spretnosti, potrebne za pripravo, načrtovanje in izvedbo učenja na daljavo. Glede na najdene podatke bom pretvoril učno uro, ki sem jo izvedel v tradicionalni učilnici, v MOOC e-tečaj na platformi Udemy. Tako bom praktično preizkusil in primerjal učenje v klasični učilnici z učenjem na daljavo. Velik izziv za današnje učitelje je, kako uporabiti orodja, da bo učno okolje čim bolj prilagojeno vsakemu posamezniku.
Ključne besede: izobraževanje na daljavo, e-izobraževanje, MOOCS, Udemy, LMS, Keller, Bloom, Wiggins, e-tečaj, asinhrono, sinhrono, virtualna, učilnica, webinar
Objavljeno: 09.09.2016; Ogledov: 832; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (3,47 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici