| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 6480
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza podjetja Creaton See na podlagi temeljnih funkcij managementa
Martina Flere, 2020, diplomsko delo

Opis: Uspešnost podjetja je odvisna od več dejavnikov. Eden najpomembnejših je vsekakor vodilni manager in njegov način vodenja. Diplomsko delo prikazuje kako pomemben je način vodenja v podjetju in kakšna je njegova vloga predvsem v današnjih časih. Le-ti se hitro spreminjajo, skozi čas in gospodarski razvoj pa se spreminja tudi vloga managementa v podjetjih. Vloga vodje je v podjetju ključnega pomena saj s svojim znanjem, izkušnjami in prilagodljivostjo vpliva na uspešnost podjetja. Podjetje bi moral voditi tako, da zagotavlja razvoj in zadovoljne, motivirane zaposlene, ki bodo svoje delo z veseljem opravljali in bili ciljno usmerjeni. Novodobni managerji bi se morali zavedati, da se je miselnost zaposlenih zelo spremenila. Motivacija zaposlenih je ključnega pomena. Vsak vodilni manager bi se moral osredotočiti na to kaj motivira njegove zaposlene, da bodo postali lojalni in predani skupnim ciljem v organizaciji.
Ključne besede: planiranje, organiziranje, vodenje, kontrola, management
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 20; Prenosov: 0

2.
Ravnanje z zaposlenimi v podjetju Mali-E-Tiko d.o.o.
Nina Perko, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu z naslovom »Ravnanje z zaposlenimi v podjetju Mali-E-Tiko, d. o. o.«, smo raziskovali, kako v podjetju motivirajo zaposlene, ali nadrejeni delajo razlike med zaposlenimi ter kako temperament vpliva na delovno uspešnost v podjetju. V teoretičnih osnovah smo predstavili osnove ravnanj z zaposlenimi, kot so medsebojni odnosi, motiviranje zaposlenih, redne letne razgovore ter kako ravnati, ko pride do stresa na delovnem mestu. S pomočjo raziskave, ki smo jo izvedli v podjetju z anketnim vprašalnikom, smo ugotovili, da so zaposleni zadovoljni s svojim delovnim mestom, imajo pozitivno mnenje o svojih nadrejenih in so v večini zadovoljni z motivacijskimi metodami, ki se jih v podjetju poslužujejo. Vodje na delovnem mestu ne delajo razlik med zaposlenimi ne glede na čas zaposlitve v podjetju niti glede na spol zaposlenih. V podjetju prav tako ni prevladujočega temperamenta, kar nakazuje, da tudi pri samem procesu zaposlitve ne gledajo na to, kakšnega značaja je zaposleni, in ne delajo razlik pri osebnostnih lastnostih. Glede na raznolikost temperamentov v podjetju ne morejo ustvariti nekega motivacijskega modela za vse zaposlene, saj je vsak temperament motiviran na drugačen način. Ne nazadnje pa je le vsak posameznik edinstven in ima vsak svoj način motivacije.
Ključne besede: motivacija, komunikacija, odnosi, temperamenti, zaposleni
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 16; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

3.
Zaposljivost diplomantov laboratorijske zobne protetike
Peter Bohinc, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu sta predstavljena zaposljivost diplomantov laboratorijske zobne protetike in zadovoljstvo diplomantov s praktičnim usposabljanjem med študijem. V teoretičnem delu smo opredelili pojmovno razliko med zaposlenostjo in zaposljivostjo ter se osredotočili na problematiko zaposljivosti diplomantov s terciarno izobrazbo. Opisali smo tudi praktično izobraževanje študentov laboratorijske zobne protetike in ključne kompetence, ki jih morajo dosegati za uspešen prehod na trg dela. Raziskovalni del magistrskega dela temelji na kvantitativni metodologiji. Raziskavo smo izvedli med diplomanti laboratorijske zobne protetike, ki so diplomirali do vključno septembra 2019. V raziskavi smo preverjali raven zaposljivosti diplomantov po zaključenem študiju in njihovo zadovoljstvo s praktičnim usposabljanjem med študijem. Prav tako smo s pomočjo diplomantov iskali predloge za izboljšavo študijskega programa. Ugotovili smo, da z zaposljivostjo diplomanti v povprečju nimajo težav. Na področju praktičnega usposabljanja smo v raziskavi ugotovili, da so diplomanti zgolj povprečno zadovoljni, in hkrati našli kar nekaj predlogov za izboljšavo študijskega programa, ki lahko prinesejo nekatere prednosti pri vstopu na trg dela. Predlagali smo bolj kakovostna praktična izobraževanja z več vsebinami sodobnih tehnologij, več izobraževanja v realnem okolju z zahtevnejšimi nalogami in odgovornostjo. Menimo, da je uvedba polletne strokovne prakse nujna za kakovostnejše pridobivanje delovnih kompetenc. Prav tako predlagamo kontinuirano spremljanje tako karierne poti diplomantov kot potreb delodajalcev na trgu dela za lažje prilagajanje študijskega programa zahtevam trga.
Ključne besede: laboratorijska zobna protetika, zaposljivost, praktično usposabljanje
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 18; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

4.
Problematika zaposlovanja mladih žensk v občini Lukovica
Teja Bernot, 2020, magistrsko delo

Opis: Živimo v 21. stoletju, ki naj bi ga zaznamovala vsesplošna enakopravnost, tudi na področju zaposlovanja. Žal temu ni tako, saj neenakosti med spoloma na trgu dela še vedno obstajajo. Razloge gre iskati v preteklosti, ko so ženske veljale za manjvredno in »slabo« delovno silo, ki jim je družba določila vlogo matere, gospodinje in šibkejšega spola. Stereotipne predstave o ženskah so se ohranile vse do danes, saj je obravnava žensk na trgu dela še vedno drugačna kot pri moških. Ženske, predvsem mlade, se namreč srečujejo z diskriminacijo v obliki »manjvredne« obravnave pri zaposlovanju, plačilu in napredovanju na delovnem mestu ter zapostavljenosti nasploh. Magistrsko delo obsega dva dela. V teoretičnem delu opredeljujemo sodobne razmere na trgu dela za »zapostavljene« skupine, tj. mlade, ženske in predvsem mlade ženske. Dotaknemo se področja prehoda iz izobraževanja v zaposlitev, položaja žensk v službi in razlogov za večjo brezposelnost žensk v primerjavi z moškimi. Poglavje sklenemo s predstavitvijo, kako se s problematiko zaposlovanja mladih žensk soočamo v Sloveniji. V raziskovalnem delu veljavnost teoretičnih spoznanj preverjamo konkretno v občini Lukovica. Zanimiva je namreč zaradi velikega deleža mladih žensk, ki so v primerjavi z ženskami na splošno zaradi mladosti še v nekoliko slabšem položaju. S preverjanjem veljavnosti zastavljenih hipotez in z iskanjem odgovorov na raziskovalna vprašanja preučujemo vpliv trajanja iskanja zaposlitve, smeri študija ter vez in poznanstev na prvo zaposlitev ter presojamo, ali je prvo zaposlitev lažje dobiti v zasebnem sektorju ali morda v javnem. Razpravljamo o vplivu izobrazbe na prvo zaposlitev, položaju mladih žensk pri iskanju prve zaposlitve in v času prve zaposlitve ter o najpogostejših razlogih za njeno prekinitev. Naše ugotovitve na primeru mladih žensk v občini Lukovica primerjamo z objavljenimi izsledki avtorjev, ki so raziskovali omenjeno problematiko.
Ključne besede: diskriminacija, mlade ženske, občina Lukovica, brezposelnost, zaposlovanje
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 8; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

5.
Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih v vrtcu
Katja Bernik, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo temelji na izvedeni empirični raziskavi v enem izmed gorenjskih vrtcev. Zanimalo nas je, v kolikšni meri so zaposleni motivirani in zadovoljni pri opravljanju dela. V teoretičnem delu diplomske naloge so pojasnjeni in teoretično opredeljeni pojmi motiv, motivacija in zadovoljstvo. V nadaljevanju smo namenili nekaj besed strukturam, dejavnikom in teorijam motivacije. Spoznali smo se tudi z vlogo vodje in možnostmi nagrajevanja. V empiričnem delu smo raziskovali stopnjo motiviranosti in zadovoljstva zaposlenih v vrtcu. Pridobljene rezultate smo analizirali. V okviru raziskave je bilo ugotovljeno, da so zaposleni, ki so izpolnili anketo v vrtcu, v 98 % motivirani za opravljanje svojega dela, ki vključuje predvsem skrb za otroke. Nemotivirana sta le 2 % zaposlenih. Motivirajo jih samostojnost in avtonomnost pri delu, možnost napredovanja in dobri medsebojni odnosi.
Ključne besede: Motivacija, zadovoljstvo, zaposleni, vrtec.
Objavljeno: 19.06.2020; Ogledov: 104; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

6.
Kompetence za razvoj kariere
Maruša Props, 2020, magistrsko delo

Opis: Zaključno delo se osredotoča na področje kompetenc in njihove vloge za razvoj kariere. V prvi vrsti je bil naš namen predstaviti področje na način, ki je zanimiv, in predstavlja uporabno vrednost za tiste, ki to področje že poznajo, in je ob tem razumljiv tudi za tiste, ki se s tem področjem do sedaj še niso pobližje spoznali. Kompetence vedno bolj pridobivajo veljavo; vedno večjo pozornost jim posvečajo organizacije in hkrati postajajo vedno bolj pomembne tudi za posameznika in njegov razvoj. V prvem delu, ki se je nanašal na teoretične osnove tega področja, smo predstavili nekaj osnovnih definicij kompetenc avtorjev, ki so se v preteklosti ukvarjali s preučevanjem področja kompetenc. Naredili smo krajši pregled razvoja in preučevanja kompetenc v času. Podrobno smo predstavili zgradbo kompetenc in njihove sestavne dele ter spoznali delitve kompetenc po ravneh, dimenzijah in področjih. V drugem delu teoretičnega dela naloge smo se usmerili v tisti bolj praktični vidik kompetenc iz smeri organizacije. Raziskali smo, kakšna je vloga kompetenc v kadrovskih procesih. Podrobneje smo predstavi management kompetenc in kompetenčne modele ter se v povezavi z izbranim naslovom zaključnega dela usmerili še v področje razvoja kompetenc in posledično razvoja kariere. Raziskovalni del naloge smo želeli zasnovati tako, da ne bi pridobili le podatkov, ki jih potrebujemo za analizo izbranega področja. Usmerili smo se predvsem v to, da anketni vprašalnik, ki smo ga zasnovali, predstavlja tudi uporabno vrednost za vsakega anketiranega. Želeli smo, da anketirancu rešen anketni vprašalnik predstavlja neke vrste kazalnik o tem, na kateri točki je njihova razvitost kompetenc. Hkrati jih rezultat ocenjenih kompetenc kaže, na področju katerih kompetenc in njihovega razvoja bi morali v prihodnje storiti več, saj lahko to predstavlja ključni pozitivni vpliv tudi na razvoj njihove kariere. Cilj zaključnega dela je bilo ugotoviti, ali se zaposleni zavedajo pomembnosti kompetenc in njihovega razvoja ter vpliva le-teh na razvoj njihove lastne kariere. V ta namen smo oblikovali seznam petnajstih najpomembnejših kompetenc, ki vplivajo na razvoj kariere. Anketirani so ocenjevali pomembnost, trenutno razvitost in potrebo po razvijanju izbranih kompetenc v prihodnje. Ugotovili smo, da se anketirani v povprečju zavedajo pomembnosti kompetenc ter njihovega vpliva na razvoj kariere. Povprečne ocene razvitosti kompetenc kažejo, da so kompetence pri posamezniku dobro razvite. Rezultati v raziskovalnem delu so nam pokazali tudi, katere kompetence so na preučevanem vzorcu anketiranih najbolj razvite.
Ključne besede: kompetence, razvoj, kariera
Objavljeno: 18.06.2020; Ogledov: 89; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

7.
Implementacija celovite programske rešitve v podjetje x
Mateja Krajnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Celovita programska rešitev je skupek povezanih posameznih programskih rešitev, ki jih podjetje potrebuje za celovito informacijsko podporo za opravljanje ključnih procesov. Na našem trgu je veliko podjetij, ki se ukvarjajo z različnimi dejavnostmi (prodaja, proizvodnja, storitve itd.), zato se neprestano razvijajo tudi nove celovite programske rešitve oziroma se nadgrajujejo in izboljšujejo že obstoječe. Celovita programska rešitev je dandanes nujna za poslovanje vsakega podjetja, in če le ta ni ustrezna ali ne zadovoljuje potreb podjetja, lahko podjetje zaradi tega izgublja čas in denar. Zato lahko predvidimo, da sta izbor in implementacija primerne celovite programske rešitve za podjetje izrednega pomena. Implementacija se začne že z izborom ustrezne rešitve, pri kateri pa morajo biti zadovoljena vsa pomembna merila, kot so cena, ustreznost, prilagodljivost, enostavnost uporabe in možnost oddaljene pomoči uporabnikom. V diplomskem delu analiziramo implementacijo celovite programske rešitve VASCO v manjše družinsko podjetje, ki se primarno ukvarja z izdelavo končnih izdelkov po naročilu. V nalogi najprej predstavimo teoretične osnove o celovitih programskih rešitvah, analiziramo obstoječe stanje v podjetju, potek implementacije rešitve od začetne faze izbora do uspešne uvedbe, ključne dejavnike pri implementaciji ter možnosti nadaljnjega razvoja.
Ključne besede: celovita programska rešitev, implementacija, uporabniki
Objavljeno: 18.06.2020; Ogledov: 56; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

8.
Pospeševanje prodaje v proizvodnem podjetju
Žan Grošelj, 2020, diplomsko delo

Opis: Ob poplavi informacij, razvoju novih izdelkov in tehnologij, ki smo jim priča na vsakodnevni ravni, samo oglaševanje podjetij in njihovih izdelkov oziroma storitev žal ne zadošča več. Uspešna podjetja poleg odlične kakovosti izdelkov, konkurenčnih cen, hitrih dobavnih rokov in klasičnega oglaševanja ponujajo še nekaj več, da obdržijo obstoječe, pridobijo nove kupce in da se še naprej razvijajo. Razvoj uspešnih podjetij temelji poleg vsega naštetega tudi na pospeševanju prodaje, ki je osrednja tematika diplomskega dela. V delu smo se osredotočali na pospeševanju prodaje v proizvodnem podjetju na medorganizacijskem trgu, ki smo jo preučili na primeru podjetja VistlerPlast, ki proizvaja izdelke in polizdelke iz plastičnih mas v Osrednjeslovenski regiji. Problem, ki ga zaznavamo, vidimo v občutno manjši prodaji malih proizvodnih podjetij od pričakovane. Zato smo si zadali cilj, da poiščemo odgovor na vprašanje, na kakšen način lahko proizvodno podjetje na medorganizacijskem trgu poveča in pospeši prodajo svojih izdelkov. Ugotovili smo, da so glavni dejavniki, ki vplivajo na izbor dobavitelja zanesljivost, sodobna proizvodna linija in sodelovanje pri razvoju novih izdelkov s strani dobavitelja. Opredelili smo položaj podjetja VistlerPlast glede na konkurenco v Osrednjeslovenski regiji, s primerjanjem parametrov, ki imajo največji vpliv na izbiro določenega dobavitelja. Parametri so pokazali, da ima podjetje veliko konkurenčnih prednosti in le tri slabosti, ki so slabo oziroma nezadostno marketinško pojavljanje, ter nabavna in prodajna moč. Skozi teoretični in empirični del smo tako pridobivali odgovore na naša zastavljena vprašanja, na koncu pa smo v zaključni fazi diplomskega dela podali rešitve, kako s pomočjo pospeševanja prodaje podjetje izboljša svoje poslovne rezultate.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, medorganizacijski trgi, marketing, nabavno poslovanje.
Objavljeno: 18.06.2020; Ogledov: 46; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

9.
Vpliv bohinjskega turizma na okolje
Maja Smukavec, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se je ugotavljalo, kako turizem v Bohinju vpliva na okolje. Predstavljen je glavni razlog, zakaj ljudje premalo uporabljajo javni prevoz ter druge možnosti, ki ljudi najbolj privabljajo v Bohinj, in kakšne so možnosti izboljšave. Za ugotavljanje obstoječega stanja smo uporabili metodo s študijem domače in tuje literature. Za zbiranje podatkov smo uporabili metodo anketiranja. Pri analizi rezultatov ankete smo uporabili tudi opisno statistiko. V raziskavi je bilo ugotovljeno, da ljudje premalo uporabljajo javni prevoz, ker so slabe povezave in ker ni praktičen. Ljudi v Bohinj najbolj privabi narava. Ugotovljeno je bilo tudi, da turizem vpliva na okolje z emisijami iz avtomobilov in z večjo količino odpadkov ter negospodarno rabo vode. Možnosti izboljšave so predvsem v večji uporabi javnega prevoza, večji informiranosti obiskovalcev in v paketih namestitev, ki vključujejo brezplačni prevoz. Določeni odseki ceste bi lahko bili dovoljeni le za avtobus. Postavilo bi se lahko tudi več ekoloških otokov za ločeno zbiranje odpadkov.
Ključne besede: obremenjevanje, okolje, turizem, odpadki, zrak
Objavljeno: 18.06.2020; Ogledov: 37; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (457,44 KB)

10.
Percepcija posameznikov o kadrovskih agencijah
Katja Simendić, 2020, diplomsko delo

Opis: V Sloveniji poznamo več načinov zaposlitve, med katere spada tudi zaposlitev preko kadrovske agencije. Razlogi, da se podjetja odločajo za sodelovanje s kadrovskimi agencijami, so različni. Predvsem je glavni razlog, da se morajo podjetja prilagajati trgu dela, zaradi negotovih razmer in konkurence. Zato se podjetja odločajo za fleksibilne oblike zaposlovanja, kar jim omogočajo kadrovske agencije. Pomembno vlogo pri zaposlovanju preko kadrovske agencije predstavlja tudi percepcija posameznikov o kadrovskih agencijah. Posamezniki imajo namreč različna mnenja o kadrovskih agencijah, s poznavanjem le-tega lahko oblikujemo priporočila za izboljšanje dela kadrovskih agencij. V teoretičnem delu diplomskega dela smo preučili literaturo vezano na kadrovske agencije, delovanje kadrovskih agencij v mednarodnem okolju in Sloveniji. Zanimale so nas prednosti in slabosti sodelovanja s kadrovskimi agencijami za delodajalce in zaposlene ter zakonska ureditev kadrovskih agencij. Opisan je potek iskanja in selekcije kadrov ter spremembe na trgu dela. V raziskovalnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika preverjali mnenje posameznikov o kadrovskih agencijah in zadovoljstvo z delovnim mestom preko kadrovske agencije ter zaposlitvijo direktno preko podjetja. Rezultati raziskave so pokazali, da se posamezniki najbolj posvečajo iskanju zaposlitve direktno preko podjetja, kar dokazuje tudi hipoteza, da se posamezniki bolj želijo zaposliti direktno preko podjetja, kot zaposliti preko kadrovske agencije, katero smo tekom raziskave potrdili. Rezultati raziskave so tudi pokazali, da je med zaposlenimi direktno preko podjetja in zaposlenimi preko kadrovske agencije minimalna razlika med zadovoljstvom na delovnem mestu in, da zaposleni direktno preko podjetja nimajo v povprečju bolj negativnega mnenja o kadrovskih agencijah kot zaposleni preko kadrovske agencije, kar smo dokazali s tem, da smo drugo hipotezo ovrgli.
Ključne besede: kadrovska agencija, posameznik, zaposlitev
Objavljeno: 18.06.2020; Ogledov: 46; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0.45 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici