SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1297
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Pritrjevanje in nalaganje tovora v cestnem transportu
Andraž Kanop, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili poznavanje tehnik varovanja tovora v cestnem prometu med vozniki tovornih vozil. Osnova poznavanja nalaganja tovora so predpisi, ki jih morajo vozniki tovornih vozil upoštevati. Vozniki tovornih vozil se morajo tudi redno usposabljati, v sklopu tega pa se seznanijo z navodili za varno nalaganje pri pritrjevanje tovora v cestnem prometu, v katerih so opisani postopki. Diplomsko delo smo razdelili na dva dela, in sicer na teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu smo opisali nekaj fizikalnih lastnosti, predstavili smo tudi različne pritrjevalne tehnike in državne predpise, ki urejajo to področje. V empiričnem delu smo predstavili raziskavo, ki je bila izvedena v sklopu raziskovalnega dela in temelji na seznanjenosti z navodili za varno nalaganje in pritrjevanje tovora v cestnem prometu. Cilj raziskave je bil ugotoviti, kje se najpogosteje pojavljajo težave z nalaganjem in pritrjevanjem tovora, ter podati ustrezno rešitev problema.
Ključne besede: logistika, pritrjevanje tovora, nalaganje tovora, anketni vprašalnik
Objavljeno: 05.02.2019; Ogledov: 31; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

2.
Postopek izbire najugodnejšega dobavitelja
Anja Plohl, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Postopek izbire najugodnejšega dobavitelja V tem diplomskem delu se bomo ukvarjali z izbiro najugodnejšega dobavitelja v izbranem podjetju. Izbrano podjetje se ukvarja s predelovanjem kovin, zaradi katerega pa potrebuje dobavitelje za različne stvari za uspešno proizvodnjo. Ukvarjali se bomo samo s tremi, za njih najpomembnejšimi dobavitelji. Pri dobaviteljih bomo analizirali najpomembnejše kriterije to so čas dobave, tehnološko zmogljivost dobavitelja, potek reševanja reklamacij, kakovost, cena in plačilne pogoje. Za analizo anketnega vprašalnika smo uporabili postopek AHP modela. V prvem delu diplomske naloge smo s pomočjo izbrane literature povedali nekaj teoretičnih osnov o nabavi in kriterijih za izbiro dobavitelja. V nadaljevanju smo govorili o različnih odločitvenih modelih. Mi smo izbrali večkriterijski odločitveni model AHP model. V raziskovalnem delu smo s pomočjo računskega postopka po Kunzu dobili rezultate in ugotovili, kateri dobavitelj je najugodnejši.
Ključne besede: nabava/dobava, dobavitelj, odločitveni modeli, kriteriji za izbiro dobavitelja, AHP model
Objavljeno: 25.01.2019; Ogledov: 95; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

3.
Uporaba gis pri optimizaciji transportne poti v podjetju saubermacher-komunala d.o.o.
Denis Tamaško, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V zaostrenih gospodarskih razmerah sta racionalizacija in zniževanje stroškov poslovanja ključnega pomena za vse gospodarske organizacije. Državne in občinske uredbe silijo podjetja, da optimizirajo svoje delovanje, k čemur spadajo tudi transportne poti, saj je gorivo vedno večji strošek, poleg tega pa država stremi k bolj ekološkemu ravnanju tudi glede transporta. To je bil tudi osnovni motiv izdelave diplomskega dela. Namen diplomskega dela je bil na osnovi analize obstoječega pobiranja kuhinjskih odpadkov predlagati optimizacijo transportnih poti za odvoz tovrstnih odpadkov v podjetju Saubermacher - Komunala Murska Sobota. Dokazali smo, da lahko s pomočjo računalniškega orodja ArcGis optimiziramo obstoječe transportne poti in s tem skrajšamo prevozne poti za več kot 10 %, prav tako pa se s tem ustrezno zmanjšajo tudi stroški transporta za okoli 10 %.
Ključne besede: transportna pot, optimizacija, geografski informacijski sistemi, ArcGis
Objavljeno: 25.01.2019; Ogledov: 79; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

4.
Zavarovanje transportnih sredstev s poudarkom na cestnem prometu
Uroš Kondić, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega dela je predstaviti vlogo in delovanje zavarovalnic ter zavarovalnih vrst. Podrobneje je izpostavljeno področje zavarovanja transportnih sredstev. Predstavljeni so s pomočjo praktičnih primerov, s katerimi smo se srečali v podjetju Doli d.o.o. Del vsakega podjetja je namreč tudi zavarovalništvo, ki je ključnega pomena za zagotavljanje ekonomske potrebe po varnosti z zaščito premoženja pred izpostavljenimi riziki. V prvem delu diplomskega dela so predstavljena teoretična izhodišča. Najprej je opredeljen pojem zavarovanja. Nato so predstavljene vrste zavarovanja, ki se uporabljajo pri zavarovanju blaga v cestnem transportu in še katero zavarovanje lahko sklenemo, da bi se tovorno vozilo, kot osnovno sredstvo v podjetju, zavarovalo. Predstavljena je razlika med posameznimi zavarovalnimi vrstami ter prednosti le-teh. Prav tako je predstavljena ena izmed problematik, s katerimi se zavarovalnice srečujejo pri zavarovanju v cestnem prometu, in sicer zavarovalniške goljufije, ki pa imajo velik vpliv na poslovanje zavarovalnic. V drugem delu diplomskega dela so navedene ugotovitve glede urejenosti zavarovanja znotraj podjetja. Prikazane so tudi razlike med višino vplačanih premij ter izplačanih škod. V zaključku je prikazan praktičen primer škodnega dogodka, kjer so razvidne ugotovitve diplomskega dela.
Ključne besede: zavarovalništvo, obvezna zavarovanja v prometu, dodatna zavarovanja transportnih sredstev, premija, škodni primer
Objavljeno: 24.01.2019; Ogledov: 102; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

5.
Varnost v proizvodnem podjetju
Kristijan Perše, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Kadar govorimo o varnosti v proizvodnem podjetju, sta v ospredju predvsem dva sklopa varnosti, in sicer varnost in zdravje pri delu ter požarna varnost. Področje varnosti in zdravja pri delu določa Zakon o varnosti in zdravju pri delu (in podzakonski predpisi), določbe pa morata upoštevati tako delodajalec kot tudi zaposleni. Požarno varnost določa Zakon o varstvu pred požarom s podzakonskimi predpisi, ki se nanašajo na proizvodnje. Uspešna požarna varnost v proizvodnji temelji na oceni požarne ogroženosti, iz katere se potem določi požarni red. Ta narekuje postopke v primeru požara. Delodajalec mora poskrbeti, da so vsi zaposleni podučeni in seznanjeni tako z varnostjo in zdravjem pri delu kot tudi s požarno varnostjo. V proizvodnih podjetjih na varnost vpliva mnogo dejavnikov, kot so prenatrpane proizvodne linije, neustrezne kapacitete, malomarnost zaposlenih, zakonske omejitve, finance podjetja in zunanja okolica proizvodnje. Podjetja morajo zato stremeti k rešitvam znotraj proizvodnje, ki bi izničile te probleme, da bi delo v proizvodnji potekalo čim bolj varno.
Ključne besede: proizvodno podjetje, varnost v proizvodnem podjetju, varnost in zdravje pri delu, požarna varnost, Zakon o varnosti in zdravju pri delu, Zakon o požarnem varstvu.
Objavljeno: 12.12.2018; Ogledov: 88; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

6.
Sistem prodaje vozovnic na slovenskih železnicah
Suzana Pejič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V današnjem konkurenčnem okolju se pritisk, ki ga čutijo vsa podjetja, da zadržijo svoje stranke (potnike) in pridobijo nove, neprestano veča. Ker zahteve strank seveda tudi postopoma naraščajo, morajo podjetja za ohranitev oziroma povečanje svojih tržnih deležev uskladiti strategije in se preusmeriti k osredotočenosti na stranke in njihove potrebe. Da bi postali konkurenčni in zadovoljili svoje kupce oziroma uporabnike storitev, je popestritev ponudbe ena temeljnih nalog uspešne prodaje. Za vožnjo z vlakom oz. s katerim koli javnim potniškim prometom, je potrebno imeti vozovnico, katere nakup mora biti čim bolj enostaven. Ugotavljamo, da je trenutni sistem prodaje vozovnic na Slovenskih železnicah potrebno nujno dopolniti z uvedbo sodobne elektronske prodaje vozovnic. Verjamemo namreč, da bi bila elektronska prodaja vozovnic na Slovenskih železnicah zelo pozitivna rešitev, tako za domače potnike kot tudi tujce, ki so takšne prodaje že vajeni.
Ključne besede: Slovenske železnice, potniški promet, vozovnice, elektronska prodaja vozovnic, kartomat
Objavljeno: 03.12.2018; Ogledov: 42; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

7.
Embalirni sistem za končnega kupca v izbranem podjetju
Jožef Korošec, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Embalaža, katere poglavitna naloga je zaščita proizvodov, je s svojo funkcijo eden ključnih elementov proizvodnega procesa, ne glede na vrsto surovine, ki jo obdaja ali vsebuje. V analiziranem primeru je ključnega pomena predvsem suha embalaža, ki ne dopušča vstopa umazanije, prahu in vlage. V nasprotnem primeru je ovit proizvod poškodovan s korozijo in kot takšen neuporaben za končnega kupca. Embalažo je potrebno primerno skladiščiti in poskrbeti za njen odvoz. V analiziranem primeru je skozi vse proizvodne faze prikazana celotna logistična pot proizvoda in embalaže. Analizirali smo prvo naročilo, ki je poskrbelo da je stroj sliter, začel z delovanjem. S tem so v podjetju upravičili njegov nakup. Kljub vsem težavam je podjetje X uspešno opravilo naročilo in si pridobilo izkušnje, na podlagi katerih sedaj stroj deluje produktivno in s polno zmogljivostjo.
Ključne besede: embalaža, razrez pločevine, stroj sliter, proces pakiranja
Objavljeno: 03.12.2018; Ogledov: 38; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (4,66 MB)

8.
Optimizacija skladiščnega poslovanja v podjetju Belimed
Suzana Banič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo analizirali skladiščno poslovanje v podjetju Belimed d.o.o. in predlagali možnosti za izboljšavo obstoječega sistema z implementacijo sistema za upravljanje skladišč (WMS) in programske opreme za avtomatski vertikalni skladiščni sistem ter uvedbo ročnih terminalov z vgrajenim čitalcem črtnih kod, prenosnih tiskalnikov za tiskanje etiket in vozička za oskrbovanje proizvodnje. Obravnavano podjetje uporablja poslovno informacijski sistem SAP, ki pokriva vse funkcije v podjetju od finančne, nabavne, prodajne, proizvodne in skladiščne ter podjetju na ta način omogoča natančen pregled poslovanja. Ob implementaciji SAP-a v podjetju se je podjetje za področje skladiščenja odločilo za modul Upravljanje zalog (ang. Inventory management). Skladišče ima z omenjenim modulom kar nekaj pomanjkljivosti in posledično neoptimalnih procesov. Podjetje do sedaj ni posvečalo velike pozornosti tej tematiki, vendar pa se z rastjo podjetja in povečanim obsegom dela zaposleni v skladišču vsakodnevno srečujejo s težavami prevzemanja, skladiščenja, komisioniranja, usklajevanja zaloge in odpreme blaga.
Ključne besede: 1. skladiščno poslovanje, 2. informacijski sistem, 3. ročni terminal, 4. strojna oprema, 5. programska oprema
Objavljeno: 03.12.2018; Ogledov: 57; Prenosov: 0

9.
Logistična analiza notranje logistike v podjetju Kovis Brezina, d. o. o.
Adrijana Stergar, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo opisali, kakšno je trenutno stanje v podjetju, ter ob tem predstavili kar nekaj ovir, s katerimi se zaposleni vsakodnevno srečujejo. Nato smo se posvetili razreševanju treh največjih ovir ter podali predloge izboljšav. Največjo težavo smo opazili v povezavi s pomanjkanjem prostora v skladišču in proizvodnji. S pomočjo notranjih delovodij smo izbrali optimalno rešitev glede premestitve delovnih strojev ter vzpostavitve boljše organizacije pri samem delu oz. pri proizvodnem procesu. V skladišču smo določili nadaljevanje klasičnega paletnega regalnega sistema na osnovi izračunov za obliko regalnega okna ter dolžino in širino skladiščne cone. Predlagali smo tudi nadaljevanje že obstoječih mikrolokacij za manjkajoča regalna okna v posameznih skladiščih. Nadalje smo opisali uporabo neekoloških viličarjev na plin in dizel. Za vse trenutne viličarje v podjetju smo izračunali mesečne stroške. Nato smo podali predlog novih zelenih viličarjev ter izračunov zanje. Primerjali smo izračune ter podali predlog izboljšav. Tretja ovira, ki smo se ji posvetili, je bila nedosledna uporaba talne in vertikalne signalizacije ter varnostnih oznak v notranji logistiki. Na podlagi standarda DIN 18225 smo opravili reorganizacijo transportnih poti v skladišču in proizvodni hali, na podlagi Pravilnika o varnostnih znakih ter Zakona o varnosti cestnega prometa pa smo dodelili varnostne oznake.
Ključne besede: Zelena logistika, viličarji, reorganizacija skladišča, reorganizacija proizvodnje, klasični paletni regalni sistem, reorganizacija transportnih poti, določitev varnostnih oznak.
Objavljeno: 03.12.2018; Ogledov: 40; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

10.
Kompetence zaposlenih v logistiki v podjetju sž-vit
Nadia Polignone, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo najprej razložili, kakšna je definicija kompetenc ter delitev kompetenc. Definicijo in delitev kompetenc smo povzeli po različnih avtorjih, in sicer po Mileni Majcen, Andreju Kohontu, Branetu Grubanu in Ivanu Svetliku. V nadaljevanju smo pojasnili cilje diplomskega dela in uporabljene metode, ki so nam pri tem pomagale. Metode smo opisali in pojasnili, kako jih uporabljamo. Za deset izbranih delovnih mest, ki delujejo na področju logistike v podjetju SŽ-VIT, smo zapisali delovne naloge in kompetence, potrebne za uspešno opravljanje teh nalog. Izbrali smo naslednja delovna mesta: koordinator, pomočnik direktorja, obratovodja, višji strokovni sodelavec I, višji strokovni sodelavec II, strokovni sodelavec II/1, tehnični referent III/1, tehnolog I, tehnolog II in skladiščnik. Kompetence smo pri tem razdelili na ključne in na delovno specifične. Želeli smo izvedeti, katere kompetence so zaposleni pridobili v času študija in katere v času zaposlitve, zato smo opravili intervju z izbranimi zaposlenimi. Na podlagi intervjuja smo kompetence kasneje razdelili.
Ključne besede: kompetence, delovno mesto, logistika, ključne kompetence, delovno specifične kompetence
Objavljeno: 03.12.2018; Ogledov: 56; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (661,51 KB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici