| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 5234
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova spletne rešitve za izmenjavo podatkov o izdelkih s področja zdravja
Polona Košir, 2020, diplomsko delo

Opis: Vodilne veletrgovine z zdravili so leta 2008 zaradi potrebe po enolični identifikaciji izdelkov s področja zdravja v slovenskem prostoru ustanovile podjetje NENSI, d. o. o. Z uvedbo nacionalne enotne šifre izdelka – NENSI in izgradnjo NENSI baze podatkov je bila zagotovljena osnova za poenostavitev in avtomatizacijo procesov naročanja in dobave izdelkov. NENSI šifra izdelka je tako postala obvezen podatek v komunikaciji med uporabniki, kot so veletrgovine, lekarne, bolnišnice, dobavitelji in ostali kupci. Zaradi naraščajočega števila izdelkov in podatkov, ki jih je treba spremljati, se je pojavila potreba po vzpostavitvi enotne vstopne točke izdelka (EVTI). EVTI bo zajemala vse podatke o izdelku, ki jih potrebujejo posamezne veletrgovine pri prijavi izdelka in jih lahko zagotovi dobavitelj. Prek EVTI bodo vsi podatki zbrani na enem mestu in na voljo vsem zainteresiranim uporabnikom. Za vzpostavitev EVTI je treba pripraviti seznam vseh potrebnih podatkov o izdelku, posodobiti spletni obrazec za vpis podatkov o izdelku in razširiti podatkovni model NENSI baze podatkov z dodatnimi atributi o izdelku in pripadajočimi šifranti. Veletrgovci pa bodo morali zagotoviti informacijsko podporo, ki bo omogočala avtomatiziran prenos podatkov o izdelku iz baze NENSI v njihove informacijske sisteme na osnovi NENSI šifre. S tem bo omogočen poenostavljen vpis podatkov o izdelkih tako za dobavitelje kot tudi za vse druge uporabnike.
Ključne besede: prenova spletne rešitve, izmenjava podatkov, izdelki, NENSI, enolična identifikacija
Objavljeno: 25.02.2021; Ogledov: 32; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

2.
Uporaba programskega orodja vMix za izboljšavo procesa video produkcije
Dragan Vuković, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo proces video produkcije različnih dogodkov z uporabo programskega orodja vMix. Namen dela je prikazati razlike med obstoječim načinom produkcije v medijski hiši in produkcijo z obravnavanim orodjem ter oceniti učinke morebitne vpeljave v redno uporabo. V nalogi so kratko opisane alternative orodju vMix in značilnosti tega orodja. Izdelan je splošni model procesa video produkcije, z diagramsko tehniko BPMN. Preizkus orodja vMix je obsegal testni prenos, novinarsko konferenco in športne dogodke. Na vseh testnih primerih uporabe orodja vMix ocene kažejo, da bi za približno isto oziroma sprejemljivo kakovost video produkcije medijska hiša imela nižje skupne stroške. Usposabljanje operaterjev za uporabo orodja vMix, ki že poznajo proces in tehnologijo, predstavlja minimalen napor in stroške.
Ključne besede: televizijski prenos, video produkcija, vMix, pretakanje, prenos v živo
Objavljeno: 02.02.2021; Ogledov: 37; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (3,49 MB)

3.
Razvoj mobilne aplikacije za sprotno obveščanje o športnih rezultatih
Rok Koren, 2020, diplomsko delo

Opis: V tem delu predstavljamo razvoj mobilne aplikacije za sprotno obveščanje o športnih rezultatih. Aplikacija je zgrajena na platformi Apache Cordova s programskimi jeziki HTML, CSS in JavaScript z uporabo JavaScript knjižnice jQuery in vtičnika za obvestila. Podatke smo pridobili s spletne strani s športnimi rezultati in jih prikazali v svoji aplikaciji, znotraj katere se lahko tudi prijavimo na obvestila ob spremembi rezultata. Večja težava, ki smo jo morali rešiti, je pridobivanje besedila o športnih rezultatih s spletne strani. Za rešitev tega smo morali zaobiti CORS varnostno politiko in razviti program, ki športne rezultate loči iz kode celotne spletne strani.
Ključne besede: Cordova, Android, aplikacija, JavaScript, CORS, športni rezultati
Objavljeno: 02.02.2021; Ogledov: 48; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

4.
Simulacija registracije udeležencev na izobraževalnem dogodku
Karin Močnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo problem optimalne organizacije dela, pri registraciji oseb na konferenčnih dogodkih z namenom zagotovitve čim krajšega časa čakanja strank in vrst. V ta namen smo razvili simulacijski model registracije udeležencev na izobraževalnem dogodku. Simulacijski model je bil razvit z orodjem AnyLogic PLE. Realne podatke o časih registracije smo zbirali na izobraževalnem dogodku leta 2019. Rešitev je optimalna postavitev registracijskih mest na treh različnih vhodih brez daljših čakalnih vrst.
Ključne besede: AnyLogic, registracija, diskretna dogodkovna simulacija, model, (simulacijsko) modeliranje.
Objavljeno: 14.01.2021; Ogledov: 55; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

5.
Vzpostavitev kazalnikov v podjetju Domel za merjenje sposobnosti oskrbovalnih procesov
Nina Milinković, 2020, diplomsko delo

Opis: Ko se poslovna dinamika konkurenčnega trga pospešuje in je pretok informacij hitrejši, vedno več podjetij išče možnosti za boljše in bolj racionalno odločanje o upravljanju oskrbovalnih verig, za kar so ključni ustrezni podatki. To je povečalo pomen ključnih kazalnikov uspešnosti KPI (Key Performance Indicators) ter njihove sposobnosti merjenja, napovedovanja poslovanja in upravljanja podjetja v realnem (ali skoraj realnem) času. V diplomskem delu skozi teorijo predstavljamo referenčni model oskrbovalne verige SCOR (Supply Chain Operations Reference Model), v katerem je opisanih pet glavnih atributov in njihovi kazalniki za merjenje zmogljivosti oskrbovalnih procesov v verigi. V podjetju Domel smo izvedli analizo njihovih kazalnikov in jih primerjali z referenčnim modelom. Cilj diplomske naloge je vzpostavitev novih in nadgradnja že obstoječih kazalnikov za merjenje sposobnosti oskrbovalnih procesov, ki so primerni za podjetje. V praktičnem delu smo s pomočjo Microsoft Excela izdelali prototip grafičnega prikaza nadzorne plošče z vsemi atributi, kazalniki in podkazalniki. Atributi 'zanesljivost', 'odzivnost', 'prilagodljivost', 'stroški' in 'izkoristek' se lahko prikazujejo posamezno ali skupno ter glede na časovno obdobje.
Ključne besede: kazalniki, SCOR, Domel, oskrbovalna veriga, nadzorna plošča
Objavljeno: 12.01.2021; Ogledov: 100; Prenosov: 0

6.
Razvoj spletne rešitve za upravljanje pametne hiše
Jan Klavdij Lešnik Turk, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je opisan razvoj spletne rešitve za upravljanje pametne hiše. Naročnik nam je zaupal del razvoja spletne strani, medtem ko smo sami naredili aplikacijo za pametne telefone. Spletno rešitev smo naredili v štirih fazah: postavitev spletne strani, razvoj prototipa, razvoj končne rešitve, oblikovanje spletne strani. Za ogrodje spletne strani smo uporabili Wordpress. Pri razvoju prototipa smo uporabili PHP, Javascript in SQL. V razvoju končne rešitve smo nadgradili uporabniški vmesnik in rešitev povezali z oddaljenim strežnikom. Na koncu smo namestili še temo za spletno stran. Spletna rešitev je torej moderna, odzivna in prijazna uporabniku.
Ključne besede: php, html, css, Spletna stran, Wordpress, Javascript
Objavljeno: 23.12.2020; Ogledov: 79; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

7.
Uvedba elektronskega dokumentnega sistema na Slovenskem regionalno razvojnem skladu
Jana Stojanović, 2020, diplomsko delo

Opis: Digitalizacija je večfazni proces pretvarjanja fizičnih dokumentov v digitalno obliko, kar je nujno potrebno za optimizacijo delovnih procesov. Namen teoretičnega dela diplomske naloge je bil opredeliti prednosti elektronskega upravljanja z gradivom in predstaviti postopke digitalizacije ter varne hrambe dokumentarnega gradiva, pogoje za pravno veljavnost dokumentov in raziskati področja zakonodaje, ki regulirajo proces. Namen praktičnega dela pa je bil študija primera in izvedba raziskave med zaposlenimi na Slovenskem regionalno razvojnem skladu. V delu smo predstavili postopke upravljanja z dokumentarnim gradivom na SRRS, prikazali pomanjkljivosti obstoječega sistema in predlagali rešitve, ki bi jih SRRS lahko integriral v svoje delovne procese. V delu smo opredelili tudi zakonodajne zahteve postopka digitalizacije. Izdelali smo analizo prednosti, slabosti, nevarnosti in priložnosti obstoječega ter prihodnjega dokumentnega sistema, kar pomeni, da smo opredelili ključne prednosti in slabosti obstoječega sistema ter navedli priložnosti in tveganja, ki bi jih bilo potrebno upoštevati pri razvoju dokumentnega sistema. Predstavili smo postopke digitalizacije ter varne hrambe dokumentarnega gradiva, pogoje za pravno veljavnost dokumentov in raziskali področja zakonodaje, ki regulirajo proces. Prav tako smo predstavili potek priprave in sprejema notranjih pravil ter zahteve, ki jih morajo pravila opredeliti.
Ključne besede: digitalizacija, dokumentarno gradivo, dokumenti, prednosti, rešitve
Objavljeno: 23.12.2020; Ogledov: 59; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

8.
Pogledi ljudi na izobraževanje in izobraženost
Sandra Bundalo, 2020, diplomsko delo

Opis: Kakovost življenja je odvisna od prirojenih in pridobljenih sposobnosti, na katere imajo posamezniki različen pogled. Temeljni pogoj za uspešen razvoj posameznika je zdrav organizem. Človekova osebnost se razvije pri procesu vzgoje, s katero je prepleteno izobraževanje. Poznamo različne vrste izobraževanja in različne izobraževalne programe. Bistvo vsega pa je, da ta proces prinaša pozitivne spremembe v človekovem življenju in vedenju. Glede na stopnjo izobrazbe se razlikujejo tudi stopnje zaposlenosti in različne ovire v osebnem ter v poklicnem razvoju. Vse to pa posledično vodi do socialne neenakosti in posledično stigmatizacije.
Ključne besede: izobraževanje, izobrazba, zaposlenost, zdravje, stigmatizacija
Objavljeno: 23.12.2020; Ogledov: 70; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (792,10 KB)

9.
Vpliv team-buildinga na zadovoljstvo zaposlenih v podjetju janus trade,d.o.o.
Lea Gregorin, 2020, diplomsko delo

Opis: Obravnavali smo vpliv team-buildinga na zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Janus Trade, d.o.o. Obiskovanje programov team-building se je izkazalo kot pomemben dejavnik pri zagotavljanju zadovoljstva zaposlenih. V teoretičnem delu smo najprej opredelili pojem zadovoljstvo pri delu, kaj pomeni in kdaj je pravzaprav posameznik zadovoljen pri delu. Potem smo opredelili tim in timsko delo. Prikazali smo, kako je sestavljen tim, razvoj in oblikovanje tima in opredelili timske vloge. Na koncu pa smo opredelili team-building. Predstavili smo vrste team-buildingov, prednosti in slabosti, dotaknili smo se tudi današnje realnosti in ugotavljali, ali so virtualni team-buildingi nova realnost, ter na koncu tudi predstavili potek programov team-building. V empiričnem delu smo z anketnim vprašalnikom ugotavljali, kako pogosto podjetje, ki smo ga izbrali, organizira programe team-building, kakšne oblike izbirajo, kako ti programi vplivajo na medsebojne odnose zaposlenih in razvoj tima ter kakšno je splošno zadovoljstvo zaposlenih v podjetju. Ob koncu smo na osnovi empiričnega dela odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja in potrdili oziroma ovrgli postavljene hipoteze. Navedli smo tudi nekaj priporočil, ki bi podjetju še dodatno pomagala pri izboljšanju zadovoljstva zaposlenih in izbiri pravilnih oblik programov team-building. Ugotovili smo, da so zaposleni v podjetju po izvedbi programov team-building v veliki večini bolj motivirani za delo, njihova produktivnost se zviša, bolje se razumejo s svojimi sodelavci in bolj so povezani. Izvajanje programa team-building, v tem primeru zabavnega, vpliva na splošno zadovoljstvo v podjetju, zaposleni pa imajo do izvajanja teh programov zelo pozitiven odnos. Večino izmed teh odgovorov smo tudi pričakovali. Postavili smo hipoteze, da team-building vpliva na zadovoljstvo zaposlenih, da obstaja povezanost med udeležbo na team-buildingu in zadovoljstvom na delovnem mestu, da team-building pozitivno vpliva na medsebojne odnose zaposlenih in da med zaposlenimi v režiji in operativi obstajajo značilne razlike glede mnenja, ali jim team-building omogoča osebnostni in strokovni razvoj. Potrdili smo prvo hipotezo, da team-building vpliva na zadovoljstvo zaposlenih, in tretjo, da team-building pozitivno vpliva na medsebojne odnose zaposlenih. Preostalih dveh hipotez nismo mogli potrditi. Rezultati pa bi bili verjetno drugačni, če bi imelo podjetje več zaposlenih, kar pomeni večji vzorec anketirancev. Menimo, da se podjetje odloča za pravilno obliko team-buildinga, ki je v tem primeru zabavni team-building, saj iz rezultatov vidimo, da pozitivno vpliva na zaposlene in ima dejanski učinek pri zadovoljstvu in medsebojnih odnosih. Na splošno so zaposleni v podjetju zadovoljni, kar je spodbudno. Podjetje bi lahko poleg zabavne oblike delavnic dodalo še izobraževalni program, ki bi vplival na osebnostni in strokovni razvoj zaposlenih, vendar morajo spremljati, ali bo še vedno enak učinek na zaposlene. Ne želimo si seveda, da bi podjetje spremenilo vrsto izbora programa team-building in s tem povzročilo, da zaposleni ne bi bili zadovoljni oziroma izobraževanja ne bi dobro sprejeli.
Ključne besede: team-building, zadovoljstvo zaposlenih, tim, zaposleni
Objavljeno: 14.12.2020; Ogledov: 75; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

10.
Vpliv identitete organizacije na prodajo poslovnih daril
Petra Mohar, 2020, diplomsko delo

Opis: Vsaka organizacija se pozicionira na trgu skozi tržno komunikacijo. Pri tem uporabljajo tudi vidne simbole, s katerimi želijo izraziti svojo identiteto. Del te identitete organizacije izkazujejo tudi s pomočjo promocijskih in poslovnih daril. Namen diplomskega dela je bil raziskati, kakšen vpliv ima identiteta organizacije na prodajo, za kakšen tip daril se kupci največ odločajo in ali so odločitve povezane s cenami ali z njihovo identiteto. Diplomsko delo je podalo vpogled v poslovno strategijo organizacije, ki se ukvarja s prodajo daril, kako lahko pomagajo kupcem izraziti identiteto. V teoretičnem delu so bili proučevani identiteta organizacije, njene dimenzije in dejavniki, ki vplivajo nanjo. Vidik poslovnega komuniciranja se je proučeval skozi poslovni komunikacijski proces s poudarkom na eksternem komuniciranju in vplivu oziroma moči komunikacije skozi poslovna darila. Raziskovalni del diplomskega dela je bil izveden v organizaciji, ki trži izdelke, namenjene poslovnemu obdarovanju. Analizirani so bili članki, ki se nanašajo na obdarovanje, predvsem protokolarno, in na prodajo obravnavane organizacije. Raziskava je pokazala, da v organizaciji prodajo največ izdelkov z logotipom. Majhen delež prodaje je z izdelki brez logotipa in z izdelki za individualno obdarovanje. Pri obdarovanju je treba pogledati na darilo širše, z več vidikov, kot so izvor darila, njegova vsebina, vrednost in kdo je prejemnik.
Ključne besede: organizacijska identiteta, poslovno komuniciranje, komunikacijski kanali.
Objavljeno: 14.12.2020; Ogledov: 73; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (530,35 KB)

Iskanje izvedeno v 0.82 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici