SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 3671
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Kognitivne storitve storitvene platforme Microsoft Azure
Luka Pečnik, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo raziskali področje kognitivnih storitev oblačne platforme Microsoft Azure. Osredotočili smo se predvsem na storitve s področij obdelave jezika in znanja, na kratko pa smo povzeli tudi ostale skupine Microsoftovih kognitivnih storitev. S pomočjo ogrodja ASP.NET Core 2.0 in knjižnice ReactJS.NET smo razvili spletno aplikacijo Techie, ki je bila primer, kako znotraj spletne aplikacije uporabiti nekatere izmed kognitivnih storitev in jo s tem tudi izboljšati s stališča interakcije z uporabnikom in obdelave podatkov.
Keywords: kognitivne storitve, Microsoft Azure, umetna inteligenca, računalništvo v oblaku
Published: 13.08.2018; Views: 133; Downloads: 24
.pdf Full text (1,98 MB)

2.
Supplementing React Framework with an Animation Utility Library
Nejc Maček, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: In this thesis different types of animations are presented, categorised by their technical characteristics, principally according the technology used for implementing them. Additionally, use-case scenarios are considered when categorising animation types to provide an insight on which use-cases combine well with a specific animation type. Animation implementations in popular MVC frameworks are also studied and compared to analyse what benefits each implementation means brings. Based on findings, a library that supplements React frameworks was created, enabling developers to implement animations in their web applications.
Keywords: React, animation, transition
Published: 13.08.2018; Views: 100; Downloads: 7
.pdf Full text (625,10 KB)

3.
Sodobne mobilne aplikacije za motoriste
Klemen Hudobreznik, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bila raziskava področja o sodobnih mobilnih aplikacijah za motoriste. Opravili smo analizo že obstoječih aplikacij. Analizirali smo le tiste, ki so bile na trgu najbolj uporabljene. Ker so vse aplikacije v angleščini, smo se odločili implementirati svojo mobilno aplikacijo za operacijski sistem Windows Phone. Najprej smo naredili zasnovo ter na podlagi te zasnove implementirali aplikacijo. Poudarek v aplikaciji je bila funkcionalnost beleženja poti ter funkcionalnost CrashAlert. Na koncu smo podali še možne izboljšave za prihodnji razvoj.
Keywords: mobilna aplikacija, motocikel, pametni mobilni telefon, Windows Phone
Published: 17.07.2018; Views: 287; Downloads: 77
.pdf Full text (2,72 MB)

4.
Aplikacija android za pomoč bolnikom z diabetesom
Simon Muršič, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo najprej opisali bolezen diabetes in predstavili platformo Android. Nato smo pregledali uporabo in razširjenost aplikacij za zdravje ter njihovo deljenje v različnih segmentih. Ugotovili smo, da imajo aplikacije za nadzorovanje kroničnih bolezni največji tržni potencial. Zato smo se odločili, da izdelamo Android aplikacijo za pomoč bolnikom z diabetesom. V aplikacijo smo vključili funkcionalnosti, kot so beleženje obrokov, aktivnosti in krvnega sladkorja. Implementirali smo tudi nastavljanje opomnika za uporabo zdravil in obveščanje oseb po elektronski pošti.
Keywords: diabetes, Android, sladkorna bolezen, aplikacije za zdravje, mZdravje
Published: 16.07.2018; Views: 265; Downloads: 50
.pdf Full text (1,40 MB)

5.
Mobilna aplikacija za izboljšanje kakovosti življenja
Alen Tanšek, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Odstotek razvoja mobilnih aplikacij se dandanes giblje zelo visoko. Želja po uporabi dobre mobilne aplikacije hitro raste, predvsem s strani uporabnikov, ki si želijo, da bi bila dobro urejena in po svojemu namenu tudi funkcionalna. V diplomskem delu smo opisali razvoj ter samo delovanje tako imenovane mobilne aplikacije za razpoznavanje različnih bolezni oziroma simptomov, ki temelji na operacijskem sistemu Android. Z razvojem tovrstne aplikacije smo olajšali delo uporabnikom pri iskanju morebitnih bolezni po spletu in jim tako prikrajšali dragoceni čas.
Keywords: android, mobilna aplikacija, pametni telefon, imunski sistem, aplikacije v medicini
Published: 16.07.2018; Views: 238; Downloads: 42
.pdf Full text (1,53 MB)

6.
Bluetooth krmiljenje plezajočega robota za vzdrževanje mostov
Dejan Vrtič Pal, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Vzdrževanje mostov je lahko zamudno in zahtevno delo, zato ga je smiselno opravljati s plezajočim robotom. Ker dodatna teža robotu predstavlja večjo breme, želimo minimizirati ožičenje z brezžično komunikacijo, v našem primeru bluetooth komunikacijo. Namen tega dela je bil, ugotoviti, kako lahko bluetooth komunikacijo uspešno izvedemo na plezajočem robotu in če je bluetooth komunikacija optimalna rešitev za robota za plezanje. V teoretičnem uvodu smo predstavili robota in opredelili bluetooth protokol. V praktičnem delu smo spoznali kinematični model robota za plezanje in razčlenili potrebo po prenosu podatkov pri različnih gibih robota. Pregledali smo bluetooth vmesnike na tržišču in izbrali najustreznejšega za potrebe robota za plezanje. Bluetooth komunikacijo smo izvedli in preizkusili s pomočjo treh mikrokrmilnikov dsPIC33FJ64MC802 in s pomočjo treh različnih Bluetooth modulov HC-05, RN-42 in RN4871. Pri izvedbi brezžične bluetooth komunikacije smo poskušali zagotoviti dovolj veliko hitrost prenosa podatkov pri najmanjšem številu potrebnih bluetooth modulov (najnižjih stroških). Ugotavljali smo ali zmoremo s pomočjo Bluetooth komunikacije pošiljati podatke vsakemu krmilniku osi robota in prijemalu robota v času, ki je krajši od 1 tisočinke sekunde. Prenos je bil daljši, kot smo načrtovali (30 mili sekund) in je imel domet, ki je bil večji od pričakovanega (več kot 10m za bluetooth 2. razreda). Ugotovili smo, da je izvedba bluetooth komunikacije mogoča. A za to da najdemo boljšo rešitev so potrebni dodatni preizkusi.
Keywords: plezajoči robot za vzdrževanje mostov, bluetooth komunikacija, UART (univerzalni asinhronski sprejemnik-oddajnik), MESH, PTP (od točke do točke)
Published: 16.07.2018; Views: 202; Downloads: 27
.pdf Full text (5,75 MB)

7.
Promocijsko umeščanje izdelkov v videospotih
Lucija Kuhar, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Promocijsko umeščanje izdelkov je ena izmed novejših oblik oglaševanja, ki se vse pogosteje uporablja tudi v Sloveniji. V diplomskem delu smo opredelili pojem promocijskega umeščanja izdelkov in raziskali uporabo tega načina oglaševanja v videospotih slovenskih izvajalcev in izvajalcev Združenih držav Amerike. Uporabili smo deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno metodo s pomočjo katerih smo ugotovili, da je uporaba promocijskega umeščanja izdelkov v videospotih v Sloveniji in Združenih državah Amerike vse pogostejša.
Keywords: oglaševanje, promocijsko umeščanje izdelkov, videospot
Published: 12.07.2018; Views: 228; Downloads: 25
.pdf Full text (746,25 KB)

8.
Primerjava programskih jezikov Java in Kotlin na primeru implementacije aplikacije JazGobar
Nikolaj Čolić, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V zaključnem delu bomo primerjali programska jezika Java in Kotlin na primeru mobilne aplikacije JazGobar. Najprej se bomo seznanili z obema programskima jezikoma, ki ju bomo primerjali na podlagi podanih primerov, ter preučili njune prednosti. Aplikacijo bomo razvili za Android operacijski sistem v obeh zgoraj omenjenih programskih jezikih s pomočjo Android Studia.
Keywords: Java, Kotlin, Android
Published: 06.07.2018; Views: 334; Downloads: 56
.pdf Full text (1,41 MB)

9.
Fotorealistična vizualizacija ognja v animacijskem paketu Blender
Dominik Štrakl, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Osnovni namen diplomskega dela je izdelati fotorealistično animacijo ognja v odprtokodnem animacijskem paketu Blender. Pri izdelavi smo uporabili metode, ki se v računalniški grafiki uporabljajo za vizualizacijo posebnih učinkov. Postopek izdelave in uporabljene metode smo podrobneje opisali. Na koncu smo analizirali različne vplive na doseganje realizma in vplive na časovno zahtevnost pri upodabljanju.
Keywords: vizualizacija, računalniška grafika, animacija, 3D grafika, Blender
Published: 06.07.2018; Views: 262; Downloads: 30
.pdf Full text (7,54 MB)

10.
Dejavniki vpliva na zvok v kontrolni sobi glasbenega studia
Leo Čoh, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje in grafično prikazuje dejavnike oziroma faktorje, ki vplivajo na zvok v kontrolni sobi glasbenega studia (šum, odboj, lom, refleksija, difrakcija, časovni odmev reverbacije). Z različno opremo in postavitvijo zvočnikov ter absorpcijskih materialov smo ugotovili, kako mora biti kontrolna soba optimizirana, da je primerna za glasbeno produkcijo. Pri tem smo opravili meritve valovanja zvoka v prostoru, katere smo primerjali z zvokom v dnevni sobi. Na podlagi tega smo v ugotovitvah določili, kaj je smiselno preurediti, da bi bila dnevna soba kar se da primerna za poslušanje in produkcijo glasbe, prav tako pa tudi, ali je to sploh mogoče. Meritve smo opravili s programom Sonarworks reference 3, ki so nam ga priporočili v glasbenem studiu.
Keywords: akustika, zvok, akustične meritve, zvočno valovanje
Published: 29.05.2018; Views: 379; Downloads: 57
.pdf Full text (1,33 MB)

Search done in 0.5 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica