| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 6402
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Komunikacijsko udobje v podjetju x
Maja Ožbolt, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo poskusili razrešiti problem upravljanja s komunikacijskim udobjem podjetja X, ki deluje v panogi gostinstva. Namen zaključnega dela je bil na podlagi sistematičnega pregleda domače in tuje strokovne literature s področja komunikacijskega udobja, opraviti empirično raziskavo o okolju komunikacijskega udobja. Okolje komunikacijskega udobja tvorijo organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, pripadnost zaposlenih, stil vodje in medsebojni odnosi. Cilj empirične raziskave je bil zasnovati predloge za izboljšanje stanja komunikacijskega udobja v konkretnem podjetju, ki deluje v panogi gostinstva v Sloveniji. Predmet raziskovanja je bil gostinsko podjetje X oz. stanje komunikacijskega udobja v omenjenem podjetju ter okolje komunikacijskega udobja. Teoretični del zaključne naloge je bil narejen na podlagi domače in tuje strokovne literature. Pri tem smo se poslužili deskriptivne metode, s pomočjo katere smo opisno predstavili vsebino teoretičnega dela zaključne naloge, komparativne metode, s pomočjo katere smo primerjali dejstva ter odkrivali rezultate na podlagi primerov iz gospodarske realnosti, deduktivne metode, s pomočjo katere smo iz splošnih teoretičnih stališč na danem primeru pridobljenih podatkov v empiričnem delu prihajali do konkretnih sklepov, metode kvantitativne analize, kjer smo iz sekundarno pridobljenih podatkov z različnimi dejstvi pojave strnili v določene količine ter jih med seboj primerjali in vzročno pojasnili, primerjalne metode, na osnovi katere smo glede na pridobljene sekundarne podatke preučevali podobne ali sorodne pojave in strukture z primerjavo enakih ali podobnih dejstev (statističnih pojavov, procesov in odnosov) ter metodo kompilacije, ki smo jo uporabili za povzemanje izsledkov znanstveno raziskovalnega dela oziroma opazovanj stališč, sklepov in spoznanj domače in tuje literature. Za empirični del zaključne naloge so bili zbrani, analizirani in sintetizirani primarni ter sekundarni viri podatkov. Anketa je potekala v mesecu juliju 2018 v Sloveniji na naključnem vzorcu 50 zaposlenih v podjetju X. Vsak udeleženec je v raziskavi sodeloval prostovoljno, z možnostjo odklonitve v kateremkoli delu raziskave. Pridobljeni podatki so bili analizirani s pomočjo programa Microsoft Word, in Microsoft Excel ter SPSS. Pri tem smo se poslužili statistične metode, s pomočjo katere smo raziskovali podatke pridobljene na osnovi ankete. Uporabili smo metodo deskriptivne statistike. Analizirane podatke smo prikazali v obliki tabel in grafov. Posluževali smo se tudi matematične metode, saj smo z uporabo matematične logike, matematičnih formul, simbolov in operacij na eksakten način prikazovali in pojasnjevali zakonitosti pojavov povezanosti primarno in sekundarno pridobljenih podatkov. Ugotovili smo, da v podjetju X komunikacijsko udobje zaposlenih ni zadovoljivo in da na komunikacijsko udobje zelo vpliva poslovno okolje. Na koncu smo podali rešitev kako lahko management podjetja X uspešno vpliva na upravljanje komunikacijskega udobja. Podali smo tudi napotke in korake do oblikovanja strategije upravljanja s komunikacijskim udobjem v podjetju X.
Keywords: komunikacijsko udobje, organizacijski dejavniki, organizacijska klima, panoga gostinstva, strategija upravljanja s komunikacijskim udobje
Published: 14.11.2019; Views: 47; Downloads: 1
.pdf Full text (5,51 MB)

2.
Neformalno izobraževanje odraslih ob delu
Maša Rakovec, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Mlajše in starejše generacije so neprestano priče hitrim spremembam in napredku. Vse izboljšave (npr. v tehnologiji, zakonih, predpisih itd.) zelo vplivajo na delovna mesta. Posamezniki ugotavljajo, da le stopnja formalne izobrazbe ni dovolj za učinkovito in kakovostno delo ter tudi ne zagotavlja ohranitve delovnega mesta. Zato je med zaposlenimi stalna potreba po pridobivanju dodatnega znanja in veščin tako na strokovnem kot tehnološkem področju. Odrasli najbolj pogosto pridobijo ali pa nadgradijo svoje znanje z udeležbo na neformalnem izobraževanju. Raziskavo diplomskega dela smo izvedli med udeleženci konference, imenovane Koktajl sprememb 2018, ki jo vsako leto organizira podjetje Verlag Dashöfer. Glavni cilji raziskave so bili ugotoviti vzroke za udeležbo odraslih na tej konferenci in na drugih neformalnih izobraževanjih, ki jih organizira podjetje Verlag Dashöfer. Ugotoviti smo želeli tudi, kateri so ključni elementi izobraževalnih programov podjetja Verlag Dashöfer, ki vplivajo na udeležbo posameznika. Želeli smo identificirati najbolj pogoste kriterije, na podlagi katerih se posameznik odloči za določen izobraževalni dogodek, ki ga organizira podjetje Verlag Dashöfer. Z analizo odgovorov smo prišli do sledečih ugotovitev: organizatorji izobraževanj morajo pazljivo izbrati izvajalce predavanj, saj so izvajalci predavanj najpomembnejši kriterij pri izbiri neformalnega izobraževanja. Poleg ustrezne kompetentnosti se večina anketirancev odloči za določeno izobraževanje tudi na podlagi osebne preference posameznega predavatelja. Večina anketirancev je zavzetih za pridobivanje ali nadgrajevanje znanja. Organizatorji morajo tudi poskrbeti za raznoliko in z znanjem bogato ponudbo izobraževanj, saj so rezultati raziskave pokazali, da se anketiranci udeležujejo neformalnih izobraževanj, tako takih, kjer nadgrajujejo znanje na svojem strokovnem področju, kot takih, kjer širijo svoje znanje tudi na druga strokovna področja. Za anketirance je Ljubljana ena izmed najbolj priljubljenih lokacij izobraževanj, ki jih organizira podjetje Verlag Dashöfer. Glede cene in lokacije bi morali bolj podrobno zastaviti anketna vprašanja, da bi lahko pridobili bolj natančne ugotovitve.
Keywords: - neformalno izobraževanje, - izobraževanje odraslih, - zavzetost, - odločanje, - organiziranje programov neformalnega izobraževanja odraslih.
Published: 14.11.2019; Views: 51; Downloads: 2
.pdf Full text (860,42 KB)

3.
Medgeneracijske razlike na delovnem mestu
Mojca Gril, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V delovnih organizacijah se pogosto srečujemo s sodelavci, ki sodijo v različne starostne skupine. Trenutno na trgu dela prevladujeta generaciji X in Y, počasi odhaja generacija baby boom in prihaja generacija Z. Generacije se razlikujejo med sabo v vrednotah in stališčih, v odnosu do dela in denarja, materialnih dobrinah in načinu komuniciranja. Dobro sodelovanje različnih generacij na delovnem mestu prispeva k boljši delovni klimi in boljšim delovnim rezultatom. V teoretičnem delu smo opredelili generacije in predstavili značilnosti generacij veteranov, baby boom, X, Y in Z. Predstavili smo medgeneracijske razlike med generacijo X in generacijo Y. Opredelili smo pojme, kot so delovno mesto, delovno aktivno prebivalstvo, motivacija na delovnem mestu, pa tudi medosebne odnose in delovne vrednote. S pomočjo anketnega vprašalnika smo izvedli raziskavo, s katero smo ugotovili razlike med generacijami na delovnem mestu: kako poteka komunikacija med njimi, kaj jih motivira, katere delovne vrednote so pomembne za posamezne generacije, kako poteka deljenje znanja med sodelavci različnih generacij in kakšni so medosebni odnosi. Rezultati raziskave so pokazali, da se generaciji X in Y najbolj razlikujeta v druženju zunaj delovnega časa; generacija Y se več druži s svojimi sodelavci tudi po službi. Manjše razlike so se pokazale tudi v medosebnih odnosih, komunikaciji, načinu komuniciranja, posredovanju znanja med sodelavci, v motivih za delo in prav tako v delovnih vrednotah. Razlike med njima niso velike, vendar jih delodajalci morajo upoštevati, če želijo uspešno voditi svoja podjetja.
Keywords: generacije, medgeneracijske razlike, delovno mesto
Published: 14.11.2019; Views: 46; Downloads: 4
.pdf Full text (1,05 MB)

4.
Redni letni razgovor v podjetju x
Špela Pintar, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom »Redni letni razgovori v podjetju X« je sestavljeno iz dveh delov. Prične se s teoretičnim in nadaljuje z empiričnim delom. V prvem delu diplomskega dela smo na podlagi proučene domače in tuje literature o letnih razgovorih najprej opisali pojme pogovor, komuniciranje in intervju. Nato smo opredelili pojem rednega letnega razgovora, namen rednega letnega razgovora, vpliv rednega letnega razgovora na zadovoljstvo zaposlenih, vsebino in pripravo na pogovor, pogoje za učinkovito izvedbo in potek rednega letnega razgovora ter nekaj o poročilu o opravljenem letnem pogovoru. V drugem delu smo s pomočjo anonimnega anketnega vprašalnika pridobili odgovore, kako zaposleni v podjetju X gledajo na redne letne razgovore. Zanimalo nas je, ali so zaposleni zadovoljni z izvedbo letnih pogovorov. Ankete so pokazale, da so zaposleni zadovoljni z izvedbo razgovorov, da so po pogovorih bolj motivirani, slabo mnenje pa so imeli o vprašalniku za pripravo na letni razgovor, zato v zadnjem delu predlagamo nov vprašalnik.
Keywords: redni letni raygovor, yaposleni, vodja, komunikacija
Published: 14.11.2019; Views: 31; Downloads: 3
.pdf Full text (648,22 KB)

5.
Izdelava in optimizacija spletne strani za storitveno podjetje
Rok Vengar, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Danes podjetja brez svoje spletne strani težje dosežejo ciljne kupce kot podjetja, ki se predstavljajo tudi prek spleta. Dobro izdelana in optimizirana spletna stran privlači potencialne kupce, ki se zanimajo za storitev ali izdelek podjetja. V okviru diplomskega dela smo se odločili izdelati in optimizirati spletno stran za storitveno podjetje, ki te še ni imelo. Diplomska naloga opisuje proces izdelave spletne strani s programom Wordpress. Za izdelavo in nadaljnjo optimizacijo spletne strani smo uporabili različna orodja in vtičnike. S spremljanjem analitike spletne strani ugotavljamo učinkovitost optimizacije spletne strani. Za doseganje večje prepoznavnosti in boljše uvrstitve spletne strani smo ustvarili tudi profile na družbenih omrežjih. V prihodnosti bomo spletno stran še optimizirali in redno dodajali aktualno vsebino. Le tako lahko spletna stran uspešno konkurira drugim spletnim stranem.
Keywords: spletna stran, optimizacija spletne strani, Wordpress, vtičniki, analiza
Published: 14.11.2019; Views: 41; Downloads: 3
.pdf Full text (3,66 MB)

6.
Izdelava in optimizacija spletne trgovine
Ernes Dindić, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Poslovanje, trženje, marketing in prodaja se danes pretežno opravljajo na spletu, zato je tudi spletna trgovina danes nujna za katerokoli trgovsko podjetje. V okviru diplomskega dela smo izdelali spletno trgovino za malo podjetje, ki se ukvarja s prodajo trakov LED, napajalnikov in dodatne opreme za trakove LED. Za pripravo spletne strani smo uporabili sistem WordPress ter vtičnik WooCommerce. orodjiV diplomskem delu predstavljamo teoretične osnove optimizacije spletne strani, ki jih uporabimo tudi na praktičnem primeru. Končna analiza kazalnikov optimizacije kaže da smo uspešno izvedli vse predvidene aktivnosti za povečanje prepoznavnosti spletne strani na spletu.
Keywords: spletna trgovina, spletna stran, optimizacija spletne strani
Published: 14.11.2019; Views: 43; Downloads: 4
.pdf Full text (2,01 MB)

7.
Motivacija za izobraževanje zaposlenih v podjetju t-2, d.o.o.
Nika Gregorin, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo obravnavali motivacijo za izobraževanje zaposlenih v podjetju T-2, d. o. o. T-2 je sodobna telekomunikacijska družba, ki na trgu ponuja kakovostne in zanesljive telekomunikacijske, informacijske in medijske storitve. Njena platforma pa so najsodobnejše tehnologije. Razvojno je družba usmerjena v konvergentno širokopasovnost in personalizirane interaktivne storitve. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu, smo predstavili kaj je to motivacija, motivi, potrebe, motivacijski dejavniki. Predstavili smo najbolj znane motivacijske teorije, kot so Maslowa teorija potreb, Herzbergova teorija motivacije, Hackman – Oldhamov model, Vroomova teorija in McGregorjeva teorija X in Y. Opredelili smo pojme izobraževanje, usposabljanje in učenje. Spoznali smo, katere vrste izobraževanj poznamo, kakšne so značilnosti izobraževanje odraslih in kako poteka izobraževalna dejavnost v organizacijah. V empiričnem delu pa smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali, kateri so tisti dejavniki, ki motivirajo zaposlene za izobraževanje. Zanimalo nas je, katere ovire so tiste, ki ovirajo zaposlene pri izobraževanju. Poleg tega smo ugotavljali kakšnih oblik izobraževanja si želijo zaposleni, kdaj želijo, da bi bila izvedena izobraževanja in na katerih področjih se pravzaprav želijo izobraževati. Ob koncu smo na osnovi empiričnega dela odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja. S pomočjo naše raziskave smo ugotovili, da je največji motivator zaposlenih za izobraževanje prav želja, da prispevajo k lastnemu razvoju. Kljub temu, da so, kot največjo oviro navedli pomanjkanje prostega časa, je večina še vedno mnenja, da si želijo izobraževati. Najbolj si želijo izobraževanj v obliki praktičnih delavnic, najraje pa bi imeli izobraževanja organizirana v službenem času.
Keywords: motivacija, motivacijski dejavniki, izobraževanje, izobraževanje zaposlenih
Published: 14.11.2019; Views: 6; Downloads: 1
.pdf Full text (1,23 MB)

8.
Metoda obvladovanja tveganj v enotnem poslovnem repozitoriju
Jani Škrbec, 2019, master's thesis

Abstract: Z razvojem sistemov vodenja po mednarodnih standardih v podjetjih postajajo le ti pomembni pri njihovem poslovanju. Njihova pot do integracije v poslovne procese je lahko zelo dolgotrajna. Za podjetja, ki imajo vzpostavljene in certificirane sisteme vodenja bo predstavljalo velik izziv glede obvladovanja tveganj, ki jih bodo morali prepoznati in upoštevati v svojih procesih ob novih izdajah standardov. V okviru znanosti o upravljanju tveganj, je slednje predstavljeno kot grožnja poslovnim ciljem katere je potrebno čim bolj omiliti, da lahko podjetje sledi svojim ciljem poslovanja. Dandanes tradicionalno obravnavanje procesov podjetja predstavlja neizkoriščen potencial. Celosten pristop obvladovanja tveganj bomo skušali prikazati v teoretičnem delu ter spoznati orodja, ki bi bila primerna za prikaz vseh tveganj na izbranih procesih iz skupine vodstvenih, osnovnih in podpornih procesih. V aplikativnem delu magistrske naloge je predstavljen celovit prikaz tveganj z upoštevanjem vzpostavljenega integriranega sistema vodenja kakovosti po standardih ISO 9001, 14001, 27001 in OHSAS 18001 v podjetju Elektro Ljubljana d.d., kateri bi bili relevantni za obravnavo in njeno obvladovanje. V nalogi bomo skušali poiskati priložnosti za izboljšanje obstoječega stanja obravnavanih tveganj, katero bomo dosegli na podlagi teoretičnih izhodišč, ki bodo opisane v prvem (teoretičnem) delu magistrske naloge. Za celovito obravnavo prepoznanih tveganj smo: • uporabili procesni pristop, oblikovan s pomočjo programskega orodja ARIS in njegove metodologije, • analizirali trenutno prepoznana tveganja na praktičnem primeru izbranih procesov, • identificirali vse rezultate procesa z upoštevanjem njenega konteksta organizacije, zainteresirano javnostjo in cilji v povezavi z uravnoteženem sistemom kazalnikov, • upoštevali potreben čas za uvajanje katerega smo izmerili po metodi PERT.
Keywords: - Obvladovanje tveganj, - Standardi sistemov vodenja, - Cilji in uravnotežen sistem kazalnikov, - Procesni pristop, - Programsko orodje z ARIS metodologijo.
Published: 14.11.2019; Views: 9; Downloads: 4
.pdf Full text (1,24 MB)

9.
Razvoj kariere žensk na področju višjega managementa
Ines Stojanović, 2019, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo predstavili trenutno stanje na področju razvoja kariere žensk v višjem managementu v Sloveniji. Predstavili smo ovire, s katerimi se ženske srečujejo na svoji karierni poti, ter ključne lastnosti za uspešno kariero. V prvem delu magistrske naloge smo predstavili teoretična izhodišča in opredelili pojme, ki so ključni za lažje razumevanje empiričnega dela. V empiričnem delu smo raziskali, ali mora ženska prestaviti materinstvo v zameno za uspešno kariero, katere lastnosti so ključne za uspešno kariero žensk na področju višjega managementa v Sloveniji, ter predlagali rešitve, ki jih lahko vsaka posameznica, organizacija in država sprejme za izboljšanje problematike. Zadnji del smo posvetili povzetku preverjanja hipotez in razpravi glede na pridobljene rezultate. Delo smo zaključili s sklepnimi mislimi.
Keywords: razvoj kariere žensk, ženske v višjem managementu, žensko vodenje, stekleni strop, ključne lastnosti, uspešna kariera
Published: 14.11.2019; Views: 8; Downloads: 1
.pdf Full text (1,47 MB)

10.
Kompetenčni model iskalcev prve zaposlitve
Rebeka Benda, 2019, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo ugotavljali, katere so tiste kompetence, ki jih iskalci prve zaposlitve imajo, in katere kompetence delodajalci pričakujejo od iskalcev prve zaposlitve. V teoretičnem delu smo opisali trg dela in probleme, s katerimi se srečujejo prvi iskalci zaposlitve. Stanje na trgu dela smo opisali s pomočjo javno dostopnih statističnih podatkov, problematiko iskanja zaposlitve pa s pregledom strokovne in znanstvene literature. Področje kompetenc smo opredelili na podlagi teorij, ki delijo kompetence na splošne, generične in delovno specifične, za potrebe izvedbe raziskave pa smo podrobneje opisali kompetence po N. E. Amundsonu . V empiričnem delu smo raziskovali, kako iskalci zaposlitve samoocenjujejo razvitost kompetenc pri sebi in katere izmed naštetih kompetenc delodajalci pričakujejo od iskalcev prve zaposlitve. V sklopu raziskovanja možnosti iskanja prostih delovnih mest na zaposlitvenih portalih za iskalce prve zaposlitve smo izdelali »wireframe« mobilne aplikacije, ki bi omogočala iskanje prostih delovnih mest glede na število izkušenj in kompetence. V končnem delu magistrske naloge smo predstavili kompetenčni model, ki ga lahko iskalci prve zaposlitve uporabijo kot vodilo, katere kompetence razvijati za lažji vstop na trg dela.
Keywords: iskalci prve zaposlitve kompetenčni model spletni zaposlitveni portali prva zaposlitev
Published: 14.11.2019; Views: 7; Downloads: 2
.pdf Full text (1,35 MB)

Search done in 0.94 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica