| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1726
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Izzivi povečevanja projektne organizacijske zrelosti v energetski panogi
Boštjan Vrhovšek, 2019, magistrsko delo

Opis: Energetska podjetja, ki delujejo na področju prodaje zemeljskega plina, se srečujejo z obsežnimi spremembami. Da so podjetja lahko sledila tem spremembam in se jim ustrezno prilagodila, so bila primorana uvajati spremembe tudi v svojem poslovanju in organizaciji. Ta kompleksnost sistema, kjer se je podjetje v določenem trenutku moralo preoblikovati, spremeniti poslovni model (tako na nabavni kot na prodajni strani), vse to pravilno in skladno z zakonodajo upravljati ter na koncu uspešno prodati na trgu, je predstavljala za mnoga podjetja velik izziv. Podjetja morajo poiskati rešitve tako, da bodo konkurenčna na trgu in se bodo sposobna prilagoditi zahtevam svojih kupcev. Opustiti morajo tradicionalne vzorce delovanja in pri nastopu na trgu doseči svojo vlogo in poslovni model, saj bodo le tako lahko delovala neodvisno in v smeri svojih ciljev. Pri tem imajo veliko vlogo tudi zaposleni, ki morajo prav tako spremeniti načine izvajanja svojega dela in odnos do kupcev. Doseganje navedenega je izjemno zahtevno, gre torej za organizacijsko izjemno zahteven projekt, ekonomsko upravičen samo ob doseganju zadostne ekonomije obsega, saj so fiksni stroški precej visoki (organizacijska struktura, najem transportnih poti, članstva). Ključno je, da podjetja to spoznajo in začnejo z aktivnostmi v smeri preoblikovanja. Rešitev je lahko v oblikovanju projektne pisarne, ki z implementacijo celovitega sistema projektnega managementa v podjetju, zagotovitvijo ustrezne projektne usposobljenosti vodij projektov in članov projektnih timov, vzpostavitvijo projektnega informacijskega sistema in drugimi dejavnostmi podpre pravilno in pravočasno izvedbo vseh projektov, ki so potrebni za nastale spremembe na trgu. Pri tem pa mora podjetje paziti na pomembne dejavnike (enostavnost, osredotočenost, planiranje, polno podporo vodstva, komuniciranje) za uspešno umestitev projektne pisarne in obvladovanje tveganj (število vodij, izgorelost, papirologijo, org. prestrukturiranje) – tveganje in rezultati gredo z roko v roki. Vzpostavljanju uspešnega projektnega vodenja, s pomočjo katerega bodo podjetja dosegla želen cilj, mora slediti tudi ustrezen informacijski sistem, ki je vezan na projekt in njegovo okolje, v katerem je oblikovan, voden, izvajan in končan. S pomočjo informacijskega sistema bomo lažje nadzirali, upravljali in vodili projekte, ki so potrebni za preoblikovanje podjetja. Informacijski sistem bo osrednji element kontrolnega mehanizma, ki bo spremljal vse dogajanje in nas pravočasno obveščal o doseženem in potrebnih korektivnih ukrepih. Magistrsko delo izpostavlja pomen in nujnost projektnega vodenja in projektne organiziranosti za pravilno odzivanje podjetja na spremembe in izzive na trgu. Ključno pri tem je, da se proces preoblikovanja podjetja ne konča z vzpostavitvijo nove organizacijske oblike in članstva v lastni bilančni skupini, pač pa z vzpostavitvijo kontinuiranega procesa razvoja projektne pisarne in zasledovanjem ciljev, opredeljenih v strategiji. Dolgoročen obstoj lahko zagotovita le nenehno prilagajanje trgu in sprotno preoblikovanje poslovnega procesa, tako da bo sledil tržnim razmeram in kupčevim potrebam.
Ključne besede: zemeljski plin, spremembe na trgu zemeljskega plina, bilančna skupina, projektno vodenje, projektna pisarna, operater distribucijskega omrežja.
Objavljeno: 07.04.2020; Ogledov: 231; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

2.
Poslovna pogajanja z nemškimi in kitajskimi poslovnimi partnerji
Sara Klobučar, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo temelji na raziskovanju karakteristike poslovnih pogajanj z nemškimi in kitajskimi poslovnimi partnerji. Za magistrsko delo smo izbrali dve tako nasprotujoči si gospodarski državi, saj želimo raziskati možnosti in razlike med načini pogajanj dveh nasprotujočih si modelov ter ugotoviti, kakšne oblike pogajanj uporabljajo poslovni partnerji za dosego svojih ciljev. Kadar pogajanja potekajo v mednarodnem kulturnem območju, se poslovni partnerji srečujejo z izzivom spoznavanja in predvsem razumevanja tuje kulture, kar pa zahteva bistveno večjo sposobnost hitrega razmišljanja pod pritiskom, sposobnosti verbalnega izražanja, potrpežljivosti, sposobnosti interpretacije, miselne prilagodljivosti, sposobnosti priprave pogajalskih strategij, učenja neverbalne in verbalne komunikacije nasprotnika ter interpretacijo pogajalskih dogovorov, kot to zahtevajo pogajanja v domačem okolju. Živimo v svetu globalizacije. V svetu prevlade kapitalističnih interesov, v obdobju, kjer je »denar sveta vladar« in »mir« pojem, katerega pomen bodo naši vnuki iskali v slovarju. Za minimiziranje stroškov in ustvarjanje kapitala mogočna svetovna podjetja iščejo najrazličnejše načine pogajanj za doseganje svojih ciljev. Ko govorimo o Nemčiji, govorimo o državi, ki ima glavno vlogo pri obvladovanju dolžniške krize v območju uporabe evra. Po koncu druge svetovne vojne se je Nemčija industrializirala in uspela postati sinonim za kakovost proizvodnje in kakovost delovne sile. Struktura BDP-ja je usmerjena povsem v drugačno smer, kot je bila v prejšnjih treh desetletjih usmerjena struktura Kitajske, kljub temu pa obe gospodarski sili predstavljata sam vrh svetovnega gospodarstva. V magistrskem delu bomo tako obravnavali poslovna pogajanja s Kitajsko, na drugi strani pa prikazovali pogajanja z Nemčijo. Kitajsko in Nemčijo smo izbrali zaradi raznolikosti kulture, mentalitete, ekonomske rasti, srečevanja s posledicami poslovanja, zaradi raznolikosti gospodarskega modela, kitajskega prevzema nemškega miselnega vzorca po nastanku krize avgusta 2015 in soočanjem s posledicami na nemško kot kitajsko ekonomijo, ki jo je doprinesla trgovinska vojna med Kitajsko in ZDA, z začetkom marca 2018.
Ključne besede: medkulturna pogajanja, Kitajska, Nemčija, kultura, komunikacija, ekonomska rast, trgovinska vojna  
Objavljeno: 07.04.2020; Ogledov: 195; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

3.
Vrednote in inovativnost zaposlenih
Nuša Drofenik, 2019, magistrsko delo

Opis: Organizacija lahko pomembno izboljša svojo inovativnost s skrbjo in razvojem vrednot svojih zaposlenih, ki so ključnega pomena za uspešno delovanje organizacije. Skozi teoretično obravnavo inovativnosti, inovacijske kulture in vrednot smo oblikovali izhodišča za razumevanje vpliva vrednot zaposlenih na njihovo inovativnost. V empiričnem delu magistrskega dela smo preučili sedem dejavnikov inovacijske kulture: inovativnost in prevzemanje tveganja, perfekcionizem, usmerjenost k rezultatom, usmerjenost k ljudem, timska usmerjenost, agresivnost in stabilnost, ki so obravnavani kot vrednote zaposlenih v odnosu vpliva na inovativnost. Inovativnost organizacije je del organizacijske kulture, na katero pa vplivajo tudi zaposleni s svojimi vrednotami. Cilj magistrskega dela je spoznanje pomena in vpliva posameznih vrednot zaposlenih na inovativnost v izbrani organizaciji. S podrobno analizo literature in izvedbo nestrukturiranega poglobljenega intervjuja zaposlenih s področja razvoja izbrane organizacije smo ugotovili, da izmed sedmih obravnavanih osebnih vrednot na inovativnost zaposlenih najbolj vplivajo inovativnost in prevzemanje tveganja, usmerjenost v ljudi, timska usmerjenost in agresivnost. Za vrednoti, ki poudarjata perfekcionizem in stabilnost smo z našo raziskavo ugotovili, da sta zaviralca inovativnosti.
Ključne besede: organizacija, inovacijska kultura, vrednote, inovativnost, vrednote zaposlenih
Objavljeno: 07.04.2020; Ogledov: 181; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

4.
Vloga in pomen prireditev pri oblikovanju ugleda podjetja
Tjaša Markovinovič, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava pomen ugleda za podjetje ter njegovo oblikovanje. Ugled je predstava ali slika o podjetju, ki ima pomemben ekonomski vpliv, saj velja za eno izmed ključnih konkurenčnih prednosti. Poleg tega v delu govorimo o pomenu in vlogi prireditev v marketingu. Prireditev kot del marketinškega komuniciranja ima številne prednosti pred ostalimi (standardnimi) marketinškimi pristopi. Poleg teoretičnih osnov o ugledu podjetja in prireditvah je predstavljena tudi empirična raziskava, kjer analiziramo povezavo med športno prireditvijo in ugledom slovenskega podjetja.
Ključne besede: ugled, oblikovanje ugleda, prireditev, športna prireditev, organizacija prireditve
Objavljeno: 06.04.2020; Ogledov: 211; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

5.
Poslovno informacijska platforma kot podpora delu v ekonomiji delitve
Erik Babič, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo se osredotočili na informacijske sisteme v ekonomiji delitve ter jih povezali z standardnimi informacijskimi rešitvami. Platforme ekonomije delitve trenutno hitro rastejo in v gospodarstvo vračajo star poslovni model, ki pa je informacijski podprt in trenutno predstavlja stranski poslovni model v gospodarstvu. Pisali smo o tem kaj spada pod platforme ekonomije delitve, njihovo zgodovino, arhitekturo ter predviden razvoj v prihodnosti. Velik poudarek ji bil tudi na primerjavi med platformami ekonomije delitve kot tudi primerjave informacijskih sistemov platform in standardnih poslovnih informacijskih sistemov. Na podlagi tega smo odkrili probleme ter pomanjkljivosti trenutne informacijske podpore platform ekonomije delitve. V skladu z ugotovitvami smo se na koncu posvetili izdelavi idejnega koncepta nove platforme, ki bi rešila trenutne probleme in pomanjkljivosti ter podprla nova področja platform ekonomije delitve. Podani so bili razlogi za sprejete odločitve glede izgradnje nove platforme, njena struktura ter predvideno delovanje in učinki. Cilji magistrskega dela so bili ugotovitev števila in raznolikost storitev ponujenih na trgu platform ekonomije delitve, kako te vplivajo na gospodarstvo in njihovo panogo ter na podlagi izbranega vzorca platform ekonomije delitve ugotovit možen vpliv platform na celotno gospodarstvo kot tudi razlike v uporabi platform pri izvajanju storitev. Končni cilj je bila izdelava idejnega koncepta nove platforme, ki bo dodatno informacijsko podprla izvajalce storitev.
Ključne besede: platforme ekonomije delitve, standardni informacijski poslovni sistemi, primerjava, vpliv na gospodarstvo, izvajalci storitev.
Objavljeno: 06.04.2020; Ogledov: 198; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

6.
Nov srednji družbeni razred kot vzvod družbeno-demografskih in gospodarskih sprememb na hitro rastočih trgih: primer Indije in Kitajske
Anja Janžekovič, 2020, magistrsko delo

Opis: Posledice sodobne globalizacije so večstranske, pozitivne in negativne. Gospodarstvo je v zadnjih desetletjih z množično internacionalizacijo in selitvijo v azijski del sveta povzročilo globalne družbene in demografske spremembe. Migracije so potekale ob podpori pomembnih in potrebnih dejavnikov, kot so sodobna tehnologija, ugodni pravni predpisi in pravila, povpraševanje na hitro rastočih trgih in globalna konkurenca, ki podjetja dejansko sili v mednarodno ekspanzijo. Tako so hitro rastoči trgi vzhodnega sveta postajali vse bolj konkurenčni in zanimivi ne samo za selitev proizvodnje oz. določenih členov dobavne verige, temveč tudi kot potencialni končni potrošniški trgi. Zraven demografije so k razvoju hitro rastočih trgov prispevali še mnogi drugi dejavniki, kot so prenos tehnologije in znanja, liberalizacija mednarodne trgovine, ugodni makroekonomski kazalci, industrializacija itd. Kot pomembnejša ciljna trga v magistrskem delu izpostavljamo Kitajsko in Indijo. Gre za državi, ki sta zaradi številčnega mladega prebivalstva ponujali ugodno demografsko podlago, oblasti pa so z ugodno oblikovano politiko in predpisi privabljale tuja podjetja k vstopu na njuna trga. V drugem delu magistrskega dela obravnavamo nov srednji družbeni razred na Kitajskem in v Indiji. Ugotovimo, da pripadnik novega srednjega družbenega razreda na omenjenih trgih po življenjskem slogu, potrošniških vzorcih, navadah in pogledu na svet postaja vse bolj podoben posamezniku iz t. i. zahodnih, razvitejših držav. Vsi zgoraj navedeni dejavniki so kot skupek omogočili hitro rast in razvoj novega srednjega družbenega razreda, kamor je spadalo vse več pripadnikov omenjenih trgov. Vplivi novega srednjega družbenega razreda so izjemni. Povzročili so gospodarske in družbene spremembe ne samo na hitro rastočih trgih, temveč na globalni ravni. Globalni trgi so zelo dinamični, zato globalno gospodarstvo v prihodnje verjetno ne bo ostalo več osredotočeno na azijske trge, pač pa bo za izkoriščanje vseh prednosti in priložnosti poiskalo nove potencialne trge. Kot takšne zaradi ugodnih demografskih kazalcev zaenkrat vidimo trge z afriške celine. Za uspešen gospodarski preboj pa bo Afrika vsekakor potrebovala še ogromno investicij in razvoja na področju osnovne infrastrukture.
Ključne besede: globalizacija, hitro rastoči trgi, nov srednji družbeni razred, Kitajska, Indija
Objavljeno: 06.04.2020; Ogledov: 179; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

7.
Zahteve in pričakovanja do informacijskega sistema v klicnem centru: analiza primera
Rebeka Tetičkovič, 2019, magistrsko delo

Opis: Za podjetja je ključnega pomena, da imajo urejene informacijske sisteme v podjetju. Saj le tako lahko ostanejo uspešna in konkurenčna ter skrbijo za svoj ugled. Informacijski sistemi omogočajo podjetjem, da imajo celovit pogled nad strankami, na voljo lahko imajo podatke v trenutku, ko jih potrebujejo in tako lahko hitro odreagirajo na želje in zahteve strank. Informacijski sistem omogoča shranjevanje in obdelovanje podatkov, komuniciranje, dokumentiranje ter lažje in hitrejše odločanje. Podjetje mora izbrati takšen informacijski sistem, ki bo zadovoljil njihove zahteve in pričakovanja. Prvo poglavje predstavlja opis področja ter opredelitev problema. Predstavili bomo namen magistrske naloge, njene cilje ter hipoteze raziskave. Za vsako hipotezo bomo predstavili na kakšen način jo bomo preverili. Opisali bomo predvidene metode, ki jih bomo v nadaljevanju uporabili. Zabeležili bomo tudi predpostavke in omejitve magistrske naloge. V drugem poglavju se bomo osredotočili na informacijske sisteme, podrobno jih bomo opredelili, predstavili bomo kako so se razvili in kakšen je bil njihov začetek. Predstavili bomo življenjski cikel informacijskega sistema. Navedli bomo delitve, vrste, elemente in sestavine informacijskega sistema. Povedali bomo kakšen je namen in vloga informacijskega sistema, ter kakšen je učinkovit informacijski sistem. Nekaj pozornosti bomo namenili tudi varnosti in zaščiti informacijskega sistema. Na koncu tega poglavja bomo podrobno opredelili informacijske procese ter njihove podprocese. Tretje poglavje je namenjeno, da spoznamo klicne centre, torej kaj sploh so klicni centri, kakšna je vloga klicnih centrov in na kakšen način delujejo. Predstavili bomo kako so se klicni centri pričeli razvijati, torej njihovo zgodovino. Predstavili bomo značilnosti dobrega klicnega centra in kakšna tehnologija se uporablja v klicnih centrih. Poznamo več vrst klicnih centrov, zato jih bomo prav tako predstavili. V četrtem poglavju bomo opredelili pojem poslovni proces. Opisali bomo elemente poslovnih procesov in kako lahko delimo poslovne procese. Predstavili bomo kako poteka prenova poslovnih procesov. Prav tako bomo pa v tem poglavju tudi opisali informacijske sisteme z vidika poslovnega procesa. Peto poglavje zajema analizo zahtev in pričakovanj. Najprej bomo predstavili podjetje Alsa-line d.o.o., ter njihov večnamenski čistilni aparat s katerim trgujejo. Podrobno bomo analizirali poslovne procese v tem podjetju. Izvedli bomo intervjuje z uslužbenci podjetja Alsa-line, ki delajo v klicnem centru, na ta način bomo pridobili njihove zahteve in pričakovanja v povezavi z obstoječim informacijskim sistemom. V zadnjem šestem poglavju bomo opredelili programsko opremo, ki je namenjena podpori klicnim centrom. Predstavili bomo povezave med klicnimi centri in tehnologijo, ter razmerje med njimi. Predstavili bomo tehnologije in sisteme klicnega centra. Podrobno bomo opisali obstoječi informacijski sistem First Call, ki ga uporabljajo v klicnem centru podjetja Alsa-line. Prav tako bomo podrobno predstavili izbrano rešitev Intrix CRM, ki je bila zasnovana s strani podjetja Intera d.o.o. Predtavili bomo tudi podjetje Intera d.o.o. Na koncu bomo primerjali oba izbrana sistema med seboj, ter na podlagi zahtev in pričakovanj uslužbencev klicnega centra podjetja Alsa-line poskušali ugotoviti, ali je rešitev Intrix CRM primerna za njih, in ali bi jim omogočila odpravo težav, s katerimi se trenutno srečujejo.
Ključne besede: informacijski sistemi, poslovni procesi, klicni centri, Intrix CRM, First Call, primerjalna analiza
Objavljeno: 06.04.2020; Ogledov: 169; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

8.
Interno komuniciranje in zadovoljstvo zaposlenih v poslovalnicah podjetja x v mariboru
Tamara Colnar, 2020, magistrsko delo

Opis: Za magistrsko nalogo smo izbrali naslov Interno komuniciranje in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju x, saj je komunikacija glavni faktor, ki nedvomno vpliva na zadovoljstvo zaposlenih pri delu. Komunikacija je stik med ljudmi, ki včasih povzroča negativne posledice in nelagodje v življenju, vendar pogosto o tem vplivu sploh ne razmišljamo. Cilj magistrskega dela je ugotoviti, kaj pravzaprav pomenita pojma komunikacija in zadovoljstvo ter kakšne oblike in poti komuniciranja poznamo. Zanimalo nas je tudi kakšna orodja se uporabljajo za interno komuniciranje. Navsezadnje smo se posvetili povezavi med komunikacijo in zadovoljstvom zaposlenih pri delu. Magistrska naloga je razdeljena na tri vsebinske sklope. V uvodu predstavljamo vsebino teme, ki jo obravnavamo, ter osnovni cilj. Predstavljen je namen magistrskega dela ter metode, ki smo jih uporabili za raziskovanje. V teoretičnem delu smo se poglobili v opredelitev interne komunikacije in zadovoljstva zaposlenih pri delu. Opisali smo pomen teh dveh pojmov ter predstavili poti in orodja internega komuniciranja, hkrati smo si natančneje pogledali dejavnike zadovoljstva. Predstavili smo stopnje in posledice nezadovoljstva zaposlenih. Pristop k raziskovanju teorije je bil pretežno deskriptivne narave. V teoretičnem delu smo uporabili literaturo različnih slovenskih in tujih avtorjev s področja človeških virov. Podatke smo pridobili tudi na spletu. V raziskovalnem delu smo se poglobili v podjetje X, natančneje v poslovalnice v štajerski regiji ter jih analizirali z anketnim vprašalnikom, ki je bil sestavljen na podlagi dodeljene teme. Podatke smo obdelali v statističnem programu SPSS (Statistical Package for Social Sciences). Za prikaz podatkov smo uporabili tabele in grafikone v računalniškem programu Microsoft Office Excel. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo ocenili stopnjo zadovoljstva zaposlenih in preverili zastavljene hipoteze. Nekatere hipoteze smo sprejeli, večino pa zavrnili. Ugotovili smo, da so zaposleni nezadovoljni, predvsem z denarnimi in nedenarnimi nagradami ter s plačo. Občutek nezadovoljstva jim daje tudi preprečitev sodelovanja in soodločanja v podjetju. Na teh področjih bi podjetje lahko uvedlo izboljšave in tako pripomoglo k boljši uspešnosti podjetja v prihodnje. Ugotovili smo, da komunikacija v podjetju sicer poteka precej dobro, vendar bi tudi na tem področju situacijo lahko še izboljšali.
Ključne besede: komunikacija, zadovoljstvo zaposlenih, odnosi med zaposlenimi, dejavniki zadovoljstva
Objavljeno: 03.04.2020; Ogledov: 217; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

9.
Primerjalna analiza perspektivnih blockchain platform
Gašper Skaza, 2019, magistrsko delo

Opis: Blockchain tehnologija in kriptovalute so vedno bolj izpostavljene medijski pozornosti kot tudi pozornosti posameznikov. V magistrskem delu smo predstavili ključne lastnosti blockchain tehnologije. Opisali smo različne kriptovalute, s poudarkom na Bitcoinu. Predstavili smo kako lahko hranimo naše kovance in žetone. Opisali smo možne načine pridobitve kriptovalut, saj je veliko ljudi, ki bi si želeli lastiti kriptovalute, ampak nimajo znanja kako priti do njih. Trg kriptovalut je nasičen z raznimi projekti, ki imajo različne namene. Pri magistrskem delu smo se odločili, da bomo predstavili perspektivne blockchain platforme. Za te platforme menimo, da je verjetnost dolgoročnega obstoja velika. Menimo, da je trg kriptovalut ter blockchain tehnologija še zelo mlada. Potencial je velik, tako iz vidika tehnologije kot iz vidika možnega zaslužka pri špekulacijah njihanja cen.
Ključne besede: blockchain, kriptovalute, Bitcoin, altcoin, denarnica, Satoshi Nakamoto
Objavljeno: 03.04.2020; Ogledov: 214; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

10.
Tehnična analiza delnic
Iztok Zgaga, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo preučevali tehnično analizo. Glavni namen je ugotoviti, ali je donosnost v povprečju višja, če aktivno trgujemo z uporabo tehničnih indikatorjev v primerjavi s strategijo buy and hold. V magistrskem delu se bomo omejili predvsem na zelo razvite finančne instrumente s tako imenovanih razvitih kapitalskih trgov, ki imajo visoko likvidnost, kot so delnice Apple Inc., Amazon.com, General Motors Company, Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft in Allianz SE. Časovno obdobje od leta 2010 do 2018 bo relativen pokazatelj smiselnosti uporabe instrumentov tehnične analize. Omejili se bomo na uporabo treh indikatorjev tehnične analize, in sicer: RSI, MACD, stohastični oscilator. Portfelj trgovanja bo omejen na 10.000 EUR oz. 10.000 USD. Po opisu tehnične analize smo naredili še izračune, in sicer smo za vsako delnico izračunali vsak indikator in jih primerjali med seboj. Primerjali smo jih tudi s strategijo buy and hold. Pri rezultatih modela smo ovrgli hipotezo H1, saj je strategija buy and hold bila v povprečju donosnejša od katerega koli preučevanega indikatorja. Strategija buy and hold je bila najdonosnejša in zato modra odločitev. MACD in RSI sta bila dokaj dobra pokazatelja. Če bi upoštevali vse teoretično znanje, predvsem trende in vzorce, bi s tema dvema indikatorjema lahko zaslužili več. Najslabši indikator pa je stohastični, saj nam je vedno prinesel izgubo. Glavni razlog so provizije, saj se je s tem indikatorjem največ trgovalo in so zato bile provizije zelo velike.
Ključne besede: vrzeli, podpora, odpor, vzorci grafikonov, RSI, MACD, stohastični oscilator.
Objavljeno: 23.01.2020; Ogledov: 244; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (5,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0.35 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici