| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 6939
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Motivacija k telesni aktivnosti v Sloveniji pri osebah starih med 15 in 30 let
Nikola Ilić, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na telesno dejavnost pri mladostnikih, starih med 15 in 30 let. Profesorji in učitelji športne vzgoje so iz leta v leto bolj nezadovoljni in razočarani nad motivacijo mladih za telesno dejavnost. Mladi so vse bolj podvrženi digitalizaciji, ki nam resda olajša vsakodnevno življenje, a nas s tem tudi vodi v t. i. cono udobja, nas naredi bolj lene in brezvoljne do gibanja. Eden izmed glavnih dejavnikov, ki pripomore k ohranjanju zdravja in kakovostnega življenja, je športna rekreacija oziroma telesna dejavnost. Če želimo ohranjati zdravo družbo in s tem tudi dolgoročno razbremeniti zdravstveni sistem, se moramo ozaveščati glede pomembnosti redne telesne dejavnosti. Pri pregledu strokovne literature je ugotovljeno, da ima telesna dejavnost zelo ugoden vpliv tako na fizično kot tudi na psihično zdravje. V diplomskem delu je ugotovljeno, kaj vse mladostnike med 15. in 30. letom motivira, da so telesno dejavni. Prek spletnega portala 1ka.si je bilo zbranih 91 anketirancev in na temelju odgovorov iz anketnega vprašalnika je bil sklep, da se mladi bistveno premalo gibljejo glede na minimalna priporočila Svetovne zdravstvene organizacije. Namen diplomskega dela je ozaveščati širšo populacijo o pomenu telesne dejavnosti in dvigniti zavest o njenih pozitivnih učinkih na človekovo zdravje.
Ključne besede: motivacija, telesna aktivnost, šport, športno udejstvovanje
Objavljeno v DKUM: 05.06.2023; Ogledov: 3; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (879,23 KB)

2.
Odgovorno ravnanje s hrano v gospodinjstvih v Sloveniji
Anja Žužić, 2023, diplomsko delo

Opis: Hrana je najpomembnejša dobrina, ki jo človek potrebuje vse življenje. V diplomskem delu bolj natančno obravnavamo razloge in posledice zavržene hrane. Bolj natančno si ogledamo, kako se s to problematiko soočajo slovenska gospodinjstva in kateri so vzroki za masivno odpadno hrano. Poleg vzrokov pa predstavimo tudi ukrepe, s katerimi bi lahko zmanjšali tovrstno problematiko. Poleg proučitve literature izvedemo tudi anketo, v kateri 72 uporabnikov gospodinjstev izprašamo o njihovem ravnanju z odvečno hrano. Ljudje si želijo sprememb na okoljski in finančni ravni, vendar velikokrat ne poznajo načina, kako se lotiti izboljšav.
Ključne besede: hrana, gospodinjstvo, odgovornost, Slovenija
Objavljeno v DKUM: 05.06.2023; Ogledov: 0; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

3.
Prenova procesa primopredaje nujnega reševalnega vozila Reševalne postaje Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana
Timotej Černjač, 2023, magistrsko delo

Opis: Cilj službe nujne medicinske pomoči (NMP) je čim hitrejši odziv na klic v sili in čimprejšnje nudenje NMP. Ekipe morajo biti stalno pripravljene na ukrepanje, saj se klici v sili dogajajo nepredvidljivo in v različnem obsegu. Da bi ekipa lahko v vsakem trenutku kakovostno ukrepala, mora zagotavljati brezhibnost nujnega reševalnega vozila (NRV) in vse opreme, pripomočkov ter sanitetno-potrošnega materiala (SPM). Reševalne postaje to zagotavljajo z dosledno primopredajo NRV med izmenami. Na ta način zaposleni, ki z delom zaključujejo, poročajo zaposlenim, ki bodo v naslednji izmeni začeli. K procesu primopredaje NRV prištevamo tudi primopredajni pregled, s katerim se zaposleni prepričajo, da so NRV, oprema, pripomočki in SPM res v predpisanem stanju. Vendar ker klic v sili lahko nastopi še pred zaključenim primopredajnim pregledom in ker so sodobna NRV opremljena s širokim naborom opreme in pripomočkov, je ključno, da primopredajni pregled NRV strateško zastavimo na način, da bodo ključna oprema in pripomočki pregledani prednostno in bo NRV čim prej pripravljeno na izvajanje nujne intervencije ter bo tako zagotovljena varnost pacientov, pregled preostalih artiklov, ki so del opremljenosti NRV, pa lahko izvedemo tudi kasneje. Kot aktivni udeleženci v delovnem procesu smo skupaj s sodelavci prepoznali priložnost za izboljšavo trenutnega poslovnega procesa, saj v obstoječem stanju primopredajni pregled ni poenoten, ni poudarjen pomen primarnega pregleda ključne opreme potrebne za izvajanje nujne intervencije, pri primopredajnem pregledu se pojavljajo odvečne zamudne ponovitve pregledov artiklov, vse to pa vodi v tveganje za varnost pacientov. Prepoznali smo tudi smiselnost rešitev v drugih panogah in tudi enotah NMP, kjer se uporabljajo varnostne plombe, s katerimi zmanjšamo nepotrebne ponovitve že pregledanih artiklov. V magistrskem delu smo želeli dokazati, da lahko s prenovo poslovnega procesa primopredaje NRV na reševalnih postajah dosežemo večjo učinkovitost delovanja, ki se bo odražala s hitrejšo varno pripravo ekipe na izvajanje nujne intervencije ter hkrati razbremenitev zaposlenih s skrajšanim poslovnim procesom. V ta namen smo oblikovali projekt prenove poslovnega procesa. Na Reševalni postaji Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana smo izvedli raziskavo, v kateri smo merili trajanje pregleda primopredajnega pregleda, morebitno površnost in težave pri 40 zaposlenih. Trajanje primopredajnega pregleda NRV je v povprečju trajalo 29 minut in 59 sekund (29:59), kombinacija najkrajših časov posameznih pregledov artiklov pa je znašala 10:01. Ker je bolj kot celotni pregled NRV pomemben pregled ključnih artiklov za izvajanje nujne intervencije, smo pripravili izbor teh artiklov. Kombinacija povprečnega trajanja pregleda posameznih artiklov, ki so ključni za izvajanje nujne intervencije je znašala 10:45, kombinacija najkrajših časov pa 04:47. Po preoblikovanju poslovnega procesa predpostavljamo, da bi lahko pregled ključnih artiklov za izvajanje nujne intervencije v povprečju trajal 05:57 ali manj, kar je skoraj dvakrat manj od obstoječega stanja, kombinacija najkrajših časov pregleda ključnih artiklov pa bi lahko znašala celo 02:33, kar je z vidika čimprejšnje pripravljenosti na izvajanje nujne intervencije ključnega pomena. Da bi to lahko dosegli, smo predlagali spremembe informacijskega sistema in načina dela vključno s spremenjenim potekom izvedbe poslovnega procesa ter uvedbo varnostnih plomb. Magistrsko delo zajema tako teoretične osnove o sami primopredaji NRV in prenovi poslovnih procesov, kar skupaj z empiričnimi podatki iz delovnega okolja ter njihovo analizo skupaj s predlogi za izboljšanje poslovnega procesa omogoča tudi ostalim reševalnim postajam, da izboljšajo svoj proces primopredaje NRV in s tem povečajo učinkovitost in nivo varnosti pri oskrbi pacientov.
Ključne besede: prenova procesov, reševalna postaja, reševalno vozilo, proces primopredaje.
Objavljeno v DKUM: 31.05.2023; Ogledov: 38; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (7,08 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Analiza pristopov iskanja in selekcije kadrov v slovenskih podjetjih
Simona Kastelic, 2023, magistrsko delo

Opis: Uspešno delovanje podjetij je v veliki meri odvisno od njihovih zaposlenih. Zagotavljanje zadostnega števila ustreznih kadrov je ena od temeljnih nalog managementa človeških virov. Pri tem je bistven ustrezno izveden postopek iskanja in selekcije kadrov. V raziskavi smo želeli ugotoviti, katere metode iskanja in selekcije so se v praksi izkazale za najprimernejše. Podjetja najpogosteje pridobivajo kandidate z objavami prostih delovnih mest na različnih zaposlitvenih portalih, spletnih straneh in socialnih omrežjih. Vedno pogosteje sta v uporabi tudi headhunting in pridobivanje kandidatov na podlagi priporočil. Na področju selekcijskega postopka pa sta se kot najustreznejši izkazali metodi intervjuja in testiranja kandidatov. Ugotovili smo, da obstajajo razlike pri iskanju kvalificiranega in nekvalificiranega kadra. Razlike se kažejo tako v postopkih pridobivanja kandidatov kot v fazi selekcije. Prav tako so bile zaznane razlike med javnim in zasebnim sektorjem. V zasebnem sektorju je v uporabi širši spekter metod iskanja in selekcije kot v javnem sektorju. V javnem sektorju je pri izboru kandidatov ključno izpolnjevanje razpisnih pogojev, medtem ko je v zasebnem sektorju poudarek tudi na osebnostnih in vedenjskih karakteristikah kandidatov. Potrdila se je naša domneva, da se večina podjetij sooča s težavami pri zapolnitvi prostih delovnih mest, zato smo podali priporočila tako glede postopkov pridobivanja kandidatov kot tudi glede izvedbe selekcijskega postopka. Predpogoj za uspešnost iskanja in selekcije kadrovskih virov pa je ustrezna blagovna znamka delodajalca.
Ključne besede: iskanje in pridobivanje kadra, selekcijske metode, izbirni postopek
Objavljeno v DKUM: 31.05.2023; Ogledov: 21; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (3,59 MB)

5.
Pozicioniranje blagovne znamke Bacardi na slovenski trg
Lea Čušin, 2023, magistrsko delo

Opis: V sodobnem času, ko si marsikdo izmed nas želi biti uspešen, imeti svoje podjetje, svoje izdelke in storitve, imajo blagovne znamke izredno velik pomen. Blagovna znamka nam omogoča, da se z ljudmi čustveno povežemo in jim na ta način omogočamo reševanje osebnih težav. Dobra blagovna znamka je tista, s katero se posamezniki poistovetijo, jo vzamejo za svojo, vanjo nikoli ne podvomijo in ji za vedno ostanejo zvesti. Namen magistrskega dela je ugotoviti, kaj pravzaprav so blagovne znamke, kako jih upravljamo, kako jih prepoznavamo in kako jih pozicioniramo. Osredotočamo se predvsem na blagovno znamko Bacardi in na njeno pozicioniranje na slovenskem trgu. Namen je spoznati priljubljenost in ozaveščanje o blagovi znamki Bacardi, pogostost uživanja ter prepoznavnost drugih obravnavanih blagovnih znamk ruma med prebivalci Republike Slovenije. V magistrski nalogi so uporabljene kombinacije različnih metod raziskovanja. V prvem delu naloge v večini uporabimo metodo deskripcije in metodo kompilacije. V drugem delu pa si v večini pomagamo z metodo anketiranja. Poleg omenjenih metod pri izdelavi naloge uporabljamo še metodo indukcije, metodo dedukcije, metodo sinteze, metodo analize in metodo komparacije. Ugotovimo, da je delež ozaveščenosti blagovne znamke Bacardi na slovenskem trgu visok, saj ljudje rum Bacardi prepoznavajo in ga radi uživajo. Ugotovimo tudi, da rum Bacardi spada med najbolj priljubljene rume v Sloveniji. S pomočjo raziskav ugotovimo, IV da je Bacardi svetovno znan rum in cenjen, in da so njegovi največji konkurenti Plantation, Havana Club in Diplomatico. Priporočamo, da se rum Bacardi na slovenskem trgu še naprej oglašuje tradicionalno, hkrati pa naj se nameni nekaj pozornosti digitalnemu oglaševanju, ki vsak dan pokriva večji trg potrošnikov.
Ključne besede: blagovna znamka, pozicioniranje, rum Bacardi
Objavljeno v DKUM: 31.05.2023; Ogledov: 21; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

6.
Optimizacija dela zaposlenih z vpeljavo rezervacijskega sistema pri ponudniku namestitvenih kapacitet
Boštjan Rezar, 2023, magistrsko delo

Opis: Nove digitalne tehnologije močno vplivajo na razvoj turističnega sektorja. V preteklosti so turisti svoje počitnice pretežno rezervirali po telefonu neposredno pri ponudniku namestitev ali so rezervacijo zaupali turistični agenciji. Danes se lahko proces rezervacije podpre z ustreznimi programskimi rešitvami, ki jih je na trgu veliko. Kljub temu pa morajo biti ponudniki namestitvenih kapacitet pozorni pri izbiri primerne rešitve in se vpeljave lotiti sistematično in dosledno, saj bo to vplivalo na njihovo optimizacijo dela in na povpraševanje strank v prihodnosti. Magistrska naloga predstavlja dobro prakso vpeljave in uporabe rezervacijskega sistema, ki je primeren za manjše ponudnike namestitvenih kapacitet. Raziskali smo, kaj takšna rešitev pomeni za organizacijo in zaposlene, kakšne so prednosti uporabe ter priložnosti za nadgradnjo takega sistema. V teoretičnem delu zaključnega dela smo proučili razpoložljivo literaturo, vezano na digitalizacijo in razvoj digitalizacije v turizmu, ter predstavil nekaj najvidnejših spletnih rezervacijskih sistemov, ki so prisotni v domačem okolju, kot tudi mednarodno. V empiričnem delu smo za pridobitev podatkov o izboru, vpeljavi in sami uporabi sistema opravili intervjuje z nekaterimi uporabniki rezervacijsko recepcijskega sistema v hotelu. Informacije o tem, kako deluje raziskani rezervacijsko recepcijski sistem smo pridobili tudi s pomočjo metode odkritega opazovanja s popolno udeležbo. Med delom smo opazovali vodjo hotela, vodjo recepcije ter receptorko. Med opazovanjem smo pridobili dodatna pojasnila glede uporabnosti sistema, kje so ozka grla in pomanjkljivosti ter kje uporabniki vidijo možnosti za nadgradnjo oziroma izboljšave funkcionalnosti sistema. Ugotovili smo, da je bila vpeljava novega rezervacijsko recepcijskega sistema upravičena in smiselna. Z uvedbo novega rezervacijsko-recepcijskega sistema je ponudnik namestitvenih kapacitet optimiziral poslovanje, znižal stroške, povečal prodajo, digitaliziral nekatere delovne procese in reorganiziral ter optimiziral delo receptorjev. Z ugotovitvami smo seznanili tudi vodjo hotela. Podali smo tudi predloge za nadgradnjo sistema, ki jih lahko vodstvo hotela posreduje ponudniku sistema.
Ključne besede: optimizacija dela, rezervacijski sistem, digitalna tehnologija
Objavljeno v DKUM: 29.05.2023; Ogledov: 61; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

7.
Platforma za servisne storitve in posredovanje rezervnih računalniških delov
Nejc Toporiš, 2023, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo predstavlja idejo spletne platforme za servisne storitve in posredovanje rezervnih računalniških delov, s katero bi se reševala problematika popravljivosti starejših elektronskih naprav, do katere pride zaradi omejenega zagotavljanja nadomestnih delov, kot tudi kratke servisne podpore. Trenutno se kot potrošniki zaradi vse hitrejšega tehnološkega napredka pri razvoju elektronskih naprav, spopadamo s problematiko popravljivosti starejših modelov. Proizvajalci naprav in servisni ponudniki v večini primerov ponujajo draga popravila starejših modelov, ki so pogosto tudi dražja od nakupa nove, zmogljivejše naprave. V nekaterih primerih pa zaradi starosti naprave ne nudijo več ustrezne servisne podpore. Popravila so v takšnih primerih nesmiselna, hkrati pa se pri modelih z ukinjeno servisno podporo v nekaterih primerih pojavlja tudi problem dobavljivosti nadomestnih delov. Glavni cilj magistrske naloge je bralcu predstavititi idejo spletne platforme, z implementacijo, katere bi se uporabniku ne samo olajšalo popravilo starejših elektronskih naprav, temveč bi se ga k temu tudi spodbudilo. S tem namenom smo v magistrski nalogi analizirali poslovno okolje in ekostistem, v katerega bi umestili hipotetično podjetje, ki bi idejo implementiralo. Hkrati smo proučili možnost realizacije omenjene ideje ter poslovne priložnosti, ki jih ideja predstavlja. Za doseganje ciljev magistrske naloge smo izbrali metodologijo načrtovanja in razvoja, s katero smo proučili obstoječe stanje v poslovnem okolju, v katerega bi umestili našo rešitev. Analizirali smo tudi izbrano poslovno okolje in predstavili poslovni ekosistem, v katerega bi uvrstili podjetje, ki bi našo idejo implementiralo. Znotraj procesa načrtovanja smo predstavili našo izvirno idejo in zamišljeno delovanje spletne platforme za servisne storitve in posredništvo rezervnih delov. V fazi razvoja smo za lažjo predstavitev ideje izdelali tudi nedelujoč prototip spletne platforme in ga v magistrski nalogi prav tako obravnavali. Med pisanjem magistrske naloge smo ugotovili, da na svetovnem trgu sicer že obstajajo podjetja, ki se ukvarjajo s prenovo starejših naprav. Le-te ponujajo ceneje kot nove naprave, vendar zaenkrat še ne obstaja celovita rešitev, ki bi uporabnikom na enem mestu nudila trgovanje z odsluženimi napravami, komponentami ter prenovljenimi modeli. Pisanje magistrske naloge nas je privedlo tudi do spoznanja, da uspešna implementacija ideje ne bi reševala zgolj problema servisne podpore, temveč tudi ekološko problematiko e-odpadkov.
Ključne besede: servis, prenovljeno, platforma, ponovna uporaba, elektronika
Objavljeno v DKUM: 29.05.2023; Ogledov: 59; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

8.
Ozaveščanje in izobraževanje na področju preventivne vadbe v izogib poškodbam pripadnikov Specialne enote policije
Bojan Jakac, 2023, diplomsko delo

Opis: Poklic policista Specialne enote (SEP) je specifično, kompleksno in tvegano delo, ki zahteva veliko telesnih in mentalnih obremenitev. Narava dela pripadnikov SEP je povezana tudi z višjim tveganjem za nastanek tako akutnih kot tudi kroničnih poškodb in s tem posledično več odsotnosti z dela zaradi bolniških staležev. Literatura na področju življenjskega sloga pripadnikov SEP v domačem in službenem okolju ter analiz najpogostejših poškodb je relativno skopa. Prav tako trenutno ne obstajajo sistematični preventivni ukrepi, ki bi lahko pripomogli k boljšemu ozaveščanju in izobraževanju pripadnikov SEP z vidika priporočil za izboljšanje življenjskega sloga kot tudi vadbenega procesa v SEP. Glavni cilj diplomskega dela je analizirati življenjski slog, splošne gibalne navade pripadnikov SEP na delovnem mestu in v domačem okolju, ter opraviti tudi podrobno analizo akutnih in kroničnih poškodb, s katerimi so se pripadniki SEP soočali v času svojega službovanja. S pomočjo pridobljenih podatkov analize pa predlagati izobraževanje in ozaveščanje za zmanjšanje nastanka kroničnih poškodb. Vzorec anketirancev je predstavljalo 55 pripadnikov SEP, kar je 52 % vseh pripadnikov enote. Podatke smo zbirali s pomočjo vprašalnikov, ki smo jih za namen raziskave oblikovali sami in smo upoštevali ustrezne metodološke zahteve. Statistično analizo podatkov smo izvedli v programu SPSS 21, medtem ko smo končne rezultate slogovno uredili v programu Microsoft Excel 2019. Opisne spremenljivke smo predstavili s frekvencami in frekvenčnimi deleži. Rezultati dela so pokazali, da obstajajo pri pripadnikih SEP relativno velike rezerve na področju življenjskega sloga in splošno gibalnih navad doma in na delovnem mestu.
Ključne besede: Ozaveščanje, izobraževanje, preventivna vadba, poškodbe, Specialna enota
Objavljeno v DKUM: 19.05.2023; Ogledov: 92; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (12,33 MB)

9.
Prostovoljsko delo v jamarski reševalni službi in njegov vpliv na zagotavljanje zmožnosti operativnega delovanja
Klemen Mihalič, 2023, diplomsko delo

Opis: Zaključno delo obravnava vpliv prostovoljskega dela v Jamarski reševalni službi (JRS) na njeno zmožnost operativnega delovanja. V teoretičnem delu smo opisali posebnosti reševanja v jamskem okolju in predstavili zdravstvena tveganja, ki so jim podvrženi jamarski reševalci. Ugotovili smo, da Jamarska reševalna služba nima vpeljanih ustreznih programov, ki bi pripomogli k varovanju in ohranjanju zdravja ter dobrega počutja. Zaradi tega smo s pomočjo ankete med jamarskimi reševalci izvedli raziskavo o njihovi fizični dejavnosti in zdravstvenem stanju. Z anketo smo raziskali tudi vpliv službenih obveznosti na zmožnost odzivanja jamarskih reševalcev. S pomočjo geografskih informacijskih sistemov smo analizirali fizične in družbenogeografske značilnosti Slovenije, ki vplivajo na odzivni čas. Ugotovili smo, da je večina vhodov v jame dokaj blizu cestnega omrežja, vendar smo opredelili posamezna območja, ki so dokaj nedostopna. Prostovoljno delo ima zagotovo velik vpliv na hitrost odzivanja pri reševalnih intervencijah, vendar je možno čas odzivanja zmanjšati s sprejemanjem določenih ukrepov.
Ključne besede: Jamarska reševalna služba, prostovoljsko delo, jamarsko reševanje, operativno delovanje, reševalne intervencije.
Objavljeno v DKUM: 19.05.2023; Ogledov: 88; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (3,21 MB)

10.
Sistemizacija delovnih mest v javnem zavodu
Tadeja Vodnik, 2023, magistrsko delo

Opis: Javni zavod zaradi stalnih sprememb na trgu dela na področju energetike in s prevzemanjem novih poslov potrebuje dodatni kader. Skladno s tem je potrebno urediti obstoječo sistemizacijo delovnih mest. Obstoječa sistemizacija delovnih mest v javnem zavodu ni ustrezna, saj ne odraža dejanskega stanja. Nekatera delovna mesta v sistemizaciji dejansko niso obstajala, saj se niso realizirala. Sistemizacija ostalih delovnih mest ni bila v celoti identična realnim opisom delovnih mest, zato je bilo potrebno prevetriti in zamenjati obstoječo sistemizacijo delovnih mest v javnem zavodu. V magistrskem delu smo v teoretičnem delu opredelili in pojasnili teoretične osnove sistemizacije delovnih mest, uvajanje kompetenc v opise delovnih mest in opredelili izdelavo sistemizacije delovnih mest. V raziskovalnem delu smo predstavili javni zavod, oblikovali sistemizacijo delovnih mest s kompetencami in pravilnik, ki zagotavlja izvajanje delovnih nalog na področju dejavnosti javnega zavoda. Potrebno je bilo pripraviti in oblikovati katalog delovnih mest, ki bo služil javnemu zavodu kot osnova za nove zaposlitve glede na potrebne kompetence in zahteve za posamezna delovna mesta. Nova sistemizacija delovnih mest s kompetencami po novem vsebuje vse potrebne elemente za bolj učinkovito organizacijo in umeščanje delovnih mest v javnem zavodu. Rezultati nove sistemizacije delovnih mest bodo pokazali bolj jasno definirana dela in naloge ter za to potrebna znanja in veščine, strokovne in osebne lastnosti sodelavcev, in sicer v skladu s skupnimi vrednotami in cilji javnega zavoda in zaposlenih. Javni zavod bo tako lahko dodatno zaposloval strokovni kader, ki bo ustrezal dejanskim zahtevam posameznega delovnega mesta.
Ključne besede: sistemizacija, organizacija, kompetence, javni zavod
Objavljeno v DKUM: 17.05.2023; Ogledov: 65; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.52 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici