SLO | ENG

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Model informacijskega opismenjevanja v slovenskem visokošolskem sistemu
Zdenka Petermanec, 2008, doctoral dissertation

Abstract: Teoretično izhodišče naloge predstavljajo koncept informacijske pismenosti kot najbolj razvite oblike pismenosti doslej, smernice, modeli in programi informacijskega opismenjevanja iz informacijsko razvitega sveta, ki elemente informacijske pismenosti funkcionalno združujejo in vrednotijo. Predstavljena so moderna spoznanja kognitivne znanosti v povezavi z najpomembnejšemi segmenti informacijske pismenosti: znanje za reševanje problemov, spretnosti iskanja informacijskih virov, kritičnost pri njihovi izbiri in sposobnost učinkovite uporabe informacij. Vse to v procesu informacijskega opismenjevanja nenehno nadgrajujemo. Pri informacijskem opismenjevanju je izpostavljena vloga študenta, visokošolske knjižnice, bibliotekarja in učitelja. V okviru raziskave je bil oblikovan program informacijskega opismenjevanja in eksperimentalno preizkušen v pedagoški praksi. Na osnovi dobljenih rezultatov je bil oblikovan model informacijskega opismenjevanja, ki bi ga veljalo vključiti kot izbirni ali obvezni predmet v bolonjsko prenovo študijskih programov, ki je v slovenskem visokem šolstvu v teku.
Keywords: informacije, modeli, izobraževanje, učni proces
Published: 08.06.2015; Views: 691; Downloads: 105
.pdf Full text (2,35 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica