1. Načrtovanje in razvoj spletne aplikacije stonksGal Jeromel, 2022, undergraduate thesis Abstract: Mobilne aplikacije kot plačilno sredstvo postajajo vse bolj priljubljene. V diplomskem delu sta predstavljena ideja o novem načinu plačevanja in potek razvoja aplikacije za storitev plačevanja s pomočjo pametnega telefona. V osrednjem delu diplomskega dela sta opisana razvoj spletnega strežnika v slogu REST API in aplikacija za odjemalca od začetne postavitve baze do končnega urejanja videza aplikacije. Izdelava spletne strani s prikazom njenih elementov zaokroži celotno zgodbo razvoja ideje kot alternative obstoječim plačilnim aplikacijam. Uporaba unikatnih, privlačnih elementov spletne strani doda novo vrednost ter s tem poveča njeno uporabnost in privlačnost. Keywords: razvoj aplikacije, spletna aplikacija, aplikacijski programski vmesnik, spletna stran Published in DKUM: 30.01.2023; Views: 627; Downloads: 106 Full text (975,95 KB) |
2. Uvedba kontrole dostopa v športni dvorani PlaninaUroš Vidic, 2020, undergraduate thesis Abstract: Športna dvorana Planina je na področju vrat ter ključavnic še v enakem stanju kot v času izgradnje. Vsa vrata so stara, lesena, z vgrajenimi mehanskimi ključavnicami in vsa odpira generalni ključ. V zaključni nalogi se bomo zaradi zastarelosti tehnologije in predvsem zaradi posebnih razlogov ter problemov, ki jih bomo omenili v nadaljnjih poglavjih, posvetili tehnologiji kontrole dostopa. Pogledali si bomo teoretične značilnosti delovanja tehnologije, izbirali med različnimi vrstami, ki jih je moč najti na trgu, predstavili sestavne dele ter komponente takega sistema ter povezanost med njimi ter si pogledali ponudnike, ki so trenutno vodilni na slovenskem trgu. Primerjali bomo njihovo ponudbo ter na podlagi teh podatkov izbirali ponudnika, ki bo primeren za uvedbo ustrezne kontrole dostopa v naši športni dvorani. Keywords: kontrola dostopa, RFID, ključavnica, športna dvorana Published in DKUM: 15.06.2020; Views: 939; Downloads: 84 Full text (3,97 MB) |
3. 32nd Bled eConference Humanizing Technology for a Sustainable Society : June 16 – 19, 2019, Bled, Slovenia, Conference Proceedings2019, proceedings of peer-reviewed scientific conference contributions (international and foreign conferences) Abstract: Bled eConference, organized by University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences, has been shaping electronic interactions since 1988. Bled eConference is the oldest, most traditional and well renowned conference in the field with more than 30 years of tradition. The theme of this year’s 32nd conference is dedicated to “Humanizing Technology for a Sustainable Society”. In 2018, European Commission emphasized that in the future, competitiveness will be dependent on the ability to move towards sustainability, resource-efficiency and the ability to exploit the advantages of digital technologies. In the context of digital society, implementation of digital technologies to achieve higher efficiency and competitive advantage is insufficient. Society calls for different economy models; more responsible, righteous and less exploitative. In this year’s conference, we address various aspects of these challenges and provide directions and guidelines for organizations to meet and overcome these challenges on their way towards successful digital transformation. Themes covered in the papers of these proceedings are focused on: digital transformation; business model innovation; blockchain and social media; big data, data science, and decision support systems; e-health, digital wellness and wellbeing; new applications and organizational models; and novel approaches and cases in education in digital economy. Keywords: digital transformation, digital technology, innovation, digitalization, sustainability Published in DKUM: 13.12.2019; Views: 1533; Downloads: 113 Link to file This document has many files! More... |
4. Optimizacija spletne strani gostinskega podjetjaAnže Biček, 2019, bachelor thesis/paper Abstract: Optimizacija spletnih strani je v današnjem času ena izmed najbolj pomembnih elementov spletne strani. Strani morajo biti uporabnikom prijazne, hitre, prav tako pa morajo biti čim bolj prilagojene iskalnikom. Vse to pa je povezano z dobro optimizacijo.
V diplomski nalogi smo poskušali ugotoviti trenutno najboljše načine optimizacije in jih uporabiti na realnem primeru. Problem, s katerim se soočamo je, da so na spletni strani nizko uvrščene ključne besede, stran pa tudi nima veliko obiska. S pomočjo metod optimiziranja smo stran preuredili vizualno, vsebinsko in tehnično ter tako ustvarili spletno stran prijazno brskalnikom. S pomočjo pisanja člankov in dela na socialnih omrežjih pa smo strani še dodatno izboljšali njeno vidljivost. Rezultati so pokazali, da smo pozicije za izbrane ključne besede izboljšali, prav tako pa smo povečali obisk na spletni strani, a smo ugotovili, da so na strani možne še dodatne izboljšave. Zaradi spreminjajočih se trendov je obvezna stalna optimizacija, ki bo zagotovila visoko rangirano spletno stran, prijazno tako uporabniku kot spletnih brskalnikom. Keywords: - optimizacija iskalnikov, - SEO, - ključne besede, - optimizacija na spletni strani in
- optimizacija izven spletne strani. Published in DKUM: 10.05.2019; Views: 1493; Downloads: 115 Full text (2,93 MB) |
5. Vzpostavitev e-dokumentnega sistema z enotno prijavo v izobraževalni ustanoviDuško Knežević, 2017, master's thesis/paper Abstract: V magistrski nalogi bomo obravnavali področje skupinskega dela v računalniškem omrežju. Osnovni namen naloge bo v okolju, ki se ukvarja z izobraževalno dejavnostjo in izvaja aktivnosti na področju dokumentnega gradiva, vzpostaviti EDMS (elektronski dokumentni sistem) ter prikazati širino vidikov, ki jih je potrebno pri tem upoštevati. V obliki metodologije bodo predstavljeni kot navodila, kako se takšnega posega lotiti in kaj pri tem upoštevati. Za skupinsko delo z dokumenti poznamo najrazličnejša orodja, ki nam ponujajo medsebojno sodelovanje. Ker pa so ta orodja v večini primerov velik finančni zalogaj, se v organizacijah poslužujejo odprtokodne programske opreme. V magistrskem delu bomo predstavili brezplačno platformo Alfresco Comumunity, ki služi za upravljanje z vsebinami in skupinsko delo. Keywords: virtualizacija, elektronski dokumentni sistem, Alfresco, enotna prijava Published in DKUM: 14.09.2017; Views: 1232; Downloads: 106 Full text (2,19 MB) |
6. ELEKTRONSKI UČBENIK O CELOSTNI GRAFIČNI PODOBIMaja Kuhar, 2016, bachelor thesis/paper Abstract: Svet brez računalnika v današnjem času skoraj ne obstaja več. Prav tako se je z napredkom elektronske tehnologije spremenil tudi učni sistem. Namesto učnih gradiv v fizični obliki se vedno bolj uveljavljajo elektronska učna gradiva.
V diplomskem delu želimo predstaviti izdelavo elektronskega učbenika na temo celostne grafične podobe. Ta bo namenjen vsem, ki svoje lastne ideje razvijajo v projekte ali podjetja, oziroma že obstoječim podjetjem, ki jim celostna grafična podoba ne prinaša želenih rezultatov in je zato potrebna sprememba. Namenjen bo tudi izvajalcem, torej grafičnim oblikovalcem, oglaševalskim agencijam in vsem sodelujočim pri izvedbi. Keywords: E-izobraževanje, Elektronski učbenik, Večpredstavnost, Xerte Online Toolkits, Celostna grafična podoba »CGP« Published in DKUM: 25.01.2017; Views: 2106; Downloads: 146 Full text (2,29 MB) |
7. Multimedijska predstavitev Lovske družine GrosupljeJaka Rakar, 2016, bachelor thesis/paper Abstract: Danes je internet najhitrejši in najcenejši vir podatkov. Dostop do njega je vsak dan cenejši in boljši, zato se tudi število uporabnikov povišuje iz dneva v dan. Internet je postal močno sredstvo medijev, ustanov, organizacij in posameznikov, ki želijo širšemu krogu ljudi posredovati določeno sporočilo.
Lovska družina Grosuplje se želi ob 70-letnici obstoja predstaviti na internetu. To smo jim omogočili z multimedijsko predstavitvijo v obliki spletne strani. Spletno stran smo poskusili izdelati z minimalnimi stroški. Je preprosta, pregledna in uporabniku prijazna.
V teoretičnem delu diplomskega dela je predstavljena zgodovina interneta in multimedije. Sledita ji opis lovske družine in predstavitev programske opreme, ki smo jo potrebovali za izdelavo projekta. V nadaljevanju smo opisali, kako smo izdelali spletno stran in kako smo stran objavili na internetu.
Z izdelavo spletne strani smo Lovsko družino Grosuplje predstavili širši okolici in ji olajšali komunikacijo s civilnim prebivalstvom. Z rednimi objavami in dostopom do obrazcev smo ji znižali štroške pošiljanja pošte in telefonskih pogovorov. Keywords: internet, multimedija, WordPress, XAMPP Published in DKUM: 22.11.2016; Views: 1548; Downloads: 83 Full text (2,96 MB) |
8. RAZVOJ SPLETNE STRANI ZA KNJIŽNE ZALOŽNIKEPrimož Mikulič, 2016, bachelor thesis/paper Abstract: Diplomsko delo je napisano kot poslovni model spletne strani za knjižne založnike in z njimi povezane branže. Namen spletne strani je skupna točka, ki bo združevala vse na enem mestu, da bodo vsi, ki jih knjiga oziroma so z njo tudi povezani, dobili vse potrebne informacije na enem mestu.
Namen diplomskega dela je pokazati možnosti za uresničitev tovrstne spletne strani na slovenskem tržišču, ki ima velik potencial. Zajemala bo več vrst vsebin za uporabnike, obiskovalce, založbe in z njimi povezane deležnike, kot so tiskarji, lektorji, prevajalci, grafični oblikovalci, pisatelji. Zasnova spletne strani je zamišljena tako, da se bo stran ves čas od same postavitve dalje lahko dograjevala, spreminjala in prilagajala potrebam. Stran bo popolnoma brezplačna za vse, saj bodo vsi lahko vsebine, predstavitve svojih dejavnosti objavili brezplačno, interaktivno komunicirali z uporabniki in s tem povečali svojo prepoznavnost ter tudi izračune stroškov oziroma investicij, ki so povezane z izdajo knjige. Keywords: spletna stran, interaktivnost, odprtokodne rešitve, internet, založbe Published in DKUM: 22.11.2016; Views: 1458; Downloads: 123 Full text (2,57 MB) |
9. Razvoj mobilne aplikacije “Negovalnik”Primož Jerše, 2016, bachelor thesis/paper Abstract: Predmet diplomske naloge je izdelava mobilne aplikacije ''Negovalnik'' za sistem Android. Aplikacija bo upoštevala trenutna datum in čas in na podlagi astrološkega znamenja ter lunine mene izračunala, kako primeren je posamezni dan za nego/striženje las.
Aplikacija bo prikazala podatke v enostavnem koledarju z mesečnim pregledom, kjer bo vsak dan označen z eno izmed štirih možnih ocen primernosti dneva − od najmanj do najbolj primernega −, ki bodo označene z enostavno, prijazno, različno obarvano ikono. Aplikacijo bom razvil za Googlovo platformo Android v programskem jeziku java z orodjem Android Studio ter algoritmom za izračun primernosti dneva za striženje, napisanim v Python kodi. Keywords: Mobilna aplikacija, luna, lunine mene, nega las, android, java Published in DKUM: 22.11.2016; Views: 2734; Downloads: 333 Full text (1,56 MB) |
10. ORGANIZACIJA DELA ZA POMOČ UPORABNIKOM V PODJETJU LOGOS.SIAlenka Jereb, 2016, bachelor thesis/paper Abstract: Obravnavani problem v tej diplomski nalogi je vzpostavitev učinkovitega centra za pomoč uporabnikom v podjetju LOGOS.SI. Naloga centra za pomoč uporabnikom je razdeljevanje informacij v podjetju ter pomoč in podpora uporabnikom pri reševanju težav oziroma njihovih zahtev.
V uvodnem delu smo izpostavili problem, ki se pojavlja v podjetju LOGOS.SI na področju podpore uporabnikom, in predstavili podjetje. Zaposleni v podjetju opravljajo veliko nalog, zato jim primanjkuje časa za kakovostno opravljanje rednega dela in istočasno nalog podpore uporabnikom, in tako se pozna na kakovosti.
V teoretičnem delu naloge predstavljamo parametre za kakovostno izgradnjo centra, npr. pregled obstoječega stanja, postavitev ciljev, definiranje področij podpore, definiranje organizacije zaposlenih, izbira pripomočkov za avtomatizacijo centra itd. Podani so tudi parametri, s katerimi si načrtovalci centra pomagajo pri izbiri zaposlenih, in postopek delovanja službe za podporo uporabnikom. Opisani so nekateri načini za merjenje zmogljivosti delovanja službe: semetrika doseganja ciljev, izpolnjevanje dogovorjenih stopenj podpore, vrednotenje podpore s strani uporabnikov, spremljanje razvoja in prilagajanja osebja ter pregled statistike delovanja sistema. V zaključku teoretičnega dela je opisano še usposabljanje uporabnikov in osebja z namenom vzpostavitve centra za pomoč uporabnikom.
V zaključnem delu naloge predstavljamo rezultate anketnih analiz, strnjenih v povzetku raziskave. Na podlagi pridobljenih podatkov pa predlagamo rešitve, ki jih lahko podjetje uvede ob vzpostavitvi centra za pomoč uporabnikom. Keywords: center za pomoč uporabnikom
izobraževanje uporabnikov
prenos informacij
evidenca za vodenje problemov pri uporabnikih Published in DKUM: 22.11.2016; Views: 1328; Downloads: 85 Full text (1,14 MB) |