SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1227
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomoč pri uvajanju standarda kakovosti iso 9001 v podjetje
Klavdija Gerdovič, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu obravnavamo problem centralizacije, ažurnosti podatkov in dostop do podatkov iz oddaljenih mest pri uvajanju standarda kakovosti ISO 9001 v podjetje Loteks, d. o. o. Za podjetje bomo poiskali rešitev za ta problem, tako, da se bomo najprej seznanili s poslovanjem, ga predstavili in nato izvedli anketiranje zaposlenih, ki nam bo dalo uvid v stanje ter pripomoglo k iskanju rešitve. Današnje poslovanje podjetij zahteva hitre, racionalne rešitve, zato se bomo osredotočili na iskanje programske opreme, ki lahko reši problem centralizacije, ažurnosti podatkov in dostopa do podatkov iz več oddaljenih mest pri uvajanju standarda kakovosti. Podjetju Loteks, d. o. o., je najbolj pomembno zadovoljstvo kupcev, ki je tudi glavni razlog za uvajanje standarda kakovosti.
Ključne besede: Centralizacija podatkov, ažurnost podatkov, dostopanje do podatkov iz oddaljenih mest, zadovoljstvo kupcev
Objavljeno: 04.06.2018; Ogledov: 16; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

2.
Varnostno kopiranje podatkov v podjetju Pancom d.o.o.
Boštjan Rožič, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V današnjem hitrem tempu je varnostno kopiranje podatkov izredno pomembno. Običajno se podatkovne datoteke hranijo na eno mesto, kar je zelo nevarno. Računalniške izgube, kraje, naravne nesreče in nenamerno brisanje so samo nekateri načini, zaradi katerih lahko izgubimo podatke. Zato je izredno pomembno, da ima podjetje kakovostno varnostno strategijo. Obstaja veliko varnostnih načinov za varnostno kopiranje podatkov, ki zagotavlja zmanjšano tveganje izgube le-teh. V diplomskem delu smo predstavili pomen varnostnega kopiranja podatkov in podjetju Pancom, d. o. o., predlagali rešitev z uvedbo varnostnega kopiranja podatkov prek mrežnega diska NAS. Za nadaljnji razvoj informacijske tehnologije podjetja je nujna skrb za redno posodabljanje programske opreme in redne strojne nadgradnje. S tem ima podjetje na voljo več programskih funkcij, ki podjetju omogoči nemoteno poslovanje, varno kopiranje podatkov na strežnik, nižje stroške poslovanja ter čas.
Ključne besede: varnostno kopiranje, podatki, mediji za shranjevanje, Windows Server Backup, Microsoft Azure Backup, podjetje Pancom, d. o. o.
Objavljeno: 04.06.2018; Ogledov: 15; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

3.
Analiza sistema nagrajevanja v proučevani organizaciji javnega sektorja
Gašper Marc, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Nagrajevanje je eno izmed ključnih orodij, s katerimi organizacije oblikujejo in dosegajo cilje s pomočjo svojih zaposlenih. Pravica vseh zaposlenih je, da so natančno seznanjeni s sistemom nagrajevanja, ki mora biti jasen in pošten, predvsem pa učinkovit. Predstavili smo sistem nagrajevanja v javnem sektorju ter prikazali razlike pri nagrajevanju med gospodarstvom in negospodarstvom. V analizi sistema nagrajevanja v proučevani organizaciji javnega sektorja smo prišli s pomočjo intervjujev do zaključkov, ki pričajo o tem, da so zaposleni seznanjeni s sistemom nagrajevanje ter da jim je na letnih razgovorih s strani vodje jasno predstavljena ocena delovne uspešnosti in razlogi zanjo. Trditve, ki se nanašajo na izražanje mnenj, predlogov in idej na letnem razgovoru ter trditve, da osebna ocena odraža dejansko delo zaposlenega in da imajo vsi enake možnosti za napredovanje, so pokazale slabše rezultate oziroma s strani anketirancev niso bile enoglasno potrjene..
Ključne besede: nagrajevanje, javni sektor, sistem, letni razgovor, ocena
Objavljeno: 24.05.2018; Ogledov: 39; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (829,20 KB)

4.
Reorganizacija skladišča v podjetju a1 slovenija d.d.
Tadej Potrč, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili problem trenutno neučinkovitega skladiščenja v podjetju A1 Slovenija d.d.. Do neustreznega skladiščenja prihaja zaradi prostorske stiske in neučinkovite porabe časa pri izvajanju skladiščnega procesa. Učinkovito skladiščenje je ključnega pomena za vsako podjetje, saj pri preobremenjenosti skladiščnega prostora, neustrezni tehnologiji ali pri neustrezni organizaciji skladiščenja, lahko prihaja do povišanja stroškov skladiščenja, kar v podjetju predstavlja izgubo pri poslovni uspešnosti. V izbranem podjetju smo napravili analizo obstoječega stanja. S pomočjo internih podatkov in pregleda stanja smo lahko pridobili vpogled na potek dogajanja na področju skladiščenja. Nato smo proces skladiščenja razdelali na 3 ključne faze in izdelali natančen diagram poteka v vseh fazah procesa skladiščenja. S pomočjo kritične analize obstoječega stanja smo izpostavili pomanjkljivosti oz. kritične točke, na podlagi katerih smo lahko podali predloge za nove uvedbe, ki bi izboljšale trenutno stanje. Spoznali smo, da se največ pomanjkljivost zgodi v fazi skladiščnega procesa, zato smo se reorganizacije lotili pri samem vrhu oz. pri pričetku skladiščenja. Nato smo izdelali analizo, ki je prikazala, kako bi reorganizacija učinkovala in kako bi se pokazale izboljšave ter kaj to pomeni za samo podjetje. Na koncu smo podali zaključke in možnosti za nadaljnji razvoj obravnavanega podjetja.
Ključne besede: skladišče, proces skladiščenja, faze procesa skladiščenja, optimalno skladiščenje, reorganizacija skladišča
Objavljeno: 24.05.2018; Ogledov: 34; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

5.
Ugotavljanje zadovoljstva uporabnikov storitev dostave v izbranem podjetju
Andrej Kuhar, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V zadnjih desetletjih pridobiva na pomembnosti storitveni sektor, kar občutimo tudi v Sloveniji, sploh po vstopu v Evropsko unijo. Zaradi vse večje konkurenčnosti se morajo storitvena podjetja jasno zavedati pomena kakovosti storitev in temu prilagoditi standarde storitev ter njihovo aplikacijo v praksi. Zato smo v nalogi na kratko spregovorili o lastnostih, dimenzijah in zaznavanju kakovosti, standardih kakovosti po ISO, metodah merjenja kakovosti oz. zadovoljstva odjemalcev ter specifičnih značilnostih storitvene branže v povezavi s kakovostjo. Predstavili smo izbrano podjetje in njegov proces dostave blaga odjemalcem ter v drugem delu naloge opravili analizo kakovosti s pomočjo anketnega vprašalnika po metodi SERVQUAL. Ob upoštevanju treh vnaprej zastavljenih tez smo v raziskavi ugotavljali zadovoljstvo uporabnikov storitve dostave pri dotičnem podjetju in na podlagi ugotovitev predlagali izboljšave, s katerimi bi se lahko povečalo zadovoljstvo uporabnikov s storitvami izbranega podjetja.
Ključne besede: storitev, kakovost, merjenje zadovoljstva, SERVQUAL
Objavljeno: 24.05.2018; Ogledov: 33; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (643,27 KB)

6.
Prenova sistema skladiščenja v podjetju Vigros d.o.o.
Bojan Matuš, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu predstavljamo podjetje Vigros, d. o. o., in njegovo skladiščno poslovanje. V prvem delu smo predstavili vsa sredstva, ki so potrebna za izvajanje skladiščnih procesov – od infrastrukture, kadrov, delovnih sredstev do informacijskega sistema. Potek procesov skladiščenja smo podrobno opisali in se osredotočili predvsem na skladiščenje zamrznjenega blaga. V drugem delu pričujočega dela smo analizirali pomanjkljivosti skladišča, ki so povezane predvsem s prenatrpanostjo skladišča in namembnostjo hladilniške celice 2. Na podlagi teh pomanjkljivosti smo poiskali primerne rešitve in jih podrobno opisali. Glede na predlagane izboljšave smo izračunali prihranek na času, ki je za logistične procese pomemben dejavnik.
Ključne besede: skladišče, logistika, distribucija, širitev
Objavljeno: 24.05.2018; Ogledov: 22; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

7.
Analiza ravnanja z izrabljenimi gumami v sloveniji in povzročeni okoljski vplivi
Igor Kotnik, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Smo manjše podjetje, ki se ukvarja s transportom izrabljenih avtomobilskih gum (IAG). V diplomskem delu bomo skušali v prvem delu prikazati teoretične osnove ter potek postopka pri ravnanju z IAG. Smo mikro podjetje z osmimi zaposlenimi in pretežno delegacijskim načinom vodenja podjetja. Vsak povzročitelj IAG (vulkanizerji, transportna podjetja, javne komunalne službe) odda naročilo za odvoz, ki ga izpolni na spletu, pri čemer vnese količino in vrsto pnevmatik. Naročilo se zabeleži pri nosilcu izvajanja skupnega načrta ravnanja z IAG, družbi Slopak, ki naročilo posreduje enemu od treh podizvajalcev. To so podjetje Sme-tra d. o. o. in dve konkurenčni podjetji, Rebolkop d. o. o. in Get-inzeniring d. o. o. Za vsako pobrano naročilo se izdela evidenčni list, kjer se zavedejo naslov povzročitelja, naslov predelovalca, datum in količina IAG. Evidenčni list se odda družbi Arso in služi povzročiteljem kot dokazilo o odstranitvi IAG, družbi Arso pa tudi za statistične podatke. V drugem in tretjem delu pa sledi opis težav, ki jih podjetje opaža pri poslovanju, možnosti izboljšav in poslovanja z manj stroški. Glavna težava, ki jo podjetje opaža, je, da je količina IAG večja, kot je sposobnost predelovalcev. Iz tega sledi, da Slovenija nujno potrebuje predelavo pnevmatik. Ker so predelovalci večinoma v tujini, cementarna v Avstriji in snovna predelava na Hrvaškem, to pomeni, da se vse gume transportirajo v tujino, kar predstavlja transportne stroške in okoljske vplive. Prav tako pa plačilo za vse te gume odteka v tujino. V diplomskem delu bomo predstavili, koliko bi privarčevali z rešitvijo omenjenih težav. Prva rešitev je ekonomska in se nanaša na to, koliko privarčujemo v primeru lastne predelave, ko strošek transporta odpade. Druga pa se nanaša na to, koliko omilimo okoljske vplive, ki so v zadnjem času vedno bolj vroča tema.
Ključne besede: izrabljene avtomobilske gume (IAG), transport, predelava, transportni stroški, okoljski vplivi
Objavljeno: 24.05.2018; Ogledov: 22; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (3,69 MB)

8.
Analiza dekartoniranja in predlogi izboljšav v podjetju Lek d.d.
Tjaša Sušnik, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu predstavimo dekartoniranje v podjetju Lek, d. d. V prvem delu opišemo podjetje, prostor, uporabljena delovna sredstva in opremo, organizacijo dela ter informacijsko podporo pri delu. V nadaljevanju predstavimo dekartoniranje, kaj to pomeni ter kako in kaj se dekartonira. Osredotočimo se na logistične dejavnosti v podjetju in notranjo organiziranost ter spremembe dekartoniranja embalaže. Prikažemo možne izboljšave, in sicer kako bi delo potekalo v treh variantah, to so tri, štiri ter dve izmeni. Predstavimo tudi rešitve prostorske stiske z zložljivimi boks paletami. Zaključimo z ugotovitvami, ki nam pokažejo, da z uporabo zložljivih boks palet pridobimo veliko skladiščnega prostora, zmanjšamo stroške in čas, ki sta glavna dva problema v podjetju. Naredimo še primerjave, kaj bi bilo za podjetje Lek, d. d., najbolj optimalno, ekonomično ter gospodarno, da deluje nemoteno in strokovno.
Ključne besede: Lek, d. d., skladiščenje, dekartonizacija, embalaža, zložljive boks palete
Objavljeno: 24.05.2018; Ogledov: 32; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

9.
Izboljšanje izkoristka transportnih voženj v podjetju LKV JANKO d.o.o.
Miha Radolič, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo analizirali podjetje LKV JANKO, d. o. o.. Cilji analize podjetja so bil določiti stroške transporta (predvsem stroške praznih in delno praznih voženj), poiskati vzroke za prazne kilometre ter poiskati načine za optimizacijo transportnih poti v podjetju. Namen diplomskega dela je bil poiskati načine za izboljšanje izkoristka transportnih voženj v podjetju LKV JANKO, d. o. o.. V prvem delu naloge smo pregledali obstoječo strokovno literaturo, izhodišča in definicije. V drugem delu naloge pa smo naredili analizi obstoječega stanja v podjetju. Pri pregledu obstoječega stanja smo najprej razmejili stroške in določili stroškovni nosilec. Preverili smo tehnologijo in diagram poteka izvajana storitve transporta. S pomočjo diagrama poteka smo lahko natančneje določili, katere so tiste kritične točke v procesu izvajanja transporta. S pomočjo znanja, ki smo ga pridobili v strokovni literaturi in v predpisih, ter zbranimi podatki iz podjetja smo podali predloge za nove uvedbe, ki bi vplivale na izboljšanje izkoristka transportnih voženj. Naši predlogi so temeljili na pridobivanju novih poslovnih partnerjev na mednarodni ravni, širitvi poslovnih partnerjev doma, kar bi podjetju LKV JANKO, d. o. o. povečalo razpon možnih uvoznih dobrin, predlagali smo uvajanje cikličnega itinerarija. S temi uvedbami bi podjetje izboljšalo izkoristek transportnih voženj in povečalo prihodke iz transportnih storitev.
Ključne besede: transport, prazni kilometri, izkoristek transportnih voženj, predlogi za nove uvedbe.
Objavljeno: 16.05.2018; Ogledov: 49; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

10.
Prenova skladiščnih in informacijskih tehnologij v podjetju ahac d.o.o.
Kristian Glavica, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obravnava problematiko vodenja zalog v skladiščnem sistemu in informacijske podpore opravilom v skladišču. Izpostavljen problem je ročno vodenje zalog v skladišču in zapadlost rokov uporabe uskladiščenega blaga. To je posledica papirnega načina dela v skladišču. Poleg tega pa v skladišču ni modernejše tehnologije. Da bi izpostavljen problem delno ali v celoti odpravili, smo se lotili preučitve prenove informacijske podpore v več korakih. Najprej smo opazovali delo v skladišču. To vključuje tok blaga od prevzema, skladiščenja, komisioniranja do odpreme. Na podlagi ugotovljenih napak in zamud smo se odločali za primerno rešitev. Nadalje smo iskali najboljšega ponudnika opreme in storitev za izvedbo prenove. Raziskovalno delo smo zaključili z izračunom stroškov investicije. To pomeni, da smo pridobivali podatke o cenah opreme in storitev pri ponudniku. Za izboljšanje obstoječih razmer smo predlagali vpeljavo nove programske in strojne opreme ter spremembo nekaterih lokacij blaga. Učinek prenove bo v zmanjšanju možnosti napak in v skoraj celotni odpravi problematike poteka roka uporabe blagu, kar sedaj pri določeni vrsti in količini blaga predstavlja dodatne visoke stroške.
Ključne besede: Proces, prenova, skladišče, informacijska tehnologija, logistika, rok uporabe
Objavljeno: 17.04.2018; Ogledov: 74; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici