SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 4878
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
MOTIVACIJA IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V OSNOVNI ŠOLI BREŽICE
Manja Ostrelič, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali temo motivacije in nagrajevanja zaposlenih na Osnovni šoli Brežice. Osredotočili smo se na to, ali imajo zaposleni občutek, da so dovolj motivirani s strani ravnateljice, kateri so tisti dejavniki, ki jih motivirajo pri samem delu in v kolikšni meri. Zanimalo nas je tudi kako na njihovo delo vplivajo nagrade in kakšen pomen pripisujejo posameznim vrstam nagrad. Pomembno je, da vodstvo šole ve, kako so s sistemom motiviranja in nagrajevanja zaposleni zadovoljni, saj bodo le z učinkovitim sistemom lahko uspešno dosegli cilje, ki so si jih zadali. Zadovoljni in motivirani delavci bodo vsekakor bolje in z več vneme opravljali vsakodnevne naloge. Se pa seveda sistemi motiviranja in nagrajevanja razlikujejo od organizacije do organizacije. Zato je treba najti neko optimalno rešitev, da ne prihaja do negativnih posledic, kot so nezadovoljstvo, pomanjkanje motivacije, slabši odnosi in ne nazadnje tudi odhod kadrov iz organizacije. Cilj diplomskega dela je spoznati motivacijo in sisteme nagrajevanja, ter ugotoviti, v kolikšni meri vplivajo na zaposlene in njihovo vsakodnevno delo. V teoriji smo preučili motivacijske dejavnike, motivacijske teorije in sisteme plač in nagrad.
Ključne besede: motivacija, plače, nagrajevanje, Osnovna šola Brežice
Objavljeno: 06.03.2017; Ogledov: 30; Prenosov: 3
.pdf Polno besedilo (1,31 MB)

2.
Proces zaposlovanja kadrov v podjetju Wit b d.o.o.
Nina Kren, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Za doseganje ciljev podjetja je dober kader ključnega pomena. Načrtovanje, pridobivanje ter izbor primernega kadra je dolgotrajen postopek, zato morajo podjetja temu nameniti veliko pozornosti. Napačna izbira kandidata pripelje do veliko izgubljenega časa, truda in finančnih sredstev. Cilj vsakega podjetja je pridobiti zaposlene, ki bodo imeli znanje in izkušnje, saj bodo z omenjenimi lastnostmi učinkoviteje opravljali delo, s tem pa doprinesli k dobičku podjetja. Organizacije si morajo zagotoviti svoj obstoj na trgu, to pa lahko dosežejo samo z usposobljenimi kadri. Da bo podjetje uspešno, je potrebno dobro načrtovanje kadrov in vlaganje v razvoj kadrov. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo opredelili proces zaposlovanja. Natančneje smo predstavili postopek pridobivanja novih kadrov, postopek izbora z najpogosteje uporabljenimi metodami ter postopek končne izbire delavca. V empiričnem delu smo predstavili podjetje Wit B d.o.o., kjer smo analizirali proces zaposlovanja od pridobivanja novih kadrov do selekcije le–teh. Analizo smo izvedli s pomočjo intervjuja s kadrovsko službo in anketnega vprašalnika, ki smo ga razdelili med zaposlene v podjetju. Ugotovili smo, da se v podjetju večinoma poslužujejo zunanjega pridobivanja kadrov, in sicer s pomočjo zaposlitvenega portala. Zaposleni so zadovoljni s samim procesom zaposlovanja in so ocenili, da je v ustreznem časovnem okviru. Ugotovili smo tudi, da je fluktuacija v podjetju visoka iz nam neznanega razloga.
Ključne besede: kadri, pridobivanje kadrov, selekcija kadrov, intervju
Objavljeno: 06.03.2017; Ogledov: 21; Prenosov: 4
.pdf Polno besedilo (1,28 MB)

3.
Računalniško podprt razvoj magnetnega obeska
Jernej Klančnik, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Raziskava obravnava računalniško podprt razvoj konkretnega izdelka. Predstavljena so orodja − programski paketi in tipični formati datotek, ki so bili uporabljeni za razvoj magnetnega obeska. Kratko so opisane fizikalne lastnosti materialov, psihološki vpliv barv in fiziološki učinki plastike, magneta in vrvice. Magnetni obesek je bil pretežno oblikovan z orodjem Adobe Illustrator. Razvoj je trajal 3 mesece, investicija pa se je povrnila v približno dveh letih.
Ključne besede: računalniško podprto oblikovanje, psihologija barv, magnet, programi Adobe
Objavljeno: 23.02.2017; Ogledov: 35; Prenosov: 4
.pdf Polno besedilo (1,27 MB)

4.
Funkcionalne specifikacije aplikacije e-potni nalogi
Rok Božič, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Uporaba sodobne informacijske in komunikacijske tehnologije nam omogoča veliko možnosti in prihranek časa. Dandanes še vedno veliko podjetij piše potne naloge ročno, kar predstavlja veliko zapravljenega časa. Prav tako je potrebno vsak nalog in obračun potnega naloga podpisati, da gremo lahko na službeno pot. Po obračunu stroškov morajo vsi davčni zavezanci poročati nastale stroške FURS-u, znesek, ki ga je potrebno vrniti zaposlenemu, pa zabeležiti v program za plače. Cilj diplomskega dela je izdelava modula e-potni nalogi, ki reši vse omenjene zamudne procese. Modul sestavlja prijazen uporabniški vmesnik, ki je povezan z evidenco delovnega časa in modulom za potrjevanje vlog za potni nalog ter obračunom potnega naloga. Modul za potrjevanje nam omogoča potrjevanje kjerkoli in kadarkoli. Modul vsebuje tudi tri zavihke za pripravo plačilnih nalogov, temeljnice in obrazca za poročanje REK-1 obrazca. V diplomskem delu je najprej na kratko predstavljena zakonodaja potnih nalogov, sledi opis modulov, ki so povezani v našo rešitev. Osrednji prispevek predstavlja specifikacijo aplikacije, sledi pa še testiranje rešitve in zaključek.
Ključne besede: Potni nalogi, evidenca delovnega časa, potrjevanje dokumentov v delovnem toku, finančni izvozi
Objavljeno: 13.02.2017; Ogledov: 63; Prenosov: 6
.pdf Polno besedilo (2,39 MB)

5.
Povezava študentskega dela z učnim uspehom študenta
Tanja Mejić, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili študentsko delo in njegove oblike. Opisali smo prednosti in slabosti študentskega dela. Opredelili smo učni uspeh študenta in glavne dejavnike, ki vplivajo nanj. V raziskovalnem delu smo ugotavljali razliko v učnem uspehu med tistimi študenti, ki opravljajo študentsko delo, in tistimi, ki ga ne. Parametri, ki smo jih raziskovali, so bili povprečna ocena, prisotnost na predavanjih in vajah ter čas, ki ga študent nameni študiju. Rezultati raziskave so pokazali, da imajo študenti, ki opravljajo študentsko delo, višjo povprečno oceno. Študenti, ki delajo, so bolj prisotni na predavanjih in vajah kot tisti, ki ne delajo. V poprečju študenti, ki poleg študija delajo, posvetijo več ur na teden študiju, kot tisti, ki ne delajo.
Ključne besede: študentsko delo, učni uspeh, študij, študent
Objavljeno: 02.02.2017; Ogledov: 62; Prenosov: 9
.pdf Polno besedilo (1,03 MB)

6.
Zadovoljstvo zaposlenih v Zdravstvenem domu Ljubljana Vič
Tina Donko, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili, kako pomembno je zadovoljstvo zaposlenih. Želeli smo poudariti, da so kljub napredni tehnologiji, za uspešno opravljeno delo v zdravstvu še vedno ključni ljudje. Medicinske sestre s svojim vedenjem in delom ustvarjajo organizacijsko vzdušje, ki ga bolj kot v katerem koli drugem poklicu občutijo tudi pacienti. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu diplomskega dela se seznanimo z organizacijskim vzdušjem ter zadovoljstvom zaposlenih, z dimenzijami organizacijskega vzdušja, pri katerih se osredotočimo na medsebojno sodelovanje, možnosti za dodatno izobraževanje, pogoje dela, ter na poklicni razvoj oziroma rast kariere. Spoznamo motivacijo in dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo ter merjenje, načrtovanje, spreminjanje in ohranjanje organizacijskega vzdušja in zadovoljstva zaposlenih. Preučimo pomen, ki ga imata organizacijsko vzdušje in zadovoljstvo na uspešnost organizacije. V empiričnem delu smo preučevali zadovoljstvo medicinskih sester v Zdravstvenem domu Ljubljana Vič. Podatki so bili zbrani z anketnim vprašalnikom. Na podlagi analize dobljenih rezultatov smo ugotovili, da so medicinske sestre v povprečju enako zadovoljne, ne glede na stopnjo izobrazbe ali dolžino delovne dobe ter da so nekoliko bolj zadovoljne z medsebojnim sodelovanjem ter možnostmi za dodatno izobraževanje, nekoliko manj s pogoji dela in najmanj s poklicnim razvojem oziroma rastjo kariere. V zaključku diplomske naloge so podani predlogi za izboljšanje zadovoljstva posameznih dimenzij ter s tem splošnega zadovoljstva, ki vpliva na delovno uspešnost zaposlenih in posledično tudi na uspešnost organizacije.
Ključne besede: organizacijsko vzdušje, dimenzije organizacijskega vzdušja, zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, uspešnost
Objavljeno: 02.02.2017; Ogledov: 72; Prenosov: 17
.pdf Polno besedilo (1,00 MB)

7.
Mobilna aplikacija za zbiranje novic
Robert Levanič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je prikazan razvoj mobilne aplikacije za operacijske sisteme Android, ki zbere zadnje objavljene novice na več spletnih portalih, jih shrani v sezname in prikaže uporabniku razporejene po datumu nastanka. Za izdelavo aplikacije smo uporabili programsko orodje Android Studio, objektno orientirani programski jezik Java in označevalni jezik XML. Prikazana sta priprava na izdelavo rešitve in razvoj celotne aplikacije po korakih. Rešitev je bila testirana in prikazana s programskim orodjem Android Studio Emulator, ki simulira mobilno napravo na našem računalniku in nam tako omogoči lažji in hitrejši razvoj. V zaključku pa so prikazani tudi rezultati SWOT-analize.
Ključne besede: Android mobilna aplikacija, Android Studio, Java, XML, Zadnje novice
Objavljeno: 25.01.2017; Ogledov: 141; Prenosov: 17
.pdf Polno besedilo (1,38 MB)

8.
ELEKTRONSKI UČBENIK O CELOSTNI GRAFIČNI PODOBI
Maja Kuhar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Svet brez računalnika v današnjem času skoraj ne obstaja več. Prav tako se je z napredkom elektronske tehnologije spremenil tudi učni sistem. Namesto učnih gradiv v fizični obliki se vedno bolj uveljavljajo elektronska učna gradiva. V diplomskem delu želimo predstaviti izdelavo elektronskega učbenika na temo celostne grafične podobe. Ta bo namenjen vsem, ki svoje lastne ideje razvijajo v projekte ali podjetja, oziroma že obstoječim podjetjem, ki jim celostna grafična podoba ne prinaša želenih rezultatov in je zato potrebna sprememba. Namenjen bo tudi izvajalcem, torej grafičnim oblikovalcem, oglaševalskim agencijam in vsem sodelujočim pri izvedbi.
Ključne besede: E-izobraževanje, Elektronski učbenik, Večpredstavnost, Xerte Online Toolkits, Celostna grafična podoba »CGP«
Objavljeno: 25.01.2017; Ogledov: 117; Prenosov: 6
.pdf Polno besedilo (2,29 MB)

9.
VPELJAVA SPLETNEGA ORODJA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V NEPROFITNI ORGANIZACIJI
Željka Klisarić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Ob vsakodnevnih stikih, ki jih imamo, si težko zapomnemo vse o znancih, prijateljih, sodelavcih. Vse njihove kontakte, rojstne dneve, obletnice, kdaj in kam so nas vse povabili ali smo mi povabili njih. Pa vendar teh podatkov in informacij ne moremo zanemariti ali ne poznati, odnose moramo vzdrževati in jih ohranjati, zato si pomagamo na različne načine. Koledarji, opomniki, tabele, listki, zvezki ... Pa v poslovnem svetu? Popolnoma enako. Dejstvo je, da organizacije brez strank ne morejo poslovati. Poznati in zadovoljevati morajo njihove potrebe in želje. Vendar samo to ni dovolj, to lahko dela tudi konkurent. Da bi imeli tiste prave, zadovoljne in zveste stranke ter da bi pridobivali nove, moramo razvijati in negovati odnos z njimi. Pridobivanje in vodenje celovitih ter natančnih podatkov o vseh aktivnosti, vezanih na posamezno stranko, je velikokrat nemogoče. Tukaj se izkaže vrednost uspešnega upravljanja odnosov s strankami, uporaba rešitev CRM namreč omogoča podjetju pridobiti poglobljeno znanje o strankah in njihovo vrednost. In ne le vrednost, ki jo pridobijo iz finančnih podatkov iz bilanc, temveč tudi v smislu vseh vložkov v stranko, vseh prihodkov, ki so jih organizacije pridobile in bi jih lahko še pridobile od njih. Implementacija orodja za CRM je vse prej kot lahka, kar kažejo tudi raziskave o uspešnosti vpeljave, kjer so rezultati precej slabi. Gre za obširen projekt, ki zahteva veliko organizacijskega truda in vodenja. V diplomski nalogi smo predstavili koncept CRM. Na primeru Gospodarske zbornice Slovenije smo opisali vpeljavo spletno zasnovane tehnologije oziroma orodja za upravljanje odnosov s strankami. Na koncu smo vpeljavo orodja tudi analizirali. Ugotavljali smo prednosti, pasti, slabosti, priložnosti in razvoj orodja v prihodnosti. Vpeljava orodja v Gospodarski zbornici Slovenije je bila uspešna. Pozitivni rezultati, prednosti in koristi, ki jih je orodje organizaciji prineslo, pa zagotavljajo tudi nadaljnjo uporabo.
Ključne besede: CRM, upravljanje odnosov s strankami, intrix CRM, Gospodarska zbornica Slovenije
Objavljeno: 20.12.2016; Ogledov: 70; Prenosov: 12
.pdf Polno besedilo (875,26 KB)

10.
OPTIMIZACIJA DELOVNEGA PROCESA POPRAVILA VOZIL Z UPORABO METOD VITKOSTI NA PRIMERU PODJETJA KRAJNC D.O.O.
Matjaž Krajnc, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Vitka proizvodnja pripomore organizacijam na sami kakovosti, kakovosti dela in socialnih razmerjih, zato se vse več organizacij in podjetij odloča za vpeljevanje vitke proizvodnje. Prav tako smo se tudi mi odločili, da bomo z našo diplomsko nalogo pripomogli vpeljati vitko proizvodnjo v avtokleparsko in ličarsko podjetje Krajnc d.o.o. V diplomski nalogo smo s pomočjo strokovne literature v teoretičnem delu opisali samo vitko proizvodnjo, njene gradnike in njeno vpeljavo v organizacijo. V nadaljevanju smo opisali podjetje Krajnc d.o.o. in njegov delovni proces ter metode: metodo 6-S, 5x Zakaj in Pareto analizo, katere smo vpeljali v podjetje. V empiričnem delu pa predstavljamo omejitve, na katere smo naleteli pri samem raziskovanju, analize delovnih procesov in odstopanj po delovnih nalogah ter aktivnosti zaposlenih. Vse analize smo podprli z dokazi izboljšav in s samimi računskimi dokazi. Cilj diplomske naloge je bil povečati doseganje delovnih normativov, ki so predpisani s strani zavarovalnic. S pomočjo diplomske naloge smo povečali doseganje delovnih normativov in izboljšali odnose ter komunikacijo v podjetju, s čimer je vodstvo podjetja zelo zadovoljno. Tako je bil cilj diplomske naloge dosežen.
Ključne besede: • Optimizacija, • vitka proizvodnja, • metoda 5-S, 6-S, • 5x Zakaj, • Pareto analiza
Objavljeno: 16.12.2016; Ogledov: 92; Prenosov: 0

Iskanje izvedeno v 0.47 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici