SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 5886
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Nagrajevanje zaposlenih v finančnem podjetju
Tina Zadnikar, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Nagrajevanje zaposlenih je v sodobnem svetu in današnjem času velik izziv za vsako organizacijo. Kako naj uspešen vodja oziroma menedžer pravično nagradi in s tem posledično motivira svoje zaposlene? To vprašanje tare vse številnejše organizacije, v obdobju recesije pa je ta izziv še toliko večji. Pomanjkanje sredstev je nagrajevanje zelo otežilo. Delodajalci iščejo rešitve, kolikor jih lahko, kljub temu pa podjetja propadajo, veliko se jih znajde v stečaju. Podjetja brez težav so redka, večina se jih srečuje s težavami, kako vsak mesec zagotoviti sredstva za plače zaposlenih, kako preživeti na trgu, kako najti izhod iz krize. Bojevanje z osnovnim preživetjem zmanjšuje možnosti za nagrajevanje zaposlenih. Vendar kljub temu nagrajevanja ne bi smeli zanemariti, saj je to eden od dejavnikov, ki v kolektiv prinaša zadovoljstvo in motiviranost, posledično pa povečuje uspešnost podjetja. Številne analize so pokazale, da zaposlenih ne motivira samo denarna nagrada, temveč obstaja še mnogo drugih dejavnikov, s katerimi lahko nagradimo posameznike in z njimi dvignemo motiviranost ter zadovoljstvo. Anketa je pokazala, da so nagrado pomenili in bili visoki motivacijski dejavniki tudi uporaba službenega vozila, službenega telefona, počitniških nastanitev podjetja, napredovanje na višji položaj, dobri medsebojni odnosi, priznanje ali samo pohvala od nadrejenega. Nekaj od teh motivacijskih dejavnikov imajo podjetja še vedno na voljo, in teh nagrad, ki nimajo velikih finančnih posledic, bi morala podjetja pogosteje izkoriščati. Pohvala ali priznanje delavcu za podjetje ne pomeni porabe finančnih sredstev, pri zaposlenem pa lahko sproži zadovoljstvo, občutek pripadnosti in predanosti, še večjo motiviranost za delo, posledično pa tudi boljšo delovno učinkovitost.
Ključne besede: Nagrajevanje, nagrade, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija zaposlenih
Objavljeno: 23.06.2017; Ogledov: 8; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (1,64 MB)

2.
Analiza procesa izdelave e-lekcije pri predmetu Matematika v učnem okolju Moodle
Primož Meglič, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V tem diplomskem delu je predstavljena analiza uporabe spletnega orodja Lekcija v učnem okolju Moodle za potrebe poučevanja matematike na Fakulteti za organizacijske vede (FOV) Univerze v Mariboru. Na osnovi analize samega orodja in primerov dobrih praks, smo pripravili tri lekcije za dodatno pomoč pri učenju matematičnega poglavja Algebra. Lekcije, kot pomoč pri učenju za prvi kolokvij, smo objavili v spletni učilnici za študente 1. letnika univerzitetne smeri, kamor smo dodali tudi forum za sporočanje morebitnih napak in ostalih komentarjev. Za evalvacijo lekcij smo pripravili anketni vprašalnik, na katerega so študentje odgovarjali ob koncu predavanj in vaj za predmet Matematika. Ugotovili smo, da je lekcija sicer primerno orodje za poučevanje matematike, vendar pa lekcije za dodatno pomoč niso doprinesle k boljšemu rezultatu na kolokviju.
Ključne besede: E-študij, Moodle, Lekcija, Matematika
Objavljeno: 22.06.2017; Ogledov: 19; Prenosov: 3
.pdf Polno besedilo (1,87 MB)

3.
Absentizem v trgovskem podjetju x
Slavica Đukić, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetja se morajo zavedati, da je njihova uspešnost odvisna predvsem od zadovoljnih in zdravih zaposlenih. Odgovornost za kreiranje primernega delovnega okolja je na podjetjih. Če bodo zaposleni čutili, da podjetje, v katerem so zaposleni, za njih skrbi, mu bodo s svojim delom to skrb povrnili. V nasprotnem primeru pa bodo na različne načine izražali svoje nezadovoljstvo, v večini primerov z odsotnostjo z dela. V teoretičnem delu diplomskega dela smo predstavili vrste, vzroke, posledice in ukrepe za zmanjševanja absentizma. Primerjali smo tudi zdravstveni absentizem v Sloveniji z drugimi državami Evropske unije. V empiričnem delu smo analizirali podatke absentizma v trgovskem podjetju X, med letoma 2010 in 2013. Najprej smo poskušali ugotoviti, kolikšna je stopnja absentizma v podjetju, saj se v njem še niso ukvarjali s to problematiko. Poskušali smo ugotoviti vzroke za izostajanje od dela. V nadaljevanju smo na osnovi rezultatov raziskave podali predloge za izboljšanje dejanskega stanja.
Ključne besede: absentizem, zdravstveni absentizem, zaposleni, podjetja, zadovoljstvo
Objavljeno: 22.06.2017; Ogledov: 8; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo (1022,63 KB)

4.
Uvedba celovite programske rešitve microsoft dynamics nav2013r2
Žiga Jamnik, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu so predstavljene celovite programske rešitve, njihovi začetki in njihove značilnosti. Predstavljen je projekt uvedbe celovite programske rešitve v organizacijo, na kaj mora biti ta pozorna in kritični dejavniki uspeha uvedbe. V praktičnem delu diplome je predstavljeno podjetje, v katerega je bila uvedena programska rešitev Microsoft Dynamics Nav, podrobnejši pregled izvoza iz EXIM rešitve in uvoz podatkov v MS Dynamics Nav, ki je ključen za uspešno uvedbo. Naredili smo analizo obstoječega stanja in prikazali, kaj organizacija pridobi z uvedbo. Na koncu diplomske naloge smo analizirali mnenja prodajnega referenta in regionalnega vodje prodajnih področij o novo uvedeni ERP rešitvi.
Ključne besede: Celovite programske rešitve, Poslovni informacijski sistem, Microsoft Dynamics Nav, Uvedba, Uvoz podatkov
Objavljeno: 22.06.2017; Ogledov: 8; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (4,61 MB)

5.
Vpliv barve embalaže na nakup
Ana Marija Šprohar, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Vpliv barve embalaže na izbiro izdelka ni zanemarjujoč. Človek je v prvi vrsti vizualno bitje, posledično vzpostavi stik z izdelkom v prvi vrsti prek vizualne podobe. Ravno zato mora izdelek vzbuditi pri njemu pozornost in ustvariti željo po nakupu. Pri tem igra barva embalaže veliko vlogo. Diplomska naloge je sestavljena iz dveh delov. Prvi del je teoretični del, kjer smo raziskovali pomen barve in njen vpliv na različna področja človeškega življenja. Sledi predstavitev pomena embalaže, ki s svojo sporočilnostjo vpliva na odločitev o nakupu in predstavitev funkcij embalaže. Predstavljen je pojem potrošnika in njegov proces nakupnega odločanja ter dejavniki ki vplivajo na ta proces. V teoretičnem delu naloge je predstavljeno kar nekaj trditev raznih avtorjev o pomembnosti barve pri zaznavanju izdelka. Drugi del diplomske naloge pa je raziskovalni del, kjer smo ugotovili ali barva pomembno vpliva na odločitev/nakup sledečih izdelkov: čokolada, piškoti, bonboni in sok. Opazovali smo preizkušanje navedenih izdelkov na naključno izbranem vzorcu 30 naključnih potrošnikov v trgovini Mercator, d.d. Ljubljana. Ugotovili smo, da barva embalaže velik vpliv pri procesu odločanja za nakup izbranih artiklov. Tega dejstva se zavedajo tudi oblikovalci embalaže, zato se pri izdelavi embalaže obrnejo na zunanje izvajalce – strokovnjake za izdelavo embalaže. Sami oblikovalci embalaže ugotavljajo, da se potrošniki v veliki meri odločajo za nakup določenega artikla na podlagi barve embalaže.
Ključne besede: Barva, embalaža, zaznavanje, izdelek, porabnik.
Objavljeno: 22.06.2017; Ogledov: 7; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (1,35 MB)

6.
Motivacija študentov Fakultete za organizacijske vede, Univerze v Mariboru za učenje
Maja Zaplotnik, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrsko delo obravnava motivacijo študentov Fakultete za organizacijske vede Univerze v Mariboru za učenje. Na omenjeni fakulteti smo se tekom študija srečevali s študenti, ki so bili za študij različno motivirani. Zanimalo nas je, kako visoko ocenjujejo svojo motivacijo za učenje, kateri letnik ter smer študija obiskujejo, kakšna je njihova povprečna ocena ter kateri dejavniki, notranji ali zunanji, vplivajo na motiviranost za učenje. V teoretičnem delu smo se najprej opredelili na učenje, definicije učenja, načine učenja in učne navade. Sledilo je poglavje motivacija za učenje, opredelitev motivacije, opis notranje in zunanje motivacije ter opredelitev notranjih in zunanjih dejavnikov motiviranja. Naslednje poglavje smo namenili raziskavi motivacije za učenje, kjer smo predstavili raziskovalno okolje, opisali metode in tehnike dela, analizo rezultatov, teste hipotez ter podali naše ugotovitve in predloge. Preko anketnega vprašalnika smo izvedli anketo med študenti Fakultete za organizacijske vede Univerze v Mariboru, s katero smo ugotovili, kako visoko so študenti motivirani za učenje. Rezultati so pokazali, da študenti za učenje so motivirani, da dosegajo dobre rezultate in da jih bolj motivirajo notranji kot zunanji dejavniki. Štiri hipoteze, ki so bile dane na podlagi raziskovalnih vprašanj, smo potrdili, dve zavrnili, ob koncu navedli ugotovitve in podali predloge.
Ključne besede: - študenti - učenje - motivacija
Objavljeno: 22.06.2017; Ogledov: 12; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo (1,48 MB)

7.
Razvoj aplikacije za upravljanje z nalogami
Rado Osredkar, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu je predstavljena nadgradnja razvojnih procesov v izbranem podjetju. Osrednjo vlogo pri nadgradnji je imela namensko razvita spletna aplikacija za upravljanje z nalogami. V prvem delu smo s pomočjo opisa in analize določili temeljne težave obstoječih razvojnih procesov podjetja. Te so izhajale predvsem iz narave uporabljenih orodij, ki niso bila namenjena podpori vodenju projektov in upravljanju z nalogami. V nadaljevanju smo opisali naslednje poskuse odprave nepravilnosti: • odprava nepravilnosti s spremembo uporabe obstoječih orodij, • odprava nepravilnosti z uvedbo novih orodij za podporo procesom vodenja in upravljanja z nalogami, • razvoj in uvedba nove aplikacije. Določili smo razloge za razvoj nove aplikacije in opisali način njenega razvoja ter uvedbe v uporabo. V zaključki smo ocenili učinke njene uvedbe in opredelili možnosti morebitnih nadgradenj.
Ključne besede: upravljanje z nalogami, razvojni proces, uporabniški vmesnik, uvajanje novega sistema v podjetje
Objavljeno: 22.06.2017; Ogledov: 10; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo (1,46 MB)

8.
Cad management v slovenskih razvojnih podjetjih
Herman Besednjak, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Proces razvoja novih izdelkov je eden ključnih procesov vsakega poslovnega sistema, ki se ukvarja z razvojem, izdelavo in prodajo izdelkov. Osnova za učinkovit razvojni proces je ustrezna strategija razvoja, ki vključuje metode in orodja, s katerimi si podjetje pomaga razviti in izdelati nov izdelek. Z informatizacijo razvojnega procesa je risalno desko zamenjal računalnik in programska oprema za načrtovanje izdelkov. Danes si sodobnega razvojnega procesa ne moremo več predstavljati brez uporabe CAD sistema. Njegova vloga je postala tako pomembna, da lahko podjetje z njim doseže odločilno prednost pred konkurenco. Kot vsi sistemi tudi CAD sistem zahteva ustrezno upravljanje. V svetu se je za to uveljavil termin CAD management. Spoznati in raziskati, kakšne so naloge in vplivi CAD managementa na razvojni proces v slovenskih razvojnih podjetjih, je bil glavni namen pričujočega magistrskega dela. Zaradi tesne povezanosti CAD managementa s CAD sistemom in razvojnim procesom smo raziskavo razširili še na strategije razvoja novih izdelkov, integracijo CAD sistema v poslovni sistem in izbor ustreznega CAD sistema za potrebe razvojnega procesa. Z metodo kompilacije smo obdelali vsa področja raziskave in predstavili njihovo vlogo in pomen. S pomočjo statističnih metod obdelave podatkov, pridobljenih s spletnim anketiranjem, smo prišli do ustreznih zaključkov ter potrdili ali ovrgli zastavljene hipoteze. Z raziskavo smo potrdili prisotnost CAD managementa v slovenskih razvojnih podjetjih ter ugotovili, da opravlja le nekatere izmed nalog, ki bi jih moral. Vsekakor je CAD management pomemben in potreben del poslovnega sistema, saj njegovo delovanje pozitivno vpliva na razvojni proces. Zato menimo, da bo to magistrsko delo pripomoglo k večji prepoznavnosti in veljavi CAD managementa v Sloveniji.
Ključne besede: nov izdelek, razvoj, strategija, CAD, management
Objavljeno: 22.06.2017; Ogledov: 7; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo (3,87 MB)

9.
Zadovoljstvo zaposlenih v reševalnih službah zdravstvenih zavodov v Sloveniji
Martin Čeh, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Z raziskavo pod naslovom »Zadovoljstvo zaposlenih v reševalnih službah zdravstvenih zavodov v Sloveniji«, smo želeli ugotoviti kakšna je stopnja zadovoljstva zaposlenih. Zanimalo nas je, kateri dejavniki imajo največji vpliv, na zadovoljstvo zaposlenih. V reševalnih službah zdravstvenih zavodov oziroma sistemu NMP Slovenije, trenutno poteka reorganizacija, v smislu izgradnje urgentnih centrov in vzpostavitvijo dispečerske službe zdravstva Slovenije, s pripadajočimi dispečerskimi centri. Glede na pričujoče spremembe sistema, nas je zanimalo stanje zadovoljstva zaposlenih v reševalnih službah. Izvedli smo raziskavo v reševalnih službah zdravstvenih zavodov na področju vse Slovenije, posredovali smo 810 vprašalnikov v obliki e-ankete, v analizo rezultatov pa smo vključili 242 v celoti izpolnjenih vprašalnikov. V raziskavi smo ugotavljali zadovoljstvo zaposlenih v reševalnih službah, raziskovali pa smo tudi dejavnike, ki naj bi vplivali na zadovoljstvo oziroma so s tem kakorkoli povezani. Postavili smo 9 hipotez, ki smo jih tudi potrdili. Z raziskavo smo pokrili področje celotne Slovenije ali drugače rečeno, v raziskavo smo zajeli vse statistične regije. Ugotavljamo, da so zaposleni v reševalnih službah z delom zadovoljni, saj je povprečna vrednost zadovoljstva 5,10. To nas veseli, saj se zavedamo vpliva zadovoljstva na učinkovitost in uspešnost zaposlenega. Po drugi strani pa rezultati centralnega dela vprašalnika o splošnem zadovoljstvu, kažejo na ambivalentnost, Tako ni moč govoriti ne o zadovoljstvu, niti o nezadovoljstvu. Lahko bi rekli, da je stanje dobro, z veliko možnosti za izboljšave. Rezultati analize kažejo, da dejavniki, na podlagi katerih so bile formirane hipoteze, dejansko vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih. Najnižje rezultate smo opazili, na področju plače, bonitet in nagrad. Menimo, da bi bile potrebne spremembe na področju plačne politike, nagrajevanja in bonitet. Po drugi strani pa smo opazili najvišje ocene na področju narave dela, sodelavcev in supervizije oziroma nadzora.
Ključne besede: zadovoljstvo, motivacija, NMP Slovenije, zdravstveni zavod, reševalna služba
Objavljeno: 22.06.2017; Ogledov: 8; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo (1,96 MB)

10.
Pomen marketinga v prodaji nepremičnin
Tamara Ćuk, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Dandanes je potreba po marketingu v nepremičninskem podjetju močno narastla. Prepoznati potrebe, želje in pričakovanja potencialnih kupcev so bistvenega pomena za uspešnost podjetja. Ta nam omogoča, da se osredotočimo ravno na te dejavnike in lastnosti ter posežemo na čustveno ravnem posameznika. Tako jih lahko prepričamo, da je ravno naše nepremičninsko podjetje tisto, katero jim bo omogočilo, da se vselijo v svoj sanjski dom, poslovne prostore itd. Marketing je zelo razširjen pojem in danes predstavlja velik del uspeha posameznim podjetjem, organizacijam in prav tako tudi posameznikom. Z marketingom lahko dosežemo višjo uspešnost na področju prodaje in prepoznavnosti. V diplomski nalogi smo predstavili pojme nepremičnina, marketing in marketing v nepremičninskem podjetju. Ugotovili smo, kateri marketinški prijemi so bistveni v nepremičninskem svetu in kako lahko s tem pripomoremo k izboljšavi na področju marketinga. Z anketo smo ugotavljali, kaj je po mnenju potencialnih kupcev najbolj pomembno pri prodaji in nakupu nepremičnine. Z izvedbo intervjuja zaposlene v podjetju PAK Invest d.o.o. pa smo pridobili konkreten vpogled v njihovo stališče glede marketinga v njihovem podjetju.
Ključne besede: nepremičnine, nepremičninski trg, ponudba, povpraševanje, potencialni kupci, marketing
Objavljeno: 09.06.2017; Ogledov: 42; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (936,37 KB)

Iskanje izvedeno v 0.57 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici