SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1430
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza metodologij uvajanja rešitev sap na primeru proizvodnega podjetja
David Lojen, 2017, magistrsko delo

Opis: Globalno povezovanje gospodarstev oziroma globalizacija nas sooča s številnimi izzivi in priložnostmi. Trend globalizacije je okrepiti težnjo podjetij za iskanje novih poti, kako povečati konkurenčnost, izboljšati poslovanje, poiskati nove trge, narediti učinkovitejšo proizvodnjo, izboljšati prodajo, itd. Podjetja, ki želijo preživeti, se morajo prilagoditi zahtevam trga, kar zahteva spremembo poslovanja. Okoliščine, s katerimi se podjetja srečujejo danes, zahtevajo predvidevanje in odzivnost na vedno večje zahteve trga. Poslovna strategija je tista, ki določa in zagotavlja vire in posledično tudi preživetje podjetja v tem konkurenčnem okolju. Agresivna in učinkovita uporaba informacijske tehnologije je bistvo uspešne poslovne strategije. Rešitve ERP predstavljajo skupek poslovnih programskih orodij, ki podjetjem omogočajo učinkovitejšo obvladovanje in zagotavljanje virov, kot so na primer materiali, človeški viri, finančni viri, itd. Rešitev ERP tako zagotavlja podporo za poslovanje in poslovne procese podjetja. V magistrskem delu smo podrobneje predstavili podjetje SAP SE, njihove rešitve ERP in uvajalne metodologije teh rešitev ERP. Sprva smo se fokusirali na celovite informacijske rešitve oziroma ERP ter predstavili razvoj, strukturo, prednosti in slabosti ERP rešitev. Poglavje smo zaključili s trendi na področju rešitev ERP. Fokus magistrske naloge je bil na metodologijah uvajanja rešitev ERP, kar je pomenilo, da smo podrobno preučili razloge za uvedbo rešitve ERP procese uvajanja rešitve ERP, razlike med uvedbo in nadgradnjo rešitve ERP, ter poglavje zaključili s kritičnimi dejavniki uspeha uvedbe rešitve ERP. Magistrska naloga je temeljila na rešitvah podjetja SAP SE, zatorej smo predstavili podjetje SAP SE in njegov razvoj. Rešitve na katerih je temeljila naša magistrska naloga, so SAP ERP 6.0 in SAP S/4HANA. Podrobneje smo proučili funkcionalnosti, arhitekturo, prednosti in slabosti obeh rešitev ter jih kasneje tudi primerjali med sabo. Nato smo se osredotočili na metodologije uvajanja SAP. Podrobneje smo predstavili metodologije ASAP 8, Launch in Activate ter jih kasneje tudi primerjali med sabo. Cilj magistrske naloge je predstaviti rešitve ERP, analizirati ključne dejavnike uspeha, predstaviti rešitve SAP ERP 6.0 in SAP S/4HANA ter metodologije uvajanja, ki jih ponuja podjetje SAP SE. Na podlagi pridobljenega znanja pa smo izbrali najprimernejšo rešitev ERP in metodologijo uvajanja te rešitve za proizvodno podjetje.
Ključne besede: SAP SE, rešitev ERP, metodologija uvajanja, SAP ERP 6.0, SAP S/4HANA
Objavljeno: 20.10.2017; Ogledov: 9; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (2,43 MB)

2.
Poslovna informacijska varnost: analiza dejavnikov zaupanja uporabnikov v sloveniji
Jure Lebarič, 2017, magistrsko delo

Opis: V nalogi smo raziskali stanje področja poslovne informacijske varnosti v Sloveniji. Opisali smo aktualne koncepte avtomatizacije poslovanja v sodobnem svetu. Konvencionalnega načina poslovanja si več skoraj ne predstavljamo. Optimizacija poslovanja je pogostejši pojav trenutnega menjalnega trga produktov in storitev. Optimizirani poslovni procesov so stalnica vsakodnevnega poslovanja. Pomembno vlogo imajo uporabniki poslovnih informacij. Njihovo zaupanje poslovnim informacijskim sistemom generira posredno zadovoljstvo in rast podjetja. Zaupanje uporabnikov je postala aktualna problematika managementa. V nalogi smo analizirali in identificirali pomembnejše dejavnike zaupanja uporabnikov v Sloveniji. Naš temeljni namen je vzpodbuditi varno uporabo poslovnih informacijskih sistemov znotraj organizacij javnega značaja. Ugotovitve analize opredelijo aktualno stanje poslovne informacijske varnosti v Sloveniji. Predstavimo globalne dobre prakse saj je uresničevanje priporočil poslovne informacijske varnosti po rezultatih dejavnikov zaupanja uporabnikov v Sloveniji precej oslabljeno.
Ključne besede: informacijski sistemi, varnost, organizacijska kultura, vedenje, ravnanje uporabnikov
Objavljeno: 20.10.2017; Ogledov: 9; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (1,64 MB)

3.
Ključni dejavniki uspešnosti portala v intranet omrežju na primeru podjetja Henkel slovensko s.r.o.
Vikica Štingl, 2017, magistrsko delo

Opis: Na podlagi predstavitve treh vrst omrežij: internet, intranet in ekstranet, smo opredelili intranet omrežje. Opredelili smo tudi pomen njegove zaščite. V sklopu tega omrežja smo se osredotočili na portal, ki smo ga opisali, našteli vodilne ponudnike portalnih tehnologij na trgu in podrobneje predstavili SharePoint portalno tehnologijo. Našteli in opisali smo tudi ključne dejavnike uspešnosti portala, ki so vplivali na potrebo po prenovi in nam omogočili ocenitev uspešnosti prenove portala v oddelku za Sisteme in poslovno inteligenco v podjetju Henkel.
Ključne besede: intranet, portal, SharePoint, ključni dejavniki uspešnosti portala, TeamSite, Henkel
Objavljeno: 20.10.2017; Ogledov: 11; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (2,68 MB)

4.
Povezljivost družabnih omrežij z rešitvami CRM
Sandra Zorec, 2017, magistrsko delo

Opis: Pojav družabnih omrežij in njihova popularnost sta spremenila tradicionalno upravljanje odnosov s strankami. Podjetja tako več sistematično ne zbirajo podatkov o strankah le v rešitvah CRM, temveč dodatne informacije pridobivajo tudi s svojo prisotnostjo in interaktivno komunikacijo s strankami na družabnih omrežjih. Ponudniki CRM rešitev so tako zaznali potencial ter na trgu podjetjem začeli ponujati rešitve Social CRM. Te rešitve podjetjem omogočajo selektivno poslušanje na spletu in družabnih omrežjih, analitiko in interpretacijo pridobljenih podatkov, sodelovanje med podjetji in njihovimi strankami ter med zaposlenimi znotraj podjetij, in pa seveda tudi povezavo pridobljenih podatkov ali integracijo rešitve Social CRM s tradicionalno CRM rešitvijo. Predmet raziskovanja je bil pojav pojma Social CRM in rešitev Social CRM na trgu informacijsko-komunikacijske tehnologije. V magistrskem delu smo najprej opredelili teoretična izhodišča CRM in predstavili vodilne ponudnike CRM rešitev (Microsoft, SAP, Oracle, Salesforce) ter nadalje opredelili še teoretična izhodišča družabnih omrežij, ugotavljali uporabnost družabnih omrežij v poslovnem okolju in predstavili znane predstavnike družabnih omrežij (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+). Nato smo ugotavljali povezljivost družabnih omrežij z rešitvami CRM, kar je vodilo v definiranje pojma Social CRM. Zatem smo preučili in testirali funkcionalnosti posameznih Social CRM rešitev (Microsoft Social Engagement, SAP Hybris Cloud for Social Engagement, Oracle Social Cloud, Salesforce Social Studio), na podlagi pridobljenih podatkov pa naredili primerjalno analizo podobnosti, razlik ter posebnosti obravnavanih rešitev. V nadaljevanju smo, na primeru uvedbe Microsoft Social Engagement v fiktivno podjetje, prikazali še primer uporabe le-te v poslovnih procesih podjetja. Med preučevanjem in testiranjem funkcionalnosti (poslušanje, analitika, sodelovanje, razvoj) rešitev Social CRM smo raziskovali, na kakšen način te povezujejo družabna omrežja in tradicionalni CRM med seboj. Problem pri doseganju cilja pa je predstavljal omejen dostop do določenih informacij in podatkov. V raziskavi smo ugotovili, da uvedba Social CRM v poslovne procese podjetja pozitivno vpliva na uspešnost poslovanja podjetja kakor tudi na izboljšanje zadovoljstva njegovih strank. V dobi interneta se informacijska tehnologija razvija in napreduje s svetlobno hitrostjo, kar dokazuje pojav CRM rešitev, v katerih so predhodno že integrirane rešitve Social CRM.
Ključne besede: CRM, družabna omrežja, Social CRM, Microsoft, Microsoft Social Engagement
Objavljeno: 20.10.2017; Ogledov: 3; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (6,89 MB)

5.
Primerjalna analiza mobilnih rešitev CRM
Rok Žerdin, 2017, magistrsko delo

Opis: V današnjem času morajo podjetja za svoj obstoj in uspeh na trgu, zaradi povečanja konkurence, poleg ponujanja kakovostnih izdelkov ali storitev, imeti vzpostavljene dobre odnose s strankami. Podjetja uporabljajo koncept upravljanja odnosov s strankami, ki jim pomaga na enem mestu hraniti pomembne informacije o strankah, na podlagi katerih lahko stranke bolje spoznavajo in jim prilagajajo svojo ponudbo. Gre za računalniške sisteme, imenovane rešitve CRM, ki so povezljive tudi z obstoječimi procesi v podjetju, kar podjetjem olajša uvedbo rešitve v podjetje. Ker živimo v času, ko želimo imeti vse informacije na voljo, kjerkoli smo, temu trendu sledijo tudi rešitve CRM. Uporabnikom so na voljo mobilne rešitve CRM, ki omogočajo dostop do podatkov, zabeleženih v sistemu kjerkoli in kadarkoli. Uporabniki tako lahko pregledujejo, urejajo in dodajajo ključne informacije tudi na poti. Da pa je delovanje mobilnih rešitev sploh mogoče, je potrebna tehnologija mobilnega poslovanja, in sicer mobilna omrežja in mobilne naprave. V prvem delu magistrskega dela smo opredelili področje upravljanja odnosov s strankami, z zgodovinskim razvojem in opredelitvijo postopka uvedbe rešitev CRM. Preverili smo tudi stanje na trgu rešitev CRM. Opredelili smo področje mobilnega poslovanja in njegovo tehnologijo. Navedli smo prednosti in slabosti mobilnega poslovanja ter opredelili področje varnosti. V drugem delu smo podrobneje opredelili mobilne rešitve CRM ter predstavili štiri mobilne rešitve CRM, in sicer Intrix CRM, Microsoft Dynamics CRM, Zoho CRM in Salesforce1 mobile CRM. Te smo v primerjalni analizi po izbranih merilih med seboj tudi primerjali in obrazložili rezultate analize.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, mobilno poslovanje, rešitve CRM, mobilne rešitve CRM, primerjalna analiza
Objavljeno: 19.10.2017; Ogledov: 15; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (2,63 MB)

6.
Vrednotenje delniških opcij v bančnem sistemu
Anja Peček, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu analiziramo vrednotenje delniških opcij ter metodo "delta hedging", s katero lahko investitorji zmanjšajo izpostavljentost tveganju, ki ga prinaša izdaja izvedenega finančnega instrumenta. V teoretičnem okvirju dela opredelimo vrste izvedenih finančnih instrumentov in se v nadaljevanju osredotočimo na podrobnejšo analizo nakupne in prodajne opcije, ki predstavlja osnovo za vrednotenje preostalih oblik izvedenih finančnih instrumentov. Ugotavljamo, da na ceno delniške opcije vpliva izvršilna cena, čas do dospetja opcije, volatilnost osnovnega instrumenta, netvegana obrestna mera in tržna cena delnice. V empiričnem delu se osredotočimo na analizo portfelja nakupne opcije in določenega števila delnic po metodi "delta hedging". Parameter delta definira število kupljenih oziroma prodanih delnic, s čimer doseže investitor na dan dospetja opcije delta-nevtralen portfelj. Z analizo prodajne opcije ugotavljamo, da lahko investitor z nakupom delnice izgubo le-te pokrije z nakupom prodajne opcije.
Ključne besede: tveganje, nakupna opcija, prodajna opcija, "delta-hedging", parameter delta.
Objavljeno: 19.10.2017; Ogledov: 20; Prenosov: 3
.pdf Polno besedilo (1,39 MB)

7.
Kakovost storitev in zadovoljstvo uporabnikov pri malih ponudnikih športnih storitev
Aleksander Bakračevič, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo obravnavali koncept kakovosti storitev in zadovoljstva uporabnikov pri malih ponudnikih športnih storitev. V teoretičnem delu smo opredelili poglede različnih avtorjev na področje trženja storitev glede na njihove lastnosti. Natančneje smo predstavili pomembnost zunanjega in internega marketinga pri trženju storitev ter raziskali področje športnih storitev z vidika njihovega razvoja pri nas in v svetu. Preučili smo teorije kakovosti izdelkov in storitev ter zadovoljstva uporabnikov, prav tako modele različnih avtorjev za opredeljevanje kakovosti storitev. Ugotavljali smo dejavnike, ki vplivajo na nastanek vrzeli, ki pomembno vplivajo na zadovoljstvo uporabnikov storitev. V empiričnem delu smo uporabili vprašalnik kakovosti storitev ter zadovoljstva uporabnikov. Omenjena instrumenta sta bila posebej razvita za merjenje kakovosti storitev v fitnes in drugih tovrstnih centrih oz. pri ponudnikih športnih storitev. Vzorec je zajemal 124 uporabnikov storitev fitnes in tenis centrov v mestih in na podeželju SV Slovenije. Na podlagi dobljenih rezultatov ugotavljamo, da so uporabniki športnih storitev pri ocenjevanju kakovosti najvišje ocenili kakovost izidov, sledila je kakovost interakcije z zaposlenimi, najnižje pa je bila ocenjena kakovost fizičnega okolja. Rezultati dalje kažejo, da je zadovoljstvo uporabnikov najmočneje povezano s kakovostjo interakcije z zaposlenimi, sledi povezanost s kakovostjo fizičnega okolja, najnižja je povezanost zadovoljstva s kakovostjo izidov. Glede na lokacijo športnih centrov ugotavljamo razlike med mestom in podeželjem. Bolje je ocenjena kakovost interakcije z zaposlenimi in kakovost fizičnega okolja v športnih centrih na podeželju. Dobljeni rezultati kažejo, da bi v prihodnje morali lastniki in managerji obravnavanih športnih centrov posvečati posebno pozornost ustreznemu pridobivanju in permanentnemu strokovnemu usposabljanju kontaktnega osebja v svojih centrih in urejenosti fizičnega okolja.
Ključne besede: zadovoljstvo uporabnikov, kakovost storitev, modeli ocenjevanja kakovosti, športne storitve, fitnes centri, tenis centri, kontaktno osebje, fizično okolje
Objavljeno: 19.10.2017; Ogledov: 11; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (2,00 MB)

8.
Primerjava zadovoljstva in zvestobe med odjemalci različnih trgovinskih organizacij
Monika Šmigoc, 2017, magistrsko delo

Opis: Trgovinske organizacije so v današnjem svetu nepogrešljive. Tako kot si mi ne znamo predstavljati nenakupovanja, tako si trgovinske organizacije ne prestavljajo poslovanja brez zadovoljnih odjemalcev, še bolje brez zvestih. Odjemalci so vedno bolj zahtevni, saj nam s pomočjo oglaševanja, pestre ponudbe in inovacij poskušajo približati nove izdelke. Ne smemo pa pozabiti na tiste najnujnejše, ki so pogoj za preživetje. In tako se začne boj med trgovinskimi organizaciji. Konkurenca je vedno močnejša, saj se že zraven obstoječih trgovin odpirajo vedno nove. Torej se odjemalcu pojavi vprašanje »Kam v trgovino?«. Pri tem upošteva svoje izkušnje, občutke in razne dejavnike. Tukaj v ospredje postavimo tudi odjemalčevo zadovoljstvo in zvestobo. V trgovinskih organizacijah se dnevno menja na stotine odjemalcev. Pa vendar, če si trgovinske organizacije želijo, da bi se odjemalci, ki so jih obiskali, vrnili, morajo v to vložiti veliko truda. Poslužujejo se raznih reklamnih akcij, oglaševanja, nudijo popuste, kupone, razpošiljajo reklamne letake, sledijo modnim in svetovnim trendom in še bi lahko naštevali. Vsi želijo ponuditi odjemalcu le najboljše za denar, ki ga je ta pripravljen vložiti. Na podlagi zanimanja, kako sta zadovoljstvo in zvestoba trgovinskim organizacijam povezani, kako močna je ta povezava in kakšna je razlika med odjemalci različnih trgovinskih organizacij, smo se odločili, da z našim magistrskim delom posežemo prav v to področje. Tako smo skozi celotno delo primerjali zvestobo in zadovoljstvo odjemalcev trgovinskih organizacij Mercator, Hofer, Lidl, Spar in Tuš. Izbrali smo organizacije, ki spadajo med prehrambne, so med seboj konkurenčne in imajo po Sloveniji največ prodajaln. Zaradi obsega dela smo v raziskavo vključili po 50 odjemalcev vsake naštete trgovinske organizacije, skupno torej 250 odjemalcev. Rezultati raziskave niso presenetljivi, kajti v vsej napisani študijski literaturi avtorji poudarjajo, da je veliko lažje zadovoljiti svoje odjemalce, kot si pridobiti njihovo zvestobo. Izsledki raziskave so pokazali, da se je večina odjemalcev opredelila za zadovoljne, glede svoje zvestobe pa so ostali neopredeljeni. Čeprav so rezultati pokazali, da anketirani odjemalci v večini nakupujejo v izbrani trgovinski organizaciji 2- do 3-krat tedensko, je razlog za njihov nakup vse prej kot zvestoba. Glavni razlog so kakovostni izdelki in ustrezen odnos zaposlenih, ki sta se izkazala kot dejavnika z največjim vplivom na njihovo zvestobo. Odjemalci so najbolj zadovoljni ravno s kakovostjo in raznolikostjo izdelkov. K raziskavi nas je pritegnilo zanimanje, katere trgovinske organizacije imajo več zvestih ali zadovoljnih odjemalcev. Naša predvidevanja glede zadovoljstva so se izkazala za pravilna, saj imata največ zadovoljnih odjemalcev trgovinski organizaciji Hofer in Lidl. Glede zvestobe smo sklepali napačno, saj ima presenetljivo največ zvestih odjemalcev trgovinska organizacija Tuš, za njo pa Lidl. Kadar govorimo o zvestobi trgovinskim organizacijam, najprej pomislimo na kartice zvestobe. V našem primeru jih ponujajo le trgovinske organizacije Mercator, Spar in Tuš. Vsi imamo v denarnicah kup teh kartic, ki jih nekaj zagotovo redko uporabimo. Postavimo si vprašanje, ali sploh vplivajo na odjemalca, ga spodbudijo k nakupu? Odgovor je preprost, »ne«. Ni bilo presenečenje, da ima kartico zvestobe 96 odstotkov odjemalcev in kot smo predvidevali, te nikakor ne vplivajo na nakup, kar je potrdilo 78 odstotkov imetnikov kartic zvestobe.
Ključne besede: zvestoba odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, pričakovanja odjemalcev, trgovinske organizacije
Objavljeno: 19.10.2017; Ogledov: 11; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (1,90 MB)

9.
Vpliv regulacije upravičenih stroškov na poslovnoizidne kategorije operaterjev distribucijskega sistema zemeljskega plina
Urška Ritonja, 2017, magistrsko delo

Opis: V slovenskem prostoru na trgu zemeljskega plina distribucijo zemeljskega plina kot gospodarsko javno službo opravlja petnajst operaterjev distribucijskih sistemov. Dejavnost distribucije zemeljskega plina je monopolna dejavnost in potrebuje reguliranje. V prvem delu naloge se bralec seznani z delovanjem trga zemeljskega plina, podrobneje pa se osredotočamo na dejavnost distribucije zemeljskega plina, pri čemer so natančneje predstavljeni regulacija te dejavnosti, zakonodaja ter vloga regulatorja. Drugi del naloge predstavlja analizo računovodskih izkazov petnajstih oziroma v preteklih letih šestnajstih operaterjev distribucijskih sistemov zemeljskega plina in bralcu prikazuje namen in učinke regulacije. Primerjali smo podjetja, ki so med seboj po velikosti in dejavnostih, ki jih opravljajo, zelo različna, in iskali ekonomske posledice, ki jih pri reguliranih podjetjih povzroča regulacija. Opazovali smo elemente bilanc stanja in izkazov poslovnih izidov med letoma 2012 in 2015, še posebej pa v nalogi primerjamo načrtovane, dejanske in realizirane prihodke in stroške glavnih elementov regulativnega okvira. S postavljenimi hipotezami raziskujemo povezave med velikostjo opazovanih podjetij in višino upravičenih stroškov, reguliranim donosom na sredstva ter poslovnim izidom na enoto distribuiranega zemeljskega plina. Skozi nalogo ohranjamo anonimnost primerjanih podjetij, vendar prikazujemo reguliranje dejavnosti distribucije zemeljskega plina na konkretnih primerih.
Ključne besede: operater distribucijskega sistema, zemeljski plin, omrežnina, upravičeni stroški, regulacija
Objavljeno: 19.10.2017; Ogledov: 11; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (1,92 MB)

10.
Model kalkuliranja stroškovne cene izobraževanja odraslih v sredni šoli "X"
Viktorija Salaj, 2017, magistrsko delo

Opis: POVZETEK V magistrskem delu smo proučili stroške izobraževanja odraslih in sestavili model kalkuliranja stroškovne cene izobraževanja odraslih v srednji šoli. Srednja šola X je javni vzgojno-izobraževalni zavod in je ustanovljena za opravljanje vzgojno-izobraževalne dejavnosti. Poleg javne službe opravlja tudi različne tržne dejavnosti. Področje izvajanja dejavnosti javnih služb in tržnih dejavnosti v srednjih šolah še zmeraj ostaja nedorečeno. Sestavili smo model kalkuliranja stroškovne cene izobraževanja odraslih in ga preizkusili na konkretnem primeru. Predstavili smo tudi problematiko ločevanja stroškov v javnem zavodu. Stroške v javnih zavodih je potrebno pravilno opredeliti in jih razporediti na dejavnosti, ki jih javni zavodi opravljajo. Ločeno spremljanje stroškov na dejavnosti v javnih zavodih omogoča nadzor nad porabo proračunskih sredstev in s tem ne prihaja do prelivanja sredstev za izvajanje javne službe v tržno dejavnost. Predpisi, ki urejajo poslovanje javnih zavodov, določajo, da se podatki o stroških, ki niso razvidni iz dokumentacije, ugotovijo na podlagi ustreznih sodil.
Ključne besede: javni zavod, javna služba, tržna dejavnost, srednješolski javni zavod na področju vzgoje in izobraževanja, model kalkuliranja.
Objavljeno: 18.10.2017; Ogledov: 27; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (1,07 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici