| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba propagande pri širjenju nacistične ideologije v nemčiji med leti 1933 do 1945
Andrej Zorec, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava uporabo propagande s strani nacistov kot ključni instrument pridobivanja, ohranjanja ter širjenja politične moči in nacionalsocialistične ideologije v Nemčiji med leti 1933 do 1945. Cilj diplomskega dela je bilo preučevati, kako so nacisti izgradili propagandni stroj, ki je prepričal večji del nemškega prebivalstva o nujnosti grozovite vojne. Najprej je bila preučena vloga Hitlerjeve knjige Moj boj v nacistični propagandi. Ugotovljeno je bilo, da je nacistična propaganda prevzela teme antisemitizma, protikomunizma in rasne evgenike iz Hitlerjeve knjige ter pri tem sledila Hitlerjevim pravilom za izgradnjo učinkovitih propagandnih akcij, prav tako izraženih v knjigi. Naprej sledi obravnava cenzure in popolnega nadzora množičnih medijev s strani nacistov, da bi prepričali nemško prebivalstvo o podpori vojne. Na koncu so prepoznane propagandne tehnike, ki so jih nacisti uporabljali pri širjenju propagande ter raziskovali, kako so s spremembo jezika, ostro politično retoriko, simbolizmom in poniževanjem Judov povečali občutek pripadnosti k nacionalni skupnosti med nemškim prebivalstvom.
Ključne besede: propaganda, nacizem, psihologija množic, množični mediji, informacijski monopol
Objavljeno: 24.08.2021; Ogledov: 94; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

2.
Promocija ustvarjalca spletnih vsebin na platformi Twitch
Maša Plavec, 2021, magistrsko delo

Opis: Ljudje uporabljamo splet za različne namene, vedno bolj pogosto tudi za marketing. Magistrsko delo se osredotoča na digitalni marketing, predvsem na družbenih omrežjih, ki je danes nepogrešljiv. Poleg teh so se razvila tudi pretočna predvajanja v živo, kar najdemo na skoraj vsakem družbenem omrežju. Predvsem ga je moč opaziti pri prenašanju videoiger, najpogosteje na Twitchu. Zato smo se v našem magistrskem delu odločili za promocijo ustvarjalca spletnih vsebin na platformi Twitch na družbenih omrežjih. Delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, kjer smo pregledali literaturo in empiričnega dela, kjer smo s pomočjo eksperimenta opazovali dogajanja na različnih družbenih omrežjih in Twitchu.
Ključne besede: Twitch, družbena omrežja, marketing, pretočne vsebine, ustvarjalec spletnih vsebin
Objavljeno: 25.03.2021; Ogledov: 152; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

3.
Digitalno oglaševanje na primeru glasbene skupine
Tomaž Rihtar, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili, na kakšen način uporabiti družbena omrežja, da pridemo do čim večjega učinka s čim manj stroški (čas, denar). Izhajali smo iz digitalnega marketinga in nato prešli na digitalno oglaševanje, kjer smo se specifično posvetili družbenim omrežjem. Diplomska naloga je potekala na primeru glasbene skupine, Ansambel Vžig. Za primer analize smo uporabili profile na družbenih omrežjih Facebook-a, Instagram-a, YouTube-a in TikTok-a. Kljub nekajletni prisotnosti zgoraj omenjene glasbene skupine na družbenih omrežjih, nikoli ni bilo načrtovanih objav.
Ključne besede: Družbena omrežja, digitalno oglaševanje, Facebook, objave, marketing.
Objavljeno: 12.03.2021; Ogledov: 215; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

4.
Vpliv škandalov v zasebnem življenju igralcev na percepcijo njihovih likov v igranih serijah - primerjava ameriške in slovenske javnosti
Ivan Stanojević, 2020, magistrsko delo

Opis: V letih 2017 in 2018 je bilo veliko število hollywoodskih igralcev obtoženih spolno neprimernega obnašanja kot del gibanja Me Too. V tej nalogi smo raziskali na kak način (in ali sploh) so ti škandali vplivali na percepcijo občinstev do serij in likov, ki so jih ti igralci igrali. Odločili smo se izvesti raziskavo, kako se slovenska in ameriška občinstva razlikujejo v dojemanju teh škandalov. Za potrebe te magistrske naloge smo se osredotočili na tri obtožene igralce (Kevin Spacey, Aziz Ansari in Danny Masterson) ter serije, v katerih so ti nastopali. V prvem delu naloge smo raziskali, kako se razmerja med gledalci in fiktivnimi liki razvijajo in zakaj pride do prekinitve teh parasocialnih razmerij. Nato smo se specifično fokusirali na posamezne primere iz gibanja Me Too in postavili v kontekst obtožbe proti obravnavanim igralcem. V empiričnem delu naloge smo izpeljali anketo, ki so jo rešili tako Slovenci kot tudi Američani. Skupno je bilo 179 anketirancev (131 Slovencev, 48 Američanov). Rezultate obeh anket smo nato še primerjali med seboj glede na narodnost in spol anketirancev, da smo prišli do ugotovitev, ki so nam pomagale potrditi ali ovreči hipoteze.
Ključne besede: Me too, ameriška občinstva, slovenska občinstva, televizijske serije
Objavljeno: 26.11.2020; Ogledov: 176; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

5.
Komuniciranje z javnostmi v lokalnem okolju: študija primera javnega zavoda za turizem
Žiga Lah Koštomaj, 2020, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje z lokalnimi javnostmi bi morala biti poglavitna naloga vsakega podjetja ali institucije, ki se nahaja v lokalnem okolju. Za uspešno komunikacijo je treba najti komunikacijske kanale, ki dosegajo lokalne javnosti. V diplomskem delu smo se osredotočili na komuniciranje z lokalnimi javnostmi Javnega zavoda za turizem, šport in mladino Šmarje pri Jelšah. Analizirali smo pojavnosti v lokalnih medijih, vsebine in doseg na Facebooku ter Instagramu, opravili spletno anketo ter intervju s predstavnico institucije. S pomočjo raziskovalnih vprašanj smo ugotovili, da organizacija v lokalnem okolju najučinkoviteje komunicira na družbenem omrežju Facebook in da so v njihovem komuniciranju še možne izboljšave.
Ključne besede: odnosi z javnostmi, mediji, družbena omrežja, Javni Zavod TŠM Šmarje pri Jelšah.
Objavljeno: 26.11.2020; Ogledov: 285; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (6,03 MB)

6.
Internetni memes kot nova oblika komuniciranja
Atena Bošnjak, 2020, diplomsko delo

Opis: The diploma thesis is theoretical and empirical research on Internet memes as a new form of communication. In the beginning, viral communication and the concept of a meme, which originally comes from genetics, are presented. The thesis presents a new communication model, designed to understand the spread of virus information on social networks, and can also be connected to Internet memes. For a better knowledge of the channels through which memes are spread, some websites that are partly or entirely dedicated to such humorous content are presented in the diploma work. The empirical part consists of the methodology and course of the research and later, the results obtained during the analysis. The thesis includes a causal - non - experimental method by which the research questions are answered. The concluding chapter closes with a presentation on the finding.
Ključne besede: internet, memes, information, humour, communication
Objavljeno: 12.11.2020; Ogledov: 513; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

7.
Poreklo in oglaševanje kot odločevalca nakupa - primer slovenskih proizvajalcev
Žiga Domadenik, 2020, magistrsko delo

Opis: Potrošnik je vsakodnevno vzpodbujen k nakupovanju izdelkov slovenskega porekla in v magistrski nalogi smo preverili, kako močan odločevalec nakupa je poreklo izdelka med potrošniki. Ugotovili smo tudi, da so promocijske akcije v večini primerov namenjene živilskim proizvodom. S pomočjo analize profilov na družbenem omrežju Facebook smo preverili, kako vešča so podjetja, ki izdelujejo izdelke slovenskega porekla, pri uporabi digitalnega marketinga za promocijo lastnih izdelkov. Spletne trgovine so nam načeloma dobro poznane, spletne tržnice, ki so v bistvu nekoliko drugačna oblika spletnih trgovin, pa nekoliko manj. V magistrski nalogi predstavljamo zamisel o spletni tržnici, ki omogoča prodajo izdelkov slovenskega porekla na enem mestu.
Ključne besede: digitalni marketing, poreklo, spletna trgovina, spletna tržnica, odločevalec nakupa
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 142; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

8.
Neknjižno besedje na radijskih postajah Radio Prlek in Radio Maxi
Nastja Alt, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu raziskujemo rabo neknjižnega besedja na radijskih postajah Radio Prlek in Radio Maxi. V teoretskem delu najprej predstavimo radio z vrstami radijskih postaj, radijskim formatom, radijsko shemo, radijskim programom, radijskim govorom, radijsko zakonodajo na področju jezika in radijske pogovorne vrste ter žanre. Poglavje namenimo tudi zvrstnosti jezika in teoriji besedja. V empiričnem delu predstavimo analizirane neknjižne besede. Izpostavimo tudi tiste, ki se v besedilu večkrat ponavljajo in besede, ko bi moderator smel uporabiti neknjižno, vendar tega ni storil. Navedemo tudi uporabnost naše raziskave za radijske postaje in njihove govorce ter podamo predloge za nadaljne raziskave.
Ključne besede: neknjižno besedje, profesionalni radijski govorci, neprofesionalni radijski govorci, radijska postaja, radijske pogovorne vrste in žanri
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 145; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

9.
Različni pristopi poročanja tradicionalnih medijev na družabnih omrežjih
Janez Fabijan, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava primerjavo med poročanjem medijev na tradicionalnih platformah in posredovanjem vsebin preko družbenih omrežij. V uvodu gre za razlago terminov mediji ter družabna omrežja. Opisani so trije predstavniki tradicionalnih medijev, tiskani mediji, radijski mediji ter televizijski mediji. Raziskovalni del se osredotoča predvsem na razlike in podobnosti pri pisanju informativnih objav na družabnih omrežjih Facebook in Twitter. Predstavljeno je dodatno multimedijsko gradivo in spletni viri, ki jih posamezni medij uporablja pri svojem delu na družabnih omrežjih. Prav tako se osredotočam na slog poročanja določenega medija na družabnih omrežjih v primerjavi s slogom poročanja v tradicionalni obliki.
Ključne besede: družabna omrežja, množični mediji, tehnologija, javnost
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 146; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

10.
Zaznavanje ponarejenih videoposnetkov med mladimi uporabniki družbenih medijev
Tjaša Brglez, 2020, diplomsko delo

Opis: Družbeni mediji so postali vir informacij današnje družbe. Kljub temu da je njihov pojav prispeval k hitrejši komunikaciji in širjenju novic, se je potrebno zavedati tudi pasti in nevarnosti, ki jih prinašajo s širjenjem lažnih vsebin. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, v kolikšni meri mladi v družbenih medijih zaznavajo ponarejene videoposnetke, ali obstaja povezava med resolucijo posnetkov in zaznavo ponarejenih posnetkov, kolikšna je stopnja zavednosti o ponarejenih posnetkih ter stopnjo vpliva ogleda ponarejenih videoposnetkov na zaupanje v novice v družbenih medijih. V ta namen smo pripravili in izvedli raziskovalno študijo s pomočjo spletnega vprašalnika. Dobljene rezultate smo statistično obdelali in analizirali. Ugotovili smo, da mladi v povprečju zaznajo 42,27 % ponarejenih videoposnetkov ter da obstaja močna povezanost med pravilno zaznavo in HD posnetki. Ugotovili smo tudi, da so osebe, ki poznajo ponarejene posnetke bolje seznanjene o zlorabah in posledicah le-teh ter da osebe, ki ne zaupajo v novice v družbenih medijih, zaznajo več ponarejenih posnetkov. Rezultati, pridobljeni s pomočjo te študije, lahko služijo za nadaljnje raziskave o zaznavanju ponarejenih posnetkov med uporabniki družbenih medijev.
Ključne besede: zaznava, ponarejeni videoposnetki, skrb
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 218; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (963,98 KB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici