| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 122
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga in pomen naravne in kulturne dediščine pri razvoju trajnostnega turizma na širšem območju Radgonskih goric
Martina Senekovič, 2019, diplomsko delo

Opis: Območje Radgonskih goric ima širok in pester nabor naravne in kulturne dediščine, ki je pomembna za razvoj trajnostnega turizma. V teoretičnem delu naloge smo izvedli pregled literature, kjer smo spoznavali značilnosti dediščine ter trajnostno odgovorni turizem. Predstavili smo območje Radgonskih goric z vidika naravnih in družbeno geografskih značilnosti ter z namenom ovrednotenja dejavnikov turizma ter dediščine izvedli SWOT analizo. V empiričnem delu smo v obliki intervjuja raziskovali stališča turističnih deležnikov javnega sektorja, na področju dediščine s spremljajočo ponudbo za razvoj trajnostnega turizma. Ugotovili smo, da se turizem trajnostno ne razvija zaradi odsotnosti medsektorskega povezovanja, nerazvite turistične infrastrukture in človeških virov. Na podlagi pridobljenih stališč smo izvedli strateško načrtovanje, znotraj katerega smo zastavili vizijo in prioritete trajnostnega razvoja. Kot predlog prioritete smo oblikovali trajnostni produkt Po poteh dediščine Radgonskih goric.
Ključne besede: Radgonske gorice, naravna in kulturna dediščina, trajnostni razvoj turizma, trajnostni produkti
Objavljeno: 24.10.2019; Ogledov: 111; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

2.
Changes brought about by the Ultra Europe festival to the destination management and marketing of the city of Split
Leo Bartolec, 2019, magistrsko delo

Opis: Nowadays, youth and event tourism are new specific types of tourism that have been given more attention in the academic literature. They are gaining in importance in the tourism industry in Croatia. This thesis aims to analyse the importance and impact that is brought by the Ultra Europe music festival to the city of Split, Croatia. The impact that is brought to a destination by a music festival is observed through three areas of analysis; (a) destination image, (b) creation of new products and services in a destination and (c) segmentation of visitors. Through these three dimensions, this thesis aims to see whether the “festivalisation” phenomena happened to the city of Split and how destination management and marketing stakeholders observe changes and use them for their business activities for the tourism market.
Ključne besede: podoba turistične destinacije, mladinski turizem, dogodkovni turizem, oglaševanje, menedžment, festivalizacija
Objavljeno: 17.10.2019; Ogledov: 32; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

3.
Žganjekuha kot dopolnilna dejavnost na kmetiji in njen potencial vključevanja v turistično ponudbo Obsotelja in Kozjanskega.
Laura Lupše, 2019, diplomsko delo

Opis: Kuhanje žganja je bilo v preteklosti prisotno skoraj na vsaki slovenski kmetiji. Sčasoma se je omenjena aktivnost začela opuščati, danes pa se zaradi visokih stroškov in administracije le redke kmetije ukvarjajo z žganjekuho. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, v katerem smo s pomočjo strokovne literature opredelili dopolnilne dejavnosti na kmetiji, žganjekuho, celoten postopek pridobivanja žganja, destilacijske naprave in turistično ponudbo Obsotelja in Kozjanskega. V empiričnem delu smo opravili polstrukturirane intervjuje z deležniki, ki so v občinah Obsotelja in Kozjanskega zadolženi za turizem, registriranimi ponudniki žganjekuhe in neregistriranimi proizvajalci žganjekuhe na območju Obsotelja in Kozjanskega. Skozi diplomsko delo smo predstavili možnosti za vključevanje žganjekuhe na omenjenem območju. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo podali predloge za boljše vključevanje žganjekuhe v turistično ponudbo in pripravili zasnovo integralnega turističnega produkta, ki vključuje žganjekuho. Glavne ugotovitve so pokazale, da intervjuvanci prepoznajo potencial v vključevanju žganjekuhe v turistično ponudbo in da območje Obsotelja in Kozjanskega potrebuje integralni turistični produkt, ki bi bil povezan s prikazovanjem starih kmečkih opravil in znanj.
Ključne besede: turizem, Obsotelje in Kozjansko, turistični ponudniki, žganjekuha, vključevanje.
Objavljeno: 17.10.2019; Ogledov: 41; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

4.
Vloga Slovenskega narodnega gledališča Maribor pri razvoju kulturnega turizma v Mariboru
Nuša Cesar, 2019, diplomsko delo

Opis: Kultura je eno izmed področij turistične ponudbe Slovenije. Kulturni turizem krepi prepoznavnost in promocijo Maribora kot zelo privlačno severovzhodno turistično mesto z zelo bogato zgodovino in kulturo. V mestu Maribor je veliko bogatih in zanimivih kulturnih znamenitosti in dogodkov, ki jih je mogoče spremljati vse leto. Mestne kulturne znamenitosti zadovoljijo še tako zahtevnega obiskovalca, ki išče raznolika in aktivna doživetja. Mariborska kulturna dediščina je s Slovenskim narodnim gledališčem med drugim ključna pri razvoju kulturnega turizma v mestu Mariboru, saj s svojimi izvirnimi gledališkimi predstavami plemeniti slovenski kulturni prostor. Slovensko narodno gledališče pod eno streho združuje Dramo, Opero, Balet in Festival Borštnikovo srečanje. Je prostor srečevanj različnih kultur, jezikov, srečevanj ljudi in balzam za dušo. SNG daje možnost obiskovalcem, da si iz zanimivega in bogatega dramskega repertoarja izberejo tisto zvrst, ki jim je najbližja. V ta namen je vsako leto na novo predstavljena abonmajska ponudba. Bogata ponudba gledaliških predstav za ljubitelje drame, opere, baleta in komedije ponuja obiskovalcem vznemirljive odrske dogodke, ki puščajo globok vtis in ki pri občinstvu vedno znova požanjejo neskončne aplavze in priznanja. Zelo pogosta so mednarodna sodelovanja, ki obiskovalcem pustijo globok vtis in svežino kulturnih predstav. Ugotovili smo, da bi lahko imel SNG vidnejšo vlogo ter, da kot osrednje gledališče v Mariboru s svojimi različnimi in bogatimi programski vsebinami nudi bogate možnosti pri razvoju kulturnega turizma v Mariboru.
Ključne besede: Slovensko narodno gledališče, kultura, Borštnikovo srečanje, Maribor
Objavljeno: 17.10.2019; Ogledov: 38; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

5.
Vključevanje naravne dediščine v turistično ponudbo na območju občine Krško
Marina Majerič, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali območje občine Krško. Občino Krško zaznamujejo bogata naravna in kulturna dediščina ter zgodovinska preteklost. V teoretičnem delu diplomske naloge smo pregledali zakonske podlage, definirali pojma naravna vrednota in naravna dediščina, predstavili delitev zvrsti naravnih vrednot in zavarovana območja. Sledila je opredelitev pojmov geoturizem in trajnostni turizem, opisali smo upravljanje naravne dediščine v turizmu ter cilje trajnostnega turizma. V predstavitvi obravnavanega območja občine Krško smo se osredotočili na geografski položaj, naravne vrednote ter analizirali turistično ponudbo območja in vključevanje naravnih vrednot vanjo. V empiričnem delu diplomske naloge smo kvantitativno in kvalitativno raziskovali prepoznavnost in pomembnost naravne dediščine, ozaveščenost širše in mnenje strokovne javnosti o vlogi in pomenu naravne dediščine v turistični ponudbi občine Krško in podali predloge za oblikovanje novih turističnih produktov. Na osnovi pridobljenih rezultatov smo predlagali ideje za izboljšavo oblikovanja inovativnih turističnih produktov, trženja, promocije in izobraževanja kadrov, z namenom, da bodo naše ugotovitve služile deležnikom v turizmu pri razvijanju turistične ponudbe.
Ključne besede: naravna dediščina, Krško, narava, naravne vrednote, trajnost, turizem
Objavljeno: 17.10.2019; Ogledov: 35; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

6.
Izzivi trajnostnega razvoja turizma v savinjski statistični regiji
Vid Tratnik, 2019, magistrsko delo

Opis: Z magistrskim delom smo skušali ugotoviti zadovoljstvo turističnih ponudnikov z obstoječim delovanjem trajnostne turistične ponudbe v savinjski statistični regiji. Za pridobitev podatkov smo izvedli anketiranje ponudnikov v izbranih občinah v regiji. Cilji naloge so bili opisati trenutno stanje trajnostnega razvoja, analizirati obstoječe ponudbe in oceniti, kateri ukrepi so bili smiselni za implementacijo trajnostne turistične ponudbe v regiji. V raziskavi je bilo treba dokazati smiselnost večje vključitve aktivne ponudbe pri turističnih ponudnikih. Smiselnost je bila dokazana na osnovi pozitivnih odzivov anketirancev v raziskavi o potrebi po takšni ponudbi. Proces raziskave je bil zanesljiv, saj je bil sprva izveden pregled ponudnikov, ki promovirajo trajnostni turizem ali imajo različne oblike trajnostnega turizma vključene v svojo ponudbo. Na podlagi analize rezultatov raziskave je bil osnovan kratkoročni načrt za implementacijo turističnega produkta. Predpostavljamo, da bodo rezultati raziskovanja služili predvsem upravljavcem turistične destinacije pri pripravi trajnostnih turističnih produktov v destinaciji. Na podlagi ugotovitev se bodo torej upravljavci lažje in verodostojneje odločali o snovanju turističnih produktov, ki bi jih nameravali tržiti v okviru predmetne destinacije.
Ključne besede: turistični deležniki, turistična destinacija, Savinjska statistična regija, trajnostni turizem, trajnostni razvoj.
Objavljeno: 17.10.2019; Ogledov: 33; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

7.
Izboljšanje velneške ponudbe v Grand hotelu Donat Superior Rogaška Slatina
Tadeja Medved, 2019, diplomsko delo

Opis: Centri dobrega počutja v hotelu že vrsto let ostajajo vpeti v okvire velneške ponudbe. Vsak velneški center ima svoje posebnosti in prednosti. Prav zaradi tega je pomembno, da je nabor velneških storitev posameznega centra raznolik in kakovosten. V nalogi smo raziskali, kako so gostje zadovoljni z obstoječo velneško ponudbo in naborom velneških storitev izbranega centra dobrega počutja, Grand hotela Donat Superior v Rogaški Slatini. Prav tako nas je zanimalo, kaj bi pri velneški ponudbi gostje želeli, da se izboljša in katere velneške storitve želijo koristiti v prihodnje. Raziskava je bila izvedena na podlagi 50 anketirancev, ki so bili gostje obravnavanega hotela in uporabniki storitev njegovega centra dobrega počutja. Raziskava je pokazala, da so gostje z velneško ponudbo in naborom velneških storitev hotelskega velnes centra v veliki večini zadovoljni. Podali pa so nekatere predloge, kako bi lahko hotelski velneški center ponudbo še izboljšal. Na podlagi njihovih predlogov in najnovejših velneških trendov smo v zaključku naloge podali predlog izboljšav.
Ključne besede: Velnes, Zdravstveni turizem, Velneška ponudba, Center dobrega počutja
Objavljeno: 10.10.2019; Ogledov: 68; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

8.
Vloga pivovarne Lobik pri razvoju pivskega turizma v občini Ruše
Sara Vocovnik, 2019, diplomsko delo

Opis: Pivski turizem je v našem okolju relativno nov pojem. Obsega obiskovanje pivovarn, pivske tematske poti, pivske prireditve in množico drugih s pivom povezanih aktivnosti. V diplomskem delu smo raziskovali, kakšno vlogo bi pivovarna Lobik lahko imela pri razvoju pivskega turizma v občini Ruše. Teoretični del diplomskega dela smo začeli s predstavitvijo pojma gastronomija, nato smo raziskali zgodovino pivovarstva, se posvetili pivskemu turizmu pri nas in po svetu ter predstavili občino Ruše. Sledil je empirični del raziskave - opredelitev potenciala za turistični razvoj na podlagi pivovarne Lobik. To smo storili po opravljenih delno strukturiranih intervjujih s strokovnjaki s področja turizma in pivovarstva. Ugotovili smo, da je pivski turizem zelo širok pojem, potencial za njegov razvoj v občini Ruše pa zelo dober. Za razvoj in dopolnitev turistične ponudbe občine in turistične destinacije Maribor - Pohorje je poleg upoštevanja trajnostnih načel potrebno tudi sodelovanje z lokalnimi deležniki. To bi koristilo deležnikom, prav tako pa tudi celotni lokalni skupnosti. Na podlagi profila gastronomskega turista smo oblikovali turistični produkt, ki sledi turističnim trendom in načelom trajnostnega razvoja.
Ključne besede: pivski turizem, Ruše, pivovarna Lobik, gastronomija, gastronomski turizem
Objavljeno: 10.10.2019; Ogledov: 61; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

9.
Zadovoljstvo tujih turistov s kulturnimi prireditvami v Posavju
Elizabeta Prosenik, 2019, diplomsko delo

Opis: Sodobnim turistom se za aktivno preživljanje dopusta prileže udeležba na raznih kulturnih dogodkih, koncertih ali prireditvah. Prireditve so tiste, ki bogatijo prepoznavnost destinacije in s tem posledično vplivajo na njeno obiskanost in na zadovoljstvo turistov. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela. V teoretičnem delu je podrobneje predstavljen management prireditev. V njem je pojasnjena tematika o tipologiji prireditev, življenjskem ciklu destinacije, obveščanju javnosti o prireditvah in pristopi k promociji med različnimi komunikacijskimi orodji, subjektih prireditev in njihovih nalogah ter poglobljen prikaz nabora ponudb prireditev v Posavju. Posavje je regija, ki vključuje šest občin. Ima pestro danost prireditev, v katero so zajete tako športne, kulturne kot tudi zabavne prireditve. V drugem delu diplomske naloge smo izvedli raziskavo s pomočjo anketnih vprašalnikov na terenu. Proučevali smo, kako dobro so tuji turisti obveščeni o kulturnih in zabavnih prireditvah. Z raziskavo smo želeli izvedeti, kakšna je stopnja zadovoljstva tujih turistov s prireditvami v Posavju, kar je tudi osrednja tema diplomskega dela. V zaključnem delu so podani tudi predlogi za izboljšanje promocije prireditev.
Ključne besede: management prireditev, Posavje, kulturne in zabavne prireditve, zadovoljstvo tujih turistov, anketa
Objavljeno: 26.09.2019; Ogledov: 21; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

10.
Analiza dejavnikov zadovoljstva zaposlenih v butičnem hotelu
Jure Bonča, 2019, diplomsko delo

Opis: Podjetje, ki pomena zadovoljstva zaposlenih kot takega ne priznava, v današnjem času ne more več pričakovati dobrih poslovnih rezultatov. Zadovoljstvo zaposlenih se odraža na vsakem koraku v podjetju, ne nazadnje tudi in predvsem pri gostih oziroma strankah. V turizmu možnosti po »popravnem izpitu« pri gostih ni kaj dosti. Nezadovoljna stranka se verjetno nikoli več ne bo vrnila, bo pa poskrbela, da za njeno nezadovoljstvo izve čim več ljudi. Merjenje zadovoljstva zaposlenih nam preko povratnih informacij razkriva, katera so tista področja, ki jih je treba spremeniti in kjer je treba uvesti nove ali dodatne ukrepe, da se poveča ali okrepi zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji. V empiričnem delu smo anketirali zaposlene v butičnem hotelu X. Ugotovili smo, da so sodelujoči v raziskavi najbolj zadovoljni z možnostjo napredovanja, dobrim plačilom za delo in kompetencami, dobrimi medsebojnimi odnosi, prijateljsko komunikacijo v podjetju ter z dobrimi možnostmi strokovnega in osebnega razvoja. V raziskavi smo odkrili nadpovprečno zadovoljstvo zaposlenih, kljub temu smo pri nekaterih dejavnikih podali predloge, ki so za podjetje vsekakor sprejemljivi, saj s seboj ne prinašajo nobenih finančnih bremen.
Ključne besede: zadovoljstvo, zaposleni, gosti, merjenje, dejavniki
Objavljeno: 26.09.2019; Ogledov: 33; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici