| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TURISTIČNA PONUDBA ZA OSEBE S POSEBNIMI POTREBAMI
Valentina Šardi, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Turistična ponudba za osebe s posebnimi potrebami, smo se predvsem osredotočili na same potrebe med načrtovanjem potovanja in med samim potovanjem omenjene skupine ljudi. In sicer smo v celotni diplomi predvsem teoretično opisali kaj mora vsebovati ponudba za ljudi s posebnimi potrebami, kako omenjeni skupini moramo posredovati informacije in na kaj je potrebno biti pozoren pri delu z omenjenimi osebami. Raziskali smo kako je po svetu in predvsem v Sloveniji poskrbljeno za ljudi s posebnimi potrebami v turizmu. Obstoječo ponudbo pa tudi slikovno predstavili. Da je potrebno še veliko dela na tem področju smo dokazali z anketnim vprašalnikom, ki je bil razdeljen na naključne osebe in turistične agencije. Z SWOT analizo pa smo prikazali, kaj vse bi lahko na področju turizma pridobili, če bi več vlagali v omenjeno ponudbo in kje so nevarnosti.
Ključne besede: ljudje s posebnimi potrebami, dostopnost, diskriminiranost/nediskriminiranost, turistične agencije, touroperatorji, prevozi
Objavljeno: 29.01.2010; Ogledov: 2535; Prenosov: 397
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
INOVACIJE V TURIZMU: TURISTIČNA AGENCIJA ZA OSEBE S POSEBNIMI POTREBAMI
Valentina Šardi, 2013, magistrsko delo

Opis: Socialni turizem oziroma turizem za osebe s posebnimi potrebami je velika pridobitev za turistični trg, saj gre za novost oziroma invencijo na že tako prenasičenem trgu. Predvsem pa predstavlja veliko pridobitev za invalide. Ker gre za novost, je potrebno še veliko dela na tem področju. Žal je potrebno najprej spremeniti razmišljanje nekaterih vodilnih na turističnem trgu in pogled na to problematiko. Kljub raznolikosti ponudbe, nikjer ne zasledimo ponudbe za osebe s posebnimi potrebami. V tujini se je že uveljavil izraz socialni turizem kamor uvrščamo invalide, mlade družine z otroci, t.i. aktivne upokojence in tudi mladostnike. Torej za ranljivo skupino ljudi. Tu bi predvsem izpostavila invalide, ki potrebujejo največ prilagoditev. Zaradi svojih specifičnih težav so bili še do pred kratkim diskriminirani in odrinjeni na rob družbe. Vendar kljub njihovim težavam, pa se štejejo za družabne osebe, ki si želijo in tudi potrebujejo brezskrben oddih. Na turističnem trgu v Evropi je 130 milijonov potencialnih strank, kar pomeni, da je 70% oseb s posebnimi potrebami zmožnih potovati kljub težavam s katerimi se soočajo. Trenutno približno 260 milijonov ljudi s posebnimi potrebami po svetu, ustvari 166 bilijonov € dohodka v turizmu. Na podlagi teh podatkov, lahko sklepamo, da si osebe s posebnimi potrebami želijo potovati in, da je potreba po dostopnem turizmu vedno večja. Kar se že zavedajo v nekaterih evropskih državah in tudi izven, v Sloveniji pa je ta ponudba zelo skopa ali je sploh ni. Čeprav je bil sprejet Zakon o enakosti invalidov, pa si te osebe morajo predvsem same izboriti kar jim pripada. Nič drugače ni v turizmu. Velika večina turističnih delavcev ni seznanjena z njihovimi potrebami in njihovim načinom življenja. Velika večina turističnih prenočišč ima prilagojen vsaj enega ali dva apartmaja oziroma sobe, predvsem za gibalno ovirane, vendar pa tega ne promovirajo ali pa so z informacijami zelo skopi. Težava je predvsem v tem, da turiste s posebnimi potrebami, v raznih toplicah, takoj umestijo v zdraviliški del, kar pa je zelo moteče za stranko, saj le-ta želi na svojem oddihu biti obravnavana kot vsi ostali gostje. Prav tako je največja težava v Sloveniji zimski turizem. Kljub pestri ponudbe, ne zasledimo ponudbe za invalide. Iz vsega zapisanega lahko sklepamo, da turistično agencijo za osebe s posebnimi potrebami potrebujemo in, kljub temu, da se vodilni tega ne zavedajo, predstavlja tržno priložnost, saj predstavlja invencijo v turizmu, ki bi jo bilo treba razviti v inovacijo. S temi in podobnimi težavami se že soočajo v turistični agenciji Premiki, ki deluje v okviru Zavoda ŠENT.
Ključne besede: inovacija, invalidi, osebe s posebnimi potrebami, socialni turizem, turistična agencija
Objavljeno: 20.06.2013; Ogledov: 2351; Prenosov: 330
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici