| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza varnosti uporabe tehnologij vsebnikov Docker
Luka Škerjanec, 2020, magistrsko delo

Opis: Tehnologije virtualizacije se delijo na virtualne naprave in vsebniške tehnologije, vse pa rešujejo različne probleme pri postavljanju in konfiguraciji okolij za gostovanje programske opreme, ki se uporabljajo v različnih fazah razvoja in uporabe različnih storitev. Vloga virtualnih tehnologij je enostavna in hitra konfiguracija različnih operacijskih sistemov, ki se izvajajo na istem fizičnem strežniku. Predstavili smo prednosti in slabosti posamezne tehnologije ter raziskali varnostne aspekte, ki jih moramo nasloviti pri uporabi virtualnih tehnologij. Raziskali smo varnostne mehanizme, ki jih uporabljajo vsebniške tehnologije Docker, njihovo privzeto konfiguracijo ter dodatne načine konfiguracije za prilagoditev glede na posameznikove zahteve. Poiskali in pregledali smo preventivne ukrepe za zmanjšanje varnostnih tveganj ter pregledali uporabo orodij za analiziranje in pregled trenutnega stanja varnosti na okolju, kjer uporabljamo vsebniške tehnologije Docker.
Ključne besede: tehnologije virtualizacije, vsebniki, Docker, varnost, OWASP
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 133; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

2.
RAZVOJ MODULA ZA INTERAKTIVNI PRIKAZ LOKACIJE OBJEKTOV NA SVETOVNEM SPLETU S 3D GRAFIKO
Luka Škerjanec, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Tema diplomskega dela je razvoj modula za prikaz in upravljanje 3D objektov preko svetovnega spleta s pomočjo strojnega vmesnika za potrebe interaktivnega grafičnega prikaza lokacije. Rešitev omogoča interaktivni 3D prikaz v spletnem pregledovalniku. Razvoj rešitve je potekal na strežniku z nameščenim operacijskim sistemom Ubuntu 12.04 LTS, na katerega je povezan mikrokontroler Arduino Uno in potenciometri kot manipulatorji lokacije. Mikrokontroler Arduino Uno, na katerega so priključeni ustrezni vhodni elementi, služi za zajem podatkov, ki jih pošilja na strežnik. Na strežniku smo s pomočjo programskega jezika JavaScript ter tehnologije Node.js ter HTML razvili spletno stran, ki služi za izrisovanje 3D predmetov v okolju. Spletna stran omogoča prikaz/izpis podatkov, prejetih s strani mikrokontrolerja ter simulacijo disperzije polutantov, ki jo lahko poljubno manipuliramo.
Ključne besede: 3D grafika, Arduino, Node.js, JavaScript, Firmata, Three.js, socket.io, kiberfizični sistem, Internet stvari
Objavljeno: 25.08.2015; Ogledov: 1243; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici