SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 66
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Literarni turizem v občini Šentjur
Jasna Obrez, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Občina Šentjur, ki po svoji velikosti spada med večje slovenske občine, je mnogim zagotovo še neodkrita in nedotaknjena destinacija. Šentjur se lahko pohvali z izjemno turistično ponudbo, predvsem na osnovi kulturnega turizma. Razvijanje literarnega turizma pa je šele v zametkih kljub znanim osebnostim: dinastije Ipavec, škofa blaženega Antona Martina Slomška, kozjanskega razbojnika Guzaja ter mnogih drugih znanih osebnosti. Že pokojni Daniel Artiček je o tej širši javnosti še neprepoznavni deželi spisal precej literarnih del, ki bi v prihodnosti lahko bile povod za bolj intenzivno razvijanje literarnega turizma v občini ter tako vsem obiskovalcem pričarale petzvezdično doživetje. Vsebina diplomskega dela se prepleta s kulturnim turizmom, kamor umeščamo literarni turizem, ki bi se lahko na destinaciji začel razvijati tudi na osnovi dediščine relativno slabo poznanega avtorja Daniela Artička, ki pa se je že nekaj let nazaj zavedal pomena literarnega turizma. Z diplomskim delom smo želeli raziskati njegovo prepoznavnost v regiji in poudariti njegovo vlogo pri razvoju literarnega turizma.
Ključne besede: kulturni turizem, literarni turizem, občina Šentjur, Daniel Artiček
Objavljeno: 14.02.2019; Ogledov: 106; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

2.
Reprezentacija vesoljskega turizma v literaturi
Kim Perušek, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. Prvi del obsega teorijo obravnavane teme, v drugem pa je opisana naša raziskava. V teoretičnem delu smo opisali vesoljski turizem in njegovo zgodovino ter podjetja, ki razvijajo tehnologijo, s katero bodo postali ponudniki storitev na področju vesoljskega turizma. V raziskovalnem delu smo predstavili, kako je vesoljski turizem reprezentiran v literaturi, pomen dostopnosti virov o vesoljskem turizmu v slovenskem jeziku, saj angleščina kot svetovni jezik znanosti lahko izrine in počasi dejansko na nekaterih področjih že izrinja slovenščino, kar lahko po zelo črnem scenariju vodi do izumrtja jezika. Prav tako analiziramo izbrano knjigo, s katero smo podrobno predstavili vesoljski turizem od priprav na potovanje, vzleta, možnih destinacij za potovanje pa do zdravstvenih problemov, ki jih povzroča mikrogravitacija, vrnitve domov in readaptacije ter dodatno analiziramo reprezentacijo vesoljskega turizma v medijskih člankih, s katero smo ugotovili, kako je vesoljski turizem predstavljen laični javnosti. Z izdelavo diplomskega dela smo ugotovili, da je vesoljski turizem katerakoli komercialna dejavnost, povezana z vesoljem. Odkrili smo, da je bilo skoraj vse, kar je danes znanega o vesoljskem turizmu v literaturi, prvotno zapisano v angleškem jeziku ter da literature na to temo v slovenščini skorajda ni. Poleg tega pa smo ugotovili tudi to, da je izjemno pomembno, da so nam znanstvena spoznanja dostopna v maternem jeziku in k temu vsaj malo prispeva tudi naše diplomsko delo.
Ključne besede: vesoljski turizem, reprezentacija, literatura, dostopnost virov, jezik
Objavljeno: 14.02.2019; Ogledov: 62; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (805,85 KB)

3.
Vpliv nalezljive bolezni SARS na turizem Kitajske v obdobju od leta 2002 do leta 2004
Polona Pavčnik, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obravnava izbruh epidemije sarsa na Kitajskem (ang. Severe Acute Respiratory Syndrome) in njegov vpliv na turizem Ljudske republike Kitajske. Virus sars je izbruhnil novembra leta 2002 v južni kitajski provinci Guandong. Ljudska republika Kitajska je novico o nalezljivi bolezni sars posredovala Svetovni zdravstveni organizaciji šele tri mesece kasneje. Vzrok zato je bil, da bolezni pravzaprav niso dobro poznali, niso mogli potrditi povzročitelja te hudo nalezljive bolezni, kar je posledično privedlo do tega, da se je virus zelo hitro razširil v druge države sveta. Nalezljive bolezni se lahko hitro prenašajo z osebe na osebo in tako pride do tega da, se bolezen prenaša s kontinenta na kontinent, s potovanjem ljudi. Okužena oseba sploh ne ve, da ima neko bolezen. Tako jo nevede prenese na drugo osebo in tako lahko nastane epidemija. Zato je za potnike zelo pomembno, da se preden odpotujejo, seznanijo z novostmi, nevarnostmi, ter z ukrepi, s katerimi se lahko zaščitijo pred boleznimi.
Ključne besede: SARS, nalezljive bolezni, turizem, Ljudska republika Kitajska, vpliv SARS-a
Objavljeno: 06.12.2018; Ogledov: 127; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

4.
Analiza Term Tuhelj z vidika dostopnega turizma in smernice za nadaljnje poslovanje
Tanja Hlebec, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Dostopni turizem je del turistične ponudbe, ki omogoča, da lahko vsak človek uporablja turistične storitve neodvisno in dostojanstveno. V Evropski uniji ljudje s posebnimi potrebami predstavljajo rastoči trg. Pričakuje se, da bo število še raslo. Problem nastaja pri tem, da se invalidi in ljudje s posebnimi potrebami ne odločajo za preživljanje prostega časa na turističnih destinacijah zaradi prevelikih razlik in ovir v ravni dostopa. Da bi preprečili, da se takšna vrsta diskriminacije dogaja, je pomembno, da se osredotočamo na ovire za dostop na turističnih destinacijah, ne pa na posameznikove oslabitve. Pomembno je, da se zavedamo, da je potovanje kot del človekovega preživljanja prostega časa pravica vsakega človeka in da bi izboljšana dostopnost prinesla koristi posamezniku in pripomogla k družbeni integraciji.
Ključne besede: dostopni turizem, certifikat »invalidom prijazno«, marketinški splet, Terme Tuhelj
Objavljeno: 29.11.2018; Ogledov: 68; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

5.
Upravljanje z gastronomsko ponudbo na destinaciji gastronomske regije Maribor, Pohorje, Dravska dolina in Kozjak
Laura Pintarič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Gastronomija je del doživetij številnih obiskovalcev v času njihovega obiska izbrane destinacije. Prav zato je tako pomemben element turistične ponudbe izbrane destinacije. Preko tradicionalne in avtentične kulinarike obiskovalec bolje spozna destinacijo ter se z njo tudi bolj neposredno poveže. V tem oziru pa je pomembno znati upravljati z gastronomsko destinacijo, kajti samo dosledno, premišljeno in trajnostno naravnano upravljanje destinacije je ključ za uspešnost le-te. V naši nalogi smo v začetnem teoretičnem delu predstavili aspekte managementa destinacije, gastronomije v turizmu in izbrano gastronomsko regijo Maribor, Pohorje, Dravska dolina ter Kozjak, v kateri smo s ponudniki izvedli t. i. polstrukturirane intervjuje. Preko pregleda strokovne literature, swot in benchmarking analize ter intervjujev s samimi ponudniki v gastronomski regiji, smo raziskali, kako oblikovati čim bolj uspešno ponudbo, ki jo želimo ponujati v obliki novih turističnih produktov v destinaciji. Na koncu pa smo izdelali inovativen in lasten turistični produkt, in sicer itinerar za gastronomsko turistično pot po izbrani gastronomski regiji. S potjo želimo spodbuditi obiskovalce k usmeritvi v lokalno in avtentično kulinariko, prav tako pa je to nov in inovativen produkt na destinaciji, ki je dodatek k ponudbi ter tako privablja obiskovalce na samo destinacijo.
Ključne besede: gastronomija, upravljanje z destinacijo, gastronomska turistična pot, avtentično, gastronomska regija
Objavljeno: 29.11.2018; Ogledov: 61; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

6.
Vesoljski turizem v resničnosti in v znanstveni fantastiki
Matic Jelenovec, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Vesoljski turizem postaja v današnjem času vse bolj priljubljen, saj se izvaja vse več raziskav in v zvezi s tem je vse več povpraševanja. Turistična potovanja v vesolje so se pred nekaj desetletji zdela še nemogoča, a danes je popolnoma drugače. Vse več je špekulacij in načrtovanj, kako se bo v naslednjih letih potovalo v vesolje. Glavni akterji pri načrtovanju le-tega so zdaj že svetovno znane zasebne organizacije za vesoljski turizem, ki že vrsto let načrtujejo, da bi izvedle prvo potovanje v vesolje, kar bi na tem področju predstavljalo prelomnico. Zaradi vse večje priljubljenosti omenjene vrste turizma nas je zanimalo, kako bodo vesoljska potovanja izgledala v prihodnosti in predvsem, kako bo to potekalo v praksi. Prav tako nas je zanimalo, ali tudi Slovenija prispeva k razvoju vesoljskega turizma, ter ali obstajajo turistični produkti, povezani z vesoljskim turizmom, tudi na slovenskih tleh. Analiza podatkov je pokazala, da vesoljski turizem iz leta v leto napreduje, kot tudi tehnologija za potovanje v vesolje. Prav tako smo spoznali, da je v Sloveniji še veliko prostora za promocijo vesoljskega turizma in za ustvarjanje turističnih produktov, povezanih s to vrsto v turizma.
Ključne besede: vesoljski turizem, potovanje v vesolje, organizacije za vesoljski turizem, turistični produkti, tehnologija za potovanje v vesolje
Objavljeno: 29.11.2018; Ogledov: 77; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

7.
Vloga prve dame Združenih držav Amerike pri medijski reprezentaciji in razvoju turizma občine Sevnica
Nadja Mlakar, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo Vloga prve dame Združenih držav Amerike pri medijski reprezentaciji in razvoju turizma občine Sevnice obravnava vlogo ameriške prve dame Sevničanke Melanie Trump pri pojavljanju Sevnice v medijih in razvoju blagovne znamke. Prav tako analizira, kako mediji podajajo informacije in s tem vplivajo na zaznavanje sveta ter spreminjanje mišljenj o določenih dogodkih, osebah, mestih in prostoru. V diplomskem delu smo predstavili stanje na področju turizma v malem mestu, ki se je kar naenkrat znašlo na svetovnem zemljevidu zaradi predsedniških volitev v ZDA. V empiričnem delu smo z uporabo analize vsebine medijskih člankov spoznali, kako so domači in tuji mediji pisali o domačem kraju prve dame in produktih, ki so nastali v povezavi z njo. Z izvedbo intervjujev s ponudniki izdelkov v povezavi z Melanio smo ugotovili, kako je potekala promocija s pomočjo svetovnih medijev in kakšne spremembe je prinesla na področju razvoja turizma Sevnice.
Ključne besede: Sevnica, turizem, blagovna znamka, mediji, promocija
Objavljeno: 29.11.2018; Ogledov: 49; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

8.
Analiza term, ki so pristopile k zeleni shemi slovenskega turizma
Lea Plahuta, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Sodobna družba je tudi na področju turizma vedno bolj naravnana k odgovornemu in trajnostnemu razvoju. K takšnemu razvoju spodbuja Zelena shema slovenskega turizma (v nadaljevanju ZSST), ki posameznim turističnim organizacijam med drugim ponuja tudi orodja za spremljanje in analizo njihovega trajnostnega upravljanja. Namen kvalitativne raziskave, ki smo jo izvajali junija in julija 2018, je bil analizirati trajnostno poslovanje v petih izbranih termah. Podatke smo pridobili s pomočjo intervjujev. Analiza podatkov je pokazala, da so vsi pridobili okoljski znak eko marjetica in da skladno z zahtevami tega znaka tudi izvajajo obvezne ukrepe za omejevanje porabe energije in vode, pravilno ravnajo z odpadki, preudarno uporabljajo čistilna sredstva, v svojo dejavnost vključujejo lokalno skupnost idr. Pristop k ZSST vsi vključeni v raziskavo priporočajo tudi tistim, ki do sedaj k njej še niso pristopili. Inovativne in kakovostne rešitve z visoko dodano vrednostjo na področju trajnostnega razvoja v turizmu smo zasledili samo pri dveh termah, zato menimo, da to področje pri vseh potrebuje prednostno obravnavo.
Ključne besede: trajnostni turizem, Zelena shema slovenskega turizma, slovenske terme
Objavljeno: 25.10.2018; Ogledov: 169; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (994,59 KB)

9.
Glamurozno kampiranje
Katja Murkovič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Glamping se je skozi čas razvijal in napredoval, tako kot vsi drugi trendi. Z velikim skokom od klasičnega kampiranja je sedaj, z modernimi nastanitvenimi možnostmi in edinstvenimi doživetji, postal večmilijonska industrija, ki se je razširila povsod po svetu. Nova vrsta glampistov je povzročila povpraševanje, ki vsebuje najkvalitetnejše storitve in ponuja vrhunsko doživetje v naravi. Glamping se tesno prepleta s trajnostnim poslovanjem zaradi tega, ker je umeščen v naravno okolje, v katerega minimalno posega in z njim sobiva. Predstavlja pomemben turistični produkt v Sloveniji, saj deluje v skladu z zeleno politiko, ki jo spodbuja Slovenska turistična organizacija. Zaradi naraščajočega trenda in zaradi potrebe po konkurenčni prednosti so Bioterme Mala Nedelja v svojo lastno ponudbo uvedle glamping z imenom Sončna dolina. Za uspešno poslovanje je pomembno, da se prepoznajo ciljni trgi in skupine, ki bodo predstavljale potencialne goste. Prav tako je pomembno, da se določi vse segmente marketinškega spleta, ki bodo pri poslovanju pripomogli k lažjim in dobrim odločitvam.
Ključne besede: glamurozno kampiranje, trajnostni turizem, zeleni turizem, Bioterme Mala Nedelja, marketinški splet.
Objavljeno: 25.10.2018; Ogledov: 96; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

10.
Certifikat družini prijazno podjetje v turizmu
Maja Možic, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo podrobneje obravnava področje usklajevanja družinskega in poklicnega življenja in predstavitev certifikata Družini prijazno podjetje. V teoretičnem delu so pojasnjene tematike: usklajevanje poklicnega in družinskega življenja; zadovoljstvo zaposlenih; področje zaposlovanja; ureditev družinske politike in zakonodaje v Sloveniji; vloga in pomen, ki ga ima posamezna organizacija pri usklajevanju poklicnega in družinskega življenja; delo v turizmu; in predstavitev posebnosti ter certifikat Družini prijazno podjetje, ki je tudi osrednja tema diplomskega dela. Začetni del empiričnega dela zajema predstavitev Zavoda za turizem in kulturo Radovljica, na katerem smo izvedli raziskavo. Opravili smo intervjuje s sedmimi zaposlenimi in izvedeli, kako so zadovoljni s stanjem družini prijaznih ukrepov, ki se izvajajo znotraj zavoda. Podatke, pridobljene z intervjuji, smo analizirali s pomočjo postopka kodiranja in predstavili ključne ugotovitve in povezave. V zaključnem delu diplomskega dela smo v skladu z že obstoječim stanjem ukrepov pripravili nekaj novih predlogov, ki bi jih v zavodu lahko uvedli za dodatno ravnovesje in zadovoljstvo zaposlenih.
Ključne besede: certifikat družini prijazno podjetje, družini prijazna politika, zadovoljstvo zaposlenih, delo v turizmu, usklajevanje poklicnega in družinskega življenja.
Objavljeno: 25.10.2018; Ogledov: 75; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici