SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 4904
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
VAROVANJE OKOLJA V SLOVENSKI VOJSKI IN IMPLEMENTACIJA STANDARDA SIST ISO 14001
Rok Magaš, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V današnjih časih okoljevarstvena ozaveščenost predstavlja pomemben del organizacijske kulture v podjetjih in organizacijah, ki zasledujejo dolgoročno strategijo družbene odgovornosti. Tako tudi v Slovenski vojski posvečajo čedalje večji pomen tematiki varovanja okolja, saj se zavedajo, kako pomembna je skrb in ohranjanje okolja za zagotavljanje kakovostnega življenja za prihodnje generacije. Varovanje okolja opredeljujejo tako slovenski zakoni in predpisi, kot tudi doktrina, principi in politike zveze NATO za varovanje okolja in ravnanje z odpadki. V diplomski nalogi analiziramo trenutno stanje in podajamo nekaj priporočil za bodoče izboljšave. Najprej smo pregledali ustrezno literaturo in definirali vprašalnik, s katerim smo zbrali mnenja zaposlenih. S pomočjo rezultatov ankete smo poiskali odgovore na tri raziskovalna vprašanja, ki so se nanašala na ustreznost izvajanja okoljevarstvene politike, prisotnost mehanizmov za njeno stalno izboljševanje in skladnost s standardom SIST ISO 14001:2015. Anketa je pokazala, da je izobraževanje zaposlenih ustrezno in da se zaposleni dobro zavedajo problemov, povezanih z varovanjem okolja. Slovenska vojska upošteva predpisano zakonodajo, vendar pa okoljevarstveni program ne vsebuje mehanizmov za stalno izboljševanje, kar prestavlja največjo pomanjkljivost pri doseganju skladnosti z zahtevami standarda SIST ISO 14001:2015. Na podlagi naše raziskave predlagamo, da Slovenska vojska dopolni svoj okoljevarstveni program s postopki za stalno izboljševanje in nato zaprosi za pridobitev certifikata SIST ISO 14001:2015.
Ključne besede: Varovanje okolja, Slovenska vojska, standard SIST ISO 14001, okoljevarstveni management
Objavljeno: 17.07.2017; Ogledov: 23; Prenosov: 4
.pdf Polno besedilo (1,84 MB)

2.
Ravnanje s komunalnimi odpadki v občini Cerknica
Tina Petrič, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo opisali problem ravnanja s komunalnimi odpadki v občini Cerknica, saj so za človeštvo odpadki velik problem. Problem nastane, ker je odpadkov vse več in nekateri ljudje z odpadki ne ravnajo pravilno.
Ključne besede: - Komunalni odpadki, - zakonodaja, - Komunalno podjetje Cerknica, - občina Cerknica.
Objavljeno: 17.07.2017; Ogledov: 23; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo (1,14 MB)

3.
Vpliv oblike zaposlitve na zadovoljstvo zaposlenih v podjetju X
Yevgeniya Butkeyeva, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V sodobnem svetu se vse več podjetij zaveda, da se ključ do uspešnega poslovanja skriva v ljudeh, oziroma v zadovoljstvu zaposlenih pri opravljanju delovnih nalog. Zagotavljanje ustreznih pogojev dela, vzpostavljanje in ohranjanje dobrih odnosov, spoštljivo komuniciranje ter skrb za ostale dejavnike zadovoljstva je najkompleksnejša naloga vodstva. V diplomskem delu z naslovom »Vpliv oblike zaposlitve na zadovoljstvo zaposlenih v podjetju X« smo proučevali zadovoljstvo zaposlenih preučevanega podjetja X ter ugotavljali, ali ima res oblika zaposlitve vpliv na zadovoljstvo zaposlenih pri delu. V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili pojem zadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu z vidika različnih avtorjev, definicije katerih se med seboj povezujejo in dopolnjujejo. Opisali smo tudi ključne dejavnike, ki imajo pomemben vpliv na zadovoljstvo ljudi pri delu in sicer: delovne naloge, delovni čas, plača, medsebojni odnosi na delovnem mestu, delovne razmere in pogoji dela, dodatno izobraževanje, pohvale in kritike ter način vodenja. Tekom teoretičnega dela diplomske naloge smo predstavili različne oblike zaposlovanja v slovenskih podjetjih ter podrobneje opisali dve vrsti zaposlitve, ki prevladujeta v preučevanem podjetju X: redno delo preko pogodbe za nedoločen čas ter delo preko napotnice študentskega servisa. Na koncu prvega dela diplomske naloge smo podrobno predstavili preučevano podjetje X, navedli glavne dejavnosti podjetja, opisali organizacijo podjetja X, ter navedli na kakšen način podjetje X pridobiva sredstva za opravljanje svoje dejavnosti. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika, ki ga je izpolnilo 45 anketirancev ter na podlagi teoretičnih spoznanj, raziskovali stopnjo zadovoljstva zaposlenih podjetja X ter vpliv oblike njihove zaposlitve na splošno zadovoljstvo pri delu. Spoznali smo, da so zaposleni preučevanega podjetja v povprečju najbolj zadovoljni z delovnim časom, kljub temu, da so izrazili željo, da bi imeli prilagodljiv delovni čas, zadovoljni so tudi z obliko zaposlitve ter z delovnimi nalogami, najmanj pa zadovoljni s spodbujanjem in navduševanjem zaposlenih ter z vodstvom preučevanega podjetja X. Upoštevajoč srednje vrednosti zadovoljstva z različnimi dejavniki ter povprečno oceno splošnega zadovoljstva anketirancev, smo ugotovili, da se odgovori anketirancev na posamezna vprašanja, glede na obliko njihove zaposlitve, bistveno ne razlikujejo, kar pomeni, da oblika zaposlitve nima pomembnega vpliva na zadovoljstvo zaposlenih preučevanega podjetja X. Na osnovi spoznanj smo vodstvu podjetja X predlagali, da preuči morebitne možnost uvedbe prilagodljivega delovnega časa, kar bi, glede na izraženo željo anketirancev, pozitivno vplivalo na njihovo zadovoljstvo na delovnem mestu. Upoštevajoč odgovore zaposlenih, bi bilo smiselno razmisliti tudi o možnostih dodatnih izobraževanj, saj kar polovica anketirancev meni, da za opravljanje svojega dela potrebujejo nova znanja. Več predlogov za izboljšave smo navedli na koncu diplomskega dela.
Ključne besede: zadovoljstvo pri delu, dejavniki zadovoljstva, merjenje zadovoljstva, oblike zaposlitve, podjetje X
Objavljeno: 10.07.2017; Ogledov: 49; Prenosov: 6 
(1 glas)
.pdf Polno besedilo (1,95 MB)

4.
Trajnostna mobilnost – študija primera študentov in zaposlenih UM Fakultete za organizacijske vede
Dejan Kic, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Trajnostna mobilnost je mobilnost, kjer je glavni cilj zadovoljevanje človekovih potreb po mobilnosti na okolju prijazen način. Osebno vozilo zamenjuje hoja, kolesarjenje ali javni prevoz. Z namenom preveriti stanje glede trenutnih mobilnostnih navad in pripravljenost na spremembe mobilnostnih navad v prihodnosti anketirancev na Univerzi Maribor, Fakulteti za organizacijske vede (UM FOV) v Kranju, smo izvedli anketo med študenti in zaposlenimi. Anketo, ki je bila v elektronski in pisni obliki, smo zasnovali v tri sklope. Prvi sklop vprašanj nam je podal osnovne podatke o anketirancih. Z drugim sklopom vprašanj smo pridobili podatke o trenutnih mobilnostnih navadah anketirancev in podatke za izračun ogljičnega odtisa (povzročenega z osebnim vozilom) gospodinjstev anketirancev. S tretjim sklopom vprašanj pa smo pridobili podatke o pripravljenosti anketirancev na spremembe mobilnostnih navad v prihodnosti. Pridobljene podatke smo predstavili s pomočjo opisne statistike, izračunali smo ogljični odtis in s pomočjo X2 testa testirali povezanost spremenljivk (spol, starost, izobrazba, okolje in status) s trenutnimi mobilnostnimi navadami in pripravljenostjo na spremembe v prihodnosti. Ugotovili smo, da imajo trenutne mobilnostne navade slab vpliv na okolje, kar smo potrdili z izračunanim ogljičnim odtisom anketiranih gospodinjstev. Poleg tega smo ugotovili, da je, kljub pripravljenosti anketirancev na spremembe mobilnostnih navad v prihodnosti, ozaveščenost o pomenu trajnostne mobilnosti premajhna. Če želimo našim zanamcem zapustiti okolje, ki bo še primerno za normalno življenje, se moramo usmeriti v trajnostno mobilnost in se o njej ozavestiti.
Ključne besede: varovanje okolja, trajnostna mobilnost, navade, ogljični odtis
Objavljeno: 28.06.2017; Ogledov: 30; Prenosov: 7
.pdf Polno besedilo (1,46 MB)

5.
Nagrajevanje zaposlenih v finančnem podjetju
Tina Zadnikar, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Nagrajevanje zaposlenih je v sodobnem svetu in današnjem času velik izziv za vsako organizacijo. Kako naj uspešen vodja oziroma menedžer pravično nagradi in s tem posledično motivira svoje zaposlene? To vprašanje tare vse številnejše organizacije, v obdobju recesije pa je ta izziv še toliko večji. Pomanjkanje sredstev je nagrajevanje zelo otežilo. Delodajalci iščejo rešitve, kolikor jih lahko, kljub temu pa podjetja propadajo, veliko se jih znajde v stečaju. Podjetja brez težav so redka, večina se jih srečuje s težavami, kako vsak mesec zagotoviti sredstva za plače zaposlenih, kako preživeti na trgu, kako najti izhod iz krize. Bojevanje z osnovnim preživetjem zmanjšuje možnosti za nagrajevanje zaposlenih. Vendar kljub temu nagrajevanja ne bi smeli zanemariti, saj je to eden od dejavnikov, ki v kolektiv prinaša zadovoljstvo in motiviranost, posledično pa povečuje uspešnost podjetja. Številne analize so pokazale, da zaposlenih ne motivira samo denarna nagrada, temveč obstaja še mnogo drugih dejavnikov, s katerimi lahko nagradimo posameznike in z njimi dvignemo motiviranost ter zadovoljstvo. Anketa je pokazala, da so nagrado pomenili in bili visoki motivacijski dejavniki tudi uporaba službenega vozila, službenega telefona, počitniških nastanitev podjetja, napredovanje na višji položaj, dobri medsebojni odnosi, priznanje ali samo pohvala od nadrejenega. Nekaj od teh motivacijskih dejavnikov imajo podjetja še vedno na voljo, in teh nagrad, ki nimajo velikih finančnih posledic, bi morala podjetja pogosteje izkoriščati. Pohvala ali priznanje delavcu za podjetje ne pomeni porabe finančnih sredstev, pri zaposlenem pa lahko sproži zadovoljstvo, občutek pripadnosti in predanosti, še večjo motiviranost za delo, posledično pa tudi boljšo delovno učinkovitost.
Ključne besede: Nagrajevanje, nagrade, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija zaposlenih
Objavljeno: 23.06.2017; Ogledov: 39; Prenosov: 13
.pdf Polno besedilo (1,61 MB)

6.
Analiza procesa izdelave e-lekcije pri predmetu Matematika v učnem okolju Moodle
Primož Meglič, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V tem diplomskem delu je predstavljena analiza uporabe spletnega orodja Lekcija v učnem okolju Moodle za potrebe poučevanja matematike na Fakulteti za organizacijske vede (FOV) Univerze v Mariboru. Na osnovi analize samega orodja in primerov dobrih praks, smo pripravili tri lekcije za dodatno pomoč pri učenju matematičnega poglavja Algebra. Lekcije, kot pomoč pri učenju za prvi kolokvij, smo objavili v spletni učilnici za študente 1. letnika univerzitetne smeri, kamor smo dodali tudi forum za sporočanje morebitnih napak in ostalih komentarjev. Za evalvacijo lekcij smo pripravili anketni vprašalnik, na katerega so študentje odgovarjali ob koncu predavanj in vaj za predmet Matematika. Ugotovili smo, da je lekcija sicer primerno orodje za poučevanje matematike, vendar pa lekcije za dodatno pomoč niso doprinesle k boljšemu rezultatu na kolokviju.
Ključne besede: E-študij, Moodle, Lekcija, Matematika
Objavljeno: 22.06.2017; Ogledov: 70; Prenosov: 15
.pdf Polno besedilo (1,87 MB)

7.
Absentizem v trgovskem podjetju x
Slavica Đukić, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetja se morajo zavedati, da je njihova uspešnost odvisna predvsem od zadovoljnih in zdravih zaposlenih. Odgovornost za kreiranje primernega delovnega okolja je na podjetjih. Če bodo zaposleni čutili, da podjetje, v katerem so zaposleni, za njih skrbi, mu bodo s svojim delom to skrb povrnili. V nasprotnem primeru pa bodo na različne načine izražali svoje nezadovoljstvo, v večini primerov z odsotnostjo z dela. V teoretičnem delu diplomskega dela smo predstavili vrste, vzroke, posledice in ukrepe za zmanjševanja absentizma. Primerjali smo tudi zdravstveni absentizem v Sloveniji z drugimi državami Evropske unije. V empiričnem delu smo analizirali podatke absentizma v trgovskem podjetju X, med letoma 2010 in 2013. Najprej smo poskušali ugotoviti, kolikšna je stopnja absentizma v podjetju, saj se v njem še niso ukvarjali s to problematiko. Poskušali smo ugotoviti vzroke za izostajanje od dela. V nadaljevanju smo na osnovi rezultatov raziskave podali predloge za izboljšanje dejanskega stanja.
Ključne besede: absentizem, zdravstveni absentizem, zaposleni, podjetja, zadovoljstvo
Objavljeno: 22.06.2017; Ogledov: 52; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (1022,63 KB)

8.
Uvedba celovite programske rešitve microsoft dynamics nav2013r2
Žiga Jamnik, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu so predstavljene celovite programske rešitve, njihovi začetki in njihove značilnosti. Predstavljen je projekt uvedbe celovite programske rešitve v organizacijo, na kaj mora biti ta pozorna in kritični dejavniki uspeha uvedbe. V praktičnem delu diplome je predstavljeno podjetje, v katerega je bila uvedena programska rešitev Microsoft Dynamics Nav, podrobnejši pregled izvoza iz EXIM rešitve in uvoz podatkov v MS Dynamics Nav, ki je ključen za uspešno uvedbo. Naredili smo analizo obstoječega stanja in prikazali, kaj organizacija pridobi z uvedbo. Na koncu diplomske naloge smo analizirali mnenja prodajnega referenta in regionalnega vodje prodajnih področij o novo uvedeni ERP rešitvi.
Ključne besede: Celovite programske rešitve, Poslovni informacijski sistem, Microsoft Dynamics Nav, Uvedba, Uvoz podatkov
Objavljeno: 22.06.2017; Ogledov: 29; Prenosov: 2
.pdf Polno besedilo (4,61 MB)

9.
Vpliv barve embalaže na nakup
Ana Marija Šprohar, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Vpliv barve embalaže na izbiro izdelka ni zanemarjujoč. Človek je v prvi vrsti vizualno bitje, posledično vzpostavi stik z izdelkom v prvi vrsti prek vizualne podobe. Ravno zato mora izdelek vzbuditi pri njemu pozornost in ustvariti željo po nakupu. Pri tem igra barva embalaže veliko vlogo. Diplomska naloge je sestavljena iz dveh delov. Prvi del je teoretični del, kjer smo raziskovali pomen barve in njen vpliv na različna področja človeškega življenja. Sledi predstavitev pomena embalaže, ki s svojo sporočilnostjo vpliva na odločitev o nakupu in predstavitev funkcij embalaže. Predstavljen je pojem potrošnika in njegov proces nakupnega odločanja ter dejavniki ki vplivajo na ta proces. V teoretičnem delu naloge je predstavljeno kar nekaj trditev raznih avtorjev o pomembnosti barve pri zaznavanju izdelka. Drugi del diplomske naloge pa je raziskovalni del, kjer smo ugotovili ali barva pomembno vpliva na odločitev/nakup sledečih izdelkov: čokolada, piškoti, bonboni in sok. Opazovali smo preizkušanje navedenih izdelkov na naključno izbranem vzorcu 30 naključnih potrošnikov v trgovini Mercator, d.d. Ljubljana. Ugotovili smo, da barva embalaže velik vpliv pri procesu odločanja za nakup izbranih artiklov. Tega dejstva se zavedajo tudi oblikovalci embalaže, zato se pri izdelavi embalaže obrnejo na zunanje izvajalce – strokovnjake za izdelavo embalaže. Sami oblikovalci embalaže ugotavljajo, da se potrošniki v veliki meri odločajo za nakup določenega artikla na podlagi barve embalaže.
Ključne besede: Barva, embalaža, zaznavanje, izdelek, porabnik.
Objavljeno: 22.06.2017; Ogledov: 31; Prenosov: 3
.pdf Polno besedilo (1,35 MB)

10.
Pomen marketinga v prodaji nepremičnin
Tamara Ćuk, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Dandanes je potreba po marketingu v nepremičninskem podjetju močno narastla. Prepoznati potrebe, želje in pričakovanja potencialnih kupcev so bistvenega pomena za uspešnost podjetja. Ta nam omogoča, da se osredotočimo ravno na te dejavnike in lastnosti ter posežemo na čustveno ravnem posameznika. Tako jih lahko prepričamo, da je ravno naše nepremičninsko podjetje tisto, katero jim bo omogočilo, da se vselijo v svoj sanjski dom, poslovne prostore itd. Marketing je zelo razširjen pojem in danes predstavlja velik del uspeha posameznim podjetjem, organizacijam in prav tako tudi posameznikom. Z marketingom lahko dosežemo višjo uspešnost na področju prodaje in prepoznavnosti. V diplomski nalogi smo predstavili pojme nepremičnina, marketing in marketing v nepremičninskem podjetju. Ugotovili smo, kateri marketinški prijemi so bistveni v nepremičninskem svetu in kako lahko s tem pripomoremo k izboljšavi na področju marketinga. Z anketo smo ugotavljali, kaj je po mnenju potencialnih kupcev najbolj pomembno pri prodaji in nakupu nepremičnine. Z izvedbo intervjuja zaposlene v podjetju PAK Invest d.o.o. pa smo pridobili konkreten vpogled v njihovo stališče glede marketinga v njihovem podjetju.
Ključne besede: nepremičnine, nepremičninski trg, ponudba, povpraševanje, potencialni kupci, marketing
Objavljeno: 09.06.2017; Ogledov: 86; Prenosov: 18
.pdf Polno besedilo (936,37 KB)

Iskanje izvedeno v 0.47 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici