SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 7020
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Zavedanje pomembnosti vertikalnega komuniciranja med nadrejenimi in podrejenimi v podjetju in vpliv na (ne) uspeh podjetja
Mojca Bezjak, 2017, diplomsko delo

Opis: Vertikalno komuniciranje je dvosmerno komuniciranje - povraten proces.Predstavimo vertikalno komuniciranje med nadrejenimi in podrejenimi v podjetju in vpliv na uspeh podjetja.Predstavitev različnih vrst komuniciranja, vplivov komuniciranja na človeka. Opišemo povezanost vertikalnega komuniciranja,medsebojnih odnosov in uspeh podjetja. V empiričnem delu diplomskega projekta z odgovori na vprašanja, ki se navezujejo na vertikalno komuniciranje in medsebojne odnose med nadrejenimi in podrejenimi, potrdimo ali ovržemo hipoteze, ki jih postavimo v uvodnem delu.
Ključne besede: nadrejeni, podrejeni, vertikalno komuniciranje, medsebojni odnosi, uspeh podjetja, osebna rast, vrednote in pričakovanja
Objavljeno: 17.07.2017; Ogledov: 47; Prenosov: 6
.pdf Polno besedilo (1,79 MB)

2.
KLASIFIKACIJA TERJATEV IN OBLIKOVANJE BONITETNIH RAZREDOV V BANKI X
Maja Janačković, 2017, diplomsko delo

Opis: V času svetovne krize in zaostrenih gospodarskih razmer se je povečalo tveganje tudi pri poslovanju finančnih institucij. Vsaka finančna ustanova mora obvladovati tveganja pri svojem poslovanju, tako kreditna, tržna kot operativna. Največji delež tveganja odpade na kreditno tveganje, ki mu je bilo v diplomskem seminarju posvečenega največ prostora. V diplomskem seminarju smo želeli izpostaviti pomen upravljanja s kreditnim tveganjem v banki. Banka mora predvsem oceniti, kakšna je možnost, da bo posojeni denar oziroma financirani predmet dobila poplačan. Pred financiranjem je torej nujno potrebno oceniti, kakšno tveganje obstaja, da stranka mogoče ne bo mogla ali ne bo hotela poplačati obveznosti. Za obvladovanje kreditnega tveganja se banke poslužujejo različnih tehnik odkrivanja možnosti plačila oziroma neplačila. S tem področjem se v bankah ponavadi ukvarja oddelek bonitete oziroma področje »Upravljanje s kreditnimi tveganji«. Zaposleni v bonitetni službi ocenjujejo posamezna podjetja, ki želijo financiranje, na podlagi klasičnih finančnih analiz, ugotavljanja bonitete strank in predvsem ugotavljanja, ali je stranka sposobna ustvariti dovolj denarnega toka, da bo potencialne obveznosti lahko plačevala. S poglobljeno analizo smo pridobili dodatna znanja s področja ugotavljanja bonitete in plačilne sposobnosti podjetij.
Ključne besede: tveganja, tveganje v bankah, kreditno tveganje, upravljanje tveganj, analiza tveganj.
Objavljeno: 05.07.2017; Ogledov: 23; Prenosov: 6
.pdf Polno besedilo (1,13 MB)

3.
Obvladovanje krize v poslovanju hotela
Franjo Kosi, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju je govora o hotelih, krizah v le-teh, kriznih udeležencih ter seveda obvladovanju krize. Prvo poglavje je sestavljeno iz opisa problema, ki je bil predmet raziskave, ciljev, predpostavk ter omejitev. V drugem poglavju so predstavljene različne definicije krize oziroma pogleda managerjev na njo, skupine vzrokov za samo krizo in razčlenjevanje le-te. Tretje poglavje se osredotoča na hotele, njihovo opredelitev, zgodovino, razlikovanje hotelov glede na kategorije in vodenje hotelov na kratek, srednji ter dolg rok. V četrtem poglavju pa je glavna tema vedenje samih udeležencev v krizi. V poglavju dobimo pregled nad reakcijami samih udeležencev, kot so na primer lastniki, management, odjemalci in drugi. V zadnjem poglavju teoretičnega dela pa sem obravnaval ukrepe razreševanja kriz na različnih področjih hotelov kot tudi predstavil krizni management, njegove naloge ter sestavne dele načrta za krizno upravljanje in distribucijo le-teh.
Ključne besede: hotel, vodenje hotelov, kriza, krizni management, udeleženci krize, obvladovanje krize
Objavljeno: 27.06.2017; Ogledov: 174; Prenosov: 17
.pdf Polno besedilo (1,15 MB)

4.
Družinsko podjetje in njihovo nasledstvo na primeru podjetja avtobusni prevozi Mrgole, d.o.o.
Maja Koren, 2014, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega seminarja smo družinska podjetja predstavili z raziskovanjem različnih definicij, ki se razlikujejo od avtorja do avtorja. V teoretičnem delu smo prikazali značilnosti in prednosti družinskih podjetij. Predstavili smo tudi možne nasledstvene možnosti družinskih podjetij. Zanimalo nas je, zakaj pride do težav pri prenosu podjetja na naslednjo generacijo in kako poteka proces prenosa vodenja ter lastništva, zato smo nasledstvo natančno raziskovali. Zaradi potreb proučevanja podjetja, ki smo ga analizirali v praktičnem delu diplomskega seminarja, smo v nadaljevanju predstavili tudi konflikte, ki lahko nastanejo med družinskimi člani, ter namenili pozornost predvsem konfliktom med očetom in sinovi ter konfliktom oz. rivalstvu med brati in sestrami. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo analizirali družinsko podjetje Avtobusni prevozi Mrgole, d.o.o. ter predstavili družinske člane, njihovo dejavnost in potek nastajanja podjetja. Poudarek je bil na praktičnem delu prenosa nasledstva, kjer so predstavljene njihove nasledstvene možnosti. Pri analizi smo se osredotočili predvsem na prenos podjetja na družinske člane, na konflikte med njimi in njihove cilje za prihodnost.
Ključne besede: družinska podjetja, značilnosti družinskih podjetij, prednosti družinskih podjetij, nasledstvene možnosti, konflikti, družinsko podjetje Avtobusni prevozi Mrgole, d.o.o.
Objavljeno: 27.06.2017; Ogledov: 38; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (1,20 MB)

5.
Finančno načrtovanje v sektorju distributerjev in dobaviteljev električne energije
Monika Gradišnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Finančno načrtovanje je v današnjem času ključnega pomena. Je izražanje načrtovanja vseh načrtov v celotnem podjetju za določeno obdobje. Cilj načrtovanja je natančna določitev zastavljenih ciljev, doseči željeni dobiček, izvajati finančno politiko podjetja in slediti finančnemu načrtu. Ob tako negotovih razmerah na trgu, je še kako pomembno, da se podjetja zavedajo pomena finančnega načrtovanja. Podrobno bomo raziskali finančno načrtovanje in poslovanje treh izbranih dobaviteljev električne energije in distributerja električne energije v Sloveniji. Predstaviti želimo delovanje Slovenskega elektroenergetskega sistema in vlogo Agencije za energijo Republike Slovenije. Cilji naloge so podrobno opisati pomen in način finančnega načrtovanja pri pravnih subjektih, spoznati delovanje Slovenskega elektroenergetskega sistema ter spoznati potek finančnega načrtovanja pri treh izbranih dobaviteljih električne energije. Na trgu z električno energijo je prisotnih vedno več konkurenčnih dobaviteljev. Kar omogoča odjemalcem lastno izbiro dobavitelja. Podjetja se torej srečujejo z velikim številom menjav dobaviteljev, kar pa jim lahko povzroči izgubo. Potek finančnega načrtovanja pri podjetjih je podoben in strmijo k podobnim ciljem.
Ključne besede: finančno načrtovanje, finančni načrt, uspešnost poslovanja, Slovensko elektroenergetski sistem, Agencija za energijo RS, dobavitelji električne energije
Objavljeno: 30.05.2017; Ogledov: 78; Prenosov: 24
.pdf Polno besedilo (668,22 KB)

6.
Sprememba pravil revidiranja letnega poročila po noveli zgd-1I
Marko Kosič, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu bom predstavil vpliv sprejetja novele ZGD-1I na revidiranje letnega poročila. V delu diplomskega projekta najprej opišem kakšen je sploh namen in vloga letnega poročila ter opredelim kako mora biti letno poročilo sestavljeno. Nato predstavim kako poteka revidiranje letnega poročila kakšen vpliv ima ZGD-1 na revidiranje letnega poročila in revizorjevo poročilo. Novosti, ki jih prinaša novela ZGD-1I so usklajene z Direktivo 2013/34/EU in Direktivo 2014/56/EU, hkrati pa novela urejuje izvajanje Uredbe 1126/2008/ES. Direktiva 2013/34/EU ureja letna poročila in računovodske izkaze gospodarskih družb in konsolidirane računovodske izkaze in poročila nekaterih vrst podjetij. Direktiva 2014/56/EU prinaša novosti glede vsebine revizorjevega poročila in uvaja dodatne zahteve z revizijsko komisijo. Uredba 1126/2008/ES posega v uporabo mednarodnih računovodskih standardov. Zraven sprememb v ZGD-1 pa je na revidiranje pomembno vplivala tudi revizijska reforma, ki vključuje zraven Direktive 2014/56/EU tudi Uredbo 537/2014 s katero želijo Evropska komisija izboljšati izvajanje revizijskih storitev v Evropski uniji.
Ključne besede: ZGD-1I, letno poročilo, revizija, računovodska direktiva, revizijska direktiva
Objavljeno: 30.05.2017; Ogledov: 49; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo (1,30 MB)

7.
VARSTVO POTROŠNIKOV PRI SKLEPANJU KREDITNIH POGODB
Tadeja Rituper, 2016, diplomsko delo

Opis: Danes so krediti nekaj povsem običajnega in predstavljajo sestavni del našega življenja. Skorajda ni posameznika, ki ne bi na neki točki svojega življenja razmišljal o najemu kredita. Največkrat se to zgodi v dobi osamosvajanja, ko posameznik na primer kupuje avtomobil, stanovanje ali morda načrtuje gradnjo hiše. S pomočjo kredita tako lažje pridobi dobrine, ki si jih sicer ne bi mogel privoščiti. Preden pa se posameznik odloči za najem kredita in sklene kreditno pogodbo, je ključnega pomena, da se karseda najbolje informira o samem kreditu in v primeru, da se zanj tudi odloči, to odločitev sprejme premišljeno in previdno. Kaj hitro se namreč lahko zgodi, da postane odplačevanje kredita resen problem. V pričujočem delu diplomskega projekta obravnavamo opisano problematiko predvsem z vidika varstva potrošnikov pri sklepanju kreditnih pogodb. V diplomskem projektu tako najprej na osnovi teorije predstavljamo definicije kredita in kreditne pogodbe ter potrošnika in njegovega varstva. V nalogi predstavljamo tudi tveganja, ki se pojavljajo pri najemanju kredita in zakonodajo na področju potrošniških kreditov. Nazadnje pa v nalogi obravnavamo varstvo potrošnikov še na primerih kreditov v švicarskih frankih, ki so v preteklem letu v Sloveniji in tujini povzročili pravo zmešnjavo in spravili na rob obupa mnoge kreditojemalce.
Ključne besede: kredit, kreditna pogodba, valutno tveganje, varstvo potrošnikov
Objavljeno: 29.05.2017; Ogledov: 75; Prenosov: 8
.pdf Polno besedilo (718,55 KB)

8.
Elektronsko bančništvo Addiko Bank d. d.
Tadej Jančar, 2017, diplomsko delo

Opis: Banke se v današnjem svetu morajo truditi za svoj obstoj, za to so primorane slediti določenim trendom. Eden izmed njih je poslovanje na daljavo, kar jim omogoča sodobna informacijska tehnologija, ki je pospešila razvoj elektronskega bančništva - poslovanje med komitentom in banko preko spleta. Elektronsko bančništvo je v večji meri nadomestilo bančno poslovanje z bankomati, plačilnimi karticami in poslovanje preko telefona, in tako komitentu olajšalo opravljanje različnih bančnih in finančnih storitev kar od doma. Elektronsko bančništvo se je razvilo z namenom olajšati stik komitenta z banko. Tako se je pokazalo veliko prednosti tovrstnega poslovanja, kot je prihranek časa, poti v banko, nižje stroške poslovanja in vrsto drugih ugodnih pogojev. Diplomski seminar bo sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela, ki bo predstavljal zadnji del. V teoretičnem delu bodo predstavljeni različni pojmi, ki se bodo nadgrajevali od razlage pojmov s širšim pomenom, do tistih z ožjim pomenom. Tako bo teoretični del zajemal opredelitev elektronskega poslovanja, ki je opredeljeno s številnimi definicijami, vrste elektronskega poslovanja in najpomembnejše razloge za razvoj elektronskega poslovanja. Sledila bo opredelitev elektronskega bančništva, opis njegovega razvoja, nasveti za varno uporabo elektronskega bančništva, ter prednosti in slabosti tako za komitente, kakor tudi za banke. V tem delu bomo opisali še značilnosti elektronskega bančništva in njegove sestavne dele. V zadnjem delu bomo podrobno predstavili elektronsko bančništvo Addiko Bank, d. d. in spletno banko Addiko E-Bank.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, Addiko Bank, Addiko E-Bank
Objavljeno: 29.05.2017; Ogledov: 89; Prenosov: 12
.pdf Polno besedilo (1,34 MB)

9.
Kmetijska zavarovanja
Tamara Zamernik, 2017, diplomsko delo

Opis: Živimo v svetu, ki se spreminja zelo hitro in je poln naravnih katastrof. Slednje predstavljajo velika tveganja za kmetovalce. Kmetje se lahko pred temi tveganji zavarujejo s pomočjo kmetijskih zavarovanj. Slovenske zavarovalnice ponujajo lastnikom kmetijskega premoženja različne ponudbe in kritja. Ker pa so zavarovalne premije kljub temu zelo visoke, skuša država delež proračuna nameniti sofinanciranju premij kmetijskih zavarovanj. Vendar se ta delež iz leta v leto manjša. V diplomskem delu smo predstavili kmetijska zavarovanja in sofinanciranje zavarovalnih premij s strani države. Kmetijska zavarovanja postajajo čedalje bolj nujna za kmete. Smo v času številnih podnebnih sprememb in ekstremnih vremenskih pojavov, ki povzročijo ogromno škodo. Republika Slovenija skuša od leta 2006 slovenskim kmetovalcem pomagati pri zavarovanju kmetijske proizvodnje s sofinanciranjem zavarovalnih premij. Glavni razlog sofinaciranja zavarovalnih premij je spodbuditi kmetijske pridelovalce, da zavarujejo svojo proizvodnjo in premoženje pred naravnimi nesrečami in v primeru le teh zmanjšajo negativne ekonomske učinke.
Ključne besede: kmetijska zavarovanja, riziki v kmetijstvu, sofinanciranje kmetijskih zavarovalnih premij, Uredba o sofinanciranju primarne kmetijske dejavnosti in ribištva
Objavljeno: 29.05.2017; Ogledov: 62; Prenosov: 11
.pdf Polno besedilo (928,82 KB)

10.
Spletna prodaja sadik
Nastja Gajser, 2017, diplomsko delo

Opis: Ker živimo v obdobju, kjer si življenja preprosto ne moremo predstavljati brez računalnikov, spleta, pametnih telefonov in druge podobne tehnike, je zelo zanimivo vedeti, kako se je razvilo spletno nakupovanje ter kako v Sloveniji dojemamo to, še posebej pa spletno prodajo sadik, ki zaenkrat v Sloveniji še ni tako razvita. Za učinkovito prodajo sadik, ali pa karkoli drugega na spletu, je treba upoštevati določene dejavnike. Že samo kakovostno postavljena spletna stran ima veliko in ključno vlogo, da se potencialni kupci ustavijo na spletni strani. V diplomskem projektu smo se tako ukvarjali in preučevali te dejavnike na naključno izbrani spletni trgovini, ki smo jo podrobneje analizirali ter opravili tudi nakup sadike. Opravili pa smo tudi raziskavo, kjer smo redne uporabnike spleta povprašali o njihovih navadah pri spletnem nakupovanju in tudi zanimalo nas je, kako so seznanjeni s spletno prodajo sadik. Izsledki so izjemno zanimivi, saj smo pričakovali, da bo spletno nakupovanje veliko bolj razširjeno med Slovenci, glede na to, da obstaja vsako leto več spletnih trgovin. Spletna prodaja sadik pa zaenkrat kaže slabo, saj večina ljudi sadik sploh ne kupuje.
Ključne besede: Splet, prodaja, sadike, e-poslovanje, nakupovanje.
Objavljeno: 29.05.2017; Ogledov: 81; Prenosov: 23
.pdf Polno besedilo (4,94 MB)

Iskanje izvedeno v 0.72 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici