| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 4122
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Napajalno vezje za dvofazno napajano električno napravo
Jaša Vrečko, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je opisano načrtovanje in izdelava napajalnega vezja za dvofazno napajano električno napravo, ki ga bomo uporabljali za napajanje indukcijske naprave. Napajalno vezje sestavljajo EMI filter, usmerniško vezje, dušilno (snubber) vezje in povratna vezava. Pomemben del naprave je tako tudi transformator, ki mora biti ustrezno dimenzioniran, zato smo izbrali tudi transformator in nato z meritvami potrdili ustreznost delovanja načrtanega vezja in izbranega transformatorja. Na podlagi rezultatov opravljenih meritev na prototipu napajalnega vezja smo pripravili dokončni predlog vezja in ga prilagodili načrtovalskim zahtevam.
Keywords: napajalnik, stikalni transformator, elektronsko vezje, zaporni pretvornik, testiranje
Published: 03.07.2020; Views: 286; Downloads: 62
.pdf Full text (2,09 MB)

2.
Izdelava interaktivne predstavitve jadralnega letala z očali HoloLens
Tomaž Jandrok, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v času, ko v ospredje vedno bolj prihajajo tehnologije navidezne resničnosti (VR) in obogatene resničnosti (AR) s ciljem uporabniku ponuditi čim globljo igralsko izkušnjo, tako v namene zabave, kot tudi učenja. Cilj te diplomske naloge je razvoj natančnega 3D modela jadralnega letala Glaser-Dirks DG-300, ki bo nato z aplikacijo na očalih Microsoft HoloLens uporabljen kot učno orodje za nove mlade potencialne jadralne pilote. Tem bodo učitelji lahko med predmeti, kot sta gradnja in teorija letenja, demonstrirali uporabnost raznih krmilnih ročic, postavitev kabine in preostale pomembne pojme. Vse to bi bilo mogoče kar najbolj interaktivno, še preden bi dejansko sedli v pravo jadralno letalo.
Keywords: letalo, jadralno, HoloLens, interaktivno učenje, 3D
Published: 03.07.2020; Views: 232; Downloads: 57
.pdf Full text (2,95 MB)

3.
Razvoj igre za navidezno resničnost
Žiga Aman, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo zajema teoretični opis izdelave igre in predstavitev uporabljene programske opreme. Na kratko so opisana tudi očala za navidezno resničnost Oculus Rift. Glavni del diplomskega dela zajema razvoj igre. Gre za igro preživetja, ki je prilagojena virtualni resničnosti. Skozi diplomsko delo spoznamo nastanek igre, implementacijo igralčevih potreb (lakota, žeja, energija in telesna temperatura) in njegovih interakcij z okoljem ter uporabo trgovine sredstev programa Unity. Rezultat diplomske naloge je igra, izdelana v pogonu Unity, namenjena igranju z očali za navidezno resničnost.
Keywords: Unity, navidezna resničnost, virtualna resničnost, igra, preživetje
Published: 03.07.2020; Views: 205; Downloads: 49
.pdf Full text (1,48 MB)

4.
Implementacija odločitvenih dreves v programskem jeziku python
Gregor Gorjanc, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno področje strojnega učenja, del katerega so odločitvena drevesa. Čeprav je odločitveno drevo v osnovi pripomoček za vizualizacijo, nas v sklopu strojnega učenja zanima proces gradnje. Obstaja več algoritmov, ki s pomočjo podatkovnih množic generirajo odločitvena drevesa. V delu je podrobno predstavljeno delovanje algoritma C4.5, čigar implementacija predstavlja jedro naloge. Algoritem je bil implementiran s pomočjo programskega jezika Python. Po osnovni implementacijo je bil izveden proces optimizacije, kjer so preizkušene različne strukture programskega jezika Python. Po optimizaciji je bila izvedena primerjalna analiza delovanja. Izvedena je bila tudi primerjava delovanja implementiranega algoritma z obstoječo implementacijo J48.
Keywords: strojno učenje, odločitveno drevo, Python, C4.5
Published: 03.07.2020; Views: 233; Downloads: 63
.pdf Full text (2,12 MB)

5.
Aplikacija za obveščanje o prispeli pošti v poštnem nabiralniku
Patrik Denša, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili razvoj programske opreme v okolju Arduino. Uporabili smo razvojno ploščo NodeMCU, ki temelji na mikročipu ESP8266 za vzpostavitev povezave z internetom. V nalogi je opisano pošiljanje in obdelava podatkov na spletni platformi ThingSpeak, ki shranjuje naše podatke. Platforma omogoča, da nad podatki sprožimo spletno zahtevo na spletno platformo IFTTT, ki nam omogoča prikaz obvestil na mobilni napravi.
Keywords: Arduino, NodeMCU, ESP8266, ThingSpeak, IFTTT
Published: 03.07.2020; Views: 195; Downloads: 51
.pdf Full text (1,21 MB)

6.
Primerjava obstojnosti trdokovinskih prevlek odvalnih rezkal
Tadej Polak, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Trdokovinske prevleke orodij so v industriji zelo pomemben člen procesov odrezavanja. Uporabljajo se za povečevanje obstojnosti rezalnega orodja in hkrati omogočajo uporabo višjih rezalnih parametrov. V diplomskem delu je bilo izvedeno primerjanje dveh med seboj podobnih trdokovinskih prevlek. Uporabljeni so bili različni rezalni parametri za doseganje optimalnih rezalnih pogojev. Testiranje prevlek se je izvajalo na stroju nemškega proizvajalca, ki je namenjen ozobljanju zobnikov.
Keywords: prevleke, rezalni parametri, odvalno rezkalo
Published: 03.07.2020; Views: 132; Downloads: 12
.pdf Full text (3,23 MB)

7.
Aplikacija uglaševanja klarineta na računalniku Raspberry Pi
Anže Prelovšek, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V tej diplomski nalogi opisujemo izdelavo aplikacije za uglaševanje klarineta z uporabo računalnika Raspberry Pi. Spoznamo uglaševanje klarineta, uporabo zvočne analize nad realnočasovnim zvokom, uporabo priključkov GPIO za povezovanje zunanjih naprav, prenos podatkov po protokolu UART in zajem zvoka po protokolu I2S. Aplikacija je napisana v programskem jeziku Python, njen vizualni izgled pa v jeziku C#. Aplikacija za uglaševanje klarineta je namenjena domači uporabi, saj za delovanje potrebuje povezavo z osebnim računalnikom, ne pa internetne povezave. V primeru, ko naše glasbilo ni uglašeno, nam aplikacija poda informacijo o stanju intonacije našega glasbila in jo primerja z želenim tonom. Prav tako lahko vidimo prikaz dejanske frekvence, zaigrane na glasbilo. Podani so tudi nasveti za uglasitev.
Keywords: Raspberry Pi, klarinet, uglaševanje, zvočna analiza, aplikacija
Published: 03.07.2020; Views: 174; Downloads: 32
.pdf Full text (5,08 MB)

8.
Prenova krmilja in avtomatizacija stiskalnice grozdja
Primož Novak, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je bila glavna tema izdelava nove elektro omare na že obstoječo konstrukcijo za stiskanje grozdja oz. sadja. Ker je največja problematika v kmetijstvu po hitrem in kvalitetnem spravilu pridelka, smo se odločili, da staro stiskalnico avtomatiziramo in s tem omogočimo boljši nadzor in vodenje procesa stiskanja grozdja. Obnove in izdelave nove elektro omare smo se lotili tako, da smo preučili mehansko delovanje stiskalnice in delovanje starejše električne omare, ki jo bo nadomestila nova. V diplomski nalogi so opisane komponente, ki smo jih uporabili pri izdelavi projekta. Za industrijski krmilnik, ki smo ga uporabili, smo napisali program in narisali načrt nove krmilne omare.
Keywords: stiskalnica, grozdje, avtomatizacija, HMI prikazovalnik, programljivi logični krmilnik
Published: 03.07.2020; Views: 155; Downloads: 45
.pdf Full text (3,69 MB)

9.
Večplatformska avtomatizacija funkcionalnih testov za mobilne aplikacije
Žiga Sternad, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je podrobneje predstavljeno področje funkcionalnega testiranja mobilnih aplikacij s poudarkom na avtomatizaciji testnih scenarijev. Opisani so izzivi pri testiranju mobilnih aplikacij, s katerimi se razvijalci srečujejo med razvojem in poganjanjem testnih scenarijev ter razlike med platformama iOS in Android. Cilj diplomske naloge je preučiti avtomatsko testiranje funkcionalnih testov za mobilne aplikacije platform iOS in Android, nato pa s pomočjo ogrodja Appium izdelati rešitev, ki bo poganjala testne scenarije na obeh omenjenih platformah.
Keywords: testiranje mobilnih aplikacij, večplatformsko testiranje, Appium, funkcionalno testiranje, platforma iOS, platforma Android
Published: 03.07.2020; Views: 164; Downloads: 29
.pdf Full text (1,75 MB)

10.
Razvoj domorodnih mobilnih aplikacij za android s programskim jezikom kotlin
Verica Zagoranski, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo raziskovali programski jezik Kotlin in opisali njegove osnovne koncepte in posebnosti. V raziskavi smo se osredotočili na mobilne aplikacije za operacijski sistem Android. V namen raziskave smo implementirali dve enaki aplikaciji s pomočjo jezikov Kotlin in Java. V namen primerjave smo izvedli testiranje obeh aplikacij. Po postopku testiranja aplikacij smo izvedli primerjalno analizo uspešnosti aplikacij in primerjalno analizo značilnosti Kotlina in Jave. Na koncu diplomskega dela smo predstavili rezultate analize in povzeli prednosti ter slabosti Kotlina.
Keywords: Android, Kotlin, Java, mobilna aplikacija
Published: 03.07.2020; Views: 175; Downloads: 49
.pdf Full text (1,01 MB)

Search done in 0.33 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica