| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1557
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Strategija Ekonomsko-poslovne fakultete Univerze v Mariboru : 2022-2030
2023

Opis: Strategija Ekonomsko-poslovne fakultete Univerze v Mariboru sloni na poslanstvu fakultete in mnogih prednostih, znanju in izkušnjah ljudi, zaposlenih in študentov, ki so v sodelovanju z gospodarstvom v več kot šestdesetletnem obdobju izoblikovali tradicijo odličnega ekonomsko poslovnega izobraževanja. Strateške usmeritve fakultete se osredotočajo na priložnosti, ki jih prinaša sodobno, hitro spreminjajoče se okolje, ki postaja v vseh razsežnostih digitalno, hkrati pa v ospredje postavljamo družbeno odgovorno delovanje in trajnostni razvoj. Pri tem ohranjamo naše ključne vrednote in etična načela, na katerih temelji vse naše delovanje.
Ključne besede: strategija, strateške usmeritve, poslanstvo, vizija, fakulteta
Objavljeno v DKUM: 01.02.2023; Ogledov: 49; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (4,50 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Izzivi digitalne preobrazbe
2022, zbornik

Opis: Slovenija, Evropska unija in domala ves svet s hitrimi koraki stopajo po poti digitalne transformacije v digitalno prihodnost, kar sproža številne razprave na vseh področjih družbenega in gospodarskega življenja. Strokovna monografija Izzivi digitalne preobrazbe obravnava problematiko, s katero se soočajo slovenska podjetja pri uvajanju in uporabi digitalizacije v svojem poslovnem ali proizvodnem procesu. Avtorji posameznih poglavij so študenti Univerze v Mariboru, ki so v izbranih slovenskih podjetjih in negospodarski organizaciji raziskovali, s kakšnimi izzivi se le-ta soočajo v procesu digitalne preobrazbe. Njihove rešitve bodo v pomoč drugim podjetjem, raziskovalcem, študentom in vsem, ki se srečujejo s podobnimi problemi. Poglavja so v večji meri zasnovana na študiji primera in interdisciplinarno, saj študenti prihajajo s šestih različnih fakultet, kar daje monografiji dodatno vrednost.
Ključne besede: digitalizacija, digitalna preobrazba, podjetje, osebni podatek, pravica posameznika
Objavljeno v DKUM: 28.10.2022; Ogledov: 239; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (18,02 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Exploring emerging markets’ demographic and macroeconomic dynamics and the middle class growth : the case of China and India
Romana Korez-Vide, Irena Zavrl, Anica Hunjet, 2021, izvirni znanstveni članek

Objavljeno v DKUM: 29.08.2022; Ogledov: 248; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (950,35 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Empirical testing of purchasing power parity validity in selected European Union Countries
Jelko Plošinjak, Mejra Festić, 2021, izvirni znanstveni članek

Objavljeno v DKUM: 29.08.2022; Ogledov: 295; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (649,27 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Is there asymmetry in the relationship between government consumption dynamics and economic activity? Evidence from G7 economies
Marko Senekovič, 2021, izvirni znanstveni članek

Ključne besede: fiscal policy, nonlinear ARDL model, G7 countries
Objavljeno v DKUM: 29.08.2022; Ogledov: 223; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (714,19 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
6th FEB International Scientific Conference : Challenges in economics and business in the post-COVID times
2022, zbornik

Opis: The Proceedings of the 6th International Scientific Conference, organised by the University of Maribor’s Faculty of Economics and Business under the umbrella theme “ Challenges in Economics and Business in Post-Covid Times”, brings together 52 contributions from authors across 18 countries. Individual articles address selected issues regarding the impact of the COVID-19 epidemic on the functioning of society and changes in the economic and business environment, as well as how society and organisations have dealt with the changed social conditions following the epidemic. In the articles, the authors present various aspects of the impact of the COVID-19 epidemic on the functioning and behaviour of society's stakeholders and the necessary changes in how they function, given the social conditions present following the end of the epidemic. The contributions also present the social experience of dealing with COVID-19, and offer possible solutions for the macroeconomic and business operations of society and organisations in a post-epidemic context.
Objavljeno v DKUM: 16.05.2022; Ogledov: 414; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (12,49 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Podjetniška demografija in značilnosti digitalizacije malih in srednje velikih podjetij : Slovenski podjetniški observatorij 2021
Barbara Bradač Hojnik, Ivona Huđek, Dijana Močnik, 2022

Opis: V prvem delu monografije smo proučevali temeljno poslovno demografijo slovenskih podjetij in jo primerjali z evropsko. Namen tega dela je, da dobimo temeljno sliko o slovenskih podjetjih in razumemo, kako je slovensko podjetništvo umeščeno v evropsko. Analizirali smo ključne značilnosti slovenskih gospodarskih družb in samostojnih podjetnikov, ki so se leta 2020 ukvarjali s podjetniškimi aktivnostmi in so bili razvrščeni v vse dejavnosti SKD. V drugem delu raziskave smo proučevali značilnosti digitalizacije z vidika gospodarstva. Osredotočili smo se predvsem na vidik malih in srednje velikih podjetij, saj le-ta potrebujejo največ podpore in spodbud za uspešno izvedbo digitalizacije. Najprej smo podali pregled značilnosti procesa digitalizacije, njegov vpliv na podjetja ter značilnosti digitalnih strategij in strateške podpore digitalizaciji na ravni Evropske unije in Slovenije ter pregled uvrstitve Slovenije na različnih lestvicah, ki merijo digitalizacijo. Nato smo analizirali rezultate primarne raziskave, ki smo jo izvedli med slovenskimi podjetji in podpornim okoljem za podjetništvo.
Ključne besede: gospodarske družbe, samostojni podjetniki, kazalniki finančne uspešnosti, digitalizacija, strategije in politike, mala in srednje velika podjetja, empirična analiza
Objavljeno v DKUM: 25.04.2022; Ogledov: 584; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (7,96 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Vzdržljivost podjetniške aktivnosti : GEM Slovenija 2021
Miroslav Rebernik, 2022

Opis: Raziskava GEM omogoča bolj poglobljen vpogled v nacionalno podjetništvo in njegove značilnosti, kot ga lahko zagotovijo drugi statistični viri, predvsem tisti, ki temeljijo zgolj na podatkih, pridobljenih s strani obstoječih podjetij. S posameznikom v središču raziskovanja, GEM namreč zajame tudi njegov odnos do podjetništva, njegove ambicije in usposobljenost za podjetništvo, njegovo dojemanje odnosa družbe do podjetništva, pa tudi posameznike v vseh fazah podjetniškega procesa, od začetnih razmislekov, da bi se podali na podjetniško pot, do ustanovitve podjetja, poslovanja, rasti in prenehanja poslovanja. Raziskovalna ambicija GEM je, da bi v čim več državah meril ključne elemente družbenega odnosa do podjetništva, podjetniško aktivnost in razlike v aspiracijah posameznikov ter zaznaval vplivne dejavnike, ki spodbujajo ali ovirajo podjetniško aktivnost. Vse to z namenom zagotavljanja platforme za ocenjevanje vpliva podjetniške aktivnosti na ekonomsko rast ter odkrivanja političnih ukrepov za krepitev podjetništva. GEM je razvil ustrezno metodologijo, ki je skladna konceptualnemu okviru GEM in je sposobna dati vpogled v družbeni, kulturni, politični in ekonomski kontekst, ki upoštevaje stopjo razvitosti posameznega nacionalnega gospodarstva in razvitost ključnih podjetniških pogojev.
Ključne besede: Globalni podjetniški monitor, podjetništvo, celotna zgodnja podjetniška aktivnost, gospodarski razvoj, podjetniški ekosistem
Objavljeno v DKUM: 25.04.2022; Ogledov: 621; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (10,70 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Resilience of Entrepreneurial Activity : GEM Slovenia 2021, Executive Summary
Miroslav Rebernik, 2022

Opis: The GEM survey provides a deeper insight into national entrepreneurship and its characteristics than can be provided by other statistical sources, especially those based solely on data obtained from existing enterprises. With the individual at the heart of the research, GEM also covers his attitude towards entrepreneurship, his ambitions and qualifications for entrepreneurship, his perception of society's attitude towards entrepreneurship, as well as individuals at all stages of the entrepreneurial process, until the establishment of the company, business growth and termination of business. GEM's research ambition is to measure key elements of society's attitudes towards entrepreneurship, entrepreneurial activity and differences in individuals' aspirations in as many countries as possible, and to identify influential factors that encourage or hinder entrepreneurial activity. All this in order to provide a platform for assessing the impact of entrepreneurial activity on economic growth and to identify policy measures to strengthen entrepreneurship. GEM has developed an appropriate methodology that is consistent with the GEM conceptual framework and is able to provide insight into the social, cultural, political and economic context, taking into account the level of development of each national economy and the development of key business conditions.
Ključne besede: globalni podjetniški monitor, podjetništvo, celotna zgodnja podjetniška aktivnost, gospodarski razvoj, podjetniški ekosistem
Objavljeno v DKUM: 25.04.2022; Ogledov: 421; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Management organizacij : učbenik
Vojko Potočan, Zlatko Nedelko, 2022, učbenik

Opis: Namen učbenika je študentom ponuditi celovit vpogled v razvoj managementa, temeljne koncepte in modele managementa, možnosti uporabe managementskih spoznanj v sodobnem poslovnem okolju ter predstaviti možne smeri prihodnjega razvoja managementa organizacij. Učbenik obravnava temeljna področja delovanja managementa in njihovo povezanost z dinamičnim okoljem sodobnih organizacij, kar je skladno s vsebino temeljnih managementskih predmetov na študiju poslovnih ved. V učbeniku smo osrednjo pozornosti namenili celoti managementskega planiranja, organiziranja, vodenja in kontrolinga v razmerah sodobnega globalnega okolja. Za posamezna področja managementa predstavljamo temeljna izhodišča njihovega oblikovanje, razvoj skozi čas, njihovo uporabo v organizacijah ter možne smeri njihovega razvoja v prihodnje. Poslanstvo učbenika je tako združiti pretekla teoretična spoznanja, sodobne prakse uporabe ter predstaviti možne smeri razvoja managementa za boljše razumevanje trenutnih in možnih praks delovanja in vedenja organizacij.
Ključne besede: management, organizacija, podjetje, managementske funkcije, sodobni trendi razvoja
Objavljeno v DKUM: 10.03.2022; Ogledov: 722; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (5,65 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici