SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 4948
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Psihološki vpliv medijev na profesionalne športnike
Neja Livrin, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Uvodoma so predstavljeni mediji, njihova funkcija, učinki in moč ter nekaj zanimivih in odmevnih primerov poročanja medijev. Poleg tega smo opisali tudi poglavitne distraktorje in njihov vpliv na dosežke športnika. Nadalje predstavljamo področje psihologije športa kot znanstvene discipline, vlogo psihologije športa in kratek pregled razvoja same psihologije športa, opisujemo pa tudi psihološki profil športnika in poglavitne značilnosti športnikove osebnosti od samopodobe, samozavesti, športne identiteta in motivacije v športu. Opisujemo še ključne pojme športnikovega psihološkega profila in navajamo, kako se različni športniki spopadajo z njimi. V drugem delu naloge smo prek odgovorov treh profesionalnih športnikov dobili vpogled v njihova stališča o vplivih poročanja medijev na njihovo psihološko stanje in športne dosežke. Z analizo odgovorov smo ugotovili, da medijsko poročanje vpliva na športnikovo počutje in psihološko stanje. Mediji o intervjuvanih športnikih poročajo največkrat ob nastopih na pomembnih tekmovanjih in nastopih za reprezentanco. Dobljeni podatki kažejo tudi, da so športniki dokaj dovzetni na poročanje medijev in da le to lahko vpliva na njihovo samozavest, počutje in razpoloženje, ne pa neposredno na njihove dosežke in uspešnost. Ugotovili smo tudi, da ima poročanje medijev bolj pozitiven kot negativen vpliv na športnika, četudi je poročanje ob neuspehih negativno usmerjeno. Intervjuvani športniki sicer spremljajo poročanje medijev, vendar ne namensko in veliko manj potem, ko zaključijo svojo športno pot.
Ključne besede: športna psihologija, športniki, mediji, poročanje medijev
Objavljeno: 28.09.2017; Ogledov: 15; Prenosov: 3
.pdf Polno besedilo (448,39 KB)

2.
Prenova spletne trgovine za proizvodno in marketinško podjetje
Klemen Avsec, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi opisujemo izdelavo nove spletne trgovine za podjetje Ekom, d. o. o., ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo filtrov ter mehčalcev za vodo. Trenutna spletna stran podjetja ima statično obliko in predvsem predstavitveno nalogo, zato smo se v sodelovanju s podjetjem odločili za izdelavo nove spletne strani, ki omogoča tudi nakup izdelkov prek spleta. Spletna trgovina bo podjetju omogočila večjo pokritost trga in konkurenčno prednost, saj se število spletnih nakupovalcev povečuje. Želja podjetja je bila, da je spletna stran zasnovana na način, ki omogoča preprosto urejanje vsebine, s čimer bi bili neodvisni od zunanjih izvajalcev in si na ta način znižali stroške. S tem namenom smo primerjali tri sisteme za upravljanje z vsebino in s pomočjo programskega orodja za več parametrsko odločanje DEXi prišli do rezultata, ki nam je pokazal, da je najprimernejši sistem glede na določene parametre OpenCart. V sodelovanju s podjetjem smo nato izdelali načrt spletne strani. Na podlagi odobrenega načrta smo izbrali najustreznejšo predlogo in izdelali spletno trgovino. Prav tako smo poleg SWOT analize stare spletne strani izdelali tudi SWOT analizo nove spletne trgovine in ji dodali še stroškovno in časovno poročilo.
Ključne besede: spletna trgovina, OpenCart, WordPress, Joomla, DEXi, proizvodno in marketinško podjetje
Objavljeno: 26.09.2017; Ogledov: 190; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo (2,28 MB)

3.
Razvoj sistema za predčasno alarmiranje javnosti v primeru poplavljanja rek
Boštjan Gartnar, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obravnava izdelavo prototipne rešitve za predčasno alarmiranje v primeru nastanka poplav na podlagi meritev preko infrardečega tipala. Opisan je razvoj aplikacije, ki omogoča prikaz odčitanih podatkov. Podatki se v realnem času prikazujejo na spletni strani na grafu. S pomočjo razvite aplikacije lahko uporabnik spremlja nivo vodostaja. Poleg grafičnega prikaza je mogoče na zemljevidu spremljati lokacijo senzorja. Pod grafom lahko uporabnik odčita razdaljo, ki opredeli vodostaj, preden ta doseže kritično višino. Za boljši nadzor oziroma obveščanje rešitev vključuje tudi obveščanje prek SMS-sporočil v primeru dviga vodostaja na kritičen nivo.
Ključne besede: poplave, alarmiranje, Node.js, infrardeči senzor, internet stvari.
Objavljeno: 26.09.2017; Ogledov: 38; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo (2,78 MB)

4.
Spletna aplikacija za upravljanje urnikov izvajalcev pomoči na domu
Andrej Miklavčič, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Storitev pomoč na domu omogoča starejšim in invalidnim osebam, da dobijo potrebno oskrbo doma. V Sloveniji obstaja čez 70 organizacij, ki takšno pomoč izvajajo in jo nudijo skupno preko 10000 uporabnikom. Po pogovorih z zaposlenimi, zadolženimi za urnik v eni od organizacij, ki izvajajo pomoč na domu, smo analizirali obstoječ proces ustvarjanja urnikov in zbrali osnovne zahteve za spletno aplikacijo, ki bi proces olajšala in skrajšala. Nato smo se lotili razvoja enostranske spletne aplikacije, pri čemer smo uporabili moderna orodja in spletne tehnologije. Rezultat je delujoč prototip, ki nudi enostavno ustvarjanje in urejanje dnevnih in tedenskih urnikov z možnostjo vnašanja in kopiranja sprememb. Vsebuje pregleden prikaz, ki uporabniku omogoča vizualen pregled nad časovnimi dimenzijami posameznih vnosov in celosten pogled nad urnikom. Pri razvoju smo uporabili ogrodje Feathers.js za izdelavo strežniškega dela v Javascript okolju Node.js, za uporabniški vmesnik pa programsko knjižnico Vue.js.
Ključne besede: Javascript, Spletna aplikacija, Urnik, Pomoč na domu
Objavljeno: 26.09.2017; Ogledov: 14; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (2,01 MB)

5.
Razvoj interaktivnega glasovalnega sistema s spletnim in strojnim vmesnikom
Gašper Pintar, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Tema diplomske naloge je razvoj interaktivnega glasovalnega sistema s strojnim in spletnim vmesnikom, ki za delovanje ne potrebuje povezave v internet in temelji na odprtokodnosti. Za izdelavo programskega vmesnika smo uporabili obstoječe odprtokodne rešitve in jih prilagodili potrebam diplomskega dela. Razvoj sistema je potekal na računalniku z operacijskim sistemom Ubuntu 14.04 LTS 64-bit (Trusty Tahr) Desktop, na katerem teče strežnik glasovalnega sistema. Strojni del, ki se uporablja v namenskih glasovalnih enotah, temelji na odprtokodni platformi NodeMCU, ki za delovanje uporablja mikrokontroler ESP8266. Zbiranje glasov se vrši prek namenskih glasovalnih enot in prek spletnega vmesnika – spletna glasovalna enota. Glasovalne enote skrbijo za zajem glasov glasovalcev in posredovanje prejetih podatkov prek brezžične povezave na strežnik. Za brezžično povezavo med strežnikom in glasovalnimi enotami skrbi namenski brezžični usmerjevalnik. Strežniški del je razvit v programskem jeziku JavaScript in skrbi za komunikacijo z bazo podatkov Redis, obdelavo zajetih podatkov in vzpostavitev spletnega glasovalnega vmesnika za prikaz vprašanj in rezultatov. Spletni vmesnik glasovalne enote je razvit s pomočjo programskega ogrodja AngularJS kot enostranska aplikacija ter omogoča prikaz vprašanj, dodajanje vprašanj, prikaz vseh odgovorov in prikaz statistike.
Ključne besede: Glasovalni sistem, glasovanje, NodeMCU, Mikrokontroler, ESP8266, Odprta koda, node.js
Objavljeno: 26.09.2017; Ogledov: 23; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo (1,49 MB)

6.
Analiza kakovosti storitev v hotelirstvu
Rok Paurević, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Obravnavana tema diplomskega dela je analiza stanja kakovosti storitev na področju hotelirstva. Namen raziskovalnega dela je bil ugotoviti, kakšna je kakovost storitev v izbranem hotelu ter podati predloge izboljšave. Metodologija dela:uporabili smo anketni vprašalnik, s katerim smo pridobili potrebne informacije, in opisno statistiko, s pomočjo katere smo dobili povprečno vrednost. Podatke smo uporabili v analizi primerjave anketnih vprašalnikov in delno modela pričakovane in zaznane vrednosti. Glavni rezultati raziskovalnega dela so bili anketno povpraševanje, primerjava anketnih vprašalnikov in merjenje kakovosti. Predlog raziskovalnega dela so izboljšave na področju ponudbe storitev. Primerjava in analiza sta nam pokazali, da gosti pričakujejo več od storitev, ki jih hotel ponuja. Analiza primerjav nam v primerjavi z že obstoječo anketo prav tako prikaže odstopanja na področju storitev. Ugotovili smo, da so gosti hotela v anketnem vprašalniku najnižje ocenili storitve, ki jih ponuja hotel. Povprečno oceno pričakovanja gostov v razmerju z zaznano storitvijo smo primerjali z že obstoječo anketo ter tako dobili razliko v oceni storitve.
Ključne besede: kakovost storitev, dejavniki storitev, analiza ključnih dejavnikov.
Objavljeno: 25.09.2017; Ogledov: 32; Prenosov: 3
.pdf Polno besedilo (2,43 MB)

7.
Izdelava spletne strani s spletno trgovino za gostinsko podjetje
Nejc Bricelj, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V današnjem času morajo biti podjetja prepoznavna tudi na spletu. Prav zato se je podjetje HAPECE d.o.o. odločilo za postavitev spletne strani za njihov gostinski lokal Holidays' Pub. Z lično izdelano spletno stranjo bo tako podjetje zlahka konkuriralo ostalim gostinskim lokalom, hkrati pa bo goste obveščalo o prihajajočih dogodkih. Kot dopolnitev strani, bodo obiskovalcem ponudili možnost nakupa artiklov v spletni trgovini. V diplomskem delu podrobno opisujemo postopek izdelave spletne strani in spletne trgovine. V prvem delu predstavimo podjetje in opredelimo problem. V nadaljevanju navedemo teoretične osnove ter analiziramo konkurenčne spletne strani. V tretjem delu sledi predstavitev platforme WordPress in drugih uporabljenih orodij. Nadaljujemo s predstavitvijo poteka izdelave spletne strani ter spletne trgovine. Na koncu opravimo še SWOT analizo spletnega mesta. Rezultat diplomskega dela je izdelana dinamična spletna stran z moderno spletno trgovino. V prihodnje priporočamo prevod strani v tuje jezike, nakup vtičnika za spletno trgovino ter pošiljanje izdelkov v tujino.
Ključne besede: spletna stran, spletna trgovina, gostinsko podjetje
Objavljeno: 25.09.2017; Ogledov: 36; Prenosov: 4
.pdf Polno besedilo (1,62 MB)

8.
Pomembnost dejavnikov povezanih z implementacijo dejavnosti obvladovanja fizičnih sredstev
Jure Lakner, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega dela je preučitev pomembnosti dejavnikov, ki so povezani z implementacijo dejavnosti obvladovanja fizičnih sredstev. Pričujoče diplomsko delo v teoretičnem delu obravnava pomen ISO-standardov in družino standardov SIST ISO 55000: 2017, elemente obvladovanja premoženja ter sklop šestih področij dejavnosti obvladovanja fizičnega premoženja (ang. Physical asset management). V pregledu literature so predstavljene glavne dejavnosti obvladovanja fizičnega premoženja, in sicer strategija in planiranje obvladovanja fizičnega premoženja, odločitve obvladovanja fizičnega premoženja, obvladovanje življenjskega cikla fizičnega premoženja, obvladovanje informacij fizičnega premoženja, organizacija in ljudje ter področje obvladovanja tveganj in pregledi. Za namene pridobivanja podatkov je bil uporabljen anketni vprašalnik. Raziskava je bila izvedena med slovenskimi organizacijami. Za obdelavo in predstavitev pridobljenih podatkov smo uporabili opisno statistiko. Ugotovitve raziskave kažejo, da so med anketirane organizacije kot motive za implementacijo dejavnosti obvladovanja fizičnega premoženja opredelili zadovoljevanje zahtev kupcev, biti v skladu z industrijsko politiko ter da imajo v organizaciji boljši nadzor nad procesi. Ovire za implementacijo dejavnosti fizičnega premoženja pa v anketiranih organizacijah najpogosteje predstavljajo porast dokumentacije in birokracije, dolgotrajna uvedba in pomanjkanje finančnih ter človeških virov.
Ključne besede: − obvladovanje, − motivi, − ovire, − obvladovanje fizičnega premoženja
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 53; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (2,14 MB)

9.
Izboljševanje kakovosti storitev v podjetju Almatim d. o. o.
Eva Mesarič, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili kakovost storitev v podjetju Almatim, d. o. o. Sprva smo v teoretičnem delu opredelili storitve, kakovost storitev, razlike med izdelki in storitvami, nato nadaljevali z dimenzijami kakovosti storitev, modeli za presojo kakovosti storitev in zaključili z izboljševanjem kakovosti storitev. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki so ga izpolnili porabniki storitev, smo dobili vpogled v zadovoljstvo z opravljeno storitvijo in podatke primerjali s strukturiranim intervjujem, ki smo ga izvedli z izvajalko storitev. Rezultati so pokazali, da so odjemalci zelo zadovoljni s storitvami, kar pomeni, da so dobro zastavljene in izvedene. Vsi zaposleni si prizadevajo opraviti kakovostno storitev in zadovoljiti pričakovanja porabnikov, saj se bodo ti vrnili oziroma podjetje priporočili svojim znancem. Kljub dobrim ocenam storitev pa mora podjetje pogosto spremljati kakovost, saj je ta ključna za učinkovito poslovanje podjetja.
Ključne besede: kakovost, kakovost storitev, izboljševanje kakovosti, merjenje zadovoljstva
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 36; Prenosov: 4
.pdf Polno besedilo (1,05 MB)

10.
Prenova spletne podobe podjetja
Domen Malovrh, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je bila predstavljena prenova spletne podobe podjetja Dedra šport, izdelovanje in popravilo športne opreme, d. o. o. Izdelana spletna stran je bila narejena v okolju za upravljanje z vsebinami CMS WordPress. V prvem delu sta predstavljena obravnavano podjetje ter obstoječa problematika. Osrednji del opisuje potek izdelave spletne strani, ki združuje informacije o samem podjetju, njihovih izdelkih in partnerjih. V zaključku so podani ocena učinkov in predlogi za nadaljnji razvoj rešitve.
Ključne besede: spletna stran, spletne tehnologije, sistem za upravljanje z vsebinami, WordPress, optimizacija spletnih strani, športna oprema
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 38; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (1,24 MB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici