SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 7107
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga družbenih medijev pri trženju turističnih destinacij in načrtovanju potovanj
Eva Roškar, 2017, diplomsko delo

Opis: Vzpon in razvoj družbenih medijev je spremenil dojemanje sveta posameznikov in omogočil nove načine komuniciranja. Uporabniki družbenih medijev z njihovo uporabo lažje in hitreje dostopajo do informacij po vsem svetu, družbeni mediji pa jim omogočajo tudi boljše sporazumevanje z uporabniki širom sveta. Zaradi hitrega razvoja družbenih omrežij in mnogih prednosti, ki so jih ta s seboj prinesla, se je spremenilo tudi načrtovanje potovanja uporbnikov ter samo trženje destinacij. Zaradi možnosti, ki jih družbeni mediji svojim uporabnikom ponujajo, so ti bolje informirani o posamezni destinaciji in njenih značilnostih, destinacija in destinacijski management pa lahko družbena omrežja s pridom uporabijo ter z njimi kot učinkovitim komunikacijskim orodjem pritegnejo uporabnike in bodoče turiste na njim prijazen način. Aktivno pojavljanje in trženje skozi družbene medije lahko opazimo na dveh destinacijah, ki smo jih razdelali v študiji primera. Gre za mesti Maribor (Slovenija) in Gradec (Avstrija), ki sta si po značilnostih precej podobni, geografsko pa izjemno blizu. Zanimalo nas bo, kako se posamezna destinacija poslužuje možnosti trženja in predstavitve preko treh izbranih družbenih medijev (Facebook, Instagram in TripAdvisor) ter kako se destinaciji pri izkoristku možnosti izbranih družbenih omrežij razlikujeta.
Ključne besede: družbena omrežja, družbeni mediji, trženje, destinacija, turizem, oglaševanje, Facebook, instagram, Maribor, Gradec
Objavljeno: 23.11.2017; Ogledov: 7; Prenosov: 2
.pdf Polno besedilo (2,81 MB)

2.
Primerjalna analiza poslovno finančnega položaja, učinkovitosti in uspešnosti poslovanja organizacije Luka Koper d.d. s konkurenti
Rok Žganjar, 2017, diplomsko delo

Opis: Ena izmed glavnih tem v slovenskem gospodarstvo in slovenski politiki zadnjih nekaj let, je izgradnja drugega železniškega tira, ki bi povezoval Luko Koper z zaledjem in s tem tudi povečal rast gospodarstva Slovenije. Da bi se to lahko zgodilo je treba prvo vedeti, ali ima družba, ki upravlja s pristaniščem tudi potencial povečevanja in širjenja dejavnosti. V diplomskem delu smo analizirali računovodske izkaze družbe Luke Koper d.d. in njenih konkurentov, da smo lahko med seboj primerjali njihov poslovno finančni položaj, učinkovitost in uspešnost. Postavljeni hipotezi, da je Luka Koper d.d. uspešnejša in učinkovitejša od Luke Rijeka d.d. ter Port Authority of Valencia najučinkovitejša in najuspešnejša družba med izbranimi, smo potrdili, saj sta obe družbi po poslovno finančnem položaju največji in najbolj učinkoviti ter uspešni. Najslabše rezultate je imela Luka Rijeka d.d..
Ključne besede: pristanišče, učinkovitost, uspešnost, analiza
Objavljeno: 23.11.2017; Ogledov: 7; Prenosov: 3
.pdf Polno besedilo (1,58 MB)

3.
Pregled raziskav s področja zaupanja v revizorje računovodskih izkazov
Ana Kvas, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se nanaša na raziskave, ki so bile v preteklosti narejene na temo zaupanja v revizorje računovodskih izkazov. V delu povzemam rezultate štirih raziskav in en komentar na to temo. Vseh pet člankov je delo avtorjev, ki delujejo v Združenih državah Amerike in preverjajo zaupanje v revizorje računovodskih izkazov v njihovi državi
Ključne besede: revizor, zaupanje, računovodski izkazi, raziskave
Objavljeno: 23.11.2017; Ogledov: 6; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo (889,92 KB)

4.
Pregled in analiza etiket piva mikro-pivovarn v Sloveniji
Ana Vrezner, 2017, diplomsko delo

Opis: Z diplomskim projektom želimo pojasniti kaj to etiketa sploh je ter kakšna je njena uporabna vrednost, po čem se etikete mikro-pivovarjev v Sloveniji med seboj razlikujejo, v čem so si podobne in kaj jih naredi edinstvene.
Ključne besede: Etiketa, pivo, mikro-pivovarna, obrtna pivovarna, vedenje potrošnikov, nakupno odločanje.
Objavljeno: 23.11.2017; Ogledov: 5; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (2,84 MB)

5.
Siva ekonomija v podjetjih
Matic Pavčnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Siva ekonomija je zelo razširjen pojav, ki je prisoten tako v Sloveniji kot tudi v vseh drugih državah sveta. V diplomski nalogi predstavljam kompleksnost in problematiko sive ekonomije v podjetjih. V prvem delu naloge opisujem samo definicijo sive ekonomije, metode merjenja kot tudi same vzroke za njen razvoj v podjetjih. V drugem delu naloge ločim neformalno ekonomijo na več vrst, hkrati pa opisujem tudi izzive za njihovo preprečevanje in omejevanje v podjetjih ter primerjam statistiko in ukrepe zoper sive ekonomije v drugih državah. Namen diplomske naloge je pokazati samo kompleksnost sive ekonomije v podjetjih, saj obstaja mnogo dejavnosti, ki spadajo v to področje in s katerimi nekateri ljudje sploh niso seznanjeni, hkrati pa želim prikazati tudi negativen vpliv, ki ga ima siva ekonomija na državni proračun in posledično na vsakega posameznika. Na podlagi podatkov in informacij so končne ugotovitve diplomske naloge pokazale, da je obseg sive ekonomije v Sloveniji najbolj razširjen v manjših in srednjih podjetjih z majhnim številom zaposlenih. Slovenija z 24,9 odstotnim deležem sive ekonomije v zadnjih desetih letih precej presega evropsko povprečje.
Ključne besede: siva ekonomija, majhna in srednja podjetja, vrste sive ekonomije v podjetjih, negativen vpliv
Objavljeno: 23.11.2017; Ogledov: 7; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (1,12 MB)

6.
Primerjava postopka prijave blagovne znamke kot intelektualne lastnine med slovenijo, izbranimi državami eu in izbranimi državami izven eu
Mojca Dolamič, 2017, diplomsko delo

Opis: Intelektualna lastnina je pojem, ki zajema različne vrste pravic, kamor uvrščamo patente, modele, znamke, avtorsko pravico ter druge pravice. Te pravice omogočajo inovatorjem in vlagateljem tržno korist od njihovih stvaritev. Zaradi velike konkurence na trgu se dandanes tržni subjekti identificirajo z znamkami, ki potrošnikom zagotavljajo zakonite, varne in zanesljive izdelke. Blagovne znamke se zaščiti z registracijo, tako v Sloveniji kot tujih državah, na naslednje načine: z nacionalno prijavo, mednarodno prijavo, evropsko prijavo ali regionalno prijavo. V primeru nedovoljenega izkoriščanja pravic intelektualne lastnine se kršitelja prijavi. Zoper le-tega se lahko sprožijo ukrepi civilne, upravne ali kazenske narave.
Ključne besede: Intelektualna lastnina, blagovna znamka, registracija blagovne znamke, kršenje blagovne znamke, Urad RS za intelektualno lastnino, Zakon o intelektualni lastnini.
Objavljeno: 23.11.2017; Ogledov: 7; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo (1,06 MB)

7.
Proces priključitve novih merilnih mest na električno distribucijsko omrežje
Urška Šimenko, 2017, diplomsko delo

Opis: Že sama prva beseda v naslovu diplomskega projekta nam daje smernice za celotno spisano delo. Osredotočili smo se na poslovni proces priključitve novih merilnih mest na električno distribucijsko omrežje podjetja E. Diplomski projekt je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela. Na začetku diplomskega projekta smo opredelili poslovne procese, njihovo povezavo s poslovno odličnostjo, njihove značilnosti ter aktivnosti in sam management poslovnih procesov. Kasneje smo opisali prenovo poslovnih procesov, kakšne cilje s to prenovo lahko dosežemo in faze prenov poslovnih procesov. V zadnjem teoretičnem poglavju smo obravnavali človeške vire v podjetju, ter spisali pomen razvoja zaposlenih za organizacijo. Na koncu diplomskega projekta smo predstavili konkreten poslovni proces podjetja E, ga grafično izrisali, analizirali ter izpostavili problem in poiskali predloge za izboljšanje poslovnega procesa. Kot ključen problem ne tekočega izvajanja poslovnega procesa smo izpostavili nepopolno dokumentacijo. Izboljšan poslovni proces smo opisali, grafično prikazali, pojasnili vpliv prenove na vse udeležence procesa ter zapisali možne težave s katerimi se lahko srečamo pri sami prenovi poslovnega procesa. Za izboljšanje ter dosego dobrega poslovnega procesa moramo proces dodobra analizirati in spoznati, izpostaviti ključne napake ter podati možne odlične poslovne rešitve
Ključne besede: Poslovni proces, prenova, nepopolna dokumentacija, odjemalci, človeški viri, terminski plan, električno distribucijsko omrežje.
Objavljeno: 23.11.2017; Ogledov: 6; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (1,42 MB)

8.
Proces izbire CRM sistema na primeru mikro podjetja
Avalon Ivanuša, 2017, diplomsko delo

Opis: V današnjem tekmovalnem poslovnem okolju se velika večina podjetij zaveda, da bolj kot bodo ohranjala in poglabljala odnose s svojimi obstoječimi strankami in skušala pri tem pridobiti tudi nove, bolj bodo postala uspešna. Vendar pa se s to razlago ne strinjajo vsi. Ogromno mikro podjetij se še kljub tako razviti tehnologiji in s prakso podkrepljenimi teoretičnimi trditvami upira nečemu novemu in nepoznanemu, saj se bojijo sprememb. Zaradi oklevanja, da bi prenovila svoje poslovne procese in jih informatizirala z novo programsko opremo, s katero bi lahko izboljšala odnose s svojimi strankami, kakor tudi povečala svoje poslovanje, pa raje izgubljajo igro proti velikim podjetjem, ki prevladujejo na trgu. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo najprej definirali, kaj je bistven pomen prenove poslovnih procesov v podjetju in kakšno vlogo ima pri tem informacijska tehnologija, nato smo opredelili CRM sistem, njegove koristi za mikro podjetja ter postopke uvajanja CRM sistema v podjetje. V drugem, praktičnem delu pa smo se osredotočili na konkretno mikro podjetje, analizirali obstoječi poslovni proces ter predlagali izboljšave. Prav tako smo iz nabora ponudnikov CRM sistemov skušali ugotoviti, kateri bi bil na podlagi opredeljenih potreb in zahtev izbranega mikro podjetja najbolj primeren za uvedbo.
Ključne besede: mikro podjetje, poslovni procesi, prenova poslovnih procesov, CRM sistem, analiza in izbira ponudnikov CRM sistemov
Objavljeno: 23.11.2017; Ogledov: 11; Prenosov: 3
.pdf Polno besedilo (1,30 MB)

9.
Zadovoljstvo zaposlenih na Gimnaziji Franca Miklošiča Ljutomer
Aljaž Tišler, 2017, diplomsko delo

Opis: Danes si organizacije ne morejo več privoščiti neučinkovitih zaposlenih in ljudi, ki prihajajo na delovno mesto gledat na uro. Organizacije so iz lokalnega okolja prešle na globalno shemo, kar je pomenilo visok porast konkurence. Menjava in iskanje novih dobaviteljev sta prav tako postala nekaj vsakdanjega. Posledično so organizacije začele spreminjati način dela, prešla na vitko proizvodnjo, začela so se informacijsko modernizirati in podobno. Zaposleni bi poleg odjemalcev morali biti glavni predmet pogovorov v organizacijah. Ob nižanju stopnje brezposelnosti bi si organizacije morale prizadevati za dobro organizacijsko okolje svojih zaposlenih. Tudi modernizacija zaposlovanja in oglaševanje preko socialnih omrežij lahko pri zaposlenih povzroči negotovost. Zaradi vseh faktorjev morajo organizacije na svoje zaposlene gledati iz širšega zornega kota. Včasih je za ugotavljanje nezadovoljstva potreben le pogovor. Organizacija mora stremeti k temu, da zaposlenim omogoči najboljše možne delovne pogoje in klimo, v kateri se delo opravlja. V diplomskem projektu smo preučevali zadovoljstvo zaposlenih na Gimnaziji Franca Miklošiča Ljutomer. Projekt je sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo se osredotočili na management človeških virov , teorije zadovoljstva in motivacije ter dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih. Okvirno smo za razumevanje zadovoljstva nekaj povedali o MČV in podali tudi nekaj definicij. V nadaljevanju smo opisali zadovoljstvo pri delu ter preko teorij zadovoljstva in motivacije poskušali predstaviti načine, kako zadovoljstvo zaposlenih izboljšati. Teoretični del smo zaključili z opisom dejavnikov zadovoljstva. Skupno smo poskušali postaviti teoretični okvir za razumevanje empiričnega dela. Empirični del smo začeli z opisom obravnavane organizacije. Predstavili smo njeno zgodovino, vizijo in poslanstvo ter področje dela. V zadnjem delu diplomskega projekta smo analizirali rezultate ankete, ki smo jo izvedli v organizaciji. Vprašanja so bila poleg demografskih v večini vezana na dejavnike zadovoljstva. Rezultate smo prikazali preko grafikonov in jih komentirali. V zaključku smo rezultate primerjali z danimi hipotezami, ki smo jih posledično zavrnili ali potrdili. Delo smo zaključili s predlogi za izboljšanje zadovoljstva in sklepom.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, Gimnazija Franca Miklošiča Ljutomer, povezava med motivacijo in zadovoljstvom, dejavniki zadovoljstva pri delu, nagrajevanje
Objavljeno: 23.11.2017; Ogledov: 5; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (1,46 MB)

10.
Primerjalna analiza ERP rešitev Microsoft Dynamics NAV in SAP
Matija Šimčik, 2017, diplomsko delo

Opis: Informacijska tehnologija predstavlja prevladujoč dejavnik poslovanja in organizaciji omogoča konkurenčno prednost. Celovite informacijske rešitve omogočajo novejši pristop k prenovi in informatizaciji podjetja. V diplomskem projektu smo podrobno opisali, kaj so rešitve ERP, kakšne so njihove značilnosti, kakšen je bil njihov razvoj čez leta in kakšno je stanju na trgu. Za primer smo vzeli ERP rešitvi Microsoft Dynamics NAV in SAP R/3. Kot prvo smo predstavili podjetji Microsoft in SAP, nato vsako posamezno rešitev in ju na koncu primerjali med seboj po strukturi, namembnosti in tehnologiji. Ugotovili smo, da sta obe rešitvi zgrajeni modularno. Microsoft Dynamics NAV je namenjen malim in srednje velikim podjetjem, SAP R/3 pa velikim podjetjem. Obe rešitvi uporabljata trinivojsko arhitekturo odjemalec/strežnik. Medtem ko je SAP R/3 izredno draga rešitev, je Microsoft Dynamics NAV cenovno dostopen vsem malim in srednje velikim podjetjem. Na trgu ERP rešitev je SAP R/3 med vodilnimi, Microsoft Dynamics NAV pa zasledovalec in izzivalec.
Ključne besede: ERP, Microsoft Dynamics NAV, SAP
Objavljeno: 23.11.2017; Ogledov: 3; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0.62 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici