| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Veščine uspešnih računovodij ter komuniciranje kot pomembna kompetenca
Maruša Štancer, 2023, diplomsko delo

Opis: Ko pomislimo na poklic računovodje, si pogosto najprej predstavljamo nadzorovanje denarnih transakcij, shranjevanje in analiziranje finančnih informacij ter obdelavo ogromnih količin podatkov. Vse to so ključne naloge računovodij, a vendar pogosto spregledamo veščino, brez katere se tega poklica ne da opravljati. To je komuniciranje, ki je nujno za posredovanje informacij, kar pa je glavni namen računovodstva. Zaradi nenehnega zviševanja standardov, razvoja tehnologij in pričakovanj se morajo računovodje konstantno izobraževati in nadgrajevati svoje splošne in specifične kompetence, vključno z veščino komuniciranja. V empiričnem delu diplomskega dela smo s pomočjo anketnega vprašalnika raziskali, ali računovodje upoštevajo Kodeks poklicne etike računovodij, katere so veščine uspešnih računovodij ter ali le-ti obiskujejo dodatna izobraževanja in tečaje za izboljšanje svojih kompetenc. V anketi je sodelovalo 42 udeležencev, ki smo jih naključno izbrali s pomočjo spleta. Vsi udeleženci so izključno iz računovodske stroke. Ugotovili smo, da računovodje pri svojem delu aktivno upoštevajo Kodeks poklicne etike računovodij, vendar pa ne vedo, kaj vse točno vsebuje. Raziskava je pokazala, da se večina računovodij udeležuje dodatnih izobraževanj in tečajev za izboljšanje svojih delovnih kompetenc.
Ključne besede: računovodstvo, komuniciranje, kompetence, uspešne računovodje
Objavljeno v DKUM: 02.11.2023; Ogledov: 285; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (958,09 KB)

Iskanje izvedeno v 2.86 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici