SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 642
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Uporaba tehnologij javascript na področju interneta stvari
Sebastijan Štefanič, 2018, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je raziskan razvoj sistemov interneta stvari s pomočjo JavaScript tehnologij. Razloženi so koncepti ki jih je potrebno razumeti, ter ozadje in osnovni pojmi interneta stvari. Na začetku se osredotočamo na sam pomen in definicijo interneta stvari, njegovo zgodovino ter opisovanja z njim povezanih konceptov, ki jih moramo razumeti. Nato so raziskane nekatere od najbolj aktualnih JavaScript ogrodjih in knjižnic, ki se uporabljajo za razvoj interneta stvari na vseh plasteh njegove arhitekture.
Keywords: Internet of Things, JavaScript, Node.js
Published: 21.11.2018; Views: 0; Downloads: 0
.pdf Full text (1,93 MB)

2.
Analiza orodij za podporo optimizacij procesov
Tamara Čuček, 2018, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obsega analizo in predstavitev orodij za podporo optimizacij procesov. Namen dela je ugotoviti, katero izmed orodij najbolje podpira optimizacijo poslovnih procesov, ter identificirati ključne lastnosti in razlike med orodji. Iz tega razloga se je izbralo pet orodij, ki se jih je analiziralo in predstavilo. V praktičnem delu je izveden eksperiment, z namenom prikazati razlike med orodji. Opravljena je analiza ključnih funkcij, kot so modeliranje, optimizacija, simulacija, validacija, nadzor in tipi notacij. Prav tako je v sklopu raziskovalnega dela izvedena anketa z namenom prikazati poznavanje orodij in njihovo uporabo na oddelkih informatike v slovenskih podjetjih.
Keywords: poslovni proces, optimizacija, BPMN, orodja
Published: 21.11.2018; Views: 0; Downloads: 0
.pdf Full text (4,23 MB)

3.
Zavedanje potrošnikov o posledicah pretirane potrošnje papirja na okolje
Anja Poznič, 2018, master's thesis

Abstract: Sodobno potrošništvo povzroča pretirano izkoriščanje naravnih virov in onesnaževanje okolja, kar vpliva tudi na papirno industrijo. Namen naloge je bil poiskati odgovor na vprašanji, če se slovenski potrošniki zavedajo posledic pretirane potrošnje papirja na okolje in ali jih posledice skrbijo. V nalogi je predstavljeno potrošništvo, pridelava in poraba papirja, vpliv prevelike potrošnje papirja na okolje in kakšna je stopnja zavedanja o tem med potrošniki. Na podlagi rezultatov opravljene lastne empirične raziskave lahko sklepamo, da se ljudje v Sloveniji zavedajo posledic pretirane potrošnje papirja na okolje ter kažejo visoko stopnjo zaskrbljenosti zanj, kar je pogojeno tudi s spolom, starostjo in izobrazbo.
Keywords: prekomerno in trajnostno potrošništvo, negativne posledice potrošništva, zavedanje potrošnikov o posledicah pretirane potrošnje papirja na okolje, informiranje o okoljskih težavah
Published: 21.11.2018; Views: 0; Downloads: 0
.pdf Full text (2,14 MB)

4.
Raba interaktivne promocije v marketingu na primeru neprofitne organizacije
Mitja Cvetko, 2018, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo zajema vejo marketinga, ki ga imenujemo interaktivna promocija. Najprej predstavimo koncept marketinga, njegovo vlogo ter elemente, ki so pomembni v marketinškem ekosistemu. Nato se osredotočimo na interaktivno promocijo, ki je osrednja tema magistrskega dela. Skozi primere predstavimo in analiziramo vrste interaktivne promocije. Posebej se posvetimo še identiteti in celostni grafični podobi blagovne znamke oz. podjetja. Nadalje izvedemo promocijo za realni projekt, imenovan »Letovanje otrok v Punatu«, ki ga organizira Rdeči križ Slovenije – Območno združenje Maribor. Za izvedbo promocije ustanovimo blagovno znamko, njeno identiteto in celostno grafično podobo. Za analiziranje uspešnosti promocije in rabe interaktivnega plakata izvedemo anketo in intervjuje. Ugotovili smo, da je raba interaktivnega letaka, skupaj s prenovo celostne grafične podobe uspešno in učinkovito vplivala na povečano udeležbo na letovanju.
Keywords: marketing, promocija, interaktivna promocija, letak, interaktivni letak
Published: 21.11.2018; Views: 0; Downloads: 0
.pdf Full text (5,16 MB)

5.
Dimenzioniranje sinhronskega motorja s trajnimi magneti z uporabo metode končnih elementov
Jernej Brodej, 2018, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je predstavljen sinhronski stroj, njegovo delovanje in sestavni deli. Podrobneje je opisan in analiziran sinhronski motor s trajnimi magneti. Prikazana in predstavljena je konfiguracija motorja, ki se uporablja za električni pogon vozila. Nato je prikazan postopek načrtovanja v programskem paketu Flux, ki deluje na principu metode končnih elementov. V drugem delu naloge so prikazani postopki optimiranja motorja, s katerimi dosežemo največji izkoristek in navor motorja.
Keywords: sinhronski motor, trajni magnet, metoda končnih elementov.
Published: 21.11.2018; Views: 1; Downloads: 0
.pdf Full text (3,00 MB)

6.
Primerjava zapomnljivosti med grafičnimi in tekstovnimi gesli
Darko Crepulja, 2018, master's thesis

Abstract: Vnašanje gesel je opravilo, s katerim se v sodobnem času srečujemo vsak dan. Vedno večkrat se zgodi, da zaradi števila računov in gesel, ki so povezana z računi le-ta pozabimo. Zaradi kopičenja gesel in težav z njihovo zapomnljivostjo, so pred časom določeni raziskovalci implementirali prva grafična gesla. Kot so nekatere raziskave dokazale, si ljudje bolj zapomnimo slikovne zapise kot besedilne, zato so raziskovalci poskusili združiti parameter pozabljivosti gesel s slikovnim spominom. V sklopu magistrske naloge smo implementirali lastno shemo grafičnih gesel in ugotovili, da lahko na enostaven način spodbudimo možgane k temu, da si geslo v grafični obliki bolje zapomnijo.
Keywords: besedilna gesla, grafična gesla, zapomnljivost, shema grafičnih gesel, geslo
Published: 21.11.2018; Views: 0; Downloads: 0
.pdf Full text (2,00 MB)

7.
Digitalno pripovedovanje zgodb spletnih vplivnežev na Instagramu
Anja Hauptman, 2018, master's thesis

Abstract: Življenje naše generacije se odvija v digitalni dobi, pri čemer je svetovni splet glavni vir širjenja informacij. Te se širijo skupaj z uporabo hitro rastočih družbenih omrežij, ki uporabnikom omogočajo različne interakcije. V danem trenutku nam omogočajo pregled informacij, ki jih z nami delijo ostali uporabniki družbenih omrežjih na svojih profilih. Spremljamo lahko vsakodnevno življenje in navade ljudi, ki jim na družbenih omrežjih sledimo, četudi jih osebno sploh ne poznamo. Najbolj rastoče družbeno omrežje zadnjih let je zagotovo Instagram. Od njegove ustanovitve leta 2010 je na njem aktivnih že kar bilijon uporabnikov. Vedno več uporabnikov je tudi podjetij in posledično spletnih vplivnežev – vplivnih posameznikov, ki ustvarjajo vsebino z namenom oglaševanja komercialnih izdelkov in storitev raznih podjetij. Takšne poteze oglaševanja igrajo pri odločitvah potrošnikov veliko vlogo. Tako postaja oglaševanje preko vplivnih posameznikov na družbenih omrežjih vse pogosteje uporabljen vzorec snovanja oglaševalskih kampanj, pripovedovanja zgodb in tržnih politik. Digitalno pripovedovanje zgodb preko družbenih omrežij je postalo eno izmed močnejših orodij sodobnega spleta. Uporabniki so postali kreativni pripovedovalci zgodb, s tradicionalno zgodbo, vendar podano preko novih medijev in v nove namene.
Keywords: družbena omrežja, Instagram, spletni vplivnež, spletno oglaševanje, zgodbe, digitalno pripovedovanje
Published: 20.11.2018; Views: 2; Downloads: 1
.pdf Full text (1,44 MB)

8.
Avtomatizacija montažnega stroja za natikanje protiprašnih obročev na homokinetične zglobe
Janez Hribernik, 2018, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obravnava celovito avtomatizacijo montažnega stroja za natikanje protiprašnih obročev na homokinetične zglobe, ki je bil zaradi nestabilnega delovanja odstranjen iz proizvodne linije. V začetni fazi dela je opisan celoten stroj, ki smo ga avtomatizirali. V magistrskem delu smo izvedli predelavo stroja z namenom izboljšanja njegove funkcionalnosti. Analizirali smo trenutno stanje stroja ter na podlagi rezultatov izbrali ustrezne komponente, ki bodo uporabljene pri obnovi stroja. Skozi nalogo so opisani potek avtomatizacije stroja od začetne konfiguracije izbranih komponent dalje, parametrizacija servo pogona, kreiranje uporabniškega vmesnika ter struktura napisanega programa. Zadano nalogo avtomatizacije stroja smo uspešno izvedli, saj je stroj uspešno izvedel svojo nalogo na testnih kosih. Iz vidika avtomatizacije je stroj pripravljen za ponovno implementacijo v proizvodno linijo.
Keywords: protiprašni obroč, homokinetični zglob, avtomatizacija, montažni stroj, Siemens ET 200S
Published: 20.11.2018; Views: 1; Downloads: 0
.pdf Full text (5,26 MB)

9.
Izboljšanje procesa robljenja kap visokonapetostnih varovalk
Bernie Bezenšek, 2018, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo predstavlja izboljšavo procesa robljenja kap visokonapetostnih varovalk v proizvodnji varovalk. Varovalke so pomemben člen v elektrotehniki, saj ščitijo tokokrog pred preobremenitvami. Predstavljene so visokonapetostne varovalke in njihove lastnosti, ki so pomembne za proces robljenja. Model konstrukcije naprave je vodilo za izbiro in modeliranje novega pogonskega sklopa. S pomočjo programske opreme Matlab Simulink je zgrajen model procesa in posnet simulacijski odziv. Zadnji del magistrskega dela opisuje potek avtomatizacije novo zgrajene naprave. Opisane so uporabljene komponente, programska oprema, programiranje in programska struktura. Nova naprava je bila predana v proizvodni obrat.
Keywords: visokonapetostna varovalka, servomotor, simulacija, Simulink, avtomatizacija procesa
Published: 20.11.2018; Views: 1; Downloads: 0
.pdf Full text (5,19 MB)

10.
Interno komuniciranje v času spremembe blagovne znamke - študijski primer A1 Slovenija, d. d.
Nada Stegnjaić, 2018, master's thesis

Abstract: Osrednja tema magistrskega dela je interno komuniciranje v času spremembe blagovne znamke. V prvem delu se dotaknemo teoretičnih izhodišč korporativnega in internega komuniciranja, vlogi blagovne znamke v organizaciji, s pomočjo katerih bi omogočili bolje razumevanje procesov spremembe blagovne znamke in vpliva na interno javnost. Skozi študijo primera spremembe blagovne znamke podjetja A1 Slovenija, d. d. spoznamo komunikacijske faze projekta, interno kampanjo ter pregled internih aktivnosti pred in po spremembi blagovne znamke. V zaključku naloge predstavimo ugotovitve rezultatov merjenja klime, kako je sprememba blagovne znamke vplivala na interno javnost v podjetju A1 Slovenija, d. d.
Keywords: Korporativno komuniciranje, interno komuniciranje, interna javnost, interna klima, blagovna znamka
Published: 12.11.2018; Views: 26; Downloads: 1
.pdf Full text (2,73 MB)

Search done in 0.21 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica