SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1409
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V PODJETJU TA HUDA KLOBASA D.O.O.
Danilo Križe, 2016, specialistično delo

Opis: Vsako podjetje, ki želi biti marketinško aktivno, mora vsakodnevno komunicirati. Zato ima na razpolago vrsto orodij marketinškega spleta. Uspešna podjetja so tista, ki ustrezno kombinirajo orodja oglaševanja, pospeševanje prodaje, odnose z javnostmi, osebno prodajo in interno komuniciranje. Da bi pri tem bila še bolj uspešna, predvsem pa učinkovita, morajo dobro načrtovati. Osnova za dobro izvedbo je priprava primernega načrta marketinškega komuniciranja. Podjetje »Ta huda klobasa, d. o. o.« že načrtno uporablja določena orodja komuniciranja. To ne počne dovolj povezano in konstantno. Zato si bom v tem specialističnem delu prizadeval nadgraditi dosedanje komuniciranje podjetja z ustrezno izbiro instrumentov marketinškega spleta. S tem bom poskušal kar najbolje izkoristiti omejena finančna sredstva in jih ustrezno porazdeliti med različne aktivnosti komuniciranja. Specialistično delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu, sem povzel teoretična spoznanja različnih avtorjev o marketinškem komuniciranju in opredelil posamezna marketinška orodja. V drugem, praktičnem delu, sem pripravil načrt marketinškega komuniciranja za podjetje »Ta huda klobasa, d. o. o.«. Ime podjetja je izmišljeno, uporabljeni podatki pa so bili pridobljeni od podjetja, ki ne želi biti imenovano. Načrt marketinškega komuniciranja sem pripravil na osnovi analize trenutnega stanja v podjetju, opredelitve ciljev in strategij, priprave proračuna za uporabljena orodja komuniciranja in metod merjenja učinkovitosti posameznih orodij ter s pomočjo modela SOSTAC.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, interno komuniciranje.
Objavljeno: 19.12.2016; Ogledov: 66; Prenosov: 23
.pdf Polno besedilo (2,22 MB)

2.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA ZA PRODAJNI PROGRAM, PAPIRNE KONFEKCIJE
Tina Žižek, 2016, specialistično delo

Opis: POVZETEK Ko govorimo o marketinškem komuniciranju je potrebno paziti na dejstvo, da mora tisti, ki pošilja sporočilo dobro poznati okolje tistega, kateremu je sporočilo namenjeno. To pomeni, da mora upoštevati morebitne posebnosti, ki so osnova za razmišljanje o posameznih segmentih. Pri tem pa ni pomembno samo komuniciranje organizacije z okoljem ampak tudi interno komuniciranje in v njegovem okviru komuniciranje top managementa podjetja s svojimi zaposlenimi. Pravilne odločitve glede izdelkov, cen, prodajnih poti danes v turbulentnem okolju pri tržniku še zdaleč ne zagotavlja dobrega uspeha. Komuniciranje s trgom je za podjetja postalo zelo pomembno,pri tem pa se je povečal tudi pomen instrumentov marketinškega komuniciranja v spletu. To pa pomeni, da marketinško komuniciranje obravnavamo vedno v povezavi z instrumenti marketinškega spleta. Saj le povezan splet marketinških instrumentov nam bo prinesel takšne rezultate, ki nam bodo omogočali doseganje ciljev, želeno prodajo in dobiček. Komuniciranje je vsakodnevna navada ljudi, saj v življenju nenehno medsebojno komuniciramo, se na ta način sporazumevamo ter si posredujemo in izmenjujemo določene informacije. Marketinško komuniciranje je sestavni del splošnega komuniciranja. Razlika je ta, da marketinško komuniciranje zajema ciljne aktivnosti, ki izvajalcu marketinga skupaj z drugimi osnovnimi marketinškimi aktivnostmi omogočajo zadovoljevanje potreb ciljnih skupin, tako, da ustvarja, stimulira, olajšuje in usklajuje menjalne odnose izvajalca marketinga z okoljem. Cilj podjetja Ordis d.o.o. je ostati največji slovenski proizvajalec konfekcije iz lepenke, ki je v svoji filozofiji in ravnanju tržno usmerjen in hkrati sledi tehnološkemu razvoju, skrbi za okolje ter delovne razmere delavcev, spodbuja ustvarjalnost in inventivnost pri razvoju novih izdelkov. Z nenehnim izboljševanjem storitev in proizvodov, kvalitete ter produktivnosti dela bodo zagotavljali odličnost le-teh ter tako presegali zahteve in pričakovanja odjemalcev. Ključne besede: komuniciranje, marketing, oglaševanje, poslovni načrt, management.
Ključne besede: komuniciranje, marketing, oglaševanje, poslovni načrt, management.
Objavljeno: 19.12.2016; Ogledov: 64; Prenosov: 9
.pdf Polno besedilo (1,48 MB)

3.
ZVEZA MED POZICIJO BLAGOVNE SKUPINE V PRODAJALNI IN OBSEGOM PRODAJE
Nenad Ulaga, 2016, specialistično delo

Opis: Vsi smo kupci. Največkrat obiščemo prodajalno z živilskimi in neživilskimi izdelki. Zakaj se odločimo, da bomo obiskali določeno trgovino? Kakšna je naša nakupna izkušnja v določeni trgovini? Smo našli in dobili vse, kar smo iskali? V nalogi smo v petih podobnih prodajalnah enega večjih trgovcev, ki posluje na področju celotne Slovenije, s primerjavo prodaje sedmih različnih blagovnih skupin ugotovili, kakšen vpliv ima pozicija izbranih blagovnih skupin na prodajne rezultate. Za raziskavo je bilo potrebno izbrati podobne prodajalne in pridobiti njihove načrte. Namensko smo izbrali sedem popolnoma različnih blagovnih skupin in jim označili prostor na načrtih prodajaln. Na podlagi pridobljenih podatkov izbranih prodajaln podjetja iz leta 2015, smo naredili primerjavo pozicij in prodaje izbranih blagovnih skupin. Ugotovljeno je bilo, da pozicija blagovne skupine v prodajalni vpliva na njen obseg prodaje, zato mora biti izdelava načrta prodajalne skrbno načrtovana, dobro izvedena in učinkovito implementirana.
Ključne besede: načrt prodajalne, pozicija blagovne skupine v prodajalni, obseg prodaje
Objavljeno: 19.12.2016; Ogledov: 44; Prenosov: 6
.pdf Polno besedilo (4,13 MB)

4.
IZVAJANJE GOSPADARSKIH JAVNIH SLUŽB RAVNANJA Z ODPADKI IN ANALIZA USPEŠNOSTI IZ DEJAVNOSTI RAVNANJE Z ODPADKI
Robert Čajić, 2016, specialistično delo

Opis: V Sloveniji se je z začetkom veljavnosti Zakona o javno-zasebnem partnerstvu pričelo z izvajanjem gospodarskih javnih služb tudi s strani zasebnih izvajalcev. V prvem delu specialistične naloge je predstavljena ureditev na področju izvajanja gospodarskih javnih služb v Sloveniji. Poudarek je na izvajanju dejavnosti opravljanja gospodarske javne službe ravnanja z odpadki. Predstavljeni so pravna ureditev izvajanja gospodarskih javnih služb, postopki za določanje cen izvajanja gospodarskih javnih služb in opisani postopki za potrditev veljavnih cen. V Sloveniji je v zadnjih letih zelo veliko napisanega na temo učinkovitosti s strani javnega ali zasebnega podjetja; predvsem v smislu, kdo bolje upravlja podjetje – javni ali zasebni lastnik. Predstavljene so raziskave s področja ravnanja z odpadki od začetnih naprej, ki se ukvarjajo z vprašanjem obstoja razlik med izvajanjem dejavnosti ravnanja z odpadki s strani zasebnega in javnega podjetja. V raziskovalnem delu primerjamo rezultate poslovanja javnih in zasebnih podjetij, ki se v Sloveniji ukvarjajo z eno od gospodarskih javnih služb na področju ravnanja z odpadki. Izvedena je bila primerjava kazalcev EBITDA, EBIT in EBT v celotnih prihodkih iz prodaje oz. kosmatem donosu iz poslovanja javnih in zasebnih podjetij v časovnem obdobju od 2012 do 2014. Podlage za izvedeno raziskavo so bili javno objavljeni rezultati poslovanja podjetij na področju ravnanja z odpadki v Sloveniji. V raziskavi je bilo ugotovljeno, da zasebna podjetja v Sloveniji, ki se ukvarjajo z ravnanjem z odpadki, dosegajo nadpovprečne vrednosti omenjenih kazalnikov v primerjavi s povprečjem vseh analiziranih podjetij.
Ključne besede: EBITDA, EBIT, EBT, ravnanje z odpadki, javno podjetje, zasebno podjetje
Objavljeno: 13.09.2016; Ogledov: 74; Prenosov: 20
.pdf Polno besedilo (430,30 KB)

5.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA ZA ŠOLSKI CENTER ŠENTJUR
Metoda Križanec, 2016, specialistično delo

Opis: Marketinško komuniciranje v pridobitnih podjetjih prinaša povečanje prodaje ter prepoznavnost izdelkov in storitev, ki jih podjetje ponuja ter s tem dosega konkurenčno prednost. Marketinško komuniciranje različni avtorji različno pojmujejo, vendar pa zagotovo gre za proces, s pomočjo katerega organizacija komunicira s svojo javnostjo. Ne samo v pridobitnih, ampak tudi v nepridobitnih organizacijah, natančneje v izobraževalnih, je delovanje celotnega marketinškega komunikacijskega spleta zelo pomembno za povečanje prepoznavnosti ugleda posamezne organizacije ter za pridobitev potencialnih uporabnikov njihovih primarnih storitev, to je izobraževanje po različnih programih. V specialističnem delu sem predstavila ključna orodja marketinškega komuniciranja v javno-izobraževalnem zavodu Šolski center Šentjur, ki je sestavljen iz dveh organizacijskih enot: Srednja poklicna in strokovna šola ter Višja strokovna šola. Naloga je sestavljena iz dveh delov: teoretičnega in praktičnega. V prvem, teoretičnem delu, sem opisala osnove marketinškega komuniciranja z vsemi najpomembnejšimi orodji. V drugem, praktičnem delu, sem v uvodu predstavila Šolski center Šentjur, v nadaljevanju pa sem predstavila ključna orodja marketinškega komuniciranja, katere Šolski center Šentjur načrtuje pred vsakim šolskim in študijskim letom. Podrobneje sem opisala načrt posameznih orodij marketinškega komuniciranja, ki so zasnovani po sistemu SOSTAC – najprej analiza situacije, nato definiranje ciljev, določanje proračuna, določanje strategij in taktik komuniciranja, izvedba posameznih orodij ter merjenje učinkovitosti in uspešnosti posameznih orodij. Načrt marketinškega komuniciranja oziroma načrt uporabe ključnih orodij na Šolskem centru Šentjur so bila predstavljena za šolsko leto 2016/17. Ključna orodja marketinškega komuniciranja so načrtovana za doseganje primarnega cilja zavoda – povečanje vpisa dijakov in študentov v šolskem in študijskem letu 2017/18, ter sekundarnih ciljev - večje povpraševanje kupcev po dodatnih izdelkih in storitvah šole v prihodnosti.
Ključne besede: Šolski center Šentjur, SOSTAC, marketinško komuniciranje, odnosi z javnostmi, oglaševanje, osebna prodaja, pospeševanje prodaje.
Objavljeno: 12.04.2016; Ogledov: 176; Prenosov: 42
.pdf Polno besedilo (1,22 MB)

6.
Načrt marketinškega komuniciranja za hotel Mitra
Andreja Alič, 2016, specialistično delo

Opis: Turizem je dinamična dejavnost, ki ima pomembno vlogo v nacionalnem in globalnem gospodarskem svetu. Ob ekonomskih ima tudi številne neekonomske prednosti, ki omogočajo spoznavanje in povezovanje ljudi ter prispevajo k razumevanju razlik, kultur in zgodb preteklosti, ki vplivajo tudi na sedanje življenje. Iskanje in pripovedovanje zanimivih zgodb skozi oblikovanje turistične ponudbe je eden izmed trendov sodobnega turizma, predstavlja pa tudi izziv njihove uporabe v marketinškem komuniciranju. Hotel Mitra, ki se nahaja v osrčju starega mestnega jedra Ptuja, je izkoristil to priložnost in v oblikovanje svoje ponudbe vpletel mnogo zanimivih zgodb okolja iz katerega izhaja. Ideja o hotelu z zgodbo oziroma vizija oblikovanja hotelske verige pod znamko »Story Hotels«, se je rodila v okviru svetovalnega podjetja za turizem Hosting d.o.o. in bila realizirana leta 2007. Specialistično delo je namenjeno pripravi načrta marketinškega komuniciranja za hotel Mitra in predstavlja izhodišče za nadaljnje razvojno marketinške aktivnosti hotela. Vsebina predlaganih rešitev je podana na podlagi proučenih teoretičnih značilnosti uporabe posameznega marketinškega orodja v luči doseganja zastavljenih ciljev ter na podlagi analize stanja in možnosti, s katerimi hotel trenutno razpolaga. Po preučitvi teoretičnih osnov je sledilo načrtovanje komunikacijskih aktivnosti v okviru posameznega komunikacijskega orodja in oblikovanje skupnega načrta uporabe, v duhu integriranega marketinškega komuniciranja, s ciljem doseganja optimalnih rezultatov ob vloženih sredstvih in pričakovanih marketinško komunikacijskih učinkih. Glede na razpoložljivost sredstev namenjenih marketinškemu komuniciranju in zastavljenih ciljih, ostaja ključno orodje komunikacije osebna prodaja, s podporo neposredne prodaje in pospeševanja prodaje. Za doseganje in utrjevanje pozitivne podobe, ki prav tako vpliva na obisk in koriščenje storitev pa bodo še naprej pomembni okrepljeni odnosi z javnostmi in v manjši meri tudi oglaševanje, ki je zaradi cenovne zahtevnosti, uporabljeno v najmanjšem obsegu aktivnosti, vendar pa pomeni pomembno podporo ostalim komunikacijskim orodjem. Aktivnosti v okviru posameznega komunikacijskega orodja so bile izbrane v luči doseganja zastavljenih ciljev posameznega orodja oziroma razvojnih in marketinških ciljev podjetja. Sledilo je načrtovanje njihove izvedbe z določitvijo finančnega obsega, terminskega plana ter določitve odgovornih oseb izvedbe posamezne načrtovane aktivnosti po posameznem orodju. Za lažje spremljanje in kontrolo izvedbe aktivnosti so bili podani tudi indikatorji spremljanja pričakovanih rezultatov. Tako smo s predstavljeno vsebino dela iskali odgovore na ključna vprašanja priprave marketinškega načrta po metodi SOSTAC, kot tudi identificirali ključne aktivnosti izvedbe po modelu MMMMM. Specialistično delo podaja enega izmed možnih predlogov kombinacij aktivnosti in uporabe marketinških orodij z namenom doseganja zastavljenih marketinško komunikacijskih ciljev. Uporaba predlaganega načrta bo pokazala pravo uporabno vrednost podanih rešitev oziroma predstavljala izhodišče za prihodnje načrtovanje in izboljšave marketinških aktivnosti hotela Mitra.
Ključne besede: marketing, komuniciranje, marketinško komuniciranje, načrt marketinškega komuniciranja, komunikacijska orodja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredna in elektronska prodaja, odnosi z javnostmi, interno komuniciranje, turizem, hotel Mitra
Objavljeno: 29.03.2016; Ogledov: 169; Prenosov: 89
.pdf Polno besedilo (3,00 MB)

7.
Vpliv likvidnostnega tveganja na izračun tvegane vrednosti
Bor Bricelj, Timotej Jagrič, Sebastjan Strašek, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: V članku uvajamo likvidnost v standardno analizo tvegane vrednosti. Osnovne VaR modele nadgradimo z informacijami o cenovnem razponu med ponujeno in povpraševano ceno naložbe. Nadgrajene modele testiramo na podlagi domačega in tujih naborov delnic. Ugotavljamo, da likvidnostni VaR modeli ob upoštevanju predpostavk raziskave primerno ocenjujejo tržna tveganja. Le-ti metodološko na eni strani predstavljajo napredek v okviru obravnave tržnih tveganj, vendar na drugi strani rezultati testiranj modelov kažejo pomanjkanje robustnosti. Glede primerjave rezultatov po naborih delnic pa ugotavljamo, da so rezultati za slovenski nabor kljub manjši globini trga primerljivi s tistimi iz tujine.
Ključne besede: tvegana vrednost, likvidnost, statistični test ustreznosti
Objavljeno: 30.12.2015; Ogledov: 149; Prenosov: 6
URL Polno besedilo (0,00 KB)

8.
Fiskalna decentralizacija v državah EU27
Mateja Finžgar, Žan Oplotnik, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku se ukvarjamo s primerjavo sistemov fiskalne decentralizacije držav skupine EU27 po izbranih kvantitativnih kriterijih v povezavi z nekaterimi temeljnimi načeli MELLS. Rezultati kažejo, da večje število nižjih ravni upravljanja običajno nakazuje tudi večji delež lokalnih financ v celotnih javnih financah, vendar ta ugotovitev ne potrjuje tudi obratne povezave. Največji delež sredstev za lokalne zadeve namenjajo na Danskem, sledijo Švedska, Finska in Španija, najmanj pa v Grčiji in na Cipru. Čeprav je struktura odhodkov po državah EU27 precej podobna, so deleži sredstev za izvajanje posameznih nalog in pristojnosti med državami bolj raznoliŽki. V povprečju države največ namenjajo za izobraževanje, socialno varnost, administracijo in zdravstvo, pri čemer zgolj četrtina držav beleži enake ali večje prihodke glede na odhodke, zato razliko pokrivajo bodisi prek transferjev, izravnalnih shem ali zadolževanja, kar pa pomeni odmik od načela MELLS - skladnosti virov s pristojnostmi.
Ključne besede: fiskalna decentralizacija, primerjava sistemov, lokalne finance, načela MELLS, države EU
Objavljeno: 30.12.2015; Ogledov: 187; Prenosov: 13
URL Polno besedilo (0,00 KB)

9.
Who are wellness customers?
Suzana Marković, Sanja Raspor, Jelena Komšić, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Although wellness is becoming an increasingly popular concept in practice, academic research regarding wellness services, in general, and tourists as wellness customers, in particular, is lacking. Thus, the purpose of this study is to identify the main characteristics of wellness customers in hotel wellness settings. The study was conducted in hotel wellness centres in the Opatija Riviera (Croatia). The empirical research was organized in two steps, using two different instruments for collecting primary data: the modified ATLAS wellness questionnaire and the modified SERVQUAL questionnaire. The first questionnaire was used to determine the main demographic and travel characteristics of wellness customers and identify their habits regarding wellness services. The second questionnaire aimed to assess wellness customersʼ expectations and perceptions of service quality. Questionnaires were distributed in 11 hotel wellness centres in the Opatija Riviera during the spring months of 2010. In order to meet the study goals, descriptive, bivariate and multivariate (exploratory factor analysis and reliability analysis) statistical analyses were conducted. The study contributes to a better understanding of the particular lifestyle characteristics of hotel wellness customers. Furthermore, the findings offer wellness managers a better understanding of customersʼ expectations and perceptions of the performed service.
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 172; Prenosov: 7
URL Polno besedilo (0,00 KB)

10.
Protipravna premoženjska korist pri storitvi gospodarskih kaznivih dejanj
Dušan Jovanovič, Miha Bratina, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: Avtorja v prispevku analizirata elemente kaznivega dejanja v gospodarstvu iz 240. člena Kazenskega zakonika (KZ-1), predvsem s korporacijskega vidika. Pri tem se tematika nanaša na (ne)pridobitev premoženjske koristi kot temeljne predpostavke pri storitvi gospodarskih kaznivih dejanj. Hkrati so v prispevku navedena in utemeljena izpostavljena pravna vprašanja z obsežno sodno prakso tujih sodišč. Predstavljeni so tudi nekateri primeri legalnega ravnanja znotraj korporacijskega prava, kjer so se v zadnjem času pojavile tendence za storitev kaznivih dejanj pri članih organov vodenja in nadzora v gospodarskih družbah.
Ključne besede: gospodarske družbe, premoženje, kazniva dejanja, koncerni, finančna sredstva
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 164; Prenosov: 12
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici