| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 5070
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Strategije in triki pri marketingu
Maša Piliček, 2019, diplomsko delo

Opis: Marketing je zelo pomemben za uspeh vsakega podjetja. Tržišča so čedalje bolj zahtevna, stopnja konkurenčnosti je visoka, kupci imajo čedalje večja pričakovanja in vse to zahteva inteligentnejši pristop k marketingu. V marketingu je potrebno spremljati nastajajoče oblike tržišč in prepoznati načine, na katere se le-te oblikujejo, ciljati na najboljše priložnosti ter premagati konkurenco na inovativne načine. Zaradi hude konkurence na tržišču se morajo strokovnjaki v marketingu poslužiti tudi različnih trikov, ki povečajo prepoznavnost podjetja in izdelka oziroma storitve.
Ključne besede: marketing, digitalni marketing, triki v marketingu, tradicionalni marketing, strategije
Objavljeno: 13.06.2019; Ogledov: 225; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (869,78 KB)

2.
Nematerialno nagrajevanje in zadovoljstvo z delom
Jona Senčur, 2019, diplomsko delo

Opis: Nagrada za dobro opravljeno večina ljudi dojema kot materialno. Predvsem pri zaposlitvi pomislimo na neko denarno nagrado, ki jo prejmemo ob fiksni plači. Čeprav je denar še vedno velik motivator za delo, pa v ospredje prihajajo tudi nematerialne nagrade. Ljudje danes dajejo velik pomen medosebnim odnosom, kolektivu, okolju v katerem delajo ipd. Velikokrat dajo pri iskanju zaposlitve tem dejavnikom prednost pred plačilom. Seveda ljudje potrebujejo denar, da si lahko zagotovijo osnovna sredstva za preživetje, pa vendar jim na delovnem mestu veliko vlogo igrajo tudi drugi dejavniki. Z lastno raziskavo smo na podlagi vzorca zaposlenih v kadrovskem podjetju preverjali tri hipoteze in iskali odgovore na tri raziskovalna vprašanja, ki so se nanašala na dojemanje tudi materialnih, vendar predvsem nematerialnih nagrad in posledičen vpliv le-teh na zadovoljstvo pri delu. Zanimalo nas je ali so jim omenjene nagrade sploh pomembne. Ugotovili smo, da nematerialnim nagradam pripisujejo pomemben pomen. Največ jim pomenita pohvala in možnost izobraževanja. Pomembni so tudi odnosi z nadrejenimi, s katerimi se dobro razumejo in z njihove strani redno prejemajo pohvale in druge oblike nematerialnih nagrad. Ker je prisoten uspešen sistem nagrajevanja in zaposleni te nagrade dobivajo v zadostni meri, je tudi njihovo zadovoljstvo z delom večje. Podjetje deluje uspešno in ima urejen sistem nagrajevanja, zato menimo, da morajo s takim delom nadaljevati tudi v prihodnje. Dokler bodo njihovi zaposleni uspešni, bo tudi podjetje konkurenčno na trgu. Če bodo zaposleni zadovoljni, bodo vztrajali pri zaposlitvi in s tem v podjetju ne bo fluktuacije, ta podjetjem predstavlja dodatne stroške, predvsem pa tudi porabo časa.
Ključne besede: - nematerialne nagrade - zadovoljstvo z delom - zaposleni
Objavljeno: 13.06.2019; Ogledov: 180; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (886,12 KB)

3.
Marketinški načrt širitve dejavnosti Gledališke skupine Dobrova
Tina Zuljan, 2019, diplomsko delo

Opis: Gledališka skupina Dobrova obstaja z namenom uresničevanja svojega poslanstva, preko katerega prispeva k razvoju in dostopnosti ljubiteljske gledališke kulture. Omenjeni skupini zaradi skupnih interesov po gledališkem ustvarjanju in druženju svoj prosti čas posvečajo amaterski gledališčniki. Znotraj okvirov omejenih finančnih sredstev skrbijo za ustvarjanje, uprizarjanje in organiziranje gledaliških predstav ter abonmaja. Polna gledališka dvorana in zadovoljno občinstvo, ki se rado vrača v gledališče, predstavljata za gledališko skupino najvišje merilo uspeha in motivacijo za nadaljnje delovanje. Zaznan trend zniževanja števila obiskovalcev gledaliških predstav na Dobrovi ogroža dolgoročno delovanje gledališke skupine in predstavlja glavni motiv za ukrepanje. Brez obiskovalcev gledaliških predstav bi bilo delovanje gledališke skupine brez pomena. Enega možnih ukrepov člani gledališke skupine Dobrova vidijo v širitvi dejavnosti gledališke skupine z uvedbo otroškega abonmaja. Otroci, prebivajoči v občini Dobrova - Polhov Gradec, nimajo možnosti obiskovanja otroškega abonmaja v domačem kraju. Omogočanje zgodnjega stika otrok z gledališčem bi pomenilo nadgradnjo poslanstva gledališke skupine in hkrati pestrejše kulturno dogajanje v občini Dobrova – Polhov Gradec. Raziskava želja, pričakovanj, zanimanja in navad potencialnih obiskovalcev ter izdelava marketinškega načrta za uvedbo nove storitve otroškega abonmaja omogoča ovrednotenje smotrnosti nove storitve in določitev temeljev za njeno lansiranje in kakovostno izvedbo. Zaradi omejenih finančnih sredstev gledališke skupine, konkurence v smislu drugih oblik preživljanja prostega časa, vedno »zahtevnejših« obiskovalcev gledališča, potrebe po inovativnosti, pomanjkanja znanja, časa, angažiranosti prostovoljcev in številčnih deležnikov je načrtovanje pomembno orodje za obstoj in razvoj gledališke skupine Dobrova ter s tem kulturnih vrednot prebivalcev občine in bližnjih okoliških krajev.
Ključne besede: marketing, neprofitne organizacije, ljubiteljska kultura, ljubiteljska gledališka skupina, otroški abonma.
Objavljeno: 13.06.2019; Ogledov: 180; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (895,56 KB)

4.
Razvoj prototipa intranetne aplikacije
Katja Mihelič, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava razvoj prototipne rešitve intranetne aplikacije, ki temelji na konkretnem primeru slovenskega podjetja. V podjetju so zaznali problem zastarelosti intranetne tehnologije. Skupaj z naročnikom smo uskladili njihove želje in zahtevane funkcionalnosti, ki jih mora vsebovati razvita aplikacija. Prototip aplikacije smo razvili z razvojnim orodjem za hiter razvoj Oracle Application Express. Razvoj je potekal s prototipno metodo, kjer se razvita verzija aplikacije dograjuje in izpopolnjuje do končnega produkta. Razvita aplikacija je namenjena vsem zaposlenim, omogočene funkcionalnosti pa se glede na njihovo uporabniško vlogo razlikujejo. Glavne funkcionalnosti prototipa so rezervacija sejnih sob, shranjevanje dokumentov, izpolnjevanje in potrjevanje elektronskih obrazcev, oddajanje inovativnih predlogov in inovacij ter objava internih novic in obvestil. Z aplikacijo bodo uporabniki lažje opravljali svoje delo in hitreje prišli do potrebnih informacij za opravljanje delovnih nalog. Z uporabo aplikacije se bo izboljšala interna komunikacija, dodajanje novih funkcij pa bo poenostavljeno.
Ključne besede: intranet, informacijski sistem, interna komunikacija, prototipni razvoj, aplikacija, Oracle Express Application
Objavljeno: 05.06.2019; Ogledov: 84; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (3,23 MB)

5.
Prenova procesa oskrbe z materialom v Zdravstvenem domu
Diana Kern, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali prenovo procesa oskrbe z materialom v Zdravstvenem domu Radlje ob Dravi. Cilj diplomskega dela je bil podrobno spoznati obstoječi proces nabave materiala, v katerem se pojavljajo težave in poiskati rešitve za težave pri delovanju ter podati predloge za prenovo obstoječega procesa oskrbe materiala v novega, ki bodo omogočali učinkovitejše izvajanje procesa. Podrobneje smo proučili, kako trenutno deluje in poteka proces oskrbe z materialom ter kje se tekom izvajanja pojavljajo težave. S prenovo procesa smo odpravili napake in spremenili določene podrobnosti procesa in pod procesov. S spremenjenim procesom bo lahko ZD Radlje ob Dravi proces oskrbe z materialom izkoriščal v svojo korist. V primeru uvedbe prenovljenega procesa bodo pridobili veliko časa, delo bo potekalo lažje, evidence in količine prispelega materiala bodo ustreznejše. Vodstvu ZD Radlje ob Dravi, smo poskusili prenovljen proces čim bolj približati, da so spoznali prednosti, ki jih le-ta prinaša. Upamo, da bodo predlog prenovljenega procesa uvedli v svoje delovanje in da bo delo potekalo čim bolj učinkovito in tekoče.
Ključne besede: Proces oskrbe z materialom, prenova procesa, zahtevnica, material, nabava
Objavljeno: 21.05.2019; Ogledov: 127; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (2,96 MB)

6.
Mobing – psihično nasilje na delovnem mestu v podjetju X
Lea Žavbi, 2019, diplomsko delo

Opis: Mobing ali psihično nasilje na delovnem mestu v sodobnem svetu postaja resen problem, ki se žal pojavlja v mnogih organizacijah. Mobing ima negativen vpliv na zaposlene, zato je pomembno, da se vodje s problemom čim prej soočijo in ga poskušajo v najkrajšem možnem času odpraviti. Posledice mobinga so lahko zaskrbljujoče, saj zaposleni lahko izgubijo delovno vnemo, se začnejo zapirati vase, doživljajo psihične in zdravstvene težave, ki vplivajo tudi na sam potek in rezultate dela. Žrtvam mobinga je treba ponuditi strokovno pomoč in podporo, ter se z njimi pravočasno in pravilno pogovoriti. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo opredelili mobing, pogledali razvojne stopnje mobinga, preučili njegove posledice in ukrepe za omejevanje oziroma preprečevanje mobinga. V praktičnem delu pa smo izvedli anonimno anketo, v kateri je sodelovalo 24 zaposlenih. Raziskavo smo izvedli v podjetju X, z njo pa smo želeli opozoriti na resnost problema mobinga, poiskati rešitve, ki bi ga lahko preprečile ali omejile, ter ugotoviti, kakšne so njegove posledice. Naša raziskava je pokazala, da je bilo v danem podjetju več kot tretjina zaposlenih žrtev mobinga, od tega kar 66,67 odstotka žensk. Zaposleni ocenjujejo, da je za mobing v podjetju v največji meri krivo nespoštovanje, slaba komunikacija in slabi medsebojni odnosi. Kot največjo posledico mobinga pa navajajo slabšo produktivnost in pomanjkanje zbranosti na delovnem mestu. Menimo, da bi se mobing v podjetjih dalo omejiti, in sicer z dodatnimi izobraževanji in usposabljanji delavcev, ustvarjanjem kulture sodelovanja in zaupanja med zaposlenimi ter zavedanjem vodij, da so prav zaposleni njihovo največje bogastvo, ki ustvarja uspeh organizaciji. Prav tako menimo, da na organizacijsko klimo pozitivno vplivajo neformalna druženja, kot so team buildingi, saj gradijo zaupanje, zmanjšujejo konflikte in spodbujajo komunikacijo ter sodelovanje med zaposlenimi.
Ključne besede: mobing, trpinčenje, žrtve, napadalci, posledice
Objavljeno: 21.05.2019; Ogledov: 134; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (726,09 KB)

7.
Optimizacija spletne strani gostinskega podjetja
Anže Biček, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Optimizacija spletnih strani je v današnjem času ena izmed najbolj pomembnih elementov spletne strani. Strani morajo biti uporabnikom prijazne, hitre, prav tako pa morajo biti čim bolj prilagojene iskalnikom. Vse to pa je povezano z dobro optimizacijo. V diplomski nalogi smo poskušali ugotoviti trenutno najboljše načine optimizacije in jih uporabiti na realnem primeru. Problem, s katerim se soočamo je, da so na spletni strani nizko uvrščene ključne besede, stran pa tudi nima veliko obiska. S pomočjo metod optimiziranja smo stran preuredili vizualno, vsebinsko in tehnično ter tako ustvarili spletno stran prijazno brskalnikom. S pomočjo pisanja člankov in dela na socialnih omrežjih pa smo strani še dodatno izboljšali njeno vidljivost. Rezultati so pokazali, da smo pozicije za izbrane ključne besede izboljšali, prav tako pa smo povečali obisk na spletni strani, a smo ugotovili, da so na strani možne še dodatne izboljšave. Zaradi spreminjajočih se trendov je obvezna stalna optimizacija, ki bo zagotovila visoko rangirano spletno stran, prijazno tako uporabniku kot spletnih brskalnikom.
Ključne besede: - optimizacija iskalnikov, - SEO, - ključne besede, - optimizacija na spletni strani in - optimizacija izven spletne strani.
Objavljeno: 10.05.2019; Ogledov: 142; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (2,93 MB)

8.
Modeliranje delovnih procesov in prikaz repozitorija poslovnega sistema LIPPS
Rok Bučan, 2019, diplomsko delo

Opis: Področje raziskovalnega dela je prikaz modelov poslovnega okolja, procesov in organizacijske strukture v okviru univerzitetnega laboratorija. Gre za organizirano »virtualno proizvodno podjetje«, v katerem potekajo vsi ključni poslovni delovni procesi. S pomočjo orodja ARIS smo modelirali poslovne procese ter vzpostavili vse potrebne organizacijske zakonitosti podjetja za uspešno poslovanje. V delu je prikazan produkt izdelave grobih modelov podpornih in vodstvenih procesov ter naveden prikaz vseh do sedaj vzpostavljenih temeljnih procesov. Problem, s katerim smo bili soočeni, je bil rezultate dela v laboratoriju nazorno prikazati. Pri iskanju načinov prikaza in izbiri orodij, s katerimi je mogoče učinkovito prikazati modele v poslovnem repozitoriju, smo se srečevali z vsebinskimi, tehničnimi in finančnimi omejitvami. Rezultat diplomskega dela so modeli procesov v virtualnem podjetju, predstavljeni na enostaven in prijazen način. Uporabnik ima tako preprost in hiter vpogled v prikaz končne procesne organizacije podjetja.
Ključne besede: - modeliranje, - repozitorij, - ARIS, - poslovni procesi.
Objavljeno: 10.05.2019; Ogledov: 127; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (2,62 MB)

9.
Spletna analitika v digitalnem marketingu turizma
Mojca Vogrič, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Pojav in razvoj interneta predstavljata korenite spremembe na področju marketinga, saj je s tem pridobil spletno podobo. Za boljše in učinkovitejše poslovne rezultate pa ima velik pomen oglaševanje. Da bi z oglaševanjem dosegli tudi cilj, to je nakup izdelka ali storitve, morajo podjetja s pomočjo spletne analitike izbrati pravilne poslovne odločitve in strategije. V diplomski nalogi je obravnavana problematika, kdaj in kje je najbolj smiselno oglaševati. Cilj diplomske naloge je predvsem ugotoviti, kaj obiskovalce spletne strani najbolj zanima, da lahko na podlagi teh podatkov prilagodimo oglaševanje. Najprej smo s pomočjo domače in tuje literature pridobili vse potrebne informacije in podatke, ki smo jih potrebovali za teoretični del diplomske naloge. Nato pa smo z zbranimi podatki iz podjetja Forward in s pomočjo orodja Google Analytics ugotovili, katere strani na spletnem mestu so najbolj obiskane in kdaj. Po podrobni analizi pridobljenih rezultatov smo prišli do zaključkov, na podlagi katerih smo naročniku svetovali, kako naj v prihodnosti oglašuje.
Ključne besede: spletni marketing, spletna analitika, Google Analytics
Objavljeno: 08.05.2019; Ogledov: 161; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

10.
Analiza kompetenc delovnih mest na Mestni občini Ljubljana
Nataša Despot, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se posvečamo analiziranju kompetenc dela določenih delovnih mest v Mestni upravi Mestne občine Ljubljana. Kompetence na kadrovskem področju so lastnosti, ki jih mora imeti posameznik, da bi uspešno opravljal svoje delovne naloge in reševal probleme, s katerimi se sooča na svojem delovnem mestu. Kompetence obsegajo znanje, izkušnje, različne sposobnosti in veščine ter druge lastnosti osebe, ki zagotavljajo delovni uspeh. Glede na skupine ločimo temeljne ali splošne, generične in delovno specifične kompetence. Kompetence so lahko vidne ali opazne in nevidne ali skrite. Kompetenčni model je osnova za ocenjevanje in napredovanje zaposlenih. V Mestni upravi Mestne občine Ljubljana kot izbrani organizaciji smo analizirali nekatera delovna mesta in kompetence, ki so potrebne za uspešno opravljanje nalog, povezanih s temi delovnimi mesti.
Ključne besede: Kompetence Javna uprava Mestna uprava Mestne občine Ljubljana Sistemizacija
Objavljeno: 08.05.2019; Ogledov: 72; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0.8 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici