SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1365
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ STROŠKOVNEGA MODELA OBRATOVANJA ČISTILNE NAPRAVE ZA KOMUNALNE ODPADNE VODE
Barbara Šuster, 2016, magistrsko delo

Opis: V raziskavi smo analizirali vse vrste stroškov obratovanja čistilnih naprav za čiščenje odpadnih komunalnih vod (odslej ČN). Naš namen je bil, da ugotovimo vplivnost posameznih vrst stroškov na polno stroškovno ceno. Določili smo 5 vrst najpomembnejših stroškov, ki imajo največji vpliv na polno stroškovno ceno za storitve čiščenja odpadnih komunalnih vod. Izdelali smo poenostavljeni modelni izračun polne stroškovne cene obratovanja čistilne naprave. Ta poenostavljen stroškovni model lahko služi kot orodje upravljavcem ČN, saj neodvisno od tehnologije čiščenja omogoča dokaj natančen izračun polne stroškovne cene za storitve čiščenja odpadnih komunalnih vod. Za lažje razumevanje tehničnega vidika obratovanja čistilnih naprav smo najprej preučili postopke čiščenja in procese, ki se izvajajo. Pri tem smo spoznali, da gre pri obratovanju ČN v osnovi za tri faze čiščenja: primarna, sekundarna in terciarna. V nadaljevanju smo opisali vrste tehnologij čiščenja, ki se uporabljajo v sekundarni fazi. Pregledno smo v tabelah ponazorili posamezne vrste stroškov, ki nastajajo v posameznih fazah čiščenja odpadnih komunalnih vod in jih razvrstili glede na različne vrste tehnologij. Glede na spoznanje, da se je Slovenija kot članica Evropske unije obvezala, da svoja pravila in zakonska določila prilagaja strategijam skupne evropske politike, smo zato najprej pregledali vsebine teh določil evropske politike na področju varovanja vod. Osnovne vsebine določil izhajajo iz Okvirne direktive o vodah 2000/60/ES (WFD). Nadalje smo povzeli tista zakonska določila iz veljavnih aktov Slovenije, ki se nanašajo na oblikovanje cen za storitve čiščenja odpadnih komunalnih vod. Pomembni del našega raziskovalnega dela je bila anketa. Izvedli smo anketo v tistih komunalnih podjetjih v Sloveniji, ki upravljajo čistilne naprave za čiščenje odpadnih komunalnih vod. Tako smo dobili informacije o vrstah stroškov, o pomembnosti vpliva posameznih stroškov na vse stroške obratovanja čistilne naprave, o cenah (prodajnih in stroškovnih) za storitve čiščenja odpadnih komunalnih vod ter ostale splošne podatke. Iz podatkov v anketi smo prikazali primerjavo prodajnih in stroškovnih cen v letu 2015. Dokazali smo, s 95% verjetnostjo, da povprečno tri ključne vrste stroškov, tj. stroški električne energije, stroški dela, stroški mulja, skupaj določajo več kot 50% polne stroškovne cene storitev čiščenja odpadnih komunalnih vod. Predstavili smo nekatere usmeritve za optimizacijo stroškov obratovanja ČN, ki jih že uporabljajo na čistilnih napravah v Sloveniji. Gre za izrabo nastajajočega plina, ki nastaja kot stranski produkt pri razpadanju mulja v terciarni fazi in se lahko uporabi kot gorivo za generiranje električne energije. V Evropski uniji se zbirajo podatki o prodajnih cenah javnih storitev, tudi za čiščenje odpadnih komunalnih vod z namenom, da se vzpostavlja primerjava cen javnih storitev in se tako ugotavlja učinkovitost izvajanja v posameznih državah. Na osnovi tega spoznanja smo podali predlog, naj se Slovenija vključi v takšno primerjalno oceno.
Ključne besede: čistilna naprava za čiščenje odpadnih komunalnih vod, Okvirna vodna direktiva Evropske unije, oblikovanje cen javnih storitev za čiščenje odpadnih komunalnih vod, načelo plačila javnih storitev »onesnaževalec plača«, vrste stroškov obratovanja čistilnih naprav, postopki čiščenja, primarna, sekundarna in terciarna faza čiščenja, populacijski ekvivalent, mulj
Objavljeno: 30.03.2017; Ogledov: 38; Prenosov: 18
.pdf Polno besedilo (2,77 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Razvoj aplikacij z orodji za popis procesov
Nataša Čerin, 2017, magistrsko delo

Opis: Okolje, v katerem živimo danes, je za organizacije vse bolj kompleksno in konkurenčno. Izzivi, zahteve po prilagajanju in optimizaciji, s katerimi se srečujejo današnje organizacije, se razlikujejo od izzivov in zahtev, s katerimi so se srečevale organizacije v preteklosti. Od organizacij v današnjem času se zahteva, da so fleksibilna in temeljijo na znanju in ustvarjalnosti zaposlenih. Obvladovanje poslovnih procesov je ena ključnih konkurenčnih prednosti današnjih organizacij. V majhnih in srednje velikih organizacijah je to področje največkrat zanemarjeno in služi le kot osnova za pridobivanje najrazličnejših certifikatov. Organizacije se v večini zelo zavedajo pomena obvladovanja svojih poslovnih procesov, vendar je za to potrebno precej časa in sredstev. V magistrski nalogi smo predstavili pregled razvoja popisov poslovnih procesov, metodologij in produktov skozi čas in razvoj. Cilj magistrske naloge je prikazati, kako lahko organizacije s pomočjo modernih orodij, ki so bila na začetku zasnovana za popise procesov, razvijejo lastne aplikacije, s katerimi enostavno obvladujejo poslovne procese, imajo dokumentirane poslovne procese, merijo poslovne procese, in ne nazadnje, jim služijo kot osnova za izboljšanje in preoblikovanje poslovnih procesov. V nalogi sta podrobneje predstavljena dva brezplačna produkta, ProcessMaker in Bonitasoft. Predstavljeni so koraki za implementacijo ter dobre prakse uvedbe tovrstnih produktov. S pomočjo brezplačnih aplikacij lahko danes podjetja naredijo velik korak pri obvladovanju svojih poslovnih procesov, potrebno je le zagotoviti človeške resurse in management mora biti temu naklonjen.
Ključne besede: procesi, aktivnosti, popisi procesov, BPMS, BPMN
Objavljeno: 14.03.2017; Ogledov: 48; Prenosov: 21
.pdf Polno besedilo (2,13 MB)

3.
Avtomatizacija obdelave prejetih računov z uvedbo dms v proizvodnem podjetju
Metka Javornik, 2017, magistrsko delo

Opis: Spremembe so stalnica, ki nas spremljajo skozi celotno življenje. Če je bilo za implementacijo ene tehnične novosti v zgodovini potrebnih tudi več 100 let, se danes to meri v dnevih. Zagotovo pa bodo uspeli tisti, ki se dovolj hitro prilagajajo in odzivajo na spremembe. Namreč bolj hitro, ko se odzivamo na spremembe, bolj lahko ostajamo konkurenčni. Digitalizacija celotnih poslovnih sistemov v proizvodnih podjetjih je postala velika nuja, če želimo s svojim podjetjem ostati konkurenčni na trgih. Cilji uvedbe digitalizacije so predvsem poenostavitev in celostno obvladovanje procesov ter nižji stroški proizvodnje. Pri tem ne gre za nobeno znanstveno fantastiko, temveč poslovanje, ki omogoča komunikacijo med stroji, napravami in ljudmi. Podjetja se pri svojem poslovanju dnevno srečujejo z dokumenti v papirni in digitalni obliki. Razvoj na področju informatike je s seboj prinesel nove možnosti obvladovanja dokumentov. V izogib brskanju in premetavanju kupov papirja podjetja uvajajo elektronske dokumentne sisteme, ki dvigujejo kakovost storitev, povezanih z dokumenti in dokumentacijo, njihovim arhiviranjem, prenašanjem, iskanjem ter podobno obdelavo dokumentov. Če povzamemo, uvedba dokumentnega sistema predstavlja tehnologijo, orodje, zaporedje organiziranih postopkov oz. procesov za zajem, nadzor in hrambo ter distribucijo dokumentov znotraj podjetja, kar lahko strnemo v koncentrirano znanje o rokovanju s poslovno dokumentacijo in pozitivne učinke, ki jih s tem dosežemo. Uporaba dokumentnega sistema predstavlja podjetjem, v njihovih prenapolnjenih oddelkih za obdelavo dokumentov, lažjo prehodnost poslovnih procesov, podporo pri avtomatskih poslovnih dogodkih in velikanske prednosti v učinkovitosti in zmanjševanju stroškov. Takšna avtomatizacija povezuje procese, prenaša ključne podatke in preprečuje podvojeno ali celo potrojeno delo v podjetju več različnih udeležencev procesa z istimi podatki. Z uvedbo dokumentnega sistema v podjetju Marovt, d. o. o. smo uspešno izvedli preobrazbo naših ustaljenih procesov, jih prilagodili možnosti digitalizacije ter jih tako naredili učinkovitejše in enostavnejše. Preobrazba procesov seveda še vedno poteka in raste skupaj z možnostmi, ki jih prinašajo nove rešitve in tehnike. Le z nenehnimi izboljšavami in izpolnjevanji rastemo tako na procesnem kot na tehničnem področju, kar pomeni, da smo lahko še učinkovitejši in konkurenčnejši.
Ključne besede: uvedba dokumentnega sistema, sistem za upravljanje dokumentov, EBA DMS, Datalab Pantheon, digitalizacija, brezpapirno poslovanje
Objavljeno: 14.03.2017; Ogledov: 33; Prenosov: 9
.pdf Polno besedilo (1,61 MB)

4.
Računalniški pripomočki za podporo osebnih financ
Andreja Klemenčič, 2017, magistrsko delo

Opis: Osebnih financ ne smemo prepuščati naključju, poskrbeti moramo za osnovne elemente socialne varnosti. Za dosego svojih ciljev, si lahko pomagamo z uporabo informacijske tehnologije. Dobra rešitev nudi oporo na področju vodenja osebnih financ, preko katere lahko spremljamo svojo mesečno potrošnjo. Pomembno je, da ob uporabi rešitev podkrepimo finančno znanje v smislu nadziranja in organiziranja financ, da načrtujemo finančno prihodnost in za dosego ciljev izberemo ustrezne strategije. Le tako pridejo rešitve do pravega izraza in iz njih pridobimo največ. Računalniška podpora osebnih financ omogoča pregled nad stroški, dohodki in prihranki. Informacije je potrebno pravilno obdelati, le tako pravilno načrtujemo, ugotovimo koliko časa moramo varčevati, da privarčujemo za večje odlive, kot so na primer registracija avtomobila, šolnina, zavarovanja, nakup novega stanovanja, pokojnina ipd.. V delu spoznamo ter analiziramo obstoječo računalniško podporo osebnih financ. Predstavimo učinkovitost posameznega informacijskega sistema. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretičen in empiričen del. V teoretičnem delu predstavimo osebne finance ter njihovo upravljanje. V prvem delu opredelimo aplikacije in njihove značilnosti, predstavimo pripomočke za podporo osebnih financ, ki so na voljo uporabnikom. V empiričnem delu predstavimo uporabo štirih pripomočkov za podporo osebnih financ, dve rešitvi slovenskih in dve tujih razvijalcev, njihove prednosti kot tudi slabosti oziroma pomanjkljivosti.
Ključne besede: osebne finance, računalniški pripomočki, aplikacija, podpora, socialna varnost
Objavljeno: 13.03.2017; Ogledov: 76; Prenosov: 13
.pdf Polno besedilo (3,03 MB)

5.
Strategije rasti in razvoja na primeru izbranega podjetja
Nastja Stegne, 2017, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo smo razdelili na dva dela, teoretičnega in empiričnega. V prvem delu smo povzeli teoretična spoznanja različnih avtorjev o življenjskem ciklu, rasti in razvoju podjetja. Podrobneje smo proučili strateški management, ki je ključni del našega raziskovanja. Na kratko smo opredelili pojem strateški management ter se nato osredotočili na strategije in vrste strategij, ki se v okviru modela MER integralnega managementa delijo na temeljne, poslovne in splošne strategije. Podrobneje smo predstavili tudi nekatere možne metode proučevanja notranjega in zunanjega okolja podjetja ter celovite presoje podjetja in okolja. V drugem delu smo predstavili proučevano podjetje od njegovega nastanka do danes, ključne spremembe v rasti in razvoju podjetja ter njegovo politiko. Metode, ki smo jih pojasnili v prvem delu magistrskega dela, smo uporabili za proučevanje okolja proučevanega podjetja. Z njihovo pomočjo smo opredelili prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti podjetja, nakar smo s pridobljenimi ugotovitvami podali predlog strategij in oblikovali celovit uresničitveni program razvoja podjetja za petletno obdobje. Cilj vsakega podjetja je razvijati se in rasti, za kar se že vsa leta trudijo tudi v proučevanem podjetju, saj želijo biti med vodilnimi v svoji panogi. Zaradi trenutne neugodne gospodarske situacije in velike konkurence morajo biti inovativni in vedno korak pred konkurenco. S proučevanjem teme in podanimi predlogi smo jim želeli predstaviti ugotovitve, ki jim bodo v pomoč pri njihovi nadaljnji uspešnosti in dolgotrajnem obstoju.
Ključne besede: življenjski cikel, strategije, splošne strategije, temeljne strategije, poslovne strategije, rast podjetja, razvoj podjetja, zunanje okolje podjetja, notranje okolje podjetja.
Objavljeno: 13.03.2017; Ogledov: 80; Prenosov: 12
.pdf Polno besedilo (1,80 MB)

6.
VPLIV DEJAVNIKA SPOLA NA KAKOVOST REVIZIJE
Sara Stropnik, 2017, magistrsko delo

Opis: Da bi revizor sestavil kakovostno revizijsko poročilo, mora biti pri svojem delu neodvisen in nepristranski. Na neodvisnost in nepristranskost revizorjevega mnenja pa lahko vpliva več dejavnikov, kot so spol, starost, izkušnje, revizorjev honorar in podobno. Znano je, da se ženske in moški karakterno precej razlikujejo. Te razlike so opazne predvsem pri soočanju s problemi, nagnjenosti k tveganju in sprejemanju neetičnega ravnanja. Ženske na splošno manj tvegajo in ne sprejemajo neetičnega ravnanja. Zato je pričakovati, da se tudi delo revizork razlikuje od dela revizorjev. Revizorji, ki so bolj nagnjenji k tveganju, pogosteje spremenijo svoje revizijsko mnenje, kar bi lahko vplivalo na samo kakovost revizije. Revizorke so tiste, ki stremijo k bolj etičnemu ravnanju in pogosteje izdajo modificirano revizijsko poročilo. Na samo kakovost revizije pa vpliva tudi zaznavanje napačnih navedb v računovodskih izkazih in sposobnost reševanja problemov. Moški bi naj bolje zaznavali probleme in se soočali z njimi. Pojavlja pa se vprašanje, ali je potemtakem revizija, ki jo opravi moški, boljša od tiste, ki jo opravi ženska, kljub dejstvu, da moški revizorji pogosteje spremenijo svoje revizijsko mnenje. V magistrskem delu smo raziskali, ali spol revizorja vpliva na kakovost revizije, delno pa smo se posvetili tudi vprašanju, ali spol revizorja vpliva na revizorjev honorar. Ugotovili smo, da revizorji pogosteje spremenijo svoje mnenje kot revizorke. Prav tako smo ugotovili, da spol revizorja ne vpliva na velikost revizijskega honorarja. Za odgovor na vprašanje, ali spol revizorja vpliva na kakovost revizije, pa bi bilo treba opraviti še več dodatnih preiskav z večjim vzorcem, ki bi zajel revizorje na različnih koncih sveta.
Ključne besede: revizija, revizor, spol revizorja, kakovost revizije, revizijski honorar.
Objavljeno: 13.03.2017; Ogledov: 55; Prenosov: 10
.pdf Polno besedilo (1,38 MB)

7.
Značilnosti spletnega trgovanja s poudarkom na pravnem vidiku
Andreja Stopar, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Spletna trgovina je v sodobnem gospodarstvu vse bolj razširjena oblika poslovanja in boj spletnih trgovcev za prevlado na spletu postaja vse ostrejši. Glede na hitro rast spletnega trgovanja v Evropi in tudi v Sloveniji, je nujno, da pravo regulira tudi to dejavnost. Velja namreč, da tam, kjer so ljudje, tam je pravo. Prav zaradi tega v zadnjih letih opažamo vse večjo regulacijo spletnih trgovin in njihovega delovanja. Največ pravnih pravil obravnava zaščita potrošnikov. Tukaj se največ sprememb dogaja tako v slovenski zakonodaji kot tudi v evropski. Spletni trgovec mora upoštevati tudi pravila Zakona o elektronskem poslovanju na trgu. Če na spletnem mestu zbira osebne podatke kupcev in obiskovalcev, mora imeti sistem, ki ustreza Zakonu o varstvu osebnih podatkov. Uporaba grafičnih elementov in fotografij na spletnem mestu poleg tega zahteva še ustrezno pogodbo po avtorskem pravu. Splošni pogoji in pogodbe, ki jih sklepa s kupci dobavitelji itd. so podvržene določbam Obligacijskega zakonika. Namen magistrskega dela je opredeliti vse pravne podlage, ki jih moramo ob delovanju spletne trgovine upoštevati. Magistrska naloga je lahko v pomoč vsem, ki bi se radi lotili spletnega trgovanja in se v obilici zakonadaje ne znajdejo. Ta magistrska naloga jim ponuja združeno vso zakonodajo na enem mestu.
Ključne besede: splet, spletno trgovanje, spletna trgovina, pravne podlage, sodna praksa, varstvo potrošnikov
Objavljeno: 13.03.2017; Ogledov: 56; Prenosov: 10
.pdf Polno besedilo (1,38 MB)

8.
DVOJNA OBDAVČITEV DOHODKOV V EU IN V SLOVENIJI IN NJEN VPLIV NA MIGRACIJSKE TOKOVE
Sabina Smrečnik, 2017, magistrsko delo

Opis: Vse več ljudi se zaradi vedno lažjega načina selitev in osebnih ali kakršnih koli drugih razlogov odloča, da se preselijo v drugo državo. Pri tem se soočajo z različnimi težavami, drugačno kulturo, tujim jezikom, spremenjenim načinom življenja in tudi z ureditvijo rezidentstva ter dvojnimi davki. Migracije poznamo že iz zgodovine. Ljudje so se zaradi najrazličnejših vzrokov preseljevali. Tudi danes se veliko selimo, naj gre le za vsakodnevne migracije iz kraja v kraj oziroma med bližnjimi državami ali pa za migracije, ko se za vedno odselimo iz domovine. Vzrokov za selitve je veliko, gre lahko za osebne, politične, družinske, ekonomske in druge vzroke. Dvojna obdavčitev dohodkov je velik problem, ki ga skušamo rešiti z ureditvijo rezidentstva in z izognitvijo davka s pomočjo mednarodnih pogodb o izogibanju dvojne obdavčitve med dvema državama. V magistrski nalogi smo proučevali odnos med dvojno obdavčitvijo dohodkov v EU in v Sloveniji in migracijskimi tokovi. Dvojna obdavčitev dohodkov pomeni, da je isti dohodek ene osebe obdavčen v dveh različnih državah, s konvencijami o izogibanju dvojne obdavčitve med državama se temu želimo izogniti. Zaradi tega je pomembno, da si uredimo rezidentski status, ki nam pomaga pri izogibanju dvojnih davkov. Problem nastane predvsem pri dnevnih migrantih, ki na delo hodijo čez mejo v sosednje države in se vsak dan vračajo domov. Le- ti imajo dve možnosti, ali se preselijo v tujino, kjer služijo kruh in si uredijo tuje rezidentstvo ali pa s pomočjo konvencij o izogibanju dvojnega obdavčevanja omilijo plačilo davka. Za tujce je v Evropi poskrbljeno z modro karto EU in z enotnim dovoljenjem. Enotno dovoljenje tujcem omogoča vstop, prebivanje in delo v Sloveniji. Modra karta je namenjena visoko kvalificiranim tujcem iz tretjih držav, ki pod določenimi pogoji lahko pridobijo zaposlitev in bivanje v Evropi.
Ključne besede: rezidentstvo, dvojna obdavčitev, konvencije o izogibanju dvojnega obdavčevanja, migracije, modra karta EU, enotno dovoljenje.
Objavljeno: 13.03.2017; Ogledov: 41; Prenosov: 7
.pdf Polno besedilo (1,06 MB)

9.
Primerjava kazalnikov poslovanja izbranih življenjskih zavarovalnic v EU
Barbara Fortner, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo analizirali kazalnike poslovanja življenjskih zavarovalnic v desetletnem obdobju, v štirih zavarovalnicah, v treh različnih državah. Najprej smo postavili osnove, ki so bile potrebne za razumevanje delovanja zavarovalnic, značilnosti življenjskih zavarovanj, razvoj življenjskih zavarovanj v posamezni državi in predstavitev analiziranih zavarovalnic. To smo naredili s prebiranjem strokovnih člankov, letnih poročil in knjig. V drugem delu magistrske naloge smo se osredotočili na kazalnike poslovanja zavarovalnic v zavarovalni skupini življenjskih zavarovanj. Kazalniki za zavarovalnico Triglav so bili že izračunani v letnih poročilih zavarovalnice, zato smo kazalnike lahko samo uporabili. Na podlagi izračunov zavarovalnice Triglav smo kazalnike izračunali še za preostale tri zavarovalnice, Debeko Leben, Allianz Leben in Croatia osiguranje. Pri vseh zavarovalnicah je šlo izključno za analizo zavarovalne skupine življenjskih zavarovanj. Dobljene rezultate smo uredili, medsebojno primerjali in rezultate podkrepili z ugotovitvami zavarovalnic, pozavarovalnic, agencij in drugih družb. Ugotovili smo, da se je razvoj zavarovalništva začel že zelo zgodaj, saj so varnost zagotavljale že družbe v času Egipčanov. Na sklenitev življenjskega zavarovanja vplivajo številni dejavniki, ki se med državami razlikujejo, rezultati pa so odvisni tudi od obdobja, v katerem je bila analiza narejena. V splošnem na sklenitev življenjskega zavarovanja vplivajo dohodek, stopnja izobrazbe in število otrok. Analizirani kazalniki so se v desetletnem opazovanem obdobju gibali zelo različno. V analizi ni imela nobena zavarovalnica vedno najbolj ugodnih ali najbolj neugodnih izračunov kazalnikov. Vsaka zavarovalnica je bila uspešna s svojega vidika. Zgolj na podlagi analize kazalnikov poslovanja zavarovalnic pa ne moremo sklepati o celotnem poslovanju družbe. Na poslovanje namreč vplivajo tudi drugi dejavniki, saj se uspešnost ne meri zgolj skozi prikazane kazalnike. Na podlagi analize izbranih kazalnikov življenjskih zavarovalnic prav tako ne moremo posplošiti rezultatov na celotno državo, v kateri zavarovalnica deluje.
Ključne besede: zavarovalništvo, razvoj zavarovalništva, življenjska zavarovanja, kazalniki poslovanja zavarovalnic.
Objavljeno: 10.03.2017; Ogledov: 98; Prenosov: 16
.pdf Polno besedilo (1,88 MB)

10.
PLANIRANJE STRATEGIJ VSTOPA PODJETIJ NA RUSKI TRG NA PRIMERU PODJETJA ISKRA-RELEJI D.D.
Mateja Kolar, 2017, magistrsko delo

Opis: Mednarodno poslovanje je v današnjem globaliziranem svetu vedno bolj nujno za podjetja, če želijo preživeti na trgu in biti v koraku s konkurenti. Ko se podjetje odloči za vstop in nastop na tujem trgu je primorano sprejeti in se učiti novosti ter značilnosti nove kulture ter običaje. S tem podjetje širi svoje obzorje, nadzira konkurente in preučuje nove možnosti rasti. Vendar pa je odločitev o vstopu na nov trg velikokrat zelo težka, saj zraven pozitivnih stvari, ki jih lahko podjetje pridobi s tem korakom, ne smemo pozabiti, da se z vsakim mednarodnim poslovanjem povečujejo tudi tveganja za podjetje. Ker so tveganja za neuspeh velika je potrebno odločitev o vstopu na nov tuji trg zelo dobro preučiti in se tudi za ta korak zelo dobro pripraviti, če podjetje želi doseči uspešen vstop in kasneje nastop na novem trgu. Z pisanjem magistrske naloge želimo pomagati podjetju Iskra-releji preučiti uspešno in učinkovito vključevanje na ruski trg. V kolikor bi se tekom analize literature in preučevanja podjetja izkazalo da je ruski trg primeren nov trg za podjetje, bi se podjetje zagotovo odločilo za vstop na ta trg. Uspešnost podjetja je odvisna od odločitev, ki jih sprejmejo vodilni v podjetju in na kakšen način bodo v novem poslovnem okolju reagirali v ključnih trenutkih. Zavedati se je potrebno, da je ruski trg izredno zahteven, zato morajo biti podjetja vztrajna in dobro pripravljena. Z nalogo, ki je predstavljena želimo podjetju pomagati pri odločitvi ali je ruski trg primeren za izdelke, ki jih izdelujejo in ali bi lahko podjetje na njem uspešno poslovalo.
Ključne besede: mednarodno poslovanje, internacionalizacija, globalni trg, PEST analiza, oblike vstopa podjetij na tuje trge, SWOT analiz, trženjske strategije.
Objavljeno: 10.03.2017; Ogledov: 71; Prenosov: 6
.pdf Polno besedilo (2,29 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici