SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 6320
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Zadovoljstvo stanovalcev, svojcev in zaposlenih v domu upokojencev Špesov dom Vojnik
Barbara Brečko, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Stopnja zadovoljstva uporabnikov je v vrhu meril kakovosti in ima odločujoč vpliv na poslovni uspeh organizacije. Z nalogo smo želeli ugotoviti zadovoljstvo svojcev, stanovalcev in zaposlenih v domu starejših občanov Špesov dom Vojnik. Z uvedbo sistema kakovosti European quality-improving leraning (E-Qalin) smo želeli ugotoviti, s katerimi področji delovanja so svojci, stanovalci in zaposleni zadovoljni, katera področja so za njih pomembnejša in kaj bo treba še izboljšati. Uporabljena je bila metoda deskriptivne statistike. V raziskavi so bili uporabljeni trije vprašalniki, ki so bili namenjeni svojcem, stanovalcem in zaposlenim. Vprašalnike smo pridobili od podjetja Fabrika, za kar imamo pisno dovoljenje. Anketiranje je bilo izvedeno leta 2013, ko se je dom vključeval v E-Qalin, leta 2014 in leto kasneje, 2015. Anketiranci so si pri ocenjevanju trditev pomagali s petstopenjsko lestvico. Na koncu vsakega vprašalnika so dopisali svojo starost, lahko so dodali tudi pripombe, predloge in napisali pohvalo. Vprašalnik za svojce je skupno vseboval 24 vprašanj, ki so se posvetila trem različnim področjem delovanja (zadovoljstvu z nivojem nege in oskrbe, zadovoljstvu glede vključenosti in imidžu doma). Vprašalnik za stanovalce je skupno vseboval 33 vprašanj, ki so ocenjevala pet različnih področij delovanja z različnimi podpodročji (zadovoljstvo s standardom nege in oskrbe, komunikacijo, avtonomijo, ponudbo dodatnih dejavnosti in zasebnost). Vprašalnik za zaposlene pa je vseboval 23 vprašanj za pet različnih področij delovanja (zadovoljstvo z interdisciplinarnim sodelovanjem, sprejemanje vizije, klimo v organizaciji, možnost osebnega in poklicnega razvoja ter dodatno usposabljanje). V raziskavi je sodelovalo 67 svojcev. S splošno kakovostjo storitev jih je bilo 37 % zadovoljnih, 62 % zelo zadovoljnih in 1 % niti zadovoljen niti nezadovoljen. Razlika v povprečni oceni stopnje zadovoljstva pri svojcih je bila po vpeljavi modela E-Qalin statistično pomembno višja. Od skupno 69 anketiranih stanovalcev jih je bilo s splošno kakovostjo storitev 31 % zadovoljnih, 66 % zelo zadovoljnih in 3 % niti zadovoljni niti nezadovoljni. Pri stanovalcih se je povprečna ocena zadovoljstva po vpeljavi modela E-Qalin prav tako zvišala, vendar razlika ni bila statistično pomembna. V sklopu ankete za zaposlene je sodelovalo 47 zaposlenih. S splošno kakovostjo storitev jih je bilo 57 % zadovoljnih, 26 % zelo zadovoljnih in 17 % niti zadovoljnih niti nezadovoljnih. Razlika v povprečni oceni stopnje zadovoljstva pri zaposlenih se je od leta 2013 do leta 2015 statistično pomembno povišala. Raziskava je razkrila pomen vpeljave sistema kakovosti v Špesov dom Vojnik in postopen dvig zadovoljstva svojcev, stanovalcev in zaposlenih. Rezultati anket so vodstvo spodbudili, da so se pri delu uvedle določene spremembe, ki so jih predlagali svojci, stanovalci in zaposleni.
Keywords: zadovoljstvo, svojci, stanovalci, zaposleni, sistem kakovosti E-Qalin, spremembe
Published: 18.01.2019; Views: 9; Downloads: 0
.pdf Full text (4,85 MB)

2.
Metodološki pristop pri preoblikovanju delovnega mesta starejšega zaposlenega v podjetju Dom-Titan
Teja Gužvić, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu se posvečamo problematiki staranja prebivalstva in s tem povezanim vedno večjim številom starejših zaposlenih, starih 55 let in več. Z raziskavo, ki smo jo izvedli, smo želeli dokazati, da preoblikovanje dela in delovnega mesta omogoča starejšim zaposlenim manj bolečin pri delu, da prerazporejanje starejših zaposlenih na druga delovna mesta omogoča lažje opravljanje dela in da starejši zaposleni podjetju ne predstavljajo bremena, temveč korist zaradi dolgoletnih izkušenj in znanj, ki jih lahko prenašajo na mlajše zaposlene in jih s tem učijo. Pri oblikovanju teoretičnega dela diplomskega dela smo si pomagali z domačo in tujo literaturo, medtem ko smo za oblikovanje raziskovalnega dela uporabili metodo osebnega anketiranja starejših zaposlenih (starih od 55 do 62 let). Raziskavo smo opravili v podjetju Dom-Titan.
Keywords: Staranje, Starejši zaposleni, Vplivi staranja, Ergonomija, Promocija zdravja
Published: 17.01.2019; Views: 34; Downloads: 4
.pdf Full text (2,68 MB)

3.
Poslovni načrt za podjetje Ulashes
Ula Vidmar, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo je poslovni načrt ustanovitve podjetja Ulashes, s. p. Dejavnost družbe obsega izvajanje storitve podaljšanja trepalnic. Na podlagi teoretičnih izhodišč so obravnavani ustanovitev ter razvoj in nadaljnja rast podjetja, modeli in strategije rasti podjetja ter tveganja za podjetje. Predstavljeni so podjetje, panoga, v kateri posluje, tržna raziskava in tržne strategije, plan prodaje, nato sledi predstavitev razvoja storitve in možnosti razvoja v prihodnosti, potrebna infrastruktura, kadri in organizacija, tveganja in možne rešitve. V zaključnem delu so terminski načrt in finančne projekcije za realizacijo načrtovanega posla. Podjetnica bo v ustanovitev in razvoj podjetja vložila lastna finančna sredstva. Neodvisnost od kreditov oziroma bank bo poslovna priložnost podjetja za nadaljnjo rast. Podjetje se bo tržilo predvsem preko socialnih medijev in raznih prireditev in sejmov. Podjetnica bo izvajala eno storitev. To storitev bo izvajala kakovostno ter bo veliko vložila v izobraževanja in nova znanja na tem področju. Na podlagi analize panoge in tržne raziskave smo izdelali finančne projekcije poslovanja podjetja v naslednjih petih letih. Podjetje bo začelo poslovati v letu 2019. Dobiček bo dosegalo od prvega leta poslovanja. Povprečna donosnost podjetnikovega kapitala bo v tem obdobju 49 odstotkov in povprečna donosnost sredstev bo tudi 49 odstotkov. Finančne projekcije izkazujejo, da bo podjetje učinkovito uporabljalo vložena sredstva in bo sposobno ustvarjati premoženje s. p.-ja.
Keywords: Poslovni načrt, novo podjetje, osebne storitve in poslovna priložnost.  
Published: 10.01.2019; Views: 100; Downloads: 4
.pdf Full text (1,18 MB)

4.
Analiza škodljivih vplivov prehranske verige na okolje in zdravje ljudi
Tinkara Zupan, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Celotno prehranjevalno verigo spremlja močno obremenjevanje okolja, na kar vpliva predvsem človek. Eden izmed predlogov, s katerim bi zmanjšali vplive na okolje, je ekološko kmetijstvo. V diplomskem delu smo opredelili vrsto obremenjevanj okolja in kako le-ta vplivajo na okolje in na zdravje ljudi. Predstavili smo ekološko kmetijstvo in primer dobre prakse, ki deluje v sklopu Biotehniškega centra Naklo. Izvedli smo anketo, s katero smo spoznali nakupovalne navade kupcev in ugotovili, kolikšna je njihova skrb za okolje. Opravljena je bila analiza ankete, kjer smo na podlagi rezultatov in teorije podali predloge izboljšav na tem področju.
Keywords: prehranska veriga, obremenjevanje okolja, ekološko kmetijstvo, lokalno gospodarstvo.
Published: 10.01.2019; Views: 95; Downloads: 6
.pdf Full text (1,22 MB)

5.
Analiza zavzetosti zaposlenih v finančnem sektorju
Tea Hočevar, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Delovna zavzetost ali zavzetost zaposlenih je nov model ocenjevanja, ovrednotenja ali upravljanja s kadri na delovnih mestih. Podjetja vse več pozornosti namenjajo ugotavljanju zadovoljstva zaposlenih, malo pa je bilo opravljenih raziskav na temo zavzetosti zaposlenih v delovnih okoljih. Zavzetost je več kot samo sreča, motivacija in zadovoljstvo. Je v bistvu stanje zaposlenega, ki s svojim znanjem, čustvi, izkušnjami in vedenjem pripomore k doseganju pozitivnih rezultatov podjetja. V teoretičnih osnovah smo pregledali definicije zavzetosti zaposlenih, ali obstajajo ločnice med zadovoljstvom in zavzetostjo, kako bi dosegali višjo zavzetost med zaposlenimi, kako zavzetost vpliva na uspešnost podjetij in kakšna je korelacija med zaposlenimi in kupci ter kako lahko managerji poskrbijo za dvig zavzetosti v svojih podjetjih. V empiričnem delu magistrske naloge smo raziskovali zavzetost zaposlenih na delovnem mestu v finančnem sektorju. Zavzetost zaposlenih smo ocenjevali po dveh svetovno znanih metodah merjenja zavzetosti zaposlenih in sicer Gallup Q12 in UWES (»Utrecht Work Engagement Scale«).
Keywords: zavzetost, zaposleni, finančni sektor, Gallup Q12, UWES
Published: 18.12.2018; Views: 86; Downloads: 5
.pdf Full text (1,17 MB)

6.
Sledenje mobilnim napravam v manjšem logističnem podjetju
Danilo Barle, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Zaradi velikega števila logističnih podjetji, ter s tem precejšne konkurence je za obstoj podjetja prilagodljivost in iznajdljivost ključnega pomena. Z uporabo sodobne tehnologije se moţnosti za napredek in izboljšave zelo povečajo. V aplikacijah za sledenje mobilnih naprav se vidi precejšnja moţnost za izboljšanje procesa dela zaposlenih kakor tudi za večjo učinkovitost dela. Cilj diplomske naloge je bolje spoznati ter predstaviti tovrstne aplikacije. Za laţjo primerjavo, je bil predhodno zasnovan krajši test, na katerem se je preizkusilo šest aplikacij. Na podlagi navedenih zahtev, je bila na koncu s pomočjo odločitvenega programa DEXi, izbrana najprimernejša. S pomočjo diplomske naloge se poizkuša dokazati, da podjetje lahko izkoristi prednosti, ki se mu ponujajo z uporabo mobilnih naprav, ker si s tem lahko izboljša in olajša procese dela. Diplomska naloga prikazuje moţnosti uporabe prosto dostopnih aplikacij, ki lahko podjetju olajšajo poslovanje.
Keywords: DEXi, logistika, sledenje, aplikacija, globalni sistem pozicioniranja
Published: 18.12.2018; Views: 85; Downloads: 7
.pdf Full text (1,93 MB)

7.
Vodenje kadrov v prostovoljskih organizacijah
Neža Govekar, 2018, master's thesis/paper

Abstract: V magistrskem delu se osredotočamo na vodenje kadrov – prostovoljcev v prostovoljskih organizacijah. Področje je slabo oz. parcialno raziskano, zato smo z nalogo skušali zaobjeti čim večje polje problematike in poiskati skupni imenovalec. V teoretičnem delu smo najprej predstavili pomen prostovoljskih organizacij in njihovih značilnosti, v nadaljevanju pa predstavili metode vodenja prostovoljcev. Teoretični del smo zaključili z opisom dobrih praks vodenja prostovoljcev. Na podlagi teoretičnega dela smo pripravili anketni vprašalnik. Analiza rezultatov nam je prinesla vpogled v delovanje slovenskih prostovoljskih organizacij, na podlagi katerega smo pripravili nov model vodenja prostovoljcev. Ta na podlagi vrste organizacije, njenega poslanstva, tipa prostovoljcev, raznolikostjo prostovoljskega dela določa aktivnosti, ki naj bi jih organizacije izvajale, da bodo pri zasledovanju svojih ciljev še boljše. To zadnje smo skušali predstaviti s koeficientom uspešnosti prostovoljskih organizacij, ki temelji na rasti števila tistih, ki izvajajo njen program, torej prostovoljcev.
Keywords: • Prostovoljska organizacija, • prostovoljec, • model vodenja, • koeficient uspešnosti, • prepoznavanje vrednosti.
Published: 12.12.2018; Views: 66; Downloads: 8
.pdf Full text (3,32 MB)

8.
Podatkovna varnost pri spremembi lastništva državnih podjetij
Tomaž Ostrovršnik, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Pri spremembi lastništva državnih podjetij na splošno prihaja do problema, ko želijo na razpisih sodelovati tudi aplikanti, katerih primarni cilj je vstopiti v podatkovno bazo tarče in pridobiti njene interne podatke, pa naj gre za finance, komitente, kliente, način poslovanja ali celo za inovativne tehnologije. Spet drug izziv je, ko želijo v podjetja, ključna za delovanje državne infrastrukture, vstopiti lastniki, ki hočejo prevzeto podjetje podrediti povsem tržnim zakonitostim in ustvarjati bilance, primerljive s podjetji, ki zasledujejo samo tržne cilje. Diplomsko delo poskuša osvetliti problem pri spremembi lastništva v državnih podjetjih, v katerih lahko zaradi napačnega pristopa v začetni fazi prodaje pride do nepopravljive škode pri nadaljnjem delu tega podjetja in s tem tudi do motnje pri delovanju posameznega podjetja ali celotne panoge. V delu predstavljamo postopek prevzema ciljnega podjetja s poudarkom na pravem obsegu dostopa do podatkov, da bi skozi vse faze zagotovili zaščito podjetja v prevzemu, hkrati pa bi zasledovali cilje pregledne prodaje, enakopravnosti aplikantov, stopnjevanje njihovega konkurenčnega boja, optimalne končne cene in tudi normalnega funkcioniranja podjetja pod novim lastnikom.
Keywords: Sprememba lastništva državnih podjetij, Pravi obseg dostopa do podatkov podjetja v prevzemu, Pregleden postopek prevzema, Enakopravnost aplikantov, Optimalna končna cena, Funkcioniranje podjetja pod novim lastnikom.
Published: 07.12.2018; Views: 61; Downloads: 9
.pdf Full text (1,49 MB)

9.
Vpliv e-dokumentacije na kakovost obravnave pacientov v intenzivni terapiji otrok
Nedisa Bosankić, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Dokumentacija v zdravstveni negi je pomemben pokazatelj kakovosti oskrbe pacientov. Lahko je v papirni ali v elektronski obliki, ki je organizirana znotraj sistema. Dokumentiranje mora potekati po najvišjih standardih, da bi zagotovili varnost in kakovost zdravstvenih storitev. E-dokumentacija je posodobitev obstoječe papirne dokumentacije z namenom izboljšanja kakovosti obravnave pacientov. Ta način dokumentiranja izboljša kakovost, berljivost in razpoložljivost podatkov. Problem predstavlja nadzor nad vstavljenimi tujki. Zaradi zagotavljanja večje sledljivosti nad intervencijami, kot so vstavitev, oskrba in odstranitev tujkov, je bil znotraj informacijskega sistema razvit modul Posegi. S pregledom in analizo dokumentacije ter z vodenimi intervjuji z zdravstvenimi delavci smo primerjali proces obravnave pacienta z obema najbolj pogostima tujkoma (endotrahealni tubus - ET in osrednji venski kateter - OVK) pred in po uvedbi e-dokumentacije. S tem smo želeli ugotoviti, ali je z uvedbo e-dokumentacije prišlo do dviga kakovosti obravnave pacientov. Na osnovi analize smo želeli proučiti možnosti izboljšav ter kako zmanjšati število zapletov, vezanih na ET in OVK. Izpostavili smo prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti e-dokumentiranja tujkov. Na osnovi raziskave ne moremo popolnoma potrditi, da je z uvedbo e-dokumentacije prišlo do dviga kakovosti obravnave pacientov. Z raziskavo smo prikazali, da z novim načinom dokumentiranja pridobimo veliko več podatkov o vstavljenih tujkih, da je sledljivost boljša ter da z e-dokumentiranjem lažje in hitreje pridemo do analize podatkov in pridobimo avtomatska poročila o vstavljenih tujkih pri pacientu.
Keywords: - e-dokumentacija - papirna dokumentacija - endotrahealni tubus - osrednji venski kateter - informacijski sistem
Published: 07.12.2018; Views: 68; Downloads: 9
.pdf Full text (3,22 MB)

10.
Funkcionalne specifikacije materialnega poslovanja za proizvodnjo in servisiranje letal
Aljoša Sekulič, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Manjša podjetja pogosto nimajo veliko interesa, časa ali sredstev za vlaganje v svojo informacijsko tehnologijo. Podjetje MAG letalstvo, d. o. o., nima ustreznega programa za spremljanje in vodenje materialnih zalog. Trenutno zaloge vodijo v programu Microsoft Excel, saj na trgu ni primerne programske opreme, ki bi jim ustrezala. Potrebujejo preprost program z osnovnimi funkcionalnostmi, ki jih finančno ne bi preveč obremenil. Cilj magistrskega dela je bil razviti lasten program za materialno poslovanje, ki bi ustrezal zahtevam proučevanega podjetja. Na osnovi teoretičnega znanja, pridobljenega iz baz podatkov in materialnega poslovanja, ter raziskave problemskega stanja v podjetju smo s pomočjo programa Microsoft Access razvili prototipno rešitev. Predstavili smo jo vodstvu in se pogovorili o možnostih za njeno vpeljavo. Določili smo testno obdobje, ki bo prineslo povratne informacije uporabnika. Do konca leta bomo odpravili še morebitne napake in pomanjkljivosti, s čimer bo program pripravljen za uporabo z začetkom novega leta. Namen magistrske naloge ni bil le izpostaviti probleme podjetja, temveč tudi predstaviti naš novi sistem kot funkcionalno orodje za pomoč podjetjem, ki so se srečala s podobnimi težavami.
Keywords: atribut, entiteta, materialno poslovanje, baze podatkov, Microsoft Access
Published: 04.12.2018; Views: 84; Downloads: 5
.pdf Full text (1,85 MB)

Search done in 0.35 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica