SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 284
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj logistike v kmetijstvu skozi trende: primer kmetijsko gospodarstvo Rojec
Rok Mastnak, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski nalogi smo najprej izpostavili teoretična izhodišča, kjer smo si ogledali definicije logistike in nadalje opredelili pojem logistike v kmetijstvu. Ogledali smo si značilnosti kmetijstva za širše področje, kjer se kmetijsko gospodarstvo nahaja, pregledali trende in oblike povezovanja in sodelovanja kmetij. V praktičnem delu smo si ogledali stanje na kmetijskem gospodarstvu Rojec in opredelili logistične procese, ki tam potekajo. Predstavili smo možnosti razvoja in priložnosti skozi trende v logistiki, ki se v kmetijskem gospodarstvu pojavljajo. Predstavili smo možne izboljšave procesa in tako pridobili časovni in stroškovni doprinos, obenem pa priporočili izboljšave, ki sledijo najnovejšim trendom v logistiki in razvoju v kmetijstvu.
Ključne besede: logistika, trendi, zelena logistika, kmetijstvo, procesna optimizacija
Objavljeno: 24.01.2017; Ogledov: 78; Prenosov: 16
.pdf Polno besedilo (1,64 MB)

2.
Vloga Slovenske vojske in Civilne zaščite v sistemu varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami
Špela Gobec, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Dandanes želi človek držati vse niti v svojih rokah, vendar pa mu narava tega ne dopušča, saj deluje po lastnih načelih, ki jih ljudje (še) nismo sposobni v celoti razvozlati. Ekstremni vremenski pojavi in s tem povezane naravne (in druge) nesreče nas vedno znova presenetijo. Glede na to, da jih ne moremo napovedati, se je na tem mestu smiselno vprašati, kako se na nesreče čim bolje pripraviti in kako v primeru le-teh ukrepati, da bodo njihove posledice čim manjše. V magistrskem delu smo tako s teoretičnega kot tudi praktičnega vidika raziskali, kakšna je vloga Slovenske vojske in Civilne zaščite v sistemu varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami. V prvem delu naloge smo v sklopu teoretičnih osnov predstavili nacionalno varnost Republike Slovenije, sistem varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, vpetost Slovenske vojske in Civilne zaščite v ta sistem, proučili smo zakonodajo obravnavanega področja ... V empiričnem delu pa smo predstavili primer sodelovanja SV in CZ v naravni nesreči ŽLED 2014. Osredotočili smo se na žled v Zgornji Savinjski dolini in s pomočjo intervjujev sodelujočih pri odpravi posledic nesreče prikazali delovanje in sodelovanje SV in CZ na konkretnem primeru. V zadnjem delu naloge smo opozorili na nekatere pomanjkljivosti in predlagali rešitve za boljše sodelovanje v prihodnosti.
Ključne besede: Civilna zaščita, naravne nesreče, Slovenska vojska, Zgornja Savinjska dolina, žled
Objavljeno: 24.01.2017; Ogledov: 45; Prenosov: 12
.pdf Polno besedilo (1,09 MB)

3.
Analiza možnosti uvedbe horizontalnega prekladanja kontejnerjev v podjetju Slovenske železnice
Uroš Pliberšek, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Zaradi vse večje potrebe po hitrejši in obsežnejši svetovni logistiki v kontejnerskem transportu se pojavlja nuja po izboljšanju kakovosti transportnega sistema. Povečanje logističnih stroškov, ki povzročajo ozka grla, ki nastanejo na poti tovora od pristanišča do strank, ter odvračajo uporabo kombiniranega transporta. V podjetju Slovenske železnice d. o. o. za pretovor in prevoz kontejnerjev uporabljajo klasične sisteme za pretovor kontejnerjev, ki so primerni za velike kontejnerske terminale, kjer se opravi veliko pretovora kontejnerjev. Za učinkovito in uspešno konkuriranje prevozniških storitev bi bilo nujno potrebno posodobiti način pretovora kontejnerjev, omogočiti večjo fleksibilnost kombiniranega transporta ter s tem zmanjšati logistične stroške. V magistrskem delu smo analizirali nove načine pretovarjanja kontejnerjev, ki omogočajo zmanjšanje logističnih stroškov, nove načine sodelovanja s strankami ter vpeljujejo večjo fleksibilnost v kombinirani transport. Uvedba izbranega sistema horizontalnega prekladanja kontejnerjev bi podjetju Slovenske železnice d. o. o. prinesla ekonomsko kot tudi konkurenčno prednost pred železniškimi podjetji iz tujine.
Ključne besede: logistika, horizontalno prekladanje, kontejnerski terminali, kombinirani transport, železniški transport
Objavljeno: 24.01.2017; Ogledov: 46; Prenosov: 14
.pdf Polno besedilo (1,61 MB)

4.
Analiza družbene odgovornosti v javnih komunalnih podjetjih v Sloveniji
Vesna Breg, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrska naloga temelji na področju družbene odgovornosti in njene vpetosti v javnih komunalnih podjetjih. Najprej bo predstavljen teoretičen okvir družbene odgovornosti in njene vključenosti tako v logistiki kot tudi v proučevani panogi – javnih komunalnih podjetjih v Sloveniji. Na podlagi izvedenih intervjujev, ki so bili zasnovani na osnovi Zelenega dokumenta, ki ga je spisala Evropska komisija v sklopu različnih dejavnikov kot smernice za družbeno odgovorno ravnanje, smo s pomočjo analize rezultatov lahko ugotovili, ali so javna komunalna podjetja družbeno odgovorna, kako slednje uresničujejo, katerim področjem namenjajo največ pozornosti in ali le-te tudi oglašujejo. Verjamemo, da prisotnost družbene odgovornosti v javnih komunalnih podjetjih doprinese do večjega zadovoljstva zaposlenih, njihovih uporabnikov in posledično do uspešnejšega poslovanja in h konkurenčni prednosti.
Ključne besede: družbena odgovornost, javna komunalna podjetja, Zeleni dokument
Objavljeno: 24.01.2017; Ogledov: 43; Prenosov: 10
.pdf Polno besedilo (1,47 MB)

5.
Reorganizacija distribucijskega centra Maribor in Celje podjetja Intereuropa d.d.
Melanie Trčalek, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Predmet našega raziskovanja sta distribucijska centra podjetja Intereuropa d. d., ki sta locirana v Mariboru in Celju. S pomočjo pridobljenih podatkov od podjetja Intereuropa d. d. smo opravili številne analize, s pomočjo katerih smo ugotavljali, ali je potrebna reorganizacija katerega izmed distribucijskih centrov z namenom zmanjšanja stroškov podjetja Intereuropa d. d. Reorganizacija je predvsem mišljena v smislu, ali je za podjetje bolj ugodno kateri izmed dveh distribucijskih centrov ukiniti ali obdržati obstoječe stanje. Tako smo v prvem delu naloge opredelili teoretične osnove, kjer smo ugotovili, da so distribucijski centri zelo pomemben člen v preskrbnih verigah, saj zagotavljajo delovanje distribucijske logistike. Njihova vloga je pomembna pri dobavi, saj preskrbne verige postajajo skladno z globalizacijo trga in kompleksnostjo končnih izdelkov vedno bolj kompleksne. V drugem delu naloge je potekala raziskava in številne analize poslovanja distribucijskega centra v Mariboru in v Celju. S pomočjo raziskave in rezultati analiz smo ovrgli obe naši zastavljeni tezi, kajti ugotovili smo, da oba distribucijska centra poslujeta negativno. Glede na negativne rezultate poslovanja obeh centrov smo mnenja, da so potrebni določeni ukrepi za zmanjševanje stroškov v obeh distribucijskih centrih. Zagotovo rešitev ni reorganizacija, kot smo si jo zamislili v naši nalogi, ampak so potrebne manjše spremembe, kot so boljša izkoriščenost skladiščnih prostorov in boljša razporeditev že zaposlenih delavcev glede na obseg dela.
Ključne besede: Distribucijski center, logistika, strošek dostave, strošek prevzema, gospodarska kriza
Objavljeno: 07.12.2016; Ogledov: 95; Prenosov: 0

6.
Izboljšava skladiščenja in stroškovna upravičenost vpeljave sprememb
Ines Miketič, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu smo se lotili izboljševanja skladiščenja v podjetju Citrus Fritolin, d. o. o., katerega osnovna dejavnost je organiziranje različnih dogodkov, gostinstvo in catering. Podjetje skladiščem in skladiščnemu poslovanju ne namenja posebne pozornosti, kar je pripeljalo do kaotičnega in neorganiziranega delovanja skladišča. Ravno zato smo podrobno opisali trenutno stanje v skladiščih in predstavili, kako poteka skladiščno poslovanje. Pri tem smo opazili kar nekaj pomanjkljivosti in nepravilnosti. V nadaljevanju smo s pomočjo analize SWOT opredelili problematična področja in področja, ki ponujajo možnosti za izboljšave. Za rešitev problema neučinkovitega skladiščenja smo nato podali nekaj predlogov. Osredotočili smo se predvsem na reorganizacijo skladišč ter nadgradnjo skladiščnega poslovanja z implementacijo informacijskega sistema za upravljanje skladišč. Na koncu smo omenjene predloge ovrednotili in podali stroškovni vidik vpeljave predlogov in oceno učinkov vpeljanih predlogov.
Ključne besede: optimizacija, reorganizacija, neučinkovito skladiščenje, informacijska tehnologija
Objavljeno: 07.12.2016; Ogledov: 82; Prenosov: 28
.pdf Polno besedilo (2,50 MB)

7.
Dostava blaga znotraj peš cone v mestu Maribor
Nives Jančar, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Dandanes veliko prebivalstva živi v urbanih območjih, kar sproža veliko potrebo po pretoku blaga znotraj mest, še posebej znotraj mestnih jeder. Vse to pa posledično povzroča veliko zastojev na cestišču, hrup, onesnaženost z izpušnimi plini, nezadovoljstvo prebivalcev in obiskovalcev mest. Tudi mesto Maribor se srečuje z omenjenimi težavami. Na peš coni znotraj njegovega mestnega jedra se nahaja veliko podjetij in med temi prevladujejo predvsem gostinske in trgovinske dejavnosti. Prav ti dve dejavnosti za svoje delovanje potrebujeta veliko blaga, ki se lahko dostavlja dnevno, tedensko, mesečno itd., odvisno od blaga, povpraševanja in možnosti skladiščenja, hkrati pa privabljata in zadržujeta ljudi v mestnem središču. Zato je pomembno, da se pri ureditvi mestne tovorne logistike najdejo takšne rešitve, ki ne ovirajo delovanja gostinskih, trgovinskih in drugih dejavnosti znotraj mestnega središča, a kljub temu zmanjšujejo negativne učinke tovornega prometa na tem območju. V tem delu smo o ureditvi mestne tovorne logistike znotraj peš cone mesta Maribor anketirali podjetja, ki se ukvarjajo z gostinskimi in trgovinskimi dejavnostmi ter se nahajajo na omenjenem območju. Na podlagi tega smo lahko predstavili trenutno ureditev dostav blaga na območju peš cone v Mariboru in predlagali takšne rešitve, ki ne bi povzročale negativnega učinka na podjetja, hkrati pa bi pripomogle k izboljšanju življenjskega sloga znotraj mestnega središča.
Ključne besede: dostava blaga, emisije, gostinske in trgovinske dejavnosti, mestna tovorna logistika, peš cona
Objavljeno: 07.12.2016; Ogledov: 67; Prenosov: 12
.pdf Polno besedilo (2,19 MB)

8.
Organizacijska klima v mednarodnem transportnem podjetju
Elizabeta Mlinarič, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Organizacijska klima se v naših organizacijah vedno pogosteje proučuje. Z merjenjem organizacijske klime smo želeli ugotoviti vzdušje med zaposlenimi, ki vlada v organizaciji. Cilj našega dela je bil preučiti predvsem organizacijsko klimo in deloma tudi organizacijsko kulturo, spoznati izbrano mednarodno transportno podjetje, predvsem pa ugotoviti, kakšna klima vlada v omenjenem podjetju ter podatke analizirati in predstaviti. Proučena literatura o organizacijski klimi in kulturi je bila podlaga za nadaljnjo raziskavo, pri tem pa smo uporabili tudi metodo kompilacije. Mednarodno transportno podjetje, ki je predmet raziskave, želi ostati neimenovano. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki so ga izpolnili zaposleni v podjetju, smo izmerili organizacijsko klimo podjetja. Vprašalnik je sicer povzet po projektu Slovenska organizacijska klima (v nadaljevanju SiOK), vendar prilagojen za izbrano podjetje. Pridobljene podatke smo analizirali in izračunali srednje vrednosti za posamezne trditve in posamezne dimenzije organizacijske klime ter rezultate tabelarno in grafično predstavili. Glede na pridobljene rezultate lahko ocenimo, da v mednarodnem transportnem podjetju vlada pozitivna klima med zaposlenimi.
Ključne besede: organizacijska klima, organizacijska kultura, organizacija, podjetje, zaposleni, mednarodno transportno podjetje.
Objavljeno: 07.12.2016; Ogledov: 74; Prenosov: 18
.pdf Polno besedilo (1,79 MB)

9.
Poslovna etika v trgovskem podjetju AFP d.o.o. na lokaciji Celje
Mirjana Lazarevič, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Podjetja, ki želijo biti uspešna na dolgi rok, se morajo zavedati pomena poslovne etike. Ta pa je definirana kot pošten odnos do potrošnikov, dobaviteljev in drugih udeležencev na trgu. Predmet magistrskega dela je etika poslovanja z vidika potrošnika. Zanimalo nas je, kako potrošniki vidijo etično ravnanje prodajalca. Magistrsko delo smo razdelili na dva dela, in sicer na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo najprej definirali etiko, potem pa natančneje opredelili še poslovno etiko. Opisali smo proces osebne prodaje, v zadnjem poglavju pa smo prikazali etiko v osebni prodaji. Tu smo predstavili Evropski kodeks ravnanja v odnosu do potrošnikov na področju direktne prodaje in opisali varstvo potrošnikov. V empiričnem delu smo na podlagi teoretičnih izhodišč pripravili anketni vprašalnik zaprtega tipa. Ciljna skupina v anketnem vprašalniku so bili potrošniki podjetja AFP, d. o. o., na lokaciji Celje v obdobju od 25. 4. do 8. 5. 2016. Proučevano podjetje AFP, d.o.o., je bilo ustanovljeno leta 1990 in se ponaša s 40 let družinske tradicije podjetništva v tekstilni panogi. Maloprodajna mreža vključuje 12 lastnih prodajnih enot po Sloveniji, med katerimi je tudi proučevana poslovalnica v Celju.
Ključne besede: poslovna etika, osebna prodaja, prodajno osebje, kupec, potrošnik, varstvo potrošnikov, etični kodeks
Objavljeno: 16.11.2016; Ogledov: 56; Prenosov: 12
.pdf Polno besedilo (757,92 KB)

10.
Uvajanje standarda ISO 9001:2015 v podjetje Šinkovec transport, logistika, d.o.o.
Urška Hočevar, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrsko delo predstavlja uvajanje standarda ISO 9001:2015 v transportno podjetje in nakazuje izvajanje ter certificiranje. Najprej je na splošno predstavljeno področje kakovosti in pomen le te. Opisan je celovit sistem vodenja kakovosti, osnovan na osmih načelih vodenja kakovosti, ki jih vključuje standard ISO 9001. V zadnjem delu teoretičnega dela pa je nakazan potek pridobitve certifikata. Analitični del opisuje uvajanje standarda v podjetje, kar obsega predstavitev podjetja, popis poslovnih procesov, pregled, dopolnitev in postavitev dokumentacije ter pripravo za nadaljnje izvajanje standarda. V samem zaključku dela so podani pozitivni vplivi na poslovanje podjetja ob zagotavljanju kakovosti in upoštevanju zahtev standarda.
Ključne besede: kakovost, management kakovosti, sistem vodenja kakovosti, SIST ISO 9001:2015, zadovoljstvo odjemalcev
Objavljeno: 16.11.2016; Ogledov: 121; Prenosov: 83
.pdf Polno besedilo (1,12 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici