| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 261
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Vpliv zavzetosti zaposlenih na individualno delovno uspešnost v organizaciji x
Zala Janič, 2023, master's thesis

Abstract: Zaposleni igrajo ključno vlogo v organizaciji, saj predstavljajo enega izmed najpomembnejših virov, so nosilci znanja, izkušenj in veščin znotraj organizacije ter igrajo pomembno vlogo pri doseganju njenih ciljev. Seveda se na tej točki velikokrat pojavi vprašanje, kakšne naj bi bile lastnosti zavzetega zaposlenega oziroma kakšen je njegov doprinos za organizacijo. Lahko ga opredelimo kot osebo, ki je globoko čustveno in intelektualno vpletena v svoje delo ter izkazuje visoko raven motivacije in predanosti svojim nalogam ter matični organizaciji. To vodi k povečani produktivnosti, saj zaposleni za doseganje svojih delovnih ciljev vložijo v svoje delo več truda. Poleg tega zavzeti zaposleni pogosto iščejo načine za izboljšanje svojega dela, kar prispeva k nenehnemu dvigovanju kakovosti in učinkovitosti ter k pozitivni organizacijski kulturi. Zavzetost zaposlenih je ključnega pomena za uspešno delovanje organizacije, saj običajno takšni zaposleni dosegajo boljše delovne rezultate in prispevajo k pozitivni organizacijski kulturi. Danes vedno več organizacij stremi k višji motivaciji svojih zaposlenih, kajti s tem lahko posledično tudi organizacija sama dosega zastavljene cilje oz. jih tudi preseže. Pomembno dejstvo pa je tudi to, da je zavzetost zaposlenih prepletena s pojmom individualne delovne uspešnosti, ki se osredotoča na vsakega posameznika v organizaciji. Tukaj je treba poudariti, da niso vsi zaposleni v organizaciji zavzeti in individualno delovno uspešni. Zato so strokovnjaki razvili različne pristope in tehnike, kako krepiti tako zavzetost zaposlenih kot individualno delovno uspešnost. Individualna delovna uspešnost meri, koliko zaposleni dosežejo ter kako učinkovito in produktivno opravljajo svoje naloge. Organizacije uporabljajo različne metode in orodja za merjenje in ocenjevanje individualne delovne uspešnosti, vključno s sistemi ocenjevanja uspešnosti, povratno informacijo nadrejenih, samoocenjevanjem, kvantitativnimi kazalniki in drugimi metodami. Merjenje in upravljanje individualne delovne uspešnosti sta ključna za zagotavljanje, da organizacija dosega svoje cilje in ohranja konkurenčnost na trgu. Rezultati empiričnega dela osvetljujejo, kako zavzetost zaposlenih vpliva na individualno delovno uspešnost v organizaciji X. Ugotovili smo, da so zaposleni v organizaciji X v povprečju zavzeti in da so zaposleni v organizaciji X v povprečju individualno delovno uspešni. Ugotovili smo tudi, da zavzetost zaposlenih pozitivno vpliva na individualno delovno uspešnost pri osebni rasti in razvoju ter osebnostni rasti na delovne zadolžitve in učinkovitost. Po analizi smo videli tudi, da se individualna delovna uspešnost ne razlikuje glede na izobrazbo zaposlenih v organizaciji in da se individualna delovna uspešnost razlikuje glede na delovno dobo zaposlenega v organizaciji X pri osebnem vplivu na delovnem mestu. Na koncu magistrskega dela smo podali še predloge in priporočila, kako izboljšati zavzetost zaposlenih v organizaciji in s tem spodbuditi individualno delovno uspešnost vsakega posameznika.
Keywords: Management človeških virov, zavzetost zaposlenih, individualna delovna uspešnost, razvoj zaposlenih.
Published in DKUM: 15.01.2024; Views: 197; Downloads: 64
.pdf Full text (2,01 MB)

2.
Prednosti in slabosti dela od doma in z njim povezan stres
Meta Brvar, 2023, master's thesis

Abstract: Delo na daljavo, delo od doma ali teledelo − ta delovna ureditev ostaja. Vse več podjetij ugotavlja, da se je število njihovih delavcev na daljavo v preteklih letih povečalo in bo le še raslo zaradi globalnih sprememb, kot jih je povzročila pandemija covida-19. Delo zunaj tradicionalnega pisarniškega okolja prinaša nove priložnosti in izzive za organizacije in posameznike. Možnost dela od doma ustvarja finančne in produktivne prednosti za posameznike ter prednosti v zvezi z delovno avtonomijo, mobilnostjo in zadovoljstvom pri delu, vendar pa ima delo od doma tudi negativne učinke na zaposlene. Delavci na daljavo so izpostavljeni drugačnim okoljskim značilnostim kot delavci na običajnem delovnem mestu, saj delajo od doma preko tehnologije, tako da je lahko vir stresa drugačen. V empiričnem delu smo raziskali splošno dobro počutje zaposlenih pri delu od doma in ugotovili, da je prihranek vožnje na delovno mesto primarna prednost dela od doma, zamegljena meja med osebnim in delovnim življenjem pa glavna slabost in glavni dejavnik za prisotnost stresa pri delu od doma. Izzivi in slabosti dela od doma kažejo, da morajo biti podjetja pozorna in premišljena pri pristopu k temu načinu dela ter načrtovanju, izvajanju in natančnem prilagajanju svojih programov dela od doma, sicer postane stres eden od možnih neželenih negativnih učinkov. Čeprav v empirični raziskavi nismo zaznali povečanega stresa zaradi dela od doma v primerjavi z običajnim delovnim mestom, povzemamo priporočila za učinkovito vodenje in uspeh ter zadovoljstvo zaposlenih kot tudi organizacije. Vodenje z zgledom, postavljanje jasnih pričakovanj, pogosto komuniciranje, spremljanje in modeliranje primernega delovnega vedenja je le nekaj ključnih priporočil, ki jih podajamo v tej študiji.
Keywords: delo od doma, delo na daljavo, teledelo, stres.
Published in DKUM: 23.11.2023; Views: 330; Downloads: 89
.pdf Full text (1,68 MB)

3.
Varnost in zdravje pri delu v podjetju Rexel Slovenija
Valentina Jošt, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Področje varnosti in zdravja pri delu je eno najpomembnejši v vsaki organizaciji, saj visoki standardi na tem področju delodajalcem prinašajo konkurenčno prednost. Podjetja se morajo zavedati, da so zdravi in varni zaposleni nepomembnejši za uspešno dedovanje podjetja. Premalo delodajalcev se zaveda kako pomembno je to področje in se mu premalo posveča, ter izvajajo samo aktivnosti, ki so določene z zakonom o varnosti in zdravju pri delu. Podjetja morajo izvajati ukrepe za zagotavljanje varnosti svojih zaposlenih, ter dodatne ukrepe na področju promocije zdravja, ker delavcem predstavijo pomembnost zdrave prehrane in redne telesne aktivnosti. Predmet obravnave je varnost in zdravje pri delu v podjetju Rexel, d.o.o. Podjetje Rexel, d.o.o. je podjetje, ki se ukvarja z prodajo elektrotehničnega materiala, ki na slovenskem trgu posluje že več kot 70 let. Tako kot v vsakem delovnem okolju se tudi v podjetju Rexel, d.o.o. pojavljajo številna tveganja in nevarnosti, ki so v nalogi podrobno opisana. V podjetju izvajajo ukrepe na področju varnosti in zdravja pri delu, ki so v skladu z predpisi, ter nekaj dodatnih, ki podrobno predstavljeni v drugem delu diplomskega dela. V zaključnem delu diplomskega dela pa so podani predlogi za izboljšanje trenutnih ukrepov na področju varnosti in zdravja pri delu, celovitosti model promocije zdravja ter dodatni preventivni ukrepi za obvladovanje tveganj.
Keywords: varnost, zdravje, tveganje, nezgoda, ukrep
Published in DKUM: 10.11.2023; Views: 233; Downloads: 20
.pdf Full text (1,02 MB)

4.
Stres med nogometaši v nogometnem klubu
Vito Milošević, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Vsak posameznik se na praktično vsakem področju v svojem življenju srečuje s stresom. Na različne ljudi stres različno vpliva, od osebe pa je odvisno, kako se z njim spopada. Ker je stres in pa odziv na stres pri vsakem posamezniku drugačen, je težko točno določiti načine, kako se z njim spopadati. Stres je lahko tako pozitiven kot negativen, odvisno pa je, kako ga posameznik doživlja in kako se z njim spopada. Poznamo veliko simptomov, ki telesu sporočajo, da je oseba pod prevelikim stresom. Če ob simptomu reakcija posameznika ni pravilna, lahko hitro pride tudi do različnih posledic, ki so lahko blage, ali pa tudi zelo nevarne. Prav zaradi teh posledic je pomembno, da vsak posameznik poišče načine, kako bi stres zmanjšal. Pri tem lahko pomagajo različne fizične in psihične vaje, komunikacija in še mnogi drugi načini. Stres doživljajo tudi nogometaši, bodisi profesionalni, bodisi amaterski. Vsak nogometaš je zaradi različnih razlogov izpostavljen stresu, ki ga lahko moti tudi pri njegovih nogometnih predstavah, zato je pomembno, da ga kar se da omeji. Obvladovanju stresa morejo veliko pozornosti posvečati tako nogometaši sami, kot tudi klubi, za katere igrajo, saj klubom pojav stresa pri njihovih nogometaših ne prinaša nič dobrega. V drugem delu diplomskega dela pa smo na podlagi podatkov, pridobljenih iz teoretičnega dela, preverili stres pri nogometaših v nogometnih klubih. S tem smo v empiričnem delu ugotovili, v kolikšni meri je stres prisoten med nogometaši, kako na njih vpliva in kako se je z njim najbolje spoprijeti.
Keywords: : stres, vpliv stresa, premagovanje stresa, povzročitelji stresa, stresorji, nogomet
Published in DKUM: 03.11.2023; Views: 317; Downloads: 50
.pdf Full text (1,36 MB)

5.
Upravljanje in reševanje konfliktov v podjetju
Luka Božić, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Zaposleni so danes temeljni element uspeha v vsakem poslu. Njihovo zadovoljstvo ali nezadovoljstvo je ključni dejavnik, ki vpliva na delovno uspešnost, rezultate dela in vzdušje, ki vlada v organizaciji. Vodstvo se zaveda, da je v konkurenčnem okolju zelo pomembna skrb za zaposlene, njihove medsebojne odnose in odnose z vodji. V primeru da so ti odnosi slabi, je raziskava pokazala, da bo njihova motivacija nizka, skupaj z delovno uspešnostjo. Po drugi strani pa koliko so zaposleni pri delu zadovoljni, motivirani in zavzeti, toliko so boljši tudi njihovi rezultati. Medčloveški odnosi so včasih vir stresa, napetosti in na koncu vodijo v konflikte. Konflikte je mogoče "preprečiti ali ozdraviti". V teoretičnem delu obravnavamo temeljne pojme in raziskave v zvezi s konflikti, njihovimi vzroki, stopnjami in načini reševanja, s posebnim poudarkom na preventivi. V nadaljevanju sledi empirični del raziskave, v katerem ugotavljamo trenutno stanje anketirancev in njihovo mnenje glede odločitve o povečanju delovne intenzivnosti v podjetju X. Postavljene in preverjane so tri hipoteze, katerih cilj je ugotoviti kako skrajšan delovni čas, za enak obseg dela, vpliva na verjetnost pojava konfliktov, kot tudi občutka jeze, nezadovoljstva in nesoglasja. Na podlagi podatkov, ki so bili pridobljeni z raziskavo, je opravljena analiza in oblikovana rešitev za ta zapleteni problem. Za odstranitev stopnjevanja konfliktov, je v delu podano tudi več predlogov za dobro počutje zaposlenih v celotni organizaciji. Na ta način pride do izboljšanja poslovanja in gradnje zdravih odnosov v prihodnosti. Reševanje problematike konflikta, ki je nastal med zaposlenimi in managerji, je lahko recept za reševanje podobnih problemov v praksi. Korist za nezadovoljne zaposlene in management se odraža v skupnem cilju. S takim pristopom k omenjenemu problemu se ustvari ravnotežje na obeh straneh. To je kompromis, ki je zanesljiv in dober za obe strani.
Keywords: konflikt, upravljanje, reševanje, organizacija, uspeh
Published in DKUM: 03.11.2023; Views: 304; Downloads: 41
.pdf Full text (5,67 MB)

6.
Uporaba spletnih aplikacij in orodij za pomoč managementu podjetja
Nina Kitel, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V digitalni dobi se management podjetij sooča z izzivi hitro spreminjajočega se poslovnega okolja, kjeragilnost, učinkovitost in inovativnostpostajajo ključni dejavniki uspeha. Spletna orodja in aplikacije so postaliodličen pripomoček za uspešno obvladovanje teh izzivov,saj omogočajo prehod iz tradicionalnih pristopov k bolj prilagodljivim, učinkovitim in hitrim načinom dela.V diplomskinalogise osredotočamo prav na to preobrazbo, pri čemer v ospredje postavimo analizo aplikacij za namen izboljšanja projektnega managementa, komuniciranja v podjetju terupravljanja človeškihvirov.Vteoretičnemdeludiplomske naloge predstavimomanagement v digitalni dobi,vosrednjemdelunaloge pa obravnavamoorodjaTrello, Asana, Jira, Slack,Zoom, Gusto in Workable.Programske opremeopišemoz vidika funkcionalnosti,finančnega aspekta (plačljivih planov) ter prednosti in slabosti.V študiji primerapreko intervjujapredstavimovrednosti aplikacijeza podjetje še iz prve roke. V sklepu so povzete glavne ugotovitve naloge, ki poudarjajo pomembnost učinkovitega upravljanja s pomočjo spletnih aplikacij in orodij v sodobnem poslovnem okolju.S sklepom diplomske naloge povzamemo bistvene ugotovitve. Te izpostavljajo ključno vlogo spletnih aplikacij in orodij pri doseganju učinkovitega managementa v sodobnem poslovnem okolju.Z aplikacijami Trello, Asana in Jira podjetje učinkoviteje izpolnjuje naloge projektnega managementa, aplikaciji Slack in Zoompospešitainizboljšata komuniciranje v podjetju,aplikaciji Gusto in Workable pa bistveno olajšataupravljanjezaposlenih.Omeniti velja,da pravilna implementacija in uporaba teh rešitev nistazgolj tehnični vidik, ampak predstavljatastrateški korak, ki organizacijamomogoča, da premagajo izzive ter ohranijo konkurenčno prednost na trgu.
Keywords: spletna orodja, spletne aplikacije, management, podjetje, projektni management, komuniciranje, upravljanje s človeškimi viri
Published in DKUM: 03.11.2023; Views: 292; Downloads: 43
.pdf Full text (2,99 MB)

7.
Delež žensk na vodstvenih delovnih mestih v Sloveniji
Lea Krulc, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Vodenje žensk v managementu se razlikuje od moških vodenjskih pristopov. Čeprav je njihova zastopanost v vodstvenih vlogah manjša, je njihov vodstveni slog edinstven in temelji na specifičnih lastnostih ter sposobnostih. Medtem ko se stil vodenja lahko razlikuje med posameznicami, obstajajo skupne značilnosti, ki se pogosto pojavljajo pri ženskah v vodstvenih vlogah. Te vključujejo empatičen pristop, poudarek na sodelovanju ter sposobnost kritičnega razmišljanja. Ženske na vodstvenih delovnih mestih so se izkazale kot enakovredne, če ne boljše vodje kot moški. Njihova sposobnost za vodenje je podprta z različnimi stili, ki jih uporabljajo. Pristopajo k vodenju z empatijo, kar prispeva k boljši komunikaciji in razumevanju sodelavcev. Prav tako so pogosto bolj naklonjene sodelovalnemu vodenju, kar spodbuja timsko delo in inovativnost. Poleg tega so ženske vodje bolj nagnjene k reševanju konfliktov na konstruktiven način. Kljub temu pa se soočajo z različnimi izzivi v vodstvenih položajih. Med temi so usklajevanje družine s kariero, stereotipi na delovnem mestu ter stekleni strop. Kljub višji izobrazbi ženske včasih zaradi ovir ne kandidirajo za višje pozicije v managementu. Raziskava je pokazala, da je delež žensk v vodstvu v Sloveniji manjši od deleža moških. Delež žensk na vodstvenih delovnih mestih nekoliko povečeval, je po letu 2019 začel upadati. Slovenija z drugimi EU državami in ugotovili, da sicer zaostaja v zastopanosti žensk v managementu, a ni med najslabšimi. Številne druge evropske države imajo precej višje deleže žensk na vodstvenih položajih pa vendar Slovenija ni med najnižjimi. Izvedena raziskava je pokazala potrebo po ukrepih za zmanjšanje neenakosti spolov na delovnem mestu. V diplomskem delu smo se pretežno osredotočili na raziskovanje stanja, je ta tematika pomembna osnova za nadaljnje preučevanje ukrepov za spodbujanje večje enakosti spolov v vodstvu.
Keywords: management, ženske, vodenje, managerka, Slovenija, neenakost, stereotipi, EU.
Published in DKUM: 03.11.2023; Views: 355; Downloads: 55
.pdf Full text (1,81 MB)

8.
Management človeških virov kot odgovor na staranje prebivalstva in globalizacijo
Dolores Toplak, 2023, master's thesis

Abstract: Management človeških virov je vodenje ljudi v smeri želenih ciljev. Pri tem so funkcije managementa človeških virov: upravljanje zunanjega in notranjega okolja, načrtovanje in izbira kadrov, razvoj in usposabljanje zaposlenih, nagrajevanje zaposlenih, ocenjevanje dela in rezultatov ter oblikovanje strategij. Management človeških virov se pri tem sooča z izzivom, ki je staranje prebivalstva. Staranje prebivalstva postaja globalni problem, za katerega strokovnjaki aktivno poskušajo najti rešitve. Vse pogostejši so izrazi, kot sta ravnanje s starejšimi zaposlenimi in trajnostna kariera. Za reševanje težav staranja različne države uporabljajo različne pristope, kot sta obvezna skrb za starejše in razvoj novih politik. Drug dejavnik, ki aktivno oblikuje poslovne prakse managementa človeških virov, je globalizacija. Ta pomeni odprtost idej in trgov. Glavne prednosti globalizacije so zmanjšanje občutka izoliranosti revnih držav, širjenje informacijske družbe in izboljšanje dostopa do informacij, povečanje hitrosti komercialnega, finančnega in tehnološkega poslovanja, kar je lahko dejavnik pri vključevanju ljudi v svetovno skupnost ter učinkovitost celotne gospodarske dejavnosti na planetarni ravni. Po drugi strani ji pripisujejo tudi kar nekaj negativnih značilnosti. Te so: primanjkljaj občutka varnosti, revščina, osebna negotovost, migracije, ki se spreminjajo v globalno grožnjo, ter demografski primanjkljaj. Podjetja zato vse pogosteje vpeljujejo nove delovne prakse, kot so timi za reševanje problemov, izboljšana komunikacija z delavci, varnost zaposlitve, prožnost pri dodeljevanju delovnih mest, usposabljanje delavcev za več delovnih mest in večje odvisnosti od stimulativnega plačila. Zaznavo omenjenih pojmov ter njihove vplive smo raziskali v podjetju X. Ugotovili smo, da več kot polovica zaposlenih ocenjuje, da staranje prinaša dodatne izkušnje in znanje. Prav tako smo ugotovili, da več kot četrtina zaposlenih zaznava vplive globalizacije in jih opredeljuje kot pozitivne. Ugotovili smo, da starost zaposlenih ne vpliva na oceno vpliva staranja prebivalstva na področjih, kot so težave v komunikaciji, pozitivna raznolikost delovnih skupin, odsotnost na delovnem mestu, nastanek novih zanimivih oblik ali praks dela, stres, raznolik opis delovnih mest, karierne možnosti in obremenitev delovnega procesa, ter pomeni dodatno delo. Nazadnje smo ugotovili, da velikost naselja, v katerem zaposleni živijo, ne vpliva na zaznavo vpliva globalizacije. Zaposleni podobno ocenjujejo vplive globalizacije, kot so opis delovnih nalog, poslovne prakse podjetja, politika podjetja, učinkovitost pri delu, zanesljivost in uspešnost pri delu. Predlog za izboljšanje na podlagi raziskave v podjetju X se nanaša na uvedbo medgeneracijskega sodelovanja ter celotnega modela ravnanja s starejšimi zaposlenimi. S tem bi pospešili prenos znanja ter posledično izboljšali percepcijo starosti. Na področju globalizacije je predlog izboljšanja dodatno izobraževanje, ki bi potekalo v okviru delavnic ali s pomočjo zunanjih predavateljev.
Keywords: management človeških virov, staranje prebivalstva, globalizacija
Published in DKUM: 25.10.2023; Views: 241; Downloads: 58
.pdf Full text (1,52 MB)

9.
Krizni management v času pandemije covid-19 v podjetju x
Maša Kovač, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Krizni management je ključen proces obvladovanja in upravljanja s situacijami, ki predstavljajo nenaden, nepredvidljiv in pogosto izjemno zahteven izziv za organizacije, podjetja, institucije ali posameznike. Njegov namen je zagotoviti hitro odzivanje na krizne razmere, obvladovanje njihovih učinkov ter preprečevanje nadaljnjega širjenja škode. V okviru diplomskega dela smo raziskali, kako prepoznati krizne razmere v podjetju ter analizirali zunanje vplive, ki lahko povzročijo krizne situacije. Osredotočili smo se na primer krize pandemije COVID-19 in njenega vpliva na podjetje "x". Še posebej nas je zanimalo, kako se je izbrano podjetje odzvalo na ukrepe družbenega distanciranja, kar nas je pripeljalo do naslednjih ugotovitev o tem ali zavarovalni agenti na daljavo podpišejo več zavarovalniških polic, ter ali so uspeli razširiti svoje poslovanje. Po drugi strani pa kako je delo med pandemijo vplivalo na stroške in prodajo podjetja glede na pred pandemski čas. V okviru diplomske naloge smo izvedli raziskavo, katere rezultati so razkrili več ključnih ugotovitev. Ugotovili smo, da zavarovalni agenti, ki delajo na daljavo, sklenejo več zavarovalniških polic z morebitnimi strankami. To nakazuje na pozitiven vpliv oddaljenega dela na učinkovitost prodajnih dejavnosti. Hkrati smo ugotovili, da podjetje dosega nižje stroške poslovanja, ko zavarovalni agenti delajo na daljavo. To kaže na potencialne prihranke v smislu infrastrukture in drugih operativnih stroškov. Preverili smo tudi hipotezo o tem, ali so zavarovalni agenti zaradi možnosti dela na daljavo povečali število prodajnih razgovorov, kar bi posledično vodilo v več sklenjenih zavarovalniških pogodb, ter da so povečali svojo prodajno mrežo. Naša raziskava je hipotezo potrdila le delno, saj je prišlo do odstopanja pri širjenju v tujino. Spoznali smo, tudi, da je podjetje v letu 2021 doseglo 17,63-odstotno povečanje prodaje v primerjavi z leti pred izbruhom pandemije.
Keywords: kriza, krizni management, pandemija, COVID-19, načini reševanja krize v podjetju.
Published in DKUM: 12.10.2023; Views: 269; Downloads: 34
.pdf Full text (1,46 MB)

10.
Pripadnost nogometašev
Vito Gorza, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Pripadnost zaposlenih je zelo pomembna za dolgoročno uspešnost organizacij. Zaposleni, ki so pripadni, pozitivno vplivajo na medsebojne odnose v organizaciji in njeno poslovno uspešnost. Vodstvo vsake organizacije si mora zato prizadevati za zvišanje stopnje pripadnosti, saj si organizacija tako lahko ustvari konkurenčno prednost. Enako velja tudi za vse športne organizacije, med katere štejemo tudi nogometne klube. Pomembnost pripadnosti zaposlenih za organizacijo smo zato raziskovali v diplomskem delu. V teoretičnem delu smo najprej opredelili pripadnost in predstavili dejavnike, ki nanjo vplivajo, v nadaljevanju nato predstavili še model treh komponent, stopnje pripadnosti, načine merjenja pripadnosti in njen pomen za organizacijo, nato pa smo pripadnost povezali še z zadovoljstvom in motivacijo. Raziskovali smo tudi management športnih organizacij in predstavili modele športnih organizacij ter organizacijske pristope, teoretični del pa smo zaključili z opredelitvijo socializacije v nogometu. V empiričnem delu smo z analizo anketnega vprašalnika analizirali stopnjo pripadnosti v nogometnih ekipah U17 in U19 NK Maribor in ugotovili, da so nogometaši obeh ekip pripadni in tudi zato uspešni.
Keywords: pripadnost zaposlenih, dejavniki pripadnosti, merjenje pripadnosti, model treh komponent, stopnje pripadnosti, uspešnost organizacije, pripadnost nogometašev
Published in DKUM: 12.10.2023; Views: 191; Downloads: 11
.pdf Full text (1,43 MB)

Search done in 0.28 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica