SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 5066
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova procesa oskrbe z materialom v Zdravstvenem domu
Diana Kern, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali prenovo procesa oskrbe z materialom v Zdravstvenem domu Radlje ob Dravi. Cilj diplomskega dela je bil podrobno spoznati obstoječi proces nabave materiala, v katerem se pojavljajo težave in poiskati rešitve za težave pri delovanju ter podati predloge za prenovo obstoječega procesa oskrbe materiala v novega, ki bodo omogočali učinkovitejše izvajanje procesa. Podrobneje smo proučili, kako trenutno deluje in poteka proces oskrbe z materialom ter kje se tekom izvajanja pojavljajo težave. S prenovo procesa smo odpravili napake in spremenili določene podrobnosti procesa in pod procesov. S spremenjenim procesom bo lahko ZD Radlje ob Dravi proces oskrbe z materialom izkoriščal v svojo korist. V primeru uvedbe prenovljenega procesa bodo pridobili veliko časa, delo bo potekalo lažje, evidence in količine prispelega materiala bodo ustreznejše. Vodstvu ZD Radlje ob Dravi, smo poskusili prenovljen proces čim bolj približati, da so spoznali prednosti, ki jih le-ta prinaša. Upamo, da bodo predlog prenovljenega procesa uvedli v svoje delovanje in da bo delo potekalo čim bolj učinkovito in tekoče.
Ključne besede: Proces oskrbe z materialom, prenova procesa, zahtevnica, material, nabava
Objavljeno: 21.05.2019; Ogledov: 49; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (2,96 MB)

2.
Mobing – psihično nasilje na delovnem mestu v podjetju X
Lea Žavbi, 2019, diplomsko delo

Opis: Mobing ali psihično nasilje na delovnem mestu v sodobnem svetu postaja resen problem, ki se žal pojavlja v mnogih organizacijah. Mobing ima negativen vpliv na zaposlene, zato je pomembno, da se vodje s problemom čim prej soočijo in ga poskušajo v najkrajšem možnem času odpraviti. Posledice mobinga so lahko zaskrbljujoče, saj zaposleni lahko izgubijo delovno vnemo, se začnejo zapirati vase, doživljajo psihične in zdravstvene težave, ki vplivajo tudi na sam potek in rezultate dela. Žrtvam mobinga je treba ponuditi strokovno pomoč in podporo, ter se z njimi pravočasno in pravilno pogovoriti. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo opredelili mobing, pogledali razvojne stopnje mobinga, preučili njegove posledice in ukrepe za omejevanje oziroma preprečevanje mobinga. V praktičnem delu pa smo izvedli anonimno anketo, v kateri je sodelovalo 24 zaposlenih. Raziskavo smo izvedli v podjetju X, z njo pa smo želeli opozoriti na resnost problema mobinga, poiskati rešitve, ki bi ga lahko preprečile ali omejile, ter ugotoviti, kakšne so njegove posledice. Naša raziskava je pokazala, da je bilo v danem podjetju več kot tretjina zaposlenih žrtev mobinga, od tega kar 66,67 odstotka žensk. Zaposleni ocenjujejo, da je za mobing v podjetju v največji meri krivo nespoštovanje, slaba komunikacija in slabi medsebojni odnosi. Kot največjo posledico mobinga pa navajajo slabšo produktivnost in pomanjkanje zbranosti na delovnem mestu. Menimo, da bi se mobing v podjetjih dalo omejiti, in sicer z dodatnimi izobraževanji in usposabljanji delavcev, ustvarjanjem kulture sodelovanja in zaupanja med zaposlenimi ter zavedanjem vodij, da so prav zaposleni njihovo največje bogastvo, ki ustvarja uspeh organizaciji. Prav tako menimo, da na organizacijsko klimo pozitivno vplivajo neformalna druženja, kot so team buildingi, saj gradijo zaupanje, zmanjšujejo konflikte in spodbujajo komunikacijo ter sodelovanje med zaposlenimi.
Ključne besede: mobing, trpinčenje, žrtve, napadalci, posledice
Objavljeno: 21.05.2019; Ogledov: 32; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (726,09 KB)

3.
Optimizacija spletne strani gostinskega podjetja
Anže Biček, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Optimizacija spletnih strani je v današnjem času ena izmed najbolj pomembnih elementov spletne strani. Strani morajo biti uporabnikom prijazne, hitre, prav tako pa morajo biti čim bolj prilagojene iskalnikom. Vse to pa je povezano z dobro optimizacijo. V diplomski nalogi smo poskušali ugotoviti trenutno najboljše načine optimizacije in jih uporabiti na realnem primeru. Problem, s katerim se soočamo je, da so na spletni strani nizko uvrščene ključne besede, stran pa tudi nima veliko obiska. S pomočjo metod optimiziranja smo stran preuredili vizualno, vsebinsko in tehnično ter tako ustvarili spletno stran prijazno brskalnikom. S pomočjo pisanja člankov in dela na socialnih omrežjih pa smo strani še dodatno izboljšali njeno vidljivost. Rezultati so pokazali, da smo pozicije za izbrane ključne besede izboljšali, prav tako pa smo povečali obisk na spletni strani, a smo ugotovili, da so na strani možne še dodatne izboljšave. Zaradi spreminjajočih se trendov je obvezna stalna optimizacija, ki bo zagotovila visoko rangirano spletno stran, prijazno tako uporabniku kot spletnih brskalnikom.
Ključne besede: - optimizacija iskalnikov, - SEO, - ključne besede, - optimizacija na spletni strani in - optimizacija izven spletne strani.
Objavljeno: 10.05.2019; Ogledov: 73; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (2,93 MB)

4.
Modeliranje delovnih procesov in prikaz repozitorija poslovnega sistema LIPPS
Rok Bučan, 2019, diplomsko delo

Opis: Področje raziskovalnega dela je prikaz modelov poslovnega okolja, procesov in organizacijske strukture v okviru univerzitetnega laboratorija. Gre za organizirano »virtualno proizvodno podjetje«, v katerem potekajo vsi ključni poslovni delovni procesi. S pomočjo orodja ARIS smo modelirali poslovne procese ter vzpostavili vse potrebne organizacijske zakonitosti podjetja za uspešno poslovanje. V delu je prikazan produkt izdelave grobih modelov podpornih in vodstvenih procesov ter naveden prikaz vseh do sedaj vzpostavljenih temeljnih procesov. Problem, s katerim smo bili soočeni, je bil rezultate dela v laboratoriju nazorno prikazati. Pri iskanju načinov prikaza in izbiri orodij, s katerimi je mogoče učinkovito prikazati modele v poslovnem repozitoriju, smo se srečevali z vsebinskimi, tehničnimi in finančnimi omejitvami. Rezultat diplomskega dela so modeli procesov v virtualnem podjetju, predstavljeni na enostaven in prijazen način. Uporabnik ima tako preprost in hiter vpogled v prikaz končne procesne organizacije podjetja.
Ključne besede: - modeliranje, - repozitorij, - ARIS, - poslovni procesi.
Objavljeno: 10.05.2019; Ogledov: 68; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (2,62 MB)

5.
Spletna analitika v digitalnem marketingu turizma
Mojca Vogrič, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Pojav in razvoj interneta predstavljata korenite spremembe na področju marketinga, saj je s tem pridobil spletno podobo. Za boljše in učinkovitejše poslovne rezultate pa ima velik pomen oglaševanje. Da bi z oglaševanjem dosegli tudi cilj, to je nakup izdelka ali storitve, morajo podjetja s pomočjo spletne analitike izbrati pravilne poslovne odločitve in strategije. V diplomski nalogi je obravnavana problematika, kdaj in kje je najbolj smiselno oglaševati. Cilj diplomske naloge je predvsem ugotoviti, kaj obiskovalce spletne strani najbolj zanima, da lahko na podlagi teh podatkov prilagodimo oglaševanje. Najprej smo s pomočjo domače in tuje literature pridobili vse potrebne informacije in podatke, ki smo jih potrebovali za teoretični del diplomske naloge. Nato pa smo z zbranimi podatki iz podjetja Forward in s pomočjo orodja Google Analytics ugotovili, katere strani na spletnem mestu so najbolj obiskane in kdaj. Po podrobni analizi pridobljenih rezultatov smo prišli do zaključkov, na podlagi katerih smo naročniku svetovali, kako naj v prihodnosti oglašuje.
Ključne besede: spletni marketing, spletna analitika, Google Analytics
Objavljeno: 08.05.2019; Ogledov: 58; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

6.
Analiza kompetenc delovnih mest na Mestni občini Ljubljana
Nataša Despot, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se posvečamo analiziranju kompetenc dela določenih delovnih mest v Mestni upravi Mestne občine Ljubljana. Kompetence na kadrovskem področju so lastnosti, ki jih mora imeti posameznik, da bi uspešno opravljal svoje delovne naloge in reševal probleme, s katerimi se sooča na svojem delovnem mestu. Kompetence obsegajo znanje, izkušnje, različne sposobnosti in veščine ter druge lastnosti osebe, ki zagotavljajo delovni uspeh. Glede na skupine ločimo temeljne ali splošne, generične in delovno specifične kompetence. Kompetence so lahko vidne ali opazne in nevidne ali skrite. Kompetenčni model je osnova za ocenjevanje in napredovanje zaposlenih. V Mestni upravi Mestne občine Ljubljana kot izbrani organizaciji smo analizirali nekatera delovna mesta in kompetence, ki so potrebne za uspešno opravljanje nalog, povezanih s temi delovnimi mesti.
Ključne besede: Kompetence Javna uprava Mestna uprava Mestne občine Ljubljana Sistemizacija
Objavljeno: 08.05.2019; Ogledov: 20; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

7.
Prenova spletne strani podjetja za raziskovanje vodnih virov
Blanka Klančar, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je predstavljen koncept prenove spletne strani za podjetje Krašovec-Hidrospeleo d. o. o., ki se ukvarja s sanacijo kanalizacij brez izkopa in vzdrževanjem funkcionalnosti kanalizacije ter drugih cevnih sistemov. Potreba po prenovi se je pokazala zaradi trenutno obstoječe spletne strani, ki je izdelana statično, ni posodobljena in vsebuje vsebino, ki jo je bilo potrebno osvežiti ter ažurirati in omogočiti izboljšanje uporabniške izkušnje. Pregledali smo obisk spletne strani preko orodja Google Analytics, kar je bil še en pokazatelj za potrebo po prenovi. Na podlagi SWOT analize smo opravljali izboljšave spletnega mesta. Namen je bil spletno stran izboljšati in nadgraditi. Po zarisanem načrtu žičnega modela, izbrane vsebine ter teme, ki bo na spletnem mestu prikazana, smo pričeli z namestitvijo sistema WordPress. Za večjo dinamičnost in boljše delovanje smo vključili tudi nekaj vtičnikov. Spletna stran je tako postala sodobnejša, preglednejša, uporabniku bolj prijazna in tudi upravljavcu omogoča lažje delo za urejanje in posodabljanje.
Ključne besede: spletna stran podjetja, prenova spletne strani, WordPress, optimizacija
Objavljeno: 08.05.2019; Ogledov: 22; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (22,80 MB)

8.
Prenova spletne strani podjetja Rang d.o.o.
Aleš Tekauc, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi si bomo pogledali prenovo spletne strani podjetja Rang d. o. o. Na začetku bodo opisani osnovni pojmi, kot so: splet, brskalnik, spletno gostovanje ipd. Nadaljevali bomo s področjem baze podatkov in zakaj so baze podatkov pomemben del spletne strani. Obrazložili bomo, kako se naloži programe za nastavitev spletne strani na lokalnem omrežju, nato si bomo pogledali, kako prenesti spletno stran na splet. Po namestitvi lokalnega omrežja bomo naredili administracijski račun in prikazali, kako dostopamo do različnih računov in kako upravljati s pravicami ostalih uporabnikov spletne strani. Potem bomo povedali, kateri jeziki se uporabljajo v ozadju naše spletne strani in jih na kratko opisali. Pokazali bomo, zakaj je trenutna spletna stran zelo pomanjkljiva in kako jo izboljšati na raznih področjih. Nato bomo primerjali trenutno spletno stran in našo, da pokažemo, kje so izboljšave, in obrazložili, zakaj smo naredili vsako spremembo. Ko pridemo do te točke, bomo obrazložili, kako spletno stran optimiziramo. Za zaključek bomo povedali, kako se lahko trenutna spletna stran razvija, da ostane konkurenčna drugim tekmecem.
Ključne besede: HTML, CSS, Spletna stran, MYSQL, PHP, Optimizacija, Baza podatkov, Strežnik, WordPress, SEO
Objavljeno: 08.05.2019; Ogledov: 9; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

9.
Analiza vplivov fizikalne ergonomije na pravilno izvedbo wellness storitev
Laura Salberger, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Wellness storitve so v sodobnem svetu način sproščanja, ki postaja vedno bolj pogost. Napačna uporaba wellness storitev ima več negativnih kot pozitivnih učinkov na telo in počutje. Namen diplomskega dela je ugotoviti, kako fizikalna ergonomija vpliva na pravilno izvedbo savnanja in tajske masaže. Z vprašalnikom smo ugotavljali seznanjenost uporabnikov o savnanju in tajskih masažah ter njihov postopek savnanja. Ker posamezniki nimajo vpliva na izvedbo tajske masaže, smo z ocenjevalno analizo delovnega mesta ocenili delovno mesto maserke. Rezultati analize vprašalnika so pokazali, da je uporabnike savn in tajskih masaž treba dodatno informirati, saj imajo pogosto napačne predstave in prepričanja o njihovi uporabi. Na podlagi kritične analize, ocenjevalne analize delovnega mesta za maserko, smo izpostavili kar nekaj točk, ki bi jih bilo treba izboljšati, da bi imela maserka prilagojeno delovno mesto. Predvsem bi bilo treba prilagoditi delovno površino, da bi postala nastavljiva po višini. S tem bi se delovna površina lahko prilagodila na različne velikosti maserk. Pred izvedbo raziskave smo postavili tri hipoteze. S prvo hipotezo smo želeli preveriti, ali so uporabniki, ki pogosteje uporabljajo wellness storitve, bolj informirani o pravilni uporabi savn in njenih učinkih na človeško telo ter počutje. Z drugo hipotezo smo preverjali, ali informiranost ljudi o azijskih masažah doseže večji učinek in zadovoljstvo. Z zadnjo hipotezo smo preverjali, ali na uporabo savne pred masažo vpliva nasvet receptorja oziroma receptorke. Na podlagi dobljenih rezultatov so podane konkretne usmeritve za izboljšanje informiranosti uporabnikov o postopku savnanja in o tajskih masažah. Prav tako so predlagane dodatne prilagoditve delovnega mesta maserke.
Ključne besede: Ergonomija, fizikalni vplivi, savne, tajska masaža, informiranost
Objavljeno: 02.04.2019; Ogledov: 54; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

10.
Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke naravne kozmetike LaboratoriHur
Ana Rak, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Blagovna znamka LaboratoriHur d.o.o. je s svojo 30-letno tradicijo na italijanskem trgu že dobro prepoznavna. Izdelke razvijajo v lastnih laboratorijih z 99% naravnimi sestavinami. Izdelali so tudi svoje certifikate, ki jim potrošnik lahko zaupa. Vsak nov izdelek ima za seboj vrsto nadzorov in raziskav trga ter želja kupcev in potrošnikov. Žal pa zaradi neprepoznavnosti in velike zasičenosti z drugimi kozmetičnimi izdelki na slovenskem tržišču zaenkrat ni na voljo v večjih hipermarketih, trgovinah ali specializiranih prodajalnah. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in raziskovalni del. V prvem delu bomo spoznali nekaj osnovnih teoretičnih izhodišč, za lažje nadaljnje razumevanje, v drugem delu pa se bomo skušali približati rešitvi težav, s katerimi se blagovna znamka na slovenskem trgu sooča. Znamka je relativna novost in na domačem tržišču skoraj neprepoznavna, saj izdelki zaenkrat niso na voljo v širši prodaji. Distributer za promocijo ne namenja veliko sredstev. Izboljšanje slednjega bi zagotovo dvignilo prepoznavnost in s tem tudi tržni delež. Trg nege telesa je eden najpomembnejših segmentov za omenjeno blagovno znamko in s trdnimi temelji pozitivno zre v prihodnost. Ogromno truda in pozornosti je vloženo v vsako sestavino in vsak proizvod, ki se kasneje pojavi na trgu. Zaradi izjemne kakovosti izdelkov smo prepričani v uspeh naše blagovne znamke tudi na tujih tržiščih, ne samo na italijanskem. Slovensko podjetje Hebesa d.o.o. je pred nekaj leti prevzelo zastopstvo za slovenski trg, a glede na dosedanja razpoložljiva sredstva, ni bilo najbolj uspešno pri uvajanju na širše tržišče. Izdelki so tako zaenkrat na voljo v izbranih lekarnah ter kozmetičnih salonih. V kozmetičnih salonih poleg raznih storitev z njihovimi izdelki nudijo tudi nakup izdelka; zelo nas veseli, da je strank in kupcev vedno več. Zaradi zasičenosti tržišča in močnemu domačemu proizvajalcu kozmetičnih izdelkov bo prodor na prodajne police težji, vendar menimo, da tako kakovostni izdelki s pravilno medijsko podporo in promocijo preprosto mora uspeti.
Ključne besede: naravna in bio kozmetika, certifikat, blagovna znamka, pospeševanje prodaje
Objavljeno: 02.04.2019; Ogledov: 75; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (900,55 KB)

Iskanje izvedeno v 0.34 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici