SLO | ENG

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 6176
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Analiza programskih orodij za testiranje dizajna mobilnih aplikacij
Vesna Šernek, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo raziskali orodja, ki so namenjena testiranju dizajna mobilnih aplikacij. Ta testiranja se osredotočajo na postavitev strani, vmesniške elemente, navigacijske sisteme in funkcionalnost dizajna. Raziskali smo, kakšno vlogo imajo aplikacije v svetu mobilne telefonije, in predstavili vlogo uporabniškega vmesnika pri razvoju uspešne, dobičkonosne aplikacije. Diplomsko delo smo zasnovali tako, da smo izmed množice dvajsetih orodij za testiranje dizajna aplikacije poiskali pet najbolj popularnih glede na določene kriterije, nato smo v vsakem orodju izdelali podoben žični okvir za aplikacijo in skozi delo ugotavljali, v čem se razlikujejo med seboj. Rezultat naloge je mnenje o tem, katero orodje je glede na izbrane kriterije najboljše in bo v pomoč bodočim razvijalcem mobilnih aplikacij.
Keywords: grafični dizajn, mobilne aplikacije, uporabniški vmesnik, ogrodje dizajna, žični okvir
Published: 24.04.2018; Views: 14; Downloads: 1
.pdf Full text (1,61 MB)

2.
Motivacija zaposlenih v kontaktnem centru podjetja XY d.o.o.
Petra Kosmač, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Podjetje XY d. o. o., je organizacija, ki se ukvarja s telekomunikacijskimi rešitvami za fizične in za pravne osebe. Podrobno bomo predstavili delo v kontaktnem centru obravnavanega podjetja. Oddelek ima prvi stik s stranko, zato je komunikacija zelo pomembna, saj stranka prek omenjenega oddelka dobi prvi vtis o podjetju. Delo zahteva splošne kompetence, ki jih mora oseba imeti, da lahko takšno delo uspešno opravlja. Te kompetence so komunikativnost, zmožnost hitrega učenja, prodajna naravnanost, sposobnost hitrega reševanja problemov, motiviranost in samoiniciativnost. Če oseba nima sposobnosti za opravljanje tovrstnega dela in omenjenih kompetenc, je lahko delo slabo opravljeno, nezadovoljni so zaposleni, vodstvo in stranke. Med lastnostmi, ki jih mora imeti oseba za delo v kontaktnem centru, so komunikativnost, prijaznost, strpnost, oseba mora imeti rada ljudi, pomemben je tudi nadzor nad lastnimi čustvi. Znati mora obvladovati stres, saj lahko prihaja do neprijetnih situacij v stiku s strankami. Delo je lahko neposredni vzrok nezadovoljstva zaposlenih, a je krivda za to lahko tudi na strani vodstva. Glede na naravo dela lahko trdimo, da nezadovoljstvo in fluktuacija izvirata iz dela, da pa se o tem prepričamo, bomo izvedli anketo v kontaktnem centru: uslužbenci bodo sami navedli, kako so motivirani in kaj jih motivira. Na podlagi tega bomo podali predlog spremembe, ki bi jo implementirali v proces oddelka.
Keywords: Motivacija, organizacija, komunikacija, kompetence, kader.
Published: 24.04.2018; Views: 12; Downloads: 0
.pdf Full text (615,03 KB)

3.
Čustvena inteligentnost v selekcijskih postopkih
Luka Pirec, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Čustvena inteligentnost je v zadnjih letih postala aparat za lažjo izbiro kandidata v selekcijskih intervjujih. Kadrovska služba bi jo morala vedno več uporabljati. Čeprav so nekateri dvomili v veljavnost raziskav o čustveni inteligentnosti, pa so strokovnjaki, ki raziskujejo čustvene odzive, ugotovili, da s pravilno uporabo testov čustvene inteligentnosti lahko čustvena inteligentnost postavi utemeljeno napoved službene zmogljivosti, vodstvenih sposobnosti in sposobnosti timskega dela. Popularnost čustvene inteligentnosti, ki so jo potrdile tako empirične kot tudi tehnične raziskave strokovnjakov, ki se ukvarjajo s področjem čustvene inteligentnosti, se je izkazala v pogostosti uporabe le-te kot orodja raziskave zaposlenih v organizacijah. Zaradi pogostosti testa čustvene inteligentnosti se poraja vprašanje, kako se kandidati odzivajo na omenjene teste. Raznolikost v delovni sili je doprinesla k interesu kadrovskih služb, da jo začnejo preverjati. Zaradi razlik med sposobnostmi kandidatov si delodajalci želijo narediti svoje organizacije čim bolj učinkovite. Naša raziskava raziskuje pogostost uporabe čustvene inteligentnosti, koliko se zaposleni v kadrovskih službah zavedajo pomena čustvene inteligentnosti, kako selekcijski postopki variirajo v zasebnem in javnem sektorju ter koliko se kadroviki počutijo čustveno inteligentne. Želeli smo raziskati, koliko se kadroviki čutijo čustveno inteligentne in koliko čustveno inteligentnost uporabljajo v samih zaposlitvenih testih. Osredotočili smo se na pomembnost teh testov in pomembnost same inteligentnosti pri izbiri najprimernejšega kandidata. V teoretičnem delu smo predstavili kadrovsko funkcijo, selekcijske postopke in raziskave na tem področju v domačem okolju in v tujini. Empirični del smo izvedli med štirimi kadroviki v domačih podjetjih, v dveh javnih in dveh zasebnih ustanovah. Postavili smo jim pet vprašanj, da bi karseda najbolje raziskali uporabo in zavedanje čustvene inteligentnosti. Vsi so se zavedali, da bi morali povečati uporabo čustvene inteligentnosti in se sami čutijo, da jo posedujejo. Sami čutimo in mislimo, da bi se z uporabo testov čustvene inteligentnosti selekcijski postopki še izboljšali, izločili bi kasnejše prepire in probleme, ker bi lahko predvideli dejanja posameznikov.
Keywords: test čustvene inteligentnosti, nov način selekcijskih postopkov, testiranje kandidatov, čustvena inteligentnost kadrovikov
Published: 20.04.2018; Views: 46; Downloads: 1
.pdf Full text (805,54 KB)

4.
Nadgradnja spletne trgovine ponudnika športne opreme
Miha Stare, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Postati viden je poglaviten vzrok optimizacije spletnih strani. Zaradi količine informacij, ki so v današnjem času že dostopne na internetu, obstajata ponudnikom le še dve vprašanji: ali so potrošniki našli in izbrali prav njihovo stran in ali so prekosili svojo konkurenco. Podjetje se zaveda, da je konkurence ogromno, zato si z novo vsebino prizadeva utrditi stik s trenutnimi strankami in s pomočjo priporočil ambasadorjev (vrhunskih športnikov, ki jih podjetje sponzorira) pridobiti nove stranke. Namen naše naloge je bil izdelava spletne strani, katero bi optimizirali za spletne strani in nato s pomočjo spletnega analitičnega orodja Google Analytics opazovali in ugotovili, kakšen vpliv je imela na povečanje prodaje in obiska spletne trgovine. Cilj je bil pokazati, če in v kolikšni meri ima nadgradnja spletne strani vpliv na obiskanost in prodajo spletne trgovine podjetja. V nalogi smo po naročilu naročnika, analizi konkurence in začrtanih temeljih s pomočjo sistema za upravljanje vsebin (CMS) WordPress izdelali spletno stran Ambasadorji. Spletno stran smo z uporabo vtičnika, ki ga sistem ponuja, optimizirali za spletne strani in z uporabo orodja Google Analytics preučevali tri mesece. Po analizi rezultatov smo prišli do ustreznih zaključkov in priporočil za nadaljnji razvoj.
Keywords: optimizacija spletnih strani, WordPress, Google Analytics, izdelava spletne strani
Published: 11.04.2018; Views: 28; Downloads: 5
.pdf Full text (3,07 MB)

5.
Okolju prijazno delovanje hotela
Biljana Miljanović, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Magistrsko delo obravnava problematiko trajnostnega poslovanja hotelov. Tako v hotelski dejavnosti, kot tudi v turističnem sektorju postajajo načela trajnostnega razvoja vse pomembnejša. Ob vplivih na okolje velja poudariti tudi ekonomski in socialni vidik. V raziskavo smo vključili izbrani hotel iz hotelske verige xy. Namen je bilo raziskati, katere možnosti so nam na dosegu za bolj trajnostno poslovanje hotela. Pri tem smo vključili različne vplive na okolje, od odpadkov, porabe električne in toplotne energije do porabe vode. Posebej smo se osredotočili na problematiko odpadne hrane, kjer je poleg okoljskega in ekonomskega izpostavljen tudi etični vidik.
Keywords: trajnostno poslovanje hotelov, odpadki v hotelski dejavnosti, problematika zavržene hrane, ogljični odtis hotela, vodni odtis hotela
Published: 11.04.2018; Views: 24; Downloads: 7
.pdf Full text (2,03 MB)

6.
Zavzetost medicinskih sester na Kliničnem oddelku za vaskularno nevrologijo in intenzivno nevrološko terapijo (KOVNINT)
Nataša Milojevič, 2018, master's thesis/paper

Abstract: V današnjem času zavzetost zaposlenih predstavlja ključ do uspešnega delovanja vsake organizacije. V prvem delu magistrskega dela predstavljamo osnovne teoretične opredelitve in ugotovitve o zavzetosti zaposlenih – predstavitev vprašalnikov, ki se uporabljata za merjenje zavzetosti, in sicer Gallup's Q12 in Utrecht Work Engagement Scale (UWES-17). Aktivna zavzetost zaposlenih zagotavlja večjo delovno in s tem poslovno uspešnost. Na zavzetost vplivajo različni dejavniki. Ob pomoči raziskave dokazujemo stopnjo zavzetosti za delo na Kliničnem oddelku za vaskularno nevrologijo in nevrološko intenzivno terapijo (KOVNINT), ob tem pa bo raziskava razkrila tudi, kolikšen delež zaposlenih je zavzetih, kolikšen nezavzetih in aktivno nezavzetih. V empiričnem delu tako predstavljamo lastno raziskavo o merjenju zavzetosti, ki je bila opravljena med zaposlenimi v zdravstveni negi na oddelku KOVNINT. Merili smo jo s pomočjo 5-stopenjske lestvice – z metodo Gallup Q12 in s pomočjo 7-stopenjske lestvice – z vprašalnikom UWES-17. Z ugotovitvami raziskave bomo poskušali oddelek KOVNINT opozoriti na pomembnost zavzetosti zaposlenih za delo, saj so zavzeti zaposleni učinkovitejši pri opravljanju in izvajanju nalog ter kakovostno izvajanje zdravstvene nege.
Keywords: zavzetost pri delu, zavzetost zaposlenih, merjenje zavzetosti, Gallup Q12, Utrecht Work Engagement Scale (UWES).
Published: 11.04.2018; Views: 11; Downloads: 2
.pdf Full text (1,73 MB)

7.
Prenova procesov na sekretariatu Ministrstva za javno upravo
Klemen Zajec, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Namen magistrskega dela je bila prenova izbranega procesa na Sekretariatu Ministrstva za javno upravo Republike Slovenije. Osredotočili smo se na Službo za splošne in kadrovske zadeve ter predstavili obstoječi proces. Ugotovili smo izzive, s katerimi se spopadajo v procesu, in ga na podlagi analize tudi ustrezno prilagodili.
Keywords: Prenova procesa, Sekretariat Ministrstva za javno upravo, PERT, Aris, Obremenitev zaposlenih
Published: 11.04.2018; Views: 9; Downloads: 1
.pdf Full text (950,51 KB)

8.
Izboljšava proizvodnega procesa v Papirnici Vevče
Amela Rekić, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: V današnjem času se mora vsako podjetje truditi za obstoj in prednost pred konkurenco. Proizvodni proces je treba nenehno izboljševati in investirati v novo tehnologijo in opremo, da bi izpolnili pričakovanja in zahteve kupcev. Prav tako je pomembna dobra organiziranost v proizvodnih podjetjih, saj podjetje lahko le z dobro organiziranostjo uspešno posluje. Ker se tega zavedajo tudi v proizvodnji Papirnice Vevče in želijo izboljševati proizvodni proces, so se odločili narediti korak naprej in investirali v novo opremo. Ker je bil stroj za premazovanje papirja Billblade v Papirnici Vevče zastarel in njegovo vzdrževanje ter servisiranje ni bilo več mogoče, saj rezervnih delov ni bilo na voljo, okvara stroja pa bi povzročila zastoj proizvodnje in izgubo, so se v podjetju odločili za investicijo v nov stroj. Tako so se leta 2013 odločili za nov stroj za premazovanje papirja Filmpresse ali »filmpreša«, kot mu pravijo v podjetju. V diplomskem delu predstavimo in analiziramo stanje pred in po investiciji. Poleg primerjave strojev Billblade in Filmpresse glede proizvodne zmogljivosti so nas zanimale predvsem koristi, ki so jih pridobili z vgradnjo novega dela stroja, stroški investicije, usposabljanje zaposlenih in ali se je investicija podjetju izplačala. Po analizi podatkov, ki smo jih pridobili med raziskovanjem in pisanjem diplomskega dela, lahko rečemo, da se je investicija podjetju izplačala, posledično pa se je izboljšal tudi proizvodni proces. Ker na novem stroju premazovanje papirja poteka hitreje, in sicer s hitrostjo 1.100 m/min, na starem Billbladeu pa je potekalo s hitrostjo 950 m/min, se je proizvodna zmogljivost v Papirnici Vevče povečala za kar 20.000 ton letno. To pomeni tudi, da so se povečali prihodki od prodaje papirja. Zmanjšala se je tudi poraba energije, saj je novo postrojenje energetsko bolj varčno in premazno mešanico s pomočjo dveh valjev nanaša enakomerno. Izboljšala se je tudi kakovost papirja.
Keywords: - proizvodnja - proizvodni proces - proizvodnja papirja - investicija Filmpresse - izboljšava proizvodnega procesa
Published: 11.04.2018; Views: 12; Downloads: 3
.pdf Full text (1,82 MB)

9.
Analiza delovnih mest v podjetju Kavarent-Damjan Jelenko s.p.
Barbara Grobelnik, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo delovnih mest v konkretnem delovnem okolju. V podjetju Kavarent Damjan Jelenko s. p. se do zdaj niso ukvarjali z analizo in sistemizacijo delovnih mest. Menijo, da ne potrebujejo sistemizacije, saj ta v slovenski zakonodaji ni potrebna, če ima podjetje manj kot deset zaposlenih. Delavci posledično ne vedo, kaj so njihove ključne naloge in dolžnosti, podjetje ima težave pri zaposlovanju in tako je celotna slika podjetja neorganizirana. V teoretičnem delu smo na kratko opisali najpomembnejše pojme, ki se pojavljajo v literaturi, in opredelili različna mnenja avtorjev o posameznih pojmih. V empiričnem delu smo predstavili osnovne podatke, ki smo jih zbrali za analizo delovnih mest, jih opisali in na podlagi vprašalnikov, intervjuja in lastnega opravljanja dela pripravili opis delovnih mest. S tem diplomskim delom smo pripravili predlog za sistemizacijo delovnih mest. Prav tako smo podjetju predstavili opis delovnih mest, ki bi ga želeli uvesti v organizacijo. S pomočjo analize dela vsak delavec ve, kaj so njegove naloge in dolžnosti in tako lahko pripomore k boljši organiziranosti podjetja. Z upoštevanjem analize dela bi podjetje pristopilo k bolj urejenemu sistemu dela.
Keywords: Sistemizacija delovnih mest, analiza dela, opis delovnega mesta, organizacija, kompetence
Published: 28.03.2018; Views: 26; Downloads: 6
.pdf Full text (1,04 MB)

10.
Zaposlovanje in brezposelnost v Idrijsko–Cerkljanski regiji
Polona Munh, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili na raziskovanje stopnje zaposlenosti v Idrijsko-Cerkljanski regiji ter posledično tudi na stopnjo registrirane brezposelnosti. Že od leta 2008 dalje se pogosteje soočamo s temi temami, saj se je takrat pojavila finančno-gospodarska kriza, ki je negativno vplivala na večino regij po Sloveniji in po drugih državah. Iz podatkov Poročil o razvoju Republike Slovenije je razvidno, da je kriza počasi začela popuščati, kar je privedlo do tega, da je trg dela v Sloveniji po sedmih letih oslabljenega stanja začel spet rasti. To se kaže v višanju BDP-ja (bruto domači proizvod) v Sloveniji. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo se osredotočili na predstavitev pojmov, kot sta trg dela, vrste zaposlovanja, ter na opredelitev pojma brezposelnost. V raziskovalnemu delu smo se podrobneje dotaknili stanja zaposlovanja in možnosti zanj, stanja brezposelnosti ter primerjave med občinama. Poleg tega smo prikazali, kakšen vpliv imajo dejavniki izobrazbe, starosti in spola na zaposlovanje v tej regiji in problematiko odhajanja mladih v druga mesta. Opravljene intervjuje smo analizirali in podali ugotovitve. Z opravljeno raziskavo smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja in predstavili različne dejavnike, ki vplivajo na sedanje stanje v tej regiji. Skupaj z odgovori smo izražali tudi osebne predloge za rešitev določenega problema.
Keywords: zaposlovanje, registrirana brezposelnost, mladi, starejši, Idrijsko-Cerkljanska regija
Published: 28.03.2018; Views: 18; Downloads: 2
.pdf Full text (763,83 KB)

Search done in 0.49 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica