| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 2200
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Makrobonitetni instrumenti in prilagajanje regulative bank glede na gospodarske cikle
Gregor Miklavčič, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava aktualno problematiko o prilagajanju bank na posamezne gospodarske cikle. Zajema obdobje od velike globalne krize, ki je nastala leta 2008, pa do julija 2023. Raziskava temelji na pregledu in analizi tuje in domače literature, pridobljene na svetovnem spletu. Najprej so opisani pojmi potrebni za boljše razumevanje izrazov, kot so makrobonitetna politika, monetarna politika in gospodarski cikli, ki so se vrstili v zajetem obdobju. Na podlagi dobljenih podatkov je bila opravljena analiza o prilagajanju regulativnih ukrepov na ekonomske cikle. Ti so bili razdeljeni na tri obdobja, in sicer čas globalne krize od 2008 do 2013, čas okrevanja od 2014 do 2019 ter krizo, ki je nastala kot posledica pandemije covida-19 in rusko-ukrajinskega spora. Globalna finančna kriza v začetku 21. stoletja je pokazala številne pomanjkljivosti pri nadzoru in upravljanju s sistemskimi tveganji. Makrobonitetna politika ni delovala, zato se z njo še vedno ukvarjajo ekonomisti in bančniki. Zadnje poglavje vsebuje ugotovitve, skladne s tremi postavljenimi hipotezami, ki so bile potrjene. Ugotovljeno je bilo, da je makrobonitetna politika pomembna dopolnitev monetarne politike, saj le skupno sodelovanje lahko močno okrepi stabilnost ključnih makroekonomskih spremenljivk. Pri tem so pomembni številni makrobonitetni instrumenti za ublažitev tveganj, ki bi lahko ogrozili likvidnost bank. Poleg tega se mora centralna banka ves čas prilagajati trenutnim razmeram gospodarskih ciklov, saj ima vsak svoje značilnosti in potrebe.
Ključne besede: monetarna politika, makrobonitetni instrumenti, denar, ukrepi, prilaganja, finančna kriza.
Objavljeno v DKUM: 09.07.2024; Ogledov: 38; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

2.
Poročanje o trajnostnem poslovanju v jedrski industriji Evropske unije
Maruša Uršič, 2024, magistrsko delo

Opis: Trajnostno poročanje podjetjem omogoča prepoznavanje tveganj in priložnosti, ki lahko vplivajo na nadaljnje poslovanje. Posledice poročanja o trajnosti so tudi gradnja ugleda in zaupanja v podjetje ter privabljanje vlagateljev. Niso pa to edini razlogi, zakaj naj bi se podjetja odločila za trajnostno poslovanje. Z odgovornim obnašanjem do ljudi in naravnega okolja podjetja in posamezniki tudi sooblikujemo svet, ki bo v takšni ali drugačni obliki ostal za naslednje generacije. V magistrskem delu primerjalno analiziramo dosedanje trajnostno poročanje podjetij Nuklearna elektrarna Krško, d. o. o., (NEK), Électricité de France, d. d., (EDF) in Vattenfall, d. d., ter usklajenost tega poročanja z Direktivo o poročanju podjetij o trajnosti (Corporate Sustainability Reporting Directive – CSRD). Gre za tri podjetja v jedrski industriji, ki se med seboj razlikujejo predvsem po velikosti. Razlike beležimo v številu zaposlenih, prihodkih podjetij, po območju delovanja in strukturi njihovih dejavnosti. Francoski EDF in švedski Vattenfall sta večnacionalni podjetji z več 10.000 zaposlenimi. Proizvodnja električne energije iz jedrskega goriva je le ena izmed njunih dejavnosti. Na drugi strani pa NEK proizvaja električno energijo le na območju Slovenije, njeno število zaposlenih se giblje okoli 650, njena edina dejavnost je proizvodnja električne energije iz jedrskega goriva. Namen magistrskega dela je bil oblikovati sklop priporočil za nadaljnje poročanje NEK o trajnosti. Ta smo izoblikovali na podlagi preučevanja dosedanjih letnih poročil, intervjujev z zaposlenimi v NEK, preučitve nove direktive CSRD in Evropskih standardov poročanja o trajnosti (European Sustainability Reporting Standards – ESRS) ter s primerjalno analizo dosedanjega poročanja dveh tujih večnacionalnih podjetij.
Ključne besede: trajnostno poročanje, trajnostno poslovanje, direktiva CSRD, standardi ESRS, NEK
Objavljeno v DKUM: 20.06.2024; Ogledov: 126; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

3.
Obvladovanje finančnih tveganj s pomočjo orodij finančne analize v izbranem podjetju
Goran Projkov, 2024, magistrsko delo

Opis: Današnje moderno gospodarsko in finančno okolje predstavljata zelo dinamično in nepredvidljivo »bojno polje«, na katerem mnoga podjetja izgubijo svoj položaj in boj. Današnji trg je zelo nestabilen in nepredvidljiv, konkurenca zelo velika, tržne razmere so negotove, poslovanje pa postaja precej tvegano. V takšnem času je zato zelo pomembno, da podjetja poskrbijo, uravnotežijo in utrdijo svoj finančni položaj in stanje na trgu. Tega sicer podjetja lahko dosežejo le s pomočjo in z uporabo ustrezne finančne analize, oz. s pomočjo orodij, ki jih le ta ponudi. Sodobna gospodarska znanost je razvila takšno finančno analizo, ki vsebuje veliko modelov, tehnik in metod, ki nam lahko pomagajo pri ugotavljanju različnih nepredvidljivih in za podjetja škodljivih dogodkov. Uporaba različnih orodij finančne analize nam omogoča poiskati odgovore na pomembna vprašanja v podjetju, kot so vprašanja, povezana s finančnim zdravjem in finančno stisko oz. krizo finančnega tveganja, optimalno strukturo kapitala itd. Prav tako predstavljajo pomemben segment sodobnega gospodarstva in poslovanja tudi finančna tveganja. Njihovo obvladovanje in upravljanje pa danes zahteva veliko preučevanj in analize, za katera podjetja posebej namenijo in porabijo dodatne vire. Ta proces pa ni enostaven in je del temeljito izvedene finančne analize, oz. njihovi napovedovalni moči. Globalni gospodarski in finančni krizi sta obvladovanje finančnih tveganj postavili v središče pozornosti akademske in strokovne javnosti. Obvladovanje finančnih tveganj je danes za podjetja, ki skrbijo za ustreznost svoje finančne strukture, usodnega pomena, kajti od tega so odvisne prihodnje strateške, poslovne in operativne odločitve in posledično doseganja zastavljenih ciljev. Magistrsko delo obravnava uporabnost orodij finančne analize za obvladovanje finančnih tveganj in napovedovanje finančne stiske v izbranem podjetju. S pomočjo finančnih kazalnikov smo analizirali in preučevali poslovanje izbrane družbe v dveh različnih kriznih obdobjih.
Ključne besede: obvladovanje finančnih tveganj, finančna kriza, finančna analiza, finančni kazalniki, globalna gospodarska kriza
Objavljeno v DKUM: 18.06.2024; Ogledov: 129; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

4.
Nadzor kakovosti revizij računovodsih izkazov za obdobje od 2012 do 2021
Patricija Koprivšek, 2023, magistrsko delo

Opis: Razprave o kakovostni reviziji računovodskih izkazov so vedno aktualne. V magistrski nalogi navajamo enega najbolj spornih računovodskih škandalov v zadnjem desetletju, ki je skrhal zaupanje v revizijsko delo, in sicer škandal družbe Enron v ZDA. Skrb vzbuja delo nekaterih pooblaščenih revizorjev, ki niso opozorili na napake v letnem računovodskem poročanju o poslovanju družbe. Kriteriji za kakovostno revizijo so merila, ki kažejo na pomanjkljivosti ali nepravilnosti v postopku revizije. Revizija je sicer ključnega pomena za zagotavljanje zanesljivosti računovodskih izkazov in drugih poslovnih poročil. Od leta 2019 je nadzornik nad delovanjem revizijskih družb in pooblaščenih revizorjev v Sloveniji Agencija za javni nadzor nad revidiranjem. Nadzor nad kakovostjo revidiranih izkazov obsega pregled izbranih revizijskih poslov za preverjanje skladnosti s pravili revidiranja in pregledovanje postopkov notranjega nadzora kakovosti v revizijskih družbah. Namen magistrske naloge je raziskati stanje kakovosti revidiranja računovodskih izkazov z vidika nadzora, ki ga v Sloveniji izvaja Agencija za javni nadzor nad revidiranjem (ANR). Analizirani podatki o izrečenih ukrepih, ki jih je izrekel ANR v desetih letih, in sicer od leta 2012 do leta 2019, razkrivajo, da zaradi kratkega obdobja pregleda izvedenih nadzorov ni mogoče realno oceniti napredka kakovosti revidiranja računovodskih izkazov. Izsledki analize za zadnja leta napovedujejo skrb vzbujajoč trend upadanja števila pooblaščenih revizorjev. Ta pomanjkljivost vpliva na kakovostno opravljeno revizijo. Za ohranjanje strokovnosti in kredibilnosti revizijske stroke predlagamo, da bi se ANR aktivno lotil ukrepov, kot so spodbujanje študentov za vpis v program za pridobitev licence pooblaščenega revizorja, uvajanje mentorstva za mlade revizorje, organiziranje strokovnih izobraževanj in seminarjev za revizorje itd.
Ključne besede: kakovost revidiranja računovodskih izkazov, nadzor, Agencija za javni nadzor nad revidiranjem, kriteriji za kakovost revidiranja računovodskih izkazov
Objavljeno v DKUM: 18.06.2024; Ogledov: 121; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (3,59 MB)

5.
Primerjalna analiza uspešnosti javnih lekarniških zavodov v Sloveniji pred in po epidemiji covid-19
Sanja Kladnik, 2024, magistrsko delo

Opis: Merjenje uspešnosti je pomembno pri ugotavljanju delovanja podjetja. V magistrskem delu se osredotočimo na primerjavo vseh javnih lekarniških zavodov v Republiki Sloveniji pred in po epidemiji COVID-19. Predstavimo delovanje javnih zavodov na splošno in natančneje javnih lekarniških zavodov. Podrobneje opredelimo značilnosti njihovega delovanja, pravno ureditev, nadzor in financiranje. V teoretičnem delu opišemo institucionalni okvir računovodskega poročanja, kjer predstavimo pravne podlage in računovodsko poročanje. Pregledamo finančnoračunovodske kazalnike, ki so namenjeni presoji uspešnosti poslovanja. Sledi empirična analiza, kjer primerjamo uspešnost javnih lekarniških zavodov v obdobjih 2017–2019, pred epidemijo, ter 2020–2021, po epidemiji. Osredotočimo se na kazalnike, ki jih opredeljujejo slovenski in tuji avtorji ter PSR 8, ki se opira na SRS. S pregledom tujih raziskav primerjamo rezultate naše analize. Ugotovimo, da letna poročila razkrivajo dovolj podatkov za izračun finančnoračunovodskih kazalnikov. Kljub nestabilnim razmeram, v našem primeru epidemije COVID-19, so javni lekarniški zavodi poslovali bolj uspešno glede na preteklo obdobje pred epidemijo.
Ključne besede: Analiza uspešnosti, javni lekarniški zavodi, finančno računovodski kazalniki, epidemija COVID-19.
Objavljeno v DKUM: 18.06.2024; Ogledov: 118; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (15,21 MB)

6.
Virtualizacija računalniške učilnice
Jani Lušnic, 2024, magistrsko delo

Opis: V tem magistrskem delu obravnavamo tematiko virtualizacije strojne in programske opreme v izobraževalnem okolju. Osredotočimo se na temo tako z vidika strojne opreme, kot z vidika uporabnikov. Analiziramo različne vrste virtualnih arhitektur, kar nam omogoča, da bolje razumemo tehnični vidik virtualizacije. Pogledamo tudi, kakšni so trenutni trendi in prihodnost virtualizacije, da dobimo vpogled v najnovejše in najboljše prakse ter tehnološke inovacije na tem področju. Poudarek na značilnostih ključnih komponent računalnika, kot so procesorji, pomnilnik, grafične kartice in trdi diski, nam podaja celostno sliko njihovega vpliva na delovanje sistema. Opozorimo na pomembnosti analize strojne opreme pred uvedbo virtualizacije, kar jasno izpostavi potrebo po temeljitem raziskovanju in načrtovanju. V zaključkih potrdimo, da je virtualizacija lahko učinkovito orodje za optimizacijo virov in upravljanja računalniških sistemov. To razumevanje je pogoj za razumevanjem osnovne strojne opreme in različnih vrst virtualnih arhitektur, vključno z različnimi vrstami hipernadzornikov. Pridobljeno znanje omogoča izbiro najprimernejše rešitve za specifično potrebo uporabe v izobraževalnem okolju. Izberemo Vmware virtualno okolje, katerega analiziramo v kontekstu izobraževalnih ustanov in potrdimo njegovo praktično uporabnost v konkretnem okolju.
Ključne besede: virtualizacija, VMware, Vcenter, hipernadzornik, računalniška učilnica
Objavljeno v DKUM: 23.05.2024; Ogledov: 149; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (3,13 MB)

7.
Obravnavanje davčnih izzivov digitalnega gospodarstva
Marija Smilevska, 2024, magistrsko delo

Opis: Gospodarstvo je veja ekonomije, ki se nenehno razvija. Nove rešitve v obliki blaga, izdelkov in storitev se nenehno izumljajo, da bi odpravili težave in ovire v vsakdanjem življenju ljudem. V zadnjih dveh desetletjih, od razcveta spleta, so se vedenja in navade potrošnikov zaradi novih spletnih produktov in storitev spremenile, pri čemer gospodarski subjekti uporabnikom in potrošnikom vedno znova zagotavljajo posodobljenje rešitve na digitalnem področju. S pomočjo globalizacije in naprednega tehnološkega razvoja, nove, inovativne digitalne storitve so na voljo potrošnikom, kot so računalniška programska oprema, aplikacije na pametnem telefonu ali spletna platforma družbenih medijev. Podjetja so zdaj sposobna doseči konkurenčnost na svetovnem trgu, na videz brez truda in z veliko nižjimi stroški, kot bi jih moralo nositi običajno podjetje za dostavo fizičnega izdelka ali storitve. V začetku tega stoletja je bilo ustanovljenih več podjetij z nekonvencionalnimi modeli upravljanja in novo tehnologijo. Kljub napredku in razvoju teh podjetij pa davčni sistemi na mednarodni in nacionalni ravni niso sledili tem spremembam. Zastarela davčna zakonodaja, je prerasla v spekter, v katerem multinacionalne korporacije v digitalnem sektorju gospodarstva, zlasti tiste z močno globalno prisotnostjo, izkoriščajo pravne vrzeli, da bi se bistveno izognile davkom njihov dobiček v državah, v katerih so prisotni in iz katerih pridobivajo dobiček, v primerjavi z drugimi sektorji. Slabosti v sedanjih pravilih ustvarjajo priložnosti za erozijo davčne osnove in preusmerjanje dobička (BEPS), kar od oblikovalcev politik zahteva pogumne poteze, da bi ponovno vzpostavili zaupanje v sistem in zagotovili, da so dobički obdavčeni tam, kjer potekajo gospodarske dejavnosti in se ustvarja vrednost. Poleg tega Organizacija za gospodarsko sodelovanje in razvoj (OECD) izvaja projekt BEPS (Base Erosion and Profit Shifting), ki se ukvarja z izzivi davčne optimizacije in izogibanja davkom s strani multinacionalk v digitalnem gospodarstvu. Ta projekt predstavlja dvostebersko rešitev za obravnavo problematike BEPS, pri čemer prvi steber projekta BEPS preprečuje izogibanje davkom, drugi steber pa se osredotoča na pravično razdelitev dobička med državami glede na dejansko gospodarsko dejavnost. Skupni cilj projekta BEPS in drugih prizadevanj OECD je zagotoviti pregledno in pošteno davčno obravnavo v digitalnem gospodarstvu ter spodbuditi države k sodelovanju pri reševanju izzivov, povezanih z davčno optimizacijo.
Ključne besede: Digitalno gospodarstvo, davki, OECD, digtalni davek, Evrospka unija, dvosteberska rešitev.
Objavljeno v DKUM: 21.05.2024; Ogledov: 160; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

8.
Podjetniški kapital in poslovne priložnosti kot ključni dejavniki rasti podjetja
Milica Šćekić, 2024, magistrsko delo

Opis: Kombinacija poslovnih priložnosti in podjetnikovega kapitala omogoča podjetju, da se prilagaja in uspeva na spreminjajočem se trgu, hkrati pa mu pomaga, da se izogne pastem nepričakovanih poslovnih izzivov. Podjetnikov kapital in poslovna priložnost sta ključna dejavnika rasti podjetja, saj omogočata ustvarjanje in izkoriščanje novih poslovnih potencialov. Podjetnikov kapital je ključen za začetno financiranje podjetja, zagotavljanje sredstev za nadaljnjo rast ter obstoj podjetja na trgu. Poleg tega, poslovne priložnosti predstavljajo potencialne tržne niše ali inovativne ideje, ki lahko privedejo do hitrejše širitve podjetja. Skupaj tvorita pomembno orodje, ki podjetju omogoča ustvarjanje konkurenčne prednosti in doseganje želenih ciljev rasti. Z poudarkom na teoretičnih konceptih in empiričnih študijah je naloga analizirala kako so podjetniki prepoznavali, izkoriščali in izkazovali svoj kapital v korist rasti podjetja, ter kakšen vpliv so imele poslovne priložnosti na podjetnikov kapital in obratno. Na podlagi celovite analize magistrska naloga prispeva k boljšemu razumevanju povezave med poslovnimi priložnostmi, podjetniškim kapitalom ter ponuja smernice za uspešno izkoriščanje teh dejavnikov kot gonilo trajnostne rasti podjetja.
Ključne besede: podjetnik, poslovne priložnosti, rast, podjetniški proces, človeški kapital, socialni kapital, finančni kapital
Objavljeno v DKUM: 21.05.2024; Ogledov: 108; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (935,87 KB)

9.
Kibernetska varnost v e-trgovini
Lana Božičko, 2024, magistrsko delo

Opis: V tem magistrskem delu obravnavamo tematiko kibernetske varnosti na področju e-poslovanja in posledično tudi e-trgovanja. Izum svetovnega spleta je spreobrnil način, kako današnja podjetja poslujejo. S pojmom e-poslovanje opredeljujemo vse poslovne procese, ki se izvedejo z uporabo interneta in se lahko zgodijo znotraj organizacije, med organizacijami ter s strankami organizacije. E-poslovanje se je razširilo na različna področja, zato imamo danes več oblik, kot je e-bančništvo, e-borzništvo, e-založništvo ter nenazadnje tudi e-trgovanje, na katero je imelo najbolj viden vpliv. E-trgovanje je opisano kot prodajanje izdelkov in storitev na spletu z uporabo informacijsko komunikacijskih tehnologij. Nekateri tudi trdijo, da zajema še uporabo digitalnih tehnologij za oglaševanje. E-poslovanje je povečalo produktivnost, prispevalo k izumu inovacij ter povzročilo gospodarsko rast. Glavni koristniki e-poslovanja so zdravstvene ustanove, zavarovalnice, vladne organizacije, univerze, založništvo ter nenazadnje tudi prodajalci dobrin ter banke. S pojavom e-poslovanja in e-trgovanja so se vzpostavili tudi elektronski sistemi za plačevanje. Dandanes že poznamo več sistemov in metod za e-plačevanje, vedno bolj pa so priljubljene tudi e-denarnice. Zaradi vse večjega zanašanja na tehnologijo smo posamezniki in podjetja zelo ogroženi. Na spletu je ogromna količina občutljivih podatkov in informacij, ki jih lahko izkoristijo kibernetski kriminalci. Za zaščito pred temi grožnjami obstaja nekaj preventivnih ukrepov za zaščito. Med njimi so uporaba pravih varnostnih protokolov, kot so HTTPS in TLS/SSL, sledijo vzpostavljeni požarni zidovi, uporaba varnostne programske opreme, šifriranje podatkov, uporaba digitalnih podpisov in postopkov preverjanja pristnosti. Izzivi kibernetske varnosti so vsakdanja tema razprav, saj se zmeraj kažejo nove oblike napadov in groženj. Za zaščito posla in zagotavljanje kontinuiranosti je potrebno imeti omogočeno varnostno kopiranje, izobraziti ljudi o kibernetski higieni ter imeti pripravljen plan okrevanja v primeru kibernetskega napada. Znanje o kibernetski varnosti in zavedanje njene pomembnosti pripomore pri vzpostavljanju spletne trgovine, za katero lahko uporabimo različne platforme. V magistrskem delu smo si izbrali štiri platforme, ki so primerne za podjetnika začetnika ali za mikro, mala in srednje velika podjetja ter jih podrobno opisali in primerjali. Ugotavljamo, da imajo vse platforme svoje prednosti, vendar je odločitev na koncu odvisna od potreb, zahtev in znanja podjetja oziroma posameznika.
Ključne besede: kibernetska varnost, e-trgovina, e-poslovanje, zaščita, e-plačevanje, m-trgovina.
Objavljeno v DKUM: 20.05.2024; Ogledov: 168; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (37,09 MB)

10.
Posodobitev procesa razvoja zaposlenih s podporo informacijske tehnologije v podjetju Rosenbauer d.o.o.
Nataniel Pernarčič, 2023, magistrsko delo

Opis: V kontekstu managementa človeških virov sta ključnega pomena učinkovit management in razvoj zaposlenih za doseganje organizacijskih ciljev. To vključuje procese, kot so pridobivanje, izbira, usposabljanje, razvoj, motiviranje, ocenjevanje uspešnosti in nagrajevanje zaposlenih. Management človeških virov se osredotoča na zagotavljanje ustreznega števila kvalificiranih zaposlenih, ki so ustrezno usposobljeni in motivirani za izvajanje nalog ter razvoj organizacijske kulture, ki spodbuja sodelovanje, inovativnost ter rast zaposlenih. Vse navedene definicije in vidiki poudarjajo, da so kadri ključni vir organizacije in da je njihovo učinkovito upravljanje ključnega pomena za doseganje konkurenčne prednosti ter dolgoročnega uspeha organizacije na trgu. V nenehno spreminjajočem se kompleksnem okolju z vse večjo globalno konkurenco lahko konkurenčne prednosti dosežemo predvsem s človeško ustvarjalnostjo, znanjem in prilagodljivostjo ter s pravilnim managementom človeških virov. Informacije so vir znanja in vpogleda v človeka. Informacijska tehnologija v najpreprostejšem pomenu pomeni uporabo nabora orodij, ki so namenjena obdelavi, shranjevanju, zbiranju, distribuciji, prenosu in varnosti informacij. Informacijska tehnologija danes vse hitreje spreminja svet in te spremembe se odražajo na vseh gospodarskih, družbenih in kulturnih področjih. Podjetja vedno bolj vlagajo v napredne informacijske sisteme za upravljanje s človeškimi viri, ki omogočajo vzdrževanje ažurnih informacij o sestavi delovne sile, spremljanje fluktuacije ter sprememb v ponudbi spretnosti in kvalifikacij. V današnjem času pa se vse pogosteje dogaja, da orodja poslovne inteligence uporabljajo poslovni analitiki, vodstveni delavci ter delavci sami. Vse to poteka zahvaljujoč razvoju orodij za obdelavo podatkov. Enostavnost uporabe omogoča poslovnim uporabnikom, da sami poizvedujejo o podatkih, ustvarjajo vizualizacije podatkov in načrtujejo nadzorne plošče. Namen magistrske naloge je prepoznavanje pomena podpore informacijske tehnologije v managementu človeških virov in njegovih funkcij. V nalogi smo se osredotočili na funkcijo razvoja zaposlenih in na njeno posodobitev znotraj obravnavanega podjetja. Magistrska naloga se deli na teoretični in na praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili in opisali management človeških virov in njegove funkcije, kjer smo se osredotočili na razvoj zaposlenih. Prav tako smo predstavili informacijsko tehnologijo in možnosti njene uporabe znotraj managementa človeških virov. V praktičnem delu naloge smo predstavili podjetje, o katerem pišemo v tej nalogi. Pridobljeno znanje smo uporabili za analizo obstoječega sistema razvoja zaposlenih in njegovih pomanjkljivosti v predelu preglednosti in sledljivosti razvoja zaposlenih. Na podlagi ugotovitev smo vzpostavili rešitev s pomočjo programa za poslovno inteligenco Power BI, ki nam je s pomočjo preglednosti in vizualizacije podatkov omogočil boljši pregled nad celotnim procesom.
Ključne besede: management človeških virov, razvoj zaposlenih, informacijska tehnologija, preglednost in sledljivost.
Objavljeno v DKUM: 20.05.2024; Ogledov: 135; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

Iskanje izvedeno v 12.5 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici