SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1326
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Trajnostno delovanje slovenskih komunalnih podjetij
Mihelca Hosta, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Pri pripravi diplomske naloge nas je zanimalo, kako slovenska komunalna podjetja skrbijo za ravnanje z našimi odpadki in ali pri tem delujejo trajnostno. Pri izvajanju svoje dejavnosti s transportom prispevajo svoj delež k onesnaževanju okolja. Z rešitvijo problema uporabe vozil na konvencionalni pogon bomo pridobili čistejše okolje in upočasnili podnebne spremembe. Zelena vozila morajo postati dostopnejša za podjetja in posameznike. Uporabo okolju prijaznejših vozil želimo vpeljati tudi v slovenskih komunalnih podjetjih, zato smo na podlagi dobre prakse poiskali ustrezno rešitev in jo tudi prikazali z vidika financ, okolja in tehnične izvedbe.
Ključne besede: trajnost, razvoj, zelena vozila, alternativni pogon, smetarsko vozilo
Objavljeno: 04.04.2019; Ogledov: 71; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

2.
Napovedovanje prihoda ameriških turistov v Slovenijo
Irena Babić, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Napovedovanje je v poslovnem okolju ključnega pomena za pravilno sprejemanje poslovnih odločitev in zmanjšanje tveganj le teh ter za uspešno in učinkovito poslovanje, kar velja tudi za turistični sektor. Pri tem je natančno napovedovanje bodočih turističnih trendov še posebej pomembno za pravilno planiranje bodočih investicij v turistično infrastrukturo, saj napačne investicije na osnovi napačnih napovedi lahko vodijo v velike izgube. V okviru načrtovanja modelov za napovedovanje je izrednega pomena ustrezen izbor matematičnih in statističnih metod, na osnovi katerih bo prediktivni model zagotavljal dobre napovedi. V turističnih oskrbovalnih verigah se napovedi turističnega povpraševanja prav tako uporabljajo za zmanjšanje tveganj odločitev in stroškov, da ne bi prišlo do napačnih poslovnih potez in investicij v turistične objekte. V naši diplomski nalogi smo testirali in primerjali dve metodi, in sicer metodo Holt-Winters (HW) in Multiplo linearno regresijo (MLR). Pri metodi HW smo uporabili zgodovinske podatke o prihodu ameriških turistov v Slovenijo. Pri MLR pa smo poleg podatkov o prihodu ameriških turistov, torej časovne vrste, ki jo napovedujemo, uporabili tudi eksogene makroekonomske kazalnike gospodarstva ZDA kot vhodne regresorske časovne vrste. Rezultati so pokazali, da se model MLR nekoliko bolje prilega dejanskim podatkom v primerjavi z modelom HW. Torej dodatne informacije, ki jih nosijo eksogeni kazalniki, pripomorejo k boljšemu opisu dinamike gibanja prihodov ameriških turistov. Poleg same analize dinamike gibanja prihodov turistov nas je zanimalo tudi napovedovanje, kjer smo uporabili model HW, s katerim smo izračunali napovedi prihodnjih prihodov turistov za štiri četrtletja.
Ključne besede: napovedovanje, Holt-Winters metoda, multipla linearna regresija, makroekonomski kazalniki, ameriški turisti
Objavljeno: 04.04.2019; Ogledov: 53; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

3.
Optimizacija transportnih stroškov v podjetju
Grega Gailhofer, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Transport velja za eno izmed najstarejših panog, njegova pomembnost pa je iz dneva v dan večja. Potreba po izvajanju transportnih storitev narašča, kar pomeni, da je potrebno transport ustrezno načrtovati. Samo načrtovanje transporta pa obsega tudi načrtovanje transportnih stroškov, ki posledično nastajajo. Podjetja si prizadevajo za izvajanje kakovostnih transportnih storitev z zmanjšanjem transportnih stroškov, kar dosegajo z optimizacijo transportnih poti in uvajanjem informacijskih rešitev, ki podpirajo izvedbo učinkovitih procesov transporta. V teoretičnem delu diplomskega dela bomo opredelili ključne značilnosti transporta, stroškov in informatizacije, Prav tako bomo predstavili bistvene funkcionalnosti programske rešitve PTV. V praktičnem delu bomo opravili analizo trenutnega stanja v podjetju, potem bomo pripravili posnetek stanja, ki ga bomo ustrezno argumentirali in zapisali ugotovitve.
Ključne besede: Transport, stroški, informatizacija, rešitev PTV, optimizacija
Objavljeno: 04.04.2019; Ogledov: 12; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (2,22 MB)

4.
Prenova načrtovanja in spremljanja projektov v Elektro Hanza d.o.o.
Denis Grbič, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo se ukvarjali s prenovo načrtovanja in spremljanja projektov v izbranem podjetju, tako da smo iskali predloge izboljšav. V teoretičnem delu smo prikazali osnove obvladovanja in spremljanja projektov ter na kratko povzeli osnove logistike, ki se navezuje na procese dela v podjetju. V drugem delu smo predstavili posnetek stanja v podjetju in ga kritično analizirali. V nadaljevanju smo predstavili računalniške programe za načrtovanje in spremljanje projektov, izpostavili njihove bistvene lastnosti, jih medsebojno analizirali, nato pa podali oceno glede na potrebne kriterije in izbrali najprimernejši program za podjetje. V raziskovalnem delu smo predstavili predloge izboljšav v procesu spremljanja projektov, oceno učinkov izbranih rešitev ter oceno smiselnosti investicije in povrnitve investicije. Ker smo se osredotočili predvsem na uvedbo računalniškega programa za načrtovanje in spremljanje projektov, smo v zaključku izpostavili predlog rešitve uvedbe programa, predstavili njegove prednosti in slabosti ter uporabo le-tega v podjetju.
Ključne besede: Elektro Hanza d.o.o., obvladovanje projektov, spremljanje projektov, programi za vodenje projekta, MS Project
Objavljeno: 04.04.2019; Ogledov: 23; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

5.
Upravljanje tveganj v hladni oskrbovalni verigi
Tatjana Živič, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Zaradi pogosto spregledanih in nepravočasno upravljanih tveganj ter posledično velikih količin izgub živil v hladni oskrbovalni verigi smo se v diplomski nalogi osredotočili na identifikacijo in vzročno opredelitev potencialnih tveganj na konkretnem primeru hladne oskrbovalne verige pri prireji mleka in mlečnih izdelkov. Omenjeno verigo smo s pomočjo analize HACCP segmentirali in izvedli vzročni grafični prikaz ključnih tveganj oskrbovalne verige, jih analizirali in zanj poiskali možne rešitve. Ključna tveganja smo dopolnili v Katalog tveganj, ki je uporaben pripomoček za upravljanje tveganj v vsaki dani organizaciji, saj njegova uporaba omogoča določati smernice za prepoznavanje tveganj.
Ključne besede: tveganje, upravljanje tveganj, ISO standardi, Katalog tveganj, HACCP sistem, hladna oskrbovalna veriga, prireja mleka in mlečnih izdelkov
Objavljeno: 04.04.2019; Ogledov: 15; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

6.
Digitalizacija dokumentarnega gradiva na Agenciji za kmetijske trge in razvoj podeželja
Martin Goričan, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili postopek digitalizacije fizičnega dokumentarnega gradiva na Agenciji Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja. Digitalizacija v javnih ustanovah mora slediti postopkom, kot jih narekujejo relevantna zakonodaja, uredbe in pravilniki, zato smo v teoretičnem uvodu opisali ključne zakonodajne zahteve prehoda v elektronsko upravljanje dokumentacije ter opredelili bistvene pojme. Na Agenciji Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja se upravlja z obsežno količino fizične dokumentacije, postopki upravljanja z gradivom pa so časovno zamudni. Hrani se vso izvorno fizično dokumentarno gradivo, saj digitalizirani dokumenti nimajo pravne vrednosti, ker Agencija nima sprejetih notranjih pravil. Kot rešitev smo predlagali uporabo obstoječe tehnologije za digitalizacijo fizične dokumentacije in približevanje postopka načelom Enotnih tehnoloških zahtev. Pretvorba poenostavi upravljanje z dokumentacijo in zaposlenim skrajša čas, ki ga potrebujejo za iskanje in dostavo dokumentov javnim uslužbencem. S sprejetjem notranjih pravil pa bi Agencija lahko prešla na popolno brezpapirno poslovanje.
Ključne besede: življenjski cikel dokumentov, notranja pravila, dokumentni sistem, fizično dokumentarno gradivo, Enotne tehnološke zahteve, elektronska hramba
Objavljeno: 04.04.2019; Ogledov: 16; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

7.
Učinkovitost spletnih orodij za komunikacijo v primerjavi s klasičnim poslovnim komuniciranjem
Špela Prah, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga predstavlja izkušnje projektnih partnerjev, ki sodelujejo na mednarodnih projektih, pri tem pa za osebno komunikacijo uporabljajo spletna orodja, kot so Skype, Slack, Viber v primerjavi s klasičnim poslovnim komuniciranjem. Ugotovitve kvalitativne empirične raziskave kažejo, da v proučevanem podjetju obstajajo koristi in tveganja v uporabnosti spletnih orodij za učinkovito osebno komuniciranje. V podjetju za osebni pogovor preko spletnih orodij najpogosteje uporabljajo tehnologijo Skype, ki prinaša koristi lažjega in hitrejšega sodelovanja v osebni komunikaciji na mednarodnih projektih. Poleg koristi pa je kraja podatkov največje tveganje uporabe spletnih orodij, zato je pomembno, da podjetje za preprečevanje varnostnih tveganj stremi k posodobitvi informacijsko komunikacijske tehnologije s sodobnejšo.
Ključne besede: Mednarodni projekti, projektni partnerji, virtualni timi, informacijsko komunikacijska tehnologija, koristi, tveganja
Objavljeno: 04.04.2019; Ogledov: 21; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (745,37 KB)

8.
Notranji transport v podjetju boxmark leather d.o.o.
Anja Verdenik, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili notranji transport v podjetju Boxmark Leather, d. o. o., s Kidričevega. Podjetje je znano po usnjenih izdelkih, ki jih izdelujejo za pohištveno, avtomobilsko, pomorsko, železniško in letalsko industrijo. V teoretičnem delu smo predstavili notranji transport, v praktičnem delu pa smo analizirali obstoječe stanje notranjega transporta v podjetju, katera transportna sredstva uporabljajo pri notranjem transportiranju in s katerimi pripomočki si pomagajo. Izpostavili smo problem na področju notranjega transportiranja zašitih prevlek iz šivalnice do skladišča, in sicer zaposleni, ki delajo v pakirnici in skladišču, morajo sami prevzemati komponente v šivalnici. Rešitev smo našli v sistemu, ki bi sam transportiral komponente iz šivalnice v skladišče. Poiskali smo takšno rešitev, ki bi najbolje ustrezala podjetju in ima največ potenciala pri nadgradnji sistema. Ko smo iskali rešitev za transportiranje komponent, smo našli več različnih rešitev za skladiščenje zašitih prevlek in transportiranje zašitih prevlek s prevoznim sredstvom. Te rešitve bi pripomogle k boljši manipulaciji in zmanjšanju poškodb zašitih prevlek.
Ključne besede: transport, notranji transport, transportna sredstva, transportne poti, suprastruktura
Objavljeno: 04.04.2019; Ogledov: 13; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

9.
Preureditev skladišča surovin v podjetju swatycomet d.o.o.
Katja Štefane, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Z učinkovitim skladiščenjem podjetje premosti časovne zamike med prejetjem surovin in njihove porabe. Za podjetje je to pomembno, saj lahko proizvodnja nemoteno obratuje ves dan, mesec oziroma dokler zalog popolnoma ne zmanjka. Do tega primera v podjetju naj ne bi prišlo, saj obstajajo varnostne zaloge. Glavni proizvodi podjetja Swatycomet so izdelki za brušenje ter rezanje kovinskih in nekovinskih izdelkov. Podjetje ima proizvodne obrate na štirih lokacijah. Podjetje ima težave s slabo izkoriščenostjo skladišča surovin, kar je posledica rastoče proizvodnje. Predlog za rešitev te težave je reorganizacija skladišča surovin.
Ključne besede: skladišče, surovine, preureditev, kapaciteta, visokoregalni viličar
Objavljeno: 28.02.2019; Ogledov: 115; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

10.
Razlika med pričakovanji in zaznavo kakovosti logističnih storitev nastanitvenega obrata
Milena Kajba, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Kakovost storitev je v današnjem poslovnem svetu ključ do uspešnega poslovanja podjetij in glavni akter pri določanju konkurenčne prednosti. Ponudba storitev turističnih podjetij se iz dneva v dan veča, s tem pa tudi tekmovalnost konkurenčnih podjetij. Raziskava kakovosti storitev omogoča nenehen razvoj, sposobnost odziva na spremembe povpraševanja, zadovoljevanje odjemalcev in s tem povezano konkurenčno prednost, ki je nujno potrebna na hitro razvijajočem se turističnem trgu. Zato se raziskavam turističnih trgov in odjemalcev turističnih storitev pripisuje vedno večji pomen. S pomočjo merjenja kakovosti storitev lahko nastanitven obrat definira kritična področja, ki so potrebna izboljšav, in področja, ki pozitivno vplivajo na poslovanje turističnih podjetij. Raziskavo kakovosti logističnih storitev v izbranem nastanitvenem obratu bomo naredili s pomočjo metode AHP, ki nam bo podala obtežitve posameznih kriterijev, in z metodo SERVQUAL, s katero bomo pridobili utežene vrednosti kriterijev in njihovih podkriterijev. S pomočjo rezultatov obeh metod bomo določili oceno pomembnosti posameznih podkriterijev in kriterijev.
Ključne besede: kakovost logističnih storitev, odjemalec, nastanitven obrat, AHP, SERVQUAL
Objavljeno: 28.02.2019; Ogledov: 93; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (984,90 KB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici