SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 7439
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza uspešnosti izbranih bančnih sistemov
Emina Ahmetbašić, 2019, diplomsko delo

Opis: V današnjem svetu je uspešnost bančnih sistemov v veliki meri odvisna od tehnologije. Bančništvo se je v zadnjem stoletju hitro razvijalo po zaslugi informacijskih tehnologij. Banke, ki želijo preživeti na trgu morajo biti tudi konkurenčne drugim, se razvijati, nenehno slediti novim tehnologijam ter iskati poslovne priložnosti. Diplomsko delo obsega predstavitev in analizo bančnih sistemov s poudarkom na kazalnikih uspešnosti. Zanimali so nas predvsem kazalniki tveganja, donosnosti in dobičkonosnosti, ki so temeljni kazalniki uspešnosti poslovanja bančnih sistemov. Za analizo smo izbrali bančni sistem Slovenije, Avstrije, Hrvaške in jih primerjali z evrskim povprečjem Evropske centralne banke. Na podlagi kazalnikov je bila izvedena analiza za obdobje desetih let. Diplomski projekt služi vsem tistim, ki jih zanima poslovanje izbranih bančnih sistemov.
Ključne besede: bančni sistemi, kazalniki tveganja, likvidnost, dobičkonosnost
Objavljeno: 05.04.2019; Ogledov: 98; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (613,72 KB)

2.
Vpliv digitalnega sveta na prehranjevanje mladih odraslih
Tamás Szukics, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opredeljuje vpliv digitalnega sveta na prehranjevalne navade mladih odraslih. Naloga ima štiri dele. Prvi del vsebuje uvod, opredelitev ciljev in hipoteze. Opredelili smo še metode razkiskovanja. V drugem delu predstavimo koncepte, kot so gastronomija in gastronomski turizem. Ukvarjamo se z najnovejšimi trendi v gastronomskem turizmu in z inovacijami, ki jih uporabljajo v gostinskih lokalih. Tretje poglavje predstavlja generacije mladih odraslih in njihove značilnosti glede prehranjevanja. Predstavimo digitalni svet in njihove ključne elemente za omejene generacije, kot so socialni mediji in delitev fotografij o hrani. Zadnji del naloge sestavlja raziskava in opredelitev njenih rezultatov. Raziskava prikazuje izkušnje mladih s kulinariko in tehnologijo.
Ključne besede: gastronomija, turizem, generacija Y, družbeni mediji, aplikacije, hrana
Objavljeno: 04.04.2019; Ogledov: 84; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

3.
Ustanovitev družbe z omejeno odgovornostjo - primerjava med Slovenijo in Nizozemsko
Karmen Geroni, 2019, diplomsko delo

Opis: Vstop Slovenije v Evropsko unijo je povečal možnosti trgovanja z ostalimi državami članicami, s tem pa so se povečale dejavnosti, ki so s seboj prinesle nove priložnosti in s tem pritegnile številne bodoče podjetnike. Ena izmed teh je tudi ustanovitev družbe z omejeno odgovornostjo v tujini. Gre za najbolj razširjeno vrsto družbe v Sloveniji, saj jo ustanovitelji lahko ustanovijo z majhnim ustanovitvenim kapitalom.
Ključne besede: Slovenija, Nizozemska, zakon, družba z omejeno odgovornostjo, B.V., kapital, ustanovitev
Objavljeno: 04.04.2019; Ogledov: 90; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

4.
Vloga računovodstva in računovodij v projektnem managementu: primer oglaševalske agencije futura
Veronika Štupar, 2018, diplomsko delo

Opis: Računovodske informacije so pomembna podpora projektnemu managementu pri vseh funkcijah, ki jih izvaja v različnih fazah posameznega oglaševalskega projekta. V nalogi je predstavitev sodelovanja računovodstva oziroma računovodje s projektnim managementom, ki za opravljanje svoje funkcije potrebuje tudi računovodske informacije. Te morajo biti strokovno pripravljene in prilagojene razumevanju managementa. Pomembna je kvaliteta in pravočasnost posredovanih računovodskih informacij, saj so le tako lahko učinkovite in koristne za projektni management. Z analizo računovodstva in projektnega managementa osvetlimo vlogo računovodje kot informatorja pri zbiranju in posredovanju podatkov projektnemu managementu, ki jih ta potrebuje za oblikovanje predkalkulacij ter nadziranje in analiziranje uspešnosti oglaševalskega projekta. V zadani nalogi smo prišli do sklepa, da imajo računovodske informacije med vsemi informacijami, ki jih projektni managementpotrebuje za uresničevanje oglaševalskih projektov, zelo pomembno vlogo. Nedvomno prav računovodstvo in projektni management oglaševalske projekte najbolje razumeta ter prepoznata težave in rešitve zanje. Kot se razvija in raste poslovno okolje, se z njo razvija tudi oglaševalska dejavnost. Posledično se spreminja tudi projektni management intemu skladno sledi tudi računovodska služba. V vseh spremembah pa je vedno priložnost za iskanje najbolj optimalnih računovodskih rešitev za podajanje informacij, ki so v pomoč projektnemu managementu.
Ključne besede: računovodske informacije, projektni management, oglaševalski projekt, uspešnost projekta, nefinančne informacije
Objavljeno: 04.04.2019; Ogledov: 78; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (478,60 KB)

5.
Stališča turistov glede destinacije, ki jih je prizadel terorizem
Lucija Suholežnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Turizem predstavlja pomembno gospodarsko dejavnost. Teroristični napadi povzročajo zmanjšanje števila turistov na določeni destinaciji, s tem pa se zmanjša tudi denarni pritok na posamezno destinacijo. Gospodarsko oz. globalno izgubo za posamezno državo, ki je bila tarča terorističnega napada, predstavlja odločitev turista, ali ostane doma ali pa izbere drugo, varno državo. Terorizem predstavlja globalno grožnjo, saj s seboj prinaša strah, uničenje, žrtve ter politične in ekonomske spremembe. Na določeno regijo nedvomno vplivajo teroristični napadi, saj turisti velikokrat spremenijo ciljno destinacijo potovanja. Turisti se v zaostrenih varnostnih razmerah raje odločajo za destinacije, ki so bližje domu in so bolj varne. Dosedanje izkušnje kažejo, da imajo turisti slab spomin, saj takoj po umiritvi razmer zopet začnejo obiskovati destinacijo, ki je bila tarča terorističnega napada. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo v raziskavi, ki smo jo izvedli s pomočjo anketnega vprašalnika, preučili vpliv terorizma na turistične tokove. Poskušali smo ugotoviti, ali teroristični napadi vplivajo na prihode turistov v državo, kjer so se že zgodili napadi.
Ključne besede: terorizem, turistična destinacija, stališča, varnost v turizmu
Objavljeno: 04.03.2019; Ogledov: 96; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

6.
Analiza rasti podetja impol, d. o. o.
Ines Knuplež, 2018, diplomsko delo

Opis: Rast podjetja je pojav, ki nastane v trikotniku med količino proizvedenega blaga, cenami in v podjetju zaposleno delovno silo ter proizvajalnimi sredstvi. Rast podjetja je smiselna takrat, kadar je njegova velikost manjša od optimalne velikosti, to je od tiste velikosti, pri kateri lastniki podjetja zaslužijo maksimalni profit. Trdimo pa lahko, da podjetje raste tudi takrat, ko zmanjšuje svojo velikost, če se lahko na ta način približa optimalni velikosti. Osnovni fazni model ima naslednje štiri faze: faza rojstva, faza preživetja, faza rasti in faza zatona podjetja ali posla (Tajnikar, 2006). Izbrano podjetje Impol d. o. o. smo primerjali s tremi konkurenti s konkurenčno in tržno analizo. Analizirali smo sredstva, čiste prihodke od prodaje, povprečno število zaposlenih na podlagi delovnih ur, dodano vrednost na zaposlenega in čisti poslovni izid obračunskega obdobja. Pri konkurenčni analizi smo izbrano podjetje Impol d. o. o. primerjali s tremi konkurenti – Talum, Cimos in LTH Castings. Te konkurente smo definirali na podlagi podatkovne baze GVIN, ki smo jih izbrali glede na panogo. Primerjavo smo naredili za leta 2014, 2015 in 2016. Največji konkurent je LTH Castings, ki pri kar treh kazalnikih dosega prvo mesto. Najslabši pa je konkurent Cimos, ki pri treh analizah dosega negativno povprečno stopnjo rasti. Pri tržni analizi smo analizirali podjetje Impol. d. o. o. glede na izbrane kazalnike po kraju – Slovenska Bistrica, regiji – Podravska in dejavnosti – C 24.350. Izvedli smo primerjavo za povprečje na veliko podjetje, za lažjo in bolj realno primerjavo. Podjetje Impol d. o. o. je rastlo na podlagi poslovnega izida. Prihodki so bili konstantni. Obe povprečni stopnji rasti sta bili pozitivni, vendar prevladuje poslovni izid. Uspeli so povečati prodajo izdelkov na vseh segmentih. Ostajajo vodilni dobavitelj palic za kovanje v Evropi. Povečali so delež prodaje profilov po naročilih, sklenili dolgoročne pogodbe in razvili nov segment prodaje profilov, namenjenih avtomobilski industriji. Povečali so obseg povpraševanja za folije. Uspeli so obdržati vse kupce. Pri nekaterih so tudi povečali obseg prodaje. Utrdili so ugled znamke Impol. Impol d. o. o. je v letih ves čas rastel. Sklenemo torej lahko, da je podjetje v fazi rasti. Še vedno vsako leto zaposli več ljudi. Velik pomen pripisujejo razvoju. Vsako leto povečujejo prodajo izdelkov in s tem tudi dobiček. Imajo jasno zastavljene cilje in strategijo, ki jih bodo uresničili do leta 2025. Da pa smo se prepričali, če je Impol d. o. o. res v fazi rasti, smo se udeležili predavanja o podjetju in o tem povprašali direktorico Kadringa, ki je predstavljala podjetje. Potrdila je, da je Impol v fazi rasti, saj vsako leto z razvojem, cilji in strategijami nadgrajuje rast. Najpomembnejši cilj je povečanje letnega prihodka na več kot milijardo evrov: povečati dobiček na 86 milijonov evrov v letu 2025, povečati obseg proizvodnje z 241 tisoč ton v letu 2017 na 406 tisoč ton v letu 2020.
Ključne besede: rast podjetja, konkurenčna analiza, tržna analiza, podjetje Impol d. o. o., konkurent.
Objavljeno: 04.03.2019; Ogledov: 92; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

7.
Primerjalno pravni vidik družbene odgovornosti v javnih podjetjih
Sara Harinski, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo tematiko družbene odgovornosti podjetja. Najprej definiramo osnovni pojem družbene odgovornosti podjetja. Teoretičnim spoznanjem nudimo nadgradnjo s študijo primera, treh podjetij. Nadalje proučujemo družbeno odgovornost podjetja z vidika prava in jo primerjamo med podjetji, s katero želimo ugotoviti katero podjetje je bolj družbeno odgovorno in katero manj. Pri študiji primera se posvetimo podjetjem OKP, d. o. o., Snaga, d. o. o. in Remondis. Opišemo vsako podjetje, predstavimo ključne osebe v vsakem podjetju ter opišemo družbeno odgovornost. Poskušamo ugotoviti, katero podjetje je bolj družbeno odgovorno in katero manj. Zanima nas tudi, ali so odnosi med sodelavci, ki sodelujejo v podjetju ključnega pomena, za uspešno poslovanje podjetja
Ključne besede: družbena odgovornost podjetja, ključne osebe v podjetjih, pravni vidik družbene odgovornosti, primerjalno pravni vidik DOP, OKP, d. o. o., Snaga, d. o. o., Remondis
Objavljeno: 04.03.2019; Ogledov: 91; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (742,26 KB)

8.
Organizacijska struktura na primeru podjetja COMTRADE D.O.O.
Tjaša Leš, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu predstavimo kaj je organizacija, cilji organizacije, ter kakšne vrste organizacij poznamo. Nato podrobneje predstavimo organizacijsko strukturo in organizacijsko shemo in spoznamo vrste organizacijskih struktur. Kasneje predstavimo lastnosti organizacijske strukture, ter njene dejavnike. Predstavimo podjetje COMTRADE D.O.O., kjer spoznamo nekatere njegove dejavnike v organizacijski strukturi.
Ključne besede: organizacija, organizacijska struktura, poslovanje, cilji, podjetje
Objavljeno: 04.03.2019; Ogledov: 95; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (930,32 KB)

9.
Managementski koncept izvedbe študentskega bogračfesta v mariboru
Urban Kolenko, 2018, diplomsko delo

Opis: Management in managerji so specifična potreba vseh institucij. Management je danes namenjen predvsem izvajanju medsebojno povezanih dejavnosti, ki so sistematično urejene in imajo določen red. Z vidika funkcioniranja predstavlja dejavnosti, ki jih je potrebno zagotoviti na funkcionalnih področjih podjetja. Projektni management je podlaga event-managementa. Vsak dogodek moramo dojemati in oblikovati kot samostoječ projekt in ga planirati ter organizirati po metodah projektnega managementa. Projekt je časovno omejena, relativno inovativna in tvegana naloga. Zaradi svoje težavnosti in pomena običajno zahteva projektno upravljanje. V diplomskem projektu smo raziskali teoretične vidike managementa ter event-managementa. V nadaljevanju smo predstavili projekt »Študentski bogračfest v Mariboru« po fazah organiziranja določenega projekta ter nato rezultate izvedbe omenjenega projekta. Študentski bogračfest v Mariboru je projekt Kluba študentov Lendava in se organizira kontinuirano že od leta 2004 naprej. Projektno vodenje slednjega omogoča kakovostno izvedbo, kontroling pa pregled postavljenih ciljev. Omenjeni funkciji projektnega vodenja sta poleg ostalih predstavljeni v samem diplomskem projektu.
Ključne besede: Management, event-management, vodenje, kontroling.
Objavljeno: 04.03.2019; Ogledov: 66; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (589,89 KB)

10.
Zakon o potrošniških kreditih v sloveniji
Dejan Glazer, 2018, diplomsko delo

Opis: Zakon o potrošniških kreditih je veliko pripomogel k temu, da kreditojemalci bolj varno najamemo kredite. Z vsako novejšo različico zakona smo bolj varni in bolj ozaveščeni o različnih možnostih na trgu. Pred tem je potrošniške kredite le delno urejal Obligacijski zakonik, ki pa je puščal kreditodajalcem in kreditojemalcem preveliko manevrskega prostora in zato je prišlo do prevelikih okoriščanj iz obeh strani. Z letom 2000 smo v Republiki Sloveniji dobili prvi Zakon o potrošniških kreditih in ga z leti posodabljali . Tako smo leta 2010 dobili prvo novejšo različico leta 2017 pa že drugo različico zakona. Ključni cilj tega zakona je, da bi v naprej preprečili potrošniško izpostavljenost med tem, ko plačujemo kredit. Zagotovil pa bi tudi bolj visoko raven varovanja interesov potrošnikov. Zakone ne spreminjajo na določen čas ampak takrat, ko se po njih pojavi potreba. Namen diplomske naloge je, da v začetku predstavimo, kaj je kredit in kakšne vrste jih poznamo ter predstavit kreditiranje fizičnih oseb. V diplomskem delu bomo predstavili tudi varstvo potrošnikov, zato smo tudi na hitro opisali kaj sploh je kredit in kakšne vrste jih poznamo, da bomo v samem nadaljevanju tudi videli o čem sploh odločajo ti zakoni ki jih opisujemo. Veliko so k varstvo potrošnikov pripomogli tudi Zveza potrošnikov Slovenije, ki je vedno na strani potrošnikov in skrbi za njegovo blaginjo v tem okolju že od leta 1990 ko je ta organizacija nastala.
Ključne besede: Zakon o potrošniških kreditih, Obligacijski zakonik, Zveza potrošnikov Slovenije, kredit, kreditodajalec, kreditojemalec, Slovenija.
Objavljeno: 04.03.2019; Ogledov: 51; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (936,06 KB)

Iskanje izvedeno v 0.49 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici