| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 5155
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza podjetja Creaton See na podlagi temeljnih funkcij managementa
Martina Flere, 2020, diplomsko delo

Opis: Uspešnost podjetja je odvisna od več dejavnikov. Eden najpomembnejših je vsekakor vodilni manager in njegov način vodenja. Diplomsko delo prikazuje kako pomemben je način vodenja v podjetju in kakšna je njegova vloga predvsem v današnjih časih. Le-ti se hitro spreminjajo, skozi čas in gospodarski razvoj pa se spreminja tudi vloga managementa v podjetjih. Vloga vodje je v podjetju ključnega pomena saj s svojim znanjem, izkušnjami in prilagodljivostjo vpliva na uspešnost podjetja. Podjetje bi moral voditi tako, da zagotavlja razvoj in zadovoljne, motivirane zaposlene, ki bodo svoje delo z veseljem opravljali in bili ciljno usmerjeni. Novodobni managerji bi se morali zavedati, da se je miselnost zaposlenih zelo spremenila. Motivacija zaposlenih je ključnega pomena. Vsak vodilni manager bi se moral osredotočiti na to kaj motivira njegove zaposlene, da bodo postali lojalni in predani skupnim ciljem v organizaciji.
Ključne besede: planiranje, organiziranje, vodenje, kontrola, management
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 20; Prenosov: 0

2.
Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih v vrtcu
Katja Bernik, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo temelji na izvedeni empirični raziskavi v enem izmed gorenjskih vrtcev. Zanimalo nas je, v kolikšni meri so zaposleni motivirani in zadovoljni pri opravljanju dela. V teoretičnem delu diplomske naloge so pojasnjeni in teoretično opredeljeni pojmi motiv, motivacija in zadovoljstvo. V nadaljevanju smo namenili nekaj besed strukturam, dejavnikom in teorijam motivacije. Spoznali smo se tudi z vlogo vodje in možnostmi nagrajevanja. V empiričnem delu smo raziskovali stopnjo motiviranosti in zadovoljstva zaposlenih v vrtcu. Pridobljene rezultate smo analizirali. V okviru raziskave je bilo ugotovljeno, da so zaposleni, ki so izpolnili anketo v vrtcu, v 98 % motivirani za opravljanje svojega dela, ki vključuje predvsem skrb za otroke. Nemotivirana sta le 2 % zaposlenih. Motivirajo jih samostojnost in avtonomnost pri delu, možnost napredovanja in dobri medsebojni odnosi.
Ključne besede: Motivacija, zadovoljstvo, zaposleni, vrtec.
Objavljeno: 19.06.2020; Ogledov: 104; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

3.
Implementacija celovite programske rešitve v podjetje x
Mateja Krajnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Celovita programska rešitev je skupek povezanih posameznih programskih rešitev, ki jih podjetje potrebuje za celovito informacijsko podporo za opravljanje ključnih procesov. Na našem trgu je veliko podjetij, ki se ukvarjajo z različnimi dejavnostmi (prodaja, proizvodnja, storitve itd.), zato se neprestano razvijajo tudi nove celovite programske rešitve oziroma se nadgrajujejo in izboljšujejo že obstoječe. Celovita programska rešitev je dandanes nujna za poslovanje vsakega podjetja, in če le ta ni ustrezna ali ne zadovoljuje potreb podjetja, lahko podjetje zaradi tega izgublja čas in denar. Zato lahko predvidimo, da sta izbor in implementacija primerne celovite programske rešitve za podjetje izrednega pomena. Implementacija se začne že z izborom ustrezne rešitve, pri kateri pa morajo biti zadovoljena vsa pomembna merila, kot so cena, ustreznost, prilagodljivost, enostavnost uporabe in možnost oddaljene pomoči uporabnikom. V diplomskem delu analiziramo implementacijo celovite programske rešitve VASCO v manjše družinsko podjetje, ki se primarno ukvarja z izdelavo končnih izdelkov po naročilu. V nalogi najprej predstavimo teoretične osnove o celovitih programskih rešitvah, analiziramo obstoječe stanje v podjetju, potek implementacije rešitve od začetne faze izbora do uspešne uvedbe, ključne dejavnike pri implementaciji ter možnosti nadaljnjega razvoja.
Ključne besede: celovita programska rešitev, implementacija, uporabniki
Objavljeno: 18.06.2020; Ogledov: 56; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

4.
Pospeševanje prodaje v proizvodnem podjetju
Žan Grošelj, 2020, diplomsko delo

Opis: Ob poplavi informacij, razvoju novih izdelkov in tehnologij, ki smo jim priča na vsakodnevni ravni, samo oglaševanje podjetij in njihovih izdelkov oziroma storitev žal ne zadošča več. Uspešna podjetja poleg odlične kakovosti izdelkov, konkurenčnih cen, hitrih dobavnih rokov in klasičnega oglaševanja ponujajo še nekaj več, da obdržijo obstoječe, pridobijo nove kupce in da se še naprej razvijajo. Razvoj uspešnih podjetij temelji poleg vsega naštetega tudi na pospeševanju prodaje, ki je osrednja tematika diplomskega dela. V delu smo se osredotočali na pospeševanju prodaje v proizvodnem podjetju na medorganizacijskem trgu, ki smo jo preučili na primeru podjetja VistlerPlast, ki proizvaja izdelke in polizdelke iz plastičnih mas v Osrednjeslovenski regiji. Problem, ki ga zaznavamo, vidimo v občutno manjši prodaji malih proizvodnih podjetij od pričakovane. Zato smo si zadali cilj, da poiščemo odgovor na vprašanje, na kakšen način lahko proizvodno podjetje na medorganizacijskem trgu poveča in pospeši prodajo svojih izdelkov. Ugotovili smo, da so glavni dejavniki, ki vplivajo na izbor dobavitelja zanesljivost, sodobna proizvodna linija in sodelovanje pri razvoju novih izdelkov s strani dobavitelja. Opredelili smo položaj podjetja VistlerPlast glede na konkurenco v Osrednjeslovenski regiji, s primerjanjem parametrov, ki imajo največji vpliv na izbiro določenega dobavitelja. Parametri so pokazali, da ima podjetje veliko konkurenčnih prednosti in le tri slabosti, ki so slabo oziroma nezadostno marketinško pojavljanje, ter nabavna in prodajna moč. Skozi teoretični in empirični del smo tako pridobivali odgovore na naša zastavljena vprašanja, na koncu pa smo v zaključni fazi diplomskega dela podali rešitve, kako s pomočjo pospeševanja prodaje podjetje izboljša svoje poslovne rezultate.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, medorganizacijski trgi, marketing, nabavno poslovanje.
Objavljeno: 18.06.2020; Ogledov: 46; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

5.
Vpliv bohinjskega turizma na okolje
Maja Smukavec, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se je ugotavljalo, kako turizem v Bohinju vpliva na okolje. Predstavljen je glavni razlog, zakaj ljudje premalo uporabljajo javni prevoz ter druge možnosti, ki ljudi najbolj privabljajo v Bohinj, in kakšne so možnosti izboljšave. Za ugotavljanje obstoječega stanja smo uporabili metodo s študijem domače in tuje literature. Za zbiranje podatkov smo uporabili metodo anketiranja. Pri analizi rezultatov ankete smo uporabili tudi opisno statistiko. V raziskavi je bilo ugotovljeno, da ljudje premalo uporabljajo javni prevoz, ker so slabe povezave in ker ni praktičen. Ljudi v Bohinj najbolj privabi narava. Ugotovljeno je bilo tudi, da turizem vpliva na okolje z emisijami iz avtomobilov in z večjo količino odpadkov ter negospodarno rabo vode. Možnosti izboljšave so predvsem v večji uporabi javnega prevoza, večji informiranosti obiskovalcev in v paketih namestitev, ki vključujejo brezplačni prevoz. Določeni odseki ceste bi lahko bili dovoljeni le za avtobus. Postavilo bi se lahko tudi več ekoloških otokov za ločeno zbiranje odpadkov.
Ključne besede: obremenjevanje, okolje, turizem, odpadki, zrak
Objavljeno: 18.06.2020; Ogledov: 37; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (457,44 KB)

6.
Percepcija posameznikov o kadrovskih agencijah
Katja Simendić, 2020, diplomsko delo

Opis: V Sloveniji poznamo več načinov zaposlitve, med katere spada tudi zaposlitev preko kadrovske agencije. Razlogi, da se podjetja odločajo za sodelovanje s kadrovskimi agencijami, so različni. Predvsem je glavni razlog, da se morajo podjetja prilagajati trgu dela, zaradi negotovih razmer in konkurence. Zato se podjetja odločajo za fleksibilne oblike zaposlovanja, kar jim omogočajo kadrovske agencije. Pomembno vlogo pri zaposlovanju preko kadrovske agencije predstavlja tudi percepcija posameznikov o kadrovskih agencijah. Posamezniki imajo namreč različna mnenja o kadrovskih agencijah, s poznavanjem le-tega lahko oblikujemo priporočila za izboljšanje dela kadrovskih agencij. V teoretičnem delu diplomskega dela smo preučili literaturo vezano na kadrovske agencije, delovanje kadrovskih agencij v mednarodnem okolju in Sloveniji. Zanimale so nas prednosti in slabosti sodelovanja s kadrovskimi agencijami za delodajalce in zaposlene ter zakonska ureditev kadrovskih agencij. Opisan je potek iskanja in selekcije kadrov ter spremembe na trgu dela. V raziskovalnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika preverjali mnenje posameznikov o kadrovskih agencijah in zadovoljstvo z delovnim mestom preko kadrovske agencije ter zaposlitvijo direktno preko podjetja. Rezultati raziskave so pokazali, da se posamezniki najbolj posvečajo iskanju zaposlitve direktno preko podjetja, kar dokazuje tudi hipoteza, da se posamezniki bolj želijo zaposliti direktno preko podjetja, kot zaposliti preko kadrovske agencije, katero smo tekom raziskave potrdili. Rezultati raziskave so tudi pokazali, da je med zaposlenimi direktno preko podjetja in zaposlenimi preko kadrovske agencije minimalna razlika med zadovoljstvom na delovnem mestu in, da zaposleni direktno preko podjetja nimajo v povprečju bolj negativnega mnenja o kadrovskih agencijah kot zaposleni preko kadrovske agencije, kar smo dokazali s tem, da smo drugo hipotezo ovrgli.
Ključne besede: kadrovska agencija, posameznik, zaposlitev
Objavljeno: 18.06.2020; Ogledov: 46; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

7.
Zavzetost in pripadnost zaposlenih v podjetju x
Elvira Beganović, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava zavzetost in pripadnost zaposlenih v podjetju x.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, pripadnost zaposlenih, uspeh podjetja.
Objavljeno: 18.06.2020; Ogledov: 23; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (965,16 KB)

8.
Spletna aplikacija za prevozno podjetje
Nejc Rudolf, 2020, diplomsko delo

Opis: Zaključno delo obravnava problem prevozniškega podjetja. To za svoje delovanje potrebuje veliko količino podatkov in stalno komunikacijo med zaposlenimi. Podatki se čez dan lahko večkrat spremenijo, to pa predstavlja glavno težavo za nemoteno delovanje delovnega procesa. Da ta teče brez zapletov, morajo uporabniki imeti možnost čim enostavnejšega spreminjanja obstoječih podatkov. Prav tako pa morajo imeti vpleteni v proces pregled nad vsemi spremembami, ki so jih naredili drugi uporabniki. V teoretičnem delu so podrobneje opisana vsa orodja, s katerimi je bila aplikacija izdelana, in orodja, ki bi v končni fazi omogočila implementacijo programa v produkcijo podjetja. Predstavljen je tudi način razvoja relacijskega modela baze podatkov. Največji poudarek pa je na predstavitvi komponent, ki jih vsebuje Oraclovo orodje za hiter razvoj Application Express. Opisani pa so tudi jeziki tretjih oseb, ki so lahko uporabljeni znotraj Application Expressa za izboljšanje delovanja izdelanih aplikacij. Praktični del poskuša rešiti omenjeno težavo z izdelavo aplikacije v Oraclovem orodju za hiter razvoj aplikacij, imenovanem Oracle Application Express. Poleg izdelave aplikacije pa so predstavljeni tudi postavitev Oraclove baze, izdelava entitetnega relacijskega diagrama in različni načini dobre prakse pri razvoju, kot so definiranje omejitev, kreiranje sprožilcev in še nekatere druge možnosti. V zaključku pa so predstavljene tudi možnosti za nadaljnji razvoj aplikacije.
Ključne besede: Oracle Application Express, vmesniki aplikacijskega programiranja, Oracle SQL Developer, SQL, PL/SQL
Objavljeno: 15.06.2020; Ogledov: 61; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (2,74 MB)

9.
Uvedba kontrole dostopa v športni dvorani Planina
Uroš Vidic, 2020, diplomsko delo

Opis: Športna dvorana Planina je na področju vrat ter ključavnic še v enakem stanju kot v času izgradnje. Vsa vrata so stara, lesena, z vgrajenimi mehanskimi ključavnicami in vsa odpira generalni ključ. V zaključni nalogi se bomo zaradi zastarelosti tehnologije in predvsem zaradi posebnih razlogov ter problemov, ki jih bomo omenili v nadaljnjih poglavjih, posvetili tehnologiji kontrole dostopa. Pogledali si bomo teoretične značilnosti delovanja tehnologije, izbirali med različnimi vrstami, ki jih je moč najti na trgu, predstavili sestavne dele ter komponente takega sistema ter povezanost med njimi ter si pogledali ponudnike, ki so trenutno vodilni na slovenskem trgu. Primerjali bomo njihovo ponudbo ter na podlagi teh podatkov izbirali ponudnika, ki bo primeren za uvedbo ustrezne kontrole dostopa v naši športni dvorani.
Ključne besede: kontrola dostopa, RFID, ključavnica, športna dvorana
Objavljeno: 15.06.2020; Ogledov: 58; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (3,97 MB)

10.
Motivacija za izobraževanje zaposlenih v podjetju LOTRIČ meroslovje d.o.o.
Vesna Blažević, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo skušali ugotoviti, kako so zaposleni v podjetju LOTRIČ Meroslovje d. o. o., enota v Selcah, zadovoljni z obstoječimi izobraževanji, zakaj se ne udeležujejo izobraževanj, kaj jih motivira k udeležbi na izobraževanjih in katera so tista izobraževanja, ki bi se jih zaposleni z veseljem udeležili. Cilj vsake organizacije je motivirati svoje zaposlene, ki bodo z izobraževanjem doprinesli k izboljšanju poslovanja podjetja in tudi k osebnemu razvoju ter razvoju posameznikove motivacije. Za zbiranje podatkov in ugotavljanje obstoječega stanja smo uporabili metodo spletnega anketiranja. V raziskavi smo ugotovili, da so anketiranci pozitivno naravnani do izobraževanj. Večina anketiranih je zadovoljna z obstoječimi načini in njihovo ponudbo. Neustrezne vsebine izobraževanj in pomanjkanje časa so glavne ovire pri udeležbi na izobraževanjih. Sodelujoči so v raziskavi potrdili, da je izpopolnjevanje samega sebe zelo močan dejavnik motivacije za izobraževanje. Med anketiranci iz raziskovanega podjetja je prisotna želja po pridobivanju novih znanj in kompetenc. Zaposleni se strinjajo s trditvijo, da izobraženi zaposleni dvigujejo kulturo in konkurenčnost podjetja. Ugotovili smo tudi, da si poleg strokovnih vsebin, želijo tudi drugačnih, neformalnih izobraževanj, ki niso povezana s službo. Želijo si vsebin predvsem s področja osebne rasti, meditacije in informacijsko komunikacijske tehnologije.
Ključne besede: izobraževanje, motivacija, zaposleni, LOTRIČ Meroslovje d. o. o.
Objavljeno: 15.06.2020; Ogledov: 68; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

Iskanje izvedeno v 0.43 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici