SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 4981
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Optimizacija procesov v servisni dejavnosti gospodinjskih aparatov
Anton Kokalj, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V podjetju Gorenje so pred približno desetimi leti projektirali sodoben servis s hitro odzivnostjo. Za stranko je to pomenilo eno najboljših servisnih strežb na področju gospodinjskih aparatov. Podjetje si je pridobilo pomembno prednost pred konkurenco in prodaja je sčasoma začela naraščati. Za serviserje gospodinjskih aparatov je sistem izredno motivacijsko naravnan s poudarkom na nagrajevanju po učinku. Zmanjševanje stroškov in števila zaposlenih serviserjev ter prilagajanje strankam je v nekaj letih povzročilo preobremenitev serviserjev. Poleg tega se serviserji vedno bolj zavedajo medsebojnih razlik glede nagrajevanja. Največji problem pri tem predstavlja logistika. Rešitev smo oblikovali na podlagi analiz servisnega procesa in statističnih podatkov. Za osrednji problem smo pri tem izpostavili preobremenitev serviserja. Prenova je grajena na procesih priprave serviserja, načrtovanja in izvedbe logistike, servisiranja in odpremljanja zamenjanih rezervnih delov aparatov v garanciji nazaj v podjetje. S predlagano rešitvijo smo izboljšali delovne razmere, logistiko serviserja in učinkovitost poslovanja, obdržali sloves hitrega in dobrega servisa ter zmanjšali stroške.
Ključne besede: servis, organizacija, prenova, proces, logistika
Objavljeno: 23.05.2018; Ogledov: 6; Prenosov: 0

2.
Informacijska varnost interneta stvari
Ajda Eržen, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obravnava področje informacijske varnosti interneta stvari (IoT). V prvem delu so podane teoretične osnove s področja informacijske varnosti in interneta stvari. Opisan je način delovanja naprav interneta stvari in njihova infrastruktura. Navedene so prednosti in slabosti uporabe tovrstnih naprav, predvsem iz vidika varnosti. Na podlagi rezultatov različnih raziskav in tujih virov smo izoblikovali priporočila za varno uporabo naprav interneta stvari za posameznike in podjetja. V empiričnem delu je bila izvedena analiza, kjer smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali ozaveščenost slovenskih uporabnikov interneta o varnosti ter o grožnjah, ki jih prinaša uporaba interneta in naprav interneta stvari. Rezultate ankete smo statistično obdelali in z uporabo ustreznih testov hipotez odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja. Glavne ugotovitve, do katerih smo prišli, kažejo, da izraz IoT med slovenskimi uporabniki interneta ni dobro poznan. Večina uporabnikov interneta ocenjuje, da so IoT naprave uporabne, vendar se ob uporabi počutijo ogroženi. V splošnem lahko trdimo, da se slovenski uporabniki interneta ocenjujejo kot ozaveščene na področju varnosti, vendar drugi rezultati raziskave nakazujejo, da temu ni ravno tako.
Ključne besede: - informacijska varnost - grožnje varnosti - internet stvari - IoT - tveganja pri uporabi - priporočila za varno uporabo - ozaveščenost
Objavljeno: 22.05.2018; Ogledov: 94; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

3.
Vpliv managerjev na organizacijsko klimo v podjetju
Kristina Kac Glavaš, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo sloni na opravljeni raziskavi in našem dojemanju stanja in vplivov managementa na organizacijsko klimo. Raziskujemo kako management vpliva na organizacijsko klimo in katere so ključne točke, ki jih je potrebno izboljšati. Kot največji problem smo prepoznali slabo komunikacijo, ki pa posledično privede do problemov kot so strah pred izgubo zaposlitve, mobing, slabo nagrajevanje, slabo zgledovanje po nadrejenih. Vse to se da izboljšati z izobraževanjem in jasno ter dobro komunikacijo.
Ključne besede: Management, organizacija, komunikacija, medsebojni odnosi, organizacijska klima, psihološka pogodba, vpliv, vodenje
Objavljeno: 22.05.2018; Ogledov: 88; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

4.
Organizacijska klima in analiza socialnih omrežij v podjetju Lango plus d.o.o.
Matej Pirc, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu Organizacijska klima in analiza egocentričnih omrežij v podjetju Lango plus d.o.o. smo se dotaknili teoretičnih osnov organizacijske klime. Zapisali smo njene lastnosti, dimenzije, merjenje le-te ter vpliv in participacijo v delovnem procesu. Opisali smo tudi socialna omrežja, pri katerih smo se posebej osredotočili na egocentrična omrežja in analizo le-teh. V raziskovalnem delu smo merili organizacijsko klimo ter analizirali egocentrična omrežja v podjetju Lango plus d.o.o. V ta namen smo zaposlenim v podjetju poslali spletne vprašalnike, katerih podatke smo kasneje analizirali z ustreznimi statističnimi metodami. Povprečna starost anketirancev je bila 42 let. Večina jih je moških z dokončano srednjo šolo. Na podlagi statističnih analiz smo kasneje odgovorili na raziskovalna vprašanja. Raziskovali smo dva sklopa organizacijske klime, in sicer notranje odnose ter notranje komuniciranje in informiranje. Dokazali smo, da organizacijska klima v podjetju statistično značilno ni zadovoljujoča. Z analizo egocentričnih omrežij smo ugotovili, da omrežje socialne opore zaposlenih z višjo stopnjo izobrazbe ni statistično značilno večje kot omrežje socialne opore zaposlenih z nižjo stopnjo izobrazbe in da zaposleni, ki delujejo v podjetju dlje časa, statistično značilno ne sodelujejo z več ljudmi kot zaposleni, ki so v podjetju manj časa.
Ključne besede: Organizacijska klima, socialna omrežja, analiza egocentričnih omrežij
Objavljeno: 10.05.2018; Ogledov: 8; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (901,75 KB)

5.
Okoljsko izobraževanje zaposlenih in zmanjšanje obremenjevanja ozračja v podjetju Avtoprevozništvo KRBO d. o. o.
Lea Križnar, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obravnava uvedbo programa za zmanjšanje škodljivih plinov v podjetju KRBO d.o.o.. Diplomsko delo predstavi ključne dejavnike v cestnem prometu, ki vplivanjo na onesnaženost okolja. Predstavi vplivne dejavnike, ki neposredno vplivajo na porabo goriva, in ukrepe za obvladovanje le-teh. Diplomsko delo prikaže, da je z izobraževanjem in usposabljanjem voznikov po modelu varčne vožnje mogoče znižati porabo goriva in s tem zmanjšati stopnjo onnesnaževanja.
Ključne besede: promet, emisije, onesnaževanje okolja, varčna vožnja, okoljevarstveno izobraževanje, usposabljanje voznikov
Objavljeno: 07.05.2018; Ogledov: 9; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

6.
Analiza programskih orodij za testiranje dizajna mobilnih aplikacij
Vesna Šernek, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo raziskali orodja, ki so namenjena testiranju dizajna mobilnih aplikacij. Ta testiranja se osredotočajo na postavitev strani, vmesniške elemente, navigacijske sisteme in funkcionalnost dizajna. Raziskali smo, kakšno vlogo imajo aplikacije v svetu mobilne telefonije, in predstavili vlogo uporabniškega vmesnika pri razvoju uspešne, dobičkonosne aplikacije. Diplomsko delo smo zasnovali tako, da smo izmed množice dvajsetih orodij za testiranje dizajna aplikacije poiskali pet najbolj popularnih glede na določene kriterije, nato smo v vsakem orodju izdelali podoben žični okvir za aplikacijo in skozi delo ugotavljali, v čem se razlikujejo med seboj. Rezultat naloge je mnenje o tem, katero orodje je glede na izbrane kriterije najboljše in bo v pomoč bodočim razvijalcem mobilnih aplikacij.
Ključne besede: grafični dizajn, mobilne aplikacije, uporabniški vmesnik, ogrodje dizajna, žični okvir
Objavljeno: 24.04.2018; Ogledov: 19; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

7.
Motivacija zaposlenih v kontaktnem centru podjetja XY d.o.o.
Petra Kosmač, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje XY d. o. o., je organizacija, ki se ukvarja s telekomunikacijskimi rešitvami za fizične in za pravne osebe. Podrobno bomo predstavili delo v kontaktnem centru obravnavanega podjetja. Oddelek ima prvi stik s stranko, zato je komunikacija zelo pomembna, saj stranka prek omenjenega oddelka dobi prvi vtis o podjetju. Delo zahteva splošne kompetence, ki jih mora oseba imeti, da lahko takšno delo uspešno opravlja. Te kompetence so komunikativnost, zmožnost hitrega učenja, prodajna naravnanost, sposobnost hitrega reševanja problemov, motiviranost in samoiniciativnost. Če oseba nima sposobnosti za opravljanje tovrstnega dela in omenjenih kompetenc, je lahko delo slabo opravljeno, nezadovoljni so zaposleni, vodstvo in stranke. Med lastnostmi, ki jih mora imeti oseba za delo v kontaktnem centru, so komunikativnost, prijaznost, strpnost, oseba mora imeti rada ljudi, pomemben je tudi nadzor nad lastnimi čustvi. Znati mora obvladovati stres, saj lahko prihaja do neprijetnih situacij v stiku s strankami. Delo je lahko neposredni vzrok nezadovoljstva zaposlenih, a je krivda za to lahko tudi na strani vodstva. Glede na naravo dela lahko trdimo, da nezadovoljstvo in fluktuacija izvirata iz dela, da pa se o tem prepričamo, bomo izvedli anketo v kontaktnem centru: uslužbenci bodo sami navedli, kako so motivirani in kaj jih motivira. Na podlagi tega bomo podali predlog spremembe, ki bi jo implementirali v proces oddelka.
Ključne besede: Motivacija, organizacija, komunikacija, kompetence, kader.
Objavljeno: 24.04.2018; Ogledov: 29; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (615,03 KB)

8.
Čustvena inteligentnost v selekcijskih postopkih
Luka Pirec, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Čustvena inteligentnost je v zadnjih letih postala aparat za lažjo izbiro kandidata v selekcijskih intervjujih. Kadrovska služba bi jo morala vedno več uporabljati. Čeprav so nekateri dvomili v veljavnost raziskav o čustveni inteligentnosti, pa so strokovnjaki, ki raziskujejo čustvene odzive, ugotovili, da s pravilno uporabo testov čustvene inteligentnosti lahko čustvena inteligentnost postavi utemeljeno napoved službene zmogljivosti, vodstvenih sposobnosti in sposobnosti timskega dela. Popularnost čustvene inteligentnosti, ki so jo potrdile tako empirične kot tudi tehnične raziskave strokovnjakov, ki se ukvarjajo s področjem čustvene inteligentnosti, se je izkazala v pogostosti uporabe le-te kot orodja raziskave zaposlenih v organizacijah. Zaradi pogostosti testa čustvene inteligentnosti se poraja vprašanje, kako se kandidati odzivajo na omenjene teste. Raznolikost v delovni sili je doprinesla k interesu kadrovskih služb, da jo začnejo preverjati. Zaradi razlik med sposobnostmi kandidatov si delodajalci želijo narediti svoje organizacije čim bolj učinkovite. Naša raziskava raziskuje pogostost uporabe čustvene inteligentnosti, koliko se zaposleni v kadrovskih službah zavedajo pomena čustvene inteligentnosti, kako selekcijski postopki variirajo v zasebnem in javnem sektorju ter koliko se kadroviki počutijo čustveno inteligentne. Želeli smo raziskati, koliko se kadroviki čutijo čustveno inteligentne in koliko čustveno inteligentnost uporabljajo v samih zaposlitvenih testih. Osredotočili smo se na pomembnost teh testov in pomembnost same inteligentnosti pri izbiri najprimernejšega kandidata. V teoretičnem delu smo predstavili kadrovsko funkcijo, selekcijske postopke in raziskave na tem področju v domačem okolju in v tujini. Empirični del smo izvedli med štirimi kadroviki v domačih podjetjih, v dveh javnih in dveh zasebnih ustanovah. Postavili smo jim pet vprašanj, da bi karseda najbolje raziskali uporabo in zavedanje čustvene inteligentnosti. Vsi so se zavedali, da bi morali povečati uporabo čustvene inteligentnosti in se sami čutijo, da jo posedujejo. Sami čutimo in mislimo, da bi se z uporabo testov čustvene inteligentnosti selekcijski postopki še izboljšali, izločili bi kasnejše prepire in probleme, ker bi lahko predvideli dejanja posameznikov.
Ključne besede: test čustvene inteligentnosti, nov način selekcijskih postopkov, testiranje kandidatov, čustvena inteligentnost kadrovikov
Objavljeno: 20.04.2018; Ogledov: 72; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (805,54 KB)

9.
Nadgradnja spletne trgovine ponudnika športne opreme
Miha Stare, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Postati viden je poglaviten vzrok optimizacije spletnih strani. Zaradi količine informacij, ki so v današnjem času že dostopne na internetu, obstajata ponudnikom le še dve vprašanji: ali so potrošniki našli in izbrali prav njihovo stran in ali so prekosili svojo konkurenco. Podjetje se zaveda, da je konkurence ogromno, zato si z novo vsebino prizadeva utrditi stik s trenutnimi strankami in s pomočjo priporočil ambasadorjev (vrhunskih športnikov, ki jih podjetje sponzorira) pridobiti nove stranke. Namen naše naloge je bil izdelava spletne strani, katero bi optimizirali za spletne strani in nato s pomočjo spletnega analitičnega orodja Google Analytics opazovali in ugotovili, kakšen vpliv je imela na povečanje prodaje in obiska spletne trgovine. Cilj je bil pokazati, če in v kolikšni meri ima nadgradnja spletne strani vpliv na obiskanost in prodajo spletne trgovine podjetja. V nalogi smo po naročilu naročnika, analizi konkurence in začrtanih temeljih s pomočjo sistema za upravljanje vsebin (CMS) WordPress izdelali spletno stran Ambasadorji. Spletno stran smo z uporabo vtičnika, ki ga sistem ponuja, optimizirali za spletne strani in z uporabo orodja Google Analytics preučevali tri mesece. Po analizi rezultatov smo prišli do ustreznih zaključkov in priporočil za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: optimizacija spletnih strani, WordPress, Google Analytics, izdelava spletne strani
Objavljeno: 11.04.2018; Ogledov: 41; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (3,07 MB)

10.
Izboljšava proizvodnega procesa v Papirnici Vevče
Amela Rekić, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V današnjem času se mora vsako podjetje truditi za obstoj in prednost pred konkurenco. Proizvodni proces je treba nenehno izboljševati in investirati v novo tehnologijo in opremo, da bi izpolnili pričakovanja in zahteve kupcev. Prav tako je pomembna dobra organiziranost v proizvodnih podjetjih, saj podjetje lahko le z dobro organiziranostjo uspešno posluje. Ker se tega zavedajo tudi v proizvodnji Papirnice Vevče in želijo izboljševati proizvodni proces, so se odločili narediti korak naprej in investirali v novo opremo. Ker je bil stroj za premazovanje papirja Billblade v Papirnici Vevče zastarel in njegovo vzdrževanje ter servisiranje ni bilo več mogoče, saj rezervnih delov ni bilo na voljo, okvara stroja pa bi povzročila zastoj proizvodnje in izgubo, so se v podjetju odločili za investicijo v nov stroj. Tako so se leta 2013 odločili za nov stroj za premazovanje papirja Filmpresse ali »filmpreša«, kot mu pravijo v podjetju. V diplomskem delu predstavimo in analiziramo stanje pred in po investiciji. Poleg primerjave strojev Billblade in Filmpresse glede proizvodne zmogljivosti so nas zanimale predvsem koristi, ki so jih pridobili z vgradnjo novega dela stroja, stroški investicije, usposabljanje zaposlenih in ali se je investicija podjetju izplačala. Po analizi podatkov, ki smo jih pridobili med raziskovanjem in pisanjem diplomskega dela, lahko rečemo, da se je investicija podjetju izplačala, posledično pa se je izboljšal tudi proizvodni proces. Ker na novem stroju premazovanje papirja poteka hitreje, in sicer s hitrostjo 1.100 m/min, na starem Billbladeu pa je potekalo s hitrostjo 950 m/min, se je proizvodna zmogljivost v Papirnici Vevče povečala za kar 20.000 ton letno. To pomeni tudi, da so se povečali prihodki od prodaje papirja. Zmanjšala se je tudi poraba energije, saj je novo postrojenje energetsko bolj varčno in premazno mešanico s pomočjo dveh valjev nanaša enakomerno. Izboljšala se je tudi kakovost papirja.
Ključne besede: - proizvodnja - proizvodni proces - proizvodnja papirja - investicija Filmpresse - izboljšava proizvodnega procesa
Objavljeno: 11.04.2018; Ogledov: 23; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

Iskanje izvedeno v 0.37 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici