1. Varno izvajanje evolucijskih algoritmov na platformi EARS : magistrsko deloMatic Vipotnik, 2022, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu smo implementirali platformo za varno izvajanje naloženih evolucijskih
algoritmov. Uporabnikom omogoča, da naložijo programsko kodo, katera se neodvisno, brez
interneta zažene v zabojniku. Z zabojnikom dosežemo zelo veliko varnost gostitelja, saj po
vsakem zaključku naložene programske kode pobrišemo tako zabojnike kot vse procese,
povezane z njim. Po zaključnem zagonu naložene programske kode zna platforma pravilno
razvrstiti naloženo kodo v mape, ločiti med predolgimi zagoni, pravilnimi zagoni in zagoni z
nepravilnimi rezultati. Natančno smo opisali uporabljene tehnologije in postopke
implementacije ter opravili test odzivnosti sistema ob velikih obremenitvah. Ključne besede: docker, EARS, evolucijski algoritmi, izvajalno okolje, programerska
tekmovanja Objavljeno v DKUM: 24.11.2022; Ogledov: 180; Prenosov: 41
Celotno besedilo (2,59 MB) |
2. Razvoj zalednih storitev za pametna oblačila v okviru projekta maturolife : diplomsko deloMaks Roškarič, 2022, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo predstavili mednarodni projekt Maturolife, njegov prototip pametnega oblačila, in kako smo rešili problem glede povezave razvitega prototipa z uporabnikom in zalednimi storitvami. Zaledni del je sestavljen iz mnogih tehnologij, ki med seboj komunicirajo in se izpopolnjujejo. Končni produkt razvoja nam omogoča nadzor in upravljanje pametne obleke, hkrati pa boljše počutje osebe v njej. Opisali in prikazali smo tudi nastale probleme, ki so se sproti pojavljali, ter njihove rešitve. Prav tako smo se dotaknili drugih dveh prototipov v okviru projekta in samega IoT. Ključne besede: internet stvari (IoT), Maturolife, pametna oblačila, zaledne storitve, oblak Objavljeno v DKUM: 24.11.2022; Ogledov: 426; Prenosov: 41
Celotno besedilo (4,07 MB) |
3. Sodoben razvoj domorodnih aplikacij za iOS : diplomsko deloIvan Jovanović, 2022, diplomsko delo Opis: Za potrebe diplomskega dela smo razvili aplikacijo Philitas (slovenski slovar), ki trenutno uporablja lokalni strežnik napisan v NodeJS ter domorodno iOS aplikacijo z uporabo najnovejšega SDK z različico iOS 15, pri čemer smo izbrali SwiftUI za razvoj samega uporabniškega vmesnika. V diplomskem delu sta opisana programska jezika Objective-C in Swift, kjer smo se bolj osredotočili na Swift, saj le-ta predstavlja sedanjost in prihodnost razvoja aplikacij za iOS. Opisana sta imperativen način ustvarjanja pogledov v ogrodju UIKit ter deklerativen način ustvarjanja pogledov v ogrodju SwiftUI ter njuna integracija z življenjskim ciklom iOS aplikacije. Izbrali smo tudi primerne arhitekturne vzorce za obe ogrodji. Ključne besede: ios domorodna aplikacija, deklarativno programiranje, swift, swiftui, uikit, arhitekturni vzorci Objavljeno v DKUM: 28.10.2022; Ogledov: 236; Prenosov: 50
Celotno besedilo (2,53 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
4. |
5. Razvoj računalniške kolutne igre : diplomsko deloNejc Planinšek, 2022, diplomsko delo Opis: V tem diplomskem delu, opišemo implementacijo mobilne kolutne igre. Opišemo osnovne pojme s katerimi se srečujemo in kako delujejo kolutne igre. Prav tako opišemo orodja, ki smo jih uporabljal pri izdelavi. Na koncu opišemo vso delo, ki smo ga opravil med implementacijo in predstavimo končni produkt kolutne igre. Ključne besede: razvoj računalniške igre, računalniška kolutna igra, libGDX, Android Studio, Java Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 228; Prenosov: 71
Celotno besedilo (3,88 MB) |
6. Razvoj mobilne aplikacije cene goriv : diplomsko deloJaša Filip, 2022, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi se bomo sprehodili skozi zgodovino operacijskega sistema iOS ter si pogledali njegovo arhitekturo. Preučili bomo programski jezik Swift in razvojno okolje Xcode, v ta namen pa bomo implementirali aplikacijo Cene goriv. Aplikacija bo uporabnikom omogoča vpogled v cene goriv za posamezne bencinske črpalke v Sloveniji. Poleg programskega jezika Swift bomo uporabili tudi različne knjižnice, kot so MapKit, CoreLocation, WidgetKit in SwiftUICharts. Ker Xcode deluje samo na operacijskem sistemu macOS in bo aplikacija namenjena za vse naprave z operacijskim sistemom iOS, bomo omejeni večinoma omejeni na Applove tehnologije. Ključne besede: razvoj mobilne aplikacije, iOS, MapsKit, CoreLocation, SwiftUICharts Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 250; Prenosov: 27
Celotno besedilo (3,79 MB) |
7. |
8. Razvoj platforme za podporo spletnim skupnostim : diplomsko deloNejc Podvratnik, 2022, diplomsko delo Opis: Namen diplomskega dela je izdelava prototipa platforme, ki omogoča odgovarjanje in postavljanje vprašanj prijavljenim uporabnikom. Opisan je postopek, kako motiviramo uporabnika s pomočjo igrifikacije. Našteti so že obstoječi sistemi za podporo spletnim skupnostim. Vsebuje kratek opis tehnologij in orodij, s katerimi je platforma izdelana. Predstavljena in razložena sta izgled in funkcionalnost čelnega dela kot tudi zalednega dela in podatkovne baze. V zadnjem delu je prikazan postopek testiranja aplikacije. Ključne besede: platforma, hibridna aplikacija, igrifikacija Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 109; Prenosov: 9
Celotno besedilo (2,37 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
9. |
10. Razvoj mobilne aplikacije Moj klub : diplomsko deloŽan Plahuta, 2022, diplomsko delo Opis: Osrednji cilj diplomske naloge je povezati sodobne tehnologije in razviti mobilno aplikacijo za digitalizacijo poslovanja manjših klubov in društev. Pred razvojem aplikacije smo najprej preučili trg in že obstoječe aplikacije ter njihove funkcionalnosti. Lastna aplikacija bo nudila urejanje dogodkov, inventarja, rezultatov in uporabnikov. Tekom naloge pa smo preučili in opredelili prednosti in slabosti uporabljenih tehnologij. Ključne besede: Android, Firebase, mobilna aplikacija, Java Objavljeno v DKUM: 17.10.2022; Ogledov: 161; Prenosov: 21
Celotno besedilo (3,02 MB) |