| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UVEDBA ODPRTOKODNEGA CRM V MANJŠEM PODJETJU
Romana Špenko, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Za upravljanje odnosov s strankami mnoga majhna podjetja v začetku ne uporabljajo temu namenjenih sistemov (CRM), temveč si pomagajo s standardnimi orodji, kot so npr. imenik, koledar in e-pošta. Sorazmerno z rastjo podjetja pa običajno raste tudi število strank, opravil in informacij, ki morajo biti pregledno zabeležene in posredovane. Pojavi se torej potreba po uvedbi CRM rešitve, v kateri bi bile integrirane vse funkcije upravljanja odnosov s strankami, od komunikacije po telefonu in e-pošti, do naročil, reklamacij in podobno. Glede na to, da so plačljive CRM rešitve uveljavljenih ponudnikov običajno prevelik finančni zalogaj za manjša podjetja, bomo v diplomski nalogi raziskali in predstavili uvedbo odprtokodnega CRM sistema v vzorčnem podjetju ter raziskali, kako lahko uvedba sistema pripomore k izboljšanju poslovanja in procesov znotraj podjetja.
Ključne besede: Upravljanje s strankami, Optimizacija procesov, CRM sistemi, Odprtokodna programska oprema, Odprtokodna skupnost
Objavljeno v DKUM: 30.06.2016; Ogledov: 988; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (3,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici