| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 6391
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova spletne strani za Športno plezalno društvo Korenjak
Katja Hrovatič, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je obravnavna prenova spletnega mesta Športno plezalnega društva Korenjak. Vodilni v društvu so se odločili za prenovo, ker obstoječe spletno mesto ne služi svojemu namenu. Vsebina spletnih strani ni aktualna, spletne strani se ne prilagajajo različnim velikostim zaslona in njihov izgled je zastarel. Prav tako se na spletnem mestu pojavljajo nedelujoče povezave in spletne strani. Prenove smo se lotili skozi zaporedje petih faz. Te si sledijo v naslednjem vrstnem redu: strategija, načrtovanje, oblikovanje, izdelava in zadnja faza testiranje, objava in vzdrževanje. V fazi strategije smo izvedli kritično analizo obstoječega spletnega mesta in analizo konkurence. S fazo načrtovanja smo zasnovali arhitekturo spletnega mesta. V fazi oblikovanja smo navigacijskim menijem in žičnim diagramom spletnih strani dodali slog spletnega mesta. Spletno mesto smo v fazi izdelave ustvarili s CMS-sistemom WordPress. Novo spletno mesto je odzivno, oblikovano po grafični podobi ŠPD Korenjak in uporabniku prijazno.
Ključne besede: spletna stran, spletno mesto, CMS-WordPress, prenova spletnega mesta, društvo
Objavljeno: 25.10.2019; Ogledov: 22; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (5,80 MB)

2.
Specifikacija sistema za centralizirano upravljanje s prometom
Kristjan Cah, 2019, diplomsko delo

Opis: Upravljanje s prometom, je dejavnost upravljanja s kritično infrastrukturo države, kar samo po sebi pomeni, da je ustrezno in hitro odzivanje na različne situacije, ključnega pomena. Navadno se v ta namen uporabljajo različne tehnološke rešitve in sistemi, izziv pri tem pa je zagotovo, kako z optimalnim obsegom periferne opreme, iz enovite točke, upravljati infrastrukturo in veliko število rešitev. V ta namen so na voljo različne tehnološke rešitve, zato smo v prvi vrsti, tako z vidika tehnologije, specifike informacijskega okolja, kot tudi uporabniške izkušnje, izbrali rešitev integracije upravljanja na nivoju strojne opreme. Prvotno smo pristopili k izdelavi pilotne postavitve, kjer smo navedena izhodišča preverjali, ter ustreznost rešitve konceptualno in vsebinsko tudi potrdili. Izhodišča smo v diplomskem delu oblikovali v specifikacijo integracije informacijskih rešitev za upravljanje prometa na nivoju strojne opreme, z uporabo IP-KVM matrične tehnologije, katera upravljalcem prometa omogoča centralizirano upravljanje rešitev in sistemov, neodvisno od njihove infrastrukture. V nalogi smo se osredotočali na cestni promet, kateri je glede količino in raznolikost opreme najbolj heterogen, vendar je model rešitve uporaben tudi pri drugih vrstah prometa, kot tudi sicer, za upravljanje katerekoli druge infrastrukture.
Ključne besede: upravljanje prometa, integracija, kritična infrastruktura, centralizirano upravljanje
Objavljeno: 25.10.2019; Ogledov: 16; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

3.
Zadovoljstvo zaposlenih v mednarodnem podjetju McDonald's, Alpe-Panon d.o.o., poslovna enota Kranj Drive
Dragana Bogatinova, 2019, diplomsko delo

Opis: Mednarodna korporacija McDonald's z glavnim sedežem v Združenih državah Amerike je na trgu prisotna več desetletij in se je po vsem svetu uveljavila s svojo filozofijo »misli globalno, deluj lokalno«. Mednarodna podjetja morajo pri odpiranju enot v drugih državah upoštevati kulturne razlike, ki so značilne za to državo in ljudi na splošno. Kulturne vrednote, norme in prepričanja se kažejo v filozofiji managementa, organizacijski strukturi in motivacijski usmerjenosti, od njih pa je odvisno tudi, kako se zaposleni v takem podjetju vedejo in kakšno je njihovo zadovoljstvo. Zadovoljstvo zaposlenih je ključnega pomena pri doseganju uspešnosti podjetja. V diplomskem delu bomo obravnavali zadovoljstvo pri delu zaposlenih v podjetju Alpe-Panon, d. o. o., kjer zadnjih nekaj let deluje kot zasebno podjetje, ki pa ima licenco za razvijanje in vpeljavo novih McDonald'sovih izdelkov na slovenskem trgu. V poslovni enoti Kranj Drive, kjer smo tudi zaposleni, želimo vodstvu poslovalnice prikazati stanje zadovoljstva zaposlenih in ukrepe za izboljšanje zadovoljstva, katere v podjetju že izvajajo oziroma jih je treba izboljšati.
Ključne besede: - mednarodno podjetje - zaposleni - zadovoljstvo zaposlenih - uspešnost podjetja
Objavljeno: 25.10.2019; Ogledov: 17; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (803,08 KB)

4.
Zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Trelleborg Slovenija, d.o.o.
Sara Završnik, 2019, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili pojem zadovoljstva zaposlenih, dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo, metode merjenja in načine povečanja zadovoljstva. Dotaknili smo se tudi nezadovoljstva pri delu in njegove posledice ter izpostavili absentizem in fluktuacijo kot dva kazalca nezadovoljstva zaposlenih. V nadaljevanju smo navedli nekaj primerov dobrih praks, kako konkretna podjetja merijo zadovoljstvo zaposlenih, in katerih načinov za povečevanje le-tega se poslužujejo. Zato so v nadaljevanju predstavljene najvidnejše motivacijske teorije in motivacijski dejavniki, ki vplivajo na delovno uspešnost. Raziskavo zadovoljstva zaposlenih smo opravljali v podjetju Trelleborg Slovenija, d.o.o., rezultati pa so predstavljeni v empiričnem delu. Iz rezultatov raziskave je bilo razvidno, da v podjetju niso zadovoljni s plačo, ker je le-ta po mnenju anketiranih prenizka. So pa zadovoljni z medsebojnimi odnosi, saj imajo s sodelavci prijateljski odnos, in z delovnim časom, kajti razporeditev le-tega jim ustreza. Največji motivacijski dejavnik, ki prevladuje v podjetju, so medsebojni odnosi. Na osnovi teh rezultatov smo v zaključnem delu podali konkretne predloge za izboljšanje trenutnega stanja.
Ključne besede: Zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, motivacija
Objavljeno: 25.10.2019; Ogledov: 19; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

5.
Ureditev parkiranja za študente Fakultete za organizacijske vede Univerze v Mariboru
Maša Kim Kestner, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se ukvarjali z ureditvijo problematike parkiranja za študente Fakultete za organizacijske vede Univerze v Mariboru. Najprej smo preučili relevantno strokovno literaturo, nato smo analizirali obstoječe stanje, kjer smo izvedli anketo med študenti, da bi ugotovili zadovoljstvo s trenutnimi možnostmi parkiranja. Predlagali smo rešitve, ki so se nam zdele glede na obstoječe razmere primerne. Kot končni predlog ureditve predlagamo postavitev zapornic, asfaltiranje zemljišča ter zaris talnih označb. Pri dimenzioniranju kapacitete parkirišča smo upoštevali tehnične zahteve in normative ter določili maksimalno število parkirnih mest, ki jih na razpoložljivem zemljišču lahko pridobimo. S pomočjo teorije množične strežbe smo nato izračunali kvantitativne kazalnike parkirišča kot sistema strežbe, ki lahko služijo kot osnova za oceno nivoja kakovosti ponujene storitve parkiranja, ter na podlagi dobljenih rezultatov, ocenili ustreznost predlagane rešitve.
Ključne besede: • fakulteta, • študenti, • parkiranje, • površine za parkiranje, • načrtovanje, • izkoriščenost.
Objavljeno: 23.10.2019; Ogledov: 18; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

6.
Pomen okoljevarstvenih vidikov in izobraževanja zaposlenih v zdraviliškem in wellness turizmu
Špela Zavrl, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava problematiko okoljevarstvenih vidikov in izobraževanja na področju wellness in zdraviliškega turizma. Osredotoča se na razmere v podjetju Thermana Laško, d. d., in predstavlja dejavnike, ki vplivajo na izobraževanje zaposlenih, in tudi posledice. Diplomsko delo pokaže, na kakšne načine izobraževanje vpliva na prihodnji delovni proces zaposlenih in na njihove osebne kompetence. Za prikaz vpliva izobraževanja na prihodnji delovni proces zaposlenih in tudi na njihova osebna stališča smo uporabili anketo. V anketi so bila zajeta vprašanja glede področja in oblik prihodnjih izobraževanj. Zaposleni so tudi podajali ogovore na vprašanja, kaj jih ovira pri izobraževanju in kako dojemajo izobraževanje na delovnem mestu. Nekaj vprašanj je zajelo tudi vpliv izobraževanja na osebne kompetence zaposlenih (učinkovitost, poslušnost, sigurnost, …). Podajali pa so tudi odgovore glede uporabe okoljevarstvenih načel v procesu dela. Na podlagi vseh podanih odgovorov smo podali jasne ugotovitve glede vpliva in učinkovitosti izobraževanja na delovnem mestu.
Ključne besede: ekologija, okoljevarstveni vidiki, ekološko ozaveščanje, izobraževanje, turizem
Objavljeno: 23.10.2019; Ogledov: 12; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

7.
Inovativni načini ustvarjanja dodane vrednosti izdelkom in storitvam
Klemen Petelin, 2019, diplomsko delo

Opis: V sodobnem času se podjetja soočajo z vse večjo konkurenco in da bi izstopala iz te množice ter si zagotovila konkurenčno prednost, je ključnega pomena, da si ustvarijo dodano vrednost. Ljudje se za nakup odločajo na podlagi različnih dejavnikov, najpomembneje pa je, da bo izdelek ali storitev zadovoljil njihove potrebe. Izhajati je potrebno iz perspektive strank, oziroma kupcev, na kar opozarja tudi Gibson (2015, str. 184); da najdemo nove priložnosti za inoviranje, se moramo postaviti v vlogo naših strank in začeti gledati na znamko, izdelke in storitve skozi njihove oči. Na primeru zaposlitvenega portala Mojedelo.com, ki je v lasti podjetja Styria digital marketplaces d.o.o., smo ugotavljali pomembnost dodane vrednosti izdelkov in storitev na primeru kariernih sejmov, ki jih prej omenjeno podjetje organizira že petnajsto leto. Raziskali bomo elemente, ki prinašajo dodano vrednost (kvaliteta, prihranek časa, boljše počutje). S pomočjo postavljenih raziskovalnih vprašanj smo ugotovili, kateri elementi prinašajo omenjenemu podjetju dodano vrednost.
Ključne besede: dodana vrednost, edinstvena ponujena vrednost, odkrivanje strank, poslovni model canvas, value proposition canvas, inovativnost, vitko, študija primera
Objavljeno: 23.10.2019; Ogledov: 19; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

8.
Zavedanje o ogljičnem odtisu v občini ig
Jure Petrič, 2019, diplomsko delo

Opis: Globalno segrevanje ozračja postaja vedno večji problem v današnjem času. Zato smo se tudi posvetili problemu na to temo, bolj natančno ogljičnemu odtisu in ozaveščenosti prebivalcev občine Ig. Diplomsko delo vključuje pregled literature, ki je vezana na tematiko ogljičnega odtisa. Ko smo pridobili potrebno znanje, smo v začetku drugega dela pripravili anketo, ki nam bo kar najbolje pomagala izmeriti trenutno stanje v občini Ig. Po temeljnih pripravah smo se odpravili na teren anketirati občane v mestnem jedru. Temu je sledila analiza anketnih vprašalnikov s pomočjo statističnih metod in opis pridobljenih rezultatov, ter njihova interpretacija. V zaključku smo se posvetili še dokazovanju hipotez, kjer smo ugotovili, da ima stopnja izobraženosti vpliv na razumevanje problematike in vedenje občanov. Pri tem smo prvo hipotezo zavrnili, ker je ozaveščenost v občini Ig na višji ravni kot smo predvidevali. Med tem ko smo ostali dve hipotezi potrdili, saj ima stopnja izobraženosti vpliv na vedenje. V zaključku smo interpretirali dobljene rezultate in poiskali nove smernice, ki bi izboljšale ozaveščenost in trenutno stanje.
Ključne besede: - podnebne spremembe - ogljični odtis - ozaveščenost
Objavljeno: 23.10.2019; Ogledov: 21; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

9.
Analiza uvajanja sistema managementa kakovosti v skladu s standardom sist en iso 9001:2015 v podjetju droga kolinska d.d.
Mark Strehar, 2019, diplomsko delo

Opis: Osredotočili smo se na vpeljavo standarda SIST EN ISO 9001:2015 pri podjetju Droga Kolinska d.d. kateri predstavlja pomembni del skupine Atlantic Grupa. Najprej smo v teoretičnem delu opredelili pojem kakovosti, spoznali vpliv kakovosti izdelkov in storitev na poslovanje podjetja ter se soočili s potrebno dokumentacijo za obstoj ustreznega sistema vodenja kakovosti. Bolj podrobno smo v teoretičnem delu definirali standard kakovosti SIST EN ISO 9001:2015. Za raziskovalni del smo uporabili metodo intervjuja, s katerim smo skušali od pristojne zaposlene za vodenje kakovosti v podjetju pridobiti čim boljši vpogled v načinu zadovoljevanja zahtev standarda SIST EN ISO 9001:2015. Ključna videnja smo strnili v tabelo. Ugotovili smo, da podjetje upošteva vse temeljne točke standarda ter ima ustrezno dokumentacijo. Podjetje vidi veliko vrednosti v pridobitvi certifikata kar je že obrodilo nove inovacije v sami proizvodnji.
Ključne besede: kakovost, sistem vodenja kakovosti, ISO 9001:2015
Objavljeno: 23.10.2019; Ogledov: 25; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

10.
Vloga in pomen kakovosti pri razvoju novega izdelka
Marjan Rajkovič, 2019, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je prikazati, kako pomembno je, da se management kakovosti vključi v razvoj novega izdelka že v samem začetku razvoja, v fazi raziskovanja tržišča in zbiranja idej. V prvem delu diplomskega dela smo opredelili področje kakovosti, še zlasti z vidika vključevanja kakovosti v proces razvoja novega izdelka. Slednje temelji na pregledu domače in tuje literature s področja managementa kakovosti. Empirični del diplomskega dela temelji na študiji primera podjetja Trimo, d.o.o. V empiričnem delu je prikazan realni primer procesa razvoja novega izdelka, vključujoč trenutne elemente zagotavljanja kakovosti. Tekom analize procesa razvoja novega izdelka smo predlagali vključitev metode QFD (ang. Quality Function Deployment) in metode FMEA (ang. Failure Mode and Effects Analysis) z namenom izboljšanja obvladovanja vidikov kakovosti v procesu razvoja novega izdelka. V skladu s pregledom literature in ugotovitvami, podanimi v empiričnem delu, lahko podamo argument, da je smiselno oblikovati sistematičen pristop k vključevanju kakovosti v proces razvoja novega izdelka, podobno kot to nudi pristop naprednega načrtovanja kakovosti (PPAP).
Ključne besede: kakovost, razvoj, metode, orodja, študije
Objavljeno: 23.10.2019; Ogledov: 14; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

Iskanje izvedeno v 0.8 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici