SLO | ENG

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 1219
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Izboljšanje izkoristka transportnih voženj v podjetju LKV JANKO d.o.o.
Miha Radolič, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo analizirali podjetje LKV JANKO, d. o. o.. Cilji analize podjetja so bil določiti stroške transporta (predvsem stroške praznih in delno praznih voženj), poiskati vzroke za prazne kilometre ter poiskati načine za optimizacijo transportnih poti v podjetju. Namen diplomskega dela je bil poiskati načine za izboljšanje izkoristka transportnih voženj v podjetju LKV JANKO, d. o. o.. V prvem delu naloge smo pregledali obstoječo strokovno literaturo, izhodišča in definicije. V drugem delu naloge pa smo naredili analizi obstoječega stanja v podjetju. Pri pregledu obstoječega stanja smo najprej razmejili stroške in določili stroškovni nosilec. Preverili smo tehnologijo in diagram poteka izvajana storitve transporta. S pomočjo diagrama poteka smo lahko natančneje določili, katere so tiste kritične točke v procesu izvajanja transporta. S pomočjo znanja, ki smo ga pridobili v strokovni literaturi in v predpisih, ter zbranimi podatki iz podjetja smo podali predloge za nove uvedbe, ki bi vplivale na izboljšanje izkoristka transportnih voženj. Naši predlogi so temeljili na pridobivanju novih poslovnih partnerjev na mednarodni ravni, širitvi poslovnih partnerjev doma, kar bi podjetju LKV JANKO, d. o. o. povečalo razpon možnih uvoznih dobrin, predlagali smo uvajanje cikličnega itinerarija. S temi uvedbami bi podjetje izboljšalo izkoristek transportnih voženj in povečalo prihodke iz transportnih storitev.
Keywords: transport, prazni kilometri, izkoristek transportnih voženj, predlogi za nove uvedbe.
Published: 16.05.2018; Views: 42; Downloads: 2
.pdf Full text (1,21 MB)

2.
Prenova skladiščnih in informacijskih tehnologij v podjetju ahac d.o.o.
Kristian Glavica, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo obravnava problematiko vodenja zalog v skladiščnem sistemu in informacijske podpore opravilom v skladišču. Izpostavljen problem je ročno vodenje zalog v skladišču in zapadlost rokov uporabe uskladiščenega blaga. To je posledica papirnega načina dela v skladišču. Poleg tega pa v skladišču ni modernejše tehnologije. Da bi izpostavljen problem delno ali v celoti odpravili, smo se lotili preučitve prenove informacijske podpore v več korakih. Najprej smo opazovali delo v skladišču. To vključuje tok blaga od prevzema, skladiščenja, komisioniranja do odpreme. Na podlagi ugotovljenih napak in zamud smo se odločali za primerno rešitev. Nadalje smo iskali najboljšega ponudnika opreme in storitev za izvedbo prenove. Raziskovalno delo smo zaključili z izračunom stroškov investicije. To pomeni, da smo pridobivali podatke o cenah opreme in storitev pri ponudniku. Za izboljšanje obstoječih razmer smo predlagali vpeljavo nove programske in strojne opreme ter spremembo nekaterih lokacij blaga. Učinek prenove bo v zmanjšanju možnosti napak in v skoraj celotni odpravi problematike poteka roka uporabe blagu, kar sedaj pri določeni vrsti in količini blaga predstavlja dodatne visoke stroške.
Keywords: Proces, prenova, skladišče, informacijska tehnologija, logistika, rok uporabe
Published: 17.04.2018; Views: 43; Downloads: 25
.pdf Full text (2,30 MB)

3.
Uvajanje lastnega voznega parka v podjetju silkem d.o.o.
Petra Cep, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo v teoretičnem delu opisuje značilnosti transporta. Opredeljen je pojem zunanjega izvajanja transporta, ki je tudi ena glavnih tematik diplomskega dela. Poudarek je na organizaciji transporta in stroških, ki nastajajo ob celotnem procesu, ter postopkih, ki so za izvedbo procesa potrebni. V empiričnem delu je izvedena analiza obstoječega stanja proizvodnega podjetja. Analizirali smo delovanje sistema, ter opredelili sistemske funkcije. Poglobili smo se v analizo stanja prevoznega dela podjetja ter za to smer predlagali izboljšave. Ocenili smo tudi investicijska vlaganja, ki so potrebna za izvedbo predlogov. Izvedena je tudi ocena rezultatov, do katerih bi prišli ob uvedenih predlogih.
Keywords: logistika, vozni park, stroški, zunanje izvajanje, transportna pot
Published: 23.02.2018; Views: 131; Downloads: 43
.pdf Full text (1,46 MB)

4.
Nadgradnja mts in opreme na policijski postaji z rfid tehnologijo
Maja Šega, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Policijska postaja s splošnim delovnim področjem ima širok spekter del in nalog, ki jih opravlja in za to na razpolago ogromno MTS in opreme: za vzdrževanje javnega reda in miru, za nadzor in urejanje prometa ter reševanje in odkrivanje kaznivih dejanj in prekrškov. Posledično je za delo z MTS in opremo potrebno veliko dela in časa, za kar je potrebo tudi večje število subjektov. Potreben je dober odnos do MTS in opreme, pravilno rokovanje in njena uporaba, stalen in dosleden nadzor nad opremo, servisiranje in vzdrževanje, pregledi, evidentiranje itd. Posledično vsemu temu prihaja še do ogromno birokracije. Da bi prispevali k lažjemu izpolnjevanju vseh navedenih zahtev in ciljev, ter pri tem še zmanjšali stroške, smo MTS in opremo, ki se nahaja in uporablja na policijski postaji s splošnim delovnim področjem, nadgradili z RFID tehnologijo, s čimer se bi lahko olajšalo delo uporabnikom, odgovornim za opremo, serviserjem in vzdrževalcem, službam, ki so zadolžene za nabavo MTS in opreme ter za vse ostale, ki so na kakšen drug način v povezavi z MTS in opremo.
Keywords: MTS, oprema, RFID, identifikacija, tehnologija, policija
Published: 19.02.2018; Views: 105; Downloads: 21
.pdf Full text (2,16 MB)

5.
Organiziranost logistike v trgovskem podjetju Jagros d.o.o.
Monika Kamenšek, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen problem pomanjkanja časa zaposlene v trgovskem podjetju Jagros d. o. o, poslovna enota Majšperk. Prikazan je čas zaposlene, ki ga porabi za določeno aktivnost. V omenjeni trgovini se ukvarjajo z ogromno težavami, ki so podrobneje opisane v diplomskem delu. Težave nastanejo že pri naročanju blaga, dostavi, pomanjkanju prostora v skladišču. Največja težava je ravno nalaganje blaga na police, saj zaposlena dnevno za to aktivnost porabi več kot polovico delovnega časa in ji za delo s strankami ostane dokaj malo časa oz. manj, kot si želimo. S pomočjo analize delovnih dni nam je uspelo najti rešitve in jih podrobneje opisati. Ob izpostavitvi težav smo prišli do rešitev, ki bi zaposleni omogočili več časa in lažje poslovanje. Prikazali smo rešitve, kot so povečanje skladiščnega prostora, manjša popravila po trgovini, uvedba novega programa in večji pregled nad skladiščem. S tem bi omogočili dvig zadovoljstva strank, ki prihajajo v trgovino.
Keywords: trgovsko podjetje, učinkovitost dela, informacijska podpora, zadovoljstvo strank, notranja logistika
Published: 03.10.2017; Views: 179; Downloads: 84
.pdf Full text (1,55 MB)

6.
Analiza reklamacij v podjetju Intereuropa d. d.
Tjaša Oset, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Reklamacije so odraz uspešnosti oz. kakovosti izdelkov ali storitev. Predstavljajo širok pojem, saj se z njimi srečujemo v vsakodnevnem življenju. Imajo izreden pomen tako za podjetje kot za stranko. Reševanja reklamacij se moramo lotiti na profesionalen in odgovoren način. Osnovni cilj diplomske naloge je podati dva možna predloga rešitev glede na obstoječe stanje podjetja. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. Prvi del zajema teoretični del, drugi del je praktičen. V teoretičnem delu bomo z metodo klasifikacije definirali naslednje pojme: reklamacija, pritožba, čas in stroški. Uporabili bomo tudi deskriptivno metodo, s pomočjo katere bomo prikazali, kako v teoriji poteka reševanje reklamacij z vidika potrošnika ter predstavili, kakšen pomen imajo reklamacije za podjetje. V praktičnem delu našega diplomskega dela bomo predstavili dve možni rešitvi. Prva rešitev je organizacijska metoda 5 × zakaj. S pomočjo nje bomo prikazali vse možne vzroke za nastanek reklamacij. Druga rešitev pa je uvedba novega delovnega mesta za reševanje reklamacij na oddelku Mednarodni prevozi. Tukaj je zaznati preobremenjenost zaposlenih. Rezultati kažejo, da bi organizacijska metoda 5 × zakaj bistveno izboljšala obvladovanje reklamacij, uvedba novega delovnega mesta na oddelku Mednarodni prevozi pa bi razbremenila zaposlene s časovnega vidika.
Keywords: reklamacije, reševanje reklamacij, čas, stroški, organizacijska metoda, novo delovno mesto.
Published: 03.10.2017; Views: 163; Downloads: 60
.pdf Full text (1,14 MB)

7.
Izboljšava skladiščenja kolesnih dvojic v SŽ-VIT, d. o. o., center Ptuj s pomočjo RFID tehnologije
Danijel Milošević, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Živimo v času nepredvidljivo močne konkurence in tako ne vemo, kaj nas čaka jutri. Podjetja morajo zato slediti najnovejšim trendom in tehnologijam v upanju na zmanjševanje proizvodnih stroškov in izpolnjevanje želja strank. V diplomskem delu je predstavljeno podjetje SŽ-VIT, d. o. o., Center Ptuj, katerega osnovna dejavnost je vzdrževanje železniških prevoznih sredstev. Proučili smo obstoječe stanje skladišča in procese, s katerimi se podjetje ukvarja. Posebej smo poudarili način iskanja uskladiščenih kolesnih dvojic pred odpremo in odlaganje transportnih skladiščnih enot na prosta talna mesta, pri čemer smo opazili pomanjkljivosti in nepravilnosti. V nadaljevanju smo s pomočjo kritične analize poiskali rešitve za odpravo nepravilnosti v procesu. Predlagali smo sistem RTLS – tehnologijo RFID, preureditev lokacij odlagalnih mest po podjetju in postavitev novih paletnih regalov, kar bi omogočilo krajše čase iskanja kolesnih dvojic, večjo preglednost nad zalogami, sledljivost in urejenost podjetja.
Keywords: Skladiščenje, tehnologija RFID, sistemi RTLS, kritična analiza, paletni regali
Published: 28.08.2017; Views: 145; Downloads: 37
.pdf Full text (2,57 MB)

8.
Ugotavljanje zadovoljstva strank v transportnem podjetju s pomočjo metode servqual
Marko Geiser, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Cilj diplomske naloge je bil s pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga osnovali na podlagi metode Servqual, ugotoviti zadovoljstvo strank s transportnimi storitvami proučevanega podjetja. V teoretičnem delu diplomskega dela smo s pomočjo literature proučili ključne pojme in ključna področja, povezana z zaznavanjem kakovosti storitev ter z zadovoljstvom strank. V praktičnem delu sledi analiza rezultatov ankete. To smo sestavili na podlagi metode Servqual in priredili glede na specifiko opazovanega podjetja. Pridobljene rezultate smo analizirali in rezultate analiz uporabili v tabelah za pridobitev Servqualovih ocen dimenzij. Rezultati metode Servqual so pokazali, da je do največje vrzeli prihajalo v dimenziji »zanesljivost«, kar je potrdilo prvo hipotezo. Za potrditev druge hipoteze smo morali s pomočjo diagrama ribje kosti poiskati vzroke za nastanek vrzeli v dimenziji »zanesljivost«. Drugo hipotezo smo le delno potrdili, saj pričakovani vzrok za nastalo vrzel ni bil edini vzrok za njen nastanek. V zaključku diplomskega dela smo podali nekaj predlogov izboljšav.
Keywords: kakovost, zadovoljstvo strank, Servqual, merjenje zadovoljstva strank, merjenje kakovosti.
Published: 28.08.2017; Views: 144; Downloads: 29
.pdf Full text (1,47 MB)

9.
Električna kolesa in njihov vpliv na turizem na ptuju
Nejc Žmavc, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu obravnavamo električno kolo in njegov vpliv na turizem v Ptuju. Predstavimo tudi njegov vpliv na okolje ter morebitne spremembe ob povečanem številu uporabljanja električnih koles. Ptuj ima kot malo mesto velike možnosti za povečanje turizma. Že v rimskih časih je imel pomembno vlogo, saj so skozenj potekale pomembne prometne poti. Kot najstarejše mesto v državi ima bogato kulturno dediščino in je turistično aktiven že zdaj. V osrednjem delu naloge smo podrobneje predstavili električno kolo ter z vsemi razpoložljivimi viri predlagali traso za kolesarsko pot za električna kolesa po mestu Ptuj, med katero si lahko ogledamo številne znamenitosti mesta z okolico. Podrobneje smo predstavili tudi turizem na Ptuju, promet, okolje in kolesarjenje. Z delom smo želeli pokazati, da je električno kolo dobra naložba za prihodnost, vendar je na tem območju še v fazi razvoja.
Keywords: turizem, kolesarstvo, kolesarska pot, električno kolo, okolje
Published: 28.08.2017; Views: 141; Downloads: 29
.pdf Full text (1,77 MB)

10.
Optimizacija poti pobiranja odpadkov v Javnem podjetju Komunala Trbovlje d.o.o.
Rok Koprivc, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomska naloga je zasnovana na izboljšanju obstoječega stanja poti pobiranja bioloških odpadkov v Občini Trbovlje, kjer za to področje skrbi Javno podjetje Komunala Trbovlje, d. o. o. Analizirali smo trenutno stanje poti, po kateri vozilo pobira odpadke, koliko časa za to porabi in kaj to pomeni v finančnem smislu. Iz dobljene analize smo uporabili vse pozitivne izsledke in pripravili nov plan pobiranja odpadkov, ki prinaša manj prevoženih kilometrov, manj porabljenega časa in predvsem finančno varčevanje. Ker je vozilo za pobiranje odpadkov vključeno v promet, smo zato upoštevali vse prometne predpise in ostale omejitve, ki bi vozilu onemogočale normalen pretok skozi promet. Vsi podatki o vožnji so bili vzeti neposredno iz podjetja Javno podjetje Komunala Trbovlje, d. o. o., pri katerih za sledenje vozil skrbi podjetje Sledenje, d. o. o. Z optimizacijo smo zmanjšali pot in stroške goriva za 23 % in časovno skrajšali čas pobiranja odpadkov za 10 %. Ker optimizacija prej v podjetju še ni bila izvedena, smo s tem delom dokazali, da bi bilo dobro optimizirati pot tudi za ostala vozila in frakcije.
Keywords: pobiranje odpadkov, optimizacija, prihranek, geografski informacijski sistemi, smetarsko vozilo
Published: 28.08.2017; Views: 128; Downloads: 30
.pdf Full text (2,61 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica