| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1336
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Kakovost storitev in zadovoljstvo porabnikov v podjetju frimla d.o.o.
Luka Mlakar, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi bomo opisali: definicije in opredelitve zadovoljstva porabnikov, pričakovanja porabnikov ter merjenje zadovoljstva porabnikov. Prav tako bomo pojasnili povezavo med kakovostjo in zadovoljstvom porabnika, opredelili kakovost storitev in merjenje kakovosti storitve ter opisali špedicijo in špeditersko storitev ter kriterije kakovosti špedicijske storitve. Osredotočili se bomo na špedicijsko podjetje Frimla d.o.o. Opisali bomo podjetje, nastanek le-tega, opis kakovosti v podjetju, zadovoljstvo porabnikov glede na storitve v podjetju ter kriterije špedicijske storitve, ki so značilne za omenjeno podjetje. S pomočjo anketnega vprašalnika bomo ugotavljali zadovoljstvo porabnikov, kateri so pomembni dejavniki špedicijske storitve porabnikov v podjetju in v kolikšni meri so porabniki s temi dejavniki zadovoljni. Ker predstavlja priporočanje podjetja zelo pomemben kazalnik zadovoljstva, nas je zanimalo tudi, kako so porabniki izvedeli za podjetje. Zanimalo nas bo tudi, kakšna je ocena porabnikov špedicijske storitve glede na oceno vrednosti storitve. Glede na posnetek stanja podjetja, rezultate anketnih vprašalnikov in pogovora z direktorjem omenjenega podjetja bomo podali v sklepu predloge, na kakšen način bi lahko izbrano podjetje izboljšalo kakovost storitev in s tem dvignilo raven zadovoljstva porabnikov.
Ključne besede: kakovost, storitev, zadovoljstvo, porabniki, pričakovanja
Objavljeno: 30.07.2019; Ogledov: 121; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (16,23 MB)

2.
Alternativna cestna tovorna vozila
Alen Karo, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Okoljska problematika postaja v svetu vse bolj aktualna. Ljudje smo s svojim delovanjem začeli spreminjati svet v negativno smer, kar se nam vrača v obliki podnebnih sprememb. Eden izmed največjih dejavnikov, ki povzročajo onesnaževanje, je transport, ki je zelo pomemben za delovanje celotnega svetovnega gospodarstva. Čeprav večino našega planeta prekriva voda, je največ blaga še vedno prepeljanega po cesti. Cestni transport, v katerem so največji dejavniki tovorna vozila na fosilna goriva, onesnažuje okolje z izpusti toplogrednih plinov, delci PM, črnim ogljikom ter hrupom. Z namenom zmanjšanja vseh teh vplivov so se začeli pojavljati tudi alternativni viri pogonov. Največji potencial so proizvajalci tovornih vozil prepoznali v elektriki in plinu. Prva pride v poštev le pri mestni distribuciji, medtem ko je plin primeren tudi za prevoze na daljše razdalje. Tako iz tujine kot iz Slovenije izhajajo primeri dobrih praks, saj so se nekatera transportna podjetja že odločila za nakup alternativnega tovornega vozila. Do popolnega nadomestka oz. prehoda na alternativne vire pogonov nas še vedno loči veliko časa, saj je treba izpopolniti področje infrastrukture in zakonodaje.
Ključne besede: transport, cestni transport, onesnaževanje, alternativni viri
Objavljeno: 30.07.2019; Ogledov: 113; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (2,28 MB)

3.
Reorganizacija skladišč v podjetju Biro Ogis z vidika pridobitve standarda ISO 9001
Ivana Stjepanović, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Osnovna ideja sistema vodenja kakovosti je, da se v končnem izdelku ali storitvi odraža kakovost, ki je bila vključena v celoten proces izdelave izdelka oz. izvedbe storitve in da je to kakovost praviloma možno še izboljšati. K izboljšavam navadno privedeta ustvarjalnost in inovativnost, zato je pomembno, da v podjetju pri sledenju tej ideji ne kopirajo modelov vodenja kakovosti, ampak izberejo tistega, ki je zanje najprimernejši in ga implementirajo v celotni sistem poslovanja. Cilj diplomskega dela je bil raziskati problematiko skladiščenja v podjetju Biro Ogis in predlagati rešitve, ki so pogoj za pridobitev standarda ISO 9001, zato je najprej predstavljen posnetek obstoječega stanja, nato pa so na podlagi kritične analize opisane prednostne naloge, ki jih morajo izvesti v tem podjetju pri reorganizaciji skladišč in postopek, kako naj k temu pristopijo. Infrastrukturne spremembe, nakup dodatne strojne opreme in kadrovska širitev predstavljajo za podjetje večji finančni strošek, nekatera pridružena dela, kot so ureditev obstoječih skladišč in nove oznake transportnih poti pa so v primerjavi s koristmi, ki jih bodo prinesla, zanemarljiv strošek. Predvidevamo, da bo uvedba sistema kakovosti in pridobitev standarda ISO 9001 v podjetju Biro Ogis pripomogla k učinkovitejši komunikaciji na vseh nivojih, k znižanju stroškov, ohranitvi njihovih kupcev, širitvi poslovanja na zahtevnejše tuje trge in nenazadnje tudi k marketinški promociji.
Ključne besede: skladišče, skladiščni procesi, sistem vodenja kakovosti, standard ISO 9001, Biro Ogis
Objavljeno: 30.07.2019; Ogledov: 185; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

4.
Zavarovanje cestnih vozil v Sloveniji
Vinko Rebula, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V današnjem času se število cestnih vozil v Sloveniji iz dneva v dan povečuje. Tako so premoženjska tveganja pri odgovornosti uporabe motornih vozil skoraj neizogibna za vsakega voznika. Zelo pomembno je obvladovanje teh tveganj, ki nastanejo pri uporabi cestnih vozil. V ta namen, da bi se uporabniki vozil zaščitili pred tveganji, zavarovalnice v Sloveniji ponujajo različne vrste zavarovanj. V Sloveniji so nekatera zavarovanja zakonsko določena, medtem ko so druga zavarovanja prostovoljna. Za uporabnike vozil je obvezno skleniti zavarovanje avtomobilske odgovornosti. Kasko zavarovanja niso obvezna, vendar zagotavljajo povrnitev škode v primeru nezgode. Prav tako je zelo pomembno, da je sklenitelj zavarovanja pred podpisom zavarovalne pogodbe seznanjen z riziki in nevarnostmi v primeru neustreznega zavarovanja. V Sloveniji je v zadnjih letih močno naraslo tudi število zavarovalniških goljufij, s katerimi se želijo posamezniki ali organizirane združbe dokopati do nezakonitega izplačila iz naslova zavarovanj. V ta namen so zavarovalnice sprejele vrsto ukrepov, s katerimi poskušajo preprečiti takšna dejanja.
Ključne besede: zavarovalništvo, obvezna zavarovanja v cestnem prometu, kasko zavarovanja cestnih vozil, zavarovalna pogodba, zavarovalniške goljufije, premija, cestna vozila
Objavljeno: 30.07.2019; Ogledov: 117; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

5.
Posodobitev voznega parka Pošte Slovenije d.o.o. - PE Ravne na Koroškem
Tilen Stefanovič, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo zajema podnebne spremembe, trajnostno delovanje, alternativna goriva, opis Pošte Slovenije d.o.o. in njeno poslovno enoto na Ravnah na Koroškem. Cilj naloge je prikazati posodobitev voznega parka trenutnih vozil na notranje izgorevanje z okolju prijaznejšimi alternativami. V uvodu je opisan problem, zastavljeni so cilji, predpostavke in omejitve ter metode dela. V teoretičnem poglavju smo opisali trajnostno delovanje, politiko trajnostnega delovanja v Evropi in Sloveniji ter njeno zgodovino, ki sega vsaj okoli 40 let v preteklost, ko je bil ustanovljen prvi program Združenih narodov za ohranjanje okolja. Opisani so tudi načini s katerimi se dosega trajnostno delovanje in opis alternativnih vozil. V drugem poglavju je narejen posnetek splošnega delovanja Pošte Slovenije d.o.o., s poudarkom na voznem parku njene poslovne enote na Ravnah na Koroškem. Opisano je trajnostno delovanje Pošte Slovenije, sodelovanje z elektro podjetjem Gen-i, prikaz postopka naročanja vozil Pošte Slovenije preko javnega naročanja ter opis splošnega delovanja poslovne enote in voznega parka na Ravnah na Koroškem. Med rešitvami, ki smo jih predstavili, je uporaba vozil na alternativna goriva ter izračun povračila investicije za nakup novih vozil, ki bi jih bilo smiselno zamenjati z obstoječimi.
Ključne besede: Pošta Slovenije, vozni park, trajnostno delovanje, alternativna goriva, alternativna vozila
Objavljeno: 30.07.2019; Ogledov: 140; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (3,32 MB)

6.
Izbira ustrezne skladiščne lokacije
Aleš Kelenc, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo pisali o skladiščenju v izbranem proizvodnem podjetju, kjer se srečujemo s problemom pomanjkanja prostora v skladišču in posledično s prevelikimi zalogami materiala za izdelavo izdelkov. Ti materiali so več metrski aluminijasti, železni in plastični profili, ki so uskladiščeni na premičnih konzolnih regalih. Zaradi pomanjkanja prostora je prišlo do neučinkovitega skladiščenja zalog, kar otežuje izvajanje procesov v skladišču. Kot rešitev za odpravo problema smo predlagali najem skladišča, ki zajema vse karakteristike potrebne za skladiščenje zalog. Predlagali smo tri lokacije obstoječih skladišč, ki smo jih poimenovali s črkami A, B in C. Pri izbiri ustrezne lokacije smo uporabili metodo razvrščanja po faktorjih in ugotovili, da je za najem najprimernejša lokacija B. Predlagano rešitev smo primerjali z trenutnim stanjem komisioniranja in ugotovili, da bi v predlaganem stanju skrajšali proces za eno opravilo, hkrati pa bi prihranili čas izvajanja procesov. Na koncu smo primerjali še stroške poškodovanega blaga in stroške najema skladiščnega prostora, kjer smo prišli do ugotovitve, da bi v predlaganem stanju mesečno prihranili vsaj 500 EUR.
Ključne besede: ustrezna lokacija, skladiščni procesi, skladišče, premični regali, skladiščenje
Objavljeno: 30.07.2019; Ogledov: 106; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

7.
Izbira dobaviteljev z uporabo metode TOPSIS
Jasmina Lorber, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Pri metodah večkriterijskega odločanja je pomembno, da imajo alternative več parametrov, ne le enega. Pri obravnavi večkriterijskega odločanja imamo na voljo različne metode, ki so bolj preproste, lahko pa tudi bolj kompleksne in tako bolj ustrezne pri reševanju večjih in težjih odločitvenih problemov. Metoda TOPSIS je ena od najbolj uporabnih metod večkriterijskega odločanja, ki je relativno preprosta in jo je lahko izvesti. Je ena izmed klasičnih metod večkriterijskega odločanja, ki temelji na razvrščanju posameznih alternativ glede na podane kriterije in parametre. V diplomski nalogi smo predstavili nekaj teoretičnih izhodišč nabavne funkcije in spoznali način večkriterijskega odločanja. Za praktični primer smo izbirali med štirimi dobavitelji dodatne opreme, tako da smo med seboj primerjali različne kriterije. Na osnovi analize smo ugotovili, kateri dobavitelj najbolj ustreza zahtevam podjetja. Za primer izbire najprimernejšega dobavitelja smo uporabili metodo TOPSIS, kar pomeni v angleščini Technique for the Order Preference by Similarity to Ideal Solution.
Ključne besede: nabavna funkcija, večkriterijsko odločanje, dobavitelji, metoda TOPSIS, kriteriji ocenjevanja
Objavljeno: 11.06.2019; Ogledov: 232; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,81 MB)

8.
Varnost in zaščita elektronskega bančništva
Dragana Moćić, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Današnji svet je hitro spreminjajoč in postaja vedno bolj globalen. Internet je danes nenadomestljiv in nujno potreben za življenje. Elektronsko bančništvo se je v zadnjih letih med uporabniki zelo razširilo, tako da čedalje več ljudi uporablja elektronsko bančništvo oziroma bančništvo preko interneta. Pri elektronskem bančništvu oziroma uporabi le-tega je zelo pomembno, da se zavarujemo in zaščitimo pred morebitnimi vdori, tatvinami, raznimi krajami identitet. Zato je za uporabnike pomembno, da smo o tem obveščeni in seznanjeni. V diplomski nalogi bomo opisali pomen in oblike elektronskega poslovanja, način delovanja elektronskega bančništva. Predvsem se bomo osredotočili na varnost elektronskega bančništva. Ker ga že veliko ljudi uporablja, je dobro vedeti, kako se zavarovati in kako varovati svoje podatke. Na koncu bomo predstavili tudi svoj anketni vprašalnik v zvezi z uporabo elektronskega bančništva in ugotavljanjem verovanja v varnost uporabe elektronskega bančništva.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, varnost in zaščita, elekronsko bančništvo
Objavljeno: 11.06.2019; Ogledov: 183; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

9.
Distribucijska logistika v podjetju Aluminium Kety Emmi d. o. o.
Jasna Ačko, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obsega distribucijsko logistiko v podjetju Aluminium Kety Emmi, d. o. o., v katerem smo se osredotočili na proces FVP. Tako smo s teoretičnega vidika opisali logistične podsisteme in elemente v podjetju. Na področju sledljivosti v podjetju smo opisali standard GS1. Pri opisu in analizi obstoječega stanja smo posnetek stanja distribucije v podjetju prikazali s hodogramom procesa. Z diagramom ribje kosti smo prikazali napake pri nabavi, odpremi in v skladiščnemu prostoru. Za vsako napako smo izpostavili posledico in rešitev. Osredotočili smo se na slabo sledljivost FVP v podjetju in na napake pri odpremi blaga, ki se zgodijo pri nakladanju FVP na transportno sredstvo. Pri slabi sledljivosti smo podali predloge izboljšav, kot sta črtna koda in program za nakladanje materiala na transportno sredstvo Cargo Wiz. S črtno kodo bi povečali sledljivost FVP v podjetju, s katero bi se izognili napakam pri predaji blaga na skladišče, izgubi končnega izdelka in zmanjšali zmote pri nakladanju blaga. S programom Cargo Wiz bi skladiščniku olajšali potek dela, prav tako bi maksimalno izkoristili kapaciteto prostora na transportnem sredstvu.
Ključne besede: distribucijska logistika, FVP, črtna koda, transport
Objavljeno: 09.05.2019; Ogledov: 184; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

10.
Kontejnerski transport posebnih vrst blaga
Matic Bešter, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Kontejnerski transport je bistvena aktivnost logističnega sistema, ki omogoča čezmorskim potrošnikom pridobiti pravo blago, na pravem mestu, po konkurenčni ceni, v ustreznem stanju, ob pravem času in v pravi količini. Namen diplomske naloge je predstaviti proces organizacije transporta posebnih vrst blaga, in sicer temperaturno kontroliranega blaga ter blaga izven dimenzij in teže, s specialnimi kontejnerji z vidika logističnega strokovnjaka ‒ špediterja. Opišemo delo špediterja ter njegovo znanje in sposobnosti. Predstavimo tudi razloge za dražji transport posebnih vrst blaga s specialnimi kontejnerji, probleme z dokumentacijo ter morebitne izboljšave in nadaljnji razvoj logistične organizacije tovrstnega dela. V raziskovalnem delu naloge smo z metodo nestrukturiranega intervjuja poskušali pridobiti splošni pregled o logistični organiziranosti špediterja. Za intervjuvanca smo izbrali direktorico operative ladijskega izvoznega oddelka v mednarodnem podjetju. Ugotavljamo, da je ključno za vsa logistična podjetja pri organizaciji transporta posebnih vrst blaga zmanjševanje stroškov ter izboljšanje procesov in postopkov, dobri odnosi z vsemi vpletenimi in povečanje učinkovitosti poslovanja. To dosežemo z učinkovito izmenjavo informacij – z uporabo ustreznega logističnega informacijskega sistema. Mednarodno poslovanje je v razcvetu, naročil proizvajalcev za transport blaga je vedno več, obenem se proizvajalci tudi zavedajo, da je dobra logistična organiziranost ključnega pomena za poslovni uspeh in konkurenčno prednost.
Ključne besede: transport, posebne vrste blaga, specialni kontejnerji, logistično podjetje, špediter, proizvajalec, potrošnik
Objavljeno: 08.05.2019; Ogledov: 186; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0.43 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici