SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 639
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj kadrov v proizvodnem podjetju X d. o. o.
Jernej Balantič, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrsko delo opisuje pomembna področja razvoja kadrov, ki pripomorejo k dobro usposobljenim, zadovoljnim, motiviranim zaposlenim, s tem pa neposredno vplivajo na učinkovito doseganje poslovnih ciljev podjetja. V prvem delu predstavljamo teoretična izhodišča, ki se nanašajo na področja izobraževanja in usposabljanja, delovno uspešnost, motivacijo, nagrajevanja in napredovanja, zadovoljstvo zaposlenih ter redne letne razgovore. V drugem (empiričnem) delu smo analizirali stanje razvoja kadrov v proizvodnem podjetju X d. o. o. Zaposleni v največji meri izražajo nezadovoljstvo s področji ocenjevanja delovne uspešnosti, nagrajevanja ter rednih letnih razgovorov, kjer so izpostavljeni problemi povratnih informacij, nezaznavanje ocenjevanja oziroma vrednotenja dela zaposlenih ter neuresničevanja in neupoštevanja dogovorov, ki so zastavljeni na letnem razgovoru. Na podlagi rezultatov raziskave smo potrdili oziroma zavrnili predpostavke magistrskega dela. Ugotovili smo, da so zaposleni, ki so bolj zadovoljni z nudenjem dodatnih izobraževanj posledično bolj motivirani za delo ter da tisti, ki so v boljših odnosih z nadrejenimi, višje ocenjujejo zadovoljstvo z ocenjevanjem delovne uspešnosti, ravno tako zaposleni, ki so bolj zadovoljni s plačo posledično bolje ocenjujejo sam sistem nagrajevanja. Pri zadovoljstvu z rednimi letnimi razgovori se kaže večje zadovoljstvo zaposlenih, pri katerih se bolje upoštevajo njihove želje in mnenja. Predpostavljali smo, da mlajši zaposleni bolje ocenjujejo sistem delovne uspešnosti, kot starejši, ampak smo s testiranjem ugotovili, da to ne drži in s tem to predpostavko zavrgli. Na koncu smo na podlagi ugotovitev podali predloge za izboljšanje sistema razvoja kadrov in s tem k doprinosu boljših rezultatov dela ter samega zadovoljstva zaposlenih.
Ključne besede: - Razvoj kadrov - Izobraževanje in usposabljanje - Delovna uspešnost - Motivacija - Nagrajevanje in napredovanje - Zadovoljstvo zaposlenih - Redni letni razgovori
Objavljeno: 29.03.2017; Ogledov: 35; Prenosov: 15
.pdf Polno besedilo (1,04 MB)

2.
Razvoj sistema za spremljanje porabe protimikrobnih zdravil
Tom Bajec, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Za magistrsko nalogo smo izdelali podatkovno skladišče ter avtomatski poročilni sistem. S tem smo rešili težave pri odzivnosti aplikacije in pridobivanju rezultatov, saj hranimo več milijonov zapisov. Izdelali in opisali smo ustrezen podatkovni model, podatkovno OLTP in OLAP-bazo ter ELT-proces. Napisali smo podatkovne poizvedbe in skripte v SQL-T jeziku. Izdelali smo poročila, ki temeljijo na klasifikaciji WHO ATC/DDD. V nalogi smo podrobno opisali, kaj WHO ATC/DDD klasifikacija je in kako se izračunava. Opisali smo, na kakšen način oziroma katero metodo smo uporabili pri izgradnji sistema. Podatkovno skladišče smo uporabili kot vir podatkov. Prikazali smo tudi način uporabe podatkovnega rudarjenja. Prototipni informacijski sistem, ki omogoča izračunavanje po WHO ATC/DDD klasifikaciji smo poimenovali Anbico. Uporabljali smo orodja, ki nam jih nudita programska paketa MS SQL 2012 in Visual studio 2013.
Ključne besede: podatkovno skladišče, avtomatski poročilni sistem, informacijski sistem Anbico, prototip
Objavljeno: 27.02.2017; Ogledov: 68; Prenosov: 4
.pdf Polno besedilo (7,32 MB)

3.
Spodbujanje vključitve raziskovalcev v pedagoški proces na univerzah
Mojca Slak, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: V Sloveniji raziskave potekajo na univerzah in v veliki meri na javnih raziskovalnih zavodih. V Evropi je obseg raziskav večji na univerzah in manjši na državnih institutih. S tem je omogočen neposreden prenos aktualnega znanja v pedagoški proces. Pri nas pa odkritja in znanja, ki nastajajo pri raziskavah na javnih raziskovalnih zavodih, nimajo neposrednega pretoka v učni proces. Da bi dosegli ta pretok in hkrati razbremenili pedagoške sodelavce na univerzah, da bi lahko večji del svojega časa posvetili raziskovalnemu delu, je Javna agencija za raziskovalno dejavnost v letih od 2008 do 2010 namenila sredstva za »projekt ARRS-pedagoška vpetost«, s čimer je financirala vključevanje raziskovalcev v pedagoški proces na visokošolskih organizacijah. Analizirali smo kadrovski proces ob zaposlovanju za dopolnilno delovno razmerje in prikazali pregled porabe sredstev v letih financiranja projekta. Izvedli smo anketo, ki je zajela vodje raziskovalnih programov na Javnih raziskovalnih zavodih in vodje programskih ali raziskovanih skupin na visokošolskih organizacijah, katerih skupine so prejela sredstva za vključitev raziskovalcev v pedagoški proces. Na podlagi statistične analize rezultatov ankete je raziskava potrdila postavljene hipoteze, da je bil » projekt ARRS-pedagoška vpetost« uspešen in bi ga bilo treba obnoviti.
Ključne besede: pedagoška vpetost, pedagoški sodelavci, raziskovalci, javni raziskovalni zavodi, visokošolske organizacije.
Objavljeno: 25.01.2017; Ogledov: 170; Prenosov: 9
.pdf Polno besedilo (1,46 MB)

4.
Učeča se organizacija med trenerji smučarjev skakalcev
Mitja Mežnar, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Zaradi vse hitrejšega tehnološkega in informacijskega napredka v svetu, se okolje ves čas spreminja. Da pa bi se posameznik kot tudi organizacije čim hitreje prilagodile tem spremembam ter izrabile nove možnosti, ki so jim ponujene morajo svoje znanje, veščine ter spretnosti ves čas izpopolnjevati in nadgrajevati. Nenehno učenje je torej dandanes ključnega pomena. Eden izmed najsodobnejših managerskih pristopov nenehnega učenja in managementa znanja pa je prav koncept učeče se organizacije, ki je tudi glavna tema te magistrske naloge. Magistrska naloga obsega teoretični in empirični del. V teoretičnem je opisano razumevanje in opredelitev učeče se organizacije, organizacijsko učenje ter opisana učeča se organizacija v športu. Opisane pa so tudi sposobnosti in lastnosti (uspešnega) trenerja ter njegovo delovanje. V empiričnem delu pa so predstavljeni rezultati raziskave, v kateri nas je zanimal vpliv uporabe elementov učeče se organizacije, ob nenehnem izpopolnjevanju znanja trenerja smučarjev skakalcev, na najboljši doseženi rezultatom njegovega najuspešnejšega varovanca ter pri katerem elementu učeče se organizacije je vpliv na najboljši doseženi rezultat največji. Rezultati raziskave so pokazali, da uporaba učeče se organizacije ob nenehnem izpopolnjevanju znanja trenerja smučarjev skakalcev lahko napove rezultat najuspešnejšega tekmovalca. Z enajstimi napovednimi spremenljivkami (komuniciranje, učenje na preteklih izkušnjah, eksperimentiranje, sistematično reševanje problemov in sistemsko razmišljanje, učenje od drugih, skupna vizija, mentalni modeli, timsko učenje, osebno znanje, prenos znanja in merjenje napredka) in eno dihotomno spremenljivko (trenerjevo nenehno izpopolnjevanje znanja) pojasnimo kar 50 % variabilnosti najboljšega rezultata najuspešnejšega tekmovalca, ki ga je posamezni trener (v zadnjih dveh sezonah - sezoni 2013/14 in 2014/15) treniral. Med vsemi enajstimi sklopi učeče se organizacije in nenehnega izpopolnjevanja znanja trenerja pa vpliv na najboljši rezultat najuspešnejšega tekmovalca, ki ga je trener treniral kaže kar šest spremenljivk. Negativno na najboljši rezultat vpliva: eksperimentiranje, učenje od drugih ter merjenje napredka. Pozitivno pa: prenos znanja, skupna vizija ter nenehno izpopolnjevanja znanja trenerja. Omenimo še, da je za koncept učeče se organizacije slišalo že skoraj polovica vprašanih trenerjev smučarjev skakalcev.
Ključne besede: učeča se organizacija, organizacijsko učenje, športni trener, smučarski skoki, odnos trener – športnik
Objavljeno: 25.01.2017; Ogledov: 200; Prenosov: 21
.pdf Polno besedilo (2,40 MB)

5.
Vpliv dejavnikov delovnega okolja na kakovostno izvedbo zdravstvene nege
Katja Veršič, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Zunanje in notranje okolje na področju zdravstvene nege se nenehno spreminja, hkrati se spreminjajo in večajo tudi pričakovanja pacientov in zaposlenih. Skladno s tem se vloga zdravstvene nege nenehno spreminja, spreminjajo se naloge in načini dela. Pogoji dela in delovno okolje sta zato ena izmed tistih dejavnikov, ki neposredno vplivata na izvedbo kakovostne zdravstvene nege.
Ključne besede: Dejavniki delovnega okolja, kakovostna izvedba zdravstvene nege, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 23.01.2017; Ogledov: 106; Prenosov: 2
.pdf Polno besedilo (1,51 MB)

6.
ZAPOSLENI KOT DEJAVNIK KAKOVOSTI STORITEV ZDRAVSTVENE NEGA – ŠTUDIJA PRIMERA PSIHIATRIČNE BOLNIŠNICE BEGUNJE
Darko Loncnar, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Pričujoče magistrsko delo obravnava zaposlene kot dejavnik kakovosti storitev zdravstvene nege v Psihiatrični bolnišnici Begunje. Cilj magistrskega dela je predstaviti pomen kakovosti, zagotavljanje varnosti in kulturo varnosti v Psihiatrični bolnišnici Begunje. Predstavljen je proces zagotavljanja 24-urne zdravstvene nege, podrobneje pa je prikazan oddelek pod posebnim nadzorom. Z vidika zaposlenih so predstavljene kompetence v zdravstveni negi - EFN direktiva in matrika usposobljenosti. Za opredelitev vpliva zaposlenih na kakovost izvajanja zdravstvene nege je bila izvedena anketa med zaposlenimi v Službi zdravstvene nege in oskrbe. Predstavljen je način razporejanja kadra v Službi zdravstvene nege in oskrbe v Psihiatrični bolnišnici Begunje pred uvajanjem sistema kakovosti ter sistem stalnih medoddelčnih timov. Po uvedbi novega načina razporejanja kadra, predvsem z vidika stalnih medoddelčnih timov, je iz izvedene ankete razvidno, da je zadovoljstvo zaposlenih, zagotavljanje varnosti in kakovosti boljša kot prej. Pomembni zaključki, ki izhajajo iz magistrskega dela se predvsem navezujejo na zavedanje zaposlenih o individualni odgovornosti tako do pacientov kot tudi do sodelavcev. Pomembna je tudi odgovornost do zagotavljanja kakovosti in varnosti, saj v primeru nekakovostnega dela negativne posledice najpogosteje nosi pacient.
Ključne besede: kakovost, varnost, kultura varnosti, zaposleni, zagotavljanje 24-urne zdravstvene nege
Objavljeno: 16.12.2016; Ogledov: 134; Prenosov: 20
.pdf Polno besedilo (1,82 MB)

7.
KOMPETENCE KOMERCIALISTOV IN NJIHOVO ZADOVOLJSTVO PRI DELU
Tjaša Djukić, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: V današnjih časih so zaposleni največje bogastvo vsake organizacije, saj so prav oni zaslužni za uspeh podjetja med konkurenco na trgu. Podjetje ne more biti uspešno, če njegovi zaposleni nimajo pravih kompetenc in niso motivirani za delo. Smo v času, ko je konkurenca med podjetji vedno večja, zato mora imeti podjetje za svoj uspeh zaposlene, ki verjamejo vanj, so mu zvesti in se v njem dobro počutijo. V magistrskem delu smo predstavili, kako pomembne so kompetence in njihovo merjenje v podjetju. Želeli smo poudariti, da so prav zaposleni največje bogastvo podjetja in da se morajo vodje tega zavedati, saj je od njih odvisno, če zaposlijo ljudi s pravimi kompetencami, ki jih podjetje potrebuje. Namen oziroma cilj magistrske naloge je bil prikazati teoretična spoznanja o kompetencah. Predstavili in obdelali smo pojem kompetence, kako jih razvrščamo, kakšne so njihove dimenzije, kompetence posameznika in organizacije, kako merimo kompetence, na koncu pa smo se osredotočili še na to, kakšne kompetence potrebuje komercialist za opravljanje svojega dela. V raziskovalnem delu smo naredili anketno raziskavo v podjetju x - anonimni vprašalnik smo razdelili med komercialiste v podjetju. Z vprašalnikom smo ugotavljali, katere kompetence naj bi imeli uspešni komercialisti in kakšno je njihovo zadovoljstvo z delom. Podatke, ki so nas najbolj zanimali, smo analizirali s statističnimi metodami s pomočjo programa SPSS. Preverjanje hipotez je pokazalo, da je timsko delo za moške manj pomembno kot za ženske, prav tako pa ni moč reči, da vodje menijo, da je usmerjenost h kupcem najbolj pomembna kompetenca, ter da komercialisti menijo, da je prepričljivost in prilagodljivost najbolj pomembna kompetenca. Prav tako ne moremo potrditi hipoteze, da sta staž v organizaciji in delovna disciplina pozitivno povezani spremenljivki. Hipoteze, da so vodilni delavci v podjetju bolj zadovoljni z delovnim okoljem kot nevodilni, nismo uspeli potrditi. Pri zadnji hipotezi, ali starost vpliva na usmerjenost k rezultatom, smo dobili rezultate,na podlagi katerih tudi te hipoteze ne moremo potrditi. V raziskavi smo ugotovili, da se komercialistom v podjetju x vse kompetence, ki naj bi jih imel uspešen komercialist, zdijo pomembne. Najslabše je bilo ocenjeno vprašanje o zadovoljstvu z delom, kjer so anketiranci ocenjevali svoje pogoje za delo.
Ključne besede: kompetence, sistematizacija delovnega mesta, kompetence komercialistov
Objavljeno: 16.12.2016; Ogledov: 107; Prenosov: 14
.pdf Polno besedilo (1,89 MB)

8.
ANALIZA PROCESA KADROVANJA V MEDNARODNEM PODJETJU X
Katja Cvenkelj, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu je opredeljen postopek kadrovanja v mednarodnem podjetju X. Na začetku smo povzeli splošne definicije ter opredelili trg dela, kadre, kadrovsko službo in kadrovski proces s pomočjo različnih virov in literature. Da bi ugotovili, kako poteka proces kadrovanja v realnem podjetju, smo v mednarodnem podjetju X opravili raziskavo. Z intervjujem smo od vodje za kadrovske zadeve izvedeli kako imajo organizirano kadrovsko dejavnost in kakšen je proces kadrovanja. Za objektivno ocenitev rezultatov intervjuja pa smo opravili še raziskavo med zaposlenimi v poslovalnicah po Sloveniji, ki so z anketnim vprašalnikom podali svoje mnenje glede zadovoljstva s procesom kadrovanja v mednarodnem podjetju X. V začetku magistrskega dela smo si postavili tri glavna vprašanja: Kako imajo v mednarodnem podjetju X organizirano kadrovsko dejavnost?; Kako poteka proces kadrovanja v mednarodnem podjetju X? in Kako so zaposleni v mednarodnem podjetju X zadovoljni s postopkom selekcije, postopkom uvajanja in postopkom razvoja kadrov? Odgovore na ta vprašanja smo podali v ugotovitvah. Ugotovili smo, da je kadrovska dejavnost v podjetju organizirana, vendar pa ne deluje kot kadrovski oddelek ali služba (naloge so razpršene med zaposlenimi na upravi podjetja in poslovalnicah). Prav tako smo ugotovili, da podjetje nima ustreznega kadrovsko-informacijskega sistema. Kar zadeva proces kadrovanja imajo dobro pripravljenega in na vseh področjih zaposlenim namenjajo svojo pozornost ter jih spremljajo pri razvoju. Zaposleni so v anketi s svojim mnenjem v večini potrdili besede vodje za kadrovske zadeve in so zadovoljni s procesom kadrovanja. Na koncu magistrskega dela pa smo predstavili nekaj predlogov, ki bi lahko pripomogli k izboljšanju obstoječega stanja.
Ključne besede: kadri, kadrovski proces, kadrovska dejavnost, mednarodno podjetje
Objavljeno: 16.12.2016; Ogledov: 99; Prenosov: 11
.pdf Polno besedilo (3,96 MB)

9.
Uvajanje tehnologij pridobivanja električne in toplotne energije z uplinjanjem lesnih sekancev v podjetju BIOFIT d.o.o.
Tadeja Kuhar Osterman, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Glavni cilji evropske energetske in podnebne politike so varnost oskrbe, konkurenčnost in trajnost. Države članice EU so se zavezale znižati emisije toplogrednih plinov do leta 2030 za 40 % glede na delež iz leta 1990 in delež vse porabe energije iz obnovljivih virov energije zvišati na vsaj 27 %. Slovenija je ena najbolj gozdnatih držav v Evropi, zato les predstavlja pomemben obnovljiv vir energije. Slovenska zakonodaja z novim Energetskim zakonom ugodno vpliva tudi na razvoj in umeščanje tehnologij pridobivanja električne energije in toplote iz obnovljivih virov energije. Osrednji del raziskovanja predstavlja analiza obstoječega proizvodnega procesa pridobivanja lesne biomase v podjetju BIOFIT d.o.o. Ugotovimo neustrezno kakovost lesnih sekancev glede na potrebe trga, kot tudi prenizko proizvodno zmogljivost. V podjetje smo uvedli tehnologijo soproizvodnje električne energije in toplote z uplinjanjem lesne biomase. S programskim orodjem ARIS smo izdelali model rešitve prenove proizvodnega procesa pridobivanja lesne biomase neposredno iz gozda in sicer za pridobivanje visokokakovostnih lesnih sekancev z uvedbo ukrepov sortiranja, od izvora lesa do končnega kupca, sejanja in sušenja lesnih sekancev.
Ključne besede: proizvodna naprava SPTE, obnovljivi viri energije (OVE), lesna biomasa
Objavljeno: 30.11.2016; Ogledov: 142; Prenosov: 0

10.
RAZISKAVA NAKUPNEGA VEDENJA ŠTUDENTOV NA PODROČJU ZDRAVE PREHRANE
Anita Torkar, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Človek se vsak dan nahaja v različnih vlogah, bodisi v vlogi matere oz. očeta, sina ali hčere, prijatelja, sodelavca ipd. Kadar pa je v vlogi potrošnika, nas zanima njegovo potrošniško vedenje. V magistrskem delu smo raziskovali nakupno vedenje študentov na področju zdrave prehrane. Opravili smo raziskavo na vzorcu 100 slovenskih študentov, kot končnih potrošnikov. Zanimalo nas je, kaj menijo o svojem načinu prehranjevanja, kakšnega tipa prehranjevanja se poslužujejo, kolikokrat si privoščijo obrok v restavracijah, kateri dejavniki vplivajo na njihov nakup ter kaj menijo o biološki pridelavi pri posamezni skupini izdelkov. Skozi delo smo ugotovili, da se biološko pridelanih živil bolj poslužujejo tisti z boljšim socioekonomskim položajem. Prav tako smo ugotovili, da na mnenje študentov o zdravem prehranjevanju vplivajo starost, letnik študija in mesečni prihodek, spol in lokacija bivanja študentov pa ne vplivata.
Ključne besede: - raziskava, - študenti, - zdrava prehrana, - socioekonomski položaj, - nakupne navade.
Objavljeno: 30.11.2016; Ogledov: 159; Prenosov: 16
.pdf Polno besedilo (5,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici