SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 6325
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv dejavnikov kakovosti na organizacijsko kulturo in klimo v zdravstvu
Kaja Železnik, 2019, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu je obravnavana kakovost v zdravstvu ter različni kazalniki le-te. Opredeljeni so kazalniki organizacije za gospodarsko sodelovanje in razvoj (OECS), projekt PATH ter šest načel kakovosti. Na podlagi šestih načel kakovosti smo ugotovili, kako je kakovost v zdravstvu povezana in vpliva na zadovoljstvo zaposlenih v slovenskih bolnišnicah. S pomočjo Likertove lestvice smo ugotovili, katero načelo je za zaposlene v slovenskih bolnišnicah na področju dela najmanj in katero najbolj pomembno. Anketirani so ocenili, da je najpomembnejše načelo varstvo pacientov, zatem osredotočenost na obravnavo pacienta, uspešnost zdravstvenih posegov, enakost do obravnave pacienta, pravočasno zdravljenje, za očitno najmanj pomembno pa so ocenili učinkovitost. Za večjo relevantnost pomembnosti načel kakovosti anketiranih smo v anketi uporabili tudi rangiranje teh načel. Na podlagi dobljenih rezultatov so anketiranci ocenili, da je najpomembnejše varstvo pacientov in najmanj pomembna učinkovitost v smislu – ali lahko nekaj naredimo ceneje z enakim učinkom. V tem delu smo ugotovili, da je rezultat o najbolj pomembnem in najmanj pomembnem načelu enak, ne glede na vrsto merjenja pomembnosti načel.
Ključne besede: Dejavniki kakovosti, kakovost v zdravstvu, organizacijska klima, organizacijska kultura
Objavljeno: 14.03.2019; Ogledov: 25; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

2.
Program za upravljanje s povezavami oddaljenega namizja
Domen Perc, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Privzeti program za povezave na oddaljena namizja v sistemu Windows je preprost in primeren za povezovanje na nekaj klientov. S tem diplomskim delom rešujemo situacijo, kjer je okolje veliko večje kot nekaj klientov in s tem nastane problem v sledenju in organizaciji. Zato smo za to težavo okrog privzete Microsoftove knjižnice razvili programsko rešitev. Najprej je predstavljeno načrtovanje in razvoj programa za upravljanje z oddaljenimi namizji. Razvili smo ga v programskem jeziku C# v okolju Visual Studio 2017. Podatkovna baza je postavljena v Microsoftovem SQL Server 2016. V sklopu diplomskega dela najprej postavimo osnovno okolje za razvoj in program, od tam naprej razvijamo z dodajanjem novih obrazcev in programiranjem funkcij. Predstavljen je končni izgled, razlaga obrazcev in namen posamezne lastnosti, ob tem pa tudi povemo, kakšen problem rešuje. Rešitev je bila testirana v praksi.
Ključne besede: oddaljena namizja, podatkovna baza, C#, tok dela, uporabniški vmesnik
Objavljeno: 07.03.2019; Ogledov: 53; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

3.
Izobraževanje medicinskih sester na Kliničnem oddelku za travmatologijo UKC Ljubljana
Samir Alagić, 2019, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski nalogi smo se osredotočili na izobraževanje in motivacijo medicinskih sester na Kliničnem oddelku za travmatologijo v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana. Opredelili smo pojme izobraževanja in njegove glavne elemente, s katerimi se v delovnem procesu srečujemo. Vse večja frekvenca pacientov v bolnišnicah botruje nenehnim spremembam in hitrim prilagoditvam v zdravstveni negi. Predstavili smo pregled razvoja izobraževanja v zdravstveni negi in njegovo povezavo z motivacijo medicinskih sester. Prepoznavanje motivacije nam bo nadalje koristilo za prepoznavanje dejavnikov, s katerimi lahko smiselno dosežemo želeni cilj pri izobraževanju medicinskih sester. Rezultati raziskave, ki smo jo izvedli na Kliničnem oddelku za travmatologijo UKC Ljubljana, nam bodo koristili pri nadaljnji organizaciji izobraževanj in strokovnem razvoju medicinskih sester na omenjenem oddelku. Zanimalo nas je mnenje medicinskih sester glede izobraževanja in njegova uporabnosti v delovnem procesu in poleg tega, kaj jih pri izobraževanju motivira in ovira. Prav tako smo iskali odgovore na razlike med starejšimi medicinskimi sestrami in mlajšimi medicinskimi sestrami glede izobraževanja. Rezultati so pokazali, da so medicinske sestre v povprečju na Kliničnem oddelku za travmatologijo motivirane za izobraževanje, vendar moramo za dosego cilja izobraževanje bolj prilagoditi potrebam organizacije in zaposlenih.
Ključne besede: izobraževanje, motivacija, UKC Ljubljana, zdravstvena nega, medicinska sestra
Objavljeno: 27.02.2019; Ogledov: 83; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (2,45 MB)

4.
Odnosi z javnostmi v krajevni skupnosti Slavka Šlandra
Maša Hafner, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu Odnosi z javnostmi Krajevne skupnosti Slavka Šlandra smo raziskovali, kako občani gledajo na vsebine zanimanja, ki se pojavljajo v občini, posebej na območju Krajevne skupnosti Slavka Šlandra. V uvodu smo razložili problem odnosov z javnostmi, njihovo definicijo in cilje odnosov z javnostmi. Pojasnili smo tudi namen diplomskega dela in kakšno je delovanje lokalne skupnosti v okviru odnosov z javnostmi. Podali smo grobi opis raziskave, ki smo jo izvedli. Predstavili smo okoliš, kjer smo izvedli anketo, tj. Krajevno skupnost Slavka Šlandra: kje leži, koliko ulic ima in koliko krajanov. Na koncu uvoda smo izpostavili omejitve ali težave, ki bi se lahko pojavile pri izdelavi diplomskega dela. Dve izmed njih sta dovolj številčna ustrezna literatura in zadostno število anketirancev. Rezultate raziskave smo dobili s pomočjo ankete in jih na koncu tudi analizirali. V prvem poglavju smo navedli več definicij odnosov z javnostmi. Nato smo predstavili zgodovino, kje in kdaj so nastali odnosi z javnostmi; navedene so tudi posamezne prelomne letnice. Sledijo modeli, ki so predstavljeni z bistvenimi značilnostmi. V drugem poglavju so opisani številni cilji odnosov z javnostmi. Zelo pomembno je tudi način izvajanja odnosov z javnostmi, kar je predstavljeno v odstavku 2.5. Sledi tretje poglavje, v katerem smo pojasnili, kaj je najpomembnejše za uspešnost menedžmenta organizacije kot je krajevna skupnost. Predstavili smo tri večje skupine za uvajanje strateškega menedžmenta v določeni organizaciji. Omenili smo avtorja Verčiča, ki je predpostavil nivoje deležnikov, javnosti in problema. V četrtem poglavju smo se osredotočili na odnose z javnostmi v lokalnih skupnostih. Najprej smo definirali Krajevno skupnost Slavka Šlandra in jo primerjali z navedenimi opredelitvami. Razložili smo tudi piramido vodenja, pogoje za položaj vodilnega in kakšne vodilne skupine obstajajo znotraj lokalne skupnosti. Drugi del diplomskega dela obsega raziskava. Izvedena je bila s pomočjo ankete, sestavljene iz treh sklopov. V prvem sklopu smo ugotavljali zanimanja anketirancev za izpostavljeno problematiko v KS Slavka Šlandra, v drugem sklopu obveščenost anketirancev o tem in v tretjem sklopu njihovo angažiranost.
Ključne besede: odnosi z javnostmi, identiteta organizacije, pridobivanje informacij, komuniciranje, lokalne skupnosti
Objavljeno: 07.02.2019; Ogledov: 20; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

5.
Programska rešitev za gostinsko strežbo
Špela Jamnik, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Cilj diplomskega dela sta bila načrtovanje in izdelava prototipne programske rešitve za strežbo v gostinstvu, ki omogoča zapisovanje naročil po posameznih gostih glede na njihov sedežni red. Na začetku smo predstavili teoretične osnove strežbe, metodologijo razvoja in uporabljena orodja ter programske jezike. Sledi predstavitev obstoječega stanja, kritične analize, načrta in izdelava rešitve ter testiranje delovanja. Programska rešitev je narejena v Windows okolju s pomočjo Microsoft Visual studia v programskem jeziku C# na .Net platformi. Podatkovna baza temelji na MySQL podatkovni zbirki. V zaključku smo s pomočjo SWOT analize ocenili prototipno rešitev, podali ocene učinkov ter predstavili možnosti za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: Razvoj programske rešitve, prototipni razvoj, strežba, MySQL, C#
Objavljeno: 28.01.2019; Ogledov: 92; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (973,21 KB)

6.
Zadovoljstvo stanovalcev, svojcev in zaposlenih v domu upokojencev Špesov dom Vojnik
Barbara Brečko, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Stopnja zadovoljstva uporabnikov je v vrhu meril kakovosti in ima odločujoč vpliv na poslovni uspeh organizacije. Z nalogo smo želeli ugotoviti zadovoljstvo svojcev, stanovalcev in zaposlenih v domu starejših občanov Špesov dom Vojnik. Z uvedbo sistema kakovosti European quality-improving leraning (E-Qalin) smo želeli ugotoviti, s katerimi področji delovanja so svojci, stanovalci in zaposleni zadovoljni, katera področja so za njih pomembnejša in kaj bo treba še izboljšati. Uporabljena je bila metoda deskriptivne statistike. V raziskavi so bili uporabljeni trije vprašalniki, ki so bili namenjeni svojcem, stanovalcem in zaposlenim. Vprašalnike smo pridobili od podjetja Fabrika, za kar imamo pisno dovoljenje. Anketiranje je bilo izvedeno leta 2013, ko se je dom vključeval v E-Qalin, leta 2014 in leto kasneje, 2015. Anketiranci so si pri ocenjevanju trditev pomagali s petstopenjsko lestvico. Na koncu vsakega vprašalnika so dopisali svojo starost, lahko so dodali tudi pripombe, predloge in napisali pohvalo. Vprašalnik za svojce je skupno vseboval 24 vprašanj, ki so se posvetila trem različnim področjem delovanja (zadovoljstvu z nivojem nege in oskrbe, zadovoljstvu glede vključenosti in imidžu doma). Vprašalnik za stanovalce je skupno vseboval 33 vprašanj, ki so ocenjevala pet različnih področij delovanja z različnimi podpodročji (zadovoljstvo s standardom nege in oskrbe, komunikacijo, avtonomijo, ponudbo dodatnih dejavnosti in zasebnost). Vprašalnik za zaposlene pa je vseboval 23 vprašanj za pet različnih področij delovanja (zadovoljstvo z interdisciplinarnim sodelovanjem, sprejemanje vizije, klimo v organizaciji, možnost osebnega in poklicnega razvoja ter dodatno usposabljanje). V raziskavi je sodelovalo 67 svojcev. S splošno kakovostjo storitev jih je bilo 37 % zadovoljnih, 62 % zelo zadovoljnih in 1 % niti zadovoljen niti nezadovoljen. Razlika v povprečni oceni stopnje zadovoljstva pri svojcih je bila po vpeljavi modela E-Qalin statistično pomembno višja. Od skupno 69 anketiranih stanovalcev jih je bilo s splošno kakovostjo storitev 31 % zadovoljnih, 66 % zelo zadovoljnih in 3 % niti zadovoljni niti nezadovoljni. Pri stanovalcih se je povprečna ocena zadovoljstva po vpeljavi modela E-Qalin prav tako zvišala, vendar razlika ni bila statistično pomembna. V sklopu ankete za zaposlene je sodelovalo 47 zaposlenih. S splošno kakovostjo storitev jih je bilo 57 % zadovoljnih, 26 % zelo zadovoljnih in 17 % niti zadovoljnih niti nezadovoljnih. Razlika v povprečni oceni stopnje zadovoljstva pri zaposlenih se je od leta 2013 do leta 2015 statistično pomembno povišala. Raziskava je razkrila pomen vpeljave sistema kakovosti v Špesov dom Vojnik in postopen dvig zadovoljstva svojcev, stanovalcev in zaposlenih. Rezultati anket so vodstvo spodbudili, da so se pri delu uvedle določene spremembe, ki so jih predlagali svojci, stanovalci in zaposleni.
Ključne besede: zadovoljstvo, svojci, stanovalci, zaposleni, sistem kakovosti E-Qalin, spremembe
Objavljeno: 18.01.2019; Ogledov: 139; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (4,85 MB)

7.
Metodološki pristop pri preoblikovanju delovnega mesta starejšega zaposlenega v podjetju Dom-Titan
Teja Gužvić, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu se posvečamo problematiki staranja prebivalstva in s tem povezanim vedno večjim številom starejših zaposlenih, starih 55 let in več. Z raziskavo, ki smo jo izvedli, smo želeli dokazati, da preoblikovanje dela in delovnega mesta omogoča starejšim zaposlenim manj bolečin pri delu, da prerazporejanje starejših zaposlenih na druga delovna mesta omogoča lažje opravljanje dela in da starejši zaposleni podjetju ne predstavljajo bremena, temveč korist zaradi dolgoletnih izkušenj in znanj, ki jih lahko prenašajo na mlajše zaposlene in jih s tem učijo. Pri oblikovanju teoretičnega dela diplomskega dela smo si pomagali z domačo in tujo literaturo, medtem ko smo za oblikovanje raziskovalnega dela uporabili metodo osebnega anketiranja starejših zaposlenih (starih od 55 do 62 let). Raziskavo smo opravili v podjetju Dom-Titan.
Ključne besede: Staranje, Starejši zaposleni, Vplivi staranja, Ergonomija, Promocija zdravja
Objavljeno: 17.01.2019; Ogledov: 129; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

8.
Poslovni načrt za podjetje Ulashes
Ula Vidmar, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo je poslovni načrt ustanovitve podjetja Ulashes, s. p. Dejavnost družbe obsega izvajanje storitve podaljšanja trepalnic. Na podlagi teoretičnih izhodišč so obravnavani ustanovitev ter razvoj in nadaljnja rast podjetja, modeli in strategije rasti podjetja ter tveganja za podjetje. Predstavljeni so podjetje, panoga, v kateri posluje, tržna raziskava in tržne strategije, plan prodaje, nato sledi predstavitev razvoja storitve in možnosti razvoja v prihodnosti, potrebna infrastruktura, kadri in organizacija, tveganja in možne rešitve. V zaključnem delu so terminski načrt in finančne projekcije za realizacijo načrtovanega posla. Podjetnica bo v ustanovitev in razvoj podjetja vložila lastna finančna sredstva. Neodvisnost od kreditov oziroma bank bo poslovna priložnost podjetja za nadaljnjo rast. Podjetje se bo tržilo predvsem preko socialnih medijev in raznih prireditev in sejmov. Podjetnica bo izvajala eno storitev. To storitev bo izvajala kakovostno ter bo veliko vložila v izobraževanja in nova znanja na tem področju. Na podlagi analize panoge in tržne raziskave smo izdelali finančne projekcije poslovanja podjetja v naslednjih petih letih. Podjetje bo začelo poslovati v letu 2019. Dobiček bo dosegalo od prvega leta poslovanja. Povprečna donosnost podjetnikovega kapitala bo v tem obdobju 49 odstotkov in povprečna donosnost sredstev bo tudi 49 odstotkov. Finančne projekcije izkazujejo, da bo podjetje učinkovito uporabljalo vložena sredstva in bo sposobno ustvarjati premoženje s. p.-ja.
Ključne besede: Poslovni načrt, novo podjetje, osebne storitve in poslovna priložnost.  
Objavljeno: 10.01.2019; Ogledov: 191; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

9.
Analiza škodljivih vplivov prehranske verige na okolje in zdravje ljudi
Tinkara Zupan, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Celotno prehranjevalno verigo spremlja močno obremenjevanje okolja, na kar vpliva predvsem človek. Eden izmed predlogov, s katerim bi zmanjšali vplive na okolje, je ekološko kmetijstvo. V diplomskem delu smo opredelili vrsto obremenjevanj okolja in kako le-ta vplivajo na okolje in na zdravje ljudi. Predstavili smo ekološko kmetijstvo in primer dobre prakse, ki deluje v sklopu Biotehniškega centra Naklo. Izvedli smo anketo, s katero smo spoznali nakupovalne navade kupcev in ugotovili, kolikšna je njihova skrb za okolje. Opravljena je bila analiza ankete, kjer smo na podlagi rezultatov in teorije podali predloge izboljšav na tem področju.
Ključne besede: prehranska veriga, obremenjevanje okolja, ekološko kmetijstvo, lokalno gospodarstvo.
Objavljeno: 10.01.2019; Ogledov: 143; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

10.
Analiza zavzetosti zaposlenih v finančnem sektorju
Tea Hočevar, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Delovna zavzetost ali zavzetost zaposlenih je nov model ocenjevanja, ovrednotenja ali upravljanja s kadri na delovnih mestih. Podjetja vse več pozornosti namenjajo ugotavljanju zadovoljstva zaposlenih, malo pa je bilo opravljenih raziskav na temo zavzetosti zaposlenih v delovnih okoljih. Zavzetost je več kot samo sreča, motivacija in zadovoljstvo. Je v bistvu stanje zaposlenega, ki s svojim znanjem, čustvi, izkušnjami in vedenjem pripomore k doseganju pozitivnih rezultatov podjetja. V teoretičnih osnovah smo pregledali definicije zavzetosti zaposlenih, ali obstajajo ločnice med zadovoljstvom in zavzetostjo, kako bi dosegali višjo zavzetost med zaposlenimi, kako zavzetost vpliva na uspešnost podjetij in kakšna je korelacija med zaposlenimi in kupci ter kako lahko managerji poskrbijo za dvig zavzetosti v svojih podjetjih. V empiričnem delu magistrske naloge smo raziskovali zavzetost zaposlenih na delovnem mestu v finančnem sektorju. Zavzetost zaposlenih smo ocenjevali po dveh svetovno znanih metodah merjenja zavzetosti zaposlenih in sicer Gallup Q12 in UWES (»Utrecht Work Engagement Scale«).
Ključne besede: zavzetost, zaposleni, finančni sektor, Gallup Q12, UWES
Objavljeno: 18.12.2018; Ogledov: 128; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0.38 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici