SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 7217
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
PEST-analiza v poslovnem okolju malih ter srednje velikih podjetij
Nina Zlatečan, 2018, diplomsko delo

Opis: V ospredju dela diplomskega projekta so mala in srednje velika podjetja ter PEST-analiza, s pomočjo katere proučujemo zunanje okoljske dejavnike, ki neposredno vplivajo na poslovanje podjetij. Diplomski projekt je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu obravnavamo učinke PEST-analize v poslovnem okolju malih in srednje velikih podjetij. Najprej opredelimo značilnosti malih ter srednje velikih podjetij (v nadaljevanju MSP) in sektorje, v katerih se pojavljajo, nato navedemo njihovo specifiko. Gre za gospodarski učinek teh podjetji, razvoj, značilnosti financiranja MSP in vpliv sodobnega okolja nanje. Za tem sledijo PEST-analiza, akronim političnih, ekonomskih, sociokulturnih ter tehnoloških sprememb, ki vplivajo na poslovanje družbe. Opredelimo ter opišemo zgodovinski razvoj analize, navedemo postopke in tehnike izvajanja analize ter razjasnimo vse PEST-variacije. Pojasnimo pomen in uporabo analize za mala in srednje velika podjetja ter opredelimo poslovno okolje in navedemo priložnosti za rast MSP. Empirični del vsebuje predstavitev podjetja Hyundai Zoran Zlatečan s. p. ter izvedeno PEST-analizo. Ker se skozi diplomski projekt osredotočamo na mala in srednje velika podjetja, PEST-analizo izvedemo na primeru majhnega podjetja. S tem poslovnim orodjem opredelimo zunanje okoljske dejavnike tega podjetja – politične, ekonomske, sociokulturne ter tehnološke – ki za dotično podjetje prestavljajo nevarnost oziroma priložnost. Opredelimo tudi njihov status glede na okoljske razmere – ali gre za naraščajoč, padajoč ali nespremenjen trend.
Ključne besede: poslovno okolje, PEST-analiza, mala in srednje velika podjetja, majhno podjetje Hyundai Zoran Zlatečan s.p.
Objavljeno: 16.05.2018; Ogledov: 81; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (614,10 KB)

2.
Kakovost izdelkov na primeru podjetja CNC ART, Matej Kukovec s.p.
Vanja Cizerl, 2018, diplomsko delo

Opis: Kakovost izdelkov je ključnega pomena, da zagotovimo želje in potrebe kupcev. Le tako se bodo kupci najverjetneje vračali nazaj. V diplomskem projektu, natančneje v teoretičnem delu je predstavljeno, kaj sploh je izdelek, kako ga delimo ter kaj sploh lahko razumemo pod pojmom kakovost, katere so dimenzije kakovosti in kaj podrobneje pomeni objektivna kakovost ter subjektivna (zaznana) kakovost. Po zelo znanih treh avtorjih so opredeljena načela zagotavljanja kakovosti. Kakšne so njihove metode za zagotavljanje kakovosti, faze vpeljevanja kakovosti v podjetja in načela za konkurenčno sposobnost. V empiričnem diplomskega projekta je predstavljeno podjetje CNC ART, Matej Kukovec s.p., njihova kakovost izdelkov in zaznavanje kakovosti izdelkov s strani obstoječih kupcev. Podatke smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika in podali svoje izboljšave. Anketni vprašalniki so obdelani v statistične podatke, saj so bila vprašanja zaprtega tipa.
Ključne besede: ravni izdelka, kakovost izdelkov, dimenzije kakovosti, zagotavljanje kakovosti, celovita kakovost
Objavljeno: 11.05.2018; Ogledov: 124; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

3.
Modne revije
Iris Galinec, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt »Modne revije« sestavlja osem poglavij. V prvem poglavju smo zapisali, sčim se bomo ukvarjali v diplomskem projektu. V ostalih poglavjih smo opredelili pomen mode in trženje le-te, predstavili smo modne revije ter njihove vrste. Zatem smo pisali o modnih agencijah, kjer smo se osredotočili tako na tuje kot domače uspešne modne agencije. Nadaljevali smo z vplivi modnih revij na samopodobo žensk in za konec predstavili pomembnost blagovnih znamk, kjer smo se dotaknili tudi razmer na domačem trgu.
Ključne besede: Modne revije, teden mode, modne agencije, modeli, oblačila, blagovne znamke
Objavljeno: 11.05.2018; Ogledov: 69; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

4.
Zunanje izvajanje na primeru podjetja Colligo d.o.o.
David Semenič, 2017, diplomsko delo

Opis: Čas izvajanja številnih poslovnih procesov se z razvojem sodobnih tehnologij naglo skrajšuje. Poslovne procese, ki so nam včasih lahko vzeli tudi do več tednov, smo danes zmožni opraviti že v nekaj sekundah. Govorimo o hitro spreminjajočem se poslovnem okolju. Podjetja se tega izziva problema lotevajo na različne načine. V svoje strategije vpeljujejo nove prijeme in načine poslovanja. Veliko podjetij tako uporablja zunanje izvajanje aktivnosti oziroma, kot ga v literaturi pogosto imenujejo, outsourcing. To pomeni, da podjetja predajajo nekatere svoje dejavnosti zunanjemu izvajalcu, ki jih opravi namesto njih in to stori učinkoviteje ali pa z nižjimi stroški, kot če bi te aktivnosti opravljali sami v podjetju. Lahko gre za ključne dejavnosti, takrat govorimo o strateškem zunanjem izvajanju, lahko pa tudi za tiste manj pomembne poslovne procese podjetja. Podjetja tako skrbno znižujejo stroške in hkrati povečujejo kakovost, da bi obdržala ali povečala svoje konkurenčne prednosti. Na podlagi teh spoznanj smo v prvem delu diplomskega dela opredelili pojem zunanjega izvajanja aktivnosti in opisali njegov razvoj v preteklosti vse do danes. V nadaljevanju diplomskega dela smo podrobneje opisali procese, ki pripeljejo podjetje do točke, da izbere to obliko strateškega odločanja, ter procese odločanja znotraj samega zunanjega izvajanja aktivnosti. Na koncu smo opredelili korake, ki naj bi jim podjetje sledilo za uspešno načrtovanje, implementiranje in upravljanje zunanjega izvajanja aktivnosti. Pozneje smo se v teoretičnem delu osredotočili na logistiko in na zunanje izvajanje v logistiki. V diplomskem delu smo se lotili raziskave aktivnosti in dejavnosti podjetja Colligo, d. o. o., ki temelji na principu procesa zunanjega izvajanja v odnosu z drugim podjetjem, ter vpliva, ki ga zunanje izvajanje ima na samo podjetje. Na podlagi pregleda literature smo si zastavili raziskovalno vprašanje, ki sprašuje po aktivnostih, ki jih podjetje Colligo, d. o. o. opravlja za drugo podjetje znotraj procesa zunanjega izvajanja, Podatke smo pridobili s pomočjo raziskovalne metode spraševanja, in sicer s polstrukturiranim intervjujem direktorja podjetja Colligo, d. o. o. Na raziskovalno vprašanje smo odgovorili s postavitvijo odprtega vprašanja.
Ključne besede: poslovni proces, zunanje izvajanje, logistika, logistični outsourcing, podjetje Colligo d.o.o.
Objavljeno: 05.04.2018; Ogledov: 162; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

5.
ORGANIZACIJA STORITVENGA PODJETJA X
Maksida Ramić, 2016, diplomsko delo

Opis: Organizacijska struktura je dokaj pomembna za uspešno poslovanje podjetja. Vsako podjetje si izoblikuje svojo organizacijsko strukturo. S pomočjo vplivov situacijskih dejavnikov, kot so: velikost podjetja, cilji in strategija, okolje, tehnologija in zaposleni, ugotovimo, ali je trenutna organizacijska struktura primerna za uspešnost podjetja. V diplomski nalogi sem predstavila in opisala organizacijsko strukturo podjetja x. Oblika obstoječe strukture x je poslovno-funkcijska, pristojnosti in odgovornosti so točno določene, kjer se spoštuje hierarhični red. V nalogi sem predstavila funkcije delovnih mest v podjetju x. Z analizo sem predstavila, kakšna je formalizacija, specializacija, hierarhija avtoritete, kompleksnost, centralizacija, profesionalizacija in kadrovska konfiguracija. Na podlogi proučevanj podjetja x ugotavljam, da je trenutna organizacijska struktura primerna, kar lahko ugotovimo z dolgoletnim obstojem na trgu. Za uspešnost poslovanja so pomemben dejavnik zaposleni v podjetju. Moj predlog za spremembo je uvedba novega delovnega mesta kadrovik, ki bi bil osredotočen za iskanje novih kadrov ter ostala kadrovska dela. Z uvedbo tega delovnega mesta bi razbremenili druga delovna mesta, ki so se prej ukvarjala s kadrovskimi deli. Zaposleni so najpomembnejše premoženje, ki ga ima organizacija. Ustrezno ravnanje z njimi postaja ključ do uspeha, ki ga dosežemo, če so kadrovske politike in ukrepi ter poslovne dejavnosti organizacije tesno povezane pri uresničevanju ciljev organizacije. (Možina 1998, str. 7)
Ključne besede: organizacijska struktura, vrste organizacijskih struktur, podjetje x, obstoječa organizacijska struktura, funkcije v podjetju, predlagana organizacijska struktura, obstoječe stanje, kadrovik, predlogi za spremembo.
Objavljeno: 04.04.2018; Ogledov: 85; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (522,26 KB)

6.
Poslovni plan podjetja veka, s. p.
Karina Vešnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Če želimo, da bo podjetje dobro delovalo in bo na trgu uspešno, moramo pred ustanovitvijo narediti poslovni plan in v njem preučiti kako bo potekal razvoj podjetja na ravni politike podjetja ter strateškega managementa, kar je osrednja tema našega diplomskega projekta. Preden lahko planiramo razvoj podjetja, pa moramo poznati njegovo vizijo. Poznati moramo tudi vrednote lastnikov podjetja, preučiti moramo trg in konkurenco, podjetju določiti kakšne ima priložnosti in nevarnosti na trgu, podjetju pa določiti tudi prednosti in slabosti. Vse to je izhodišče za določitev prihodnje politike podjetja. Podjetje se mora razvijati in rasti, zato mora na trgu iskati možnosti za razvoj. Določiti si mora tudi strategije, po katerih bo delovalo. Pri tem bomo izhajali iz predvidenega izkaza poslovnega izida in planirane bilance stanja. Da bo podjetje po ustanovitvi lažje pričelo z delovanjem pa bomo v poslovnem planu naredili terminski program razvoja, kako naj se podjetje razvija v prvih petih letih svojega obstoja. Zraven terminskega plana pa imamo za podjetje narejen tudi predviden izkaz poslovnega izida. Če je razvoj podjetja v naprej planiran in so interesi lastnikov usklajeni in vedo kaj želijo doseči je uspeh za dobro delovanje podjetja mnogo bolj verjeten.
Ključne besede: : podjetje, vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, ekonomsko vrednotenje planiranih strategij, plan razvoja
Objavljeno: 23.03.2018; Ogledov: 112; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

7.
Planiranje razvoja podjetja Lerkam s.p. na ravni strateškega managementa
Lucija Vrabelj, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo se osredotočili na planiranje razvoja kovinsko predelovalnega podjetja na ravni strateškega managementa. Podjetje, ki smo ga proučevali, je mlado podjetje, ki na trgu deluje le nekaj let in zaposluje zgolj štiri ljudi. Glavne dejavnosti podjetja so projektiranje in konstruiranje ter proizvodnja in montaža strojnih naprav. Diplomski projekt vsebuje teoretični in empirični del. Najprej smo predstavili definicije podjetja in opisali podjetje Lerkam s.p. ter opredelili njegove izbrane značilnosti, kot so velikost, podjetniška ideja, faza razvoja, opredelitev glede na pravno obliko in dejavnost podjetja. Predstavili smo tudi panogo, v kateri se podjetje nahaja. Nato smo opisali še obstoječo politiko podjetja, strategije in strukture podjetja. Nadaljevali smo s planiranjem razvoja proučevanega podjetja na ravni strateškega managementa. Planiranje razvoja podjetja smo začeli s proučevanjem podjetja, določitvijo prednosti in slabosti podjetja ter določitvijo vrednot lastnika podjetja. Nato smo natančno proučili okolje podjetja in iz tega razbrali priložnosti in nevarnosti, s katerimi se podjetje srečuje. Nadaljevali smo z iskanjem strateških možnosti razvoja in izbiro primernih strategij za podjetje Lerkam s.p. To smo storili z metodami za ekonomsko vrednotenje in izbiro strategij; planirali smo vrednostne izide za obdobje štirih let in od tam črpali podatke za njihov izračun. Planiranje razvoja podjetja na ravni strateškega managementa smo na osnovi ekonomskega vrednotenja in izbranih strategij zaključili s programiranjem razvoja proučevanega podjetja.
Ključne besede: podjetje, strategije, strateški management, strateška poslovna področja, vizija.
Objavljeno: 23.03.2018; Ogledov: 106; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

8.
Ustvarjalno reševanje problema posodobitve prodajnega programa v vrtnarskem podjetju
Tamara Poštrak, 2017, diplomsko delo

Opis: Namen dela diplomskega projekta je ustvarjalno reševanje problema posodobitve prodajnega programa v vrtnarskem podjetju z uporabo različnih metod, ki smo jih za obravnavan problem izbrali kot najprimernejše. Delo diplomskega projekta ima dva dela, teoretičnega in praktičnega. V teoretičnem delu so predstavljene metode za opredelitev problemov in priložnosti, pri čemer smo opisali značilnosti tehnike W, tehnike petih zakajev in tehnike šestih vprašanj. Nadalje smo predstavili različne opredelitve odločanja po več kriterijih hkrati, računalniško podprte metode za omenjeno odločanje in podrobneje še računalniški program Web-HIPRE.
Ključne besede: ustvarjalno reševanje problemov, metode za opredelitev problemov in priložnosti, računalniški program Web-HIPRE, večkriterijsko odločanje
Objavljeno: 22.03.2018; Ogledov: 114; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

9.
Obračun različnih vrst osebnih prejemkov s praktičnimi primeri
Albina Zafošnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Množica zakonskih in podzakonskih predpisov tako ali drugače posredno in neposredno posega na področje obračunavanja plač, nadomestil, povračil in drugih vrst plačil ter prispevkov in davkov. Toda relativno zapleten sistem obračunavanja prejemkov v Sloveniji povzroča napake, nerazumevanje, v nekaterih primerih celo prevelike stroške in včasih nepotrebne napetosti med udeleženci delovnega procesa. Za obračune osebnih prejemkov in drugih prejemkov iz delovnega razmerja imajo podjetja na voljo različne računalniške programe. Ne glede na razširjenost uporabe računalniških in spletnih orodij moramo poznati postopke obračuna osebnih prejemkov. Delo diplomskega seminarja je namenjeno vsem, ki bi se radi seznanili z obračunavanjem osebnih prejemkov in drugih osebnih prejemkov, ki se pojavljajo v delovnem razmerju, ter prejemkov na drugih pogodbenih podlagah v poslovanju podjetja. Osebne prejemke bomo obravnavali s pravnega in davčnega vidika ter s tem podali kar največ teoretičnih osnov, ki so neposredno povezane z osebnimi prejemki in so pomembne za lažje razumevanje obračuna z vidika prispevkov in dohodnine le-teh. Delo diplomskega seminarja s primeri izračunov osebnih prejemkov vsebuje različne praktične primere, vključno z veljavnimi prispevnimi stopnjami in dohodninsko lestvico ter drugimi potrebnimi podatki. Vključuje različne obračune plač, bonitet, odpravnin, regresa, avtorske in podjemne pogodbe s postopki izračunov.
Ključne besede: osebni prejemki v delovnem razmerju, drugi osebni prejemki, prejemki na drugih pravnih podlagah, plača, dohodnina, prispevki za socialno varnost, obračun plač, avtorski honorar, podjemna pogodba, bonitete, odpravnine
Objavljeno: 21.03.2018; Ogledov: 135; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

10.
Študentsko delo v luči nove zakonodaje
Tamara Pivec, 2017, diplomsko delo

Opis: Tematika študentskega dela je že kar nekaj časa zelo privlačna in zanimiva, sploh v zadnjem času zaradi spremembe zakonodaje. Čeprav je na to in podobno temo narejenih že kar nekaj raziskav, diplomskih seminarjev in magistrskih nalog, jih na temo nove zakonodaje in njenih vplivov na vse udeležence (dijake, študente, delodajalce) ni prav veliko, zato sem se odločila, da vse to na novo proučim. S študentskim delom sem se srečala tudi v praksi, zato vem, s kakšnimi težavami smo se soočali v prejšnji in se soočamo v zdajšnji zakonodaji.
Ključne besede: študentsko delo, nova pravna ureditev zakonodaje študentskega dela, delodajalci, študentje, študentski servisi, dohodnina, koncesijska dajatev, prispevki za socialno varnost.
Objavljeno: 21.03.2018; Ogledov: 122; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0.82 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici