| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 124
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Razvoj aplikacije SlediMi
Timotej Kolar, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili razvoj aplikacije SlediMi, ki smo jo razvili s pomočjo tehnologij Android Studio, MongoDB, Express.js, React in Node.js. Aplikacija SlediMi je namenjena sledenju trenutne lokacije kolesarja, poleg sledenja pa ponuja še druge priročne funkcionalnosti. V grobem lahko delimo aplikacijo na čelni (mobilna aplikacija in spletna aplikacija) in zaledni del (podporne storitve). Aplikacija podpira funkcionalnosti, kot so beleženje trenutne lokacije, prikaz trenutne hitrosti in prikaz načrtovane poti. Spletna aplikacija omogoča prikaz trenutne lokacije kolesarja na zemljevidu in prikaz načrtovane poti.
Keywords: razvoj programske opreme, Android, MongoDB, Express.js, React, Node.js
Published in DKUM: 19.08.2022; Views: 353; Downloads: 132
.pdf Full text (2,39 MB)

2.
Razvoj spletne aplikacije mojportal
Matjaž Centrih, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi vse večje potrebe po čim lažjem pridobivanju informacij in komunikaciji med podjetjem ter zaposlenim sem se odločil, da za svojo diplomsko delo s pomočjo podjetja Bass d. o. o., Celje izdelam spletno aplikacijo »MojPortal«. Namen aplikacije je pridobivanje podatkov iz ostalih BASS programov in vizualizacijo le-teh, obenem pa tudi za olajševanje komunikacije med zaposlenim in upravo podjetja. Aplikacija je izdelana po načrtu vseh ostalih aplikacij omenjenega podjetja v jeziku Java s pomočjo platforme Vaadin.
Keywords: Osebni portal, Java, Vaadin, Payara, spletne aplikacije, spletni servisi, masovni podatki, zaposleni, podjetje in komunikacija
Published in DKUM: 04.08.2022; Views: 259; Downloads: 0

3.
Brezkontaktni sistem za spremljanje delovnih ur s pomočjo platforme Raspberry Pi
Jan Alojz Gačnik, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je izdelava sistema, s katerim bi lahko brezkontaktno evidentirali delovne ure. To smo storili s pomočjo računalnika Raspberry Pi, na katerem smo z orodjem Node-RED preverjali prisotnost posameznika preko njegovih delovnih postaj in pametnih naprav. Za shranjevanje podatkov uporabimo dokumentno podatkovno bazo MongoDB, za prikaz informacij pa razvijemo Android aplikacijo. Vse to povezujemo s spletno aplikacijo Spring Boot, katera zbrane podatke tudi obdeluje, nato pa razvito rešitev primerjamo z že obstoječimi načini evidentiranja delovnih ur.
Keywords: Raspberry Pi, Spring Boot, Android, Node-RED
Published in DKUM: 04.08.2022; Views: 217; Downloads: 88
.pdf Full text (2,00 MB)

4.
Razvoj sistema za detekcijo gibanja z uporabo platforme ESP32 s podporo za naprave Android : bachelor's thesis
Nikola Vilar Jordanovski, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bil ustvariti sistem za detekcijo gibanja, ki je sestavljen iz platforme ESP32, natančneje ESP32-CAM in ESP8266 Node MCU razvojni plošči, ki omogočata oddaljen nadzor preko mobilne aplikacije Android. Komunikacijo med razvojni plošči in mobilno aplikacijo zagotavlja Node.js zaledni sistem, ki gostuje na platformi Heroku. Z razvojem tehnologije se priljubljenost in zahteva po varnostnih sistemih samo povečuje. Varnostni sistemi so danes zahtevani tako v industrijski, kot tudi domači uporabi. Načini razvojev varnostnih sistemov so različni, od strojnega pristopa, programskega pristopa, do mešanega pristopa. Prav tako obstajajo različne vrste varnostnih sistemov, od orodij za nadzor delovanja programske ali strojne opreme do varnostnih sistemov za nadzor lokacij. Na tržišču imamo različne ponudnike, prav tako pa lahko varnostne sisteme razvijemo sami. S povečanjem priljubljenosti vgrajenih sistemov je razvoj domačega ročno-nadzorovanega varnostnega sistema preprost, saj ne zahteva veliko predznanja. Prav tako ne potrebuje prezahtevne strojne opreme in porabe, zaradi česar so takšni sistemi po navadi poceni za razvoj. S takšnim sistemom lahko od koder koli nadzorujemo želeni prostor in v primeru vdora posredujemo potreben dokaz. Čeprav obstajajo sistemi, ki kategorizirajo registrirane podatke in s tem lahko primerno odreagirajo, je za večno uporabnikov dovolj, če jim sistem le posreduje informacijo, ali je doma oz. v željenem prostoru vse v redu. Pridobljene podatke lahko potem sami posredujejo naprej. V okvirju te diplomske naloge smo razvili prav takšen sistem, ki preko preprostih ESP modulov in brezplačne platforme uporabniku sporoča o varnosti specifičnega prostora. V projektu modul ESP8266 zajeme podatke približno vsakih 10 sekund. Podatke dobiva preko različnih senzorjev, ki so povezani nanj. V primeru zahteve uporabnika pošlje zajete podatke v obliki odgovora. V primeru detekcije gibanja pošlje zahtevo za zajem slike. V primeru, da uporabnik zahteva sliko, se pošlje zahteva modulu ESP32-CAM, ki sliko pošlje v obliki odgovora. V praktičnem delu diplomske naloge smo najprej razvili zaledni sistem. Potrebno je bilo konfigurirati platformo za dostop do podatkov, sprejem, modifikacijo in pošiljanje zahtev in odgovorov, ki jih bo pošiljal vgrajeni sistem. Nato je bilo potrebno vzpostaviti povezavo posameznega ESP modula z internetom, s čemer bi lahko pošiljali zajete podatke na platformo za obdelavo. Na koncu je bilo potrebno implementirati funkcionalnosti vgrajenih sistemov, s katerimi smo lahko zajemali željene podatke za uporabnika in jih v obliki odgovorov na zahteve pošiljajo podatkovni bazi.
Keywords: Varnost območja, daljinski nadzor, ESP32-CAM, informacijski sistem
Published in DKUM: 22.06.2022; Views: 218; Downloads: 45
.pdf Full text (3,46 MB)

5.
Razvoj roguelike računalniške igre Islands of Mudra : diplomsko delo
Miha Antolinc, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo zajema opis začetne različice računalniške roguelike igre Islands of Mudra in postopek njenega razvoja. Namen igre je raziskovanje proceduralno generiranega labirinta otokov, polnih ovir in nasprotnikov, ki jih mora igralec premagati za napredovanje. To lahko stori z uporabo tako imenovanih »muder« in nagrad, ki jih pridobi skozi raziskovanje otokov. Delo vsebuje bolj podroben opis vsakega dela igre, čemur sledi prikaz implementacije vseh delov. To zajema tako proceduralno generiranje stopenj in vsebine otokov kot podrobnosti vseh nasprotnikov in možnih napadov igralca.
Keywords: Unity, roguelike, igra, programiranje
Published in DKUM: 03.03.2022; Views: 660; Downloads: 152
.pdf Full text (1,51 MB)

6.
Automatic compiler/interpreter generation from programs for domain-specific languages using semantic inference : doktorska disertacija
Željko Kovačević, 2022, doctoral dissertation

Abstract: Presented doctoral dissertation describes a research work on Semantic Inference, which can be regarded as an extension of Grammar Inference. The main task of Grammar Inference is to induce a grammatical structure from a set of positive samples (programs), which can sometimes also be accompanied by a set of negative samples. Successfully applying Grammar Inference can result only in identifying the correct syntax of a language. But, when valid syntactical structures are additionally constrained with context-sensitive information the Grammar Inference needs to be extended to the Semantic Inference. With the Semantic Inference a further step is realised, namely, towards inducing language semantics. In this doctoral dissertation it is shown that a complete compiler/interpreter for small Domain-Specific Languages (DSLs) can be generated automatically solely from given programs and their associated meanings using Semantic Inference. For the purpose of this research work the tool LISA.SI has been developed on the top of the compiler/interpreter generator tool LISA that uses Evolutionary Computations to explore and exploit the enormous search space that appears in Semantic Inference. A wide class of Attribute Grammars has been learned. Using Genetic Programming approach S-attributed and L-attributed have been inferred successfully, while inferring Absolutely Non-Circular Attribute Grammars (ANC-AG) with complex dependencies among attributes has been achieved by integrating a Memetic Algorithm (MA) into the LISA.SI tool.
Keywords: Grammatical Inference, Semantic Inference, Genetic Programming, Attribute Grammars, Memetic Algorithm, Domain-Specific Languages
Published in DKUM: 17.02.2022; Views: 435; Downloads: 68
.pdf Full text (3,59 MB)

7.
Razvoj hiperpriložnostnih iger na primeru igre Color Cube Dash : diplomsko delo
Klemen Čeru Skela, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavlja mobilne igre in njihove zvrsti ter vsebuje primere posameznih iger. Večji poudarek je na podzvrsti hiperpriložnostnih iger, kaj natanko je ta zvrst, zakaj so tako uspešne, kako s takšno igro zaslužiti, kaj so njeni glavni elementi in kakšna je mehanika. Predstavljeni so založniki te izpostavljene zvrsti mobilnih iger, kot so: Voodoo, Ketchap in Outfit7. Opredeljena so orodja za izdelavo iger, kot so: Unity, libGDX in Spine. V sklopu diplomskega dela je izdelati tehnični dizajndokument za predvideno hiperpriložnostno mobilno igro, ki smo jo na koncu tudi izdelali. Izdelano igro smo primerjali z že objavljeno.
Keywords: mobilne igre, hiperpriložnostne igre, unity, izdelava mobilne igre
Published in DKUM: 04.11.2021; Views: 529; Downloads: 45
.pdf Full text (1,45 MB)

8.
Primerjava imperativnega in deklarativnega pristopa pri izdelavi uporabniških vmesnikov aplikacij Android : zaključno delo
Gregor Rant, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V zadnjih letih je opaziti velik porast novosti na področju razvoja aplikacij za Android. V diplomskem delu je predstavljeno ogrodje Android za uporabniške vmesnike Jetpack Compose in ostale knjižnice Jetpack, ki so pomembne zanj. Jetpack Compose nam omogoča ustvarjanje uporabniškega vmesnika aplikacije z uporabo deklarativne paradigme. Ta vzorec je bil v delu primerjan z imperativnim, hkrati pa se je skušalo odgovoriti na vprašanje, ali je Jetpack Compose v trenutnem stanju pripravljen za produkcijsko rabo.
Keywords: Android Jetpack, Compose, mobilne aplikacije, uporabniški vmesniki
Published in DKUM: 04.11.2021; Views: 364; Downloads: 41
.pdf Full text (1,32 MB)

9.
Dobre prakse razvoja računalniških iger v pogonu Unity : diplomsko delo
Jan Braunsberger, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Industrija razvoja računalniških iger se iz leta v leto sunkovito povečuje. V zadnjih letih prihaja v ospredje vedno več pogonov kot je Unity, ki razvijalcem olajšajo izdelovano igre. Med programiranjem se lahko ob napačnem pristopu ali ob nepoznavanju delovanja komponent koda zelo zakomplicira, kar pa v velikih primerih močno vpliva na samo delovanje igre. V ta namen so se pojavili najrazličnejši vzorci in pravila, ki programerjem pomagajo pri pisanju dobre, optimizirane, modularne in berljive kode. Cilj diplomskega dela je poiskati najpomembnejše metode dobre prakse za pomoč programerjem pri načrtovanju in samem razvijanju računalniških iger ter jih predstaviti v Unity-u.
Keywords: Unity, dobre prakse, računalniške igre
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 470; Downloads: 85
.pdf Full text (1011,22 KB)

10.
Ovrednotenje knjižnic za podporo platformam specifične strojne opreme v ogrodju Flutter : diplomsko delo
Miha Petelinc, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V zaključnem delu najprej predstavimo ogrodje Flutter, njegove posebnosti, ki so posledica novih različic, na kratko opišemo programski jezik Dart, nato pa se osredotočimo na analizo knjižnic, ki omogočajo uporabo specifične strojne opreme. Pri analizi knjižnic se osredotočimo na uporabnost knjižnice, berljivost dokumentacije, funkcionalnosti in pomanjkljivosti. V zadnjem delu predstavimo aplikacijo, ki omogoča uporabo izbrane strojne opreme in knjižnic.
Keywords: Flutter, ogrodje, strojna oprema, navzkrižne aplikacije, Android
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 276; Downloads: 43
.pdf Full text (1,32 MB)

Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica