SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 335
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Statika I
Stanislav Škrabl, Borut Macuh, 2012, drugo učno gradivo

Ključne besede: gradbeništvo, statika, gradbena statika, učbeniki
Objavljeno: 24.04.2017; Ogledov: 17; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (7,63 MB)

2.
Fizika
Anita Prapotnik Brdnik, 2016, drugo učno gradivo

Ključne besede: fizika, nihanje, valovanje, termodinamika, učbeniki za visoke šole
Objavljeno: 09.11.2016; Ogledov: 94; Prenosov: 62
.pdf Polno besedilo (356,84 KB)

3.
4.
Vertical displacements measuring methods during bridge load tests
Boštjan Kovačič, Ante Marendić, Rok Kamnik, Mikhail Volkov, Vera Roy, 2016, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: bridges, measurements, strain gauge, load test, deformation, strain, signal processing
Objavljeno: 29.08.2016; Ogledov: 80; Prenosov: 7
.pdf Polno besedilo (1,55 MB)

5.
Trajnostno urejanje prostora in prometa, Maribor, 26. 5. 2016
2016, zbornik strokovnih ali nerecenziranih znanstvenih prispevkov na konferenci

Ključne besede: ceste, promet, prometna infrastruktura, trajnostni razvoj, urejanje prostora, zborniki, posvetovanja
Objavljeno: 09.08.2016; Ogledov: 157; Prenosov: 29
.pdf Polno besedilo (6,58 MB)

6.
Predicting geotechnical investigation using the knowledge based system
Bojan Žlender, Primož Jelušič, 2016, izvirni znanstveni članek

Ključne besede: site investigation, nonlinear programing (NLP), ANFIS
Objavljeno: 12.04.2016; Ogledov: 205; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (1,61 MB)

7.
8.
9.
10.
Nov tip krožnega križišča: krožno križišče s pritisnjenimi pasovi za desne zavijalce - "flower roundabout"
Sašo Turnšek, Marko Renčelj, Tomaž Tollazzi, Goran Jovanović, 2011, izvirni znanstveni članek

Opis: V zadnjem času mnoge tuje prometnovarnostne analize kažejo na nizko raven prometne varnosti večpasovnih krožnih križišč. Predvsem so sporna prepletanja na krožnem vozišču oziroma menjave prometnih pasov, ki so nujno potrebne za uporabo vseh krožnih prometnih pasov, s čimer se doseže največja kapaciteta večpasovnega krožnega križišča. V svetu problem nizke ravni prometne varnosti v večpasovnih krožnih križiščih rešujejo na več načinov, kot najuspešnejši pa se je pokazal način z zmanjševanjem števila konfliktnih točk. Tip krožnega križišča, ki bistveno zmanjša število konfliktnih točk, je krožno križišče s spiralnim potekom krožnega vozišča oziroma t. i. turbokrožno križišče. Vendar ima tudi turbokrožno križišče svoje pomanjkljivosti. S stališča prometne varnosti so predvsem problematične konfliktne točke križanja, pri katerih so posledice prometnih nesreč največje. Prav tako je rekonstrukcija obstoječega dvopasovnega krožnega križišča v turbokrožno križišče finančno zahtevna - potreben je večji gradbeni poseg (rušenje, prestavitev cestnih robnikov, prestavitev ločilnih otokov, javne razsvetljave ipd.). V prispevku je predstavljen nov tip krožnega križišča. Gre za krožno križišče s pritisnjenimi pasovi za desno zavijanje. Ta tip krožnega križišča združuje pozitivne lastnosti običajnega dvopasovnega krožnega križišča in turbokrožnegakrižišča.
Ključne besede: krožišče, turbokrožno križišče
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 214; Prenosov: 14
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici