| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kompetence zaposlenih v prodaji proučevanega telekomunikacijskega podjetja
Ana Maria Zagode, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: V gospodarstvu, ki temelji na znanju, je uspeh organizacij odvisen predvsem od kakovosti njihovih človeških virov. Organizacije se zanašajo na svoje usposobljene zaposlene kot na glavni vir. Danes je zaradi hitrih sprememb pridobivanje kompetentnih zaposlenih postalo del strategije večine organizacij. S pomočjo kompetenčnega modela lahko organizacija jasno in objektivno oceni izraženost določenih kompetenc posameznika, ter tako tudi načrtuje, kaj je še potrebno, da posameznik kompetence razvije in s tem tudi napreduje. Z diplomskim delom smo želeli preveriti ključno vprašanje, ali je obstoječi model kompetenc, ki ga proučevano telekomunikacijsko podjetje uporablja, učinkovit. S pregledom literature in z raziskavo smo najprej ugotovili, kaj so prednosti modela kompetenc, ki ga proučevano podjetje uporablja, nato pa smo na podlagi tega pregledali, kje so možnosti za izboljšave in kaj bi bila dodana vrednost, če obstoječi model kompetenc dopolnimo. Predvsem pa smo ugotovili, da zaposleni stremijo k poglobljenemu pogovoru s kompetentnimi osebami in želijo povratne informacije za svoj nadaljnji napredek.
Ključne besede: kompetence, kompetenčni model, povratna informacija, spremembe, zaposleni
Objavljeno: 26.11.2021; Ogledov: 115; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

2.
Primerjava družbenih odgovornosti med izbranimi slovenskimi, francoskimi in danskimi transportnimi podjetji
Tea Knez, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo obravnavali tematiko družbene odgovornosti in ugotovili, da se začetki družbeno odgovornega vedenja kažejo že v starodavnih rimskih zakonih. Pri proučevanju tematike smo prišli do spoznanja, da ni enotne definicije družbene odgovornosti, saj si jo vsak avtor razlaga po svoje. Vsem definicijam je skupno prizadevanje za odgovorno družbeno, ekonomsko in okoljsko ravnanje. Teoretično spoznanje smo nato nadgradili z analizo kriterijev družbene odgovornosti v desetih slovenskih, francoskih in danskih transportnih podjetjih. Za vsako izbrano transportno podjetje smo pregledali tudi spletne medije in ugotovili, ali podjetje dejansko posluje družbeno odgovorno. Na osnovi dobljenih ugotovitev smo primerjali, kakšno je dojemanje družbene odgovornosti v posamezni državi. Spoznali smo, da transportna podjetja v Sloveniji, Franciji in na Danskem tej tematiki posvečajo veliko pozornosti. Vsa podjetja se zavedajo pomembnosti družbeno odgovornega vedenja do vseh, ki so neposredno ali posredno vključeni v poslovanje, saj pozitivno vpliva na dobičkonosnost in konkurenčnost podjetij.
Ključne besede: družbena odgovornost, transportna podjetja, ključni deležniki v podjetjih, notranja dimenzija, zunanja dimenzija
Objavljeno: 26.11.2021; Ogledov: 87; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (2,71 MB)

3.
Stili vodenja v celjskih dostavnih podjetjih
Lovro Pušnik, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: Kako dobro bo delovalo neko podjetje, kako bodo zaposleni usklajeni in učinkoviti, je v veliki meri odvisno od vodje in njegovega načina vodenja. Uspešni vodja je nekdo, ki se zaveda, da se je potrebno premišljeno lotiti vodenja. Zaposlene usmerjajo, spodbujajo, jih vodijo ter skrbijo zanje. Podjetja se med seboj razlikujejo, prav tako zaposleni med sabo, sama dinamika v podjetju, način dela ter cilji, navsezadnje se tudi vodje razlikujejo, zato je pomembno, da vse dejavnike vključimo pri izboru stila vodenja. Poznamo več stilov vodenja. Anketni vprašalnik, ki je predstavljen v nalogi, je vprašalnik W. J. Reddina, ki je stile vodenja razdelil na: zadržan stil, k odnosom usmerjen stil, stil usmerjen k delovnim ciljem ter k sodelovanju usmerjen stil vodenja. Anketni vprašalnik smo razdelili med zaposlene dostavnih podjetji. S pomočjo rezultatov smo lahko ocenili vodenje vodij. Prišli smo do ugotovitev, da v dostavnih podjetjih prevladuje vodenje, ki je usmerjeno k delovnim ciljem in k sodelovanju. Sicer sta to dve skrajnosti vodenja, a za dostavna podjetja, kot so ta, ki smo jih tudi anketirali, se je kombinacija obeh stilov izkazala za najučinkovitejšo. Vodja pa mora vedeti, kdaj uporabi kakšen stil vodenja. Vodenje, osredotočeno na ljudi, pripomore, da se oblikuje tim, ki med seboj dobro sodeluje. To je zelo pomembno za dostavna podjetja, saj si morajo kurirji med seboj pomagati, da lahko delo steče, predvsem v obdobjih, kjer je dela več, časa pa enako, saj so delovne naloge takšne, ki jih morajo opraviti v enem dnevu. Da delo steče, kot je potrebno in v roku, so pomembna jasna navodila in vodenje, za kar pa je pomembno k delovnim ciljem naravnano vodenje.
Ključne besede: vodenje, stili vodenja, vodja, podjetništvo
Objavljeno: 22.04.2021; Ogledov: 326; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (842,87 KB)

4.
Organizacijska kultura v slovenskih logističnih podjetjih in njen vpliv na zadovoljstvo zaposlenih
Mateja Čuček, 2019, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu smo raziskovali vpliv organizacijske kulture na zadovoljstvo zaposlenih v slovenskih logističnih podjetjih. Za namen raziskave smo izvedli anketni vprašalnik, ki je zajemal OCAI-vprašalnik po Cameronu in Quinnu za organizacijsko kulturo in vprašalnik zadovoljstva zaposlenih po avtorici Renati Mihalič. Z anketnim vprašalnikom smo ugotovili, kakšna je povezava med omenjenima pojmoma in v katerem tipu kulture so zaposleni v slovenskih logističnih podjetjih najbolj in najmanj zadovoljeni. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del je sestavljen iz organizacijske kulture in zadovoljstva zaposlenih. Pri organizacijski kulturi smo opisali pojem in navedli nekaj definicij po različnih avtorjih. Vključili smo temeljne karakteristike organizacijske kulture in predstavili nekaj modelov, po katerih lahko umestimo kulturo v različne tipe. V okviru predstavitve zadovoljstva zaposlenih smo definirali pojem in predstavili tudi, zakaj je le-to pomembno, našteli dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo, in opisali tri modele zadovoljstva zaposlenih. V empiričnem delu smo predstavili metode, ki so bile uporabljene v magistrskem delu, in opisali oba vprašalnika, ki sta bila vključena v končni anketni vprašalnik. Temu je sledila predstavitev pridobljenih rezultatov in potrjevanje hipotez. V sklepnem delu smo strnili ugotovitve iz raziskave.
Ključne besede: organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, tipologija organizacijske kulture, OCAI
Objavljeno: 18.12.2019; Ogledov: 898; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

5.
Racionalizacija procesa ravnanja z biorazgradljivimi kuhinjskimi odpadki v podjetju saubermacher slovenija d.o.o.
Mateja Čuček, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo opredelili in definirali, kaj je odpadek. Temu sledi razlaga biološkega odpadka in opis biorazgradljivih kuhinjskih odpadkov. V poglavju o biorazgradljivih kuhinjskih odpadkih smo pojasnili deljenje teh na odpadke, ki jih pridobimo s predelavo ali obdelavo hrane, in na zeleni vrtni odpad. Teoretični del zajema tudi zakonodajo, ki je potrebna za odvoz biorazgradljivih kuhinjskih odpadkov in odpadkov, ki jih odvažamo z istim transportnim sredstvom. Razložen je pojem klasifikacijskega seznama, s katerim opredelimo, v katero skupino odpadkov sodi določen odpadek in kakšna je njegova klasifikacijska številka. V drugem delu diplomske naloge je opis podjetja Saubermacher Slovenija, d. o. o., opis obstoječega stanja, kritična analiza, v kateri so navedene ugotovljene težave, za tem pa sledijo predlogi z rešitvami, s katerimi bi optimizirali odvoz biorazgradljivih kuhinjskih odpadkov.
Ključne besede: biorazgradljivi kuhinjski odpadki, biološki odpadki, ravnanje z odpadki, zakonodaja o odpadkih, odvoz odpadkov
Objavljeno: 02.08.2018; Ogledov: 532; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (3,10 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici