SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 4995
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza konkurence na področju zavarovalnih storitev
Sandra Podgoršek, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Konkurenčnost na zavarovalniškem trgu se vsako leto povečuje, s tem pa tudi boj za preživetje med zavarovalnicami. Zavarovanci vsako leto posegajo po cenejših zavarovanjih in posledično prehajajo od ene zavarovalnice k drugi, zato se mora vsaka zavarovalnica zavedati priložnosti in nevarnosti, navzočih v lastnem podjetju, predvsem pa prepoznati prednosti in slabosti konkurentov, saj šele potem more dosegati zastavljeno rast. V diplomski nalogi smo opredelili tekmece na področju zavarovalništva v Sloveniji. Izpostavili smo štiri izbrane zavarovalnice. To so: Zavarovalnica Triglav d.d., Adriatic Slovenica d.d., Zavarovalnica Sava d.d. in Generali d.d. V teoretičnem delu diplomske naloge smo med drugim predstavili osnove zavarovalništva in opisali nekaj zavarovalniških pojmov, opredelili zavarovalništvo kot gospodarsko dejavnost ter na kratko opisali zgodovino zavarovalništva v Sloveniji. Opredelili smo tudi pojem konkurence in pojasnili, kako si podjetje zagotovi konkurenčno prednost pred drugimi. V praktičnem delu smo predstavili analizo konkurence vseh štirih največjih zavarovalnic v Sloveniji, in sicer Zavarovalnice Triglav d.d., zavarovalnice Adriatic Slovenica d.d., Zavarovalnice Sava d.d. in zavarovalnice Generali d.d. ter opredelili tržno moč zavarovalnic. V empiričnem delu smo z anketnim vprašalnikom opravili analizo sekundarnih virov in opravili raziskavo zadovoljstva zavarovancev z zavarovalnicami ter analizirali končne rezultate. Ker se podjetja na splošno razlikujejo med seboj v posameznih značilnostih, bomo skušali ugotoviti, v čem se razlikujejo izbrane zavarovalnice. To bomo izvedeli s pomočjo sekundarnih virov; med 100 naključno izbranih oseb bomo razdelili anketne vprašalnike. V diplomski nalogi bomo tudi ugotavljali, kateri je najpomembnejši faktor pri izbiri zavarovalnice in katera izmed njih ima največji ugled.
Ključne besede: konkurenca, zavarovalništvo, konkurenčna prednost, tržna moč, analiza konkurence
Objavljeno: 22.06.2018; Ogledov: 78; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

2.
Informatizacija procesa certifikacije produkta
Doris Kos, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Da bi zaključno delo čim bolj povezala s smerjo študija in z delom, ki ga opravljam, bom pisala o posodobitvi določenih sej informacijskega sistema INFOR, ki ga v podjetju Iskraemeco, d. d., uporabljajo tudi za vodenje oz. upravljanje procesa certifikacije svojih produktov. Uporabljajo ga sicer v več oddelkih, a se bomo dotaknili samo tistih sej, ki jih uporablja pododdelek Odobritve, ki se zaradi neenotnega sistema za dokumentacijo konstantno sooča z izgubo časa in resursov v svojem procesu. S posodobitvijo sistema želimo to izgubo časa tudi odpraviti. Problema smo se lotili analitično. Seje, ki jih uporabljamo, smo podrobno pregledali in predloge sprememb predstavili IT-oddelku, ki bo poskrbel za nadgradnjo in uvedbo sprememb, kot končni uporabnik pa jih bomo mi potem preizkusili in tudi ovrednotili. Končni rezultat te posodobitve bo sistem, ki bo enostaven za katerega koli uporabnika, ki bo omogočal hitro arhiviranje dokumentacije in njen pregled ter bo jasno in hitro dal želene rezultate. Dodana vrednost bo optimizacija časa, ki ga bomo v prihodnosti porabili za omenjene korake.
Ključne besede: certifikat, produkt, tuji trgi, informacijska podpora
Objavljeno: 22.06.2018; Ogledov: 78; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (3,65 MB)

3.
Osebna blagovna znamka
Petra Zidar, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Blagovne znamke so izredno pomemben dejavnik na področju trženja. Celotno poslovanje podjetja se poleg ideje, začne s postavitvijo temeljev blagovne znamke. Proučili pomen osebne blagovne znamke in njene karakteristike za razvoj močne podobe v javnosti, ki se še dolgo po srečanju pojavlja v mislih potrošnikov. Najpomembnejši dejavnik osebne blagovne znamke, je nosilec osebne blagovne znamke. Gre za osebo, ki s svojimi lastnostmi, vrednotami, vsakodnevnimi odločitvami in javnim nastopanje oblikuje podobo podjetja, organizacije ali blagovne znamke. Predstavitev take osebe je izrednega pomena za vzpostavitev močne znamke, ki se bo v očeh potrošnikov razvila do mere, kjer se vzpostavi visoka mera zaupanja v znamko. Namreč ravno zaupanje je temelj za razvoj močne, z dobro pozicijo na trgu in uveljavljene blagovne znamke. Problem, ki smo ga želeli raziskati je, ali se znane osebne blagovne znamke v Sloveniji zavedajo pomena udejstvovanja na trgu kot osebna blagovna znamka in kakšne so njihove osebnostne karakteristike, ki vplivajo na dojemanje širše slike potrošnika na osebno blagovno znamko. Ugotovili smo, da močne osebne blagovne znamke v Sloveniji zavzemajo globoko čustveno inteligentnost, dobro zastavljen cilj in močne osebnostne karakteristike. Zavedajo se pomena ustvarjanja javne podobe in soustvarjanja blagovne znamke s potrošniki. Premalo pa se zavedajo pomena osebne blagovne znamke kot tržne komunikacije in uporabnega orodja za rast poslovanja v podjetju. Ugotovite so nas pripeljale do spoznanja, da se morajo osebne blagovne znamke v Sloveniji bolj zavedati pomena tržne vrednosti le-te, da je njihov razvoj odvisen od javne podobe, ki nastaja v mislih potrošnika in da morajo za svoj uspeh prevzeti mesto dobrega gospodarja tudi v svojem podjetju. Predlagamo širitev znanja osebnih blagovnih znamk in njihovo udejstvovanje na trgu, ki bo doprineslo boljše rezultate in obstoj znamke na trgu. Osebna blagovna znamka je nedokončan proces razvoja, ki zahteva popolno predanost in nepopustljivost. Potrebna je visoka stopnja čustvene inteligentnosti in pravilnih odločitev. Predvsem pa je potreben čas, ki podjetniku omogoča razvoj močne osebne blagovne znamke.
Ključne besede: - blagovna znamka - osebna blagovna znamka - upravljanje osebne blagovne znamke - trženje osebne blagovne znamke
Objavljeno: 22.06.2018; Ogledov: 87; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (414,45 KB)

4.
Motivacija za izobraževanje starejših zaposlenih z višjo izobrazbo
Ana Lambić, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Delodajalci se dandanes srečujejo s težavami na področju kakovosti in konsistentnosti človeškega kapitala. Delovna doba zaposlenih se daljša in tako je v organizacijah zaposlenih veliko ljudi, ki so v zadnjem delu karierne poti. Okolje, v katerem delujejo organizacije, se tako v globalnem, kot v lokalnem smislu, stalno spreminja. Da bi zaposleni lahko sledili omenjenim spremembam, je ključnega pomena vseživljenjsko izobraževanje, saj znanje, pridobljeno v mladosti, ne zadošča. Za udeležbo na izobraževanjih in izvedbo vseživljenjskega izobraževanja je ključnega pomena ustrezno evidentiranje motivov in motivacijskih elementov, ki bi morali biti vpeti v delovno okolje, da bi vzpodbudili željene aktivnosti pri proučevani populaciji. Skozi izvedeno raziskavo smo ugotovili, da udeležence ankete najbolj motivira dobra predstavitev izobraževanj, varna prihodnost, raznolikost dela in samostojnost ter neodvisnost na delovnem mestu. Ovire oziroma demotivatorji, ki odvračajo proučevano populacijo od izobraževanj, so neujemanje izobraževanj z interesi posameznikov, neuporabna izobraževanja in pomanjkanje časa. Menimo, da je izobraževanje potrebno dodobra predstaviti in opisati izobraževalcem, ter jim prikazati, kako je neko izobraževanje koristno za njihovo delo in kaj vse jim bo le-to omogočilo (raznolikost dela, samostojnost in neodvisnost). Poudariti je potrebno tudi, kako bo izobraževanje vplivalo na njihovo varno prihodnost v organizaciji. Pomembno je, da so izobraževanja prilagojena interesom posameznikov. Ena izmed ovir, zakaj se udeleženci ankete ne udeležujejo izobraževanj, je tudi pomanjkanje časa. Le-to je mogoče deloma rešiti z izvajanjem izobraževanj znotraj delovnega časa. Udeležba na izobraževanjih, usposabljanjih, tečajih in izpopolnjevanjih udeležencev ankete je zelo nizka. Ugotovili smo, da bi le-ti spremenili teme izobraževanj (bolj aktualne, praktične in zanimivejše), vključili bi bolj zanimive in izkušene predavatelje, torej bolj kvalitetnejša izobraževanja. Poleg same vsebine in teme izobraževanj, bi udeleženci ankete spremenili tudi dolžino (krajša izobraževanja), ceno (nižja cena izobraževanj) in lokacijo (bližje/zanimivejše lokacije).
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, starejši zaposleni
Objavljeno: 22.06.2018; Ogledov: 99; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (734,95 KB)

5.
Dejavniki motivacije za delo zaposlenih v Logistični brigadi Slovenske vojske
Pjeter Duhani, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi proučujemo dejavnike motivacije za delo zaposlenih v Logistični brigadi. Gre za vojaško organizacijo, ki ima 1.315 zaposlenih (podatki za marec 2018) in je specifična, tako zaradi prednosti, kot tudi občutljivosti njene obravnave (omejitve). Glavni problem v obravnavani temi vidimo predvsem v zmanjšanju števila zaposlenih v Logistični brigadi Slovenske vojske. Samo v letu 2017 je bilo evidentiranih preko 230 primerov odhodov iz Logistične brigade, zaradi odpovedi, oziroma prenehanja delovnega razmerja. V štiriletnem obdobju 2014–2017 je vrste Logistične brigade zapustilo preko 820 zaposlenih. To bi v vojaškem izrazoslovju pomenilo cel bataljon zaposlenih manj. Zaradi tega menimo, da je tema aktualna in smo jo želeli v pričajoči nalogi raziskati. Pri obravnavi teme smo najprej proučili domačo in tujo literaturo, s področja motivacije in motivacijskih teorij. Anketni vprašalnik smo anketirancem razdelili v tiskani verziji. Anketiranje je bilo izvedeno v enotah LOGBR in je potekalo od 26. 2. 2018 do 20. 3. 2018. Želeli smo ugotoviti dejavnike motivacije zaposlenih za delo. Rezultati raziskave so pokazali, da so zaposleni v Logistični brigadi Slovenske vojske motivirani za delo. Prav tako smo ugotovili, da je neposredni vodja dober vir motivacije in mu zaposleni zaupajo. Definirali smo kriterije, ki pozitivno vplivajo na motivacijo in kriterije, ki negativno vplivajo na motivacijo, oziroma demotivirajo zaposlene v Logistični brigadi. Tako pozitivne kot negativne dejavnike motivacije smo rangirali, glede na njihovo moč vpliva. Vsa anketna vprašanja smo ustrezno analizirali, statistično in grafično obdelali, kritično obravnavali in ugotovitve zapisali. Prav tako smo cilje diplomske naloge kritično obravnavali, podatke ustrezno analitično obdelali in obenem predlagali ustrezne rešitve za izboljšanje stanja. Na koncu, v zadnjem poglavju naloge, smo za potrebe delodajalca oblikovali priporočila in predlagali rešitve na posameznih področjih.
Ključne besede: motivacija motivacijske teorije vojak Slovenska vojska Logistična brigada
Objavljeno: 22.06.2018; Ogledov: 80; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

6.
Iskanje in selekcija kadrov s pomočjo kadrovskih agencij
Manca Udir, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Dandanes se vse več podjetij srečuje s problemom preobremenjenosti, kar se tiče področja upravljanja s kadri, predvsem v smeri iskanja in selekcije potrebnega kadra. To poglavje zajema veliko različnih in zelo pomembnih, če ne celo ključnih dejavnosti za dobro delovanje vsake organizacije. Kot je že znano, so kadri gonilna sila vsake organizacije, ki jo je treba poiskati previdno, temeljito in prav tako tudi redno negovati. Od vsake organizacije posebej je odvisno ali se bo s tem problemom oziroma dejavnostjo ukvarjala sama, torej interno, ali pa bo za pomoč poiskala zunanje izvajalce – kadrovske agencije. V diplomskem delu smo predstavili pojme selekcija kadrov, zunanje izvajanje del oziroma outsourcing, kadrovski outsourcing in kadrovske agencije. Raziskali smo, kakšne prednosti ima kadrovska služba znotraj podjetja in zunanje izvajanje kadrovske dejavnosti. Z izvedbo intervjujev v štirih kadrovskih agencijah – Adecco H.R. d.o.o. , Atama d.o.o. , Competo d.o.o. in Profil d.o.o. - smo ugotovili, katere storitve ponujajo in kako razširjene so pri nas in v tujini. Prav tako smo ugotovili kakšna orodja in teste uporabljajo za selekcijo kadrov.
Ključne besede: Kadrovska agencija, Outsourcing oziroma zunanje izvajanje dejavnosti, Selekcija kadrov, Kadrovski outsourcing, Storitve kadrovskih agencij
Objavljeno: 05.06.2018; Ogledov: 48; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (803,96 KB)

7.
Fenomen ekološko pridelane hrane in njen pomen za slovenske potrošnike
Lucija Pažin, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Ekološko pridelana živila so danes prisotna v tako rekoč vseh slovenskih trgovinah in med potrošniki veljajo za bolj kakovostno in bolj zdravo izbiro od konvencionalno pridelanih živil. Potrošniki jim pripisujejo številne lastnosti, ki sicer niso vselej povezane z njihovim načinom pridelave, vendar igrajo ključno vlogo pri odločitvi za nakup. V tem delu smo predstavili običajne poglede potrošnikov na fenomen ekološko pridelane hrane, njihovo ozaveščenost o ponudbi tovrstnih izdelkov pri nas, njihovo dejansko ozaveščenost o ekološki pridelavi hrane in označevanju ekoloških živil, njihove nakupovalne navade ter dejavnike, ki vplivajo na nakupovalne odločitve. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. Teoretični del diplomskega dela predstavlja teoretično osnovo za naše raziskovanje. Predstavili smo načela in cilje ekološke pridelave hrane ter njene zakonodajne vidike v slovenskem in evropskem prostoru. Spoznali smo osnove certificiranja ekoloških izdelkov in uradne oznake, ki potrošnikom zagotavljajo, da so živila pridelana na ekološki način. V nadaljevanju smo predstavili ugotovitve tujih raziskovalcev o odločilnih dejavnikih v procesu nakupa ekoloških živil — kaj je potrošnikom najpomembneje, ko izbirajo, kupujejo in uživajo ekološko pridelano hrano. Na podlagi analize obstoječih raziskav iz tujine smo sestavili okvirni profil tipičnega potrošnika ekoloških živil. V empiričnem delu diplomskega dela smo v prvi fazi opravili analizo slovenskega trga z ekološkimi živili. Odpravili smo se v štiri različne tipe trgovin z živili: market, supermarket, diskontno prodajalno in specializirano prodajalno z zdravo prehrano. Ugotavljali smo, kako pestra je ponudba ekoloških izdelkov, kako so postavljeni na prodajne police, kako so ločeni od preostale ponudbe, kako so označene police in kakšne oznake so na samih izdelkih. S tem smo želeli podrobneje spoznati okolje, v katerem potrošniki sprejemajo nakupovalne odločitve in ponudbo izdelkov, med katerimi lahko izbirajo. V drugem delu empiričnega dela diplomskega dela smo opravili spletno anketno raziskavo, v kateri je sodelovalo 97 anonimnih udeležencev. Cilj anketne raziskave je bil ugotoviti, kako pogosto udeleženci kupujejo ekološko pridelano hrano, kateri so njihovi običajni motivi za nakup, kako dobro poznajo ekološko pridelavo in ali prepoznavajo uradne oznake, ki označujejo ekološka živila. Zanimalo nas je, ali zaupajo tem oznakam, kje dobivajo informacije o ekoloških živilih ter ali ima ekološka hrana po njihovem mnenju kakšne pomanjkljivosti. Na podlagi demografskih podatkov in informacij o njihovih nakupovalnih navadah v povezavi z drugimi vrstami ekoloških izdelkov (kozmetika, izdelki za gospodinjstvo in osebno nego, oblačila) smo ugotavljali, ali profil rednega kupca ekoloških izdelkov tudi v praksi ustreza prej določenim teoretičnim izhodiščem. Ugotovili smo, da igrajo najpomembnejšo vlogo v nakupovalnem procesu osebne vrednote potrošnikov (skrb za zdravje, okolijska ozaveščenost, želja po uživanju lokalno pridelane hrane) in cena. Redni potrošniki so dobro ozaveščeni o ekološki pridelavi in uradnih oznakah, medtem ko ozaveščenost in zaupanje v ekološko pridelano hrano upada sorazmerno s pogostostjo kupovanja prav teh. Za izboljšanje splošne ozaveščenosti potrošnikov o ekološki pridelavi hrane in za preprečevanje zavajanja potrošnikov s strani proizvajalcev neekološko pridelane hrane ter trgovcev bi bilo treba izboljšati tržne strategije na nacionalni ravni ter vzpostaviti sistem izobraževanja slovenskih potrošnikov v medijih in izobraževalnih ustanovah. Diplomsko delo je torej dobra podlaga za razvoj novih marketinških strategij in nacionalnih izobraževalnih programov za promocijo ekološko pridelane hrane v Slovenskem prostoru.
Ključne besede: ekološko pridelana hrana, navade potrošnikov, nakupovalne odločitve, slovenski trg
Objavljeno: 05.06.2018; Ogledov: 63; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

8.
Razvoj in napredovanje visokošolskih učiteljev v habilitacijske nazive na Biotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani
Urška Kovačič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Visokošolski učitelji so uvrščeni v sistem visokega šolstva, kar za njih pomeni, da je njihov razvoj in napredovanje v izvolitvene nazive - habilitacijo odvisno od številnih dejavnikov, ki jih narekuje politika visokega šolstva, globalne družbene potrebe in številni drugi dejavniki, ki lahko delujejo kot motivatorji ali demotivatorji v razvoju visokošolskega učitelja, oziroma pri uresničevanju njegove akademske kariere. Visokošolski učitelj svojo karierno pot gradi v skladu z nazivom, ki ga pridobi z izpolnjevanjem zakonsko določenih pogojev ter delovanjem tako na pedagoškem kot tudi znanstvenoraziskovalnem področju. Cilj naše raziskave je ugotoviti, ali so visokošolski učitelji na Biotehniški fakulteti dovolj seznanjeni z Merili za volitve v nazive visokošolskih učiteljev, znanstvenih delavcev in sodelavcev in kaj jim predstavlja oviro pri razvoju in napredovanju v habilitacijske nazive.
Ključne besede: Visokošolski učitelj, Razvoj zaposlenih, Kariera, Habilitacija, Napredovanje
Objavljeno: 05.06.2018; Ogledov: 46; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

9.
Analiza selekcijskih postopkov za potrebe študentskega dela
Lara Grah Amidžić, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Bistvo kadrovanja je povečati produktivnost organizacije z optimizacijo učinkovitosti svojih zaposlenih. Pri tem je pomembno, da v organizacijo privabimo in zaposlimo ustrezno kvalificiran kader. Iz finančnega, administrativnega vidika ali zaradi sezonsko povečanega obsega dela se podjetja obračajo na študentske servise, ki ponujajo fleksibilno delovno silo. Dijaki in študentje predstavljajo organizacijam ugodno delovno silo za pokrivanje kadrovskega primanjkljaja. Medtem ko mladim študentsko delo omogoča zgodnejšo vključitev na trg dela, bodisi iz finančnih razlogov bodisi zaradi pridobivanja delovnih izkušenj in poklicne socializacije. V diplomskem delu smo analizirali selekcijske metode, ki se pojavljajo pri študentskem delu. Zanimalo nas je tudi, kako pogosto in v katerih dejavnostih študentje delajo, razlogi za opravljanje študentskega dela in podobno. Pridobljene podatke iz anketnih vprašalnikov smo analizirali in ugotovili, da se dejavnost študentskega dela razlikuje glede na študentovo smer izobraževanja. Razlike obstajajo tudi pri selekcijskih metodah glede na spol študenta. Ugotovili smo, da število opravljenih ur mesečno ni povezano s prejemanjem štipendije. Prav tako ne obstajajo razlike med smerjo študijskega programa in višino urne postavke. Medtem ko obstajajo statistično značilne razlike med načinom najdbe oziroma pridobitve dela in selekcijskimi metodami.
Ključne besede: kadrovanje, selekcijski postopek, selekcijske metode, študentsko delo
Objavljeno: 31.05.2018; Ogledov: 102; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

10.
Psihološka testiranja kot ena izmed metod selekcijskih postopkov
Petra Frčej, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Selekcija kadrov je ena izmed pomembnejših nalog v kadrovskih službah. Dobra in premišljena selekcija kadra omogoča organizaciji izbiro ustreznega kandidata, kar je podlaga za uspešnost tako posameznika kot tudi celotne organizacije in njenega poslovanja. Izbor metode je v procesu selekcioniranja ključen. V teoretičnem delu naloge smo se dotaknili predvsem priprave na načrtovanje izbora kadrov, največji poudarek pa smo namenili psihološkim testom. V raziskovalnem delu smo posvečali pozornost sami uporabi psiholoških testov v praksi. Raziskovali smo, kako uporabljati psihološke teste, za katere profile se uporabljajo psihološka testiranja ter kakšna je povezava med ceno in kakovostjo psihološkega testa. Preverjali smo tudi mnenje strokovnjakov o psiholoških testih, ki se pojavljajo na internetu. Na koncu pa smo intervjuvance povprašali o novih smernicah na področju psiholoških testiranj, s ciljem ugotoviti, ali nas na tem področju čakajo novosti. Izbira pravega psihološkega testa nam prinese podatke o informacijah, ki jih pri kandidatu iščemo in jih sicer ne bi našli. Prav tako je izrednega pomena izvedba psihološkega testiranja. Samo strokovnjaki so tisti, ki lahko podajo pravilno interpretacijo rezultatov, rezultate pa med seboj povežejo v smiselno celoto.
Ključne besede: Analiza in opis delovnega mesta, selekcijski postopki, selekcijske metode, psihološka testiranja.
Objavljeno: 25.05.2018; Ogledov: 79; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (606,45 KB)

Iskanje izvedeno v 0.54 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici