SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 28
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
ORGANIZACIJSKA KULTURA V ZAVODU ZA TURIZEM MARIBOR - POHORJE
Eva Kruder, 2016, diplomsko delo

Opis: Organizacijska kultura je del vsake organizacije, saj je to ključni dejavnik dobrega delovanje organizacije znotraj kakor tudi izven njenega okolja. Da bi spoznali in razdelali organizacijsko kulturo Zavoda z turizem Maribor – Pohorje, moramo najprej spoznati kaj sploh organizacijska kultura je in kateri so ključni dejavniki prepoznavanja organizacijske kulture. Ker so nekateri elementi organizacijske kulture vidni že zunanjemu opazovalcu, nekateri pa so skriti in jih poznajo samo člani posamezne organizacije, je prav tako pomembno poznavanje in ločevanje vseh elementov. Torej, kateri sploh so vidni deli in kateri so nevidni deli organizacijske kulture. Zaposleni so ključni del organizacijske kulture in le – to najboljše prikažejo in ocenijo. Zato se bomo v empiričnem delu ukvarjali z ugotavljanjem dojemanja organizacijske kulture zaposlenih Zavoda za turizem Maribor – Pohorje. Ugotovili smo, da zaposleni najbolje ocenjujejo kvaliteto medosebnih odnosov ter, da so stališča v organizaciji izmed vidnih delov organizacijske kulture najbolj vzdrževana.
Ključne besede: organizacija, organizacijska kultura, zaposleni, dejavniki, vidni deli.
Objavljeno: 23.11.2016; Ogledov: 84; Prenosov: 26
.pdf Polno besedilo (798,03 KB)

2.
ANALIZA ZDRAVILIŠKE IN VELNEŠKE PONUDBE V TERMAH RESORT D.O.O. V RIMSKIH TOPLICAH
Špela Pavlenč, 2016, diplomsko delo

Opis: Zdraviliški turizem je najstarejša oblika turizma. Temelji segajo v balneologijo. Balneologijo imenujemo znanost o kopelih (balneum – kopel) in zdravilnih vodah ter o njihovi kemični sestavi in njihovem učinku na človeški organizem. Zdravljenje v termalnih zdraviliščih je terapevtski ukrep. Zdravilišča pridobijo status na temelju potrjenega naravnega zdravilnega dejavnika. Dopolnjujejo pa jih še z dodatnimi terapevtskimi ukrepi. Velneška dejavnost je danes ena najhitreje rastočih panog, saj postaja skrb za zdravje in kvaliteto življenja v sodobni družbi vedno bolj izrazita. Velnes pomeni celostni in zdrav način življenja, ki se odraža v splošnem, dobrem počutju posameznika. Upošteva vsa načela sodobne preventive in je uravnotežen življenjski slog, ki ga dosežemo z osnovnimi sestavinami: telesnim gibanjem, zdravo prehrano, duševno aktivnostjo in osebno sprostitvijo. V diplomski nalogi se v empiričnem delu osredotočamo na analizo zdraviliške in velneške ponudbe v Termah Resort d.o.o. v Rimskih Toplicah. V primarni raziskavi analiziramo zadovoljstvo uporabnikov velneških in zdraviliških storitev in predlagamo izhodišča za nove velneške programe.
Ključne besede: velnes, zdravilišče, Rimske toplice, kakovost storitev
Objavljeno: 21.11.2016; Ogledov: 75; Prenosov: 27
.pdf Polno besedilo (2,97 MB)

3.
VPLIV ORGANIZACIJSKE KLIME NA ZADOVOLJSTVO GOSTA
Tjaša Drevenšek, 2016, magistrsko delo

Opis: V povezavi s kakovostjo storitev je zadovoljstvo gostov tisti pojem, ki ga hotelirji dobro poznajo in h kateremu stremijo, če želijo poslovati uspešno in obstati na trgu. Storitve gostom pa izvajajo zaposleni, ki delujejo v določenem delovnem okolju. Namen raziskave je ugotoviti, ali vzdušje v delovnem okolju, imenovano organizacijska klima, vpliva na zadovoljstvo hotelskega gosta. Uporabljena metoda spraševanja je bila izvedena z dvema instrumentoma, anketnim vprašalnikom za goste in za zaposlene. Raziskovanje je potekalo 26 dni v petih hotelih istega hotelskega podjetja. V statistično obdelavo je bilo vključenih 251 anketnih vprašalnikov. Mnenja 188 anketiranih gostov so pokazala, da so bili v hotelih zelo zadovoljni, 63 zaposlenih pa je poročalo, da je klima v hotelskem podjetju dobra. Izračun korelacije s Pearsonovim koeficientom je pokazal zelo šibko korelacijo med pojmoma. Izračun statistične pomembnosti kaže na nepomembnost rezultatov, razlog za to pa je lahko premajhen vzorec zaposlenih, napaka v procesu oziroma vprašalniku in podobno.
Ključne besede: hotelirstvo, organizacijska klima, zadovoljstvo gostov
Objavljeno: 20.10.2016; Ogledov: 117; Prenosov: 39
.pdf Polno besedilo (1,15 MB)

4.
Organizacijske vrednote v Termah Olimia
Eva Rezec, 2016, diplomsko delo

Opis: Pravilno izpostavljene vrednote podjetja povezujejo zaposlene in imajo velik pomen pri pridobivanju novih zaposlenih, ki bodo imeli visoke standarde in pozitivne učinke pri nadaljnjem razvoju podjetja. Vsak zaposleni mora najprej dodobra spoznati vrednote organizacije, jih sprejeti in nenehno obnavljati ter nadgrajevati. Če zaposleni ne sprejme vrednote organizacije, to kmalu privede do nezadovoljstva na delovnem mestu, posledično pa delo zaradi tega ni opravljeno dovolj učinkovito. V teoretičnem delu predstavimo vpliv vrednot na delo v organizaciji, v empiričnem delu pa ugotavljamo, kako pomembne so posamezne vrednote za zaposlene v Termah Olimia in kako močno se čutijo povezani z njimi. Ugotovili smo, da je zaposlenim najpomembnejša vrednota zanesljivost, najmanj pomembna pa vrednota ustvarjalnost. Spoznali smo tudi, da se zaposleni z vrednotami čutijo precej povezani.
Ključne besede: Vrednote, organizacijske vrednote, vpliv, zaposleni, organizacija.
Objavljeno: 20.10.2016; Ogledov: 73; Prenosov: 28
.pdf Polno besedilo (564,35 KB)

5.
MOČ BESED; ANALIZA ZAKLJUČNEGA GOVORA NA ZIMSKIH OLIMPIJSKIH IGRAH 2010 V KANADSKEM VANCOUVRU
Vita Petek, 2016, diplomsko delo

Opis: Olimpijske igre so mega dogodek, pomemben za turizem. Nekateri elementi olimpijskega protokola so postali del tradicije in takšna je tudi zaključna prireditev, ki pomeni formalni zaključek iger. Govor mora podati predsednik organizacijskega odbora, v našem primeru John Furlong. Na podlagi besed, ki sestavljajo govor, smo ugotovili, da je govor čustven, močan, spodbuden ter poln hvaležnosti. Čustvena komponenta ima v govoru pomembno vlogo, saj je Furlong že kot otrok občudoval olimpijske igre. Osrednji samostalnik govora je beseda »games« (igre). Ugotovili smo, da Furlong govori ameriško angleščino, stil govora je čustven, model prepričevanja pa je patos. Ugotovili smo tudi, da je Furlongov govor bogat z ekspresivnimi besednimi figurami in pesniškimi sredstvi. Analiza govora je pokazala rabo retoričnih sredstev, kot sta trditev in silogizem. Retorične figure, ki so uporabljene v govoru, pa so stopnjevanje, retorično vprašanje, metafora, personifikacija, simbol, perifraza, sentenca, naštevanje in primera. Poleg besedne analize je dodatne informacije razkrila analiza telesne govorice, ki je med drugim odražala enakopravnost, nato dominanco, prikrivanje in odkritost.
Ključne besede: olimpijske igre, govor, govorica telesa, prireditve, John Furlong
Objavljeno: 19.10.2016; Ogledov: 91; Prenosov: 41
.pdf Polno besedilo (901,04 KB)

6.
Utjecaj korupcije na hrvatski turizam
Viktorija Atlija, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: U ovom diplomskom radu povezuju se turizam kao najbrže rastuća ekonomska grana, korupcija kao neiskorjeniva pojava društva koja utječe na sve gospodarske sektore, te državne institucije, destrukturirajući temelje pravne države, solidarnost i sigurnost građana. Predmet analiza su koruptivna kaznena djela u poveznici s turizmom. Jedinice promatranja jesu punoljetni počinitelji kaznenih djela i pravne osobe kao počinitelji kaznenih djela, a vrijeme promatranja jest kalendarska godina. Korupcija nije zakonski određena, nema jedinstvene definicije niti je riječ o jednoznačno određenom pojmu. U određivanju koruptivnih kaznenih djela, ponajprije se, u odnosu na pojedina kaznena djela s elementima korupcije, nastoji odrediti što je to korupcija u određenome pravnom sustavu. Pri utvrđivanju metodoloških osnova za ovaj rad vodilo se računa o trima obilježjima: zakonskim definicijama kaznenih djela, određenju koruptivnih kaznenih djela u praksi i konvencijskim obvezama. U odnosu na prethodno navedeno, za potrebe ovog rada u koruptivna kaznena djela uključeno je deset kaznenih djela: primanje mita, davanje mita, primanje mita u gospodarskom poslovanju, davanje mita u gospodarskom poslovanju, zlouporaba u postupku stečaja, zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti, protuzakonito posredovanje, nelojalna konkurencija u vanjskotrgovinskom poslovanju, zlouporaba položaja i ovlasti te pranje novca. Svi korišteni podaci su javno dostupni, temeljeni su prema novinarskim i strukovnim člancima oslanjajući se na jedro Zakona primjenjivanih u Republici Hrvatskoj tijekom godina.
Ključne besede: turizam, korupcija, malverzacije, pretvorba, privatizacija
Objavljeno: 19.10.2016; Ogledov: 64; Prenosov: 21
.pdf Polno besedilo (1,45 MB)

7.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V RADISSON BLU PLAZA HOTEL LJUBLJANA
Aljaž Nerad, 2016, diplomsko delo

Opis: Zadovoljni zaposleni so dandanes ključni dejavnik uspešnega podjetja, saj le zadovoljni zaposleni lahko naredijo dobro klimo, ki se odraža v samem stanju podjetja. Zato je zadovoljstvo z delom pomembna sestavina vedenja v organizacijah, ker vpliva na pojave kot so absentizem, fluktuacija, delovni spori, telesno in duševno zdravje, nezgode pri delu in nenazadnje tudi na pripravljenost za izobraževanje in usposabljanje. Zadovoljstvo zaposlenih lahko opišemo skozi dobre odnose. Po drugi strani pa lahko podjetja zaradi različnih dejavnikov kar hitro doleti nezadovoljstvo. Pomembno je, da se podjetja znajo z njim spopasti in ga obrniti nazaj v pozitivno smer. V empiričnem delu pa smo z anketnim vprašalnikom ugotavljali stopnjo zadovoljstva zaposlenih. Ugotovili smo, da so zaposleni najbolj zadovoljni z zanimivostjo dela in nalog, najmanj pa so zadovoljni z dobrimi možnostmi za izobraževanje in usposabljanje ter bonitetami in drugimi ugodnostmi.
Ključne besede: zadovoljstvo, zaposleni, hotel, dejavniki zadovoljstva, Radisson Blu.
Objavljeno: 19.10.2016; Ogledov: 90; Prenosov: 38
.pdf Polno besedilo (1,04 MB)

8.
TRAJNOSTNI RAZVOJ TURIZMA V OBČINI TOPOLA V REPUBLIKI SRBIJI
Nataša Kočić, 2016, diplomsko delo

Opis: Občina Topola je že dolgo znana po svoji bogati turistični ponudbi, ki se nanaša na številne kulturne spomenike in pomembne zgodovinske lokacije. Prepoznavna je tudi po prireditvah, kulturi, gostoljubnosti lokalnega prebivalstva in nenazadnje po kakovostnih vinih. Svojo turistično ponudbo vzdržuje na enaki ravni že več kot 20 let, pri čemer ni uspešna. Menimo, da bi svoj potencial lahko izkoristila in postala svetovno obiskana turistična destinacija. V diplomskem delu smo se skozi obsežen pregled literature osredotočili na zmožnosti razvoja trajnostnega turizma ter s pomočjo že obstoječega modela ustvarili idealni pristop h konkretni destinaciji ter dali predloge za nadaljnje korake. Skozi diplomsko delo smo ustvarili vizijo same destinacije, ki bo vodilna nit skozi vse korake. Zaključili smo z idejami o organiziranju DMO, z obnovitvijo hotela in razvojem turizma na podeželju.
Ključne besede: Gostoljubnost, zgodovina, kultura, hotel, turizem na podeželju.
Objavljeno: 19.10.2016; Ogledov: 86; Prenosov: 20
.pdf Polno besedilo (934,85 KB)

9.
OBLIKOVANJE ZGODB V TURISTIČNI PROMOCIJI V ZDRAVILIŠKIH OBČINAH
Maša Haramija, 2016, diplomsko delo

Opis: Zgodbe predstavljajo velik turistični tržni potencial za promocijo turizma v zdraviliških občinah. V zaključnem delu smo ugotavljali različne uporabe zgodb na spletnih straneh zdraviliških občin in na spletnih straneh javnih zavodov, financiranih s strani občin, ki jih občine uporabljajo za namene turistične promocije. Analizirali smo 21 spletnih strani s pomočjo analize besedila in analize diskurza. Ugotovili smo, da zdraviliške občine na svojih spletnih straneh ne uporabljajo pravih zgodb. Zgolj 1 % vseh analiziranih zgodb je vseboval elemente zgodbarjenja, vse ostale enote naše analize pa so bili le opisi, povezani s turizmom. Krovna in top podporna zgodba o slovenskih vodah pripovedujeta o pomembnosti in zdravilnosti vode za Slovenijo. Glede na to, da smo analizirali spletne strani zdraviliških občin, katerih osrednja tema je voda, bi lahko izbrane občine na svoje spletne strani vključile več zgodb, ki bi dokazovale pomembnost vode za tovrstno območje. Pomembno je, da zdraviliške občine začnejo razvijati nove inovativne turistične produkte ali že obstoječe produkte bolje promovirajo skozi zgodbe in jih povežejo s krovno zgodbo o slovenskih vodah.
Ključne besede: oblikovanje zgodb, zdraviliške občine, diskurzivna analiza, turistična promocija
Objavljeno: 19.10.2016; Ogledov: 76; Prenosov: 37
.pdf Polno besedilo (5,20 MB)

10.
INTERPRETACIJA KULTURNE DEDIŠČINE NA GRADU RAJHENBURG
Tjaša Alegro, 2016, diplomsko delo

Opis: Interpretacija v turizmu predstavlja pomemben del celotne turistične izkušnje obiskovalca in vpliva na trajnostni razvoj turizma. Interpretacija kulturne dediščine navadno poteka v obliki osebne ali neosebne komunikacije. Naredili smo preliminarno raziskavo dveh oblik interpretacije – osebne in avdio posredovane interpretacije, ki sta na voljo obiskovalcem na gradu Rajhenburg. Želeli smo izvedeti, katera izmed interpretacij je uspešnejša pri spodbujanju pozitivnih stališč, spodbujanju znanja o kulturni dediščini gradu Rajhenburg in povečanju zadovoljstva obiskovalcev z obiskom gradu. Z analizo anketnih vprašalnikov, ki so jih obiskovalci reševali pred ogledom gradu Rajhenburg in po njem, smo ugotovili, da obe vrsti interpretacije spodbujata pozitivna stališča in znanja o kulturni dediščini ter povečujeta zadovoljstvo gostov z obiskom gradu Rajhenburg. Zaradi nereprezentativnega vzorca ne moremo izpostaviti ene izmed interpretacij kot učinkovitejšo. Trend rezultatov nakazuje, da bi se ob večjem vzorcu avdio posredovana interpretacija lahko izkazala za uspešnejšo.
Ključne besede: interpretacija, kulturna dediščina, osebna komunikacija, neosebna komunikacija
Objavljeno: 19.10.2016; Ogledov: 108; Prenosov: 22
.pdf Polno besedilo (587,07 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici