| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1463
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Usposobljenost voznikov izrednih tovorov v podjetju Ploj, d. o. o.
Nejc Krajnc, 2022, diplomsko delo/naloga

Opis: Izredni cestni prevoz tovora je vsak prevoz s transportnimi sredstvi, ki skupaj s tovorom ali brez njega presega z zakonom določene skupne dimenzije, osne obremenitve ali največjo dovoljeno skupno maso. Pri izvajanju takšne vrste prevozov je ključnega pomena usposobljenost voznikov tovornih vozil. Vsi vozniki, ki izvajajo izredni prevoz, morajo obvladati dokumentacijo, ki se navezuje na izredni prevoz. Najpomembnejša so dovoljenja za opravljanje izrednih prevozov, ki jih v Sloveniji izda Ministrstvo za infrastrukturo. Vozniki morajo biti dobro podučeni tudi za pravilno rokovanje z vlečnimi vozili in polpriklopniki, namenjenimi prevozu tovora izrednih dimenzij, prav pa tako morajo biti vešči natovarjanja tovora, postavitve njegovega težišča na najbolj primerno mesto na priklopniku in privezovanje tovora. V praksi med organiziranjem izrednega prevoza opažamo veliko pomanjkljivosti pri usposobljenosti voznikov, ki izvajajo izredni prevoz, zato smo se odločili narediti raziskavo na tem področju. V raziskovalnem delu smo s pomočjo anketiranja in opazovanja z udeležbo analizirali usposobljenost voznikov, ki izvajajo izredne prevoze v podjetju Ploj, d. o. o. Že pri opazovanju z udeležbo smo ugotovili veliko pomanjkljivosti pri odzivih voznikov na težave med izvajanjem izrednega prevoza in nepoznavanje posameznih pravil za varno izvedbo prevoza, obenem pa spoznali velik problem pri ostalih udeležencih v cestnem prometu, ki sploh niso pozorni na izredni prevoz med njegovim izvajanjem in mu ne pripisujejo nobenega pomena. Prav tako smo opazili veliko nepravilnosti pri voznikih pri postavitvi in pritrjevanju tovora na tovorni prostor. Vse to je potrdila tudi anketa, ki nam je prikazala še veliko težav pri poznavanju dovoljenj za izredni prevoz v tujini. Vzrok za to vidimo v tem, da šoferji niso podučeni v poznavanju tujih jezikov, predvsem nemščine in angleščine, ki sta v tem poklicu ključnega pomena.
Ključne besede: izredni cestni prevoz, podjetje Ploj, d. o. o., organizacija izrednih prevozov, dovoljenja za izredni prevoz, prometna varnost, izboljšanje usposobljenosti.
Objavljeno v DKUM: 01.04.2022; Ogledov: 124; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (3,84 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
E-Hramba in prehod iz tradicionalnega poslovanja na e- poslovanje v podjetju Herz d.o.o.
Gregor Pevec, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu bo na kratko predstavljeno obstoječe poslovanje in hramba gradiva v podjetju Herz d.o.o. Izpostavili bomo problematiko, s katero se mora podjetje soočiti za ohranjanje svoje konkurenčnosti na trgu, in sicer s prehodom iz tradicionalnega na elektronsko poslovanje ter vzpostavitvijo e-hrambe. V začetku bomo opredelili metode, s katerimi bomo raziskovali ter določili cilj, ki ga moramo doseči. Definirali bomo, kaj je elektronsko poslovanje, ter se omejili predvsem na prejem, izdajo ter pošiljanje e-računov. Prav tako bomo definirali tudi e-hrambo gradiva in predstavili zakone, povezane z dolgoročno hrambo. Poslovanje in hrambo podjetja bomo nato podrobno preučili in tako ugotovili, kakšne so težave, s katerimi se podjetje srečuje ob vpeljavi novega načina poslovanja in hranjenja gradiva. Nadaljevali bomo s podanimi rešitvami, s katerimi bomo prispevali k zmanjšanju pojava obstoječih in potencialno novih težav. Poleg že podanih rešitev za elektronsko poslovanje si bomo v nadaljevanju pogledali tudi, kaj mora podjetje storiti pred vzpostavitvijo e-hrambe v svoje poslovno okolje. Na koncu bomo ocenili vpliv sprememb na podjetje – osredotočili se bomo na možne prednosti in slabosti, ki jih bo podjetje z uvedbo novih rešitev deležno.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, e-račun, e-hramba, dolgoročna hramba, digitalizacija
Objavljeno v DKUM: 03.03.2022; Ogledov: 150; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

3.
Tržna analiza cestnega transporta v času pandemije covid-19
Ana Fijavž, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: Pandemija koronavirusa je v letu 2020 močno vplivala na gospodarstvo in čeprav so nekatera podjetja v tem obdobju iskala možnosti za preživetje na trgu, so druge obrti poslovale v obsegu, kot še nikoli prej. Zaradi hudega vpliva virusa ter posledičnih omejitev in predpisov je bila močno prizadeta tudi transportna industrija, ki je bila ključnega pomena za oskrbo države z osnovnimi izdelki, zdravili in vsemi medicinskimi pripomočki. Zapiranje proizvodnih obratov, odločbe o karanteni in pomanjkanje dela pa so ovirali tudi poslovanje cestnih tovornih prevoznikov. V diplomskem delu smo pripravili tržno analizo cestnega transporta v času pandemije COVID-19 ter obravnavali negativne vplive, s katerimi so se morali soočati tudi prevozniki. Analizirali smo ukrepe in omejitve držav, potrebno dokumentacijo za prestop občinskih ter državnih mej, vpliv konkurence, indeks cen in ponudbo ter povpraševanje po tovornih storitvah in jih primerjali s stanjem še pred pojavom koronavirusa v letu 2019.
Ključne besede: Transport, cestni tovorni transport, pandemija, COVID-19, analiza
Objavljeno v DKUM: 03.03.2022; Ogledov: 167; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

4.
Določitev možnih izboljšav v procesih podjetja Optium d.o.o.
Tadej Kancler, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo je osnovano na podlagi večletnih analiz in opazovanj procesov podjetja. V začetnem poglavju so predstavljene osnove teorije na podlagi vrst organizacijskih struktur, med katere štejemo enostavno, funkcijsko, divizijsko, projektno, matrično in procesno. Pod teoretične osnove, ki se nanašajo na diplomsko delo, spada tudi organizacija skladiščnega poslovanja, s poudarkom na skladiščnih virih in temeljnih skladiščnih procesih. V zadnjem podpoglavju teoretičnih osnov govorimo o procesnih diagramih, pod katere spadajo špageti diagram, blok diagram in diagram poteka. V poglavju obstoječega stanja je predstavljenih vseh pet oddelkov podjetja Optics Trade. V nadaljevanju pa je predstavljeno tudi obstoječe stanje skladišča in fizične poslovalnice. V zaključku naloge smo izdelali kritično analizo na podlagi procesne karte, z uporabo ASME simbolov, in sicer za vsak posamezni oddelek, skladišče in fizično poslovalnico. Iz poglavja kritične analize smo lahko ugotovili številne vzroke za nastanek problematike, ki primarno vodi v izgubo časa. V zadnjem poglavju smo navedli predloge za izboljšave ali odpravo razpršenosti komunikacije in posodobitve sistema izdajanja računov.
Ključne besede: Skladiščenje, izboljšava, proces, diagram poteka, ASME simboli, organizacijska struktura.
Objavljeno v DKUM: 03.03.2022; Ogledov: 113; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

5.
Pomen zagotavljanja korektnih matičnih podatkov pri upravljanju zalog v sap erp
Manja Herceg, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: Za lahkoten in tekoč potek dela v podjetju skrbijo oddelek za nabavno logistiko, oddelek za proizvodno logistiko in oddelek za transportno logistiko, s pomočjo katerih so vsa potrebna sredstva na voljo ob pravem času na pravem mestu. Ena izmed pomembnih nalog logistov je tudi beleženje ustreznih podatkov aktivnih artiklov v SAP ERP sistemu. Ker se velikokrat zgodi, da dobavitelji ne posredujejo vseh podatkov o njihovih izvoznih artiklih, smo se odločili poiskati rešitev tega problema.
Ključne besede: SAP ERP program, dobavitelj, naročnik, podatki, artikli, tarifna številka, poreklo blaga.
Objavljeno v DKUM: 03.03.2022; Ogledov: 121; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

6.
Analiza porabe easa pri obravnavi kaznivega dejanja
Luka Bedenik, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je opisan postopek obravnave kaznivega dejanja na policijski postaji, in sicer postopek obravnave kaznivega dejanja velike tatvine. Zaradi vse večjega pomanjkanja policistov na terenu in zaradi vse več potrebnega administrativnega dela, smo razčlenili in analizirali postopek obravnave kaznivega dejanja. Skušali bomo ugotoviti, ali so postopki policistov izpeljani optimalno in ali prihaja do nepotrebne izgube časa med izvedbo samih postopkov. Zaradi tega se čas prihoda policistov na kraj nujnih interventnih dogodkov povečuje. S tem se slabšajo tudi varnostne razmere, saj sta odzivni čas in čas prihoda na kraj v določenih primerih lahko ključnega pomena za zdravje ljudi oziroma za varnost njihovega premoženja. S pomočjo analize celotnega postopka obravnave kaznivega dejanja smo ugotovili določene pomanjkljivosti ter pripravili predloge za izboljšavo samega postopka. Z upoštevanjem le-teh bi se zmanjšalo administrativno delo policistov, povečala bi se strokovnost pri obravnavi kaznivih dejanj, posledično pa bi se povečal čas prisotnosti policistov na terenu, kar s preventivnim in represivnim delovanjem povečuje varnost prebivalcev.
Ključne besede: kaznivo dejanje, postopek obravnave kaznivega dejanja, izvedba procesa, obravnava kaznivega dejanja vloma, policijski postopek
Objavljeno v DKUM: 03.03.2022; Ogledov: 102; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

7.
Izboljšava procesa razdeljevanja računalniške opreme
Gregor Mišmaš, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je obravnavano področje razdeljevanja računalniške opreme v izbrani ustanovi. V uvodnem delu smo opisali izbrano ustanovo, računalniško opremo, komponente računalnika ter predstavili teoretične osnove javnega naročanja, skladiščenja, popisa opreme in elektronskih odpadkov. Nadaljevali smo s praktičnim delom, kjer smo natančneje predstavili proces poteka razdeljevanja računalniške opreme od oddaje interne naročilnice, javnega razpisa, dobave, priklopa, odpisa ter odvoza odslužene računalniške opreme. Z vzročno-posledičnim diagramom smo ponazorili vzroke za neučinkovito porabo časa. Ugotovili smo, da so najvplivnejši razlog za neučinkovit proces transportne operacije. Pri analizi procesa smo spoznali, da je za izboljšanje potrebno prerazporediti zaposlene, ki bodo opravljali zgolj transportne operacije. Poleg tega pa smo odkrili neprimerne transportne poti, zamakanje ter vdore vode v skladišče. Glede na ugotovitve smo pripravili predloge rešitev, ki bi ustanovi v celoti ali vsaj delno omogočile odpravljanje neučinkovito porabljenega časa. Rešitve smo predstavili in jih dodatno razvrstili po prioritetni ravni, ki bi jo predlagali glede na ugotovitve.
Ključne besede: računalniška oprema, logistika, izboljšava, proces
Objavljeno v DKUM: 21.12.2021; Ogledov: 244; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

8.
Študija priložnosti in izzivov projektnega tovora v Sloveniji
Klemen Tomanič, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo želeli prikazati priložnosti in izzive projektnega tovora v Sloveniji. Osredotočili smo se na zaznane težave pri organizaciji cestnega transporta projektnega tovora preko edinega slovenskega pristanišča v izbranem logističnem podjetju. V prvem delu smo podali teoretične osnove o projektnem tovoru. Predstavili in opisali smo transportne tehnologije in modalitete transporta projektnega tovora, značilnosti projektnega tovora in potrebno tehnično opremo ter infrastrukturo za izvajanje transportov tovrstnih tovorov. V osrednjem delu smo s pomočjo analize obstoječega stanja oz. študije primera transporta projektnega tovora preko Luke Koper kritično opisali zaznane probleme. Ugotovili smo, da bi problem pomanjkanja tehnične opreme za cestni transport projektnega tovora rešili z nakupom večosne modularne polprikolice/prikolice. Ugotovili smo tudi, da bi pristaniško dvigalo nosilnosti 150 ton ali več odpravilo številne omejitve na terminalu za generalne tovore. Prav tako smo podali številne predloge za reševanje problematike neprimerne cestne in pristaniške infrastrukture. Prišli smo do spoznanja, da so možnosti za uvedbo rešitev uresničljive, vendar zahtevajo velik finančni vložek. S pomočjo rezultatov izvedene ankete v podjetju Comark d. o. o. smo na koncu sprejeli teze, zastavljene na začetku diplomskega dela.
Ključne besede: projektni tovor, transportne modalitete, tovor nestandardnih dimenzij in mas, tehnična oprema, infrastruktura
Objavljeno v DKUM: 21.12.2021; Ogledov: 249; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (3,36 MB)

9.
Nadgradnja obstoječega sistema za upravljanje skladišča (WMS)
Katja Majcen, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo raziskali in analizirali sistem za upravljanje skladišč (WMS), predstavili informacijsko tehnologijo v podjetju Pošta Slovenije, izvedli kritično analizo s pomočjo vzročno-posledičnega diagrama, kjer je bil izhodiščni problem na področju komisioniranja in reklamacij. Osredotočili smo se na nadgradnjo že obstoječega informacijskega sistema SKLADKO in predstavili izboljšave, ki bi jih lahko dosegli s to nadgradnjo.
Ključne besede: skladiščenje, sistem upravljanja skladišč, skladiščno poslovanje, nadzor zalog, informacijski sistemi, komisioniranje
Objavljeno v DKUM: 01.12.2021; Ogledov: 238; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

10.
Prenova informacijskega sistema za dvig produktivnosti zaposlenih v skladišču
Klemen Kljun, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega dela je bil s študijo primera predstaviti potencial, ki ga ima prenova informacijskega sistema, za dvig produktivnosti zaposlenih v skladišču. V ta namen smo predstavili kategorizacijo skladiščnih informacijskih sistemov, opredelili mere produktivnosti v skladiščih, predstavili skladiščno poslovanje izbranega podjetja, predstaviti izbran informacijski sistem ter izmeriti produktivnost zaposlenih pred prenovo skladiščnega informacijskega sistema in po njej.
Ključne besede: produktivnost zaposlenih, skladišče, informacijski sistem
Objavljeno v DKUM: 30.11.2021; Ogledov: 196; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

Iskanje izvedeno v 0.53 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici