SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 1318
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Preureditev skladišča surovin v podjetju swatycomet d.o.o.
Katja Štefane, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Z učinkovitim skladiščenjem podjetje premosti časovne zamike med prejetjem surovin in njihove porabe. Za podjetje je to pomembno, saj lahko proizvodnja nemoteno obratuje ves dan, mesec oziroma dokler zalog popolnoma ne zmanjka. Do tega primera v podjetju naj ne bi prišlo, saj obstajajo varnostne zaloge. Glavni proizvodi podjetja Swatycomet so izdelki za brušenje ter rezanje kovinskih in nekovinskih izdelkov. Podjetje ima proizvodne obrate na štirih lokacijah. Podjetje ima težave s slabo izkoriščenostjo skladišča surovin, kar je posledica rastoče proizvodnje. Predlog za rešitev te težave je reorganizacija skladišča surovin.
Keywords: skladišče, surovine, preureditev, kapaciteta, visokoregalni viličar
Published: 28.02.2019; Views: 89; Downloads: 9
.pdf Full text (1,78 MB)

2.
Razlika med pričakovanji in zaznavo kakovosti logističnih storitev nastanitvenega obrata
Milena Kajba, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Kakovost storitev je v današnjem poslovnem svetu ključ do uspešnega poslovanja podjetij in glavni akter pri določanju konkurenčne prednosti. Ponudba storitev turističnih podjetij se iz dneva v dan veča, s tem pa tudi tekmovalnost konkurenčnih podjetij. Raziskava kakovosti storitev omogoča nenehen razvoj, sposobnost odziva na spremembe povpraševanja, zadovoljevanje odjemalcev in s tem povezano konkurenčno prednost, ki je nujno potrebna na hitro razvijajočem se turističnem trgu. Zato se raziskavam turističnih trgov in odjemalcev turističnih storitev pripisuje vedno večji pomen. S pomočjo merjenja kakovosti storitev lahko nastanitven obrat definira kritična področja, ki so potrebna izboljšav, in področja, ki pozitivno vplivajo na poslovanje turističnih podjetij. Raziskavo kakovosti logističnih storitev v izbranem nastanitvenem obratu bomo naredili s pomočjo metode AHP, ki nam bo podala obtežitve posameznih kriterijev, in z metodo SERVQUAL, s katero bomo pridobili utežene vrednosti kriterijev in njihovih podkriterijev. S pomočjo rezultatov obeh metod bomo določili oceno pomembnosti posameznih podkriterijev in kriterijev.
Keywords: kakovost logističnih storitev, odjemalec, nastanitven obrat, AHP, SERVQUAL
Published: 28.02.2019; Views: 82; Downloads: 2
.pdf Full text (984,90 KB)

3.
Uvedba zbirnika za hitro pošto v podjetju gorenje d.d.
Melanie Terglav, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu predstavljamo delo v podjetju Gorenje, d. d. Osredotočamo se na delovanje hitre pošte. V prvem delu opišemo podjetje, predstavimo različne ponudnike hitre pošte in podamo teoretične osnove o notranji, nabavni ter prodajni logistiki. V nadaljevanju predstavimo delovanje hitre pošte, delo kurirja in referenta, zadolženega za urejanje tovrstnih pošiljk. Prikažemo možne rešitve za potek dela z zbirnikom za hitro pošto. Zaključimo z ugotovitvijo, da bi bili zbirnik ali zbirna mesta za hitro pošto v Gorenju dobra pridobitev. Pridobitev bi bila varnejša, saj se kurirji ne bi več tako dolgo zadrževali v podjetju. Prednost bi bila tudi, da kurirjem ne bi bilo treba klicati kontaktnih oseb, pošiljko pa bi lahko prevzeli tudi po drugi uri, ko so ostala skladišča že zaprta, in zato ne bi bilo treba podaljševati delovnega časa.
Keywords: pošta, pošiljka, logistika, Gorenje, d. d., zbirnik
Published: 28.02.2019; Views: 81; Downloads: 3
.pdf Full text (1,22 MB)

4.
Zmanjševanje internih reklamacij v skladišču podjetja elektro industrije
Katja Duh, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Skladišča predstavljajo pomembno področje vsakega gospodarskega podjetja. Temeljna dejavnost v skladišču je komisioniranje polizdelkov in drobnega materiala. Pri komisioniranju lahko nastopajo napake, ki vplivajo na stroškovno, kakovostno in časovno učinkovitost procesa. V okviru diplomskega dela smo predstavili obstoječe stanje skladiščnega poslovanja podjetja elektro industrije. Osrednja tema se je navezovala na zmanjševanje internih reklamacij v skladišču polizdelkov. Zaznali smo določene pomanjkljivosti, ki privedejo do neustreznega procesa komisioniranja in posledično internih reklamacij. Na podlagi ugotovitev vzročno-posledičnega diagrama smo za zaposlene v oddelku skladišča predlagali vpeljavo standardnega postopka uvajanja na novo zaposlenih, uvedbo internih izobraževanj zaposlenih in vodenje evidence o napakah zaposlenih. Kot izboljšavo na avtomatiziranem skladišču drobnega materiala smo predlagali nakup novih števnih tehtnic, za boljšo izkoriščenost vhodnega skladišča pa smo predlagali ponovno uporabo avtomatskega regalnega sistema Kardex. Z omenjenimi predlogi bomo zmanjšali interne reklamacije, izboljšali proces komisioniranja in delovno uspešnost zaposlenih.
Keywords: Skladišča, komisioniranje, reklamacije, analiza učinkovitosti
Published: 28.02.2019; Views: 56; Downloads: 4
.pdf Full text (1,22 MB)

5.
Vrednotenje logističnega procesa v podjetju gorenje
Tjaša Pečnik, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Z razvojem globalizacije je postala logistika pomemben del našega vsakdana. Brez nje ne bi imeli velike ponudbe izdelkov v trgovinah. Čeprav se skriva v ozadju, si brez logistike današnjega življenja ne moremo predstavljati. Tudi podjetja so se začela zavedati pomembnosti te panoge, dobra strategija logistike lahko podjetjem privarčuje veliko stroškov ter zagotavlja izdelek ob pravem času na pravem mestu in s tem zadovoljstvo kupcev. Znotraj logistike potekajo logistični procesi, ki jih je potrebno prepoznati ter oceniti za lažji potek dela. Procesi se s časom spreminjajo, saj podjetja vpeljujejo nove sisteme, ki naj bi procese optimizirali. Namen naloge je primerjava logističnega procesa pred uvedbo lokacijske spremembe in po njej.
Keywords: logistični proces, logistične aktivnosti, notranji transport, lokacija
Published: 28.02.2019; Views: 55; Downloads: 6
.pdf Full text (1,46 MB)

6.
Marketinški izzivi pri kakovosti storitev ter uporabniški izkušnji potnikov v železniškem prometu
Azra Žilić Galun, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Od leta 2014 število prepeljanih potnikov v javnem potniškem prevozu narašča v vseh sektorjih – to je javni cestni linijski promet, letališki promet, pomorski promet. Upad števila potnikov pri statističnem uradu beležijo le pri javnem železniškem prometu. Slovenske železnice upad potnikov pripisujejo vzdrževalnim in obnovitvenim delom, zamudam ter zaporam na državnih mejah. Ob tem problemu se nam je porajalo vprašanje: Kako preprečiti upad kakovosti in izboljšati uporabniško izkušnjo ter posledično omejiti upad potnikov? To vprašanje je bilo temeljno vodilo za našo raziskavo. Odgovore smo pridobili tako v teoretičnih vidikih marketinga, kot tudi v praktičnih primerih, ki se jih poslužujejo druga železniška podjetja. Ugotovili smo, da je podjetje SŽ – Potniški promet že sprejelo določene ukrepe za rast kakovosti storitev in izboljšanje uporabniške izkušnje ter po primerjavi ukrepov tujih železniških podjetij tudi, da obstaja še veliko marketinških ukrepov, ki jih SŽ – Potniški promet še ne izvaja, a obstaja realna možnost njihove implementacije v poslovno okolje podjetja. Vse ukrepe, ki smo jih zasledili v raziskavi in omenili v diplomskem delu, smo natančno predstavili ter opisali možnosti njihove izboljšave, dopolnitve ali vpeljave v poslovno okolje podjetja SŽ – Potniški promet.
Keywords: Upad potnikov, SŽ – Potniški promet, Marketinški ukrepi, Kakovost storitev, Uporabniška izkušnja
Published: 28.02.2019; Views: 40; Downloads: 2
.pdf Full text (2,32 MB)

7.
Modeliranje in optimizacija distribucijskega omrežja za transport modnih izdelkov
Tadej Bratina, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo nekaterih značilnosti distribucijskega omrežja slovenskega trgovca z modnimi izdelki in na izgradnjo ter optimizacijo modela njegovega distribucijskega omrežja. Zaradi zapletenosti procesa pridobivanja podatkov in kompleksne kvantitativne optimizacijske metodologije smo se osredotočili na zgolj 9 vozlišč distribucijskega omrežja, ki sicer dobro predstavljajo značilnosti in karakteristike omrežja ter omogočajo vpogled v delovanje podjetja, ki se ukvarja s prodajo modnih izdelkov, za izvajanje transportnih storitev pa najema zunanje izvajalce. V diplomskem delu smo do potankosti predstavili kvantitativno metodologijo, ki smo jo uporabili za izgradnjo optimizacijskega modela distribucijskega omrežja, prav tako pa smo transparentno predstavili način pridobivanja podatkov, ki smo jih pridobili z zgrajenega modela distribucijskega omrežja v geografskem informacijskem sistemu, s strani slovenskega trgovca z modnimi izdelki in s strani mednarodnega logističnega in transportnega podjetja. Na podlagi pridobljenih podatkov smo lahko do potankosti analizirali značilnosti distribucijskega omrežja, izgradili kvantitativni model in ga optimizirali s pomočjo Excelovega Reševalnika, na koncu pa tudi predstavili optimalne rešitve oz. organizacijske verzije enostavnega in kombiniranega modela distribucijskega omrežja. Najpomembnejša ugotovitev diplomskega dela je, da obstajajo pomembne razlike med karakteristikami stroškovnih podatkov, če so ti podani s strani transportnega podjetja, ali pa so podani s strani podjetja, ki za transport najema zunanje izvajalce. Ko so podatki podani s strani transportnega podjetja, vedno obstaja močna korelacija med transportno razdaljo in stroški transporta, medtem ko te korelacije pri podatkih slovenskega trgovca z modnimi izdelki praktično ni. To se pokaže tudi v optimalnih rešitvah modela distribucijskega omrežja, ugotovitev pa nasprotuje dosedanjim rezultatom preteklih raziskav in s tem odpira nove možnosti za nadaljnje raziskave.
Keywords: distribucijsko omrežje, optimizacijski model, cestni tovorni transport, transportni stroški, transport modnih izdelkov
Published: 28.02.2019; Views: 38; Downloads: 6
.pdf Full text (1,83 MB)

8.
Problem vzpostavitve novega sistema nabave v podjetju izletnik celje
Domen Keblič, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi bomo poskušali najti napake v procesih nabave v Izletniku, in sicer v nabavi materiala, ki ga mehaniki nujno potrebujejo zaradi novo odkritih napak na vozilih, in tudi v nabavi materiala, ki ga je potrebno dopolniti na police v skladiščih. Tukaj je zahtevnost kar velika predvsem zaradi telefonskih naročil in vzpostavitev boljšega sistema naročanja, kot je bil pred nekaj meseci. V samem procesu iskanja rešitev bomo uporabljali računalniške sisteme, ki jih ima Izletnik, ročne čitalce in predvsem znanje zaposlenega kadra, da najprej odkrijemo težave. Za lažjo predstavo o tem, kako deluje in kakšen vozni park ima, bomo opisali samo podjetje Izletnik, prav tako pa tudi objekte, v katerih izvajajo popravila, in njihove oddelke. Ko bo problem definiran, bomo predlagali možne izboljšave in podali osebno mnenje.
Keywords: nabava, skladišče, popravilo, izboljšava, rezervni deli
Published: 28.02.2019; Views: 24; Downloads: 4
.pdf Full text (1,38 MB)

9.
Problematika kraje tovora med transportom in ogroženost voznikov
Ana Mišković, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo se ukvarjali s problematiko kraje tovora in poskusi kraje med transportom, prav tako pa tudi z ogroženostjo voznikov na poti. Cilj diplomskega dela je bil ugotoviti, kakšne težave s krajami ima manjše transportno podjetje, in podati ukrepe, s katerimi bi zmanjšali število kraj in tveganje zanje. Raziskovali smo, kakšne kraje se dogajajo in kako pogosto. V prvem delu diplomske naloge smo predstavili teoretična izhodišča na podlagi objavljenih raziskav. Posebej smo se osredotočili na podatke držav Italije, Francije in Španije, saj vozniki obravnavanega podjetja največkrat vozijo prav v te tri države. V nadaljevanju smo opisali obstoječe stanje v transportnem podjetju, izpostavili pogoste lokacije kraj tovora in poskusov kraj, navedli načine kraj, ukrepanje v primeru kraje ter kakšno je trenutno stanje v podjetju na področju varnosti tovora in voznika na poti. Glavne težave podjetja na področju raziskovanega problema smo opisali v kritični analizi. V tretjem poglavju diplomske naloge smo navedli predloge rešitev oziroma predloge za izboljšanje stanja. Navedli smo jih več in tudi razvrstili glede na načine kraj, ki jih tatovi izvajajo. Ključni predlogi rešitev pa so varno parkiranje in namestitev alarmnega sistema. Na koncu smo podali še oceno in vrednotenje uspešnosti rešitve problema, navedli kakšni so predvideni pogoji za uvedbo rešitve in kakšne so možnosti za nadaljnji razvoj.
Keywords: kraja, tatovi, tovor, vozniki, transport
Published: 28.02.2019; Views: 24; Downloads: 3
.pdf Full text (1,22 MB)

10.
Proces balansiranja in nadzor oskrbe letala na ljubljanskem letališču
Luka Fajon, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Živimo v času, ko je na nebu dnevno preko 100.000 potniških in tovornih letal. Izraba kapacitete in število ur letala, ko je ta v pogonu, je ključnega pomena za dobro poslovanje letalske družbe in dobiček od posameznega letala. Velja pravilo, da je čas, ko letalo ni na poti po začrtani ruti in je parkirano na poziciji letališča, izgubljen čas letala. Vendar pa za razliko od drugih transportnih sredstev na letalo ne moremo kar vkrcati potnikov, ga napolniti z gorivom, tovorom, prtljago in poslati na pot. V letalskem prometu je zelo pomemben proces balansiranja – angl. Load Control proces, ki mora varno, učinkovito in po navodilih letalskega prevoznika oskrbeti določeno letalo oz. zrakoplov. Na Ljubljanskem letališču to delo opravlja samo za to usposobljeno osebje – koordinator in kontrolor oskrbe zrakoplovov. Ta mora zagotoviti varen in pravilen Load Control proces, ki temelji na pravilno izračunani masi in ravnotežju letala v računalniškem programu Altea. Kontrolor in balanser letal zadosti Load Control zahtevam letalskega prevoznika skozi planiranje razporeditve tovora, nadzorom ter natovarjanjem letala in koordinacijo oskrbe letala.
Keywords: balansiranje, letalo, kontrolor, letališče, oskrba letala
Published: 27.02.2019; Views: 55; Downloads: 3
.pdf Full text (3,55 MB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica