SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1637
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
MERJENJE ZAVZETOSTI ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Barbara Veindorfer, 2019, magistrsko delo

Opis: Raziskave o zavzetosti dokazujejo, da zavzetost zaposlenega močno vpliva na njegovo produktivnost. Zavzeti zaposleni razvijajo svoje potenciale in gradijo dobre medsebojne odnose, zato so takšni zaposleni največje bogastvo za organizacijo. Na drugi strani nezavzeti zaposleni le pasivno opazujejo dogajanje, ne delajo ne v škodo in ne v dobro podjetja in poskušajo neizstopati iz povprečja. Največjo škodo za podjetje predstavljajo aktivno nezavzeti zaposleni, ki negativno vplivajo na produktivnost podjetja, hkrati pa namerno zavirajo razvoj ostalih zaposlenih. Zvestobe oz. zavzetosti organizacije ne morejo ukazati ali je zahtevati. Pomembno je, da poskrbijo za dobro vodenje, kar pomeni, da ima vodja z zaposlenimi dober odnos, jasno komunikacijo, hkrati pa jim omogoča nenehno rast in razvoj. V magistrskem delu želimo ugotoviti stopnjo zavzetosti zaposlenih v Podjetju X. Sestavljeno je iz dveh delov, teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu najprej opredelimo in razčlenimo pojem zavzetosti, nato predstavimo ovire do večje zavzetosti in podamo priporočila, kako ovire odstraniti in povečati zavzetost zaposlenih. V nadaljevanju opišemo glavne komponente zavzetosti. Med omenjene spadajo motivacija, zadovoljstvo, organizacijska klima, komunikacija med zaposlenimi, organizacijska pripadnost in kot zelo pomembna komponenta tudi vpliv vodenja na zavzetost zaposlenih. Ni dovolj, da je prisoten samo en dejavnik, ampak vsi skupaj predstavljajo pomembno vlogo in vpliv na stopnjo zavzetosti zaposlenih. Opišemo tudi merske inštrumente, s katerimi lahko pridemo do odgovora o stopnji zavzetosti, prav tako predstavimo tudi intervence na organizacijskem in individualnem nivoju. V empiričnem delu predstavimo raziskavo in njene rezultate. Raziskava je bila opravljena v Podjetju X, v njej je sodelovalo 20 zaposlenih. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kateri dejavniki najbolj vplivajo na zavzetost zaposlenih, kakšen je vpliv vodij na zaposlene in najpomembneje, ugotoviti, kakšna je stopnja zavzetosti zaposlenih v Podjetju X. Z rezultati smo prišli do ugotovitve, da je večina zaposlenih nezavzetih.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, zaposleni, vodenje, pripadnost, uspešnost organizacije
Objavljeno: 22.05.2019; Ogledov: 39; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

2.
Prikrito oglaševanje na spletnih družbenih omrežjih
Luka Jurič, 2019, magistrsko delo

Opis: Uporaba družbenih omrežij je iz dneva v dan večja. Vedno več ljudi dostopa do informacij prek družbenih omrežij in vedno več organizacij poskuša najti pot do odjemalcev na družbenih omrežjih. Uporaba različnih platform zato temelji na interakciji, ustvarjanju skupnosti, povezovanju, iskanju informacij itd. Te lastnosti predstavljajo ključne prednosti družbenih medijev za organizacije kot kanala za oglaševanje. Zaradi vse več oglaševalskih aktivnosti, katerih so deležni odjemalci, ter zaradi vsega novega medijskega prostora, ustvarjenega z novimi tehnologijami in pristopi, je pozornost odjemalca na določen oglas zelo vprašljiva. Tehnike ter načini oglaševanja se zato spreminjajo in prilagajajo, oglaševanje postaja vse bolj personalizirano, targetirano oz. detajlno ciljano, podprto z analitičnimi demografskimi podatki ter razdelanimi psihološkimi procesi pri nakupnih odločitvah. Kljub spremembi tehnik in načinov pa bistvo oglaševanja ostaja isto: posredovati informacije in prepričevati odjemalce k spremembi stališč ter nakupnem odločanju. Načini posredovanja informacij so zaradi sodobnih ter kreativnih tehnik velikokrat pod vprašajem dovoljenega. Prikrito oglaševanje je sporen način oglaševanja, etično vprašljivo ter zavajajoče dejanje. Gre za neiskreno oglaševanje, ki v sebi skriva prikrit namen. Takšne agresivnejše tehnike oglaševanja velikokrat nezavedno vplivajo na odjemalca, saj na prvi pogled ne delujejo kot oglaševalske vsebine, pa vendar so to oglaševalska sporočila v neki predrugačeni obliki. V magistrskem delu želimo predstaviti in povezati prikrito oglaševanje ter družbene medije, opozoriti na razsežnost, pogostost ter načine pojavljanja ter tovrstno oglaševanje umestiti v korak s sodobnim razvojem oglaševanja na družbenih medijih. V prvem delu magistrske naloge so predstavljena teoretična izhodišča, ki se navezujejo na opredelitev oglaševanja ter prikritega oglaševanja, razvoj ter pomen družbenih omrežij in vpliv prikritega oglaševanja na odjemalca. V drugem delu so na nekaj praktičnih primerih prikazani primeri prikritega oglaševanja na družbenih omrežjih. Na podlagi poglobljenega polstrukturiranega intervjuja je v dveh primerih podrobneje opredeljeno, zakaj in v kolikšni meri organizacije uporabljajo takšno oglaševanje, kako takšno oglaševanje načrtujejo ter kakšne so razlike med vrstami oglaševalskih kanalov. Prikazati želimo učinkovitost prikritega oglaševanja ter druge razloge, ki botrujejo k vse večji uporabi takšnih oglasov ter podobnih praks, katere so zaradi zavajanja odjemalcev velikokrat nedopustne ter manipulativne.
Ključne besede: družbena omrežja, sodobni mediji, prikrito oglaševanje, oglaševanje, vpliv na odjemalca
Objavljeno: 22.05.2019; Ogledov: 34; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (8,69 MB)

3.
Kritični dejavniki uvedbe pri projektih digitalne transformacije
Nina Petelin, 2019, magistrsko delo

Opis: V zadnjih letih so podjetja v skoraj vseh panogah izvedla številne pobude za raziskovanje novih digitalnih tehnologij in izkoriščanje njihovih koristi. To velikokrat zahteva transformacijo celotnega poslovanja podjetja. Podjetja si prizadevajo za uvedbo digitalne transformacije preden se je lotijo konkurenti ter si tako zagotoviti preživetje na trgu in doseganje konkurenčnih prednosti. Gradniki digitalne transformacije: računalništvo v oblaku, velike količine podatkov in analitika s pomočjo interneta stvari omogočajo podjetjem, da spremenijo obstoječe poslovne modele ter ustvarjijo nove izdelke in storitve. Vključevanje novih digitalnih tehnologij pa pomeni tudi večja tveganja kibernetske varnosti. Čeprav so inovativne digitalne tehnologije ključne za digitalno transformacijo, se moramo zavedati, da digitalna transformacija ni zgolj tehnološki izziv, ampak projekt celovitega preoblikovanja podjetja, ki vključuje spreminjanje kulture podjetja, vodstvenih konceptov, načina komunikacije in dela v podjetju. Digitalna transformacija prinaša številne koristi, hkrati pa ustvarja pritisk in številne izzive za podjetja.
Ključne besede: digitalna transformacija, računalništvo v oblaku, velike količine podatkov, internet stvari, kibernetska varnost, kritični dejavniki uspeha
Objavljeno: 22.05.2019; Ogledov: 37; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

4.
Primerjalna analiza uporabniške izkušnje svetovnih in domačih kripto borz
Tina Lubej, 2019, magistrsko delo

Opis: Tehnologija je napredovala do točke, ko za kupovanje dobrin in storitev ni nujno, da uporabimo klasična plačilna sredstva. Razcvet na trgu so doživela digitalna sredstva, imenovana kripto valute. Nove kripto valute nastajajo dnevno, ustvari jih lahko praktično vsakdo, njihov obstoj je odvisen le od tega, da jih ljudje na trgu sprejmejo. Poraja se vprašanje, ali bodo klasična plačilna sredstva in fizične denarnice v prihodnosti nadomestila digitalna sredstva in spletne denarnice.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, UX, tehnologija veriženja blokov, veriga blokov, blockchain, kripto valute, Bitcoin.
Objavljeno: 22.05.2019; Ogledov: 40; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

5.
Zavzetost zaposlenih v turistični agenciji x
Tjaša Kraner, 2019, magistrsko delo

Opis: V današnjem času si vsaka organizacija želi takšne zaposlene, ki delajo z nasmeškom na obrazu, imajo radi svoje delo in ga opravljajo z navdušenjem, s strastjo in z vnemo ter tako naredijo nekaj več; torej zavzete zaposlene. Takšni sodelavci razmišljajo, čutijo in delujejo usklajeno s cilji organizacije, a ne pod prisilo, saj v resnici zaupajo organizaciji. Zavzetost zaposlenih je odločilen dejavnik in konkurenčna prednost za uspešnost organizacije in izboljšanje poslovnih rezultatov. Lahko bi rekli, da zavzetost zaposlenih ni več le modna muha, temveč je postala organizacijska nujnost. Tudi v času ekonomske krize je smiselno vlagati v zavzetost zaposlenih, z ustreznimi ukrepi lahko tudi v tem obdobju vplivamo na dober odnos zaposlenih do dela. Predvsem v sedanjih časih, ko poslovna rast ni sama po sebi umevna, je izkoriščanje človeških virov za krepitev tržnega položaja organizacij vse bolj pomembno. Managerji se morajo zavedati, da se zavzetost in poslovna uspešnost medsebojno dopolnjujeta. Zvestobe oziroma zavzetosti zaposlenih ni možno zahtevati ali ukazati, zato organizacije sprejemajo različne strategije zadrževanja svojih zaposlenih. Zaposlenim je potrebno pokazati in dokazati, da organizacija brez njih ne more obstajati in da so za delovanje organizacije nujno potrebni. Zavzetost zaposlenih se lahko izraža kot sodelovanje oddelkov v organizacijah. Pojavlja se na ravneh posameznika, organizacije in organizacijske enote. Na zavzetost zaposlenih vplivajo: motivacija, vključenost zaposlenih, zadovoljstvo pri delu, organizacijska klima, pripadnost in dobro državljansko vedenje. Med drugim pa na zavzetost močno vpliva tudi samostojnost zaposlenih na delovnem mestu. V teoretičnem delu smo predstavili pojem zavzetosti zaposlenih ter sorodne pojme. Našteli smo tudi pristope merjenja zavzetosti zaposlenih. Prav tako smo opredelili pojem turistične agencije, njen razvoj, dejavnost, delitev, razvojne težnje in poslovanje. V empiričnem delu smo opravili raziskavo v večji slovenski turistični agenciji. Preverili smo zastavljene hipoteze. Na koncu je sledila še predstavitev dobljenih rezultatov. V sklepu smo zapisali spoznanja iz teoretičnega in empiričnega dela naloge.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, nivoji zavzetosti zaposlenih, zadovoljstvo pri delu, merjenje zavzetosti, turistična agencija.
Objavljeno: 22.05.2019; Ogledov: 20; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

6.
Zdravstveno stanje prebivalstva in zaznana nacionalna korupcija
Kaja Smiljanec, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu nas zanima, kakšno je zdravstveno stanje prebivalstva in zaznana nacionalna korupcija v 28-tih državah Evropske unije. S pomočjo analize sekundarnih podatkov smo želeli ugotoviti, ali zaznana nacionalna korupcija prebivalstva, stopnja izobrazbe in ekonomsko stanje posameznih držav vplivajo na splošno zdravstveno stanje prebivalstva držav Evropske unije. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo opisali zgodovino korupcije in predstavili njene različne definicije. Nato smo navedli, katere so vrste in stopnje korupcije ter vzroke za nastanek korupcije in njene posledice. Zanimala nas je tudi korupcija v zdravstvu in sicer katere so njene vrste, vzroki za nastanek in ukrepi za njeno zmanjšanje. Pred koncem teoretičnega dela smo predstavili, kakšno je stanje v Evropski uniji. Najprej smo opisali, kakšno je splošno zdravstveno stanje prebivalcev držav članic in uspešnost njihovih zdravstvenih sistemov. Nato pa smo predstavili mnenja avtorjev o korupcijskem stanju nekaterih držav članic. Zanimalo nas je tudi, na katero mesto so se države članice uvrstile glede na Indeks zaznane korupcije v letu 2018. Teoretičen del smo zaključili z ugotovitvami preteklih raziskav o korupciji in zdravstvenem sektorju. V teoretičnem delu smo ugotovili, da je zdravstveni sektor pogosto uvrščen med najbolj korumpirane sisteme v številnih državah. Korupcija v zdravstvu je zapleteno vprašanje, ki ne ogroža samo pravičnosti, temveč tudi zdravstvene rezultate. Zavira zagotavljanje ter zmanjšuje kakovost zdravstvenih storitev. V večini primerov prizadane najnižji sloj prebivalcev, ki je najrevnejši in najmanj izobražen. V praktičnem delu smo problematiko proučili z vidika vpliva nacionalne korupcije, ki jo prebivalci držav zaznajo na njihovo samoocenjeno zdravstveno stanje. Zanimala nas je tudi povezava med spoloma, stopnjo izobrazbe, ekonomskim stanjem posameznih držav in zdravstvenim stanjem prebivalcev držav članic Evropske unije. Najprej smo opredelili konceptualni model raziskave in oblikovali hipoteze. Nato smo predstavili izbrano metodologijo. Na koncu smo zbrane sekundarne podatke analizirali, predstavili rezultate in zapisali ugotovitve. Iz dobljenih rezultatov smo ugotovili, da zaznana korupcija, izobraženost prebivalstva in ekonomsko stanje držav EU ne vplivajo na % ljudi v državi, ki samoocenjujejo svoje zdravstveno stanje kot slabo in kot zelo dobro. V izvirni raziskavi, ki je bila podlaga naši empirični raziskavi (Witvliet, Kunst, Arah in Stronks 2013), so ugotovili drugače in sicer, da zaznana korupcija, stopnja izobrazbe prebivalstva in ekonomsko stanje držav Afrike vplivajo na samoocenjeno zdravstveno stanje prebivalstva. Razlika v dobljenih rezultatih je lahko povezana z gospodarsko razvitostjo držav, saj je zelo verjetno, da je vpliv med proučevanimi spremenljivkami drugačen v državah, ki so na različnih stopnjah gospodarskega razvoja. Iz raziskave je razvidno, da na samoocenjeno zdravstveno stanje Evropejcev vplivajo drugi dejavniki, ki so odločilni pri samooceni zdravstvenega stanja prebivalcev.
Ključne besede: korupcija, zdravstveni sektor, zdravstveni sistem, indeks zaznane korupcije, samoocenjeno zdravje in države Evropske unije.
Objavljeno: 22.05.2019; Ogledov: 18; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (2,35 MB)

7.
Izzivi na delovnem mestu zaradi nepoznavanja informacijske tehnologije na primeru zavarovalništva
Danijel Vrblač, 2019, magistrsko delo

Opis: V današnjem času, v toku moderne družbe, je sodobna informacijska tehnologija (v nadaljevanju IT) nujno potrebna za delovanje vsakega podjetja, storitvene dejavnosti niso nobena izjema. Ravno nasprotno, določene storitvene dejavnosti na primer zavarovalništvo, razpolaga z izjemno veliko količino različnih podatkov. Da bi bila podjetja uspešna morajo venomer spreminjati, nadgrajevati svoje poslovne procese in enako je z njihovo informacijsko tehnologijo. Te spremembe pa vsekakor vplivajo na zaposlene. Zaposleni v zavarovalništvo se na vseh ravneh vedno pogosteje srečujejo z najrazličnejšo informacijsko tehnologijo (ERP rešitve, CRM rešitve, BI rešitve). Zato ni presenetljivo, da se vedno večje število zaposlenih v storitvenih dejavnosti dnevno srečuje s stresom povezanim zaradi nepoznavanja IT. Magistrsko delo smo razdelili na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo podrobneje opisali informacijske sisteme v storitvenih dejavnosti in izzive, ki spremljajo zaposlene zaradi nepoznavanja le teh. V raziskovalnem delu smo izvedli raziskavo o izzivih na delovnem mestu zaradi nepoznavanja informacijske tehnologije v zavarovalnici X. Z raziskavo smo želeli preveriti ali je stres zaradi nepoznavanja IT prisoten na vseh ravneh zaposlenih, ali je stopnja stresa višja pri vodstvenem kadru ali pri kadru zaposlenih v temeljnem izvedbenem procesu. Prav tako nas zanima ali spol zaposlenih vpliva na zaznavanje stresa povezanega z IT. Rezultati raziskave so pokazali, da spol zaposlenih, ni povezana s stopnjo stresa povezanega z IT zaposlenih v zavarovalnici X. Prav tako nismo mogli dokazati, da mlajši uporabniki IT zaposleni v zavarovalnici X zaznavajo manjši stres, kot njihovi starejši kolegi. Tudi raven stresa povezanega z IT med vodstvenim kadrom in zaposlenimi v temeljnem izvedbenem procesu ni statistično značilno različna. Stres povezan z IT na delovnem mestu je odvisen predvsem od posameznikov in podjetja, kako se vsi skupaj spopadajo s tem perečim problemom. Vsekakor pa lahko trdimo, da bi morali in eni in drugi storiti več, da bi v moderni družbi, v modernih podjetjih, zaposleni na splošno zaznavali čim manj negativnega stresa.
Ključne besede: ERP rešitve, CRM rešitve, BI rešitve, stres, informacijska tehnologija (IT), informacijska tesnoba.
Objavljeno: 22.05.2019; Ogledov: 16; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

8.
Pravna zaščita kmetijskih proizvodov v Republiki Sloveniji in Evropski uniji s poudarkom na zaščiti Prleške tünke
Nuša Vrbnjak, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo izpostavili pojem pravne zaščite kmetijskih proizvodov v Republiki Sloveniji in Evropski Uniji s poudarkom zaščite geografske označbe Prleške tünke. Analizirali smo predpise, ki urejajo varstvo geografskih označb, ter preverili prednosti in slabosti, ki jih prinese zaščita izdelka pod imenom geografska označba. Geografska označba je pravica industrijske lastnine, s katero se zavarujejo oznake, ki označujejo izvor blaga z nekega geografskega območja, če je kakšna značilnost tega blaga bistveno odvisna od njegovega geografskega porekla. Prav tako omogoča razlikovanje istovrstnega blaga na trgu glede na njegove določene posebne lastnosti, ki so odvisne od geografske lege (UIL, 2017). Poleg tega geografska označba vsebuje tudi sporočilo o kakovosti izdelka, ki je v neposredni povezavi z geografskim območjem, iz katerega izhaja. Takšna povezava lahko temelji na naravnih razmerah, kot so podnebje, tla, mineralne vode. Lahko pa temelji na obdelavi, kot so na primer posebne spretnosti prebivalcev, ki se prenašajo iz generacije v generacijo (Bohinc, Kete 2001, str. 68). Geografska označba si zasluži pozornost zaradi izjemnega, a premalo poznanega ekonomskega potenciala, in sicer je njena ekonomska funkcija dvojna. Z označbo je povezan sloves, kvaliteta, uveljavljen ugled, ki ga varuje in katerih promocija povečuje konkurenčnost zavarovanih izdelkov. Za porabnike so geografske označbe pomemben vir informacij, ki služijo ekonomskemu namenu produktne diferenciacije (Pretnar 2002, str. 68). Podrobneje smo predstavili zaščiteno geografsko označbo Prleško tünko in raziskali, kakšna je bila pot do zaščite, kakšni so standardi in pogoji, ki jih mora predlagatelj izpolnjevati, v kolikor želi izdelek zaščititi ter kakšna je njena vloga na trgu. Pridobitev certifikata zaščite z geografsko označbo je ključnega pomena za ohranjanje tradicionalnih in lokalnih posebnosti, katerih izvor sega daleč v preteklost, kar smo v pričujočem magistrskem delu utemeljili s številnimi primeri že registriranih kmetijskih proizvodov. Vzgib ter delovanje v smeri pridobitve navedenih certifikatov izvira iz prizadevanj po ohranitvi lokalnih posebnosti, ki se prenašajo iz generacije v generacijo. Težnja po ohranjanju vrednot in proizvodov preteklih generacij na nekem območju je impregnirana v posameznikih, ki živijo in delujejo na konkretnem območju. Izvira iz globoke pripadnosti konkretnemu območju, ki je generacijsko pogojena ter iz večstoletne potrebe po ohranitvi identitete tako posameznika kot tudi naroda, iz česar se je rodila želja po prenosu ter ohranitvi vrednot, izročil, navad, vedenj, proizvodov … preteklih generacij. Iz analize podatkov, pridobljenih s strani anketirancev, proizvajalcev, nosilcev certifikata zaščitene geografske označbe (v nadaljevanju ZGO) za Prleško tünko so se domnevane prednosti (večja prepoznavnost na tržišču znotraj meja matične države kot tudi v tujini, proizvajalci – nosilci certifikata zaščite – dosegajo s svojimi proizvodi večji krog odjemalcev, konkretni proizvodi so postali nepogrešljivi v lokalni kot tudi slovenski kulinarični ponudbi, končnemu odjemalcu pa tovrsten proizvod sporoča, da je v celoti v skladu s kakovostnimi merili – ki se zahtevajo za certificirane proizvode, tako na območju Slovenije kot tudi na območju EU), ki jih prinaša pridobitev tovrstnega certifikata, izkazale kot neizpodbitna dejstva.
Ključne besede: Pravna zaščita kmetijskih proizvodov, geografska označba, izvor blaga, kakovost izdelkov, geografsko območje, sheme kakovosti, Prleška tünka.
Objavljeno: 21.05.2019; Ogledov: 28; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

9.
Povezanost dejavnikov notranjega marketinga v podjetju imagine
Tadeja Leskovar, 2018, magistrsko delo

Opis: Za uspešno poslovanje podjetja in doseganje strateških ciljev je pomembno, da so cilji in vizija podjetja skladni s cilji in vizijo zaposlenih. Vse večji pomen zato pripisujemo notranjemu marketingu, ki ustvarja marketinško naravnano organizacijsko kulturo. Njegova naloga je izobraževanje, usposabljanje, motiviranje zaposlenih in usklajevanje njihove vizije in delovnega procesa. Razumevanje koncepta notranjega marketinga pomeni zavedanje, da so lahko zaposleni vir konkurenčne prednosti. Notranji marketing teži k povečevanju zadovoljstva zaposlenih, saj le zadovoljni zaposleni lahko zadovoljstvo širijo med zunanje odjemalce. Cilj notranjega marketinga je zadovoljiti potrebe zaposlenih na delovnem mestu in jih motivirati za zadovoljevanje potreb zunanjih odjemalcev. Gre za ustvarjanje marketinško naravnane organizacijske kulture. Takšno osredotočanje notranjega marketinga na menjavo med podjetjem in zaposlenimi na notranjem trgu imenujemo notranja tržna naravnanost. Obravnavajo jo številni avtorji, ki zagovarjajo njene prednosti in pozitivne učinke na podjetja. V magistrskem delu smo se lotili merjenja notranje tržne naravnanosti v malem slovenskem podjetju, rezultate pa predstavili in interpretirali. Povprečne ocene rezultatov raziskave so pokazale, da je notranja tržna naravnanost v podjetju prisotna in jo zaposleni tudi zaznavajo. Zadovoljstvo na delovnem mestu je v povprečju visoko, splošno so zaposleni zadovoljni na delovnem mestu. Ugotovili smo, da so komponente notranje tržne naravnanosti med seboj povezane, ter da so vse tri komponente povezane tudi z zadovoljstvom zaposlenih. Podjetju smo predlagali, da neprestano stremi k izboljševanju komunikacije med zaposlenimi in managementom, ter izboljša usposabljanje zaposlenih, kjer so bile povprečne vrednosti odgovorov nižje.
Ključne besede: notranji marketing, notranja tržna naravnanost, organizacijska kultura, uspešnost organizacije, zadovoljstvo odjemalcev
Objavljeno: 21.05.2019; Ogledov: 30; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

10.
Kibernetska varnost s poudarkom na socialnem inženiringu
Michele Kovač, 2018, magistrsko delo

Opis: V 21. stoletju smo priča razmahu tehnološkega razvoja in s tem vedno novim napravam in programom, ki so za podjetja vedno bolj pomembna, da jih spoznajo in ohranijo svoj položaj na trgu. Poleg vseh teh programov, ki pripomorejo k uspešnemu in lažjemu delovanju programov, so tudi programi, ki škodujejo računalnikom, podjetjem, prikrijejo podatke, omogočajo dostop do podatkov osebam, ki naj ne bi vedeli za te podatke. S temi programi, ki so nastali v sodobnem svetu, lahko tuji ljudje namerno zlorabijo druga ranljiva omrežja, prevzamejo tujo identiteto, si prilastijo nedovoljena gesla in to je precejšen problem sodobnega sveta.
Ključne besede: socialni inženiring, hekerji, zlonamerni programi, vdori v računalnike, zaščite pred vdori, posledice in kazni s strani zakona zaradi nedovoljenega vdiranja
Objavljeno: 21.05.2019; Ogledov: 23; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici