SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 664
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Izbira novih kadrov s pomočjo odločitvenega modela
Nataša Jevšnik, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu bomo obravnavali problematiko izbire novih kadrov v podjetju. Razvili bomo model za pomoč pri odločanju izbire novih kadrov, kjer bomo upoštevali vse bistvene elemente razvoja kadrov. Pri izgradnji hierarhičnega modela kriterijev za izbiro novih kadrov se bomo osredotočili na tiste elemente, ki so ključni za izbor kandidata. Razvili bomo model, ki bo informacijsko podprt model s programom DEXi, programom za večparametrsko odločanje. Model bo pripomogel k takojšnjemu vpogledu, zakaj je med primernimi kandidati nek kandidat primernejši od drugega. Na konkretnem primeru bomo pokazali možnost uporabe informacijskih orodij v samem procesu zaposlovanja in pri selekcijskem postopku. Prikazati želimo takšen model, ki nam bo dal najbolj jasne in zanesljive rezultate. Model bomo aplicirali na konkretnem primeru. Poskusili bomo tudi ugotoviti, kako in na kakšen način izvesti vrednotenje in ocenjevanje ter kateri so tisti kriteriji, ki so pri oceni posameznih kandidatov najpomembnejši. Nove sodelavce je potrebno izbrati po natančno določenih selekcijskih postopkih. Zato bomo izdelali model, ki nam bo pomagal pri selekciji, razporejanju in vrednotenju kadrov. S pomočjo modela bomo tako prišli do cilja, ki vključuje transparenten izbor kadra, vstop v delovni proces in nato stalno spremljanje razvoja izbranega kandidata.
Ključne besede: Proces zaposlovanja, analiza delovnega mesta, sistem za podporo odločanju, odločitveni modeli, DEXi
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 1; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (5,54 MB)

2.
Vzpostavitev e-dokumentnega sistema z enotno prijavo v izobraževalni ustanovi
Duško Knežević, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski nalogi bomo obravnavali področje skupinskega dela v računalniškem omrežju. Osnovni namen naloge bo v okolju, ki se ukvarja z izobraževalno dejavnostjo in izvaja aktivnosti na področju dokumentnega gradiva, vzpostaviti EDMS (elektronski dokumentni sistem) ter prikazati širino vidikov, ki jih je potrebno pri tem upoštevati. V obliki metodologije bodo predstavljeni kot navodila, kako se takšnega posega lotiti in kaj pri tem upoštevati. Za skupinsko delo z dokumenti poznamo najrazličnejša orodja, ki nam ponujajo medsebojno sodelovanje. Ker pa so ta orodja v večini primerov velik finančni zalogaj, se v organizacijah poslužujejo odprtokodne programske opreme. V magistrskem delu bomo predstavili brezplačno platformo Alfresco Comumunity, ki služi za upravljanje z vsebinami in skupinsko delo.
Ključne besede: virtualizacija, elektronski dokumentni sistem, Alfresco, enotna prijava
Objavljeno: 14.09.2017; Ogledov: 9; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (2,19 MB)

3.
Testiranje protireklamnih vtičnikov
Doroteja Vidmar, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski nalogi smo raziskali različne vrste spletnih oglasov in protireklamnih vtičnikov (ad blockerjev). Zanimalo nas je, kaj je privedlo do njihovega nastanka in priljubljenosti ter na kakšne načine delujejo. Teoretična spoznanja smo strnili in jih nato preverili v praksi, oziroma uporabili za izdelavo spletne strani, katere namen je testiranje delovanja protireklamnih vtičnikov s pomočjo oglasov. Gre torej za združitev oglasov in uporabnika, ki se oglasov izogiba. Hkrati želimo na spletni strani objavljati vsebino, vezano na področje blokiranja oglasov. Gre za koncept, za katerega predvidevamo, da bo pritegnil tako bralce kot tudi oglaševalce.
Ključne besede: protireklamni vtičnik, testiranje, oglaševanje
Objavljeno: 14.09.2017; Ogledov: 12; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (2,99 MB)

4.
Razvoj kazalnikov kakovosti v pljučni kirurgiji
Aleksandra Jerič, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrsko delo obravnava razvoj kazalnikov kakovosti v zdravstveni negi pljučne kirurgije. V delu smo z različnimi orodji managementa kakovosti prikazali sistem za razvoj kazalnikov kakovosti, s katerimi lahko spremljamo uspešnost in učinkovitost procesa zdravstvene nege pacienta pri operaciji pljuč. V empiričnem delu smo s SIPOC metodo in procesnim modelom opisali klinično pot pacienta pri operaciji pljuč. Popis procesa zdravstvene nege pacienta pri operaciji pljuč smo analizirali z analizo možnih napak in njihovih posledic – FMEA metoda. S pomočjo strokovne literature ter strokovnega zdravstvenega delavca smo identificirali možne napake, katere se v procesu zdravstvene nege lahko pojavijo. Z analizo anketnega vprašalnika smo za vsako napako z izračunanim povprečjem pridobili tri faktorje. Prvi faktor je verjetnost nastopa napake, drugi je teža napake in zadnji verjetnost odkritja napake. Zmnožek teh nam poda skupno tveganje potencialnih napak oziroma indeks pomembnosti napake (IP). S Pareto diagramom smo pridobili pet potencialnih napak, katere skupaj predstavljajo 21,82 % vseh indeksov pomembnosti. Kar pomeni, da pojav teh petih napak predstavlja najvišje tveganje pri izvajanju kakovostne zdravstvene nege pacienta pri operaciji pljuč. Za vsako izmed petih napak z najvišjim indeksom pomembnosti smo izpeljali naslednje kazalnike kakovosti: • Število alergijskih reakcij na zdravila / 200 pljučnih operacij • Številno napak pri izpolnjevanju dokumentacije / 200 pljučnih operacij • Številno nepopolnih premedikacij zaradi nedosledno izpolnjenega temperaturnega lista / 200 pljučnih operacij • Število nedoslednih diagnoz, katerih posledica ja nepopolna anamneza pacienta / 200 operacij • Število pacientov s pnevmotoraksom zaradi lastne odstranitve drenaže / 200 pljučnih operacij Poudariti moramo, da je za zdravstvene ustanove pomembno, da kakovost svojih storitev neprestano spremljajo in izboljšujejo. Predlagamo, da torakalne klinike stalno spremljajo kazalnike kakovosti, pridobljene v tem delu. V primeru spremembe procesa nege predlagamo, da kazalnike kakovosti prenovijo po sistemu, ki je prikazan v tej nalogi. Ob enem pa je prikazan sistem za razvoj kazalnikov kakovosti, primeren tudi za vse ostale procese, ki se odvijajo v zdravstveni negi.
Ključne besede: Kakovost v zdravstvu, Kazalniki kakovosti, Kazalniki kakovosti v zdravstvu, FMEA metoda
Objavljeno: 05.09.2017; Ogledov: 66; Prenosov: 7
.pdf Polno besedilo (1,13 MB)

5.
Kompetence vodij v domovih za ostarele v Sloveniji
Dejan Marinčič, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Različna delovna mesta zahtevajo različne človekove kompetence. Določene kompetence so nam dane že ob rojstvu, nekaterih kompetenc pa se je mogoče priučiti. Pomembno je, da se zavedamo, da določena delovna mesta potrebujejo človeka, ki ima dobro razvite določene kompetence. Raziskali smo, katere kompetence imajo direktorji domov za ostarele v Sloveniji in kako zaposleni ocenjujejo kompetence svojih direktorjev. Raziskavo smo izvedli v 16 domovih za ostarele v Sloveniji. Od tega je bilo 9 državnih domov za ostarele in 7 zasebnih domov za ostarele s koncesijo. V raziskavi je sodelovalo 9 direktorjev javnih domov za ostarele ter 73 zaposlenih v javnih domovih, 7 direktorjev zasebnih domov za ostarele in 57 zaposlenih v zasebnih domovih. Skupaj torej 146 anketirancev. Za raziskavo smo uporabili dva vprašalnika. Prvi vprašalnik je bil namenjen samooceni kompetenc direktorjev domov za ostarele, drugi vprašalnik pa je bil namenjen zaposlenim v domovih za ostarele, da ocenijo kompetence svojih direktorjev. V teoretičnem delu opisujemo kompetence, ki jih razvrščamo na ključne, temeljne ali generične, delovno specifične in managerske kompetence. Po Staretu (2007) smo opisali tudi kompetenčni model vodenja in opisali sedem ključnih kompetenc, ki smo jih tudi raziskovali. V teoretičnem delu predstavljamo domove za ostarele v Sloveniji. Osredotočili smo se na javne domove v Sloveniji in zasebne domove v Sloveniji s koncesijo. Predstavili smo, kako so pravno urejeni in kako se financirajo. Opisali pa smo tudi vse domove, ki so sodelovali v raziskavi. Oblikovali smo sedem sklopov kompetenc in jim izračunali povprečne vrednosti. Te sklope kompetenc smo opredelili kot delovna prožnost, ustvarjalnost, vodenje, organizacijsko vzdušje, organiziranje, mreženje in realizatorske sposobnosti. Izračunali pa smo tudi kompetenčni profil vodij v domovih za ostarele v Sloveniji. Rezultati so pokazali, da med kompetencami po sklopih vodij v javnih in zasebnih domovih ni statistično značilnih razlik, razen pri trditvi: težko me je spraviti s tira, lahko rečemo, da so razlike v povprečjih statistično značilne. Pri oceni kompetenc po sklopih vodij z vidika zaposlenih v javnih domovih za ostarele in samooceni kompetenc vodij v javnih domovih smo ugotovili, da so pri dveh trditvah: prizadevam si za verodostojne informacije, ki jih obravnavam; predvidim posledice, bodoče spremembe na javnih zavodov, razlike v povprečjih statistično značilne, pri preostalih trditvah pa ni statistično značilnih razlik med tema dvema sklopoma. Pri oceni kompetenc po sklopih vodij z vidika zaposlenih v javnih domovih za ostarele in samooceno kompetenc vodij v zasebnih domovih smo ugotovili, da je naslednjih šest trditev statistično značilnih: zahtevnejše postopke znam racionalizirati; ravnam diplomatsko; spodbujam interdisciplinarno delo; iz velike količine informacij znam izluščiti ključne elemente; znam identificirati ključne osebe, ki imajo vpliv na odločanje; imam razvejane strokovne vezi, iz katerih črpam informacije, pri drugih trditvah za ta vzorec pa ni statistično značilnih razlik. Med sklopom vzorcev samoocene vodij v zasebnih domovih in med samooceno vodij v javnih domovih za ostarele v Sloveniji pa lahko rečemo, da sta dve trditvi: zaznavam priložnosti, ki jih drugi še ne opažajo; znam razbrati signale okolja, ki naznanjajo bodoče spremembe, statistično značilni. Za prihodnje raziskave predlagamo, da bi se čez nekaj let ponovila raziskava z istim vprašalnikom, saj bi tako lahko primerjali vzorce med seboj in bi ugotovili, ali se kompetenčni model spreminja skozi leta. Smiselno pa bi bilo narediti tudi raziskavo primerljivih socialnih domov in rezultate primerjati med seboj.
Ključne besede: Kompetence, Javni domovi za ostarele, Zasebni domovi za ostarele, Koncesija
Objavljeno: 05.09.2017; Ogledov: 53; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (2,59 MB)

6.
Zadovoljstvo študentov z elementi izobraževalnega sistema na Fakulteti za organizacijske vede
Minka Štembal, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Visoko šolstvo postaja čedalje bolj konkurenčno in fakultete se morajo iz leta v leto vedno bolj truditi za ohranjanje ali povečanje števila vpisov. Študentje v bistvu postajajo kupci.Ravnajo se po potrošniških navadah, ki so podobne tudi v drugih panogah. Študentje pričakujejo kvaliteten študij na kvalitetni izobraževalni ustanovi, ki bo zadovoljila njihove potrebe. Kvaliteten študij bo zagotovil zadovoljne študente, le-ti pa bodo ponesli dober glas o ustanovi in tako poskrbeli za nove študente, ki se bodo po njihovih priporočilih vpisovali na fakulteto. V nalogi smo izpostavili ključne elemente študijskega sistema, ki vplivajo na zadovoljstvo študentov, in jih merili v raziskavi. Ob tem smo upoštevali tudi demografske dejavnike. Raziskavo smo izvedli na Fakulteti za organizacijske vede Univerze v Mariboru. Rezultati so pokazali nekatere pomanjkljivosti na fakulteti in nekatere prednosti, ki jih ima fakulteta, poleg tega smo dokazali tudi vpliv demografskih dejavnikov na zadovoljstvo z elementi izobraževalnega sistema. Rezultati raziskave bodo v pomoč obravnavani fakulteti, da bo z določenimi spremembami lahko povečala zadovoljstvo med študenti.
Ključne besede: Visokošolstvo, kvaliteta storitev, izobraževalni sistem, zadovoljstvo študentov in raziskava.
Objavljeno: 10.07.2017; Ogledov: 77; Prenosov: 15
.pdf Polno besedilo (1,90 MB)

7.
Primerjava sistemov zdravstvenega zavarovanja med Slovenijo in Hrvaško na področju zobozdravstva
Maja Prohart, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Največjo vrednoto vsakega posameznika predstavlja zdravje, posameznikova pravica do zdravja pa je relativna. Čeprav je vsak sam odgovoren za svoje zdravje, nosi določeno odgovornost tudi država, kar pomeni, da mora poskrbeti za socialno varnost in zdravstveno zavarovanje svojih prebivalcev. Pravila, ki ju zagotavljajo, se zaradi prilagajanja razmeram nenehno spreminjajo. Dokler ne zbolimo ali se poškodujemo, niti ne pomislimo na zdravstveno zavarovanje, ki nam v teh trenutkih daje varnost. V primeru urejenega zdravstvenega zavarovanja nas ne bo skrbelo, kako bomo poravnali račun zdravstvene oskrbe. V magistrskem delu je po zgodovinskem pregledu predstavljen sistem zdravstvenega zavarovanja v Sloveniji in na Hrvaškem. Posebno poglavje je namenjeno primerjavi zobozdravstvenih storitev med Slovenijo in Hrvaško. Ob nastajanju magistrskega dela je bilo ugotovljeno, da ni večjih razlik v delovanju zdravstvenih sistemov v izbranih državah. Velike razlike se pojavljajo v cenah, kar je posledica gospodarskega položaja in standarda v posamezni državi.
Ključne besede: Zdravstveno zavarovanje, sistem zdravstvenega zavarovanja v Sloveniji, sistem zdravstvenega zavarovanja na Hrvaškem, Direktiva 2011/24/EU, cene zobozdravstvenih storitev.
Objavljeno: 07.07.2017; Ogledov: 47; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (479,74 KB)

8.
Migracija podatkovne baze v različna računalniška okolja
Hinko Rosulnik, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski nalogi je na osnovi izdelane analize kriterijev tehnološke ustreznosti in tveganj informacijske varnosti, predstavljena tehnološka rešitev nadgradnje in prenosa Oracle baz podatkov iz HP-Unix na Linux operacijski sistem, ki vključuje postopke: • zamenjava računalniškega okolja (platform migration), • zamenjava operacijskega sistema, • zamenjava vrstnega reda zlogov (endianness migration) • nadgradnja verzije (version migration). Naloga temelji na izvedbi posredovane revizijske zahteve zamenjave informacijske tehnologije, na analizi in pripravi teoretičnih izhodišč postopkov testiranja. V izvedbenem postopku so predstavljeni tehnološki postopki namestitve sistemske programske opreme, nove verzije Oracle baze podatkov in izvajanje migracije baze podatkov z obsežnim seznamom testiranj pravilnega delovanja poslovnih aplikacij. Rezultat naloge je migracija in nadgradnja Oracle baze podatkov s spremenjenim zapisom zloga na novi informacijski infrastrukturi in uspešno izvajanje vseh poslovnih procesov v organizaciji po izvedeni migraciji.
Ključne besede: Baza podatkov Migracija Vrstni red zlogov Neoperativnost
Objavljeno: 07.07.2017; Ogledov: 53; Prenosov: 4
.pdf Polno besedilo (2,14 MB)

9.
Analiza uporabe tehnologije blockchain v organizacijah
Anže Kavšek, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Ponarejeni izdelki so danes prisotni že povsod po Evropi in potrošniki smo vedno bolj previdni pri nakupovanju izdelkov, saj se v večini zavedamo njihove nevarnosti. V magistrskem delu smo na praktičen način prikazali možnost uporabe tehnologije blockchain pri ugotavljanju izvora izdelkov. Izdelali smo digitalno dobrino, ki predstavlja izdelek, in jo prenašali med različnimi digitalnimi identitetami v omrežju blockchain. Z izdelavo ankete o osveščenosti o ponaredkih in možnosti uporabe tovrstne tehnologije na strani potrošnikov smo ugotovili, da so potrošniki pripravljeni uporabljati nov način preverjanja izdelka in v določenih primerih tudi kriti strošek preverjanja. Delež nakupov prek spleta se vsakoletno povečuje, hkrati pa ravno spletni nakupi predstavljajo za potrošnika največje tveganje za nakup ponaredka. Tehnologija blockchain, ki je ključni element digitalne valute bitcoin, lahko organizacijam in potrošnikom pomaga pri odkrivanju ponaredkov in zmanjševanju škode, ki jo povzročijo.
Ključne besede: ponaredek, omrežje blockchain, digitalna identiteta, sledenje
Objavljeno: 07.07.2017; Ogledov: 65; Prenosov: 21
.pdf Polno besedilo (3,70 MB)

10.
Razvoj prototipa navigacijskega sistema za gibalno ovirane osebe
Matic Luznar, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu obravnavamo prototip navigacijskega sistema za gibalno ovirane osebe. Ta vrsta navigacijskega sistema nam omogoča vnos ovir ter izogibanje le-tem. Uporabniki jih lahko sami vnesejo glede na to, kako težak je prehod čez te ovire za določeno vrsto invalidnosti. S pomočjo vtičnika Leaflet, ki nam omogoča prikaz zemljevidov na spletni strani, smo naredili spletno rešitev, ki omogoča vodenje gibalno oviranih oseb v urbanem okolju. Izdelali smo vmesnik, ki nam omogoča vnos različnih vrst ovir. Poleg tega pa lahko s pomočjo vmesnika določimo, ali je ovira prehodna za določeno vrsto invalidnosti ali ne. Glede na izbrano vrsto invalidnosti je izvedeno vodenje od točke A do točke B. Lokacija osebe je pridobljena preko GPS sprejemnika ter prikazana na zemljevidu. Uporabnik poišče svojo ciljno lokacijo preko tekstovnega vnosa in glede na ponujene možnosti izbere pravo. Vodenje je izvedeno grafično s prikazom poti na zemljevidu in tekstovno z osnovnimi napotki. Na koncu smo podali smernice za nadaljevanje razvoja sistema.
Ključne besede: Gibalno ovirana oseba, izogibanje oviram, vodenje, spletna rešitev, Leaflet
Objavljeno: 07.07.2017; Ogledov: 44; Prenosov: 3
.pdf Polno besedilo (2,73 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici