SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 4900
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Nagrajevanje zaposlenih v finančnem podjetju
Tina Zadnikar, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Nagrajevanje zaposlenih je v sodobnem svetu in današnjem času velik izziv za vsako organizacijo. Kako naj uspešen vodja oziroma menedžer pravično nagradi in s tem posledično motivira svoje zaposlene? To vprašanje tare vse številnejše organizacije, v obdobju recesije pa je ta izziv še toliko večji. Pomanjkanje sredstev je nagrajevanje zelo otežilo. Delodajalci iščejo rešitve, kolikor jih lahko, kljub temu pa podjetja propadajo, veliko se jih znajde v stečaju. Podjetja brez težav so redka, večina se jih srečuje s težavami, kako vsak mesec zagotoviti sredstva za plače zaposlenih, kako preživeti na trgu, kako najti izhod iz krize. Bojevanje z osnovnim preživetjem zmanjšuje možnosti za nagrajevanje zaposlenih. Vendar kljub temu nagrajevanja ne bi smeli zanemariti, saj je to eden od dejavnikov, ki v kolektiv prinaša zadovoljstvo in motiviranost, posledično pa povečuje uspešnost podjetja. Številne analize so pokazale, da zaposlenih ne motivira samo denarna nagrada, temveč obstaja še mnogo drugih dejavnikov, s katerimi lahko nagradimo posameznike in z njimi dvignemo motiviranost ter zadovoljstvo. Anketa je pokazala, da so nagrado pomenili in bili visoki motivacijski dejavniki tudi uporaba službenega vozila, službenega telefona, počitniških nastanitev podjetja, napredovanje na višji položaj, dobri medsebojni odnosi, priznanje ali samo pohvala od nadrejenega. Nekaj od teh motivacijskih dejavnikov imajo podjetja še vedno na voljo, in teh nagrad, ki nimajo velikih finančnih posledic, bi morala podjetja pogosteje izkoriščati. Pohvala ali priznanje delavcu za podjetje ne pomeni porabe finančnih sredstev, pri zaposlenem pa lahko sproži zadovoljstvo, občutek pripadnosti in predanosti, še večjo motiviranost za delo, posledično pa tudi boljšo delovno učinkovitost.
Ključne besede: Nagrajevanje, nagrade, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija zaposlenih
Objavljeno: 23.06.2017; Ogledov: 8; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (1,64 MB)

2.
Analiza procesa izdelave e-lekcije pri predmetu Matematika v učnem okolju Moodle
Primož Meglič, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V tem diplomskem delu je predstavljena analiza uporabe spletnega orodja Lekcija v učnem okolju Moodle za potrebe poučevanja matematike na Fakulteti za organizacijske vede (FOV) Univerze v Mariboru. Na osnovi analize samega orodja in primerov dobrih praks, smo pripravili tri lekcije za dodatno pomoč pri učenju matematičnega poglavja Algebra. Lekcije, kot pomoč pri učenju za prvi kolokvij, smo objavili v spletni učilnici za študente 1. letnika univerzitetne smeri, kamor smo dodali tudi forum za sporočanje morebitnih napak in ostalih komentarjev. Za evalvacijo lekcij smo pripravili anketni vprašalnik, na katerega so študentje odgovarjali ob koncu predavanj in vaj za predmet Matematika. Ugotovili smo, da je lekcija sicer primerno orodje za poučevanje matematike, vendar pa lekcije za dodatno pomoč niso doprinesle k boljšemu rezultatu na kolokviju.
Ključne besede: E-študij, Moodle, Lekcija, Matematika
Objavljeno: 22.06.2017; Ogledov: 19; Prenosov: 3
.pdf Polno besedilo (1,87 MB)

3.
Absentizem v trgovskem podjetju x
Slavica Đukić, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetja se morajo zavedati, da je njihova uspešnost odvisna predvsem od zadovoljnih in zdravih zaposlenih. Odgovornost za kreiranje primernega delovnega okolja je na podjetjih. Če bodo zaposleni čutili, da podjetje, v katerem so zaposleni, za njih skrbi, mu bodo s svojim delom to skrb povrnili. V nasprotnem primeru pa bodo na različne načine izražali svoje nezadovoljstvo, v večini primerov z odsotnostjo z dela. V teoretičnem delu diplomskega dela smo predstavili vrste, vzroke, posledice in ukrepe za zmanjševanja absentizma. Primerjali smo tudi zdravstveni absentizem v Sloveniji z drugimi državami Evropske unije. V empiričnem delu smo analizirali podatke absentizma v trgovskem podjetju X, med letoma 2010 in 2013. Najprej smo poskušali ugotoviti, kolikšna je stopnja absentizma v podjetju, saj se v njem še niso ukvarjali s to problematiko. Poskušali smo ugotoviti vzroke za izostajanje od dela. V nadaljevanju smo na osnovi rezultatov raziskave podali predloge za izboljšanje dejanskega stanja.
Ključne besede: absentizem, zdravstveni absentizem, zaposleni, podjetja, zadovoljstvo
Objavljeno: 22.06.2017; Ogledov: 8; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo (1022,63 KB)

4.
Uvedba celovite programske rešitve microsoft dynamics nav2013r2
Žiga Jamnik, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu so predstavljene celovite programske rešitve, njihovi začetki in njihove značilnosti. Predstavljen je projekt uvedbe celovite programske rešitve v organizacijo, na kaj mora biti ta pozorna in kritični dejavniki uspeha uvedbe. V praktičnem delu diplome je predstavljeno podjetje, v katerega je bila uvedena programska rešitev Microsoft Dynamics Nav, podrobnejši pregled izvoza iz EXIM rešitve in uvoz podatkov v MS Dynamics Nav, ki je ključen za uspešno uvedbo. Naredili smo analizo obstoječega stanja in prikazali, kaj organizacija pridobi z uvedbo. Na koncu diplomske naloge smo analizirali mnenja prodajnega referenta in regionalnega vodje prodajnih področij o novo uvedeni ERP rešitvi.
Ključne besede: Celovite programske rešitve, Poslovni informacijski sistem, Microsoft Dynamics Nav, Uvedba, Uvoz podatkov
Objavljeno: 22.06.2017; Ogledov: 8; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (4,61 MB)

5.
Vpliv barve embalaže na nakup
Ana Marija Šprohar, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Vpliv barve embalaže na izbiro izdelka ni zanemarjujoč. Človek je v prvi vrsti vizualno bitje, posledično vzpostavi stik z izdelkom v prvi vrsti prek vizualne podobe. Ravno zato mora izdelek vzbuditi pri njemu pozornost in ustvariti željo po nakupu. Pri tem igra barva embalaže veliko vlogo. Diplomska naloge je sestavljena iz dveh delov. Prvi del je teoretični del, kjer smo raziskovali pomen barve in njen vpliv na različna področja človeškega življenja. Sledi predstavitev pomena embalaže, ki s svojo sporočilnostjo vpliva na odločitev o nakupu in predstavitev funkcij embalaže. Predstavljen je pojem potrošnika in njegov proces nakupnega odločanja ter dejavniki ki vplivajo na ta proces. V teoretičnem delu naloge je predstavljeno kar nekaj trditev raznih avtorjev o pomembnosti barve pri zaznavanju izdelka. Drugi del diplomske naloge pa je raziskovalni del, kjer smo ugotovili ali barva pomembno vpliva na odločitev/nakup sledečih izdelkov: čokolada, piškoti, bonboni in sok. Opazovali smo preizkušanje navedenih izdelkov na naključno izbranem vzorcu 30 naključnih potrošnikov v trgovini Mercator, d.d. Ljubljana. Ugotovili smo, da barva embalaže velik vpliv pri procesu odločanja za nakup izbranih artiklov. Tega dejstva se zavedajo tudi oblikovalci embalaže, zato se pri izdelavi embalaže obrnejo na zunanje izvajalce – strokovnjake za izdelavo embalaže. Sami oblikovalci embalaže ugotavljajo, da se potrošniki v veliki meri odločajo za nakup določenega artikla na podlagi barve embalaže.
Ključne besede: Barva, embalaža, zaznavanje, izdelek, porabnik.
Objavljeno: 22.06.2017; Ogledov: 7; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (1,35 MB)

6.
Pomen marketinga v prodaji nepremičnin
Tamara Ćuk, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Dandanes je potreba po marketingu v nepremičninskem podjetju močno narastla. Prepoznati potrebe, želje in pričakovanja potencialnih kupcev so bistvenega pomena za uspešnost podjetja. Ta nam omogoča, da se osredotočimo ravno na te dejavnike in lastnosti ter posežemo na čustveno ravnem posameznika. Tako jih lahko prepričamo, da je ravno naše nepremičninsko podjetje tisto, katero jim bo omogočilo, da se vselijo v svoj sanjski dom, poslovne prostore itd. Marketing je zelo razširjen pojem in danes predstavlja velik del uspeha posameznim podjetjem, organizacijam in prav tako tudi posameznikom. Z marketingom lahko dosežemo višjo uspešnost na področju prodaje in prepoznavnosti. V diplomski nalogi smo predstavili pojme nepremičnina, marketing in marketing v nepremičninskem podjetju. Ugotovili smo, kateri marketinški prijemi so bistveni v nepremičninskem svetu in kako lahko s tem pripomoremo k izboljšavi na področju marketinga. Z anketo smo ugotavljali, kaj je po mnenju potencialnih kupcev najbolj pomembno pri prodaji in nakupu nepremičnine. Z izvedbo intervjuja zaposlene v podjetju PAK Invest d.o.o. pa smo pridobili konkreten vpogled v njihovo stališče glede marketinga v njihovem podjetju.
Ključne besede: nepremičnine, nepremičninski trg, ponudba, povpraševanje, potencialni kupci, marketing
Objavljeno: 09.06.2017; Ogledov: 42; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (936,37 KB)

7.
Vloga dejavnikov kakovosti pri doseganju uspešnosti podjetja – študija primera Petrol d.d., Ljubljana
Janez Šifkovič, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V današnjem času je kakovost ključnega pomena za vsako podjetje, saj si podjetja s tem skušajo pridobiti nove kupce in hkrati povečati svoj tržni delež. Dobra kakovost storitev in izdelkov nam lahko prinese konkurenčno prednost. To slišimo skoraj vsak dan. Danes kakovost predstavljajo bolj kakovostne tehnologije kot tudi pregled in simplifikacija že znanih tehnologij. Hitreje in boljše želimo doseči z manj sredstvi. Petrol d. d. je v letih svojega delovanja veliko vložil v kakovost storitev ter izdelkov na prodajnih mestih. Namen diplomskega dela je ugotoviti, kje lahko Petrol d. d. izboljša storitev, ki jo ponuja na svojih prodajnih mestih. Ugotovitve smo dobili s pomočjo SERVQUAL analize, s katero smo prikazali, v katerih segmentih kakovosti podjetje Petrol d. d. še potrebuje izboljšave. V raziskavi smo merili, kakšen je razkorak med pomembnostjo ter izvajanjem storitve na prodajnem mestu. Vprašanje, katerega si bomo zastavili, je, ali obstajajo razlike med pričakovano ter zaznano kakovostjo storitev na prodajnem mestu. S tem nam bodo zaposleni povedali, kakšne so njihove naloge ter ali jih izpolnjujejo v celoti. Poskušali bomo ugotoviti, če imajo zaposleni dobre vodje ter ali potrebujejo samo pravo usmeritev in malo več motivacije za delo. Če Petrol d. d. najde rešitev, s katero bi dvignil motivacijo zaposlenega, je velika možnost, da se bo kakovost storitev povečala. Včasih je bila v podjetju Petrol d. d. primarna dejavnost prodajanje naftnih derivatov. Sčasoma pa je podjetje začelo ponujati poleg goriv tudi najbolj splošne življenjske potrebščine. Širitev ponudbe na prodajnih mestih se je spreminjala s časom, saj je potrebno ponuditi več, kot ponuja konkurenca. Mislimo, da je v današnjem času kakovost ključnega pomena za vsako podjetje, tako za malo kot za veliko. Z dobro kakovostjo si prizadevajo zmanjšati stroške in povečati prodajo, saj je cilj vsakega podjetja poslovati s čim višjim dobičkom
Ključne besede: management kakovosti, storitve, modeli kakovosti, kupec, stroški
Objavljeno: 09.06.2017; Ogledov: 41; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (1022,67 KB)

8.
Pomen stalnega izboljševanja kakovosti v analitiki oskrbovalne verige
Miha Kovač, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Stalne izboljšave v analitiki oskrbovalne verige naj bojo del vsakdanjika. V današnjem svetu, kjer so spremembe prisotne vsak dan, je prava strategija za izboljšave in povečanje kakovosti pot k uspehu. Namen diplomske naloge je prikazati na primeru, kako z malimi izboljšavami procesov prispevamo k stalnemu izboljševanju organizacije. Preučevana problematika prikazuje kako se s pomočjo strategije »six-sigma« uspešno lotimo izboljševanja procesov in pripomoremo k trajnostnemu razvoju. Preučevano podjetje se vsakodnevno srečuje s tovrstno problematiko, zato je ključ do uspeha pravilna strategija in podpora vseh funkcij. Predstavljen začetni proces je otežil delo osebe, ki je zadolžena za oskrbo stranke. Do težave je prišlo ob nenadnem povečanju tovrstnega spremljanja podatkov. Rešitev mu predstavlja orodje za učinkovito spremljanje stanja podatkov, hkrati pa je proces popisan in standardiziran. Analitika v oskrbovalni verigi je pomembna vez med vodstvom in drugimi oddelki v oskrbovalni verigi, hkrati pa naj bo tudi podpora za izboljšave in povečanje kakovosti.
Ključne besede: - Strategija »six-sigma« - Izboljševanje kakovosti procesov - Kontroling oskrbovalne verige
Objavljeno: 02.06.2017; Ogledov: 21; Prenosov: 2
.pdf Polno besedilo (931,46 KB)

9.
Spletni portal »afriški beloprsi jež«
Dean Kosmač, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Tema diplomskega dela je raziskava delovanja rodovnikov in izdelava spletne rešitve. Pomanjkanje evidence na področju afriških beloprsih ježev v Sloveniji je pripeljalo do parjenja v sorodstvu, genskih bolezni in izgubljenih informacij o rodovnikih. Potrebno je bilo izdelati enostavno spletno rešitev, kjer smo rejcem omogočili vodenje rodovnikov preko spleta. Skupaj z rejkami smo raziskali rodovnike pri psih in na njihovi osnovi načrtovali funkcionalne specifikacije za afriške beloprse ježe. Zasnovali smo relacijsko bazo podatkov z orodjem PHPMyAdmin na MariaDB podatkovni bazi. S prototipnim pristopom smo zgradili spletno stran s pripadajočimi aplikacijami. Pri tem smo uporabili orodje Gedit za delo z tekstovnimi datotekami - pisanje kode. Za potrebe testiranja smo objavili spletno stran in k sodelovanju povabili največje tri rejce afriških beloprsih ježev v Sloveniji. Testiranje so sprejeli vsi trije rejci, trajalo je eno leto. Skladno s prototipnim pristopom smo aplikacijo po potrebi in željah dograjevali. Uspelo nam je izdelati živeč portal z 183 uporabniki in 4 rejci, ter skupno 194 ježi. Portal je prvi zadetek na iskalniku Google za iskalno geslo »afriški beloprsi jež«. Obenem smo s spletno stranjo dosegli večjo prepoznavnost te živalske vrste, kot tudi omogočanje doseganje čim boljših in genetsko pestrih legel. Ker novi lastniki legel lahko ustvarijo račun in dobijo prepis ježa, se vodijo tudi povratne informacije (slike, podatki o smrti in morebitnih boleznih), ki drugače ostanejo izgubljene.
Ključne besede: afriški beloprsi jež, elektronski rodovnik, družinsko drevo
Objavljeno: 26.05.2017; Ogledov: 64; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo (2,37 MB)

10.
Izobraževanje zaposlenih za gospodarjenje z odpadki v podjetju xx
Damir Pilipović, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo preverjali, kako je v podjetju XX urejeno gospodarjenje z odpadki in na kakšen način se zaposleni informirajo o pravilnem ravnanju z njimi. V teoretičnem delu diplomske naloge se seznanimo z izobraževanjem kadrov in osnovami odpadkov. Med drugim se seznanimo tudi z zakonodajo na področju odpadkov in spoznamo, da imamo poleg moralne obveznosti do okolja tudi zakonske obveznosti. V nadaljevanju preverimo obstoječe stanje ravnanja z odpadki v podjetju ter pregledamo ustreznost predpisov in delovnih navodil podjetja na tem področju, saj so le-ta pomembna podlaga in orodje za izobraževanje kadrov. V raziskovalnem delu ugotavljamo mnenje zaposlenih o urejenosti ravnanja z odpadki v podjetju, kje so do sedaj pridobili največ informacij o ravnanju z odpadki in na kakšen način bi želeli te informacije znotraj podjetja pridobivati v prihodnje. V zaključku naloge povzamemo ugotovitve, do katerih smo prišli v raziskavi, in sicer da so zaposleni mnenja, da je urejenost ravnanja z odpadki v podjetju dobra in da si zaposleni želijo dodatnega izobraževanja o ravnanju z odpadki. Med drugim s pomočjo anketnega vprašalnika ugotovimo tudi, kakšen način izobraževanja bi bil zanje najbolj primeren in kje znotraj podjetja bi po njihovem mnenju moralo biti mesto objave delovnih navodil o ravnanju z odpadki.
Ključne besede: Izobraževanje, razvoj kadrov, ravnanje z odpadki, odpadki v podjetju.
Objavljeno: 26.05.2017; Ogledov: 29; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo (1,53 MB)

Iskanje izvedeno v 1.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici