| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


Iskanje brez iskalnega niza vrača največ 100 zadetkov!

1 - 10 / 100
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga mentorja pri razvoju in usposabljanju zaposlenih v podjetju
David Svenšek, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo predstavili mentorstvo in njegovo vlogo pri razvoju in usposabljanju zaposlenih v podjetju. Razlog, zakaj smo se odločili za pisanje takšne vsebine, leži v tezi, da bi vsak zaposleni moral imeti možnost razvoja lastne karierne poti in da skupaj s podjetjem raste in sobiva, pri čemer mu lahko pomaga mentor. Mnogim zaposlenim je pomembno, da bodo pri izbiri podjetja, v katerem bodo začeli svojo karierno pot, imeli možnost osebnega razvoja in učenja. Če podjetja želijo (p)ostati konkurenčna na trgu dela, bodo morala razmišljati v smeri nenehnega usposabljanja svojih zaposlenih. V prvem poglavju smo opredelili temo magistrskega dela. Opisali smo pomembnost ustrezne izbire zaposlenih ter njihovo kadrovanje. Na kratko smo opisali pomen mentorstva za (novo)zaposlene in načine, kako jih pravilno usmerjati in usposabljati, da pridejo do izraza in dosežejo enotnost. Nato smo opredelili namen in cilje magistrskega dela, navedli hipoteze, določili predpostavke in omejitve ter navedli predvidene metode raziskovanja. Ker smo največ pozornosti namenili pomenu mentorstva v podjetju, smo v drugem poglavju na kratko opredelili management človeških virov in pojasnili vlogo njegovih funkcij, ki so ključ do uspešne obravnave zaposlenih. Pri konkurenčnem poslovanju je človeški vir najpomembnejši in ključni dejavnik za doseganje uspeha podjetja. V tretjem poglavju smo opredelili namen in cilje razvoja in usposabljanja zaposlenih. Opisali smo pomembnost vlaganja v zaposlene kot naložbo v prihodnost. Nato smo našteli in pojasnili različne metode ter navedli razlike med razvojem in usposabljanjem. Oblike, kot so mentorstvo, tutorstvo, coaching in svetovanje, omogočajo zaposlenemu načrtovano in sistematično uvajanje v delo. V četrtem poglavju smo podrobno pojasnili vlogo mentorstva v podjetju. Opisali smo zgodovino mentorstva in s pomočjo metode kompilacije podali nekaj definicij. Navedli smo naloge in kompetence mentorja ter pridobljene prednosti mentoriranca. Po tem smo pojasnili razlike med mentorjem, svetovalcem in coachem. S pomočjo primerov raziskav različnih avtorjev smo na koncu tega poglavja opisali prednosti neprekinjene zveze med mentorjem in mentorirancem. V zadnjem, petem poglavju, smo podali sklep naše magistrske naloge. S pomočjo teoretičnih primerov in rezultatov raziskanj smo ugotovili, ali so bile naše hipoteze, ki smo jih navedli na začetku magistrskega dela, potrjene ali zavrnjene.
Ključne besede: razvoj, usposabljanje, mentorstvo, mentor, mentoriranec
Objavljeno: 20.08.2019; Ogledov: 0; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (902,01 KB)

2.
Primerjalna analiza vsebine izobraževalnih programov za preiskovalce prevar
Emina Grašić, 2019, magistrsko delo

Opis: Forenzično računovodstvo je relativno novo področje računovodstva in je usmerjeno predvsem v smer preprečevanja in odkrivanja nezakonitih dejanj v finančnih dokumentacijah določenih inštitucij. V današnjem času je pomembno predvsem zaradi nadzora poslovnih dejanj in aktivnosti. Forenzično računovodstvo zahteva visoko stopnjo znanja in veščin, potrebnih za izvajanje aktivnosti, povezanih s finančnimi poročili. Področja, potrebna za izvajanje določenih aktivnosti, so: forenzika, ekonomija, pravo, poslovno in komunikacijsko računovodstvo, informatika, za kakovost le-tega pa je potrebno poskrbeti v fazi študija forenzičnega računovodstva. Namen magistrskega dela je bil izvesti analizo ameriškega, slovenskega in hrvaškega študija forenzičnega računovodstva. Rezultati dosedanjih analiz kažejo, da šolski sistem ZDA ponuja veliko več. Na področju Slovenije in Hrvaške je forenzično računovodstvo slabo zastopano, na trgu pa se čuti njegovo pomanjkanje.
Ključne besede: forenzično računovodstvo, forenzični računovodja, gospodarski kriminal, goljufija, študijski program za forenzično računovodstvo
Objavljeno: 20.08.2019; Ogledov: 1; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

3.
Proučitev podjetja capaconto d.o.o. s predlogi za zagotavljanje dinamičnosti podjetja
Gregor Hohler, 2019, magistrsko delo

Opis: Spremembe se na trgu dogajajo hitreje, kot se nekatera podjetja lahko prilagodijo. Uspešna podjetja v spremembah vidijo predvsem nove priložnosti za rast ter razvoj in ne ovir, zato skušajo biti čimbolj dinamična ter na ta način pisati svojo zgodbo o uspehu. To bo predstavljalo osrednjo temo tega magistrskega dela. V magistrskem delu bomo v teoretičnem delu predstavili potek planiranja razvoja podjetja na ravneh politike podjetja, strateškega managementa in na ravni izvedbenega managementa. Nato bomo predstavili življenjski cikel podjetja in faze razvoja podjetja v različnih časovnih obdobjih življenjskega cikla podjetja ter idealno tipska podjetja, ki so najprimernejša za posamezno fazo razvoja podjetja glede na njegov življenjski cikle to so: faza ustanovitve in pionirsko podjetje, faza rasti in rastoče podjejte , faza zrelosti in zrelo podjejte ter faza odmiranja in podjetje v preobratu. Predstavili bomo tudi dinamično podjetje in njegove posebnosti. V empiričnem delu magistrskega dela bomo predstavili podjetje CapaConto d. o. o. in njegove mejnike v doseganju razvoja. Za podjetje CapaConto d. o. o. bomo predstavili politiko podjetja, strategije in kulturo. V nadaljevanju magistrskega dela bomo raziskali življenjski cikel podjetja CapaConto d. o. o. s proučitvijo kriterije za ugotavljanje elementov pionirstva podjetja, rasti podjetja, zrelosti podjetja in s proučitvijo kriterije za ugotavljanje elementov preobrata podjetja. Analizirali bomo odstopanja dejanskega stanja podjetja CapaConto d. o. o. od ciljnega stanja dinamičnosti kot ga priporoča teorija. Predlagali bomo ukrepe za zagotavljanje dinamičnosti podjetja CapaConto d. o. o. Predlogi bodo na področju normativnih in drugih političnih ukrepov za dinamizacijo podjetja na ravni politike podjetja, na področju strateškega managementa ter na področju operativnega managementa.
Ključne besede: Planiranje razvoja podjetja, proučitev podjetja, dinamično podjetje, življenjski cikel podjetja, pionirsko podjetje, rastoče podjetje, zrelo podjetje, podjetje v preobratu.
Objavljeno: 20.08.2019; Ogledov: 0; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

4.
STRES IN METODE OBVLADOVANJA STRESA NA DELOVNEM MESTU V PODJETJU CABLEX - M d. o. o.
Petra Korent, 2019, magistrsko delo

Opis: V današnji družbi, ki na ljudi pritiska z vse več zahtevami, je prisotnost stresa zelo visoka. Stres je v sodobnem času postal eden izmed glavnih povzročiteljev bolezni. Stresorje najdemo tako v domačem okolju kot tudi na delovnih mestih v organizacijah (podjetjih). Potencialni vzroki za stres v domačem okolju so lahko že preprosta dnevna opravila, kot sta discipliniranje otrok in opravljanje gospodinjskih opravil. Morebitni razlogi za stres na delovnem mestu so nerazumljiva poklicna vloga, pomanjkanje opore s strani delodajalca ali sodelavcev, razmejitev med delom in nedelom ipd. Poznamo več različnih vrst stresa. Mnogo avtorjev opisuje identične, a hkrati neenake opredelitve stresa. Dokler je prisotnost stresa majhna, govorimo o pozitivnem in koristnem stresu. Kadar pa se stresorji povečujejo in trajajo dlje časa, pa govorimo o negativnem stresu. Negativni stres lahko pušča posledice in povzroča simptome tako na duševni kot tudi na fizični ravni. Znaki stresa se lahko odražajo na fizični (telesni), psihični (čustveni) in vedenjski ravni (obnašanje). Na začetku se morajo ljudje seznaniti z znaki stresa, kar pa ni lahko. Prav zato je o simptomih in posledicah stresa potrebno informirati čim več ljudi in organizacij. Pri preventivnem preprečevanju stresorjev si pomagamo z različnimi metodami in strategijami za obvladovanje stresa. Stres lahko obvladamo na več načinov. Obvladujemo ga lahko že s sprehodi, pogovori, poslušanjem glasbe, pa tudi z nekoliko dražjimi metodami. V raziskovalnem delu magistrskega dela smo prikazali prisotnost stresa na delovnem mestu, pri čemer nam je bilo v pomoč podjetje Cablex - M d. o. o. V podjetju smo zaposlenim razdelili anketne vprašalnike in s tem dobili podatke o prisotnosti stresa na delovnem mestu. V magistrskem delu smo prikazali vrednosti, ki smo jih dobili s pomočjo zbiranja podatkov. S pridobljenimi rezultati smo preverili zastavljene hipoteze. V zaključku magistrskega dela smo na podlagi rezultatov podali splošne ugotovitve in priporočila.
Ključne besede: stres, faktorji stresa, stresorji, posledice in simptomi stresa, metode in strategije za obvladovanje stresa, stresorji na delovnem mestu.
Objavljeno: 20.08.2019; Ogledov: 0; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (2,88 MB)

5.
Analiza stresa pri zaposlenih v podjetju x
Špela Jug, 2019, magistrsko delo

Opis: Življenje je postalo eno samo hitenje, vsi kar naprej nimamo časa, vedno se nam mudi, kar naprej moramo nekaj narediti, se ves čas prilagajati spremembah, učiti nekaj novega, ter kar naprej komu ugajati. Vse to primora k temu, da smo ljudje vedno bolj pod stresom, vsak drugi ima težave z zdravjem in vse to le zaradi stresa. Sploh se ne znamo več umiriti, zadihati in si vzeti čas drug za drugega. Ljudje smo različni, eni so za stres bolj dovzetni, drugi manj, vse je odvisno od tega, kakšen karakter ima kdo in kakšna osebnost nas je zaznamovala. Stres nastaja zaradi obveznosti v službi in zunaj nje, posameznik lahko na vpliv in posledice stresa vpliva, tako da jih redno premaguje in sproti rešuje, si nekaj časa zase in dela, to kar ga veseli. V mnogih podjetjih se trudijo, da bi bili zaposleni manj pod stresom, z raznimi strategijami in programi za reševanje stresa. V magistrskem delu z naslovom Analiza stres pri zaposlenih v podjetju X smo raziskali, kaj zaposlene spravlja v stres, v kakšni meri ga doživljajo, kakšne posledice jim prinaša, ter kako se z njim spopadajo. Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov, sestavljata ga teoretični del in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo preučili zbrano literaturo o stresu. Zapisali smo definicije stresa, kakšnimi vrstami stresa vse se lahko srečamo in katere modele stresa poznamo. Opisali smo izvore stresa v delovnem okolju in izven njega, preučili kakšne individualne razlike in stres, kakšne posledice stres prinaša in kako se lahko posameznik in podjetje z njimi sooči in jih premaga. V raziskovalnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika pridobili podatke o tem, kaj zaposlenim v podjetju X povzroča stres, v kakšni meri ga doživljajo, kakšne posledice jim prinaša, ali so pod pritiskom in kako se spopadajo s stresom. Z anketnim vprašalnikom, smo dobili vpogled v to, kaj v največji meri povzroča stres anketiranim zaposlenim, kakšne posledice doživljajo in kakšnih tehnik, metod se poslužujejo za premagovanje stresa. Ugotovili smo tudi, kako imajo v podjetju X razvite programe za premagovanje stresa, ter kako se jih poslužujejo. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo preverili hipoteze, katere smo nato potrdili ali zavrnili.
Ključne besede: stres, vrste stresa, izvori stresa, simptomi in posledice stresa, premagovanje stresa, programi za obvladovanje stresa
Objavljeno: 20.08.2019; Ogledov: 0; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

6.
Vloga komuniciranja pri obvladovanju konfliktov in procesu pogajanj
Maja Mihev, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov, in sicer teoretičnega in empiričnega. Teoretični del magistrskega dela je razdeljen na tri dele, tako zajema glavna teoretična izhodišča proučevanja komuniciranja, konfliktov in pogajanj. Empirični del magistrskega dela zajema predstavljene rezultate raziskave, katero smo izvedli v dveh (podjetje A in podjetje B) malih, po dejavnosti različnih podjetjih iz območja koroške regije v Sloveniji. Cilj je bil raziskati, kakšno vlogo ima komuniciranje pri obvladovanju konfliktov in procesov pogajanj v enem in drugem podjetju ter medsebojna primerjava pridobljenih rezultatov obeh podjetij. Podali smo tudi priporočila za izboljšavo stanja v posameznem podjetju. Komuniciranje se nam na nek način zdi povsem preprosto, saj večina meni, da je to prirojena sposobnost. Po drugi plati pa smo spoznali, da pa le ni vse tako enostavno, kot se sliši. Ugotovili smo, da je učinkovitost naše komunikacije odvisna od mnogih raznolikih dejavnikov. Težko je reči, kakšno komuniciranje je »pravo«. Poznamo vrsto vzorcev, kateri odražajo sposobnosti in določene lastnosti sodelujočih v komunikacijskem procesu, njihova stališča, veščine in izkušnje. Prišli smo do spoznanja, da v obeh analiziranih podjetjih zaposleni v veliki meri uporabljajo veščine komuniciranja kot osnovno orodje dobrega vodenja in uspešnega dela vseh zaposlenih. V uporabi le-teh se zaposleni obeh podjetij ne razlikujejo. Tako zaposleni vedo v pravem trenutku jasno povedati pravo stvar, v pravem trenutku pa znajo tudi poslušati. V procesu komuniciranja pa so zaposleni pozorni tudi na neverbalno komunikacijo. Torej znajo zavestno izpeljati primerno prilagojeno komunikacijo. Spoznali smo tudi, da v podjetjih ne poteka vedno vse tako, kot smo si zamislili, kajti v njih sodelujejo ljudje z različnimi mišljenji, prioritetami in cilji. Teh je vse več, zato je tudi konflikt vse obsežnejši pojav današnjega časa. Seveda pa se cilji posameznikov razlikujejo od ciljev podjetja. Prav tako se razlikujejo cilji vsakega posameznika, zato hitro pride do konfliktnega stanja v podjetju. Kar pa ne smemo jemati kot nekaj nenavadnega, saj so konfliktne situacije del večine odnosov v podjetju. Zaposleni obeh analiziranih podjetij v veliki meri uporabljajo veščine obvladovanja konfliktov, vendar pa je uporaba le-teh med zaposlenimi enega in drugega podjetja drugačna. Spoznali smo tudi, da pojav konfliktov v podjetju nima le negativnega vpliva, saj lahko pogosto sprejmemo konflikt kot pozitiven pojav, ki vzpodbuja ustvarjalno reševanje problemov, katerega posledica so pozitivne spremembe v podjetju. Pomembno pa je, da znajo zaposleni konflikt pravočasno prepoznati in ga po najkrajši poti tudi odpraviti. Ljudje so se kdar koli v zgodovini svojega obstoja pogajali. Tudi danes se vsakodnevno srečujemo z veščinami pogajanja, ko se npr. pogajamo z družinskimi člani, med katerimi nas vežejo pomembne odločitve in interesi, v službi se pogajamo z nadrejenimi za boljši položaj v podjetju in o višini plače, pogajamo se tudi s konkurenco in se borimo za lastne koristi … Tudi zaposleni obeh analiziranih podjetij v veliki meri uporabljajo pogajalske veščine. Lahko rečemo, da je pogajanje stalen proces v življenju vsakega posameznika. Kljub razvoju tehnologije še ne poznamo naprave, ki bi lahko nadomestila človeška pogajanja, kajti ne poznamo alternative človeškemu umu. Vseeno pa nam je tehnologija v veliko pomoč pri hranjenju, urejanju in varovanju različnih podatkov in dokumentov.
Ključne besede: Komuniciranje, konflikt, pogajanje, proces, podjetje
Objavljeno: 20.08.2019; Ogledov: 0; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

7.
Vpliv dolžine slame na priraste govejih pitancev na farmi Žipo Lenart
Barbara Veber, 2019, magistrsko delo

Opis: V letu 2018 smo na farmi Žipo Lenart testirali vpliv dolžine slame na priraste bikov pitancev. V poskusu je bilo vključenih 32 bikov, ki so bili porazdeljeni v štiri bokse tako, da je v vsakem boksu bilo osem bikov. V vseh boksih so biki v osnovi prejemali enak krmni obrok s slamo različne dolžine (2 cm, 3 cm, 5 cm in nerezana slama). Poskus smo izvajali 3 mesece in v tem obdobju izvedli mesečo tehtanje ter merjenje višine vihra in križa. Med skupinami bikov v nobenem obdobju nismo zabeležili statistično značilnih razlik (P ≥ 0,05) ne v masi, višini vihra, višini križa ter ne v dnevnih prirastih. Zraven tega smo spremljali še obnašanje živali, kjer smo beležili katero aktivnost izvaja določena žival v opazovanem času. Bike smo opazovali po v naprej pripravljeni preglednici tri krat na dan po pet minut na žival. Med posameznimi oblikami obnašanja ni prišlo do statistično značilnih razlik (P ≥ 0,05) med skupinami. Statistično značilne razlike (P < 0,05) med skupinami smo opazili pri številu prežvekov na minuto in potrebnem času za en bolus, medtem ko pri številu prežvekov na bolus ne. Presejalni test smo opravili za kontrolo sestave krmnega obroka ter za pomoč pri ugotavljanju, če živali prebirajo krmo. Po opravljenem presejalnem testu ostanka krmnega obroka smo pri skupini krmljeni s 5 cm slamo in kontrolni skupini v vrhnjem in spodnjem situ opazili odstopanja od priporočil in sicer na račun prebiranja krme.
Ključne besede: biki / dolžina slame / prirasti / prežvekovanje / presejalni test
Objavljeno: 20.08.2019; Ogledov: 6; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (2,59 MB)

8.
Aplikacija in platforma urgenticus za obravnavo urgentnih primerov
Tajda Bogovič, 2019, magistrsko delo

Opis: Število urgentnih primerov povsod po svetu narašča, kar nakazujejo številni prenatrpani urgentni centri ter posledično prenizka zmogljivost obravnave pomoči potrebnih pacientov. Ti se tako soočajo z dodatnim stresom, saj ne vedo, če in kdaj sploh bodo prišli na vrsto za obravnavo. Kljub že nekaterim sprejetim izboljšavam v sistemu pa je nezadovoljstvo tako med pacienti kot medicinskem osebjem še vedno prisotno. V magistrskem delu smo se lotili reševanja omenjene problematike, to je prenatrpanosti urgentnih centrov na eni in predolgega čakanja pacientov na drugi strani. S pomočjo aplikacije Urgenticus smo pacientom omogočili prijavo v sistem za obravnavo urgentnih primerov. Aplikacija omogoča uporabniku hitrejšo obravnavo, ga opozori na morebitne spremembe ter poskrbi za boljše in hitrejše upravljanje zdravja. S tem je hkrati poskrbljeno tudi za boljšo organiziranost vseh udeležencev sistema.
Ključne besede: urgentna ambulanta, urgentni primeri, mobilna aplikacija in platforma Urgenticus
Objavljeno: 19.08.2019; Ogledov: 29; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

9.
Management človeških virov v podjetjih temelječih na spletnem poslovanju
Laura Kovše, 2019, magistrsko delo

Opis: Človeški viri smo v podjetju obenem cilj in sredstvo. Podjetje ne more obstajati, vsaj ne takšno, ki bi uspevalo dolgoročno, če ne zadovoljuje potreb in želj zaposlenih, prav tako ni podjetja, ki bi lahko obstajalo in delovalo brez ljudi. Tako se morajo managerji in upravljalci v podjetjih zavedati, da je človek proizvodni dejavnik, ki podjetju prinaša dobiček, zato ne smejo v zaposlenih nikakor videti samo stroškov, pač pa najkvalitetnejši vir inovativnosti in idej, znanja, kreativnosti, sposobnosti in ustvarjalnosti za ustvarjanje dodane vrednosti, posledično pa morajo poskrbeti za odlično organiziran management človeških virov. V današnjem tehnološkem napredku podjetja skoraj več ne morejo obstajati brez spletnega poslovanja in uporabe socialnih omrežij. Ravno zaradi teh dveh dejavnikov pa so se funkcije managementa človeških virov, poznanih nekoč, spremenile. V magistrskem delu smo tako ugotavljali, kako in zakaj so se posamezne funkcije preoblikovale in kakšno vlogo imajo pri tem splet in socialna omrežja. Za boljše razumevanje smo razložili, kako je spletno poslovanje sestavljeno in kako ga delimo, ter opisali Facebook, Instagram, Youtube in blog, saj smo si kot cilj zadali, da razložimo poslovanje modernih podjetij tako imenovanih influencerjev, ki prav ta socialna omrežja in platforme uporabljajo kot glavni predmet poslovanja. Ugotovili smo, da je splet preoblikoval funkcije managementa in njihove aktivnosti, da so sedaj veliko bolj digitalno podprte ter da sta e-zaposlovanje in uporaba spleta in tehnologije v namene razvoja in usposabljanja že pravilo in ne izjema. Prav tako smo spoznali, da moderna podjetja, ki temeljijo na poslovanju preko socialnih omrežij, poslujejo drugače kot tradicionalna in imajo drugačen in prilagojen management človeških virov.
Ključne besede: management človeških virov, spletno poslovanje, e-poslovanje, digitalno poslovanje, socialna omrežja
Objavljeno: 16.08.2019; Ogledov: 48; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (756,69 KB)

10.
Sodobni pristop k podjetništvu v slovenskih podjetjih
Barbra Gorenšek, 2019, magistrsko delo

Opis: Sodobna podjetja morajo, če želijo preživeti na konkurenčnih trgih, ustvarjati boljše izdelke in storitve, predvsem pa prave izdelke in storitve, torej tiste, ki si jih kupci resnično želijo oziroma jih potrebujejo. Inovirati morajo hitreje, predvsem pa stroškovno učinkoviteje. Pojavi se vprašanje: S katerimi metodami, strategijami in orodji si lahko podjetje pri tem pomaga? Tradicionalni pristop, ki temelji na planiranju in napovedovanju, v tem spremenljivem in negotovem svetu namreč ni učinkovit. Kot odgovor na to so se pojavile številne nove metode, strategije in orodja za iskanje in oblikovanje tržnih priložnosti v podjetništvu, ki smo jih s skupnim izrazom poimenovali sodobni pristopi k podjetništvu. Uporaba le-teh lahko podjetjem pomaga učinkovito in hitreje oblikovati nove izdelke in storitve, ki si jih kupci resnično želijo ter s tem zmanjša tveganje zapravljanja virov in poveča možnost uspeha. Cilj pričujočega dela je proučitev treh sodobnih pristopov k podjetništvu: metode vitkega podjetništva, metode oblikovalskega razmišljanja in strategije modrega oceana ter ugotoviti, v kolikšni meri slovenska podjetja poznajo in uporabljajo proučevane sodobne pristope k podjetništvu. Rezultati kažejo, da večina podjetij ne uporablja teh pristopov, še najmanj strategije modrega oceana; glavni razlog je nepoznavanje le-teh. Rezultati raziskave so pokazali tudi, da uporaba sodobnih pristopov k podjetništvu ni odvisna od starosti, velikosti ter izvozne usmerjenosti podjetij. Je pa odvisna od dejavnosti podjetij, saj storitvena podjetja bolj uporabljajo sodobne pristope k podjetništvu kot proizvodna. Ugotavljamo tudi, da večina podjetij sicer cilja na moteče oziroma nemoteče inovacije (odpiranje novega trga), kar pomeni, da ambicij ne primanjkuje; manjka le pravi pristop k podjetništvu.
Ključne besede: podjetništvo danes, pristop k podjetništvu, metoda vitkega podjetništva, metoda oblikovalskega razmišljanja, strategija modrega oceana.
Objavljeno: 16.08.2019; Ogledov: 29; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

Iskanje izvedeno v 1.76 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici