SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 718
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Vpeljava digitalnega marketinga v podjetju za prodajo talnih oblog
Milena Majkić, 2019, master's thesis/paper

Abstract: V magistrski nalogi je predstavljen novodobni trend poslovanja, bolj specifično – digitalni marketing in kako je ta prisoten v našem obravnavanem problemu, ter kako bi se ga lahko izboljšalo. Obravnavani problem je podjetje Prehod d. o. o., ki se ukvarja s prodajo luksuznega vrtnega pohištva in talnih oblog. Magistrska naloga je razdeljena na dva dela, in sicer na teoretični ter praktični del. V teoretičnem delu smo opisali pojem digitalnega marketinga, ki smo ga v nadaljevanju razčlenili. Prvo preučevano področje je optimizacija spletnih strani in kateri so njeni tehnični vidiki, kaj je on-page optimizacija, kako poiskati ključne besede in na kakšen način jih vključiti v optimizacijo ter ostali vidike, ki vplivajo na visoko uvrščanje v iskalnikih s pomočjo spletne optimizacije. Za ugotavljanje učinkovitosti spletne optimizacije smo v naslednjem poglavju obravnavali spletno analizo in merjenje. V tem poglavju smo preučili pomen spletne analitike in merjenja ter načrt, kako bomo izvedli našo analizo in merjenje v praktičnem delu. Kot zadnji element digitalnega marketinga smo navedli družbena omrežja. Raziskali smo, katera družbena omrežja so najpopularnejša na svetu in v Sloveniji, kako izvajati trženje skozi njih in katero strategijo uporabiti. Obravnavali smo Facebook in Instagram. V praktičnem delu smo začeli s predstavitvijo trenutnega stanja digitalnega marketinga v podjetju Prehod in nadaljevali s predstavitvijo želenega stanja. Predstavili smo tudi proces izdelave nove spletne strani za talne obloge in preproge. Ker je cilj magistrske naloge učinkovito optimizirati novo spletno mesto, smo analizirali konkurenčna spletna mesta v tej branži ter trenutno spletno mesto za talne obloge in preproge v podjetju Prehod. S pridobljenimi podatki smo tako lahko bolj kakovostno optimizirali spletno mesto, ki je predstavljeno v svojem poglavju. Prav tako smo analizirali Facebook strani podjetja Prehod in konkurenčnih podjetij. Ker vsebina za novo spletno mesto še ni na voljo, žal nismo imeli možnosti spletnega mesta objaviti in ga analizirati ter na podlagi teh rezultatov izboljšati. V zaključku smo zapisali, kaj so nadaljnje vizije podjetja, ko bo spletno mesto objavljeno.
Keywords: Digitalni marketing, spletna stran, optimizacija spletne strani, analiza in merjenje spletnih strani, družbena omrežja.
Published: 04.04.2019; Views: 36; Downloads: 11
.pdf Full text (3,12 MB)

2.
Razvoj projektne kontrolne plošče z uporabo spletnih tehnologij
Simon Drev, 2019, master's thesis/paper

Abstract: V magistrski nalogi obravnavamo problematiko projektnega vodenja skozi faze razvoja in izdelave proizvoda na primeru orodjarstva. Obravnavamo problematiko dostopa do informacij o projektu v heterogenem informacijskem okolju. Za rešitev proučevanega problema predlagamo izgradnjo kontrolne plošče projekta za pregled informacij o projektu, ki se nahajajo v več informacijskih sistemih. Predlagamo modularno zgradbo programske rešitve kontrolne plošče. Predlagamo tudi arhitekturo programske rešitve in metodologijo izgradnje programske rešitve projektne kontrolne plošče. Za realizacijo projektne kontrolne plošče smo uporabili sodobne spletne tehnologije tako na odjemalski strani kot na strani aplikacijskega strežnika. V projektno kontrolno ploščo smo vgradili tudi tehnologije za skupinsko delo, kot so tematski pogovor in dodeljevanje in spremljanje nalog. Tehnologije za skupinsko delo imajo v tem primeru vlogo razširiti krog projektne skupine na vse relevantne deležnike brez tveganja za večje izgube časa za dolgotrajne in pogosto neproduktivne projektne sestanke. Na koncu opišemo prototip projektne kontrolne plošče in opišemo njen način delovanja.
Keywords: Projektno vodenje, Razvoj in izdelava orodja v orodjarstvu, Načrtovanje in razvoj računalniških aplikacij, Spletne tehnologije, Storitveno naravnana arhitektura (SOA)
Published: 02.04.2019; Views: 46; Downloads: 9
.pdf Full text (2,19 MB)

3.
Vpliv dejavnikov kakovosti na organizacijsko kulturo in klimo v zdravstvu
Kaja Železnik, 2019, master's thesis/paper

Abstract: V magistrskem delu je obravnavana kakovost v zdravstvu ter različni kazalniki le-te. Opredeljeni so kazalniki organizacije za gospodarsko sodelovanje in razvoj (OECS), projekt PATH ter šest načel kakovosti. Na podlagi šestih načel kakovosti smo ugotovili, kako je kakovost v zdravstvu povezana in vpliva na zadovoljstvo zaposlenih v slovenskih bolnišnicah. S pomočjo Likertove lestvice smo ugotovili, katero načelo je za zaposlene v slovenskih bolnišnicah na področju dela najmanj in katero najbolj pomembno. Anketirani so ocenili, da je najpomembnejše načelo varstvo pacientov, zatem osredotočenost na obravnavo pacienta, uspešnost zdravstvenih posegov, enakost do obravnave pacienta, pravočasno zdravljenje, za očitno najmanj pomembno pa so ocenili učinkovitost. Za večjo relevantnost pomembnosti načel kakovosti anketiranih smo v anketi uporabili tudi rangiranje teh načel. Na podlagi dobljenih rezultatov so anketiranci ocenili, da je najpomembnejše varstvo pacientov in najmanj pomembna učinkovitost v smislu – ali lahko nekaj naredimo ceneje z enakim učinkom. V tem delu smo ugotovili, da je rezultat o najbolj pomembnem in najmanj pomembnem načelu enak, ne glede na vrsto merjenja pomembnosti načel.
Keywords: Dejavniki kakovosti, kakovost v zdravstvu, organizacijska klima, organizacijska kultura
Published: 14.03.2019; Views: 36; Downloads: 11
.pdf Full text (1,23 MB)

4.
Izobraževanje medicinskih sester na Kliničnem oddelku za travmatologijo UKC Ljubljana
Samir Alagić, 2019, master's thesis/paper

Abstract: V magistrski nalogi smo se osredotočili na izobraževanje in motivacijo medicinskih sester na Kliničnem oddelku za travmatologijo v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana. Opredelili smo pojme izobraževanja in njegove glavne elemente, s katerimi se v delovnem procesu srečujemo. Vse večja frekvenca pacientov v bolnišnicah botruje nenehnim spremembam in hitrim prilagoditvam v zdravstveni negi. Predstavili smo pregled razvoja izobraževanja v zdravstveni negi in njegovo povezavo z motivacijo medicinskih sester. Prepoznavanje motivacije nam bo nadalje koristilo za prepoznavanje dejavnikov, s katerimi lahko smiselno dosežemo želeni cilj pri izobraževanju medicinskih sester. Rezultati raziskave, ki smo jo izvedli na Kliničnem oddelku za travmatologijo UKC Ljubljana, nam bodo koristili pri nadaljnji organizaciji izobraževanj in strokovnem razvoju medicinskih sester na omenjenem oddelku. Zanimalo nas je mnenje medicinskih sester glede izobraževanja in njegova uporabnosti v delovnem procesu in poleg tega, kaj jih pri izobraževanju motivira in ovira. Prav tako smo iskali odgovore na razlike med starejšimi medicinskimi sestrami in mlajšimi medicinskimi sestrami glede izobraževanja. Rezultati so pokazali, da so medicinske sestre v povprečju na Kliničnem oddelku za travmatologijo motivirane za izobraževanje, vendar moramo za dosego cilja izobraževanje bolj prilagoditi potrebam organizacije in zaposlenih.
Keywords: izobraževanje, motivacija, UKC Ljubljana, zdravstvena nega, medicinska sestra
Published: 27.02.2019; Views: 103; Downloads: 21
.pdf Full text (2,45 MB)

5.
Zadovoljstvo stanovalcev, svojcev in zaposlenih v domu upokojencev Špesov dom Vojnik
Barbara Brečko, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Stopnja zadovoljstva uporabnikov je v vrhu meril kakovosti in ima odločujoč vpliv na poslovni uspeh organizacije. Z nalogo smo želeli ugotoviti zadovoljstvo svojcev, stanovalcev in zaposlenih v domu starejših občanov Špesov dom Vojnik. Z uvedbo sistema kakovosti European quality-improving leraning (E-Qalin) smo želeli ugotoviti, s katerimi področji delovanja so svojci, stanovalci in zaposleni zadovoljni, katera področja so za njih pomembnejša in kaj bo treba še izboljšati. Uporabljena je bila metoda deskriptivne statistike. V raziskavi so bili uporabljeni trije vprašalniki, ki so bili namenjeni svojcem, stanovalcem in zaposlenim. Vprašalnike smo pridobili od podjetja Fabrika, za kar imamo pisno dovoljenje. Anketiranje je bilo izvedeno leta 2013, ko se je dom vključeval v E-Qalin, leta 2014 in leto kasneje, 2015. Anketiranci so si pri ocenjevanju trditev pomagali s petstopenjsko lestvico. Na koncu vsakega vprašalnika so dopisali svojo starost, lahko so dodali tudi pripombe, predloge in napisali pohvalo. Vprašalnik za svojce je skupno vseboval 24 vprašanj, ki so se posvetila trem različnim področjem delovanja (zadovoljstvu z nivojem nege in oskrbe, zadovoljstvu glede vključenosti in imidžu doma). Vprašalnik za stanovalce je skupno vseboval 33 vprašanj, ki so ocenjevala pet različnih področij delovanja z različnimi podpodročji (zadovoljstvo s standardom nege in oskrbe, komunikacijo, avtonomijo, ponudbo dodatnih dejavnosti in zasebnost). Vprašalnik za zaposlene pa je vseboval 23 vprašanj za pet različnih področij delovanja (zadovoljstvo z interdisciplinarnim sodelovanjem, sprejemanje vizije, klimo v organizaciji, možnost osebnega in poklicnega razvoja ter dodatno usposabljanje). V raziskavi je sodelovalo 67 svojcev. S splošno kakovostjo storitev jih je bilo 37 % zadovoljnih, 62 % zelo zadovoljnih in 1 % niti zadovoljen niti nezadovoljen. Razlika v povprečni oceni stopnje zadovoljstva pri svojcih je bila po vpeljavi modela E-Qalin statistično pomembno višja. Od skupno 69 anketiranih stanovalcev jih je bilo s splošno kakovostjo storitev 31 % zadovoljnih, 66 % zelo zadovoljnih in 3 % niti zadovoljni niti nezadovoljni. Pri stanovalcih se je povprečna ocena zadovoljstva po vpeljavi modela E-Qalin prav tako zvišala, vendar razlika ni bila statistično pomembna. V sklopu ankete za zaposlene je sodelovalo 47 zaposlenih. S splošno kakovostjo storitev jih je bilo 57 % zadovoljnih, 26 % zelo zadovoljnih in 17 % niti zadovoljnih niti nezadovoljnih. Razlika v povprečni oceni stopnje zadovoljstva pri zaposlenih se je od leta 2013 do leta 2015 statistično pomembno povišala. Raziskava je razkrila pomen vpeljave sistema kakovosti v Špesov dom Vojnik in postopen dvig zadovoljstva svojcev, stanovalcev in zaposlenih. Rezultati anket so vodstvo spodbudili, da so se pri delu uvedle določene spremembe, ki so jih predlagali svojci, stanovalci in zaposleni.
Keywords: zadovoljstvo, svojci, stanovalci, zaposleni, sistem kakovosti E-Qalin, spremembe
Published: 18.01.2019; Views: 171; Downloads: 25
.pdf Full text (4,85 MB)

6.
Analiza zavzetosti zaposlenih v finančnem sektorju
Tea Hočevar, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Delovna zavzetost ali zavzetost zaposlenih je nov model ocenjevanja, ovrednotenja ali upravljanja s kadri na delovnih mestih. Podjetja vse več pozornosti namenjajo ugotavljanju zadovoljstva zaposlenih, malo pa je bilo opravljenih raziskav na temo zavzetosti zaposlenih v delovnih okoljih. Zavzetost je več kot samo sreča, motivacija in zadovoljstvo. Je v bistvu stanje zaposlenega, ki s svojim znanjem, čustvi, izkušnjami in vedenjem pripomore k doseganju pozitivnih rezultatov podjetja. V teoretičnih osnovah smo pregledali definicije zavzetosti zaposlenih, ali obstajajo ločnice med zadovoljstvom in zavzetostjo, kako bi dosegali višjo zavzetost med zaposlenimi, kako zavzetost vpliva na uspešnost podjetij in kakšna je korelacija med zaposlenimi in kupci ter kako lahko managerji poskrbijo za dvig zavzetosti v svojih podjetjih. V empiričnem delu magistrske naloge smo raziskovali zavzetost zaposlenih na delovnem mestu v finančnem sektorju. Zavzetost zaposlenih smo ocenjevali po dveh svetovno znanih metodah merjenja zavzetosti zaposlenih in sicer Gallup Q12 in UWES (»Utrecht Work Engagement Scale«).
Keywords: zavzetost, zaposleni, finančni sektor, Gallup Q12, UWES
Published: 18.12.2018; Views: 151; Downloads: 30
.pdf Full text (1,17 MB)

7.
Vodenje kadrov v prostovoljskih organizacijah
Neža Govekar, 2018, master's thesis/paper

Abstract: V magistrskem delu se osredotočamo na vodenje kadrov – prostovoljcev v prostovoljskih organizacijah. Področje je slabo oz. parcialno raziskano, zato smo z nalogo skušali zaobjeti čim večje polje problematike in poiskati skupni imenovalec. V teoretičnem delu smo najprej predstavili pomen prostovoljskih organizacij in njihovih značilnosti, v nadaljevanju pa predstavili metode vodenja prostovoljcev. Teoretični del smo zaključili z opisom dobrih praks vodenja prostovoljcev. Na podlagi teoretičnega dela smo pripravili anketni vprašalnik. Analiza rezultatov nam je prinesla vpogled v delovanje slovenskih prostovoljskih organizacij, na podlagi katerega smo pripravili nov model vodenja prostovoljcev. Ta na podlagi vrste organizacije, njenega poslanstva, tipa prostovoljcev, raznolikostjo prostovoljskega dela določa aktivnosti, ki naj bi jih organizacije izvajale, da bodo pri zasledovanju svojih ciljev še boljše. To zadnje smo skušali predstaviti s koeficientom uspešnosti prostovoljskih organizacij, ki temelji na rasti števila tistih, ki izvajajo njen program, torej prostovoljcev.
Keywords: • Prostovoljska organizacija, • prostovoljec, • model vodenja, • koeficient uspešnosti, • prepoznavanje vrednosti.
Published: 12.12.2018; Views: 115; Downloads: 21
.pdf Full text (3,32 MB)
This document has many files! More...

8.
Vpliv e-dokumentacije na kakovost obravnave pacientov v intenzivni terapiji otrok
Nedisa Bosankić, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Dokumentacija v zdravstveni negi je pomemben pokazatelj kakovosti oskrbe pacientov. Lahko je v papirni ali v elektronski obliki, ki je organizirana znotraj sistema. Dokumentiranje mora potekati po najvišjih standardih, da bi zagotovili varnost in kakovost zdravstvenih storitev. E-dokumentacija je posodobitev obstoječe papirne dokumentacije z namenom izboljšanja kakovosti obravnave pacientov. Ta način dokumentiranja izboljša kakovost, berljivost in razpoložljivost podatkov. Problem predstavlja nadzor nad vstavljenimi tujki. Zaradi zagotavljanja večje sledljivosti nad intervencijami, kot so vstavitev, oskrba in odstranitev tujkov, je bil znotraj informacijskega sistema razvit modul Posegi. S pregledom in analizo dokumentacije ter z vodenimi intervjuji z zdravstvenimi delavci smo primerjali proces obravnave pacienta z obema najbolj pogostima tujkoma (endotrahealni tubus - ET in osrednji venski kateter - OVK) pred in po uvedbi e-dokumentacije. S tem smo želeli ugotoviti, ali je z uvedbo e-dokumentacije prišlo do dviga kakovosti obravnave pacientov. Na osnovi analize smo želeli proučiti možnosti izboljšav ter kako zmanjšati število zapletov, vezanih na ET in OVK. Izpostavili smo prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti e-dokumentiranja tujkov. Na osnovi raziskave ne moremo popolnoma potrditi, da je z uvedbo e-dokumentacije prišlo do dviga kakovosti obravnave pacientov. Z raziskavo smo prikazali, da z novim načinom dokumentiranja pridobimo veliko več podatkov o vstavljenih tujkih, da je sledljivost boljša ter da z e-dokumentiranjem lažje in hitreje pridemo do analize podatkov in pridobimo avtomatska poročila o vstavljenih tujkih pri pacientu.
Keywords: - e-dokumentacija - papirna dokumentacija - endotrahealni tubus - osrednji venski kateter - informacijski sistem
Published: 07.12.2018; Views: 131; Downloads: 29
.pdf Full text (3,22 MB)

9.
Funkcionalne specifikacije materialnega poslovanja za proizvodnjo in servisiranje letal
Aljoša Sekulič, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Manjša podjetja pogosto nimajo veliko interesa, časa ali sredstev za vlaganje v svojo informacijsko tehnologijo. Podjetje MAG letalstvo, d. o. o., nima ustreznega programa za spremljanje in vodenje materialnih zalog. Trenutno zaloge vodijo v programu Microsoft Excel, saj na trgu ni primerne programske opreme, ki bi jim ustrezala. Potrebujejo preprost program z osnovnimi funkcionalnostmi, ki jih finančno ne bi preveč obremenil. Cilj magistrskega dela je bil razviti lasten program za materialno poslovanje, ki bi ustrezal zahtevam proučevanega podjetja. Na osnovi teoretičnega znanja, pridobljenega iz baz podatkov in materialnega poslovanja, ter raziskave problemskega stanja v podjetju smo s pomočjo programa Microsoft Access razvili prototipno rešitev. Predstavili smo jo vodstvu in se pogovorili o možnostih za njeno vpeljavo. Določili smo testno obdobje, ki bo prineslo povratne informacije uporabnika. Do konca leta bomo odpravili še morebitne napake in pomanjkljivosti, s čimer bo program pripravljen za uporabo z začetkom novega leta. Namen magistrske naloge ni bil le izpostaviti probleme podjetja, temveč tudi predstaviti naš novi sistem kot funkcionalno orodje za pomoč podjetjem, ki so se srečala s podobnimi težavami.
Keywords: atribut, entiteta, materialno poslovanje, baze podatkov, Microsoft Access
Published: 04.12.2018; Views: 137; Downloads: 16
.pdf Full text (1,85 MB)

10.
Analiza sistema e-Naročanja na specialistične ambulantne preglede v Univerzitetni kliniki za pljučne bolezni in alergijo Golnik
Anže Jerman, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Slovenija je v letu 2017 področju zdravstva uvedla enotno informacijsko rešitev, ki jo predstavljata e-Napotnica in sistem e-Naročanja. Z e-Napotnico bolnikom ni več treba pošiljati papirnatih zelenih obrazcev, zdravstvenim delavcem v službah za naročanje pa informacij iz napotne listine ni več potrebno ročno vnašati v bolnišnični informacijski sistem, saj so vsi pomembni podatki že vključeni vanjo. Za ustrezno komunikacijo in »posredovanje« e-Napotnice je vzpostavljen še sistem e-Naročanja, ki pacientom na podlagi seznama izvajalcev zdravstvenih storitev in čakalnih vrst omogoča enostavno naročilo na zdravstveno storitev zgolj z uporabo številke e-Napotnice. Ker sta navedeni storitvi povsem novi, smo želeli uporabo sistema e-Naročanja v letu 2017 preveriti v praksi in sicer na področju Pulmološke ambulante Klinike Golnik. Ugotovili smo, da je bilo v letu 2017 skupno prejetih 8000 naročil, od tega jih je bilo slabih pet odstotkov izvedenih preko sistema e-Naročanja. V uporabi sistema e-Naročanja so predvladovali moški. Povprečna starost moškega, ki je uporabil e-Naročanje, je bila 48 let, ženske pa 44 let. Povezave med dnevi čakanja in tipom naročila nismo uspeli potrditi. V splošnem se je uporaba e-Naročanja med letom povečevala, njeno rast pa pričakujemo tudi v prihodnosti. V čakalnici klinike je bila pacientom razdeljen tudi anketni vprašalnik s pomočjo katerega smo želeli ugotoviti njihovo percepcijo sistema e-Naročanja. 69 % vprašanih je pritrdilo, da so bili pred naročilom v ambulanto seznanjeni z e-Naročanjem, največkrat pa jih je s tem seznanil napotujoči zdravnik.
Keywords: e-Naročanje, e-Zdravje, e-Napotnica, Klinika Golnik
Published: 04.12.2018; Views: 90; Downloads: 10
.pdf Full text (3,06 MB)

Search done in 0.2 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica