| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRESOJA UPORABNOSTI SPREMLJANJA STROŠKOV PO PROCESIH V KLICNEM CENTRU
Ivana Šalamon, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Mnoga podjetja tekmujejo na trgu s konkurenco brez poznavanja dejanskih stroškov in dobičkonosnosti njihovih storitev in kupcev. Poslovodstva pogosto osnujejo strategijo podjetja na zavajajočih podatkih, ki podpirajo slabe odločitve. Tradicionalni stroškovni pristopi merijo samo skupno uspešnost podjetja, kar ne pripomore pri iskanju možnosti za povečanje konkurenčnosti na trgu. Da bi ustvarili večjo vrednost in povečali donosnost, podjetja zahtevajo natančnejše informacije o stroških. Takšne informacije lahko zagotovi metoda spremljanja stroškov po procesih. Diplomska naloga predstavlja uporabo metode spremljanja stroškov po procesih na primeru klicnega centra z namenom ugotovitve dobičkonosnosti posameznih projektov, ki se izvajajo znotraj podjetja ter jo hkrati primerja z rezultati obstoječe tradicionalne metode spremljanja stroškov. Čeprav je oblikovanje in izvajanje metode spremljanja stroškov po procesih v podjetju stroškovno drago in zamudno študija ugotavlja, da njeni rezultati kažejo bolj natančne in uporabne informacije za analizo dobičkonosnosti projektov, določanju njihovih cen in načrtovanju zmogljivosti.
Keywords: metoda spremljanja stroškov po procesih, klicni center, storitve, projekt, zunanje izvajanje storitev klicnega centra, posredni stroški
Published: 01.06.2016; Views: 670; Downloads: 103
.pdf Full text (1,64 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica