SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10460
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza in predlogi dolgoročnega varčevanja za pokojnino v iii. stebru
Matej Krampač, 2018, magistrsko delo

Opis: Raziskovalno delo se ukvarja s problemom dolgoročnega varčevanja za pokojnino. Težišče skrbi za pokojnino prehaja od kolektivnega k individualnemu. Delež državne pokojnine iz I. stebra se znižuje, odgovornost za ustrezno in želeno pokojnino bo delno na posamezniku. Državljani se bomo morali zavedati lastne odgovornosti in država bo morala poskrbet za ustrezno regulacijo trga produktov zasebnega varčevanja za pokojnino. Prikazane so možnosti varčevanja v II. in III. stebru v posameznih državah OECD-ja in prikazanih je bilo veliko produktov in rešitev, ki bi lahko bile primerne tudi za Slovenijo. V obzir je potrebno vzet tudi nove produkte za varčevanje, kateri predstavljajo dobre prakse pri dolgoročnem varčevanju. Ti produkti lahko dopolnjujejo sistemske rešitve in pomanjkljivosti.
Ključne besede: Varčevanje za pokojnino, zasebno pokojninsko varčevanje, zasebni skladi, OECD, pokojninska renta.
Objavljeno: 30.08.2018; Ogledov: 17; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

2.
Kako certifikat družini prijazno podjetje vpliva na organizacijo delovanja podjetja
Tjaša Gerečnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Usklajevanje poklicnega in družinskega življenja postaja eden izmed zelo pomembnih dejavnikov iskalcev zaposlitve pri izbiri primernega delodajalca. Podjetja lahko za pozitivno podobo na trgu veliko naredijo tudi sama in zaposlenim omogočijo bonitete, ki zagotavljajo lažje usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja. Eden izmed načinov, ki omogoča doseganje zgoraj navedenega cilja, je vpeljava certifikata Družini prijazno podjetje v vsakdanje poslovanje podjetja. Z implementacijo certifikata podjetje izkazuje naklonjenost zaposlenim in jim omogoča večjo prilagodljivost pri delu in družini. Izvajanje družini prijaznih ukrepov pa lahko prinaša tudi druge pozitivne posledice: zmanjšanje stresa na delovnem mestu, manjša odsotnost z delovnega mesta, večji motivacija in ustvarjalnost, navsezadnje pa tudi večje zaupanje podjetju. Da je tema o usklajevanju poklicnega in zasebnega življenja vedno pomembnejša, na letni ravni nakazuje tudi naraščajoče število podjetij, ki se odločajo za uvajanje certifikata Družini prijazno podjetje. V diplomskem delu smo se tako odločili predstaviti pojem certifikat Družini prijazno podjetje, postopek pridobitve in dve izmed slovenskih podjetij, ki uspešno izvajata ukrepe, navedene v omenjenem certifikatu, to sta Mlekarna Celeia in Slovenska turistična organizacija. Želja diplomske naloge je bila raziskati, ali prihaja do razlik pri izvajanju družini prijaznih ukrepov v podjetjih s certifikatom Družini prijazno podjetje in med podjetji, ki se za implementacijo certifikata niso odločila. V ta namen smo v raziskavo vključili tudi dve slovenski podjetji, ki se za implementacijo nista odločili. Pivovarna Laško Union in Kompas certifikata uradno nista pridobila, a kljub temu izvajata številne družini prijazne ukrepe. Podjetja smo v raziskavi med seboj primerjali glede na tri kriterije – število vpeljanih ukrepov v posameznem podjetju, področja uvajanja ukrepov in primerjava uvedenih ukrepov med proizvodnimi in storitvenimi družini prijaznimi podjetji – in tako prišli do razultatov, ki zajemajo več vidikov. Rezultati raziskave v diplomski nalogi so pokazali, da število podjetij, ki so se odločila za vpeljavo certifikata Družini prijazno podjetje, v Sloveniji narašča. Prav tako smo ugotovili, da izvajanje družini prijaznih ukrepov prinaša številne pozitivne posledice, ki se odražajo na pozitivni klimi v podjetju in zadovoljstvu zaposlenih. Zanimivo dejstvo pa predstavlja tudi ugotovitev, da ne prihaja do večjih razlik pri izvajanju družini prijaznih ukrepov med podjetji v diplomski nalogi, ki imajo certifikat Družini prijazno podjetje, in tistimi, ki se za implementacijo certifikata niso odločila.
Ključne besede: družini prijazno poslovanje, certifikat Družini prijazno podjetje, Mlekarna Celeia, Slovenska turistična organizacija, Pivovarna Laško Union, Kompas.
Objavljeno: 30.08.2018; Ogledov: 14; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (464,73 KB)

3.
Pogajalske strategije in taktike v izbranem podjetju X
Jure Puhar, 2018, magistrsko delo

Opis: Pogajanja nas spremljajo od zgodnjega otroštva naprej in so del vsakdanjega življenja. Osnov pogajanj se naučimo že kot majhni otroci, ko se »pogajamo« za pozornost ali kakšno igračo. V šoli se z učitelji lahko pogajamo o boljši oceni, ko dokazujemo svoje znanje. Pri poslu pa je od naših pogajanj odvisno, koliko bomo zaslužili. Po poslovnih pogajanjih se ob pozitivnem izidu ustvari marža (razlika v ceni), ki omogoča nadaljnjo poslovanje in preživetje na trgu. Žal pa pri poslu skoraj nikoli ne dobimo tega, kar si zaslužimo, ampak to, kar smo si uspeli izpogajati s kupcem. Magistrsko delo je sestavljeno iz sedmih poglavij, rdeča nit tega dela so pogajalske strategije ter taktike. S pomočjo domače in tuje literature smo raziskali in predstavili teoretična izhodišča, ki smo jih podkrepili s poglobljenim intervjujem direktorja izbranega podjetja X. S tem smo teoretične osnove poslovnih pogajanj dobro nadgradili z realno sliko iz poslovne prakse, kjer smo odgovore direktorja podjetja X ustrezno analizirali. Predvsem nas je zanimalo, katere pogajalske strategije in taktike so uporabne pri pogajanjih v podjetju X. Podjetje X je mikro, komercialno in inženiring podjetje, ki je specializirano za pakiranje. Povzamemo lahko, da podjetje X stremi, tako s kupci (prodaja) kot proizvajalci (nabava), k združevalni strategiji in strateškemu partnerstvu, kjer je velika stopnja zaupanja. Tako se na dolgi rok pride do boljših nabavnih cen in posledično večje marže. Potrdimo lahko torej strategijo partnerstva, kjer gre za »win-win« situacijo obeh strani. Direktor nam je zaupal tudi svojo pogajalsko taktiko, kjer kupec naroči in potrdi ponudbo (navadno za večji projekt), zaradi česar lahko direktor nekoliko pritisne na proizvajalca, da lahko naročilo potrdi še isti dan, če se nabavna cena spusti na določeno raven. V nabavnem smislu pogajanj, s hišnimi proizvajalci, se pogajajo predvsem za čim boljšo tehnologijo opreme za kupca, medtem ko se pri pogajanjih s kupci navadno dogovarjajo glede končne cene. Temeljita priprava in cenovna kalkulacija sta ključni predpogoj za dober potek pogajanj. Bolj podrobne rezultate intervjuja smo analizirali v zaključnem delu (sklep).
Ključne besede: pogajanja, poslovna pogajanja, pogajalske strategije, pogajalske taktike in podjetje X.
Objavljeno: 29.08.2018; Ogledov: 48; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (787,17 KB)

4.
Mednarodno sodelovanje pri patentnih aktivnostih
Leon Ritovšek, 2018, magistrsko delo

Opis: V sodobnem času prihaja do vse močnejše krepitve družbeno-ekonomskih vezi. K stopnjevanju mednarodnega povezovanja in ekonomske blaginje veliko pripomore tehnološki razvoj. Temelj za njegovo spodbujanje med drugim predstavlja zaščita pravic intelektualne lastnine. Pomemben del intelektualne lastnine predstavljajo patenti, saj spodbujajo tehnično ustvarjalnost. V tem kontekstu raziskujemo mednarodno sodelovanje na področju patentov. Pri tem opazujemo čezmejne patente na podlagi podatkov patentnih prijav za približno tri desetletja. Kot prvo ugotavljamo, da je na dolgi rok naraščal delež čezmejnih patentov s soizumitelji, ki prihajajo iz različnih držav; naraščal je tudi delež vseh tistih čezmejnih patentov, pri katerih pripadajoči prijavitelji in izumitelji prihajajo iz različnih držav. To odražajo naraščajoče vrednosti indikatorjev IDIF in ADIF oz. IDAF v opazovanem obdobju na ravni EU-28 in na globalni ravni. Kot drugo ugotavljamo, da mednarodno sodelovanje pri patentnih aktivnostih v večji meri odraža čezmejno lastništvo patentov, kot to odraža čezmejno sodelovanje med samimi izumitelji. To je razvidno iz relativno visokih vrednosti indikatorjev ADIF oz. IDAF in po drugi strani iz nekoliko nižjih vrednosti indikatorja IDIF v celotnem opazovanem obdobju na globalni ravni. Kot tretje ugotavljamo, da so nekatere države, ki v preteklosti niso beležile koncentracije čezmejnega lastništva patentov, z leti to koncentracijo občutno povečale. Po drugi strani pa večina visoko razvitih držav, ki so sprva beležile zelo visoko koncentracijo čezmejnega lastništva patentov, ni ohranila tako izrazite koncentracije skozi celotno opazovano obdobje. To smo preverili z analizo patentnih prijav na Evropski patentni urad na podlagi 16 izbranih visoko razvitih držav. Uporabili smo sekundarne podatke iz elektronske baze OECD za razpoložljiva tri desetletja. Na podlagi teh podatkov smo razvili koeficient koncentracije čezmejnega lastništva patentov, ki ga računamo kot razmerje ADIF / IDAF za vsako posamezno leto v okviru vsake izbrane države. Nato smo prikazali vrednosti tega koeficienta skozi celotno obdobje za vsako izbrano državo. Na ta način smo lahko na dolgi rok primerjali gibanja koeficientov med opazovanimi državami. Ugotavljamo, da nabor držav, ki beležijo koncentracijo čezmejnega lastništva patentov, na dolgi rok ni enak, saj se spreminja in s časom nekoliko povečuje. Prav tako sklepamo, da se za (visoko razvite) države v splošnem stežka prognozira pripadajoča gibanja tovrstne koncentracije zgolj na osnovi makroekonomskih podatkov. Vrednosti koeficienta koncentracije čezmejnega lastništva patentov na državni ravni očitno odraža tudi sklop številnih mikroekonomskih in panožnih dejavnikov, saj se vsak posamezen ekonomski subjekt pri svojem delovanju srečuje z drugačnimi okoliščinami.
Ključne besede: čezmejni patent, patentna zaščita, izum, licenciranje, intelektualna lastnina, evropsko konkurenčno pravo, tehnološki razvoj, globalizacija
Objavljeno: 29.08.2018; Ogledov: 46; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (2,97 MB)

5.
Spletno oglaševanje na primeru spletne trgovine Kozmetika Afrodita
Kaja Božič, 2018, magistrsko delo

Opis: Danes si vsak posameznik težko predstavlja, da bi dan preživel brez mobilnega telefona, tablice ali katerekoli druge pametne naprave, ki mu omogoča povezavo do interneta. Živimo namreč v svetu, kjer digitalizacija poteka povsod. Omogoča nam novodobne kreativne rešitve in ponuja spletna orodja, ki podjetjem omogočajo, da sledijo trendom, so v koraku s časom in posledično zadovoljujejo svoje obstoječe in potencialne stranke. Splet je mesto, kjer na dnevni ravni poteka komunikacija in kjer se prenaša nepredstavljivo velik tok informacij, ki so tako za podjetja kot za uporabnike spleta ključnega pomena. Prej kot se podjetje zave ugodnosti, ki mu jih ponuja splet in z njim spletno oglaševanje, večjo konkurenčno prednost si lahko ustvari. V magistrskem delu smo predstavili spletno trgovino, njene lastnosti, prednosti in slabosti, pravne in varnostne okvire poslovanja in se v nadaljevanju osredotočili predvsem na spletno oglaševanje spletne trgovine. Opredelili smo oblike spletnega oglaševanja in pozornost namenili omrežjem, na katerih se dnevno zbira kar tretjina svetovnega prebivalstva. To so družbena omrežja, ki podjetjem omogočajo, da izdelek ali storitev, ki jo ponujajo na trgu oziroma v spletni trgovini, predstavijo na kreativen, zanimiv način. Orodja družbenih omrežij omogočajo, da lahko natančno opredelimo ciljno skupino, kateri želimo, da je oglas prikazan, prav tako pa nam nudijo merljive rezultate, na podlagi katerih se lahko podjetja strateško odločajo in snujejo nove oglaševalske kampanje. V praktičnem delu naloge smo prikazali primere oglaševalskih kampanj v spletni trgovini podjetja Kozmetika Afrodita, ki so se vršile s pomočjo družbenih omrežij in ostalih digitalnih orodij.
Ključne besede: spletna trgovina, spletno oglaševanje, splet, družbena omrežja
Objavljeno: 29.08.2018; Ogledov: 55; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

6.
MERJENJE ZADOVOLJSTVA VLAGATELJEV V VZAJEMNIH SKLADIH DRUŽBE ZA UPRAVLJANJE INFOND D.O.O.
Miha Pitamic, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo predstavlja pojem in koncept zadovoljstva odjemalcev storitev. Predstavlja dejavnike, ki vplivaj na zadovoljstvo odjemalcev in pomen, ki ga takšno zadovoljstvo prinaša za organizacijo ter posledice (ne)zadovoljstva odjemalcev. Poudarek dela je na merjenju zadovoljstva odjemalcev. Organizacije morajo ugotavljati (meriti) zadovoljstvo svojih odjemalcev, če želijo vedeti, kakšno je njihovo zadovoljstvo ter na tej osnovi ukrepati dalje. Z merjenjem zadovoljstva organizacija komunicira s svojimi odjemalci ter kaže zanimanje zanje. Modeli in metode merjenja so lahko različni, in sicer lahko organizacija izvede anketo za ugotavljanje zadovoljstva, uvede sistem pritožb in predlogov ali izvede analizo izgubljenih odjemalcev. V raziskovalnem delu naloge smo ugotavljali zadovoljstvo vlagateljev družbe Infond d.o.o. in kje se pojavljajo potrebe po izboljšanju ponudbe in storitev družbe. Raziskava je bila izvedena s pomočjo anketnega vprašalnika na vzorcu 113. izbranih odjemalcev v organizaciji oz. družbi Infond d.o.o.. Ugotovili smo, da so anketirani kot vlagatelji v vzajemne sklade družbe Infond d.o.o. v povprečju zadovoljni s storitvami družbe ter da ne obstajajo razlike v stopnjah zadovoljstva vlagateljev, ki so k skladom pristopili na različnih vpisnih mestih. Prav tako ne obstajajo razlike v zaznani kakovosti storitve med tistimi, ki so k skladom pristopili na različnih vpisnih mestih. Obstajajo pa razlike v zadovoljstvu vlagateljev glede na ustvarjen donos posameznikove naložbe. Velja, da višje kot je zadovoljstvo vlagateljev, bolj so zvesti družbi Infond d.o.o.. Kljub temu da rezultati kažejo visoko zadovoljstvo odjemalcev storitev družbe Infond d.o.o., se mora organizacija zavedati, da je potrebno nenehno skrbeti za inovativnost, konkurenčno prednost in tako skrbeti, da bodo obstoječi odjemalci ostajali zvesti in da bo družba pridobila nove odjemalce. Trenutno zadovoljstvo še ne pomeni zadovoljstva tudi v prihodnje.
Ključne besede: zadovoljstvo, storitev, odjemalci, kakovost, pričakovanja, merjenje, Infond d.o.o.
Objavljeno: 29.08.2018; Ogledov: 51; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

7.
Kakovost storitev in zadovoljstvo uporabnikov le-teh na pooblaščenih bmw servisih
Marko Kralj, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi obravnavamo koncept kakovosti storitev in zadovoljstva uporabnikov na pooblaščenih BMW servisih. Opredelili smo splošne definicije storitev, kjer smo ugotovili, da gre za proces neotipljivih aktivnosti med prodajalcem in odjemalcem. Storitve lahko spremljajo s fizičnimi dokazi ali fizičnimi rezultati. Poglobili smo se v storitve in ugotovili, da imajo mnogo neotipljivih značilnosti. Zaradi svojih posebnosti so storitve bile plod številnih raziskav. Ugotovili so, da na zaznano kakovost storitev vpliva deset dimenzij, ki so v naslednjih raziskavah bile skrčene na pet osnovnih: oprijemljivost, zanesljivost, odzivnost, zaupanje in empatija. Pri proučevanju literature smo ugotovili, da sta najbolj zastopana modela lestvic v literaturi SERVQUAL in SERVPERF. Lestvici sta bili uporabljeni za razvoj lestvice, ki ocenjuje zaznano kakovost storitev poprodajnih aktivnosti avtomobilskega servisa – AutoSERVQUAL. Slednjo smo uporabili kot osnovo za našo raziskavo. Proučili smo tudi zadovoljstvo in ugotovili, da je zadovoljstvo kratkoročni občutek ugodja ali razočaranja pri primerjanju pričakovanj z rezultatom storitve. Na koncu teoretičnega dela smo na kratko opisali, kako poteka proces avtomobilskega servisa. V empiričnem delu smo analizirali pridobljene podatke. Skupaj smo pridobili 294 rešenih vprašalnikov. SPSS nam je pokazal, da je vprašalnik veljaven in zanesljiv. Spremenljivke kakovosti storitev smo preverjali s konfirmatorno faktorsko analizo. Ugotovili smo, da so spremenljivke močno povezane z enim faktorjem, kar pomeni, da je skupen konstrukt kakovost. S tem smo dobili potrditev, da je lestvica AutoSERVQUAL primerna za ocenjevanje kakovosti poprodajnih storitev v avtomobilski industriji. Hipoteze smo preverjali s t-testom, Pearsonovim korelacijskim koeficientom ter testom ANOVA. Ugotovili smo, da se vse dimenzije kakovosti storitev povezujejo z zadovoljstvom.
Ključne besede: kakovost storitev, zadovoljstvo, avtomobilski servis, poprodajne storitve, SERVQUAL, AutoSERVQUAL
Objavljeno: 28.08.2018; Ogledov: 64; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

8.
Mnenje slovencev in avstrijcev o izdelkih narejenih v sloveniji in avstriji
Ilire Rizvanaj, 2018, magistrsko delo

Opis: Analiza nakupnega vedenja proučuje porabnikovo vedenje, ki ga lahko opredelimo kot čustvovanje in spoznavanje, kadar so izpostavljeni dražljajem v okolju (npr. oglaševanje, modni trendi). Porabniki večinoma ocenjujejo kakovost izdelka na osnovi izvora države. Raziskave so potrdile, da porabniki bolje vrednotijo izdelke iz lastne države kot pa iz tuje države. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu naloge smo opredelili analizo nakupnega vedenja, vedenje potrošnikov, različne vplive na nakupno odločanje porabnikov, ter tudi koncept države izvora izdelka, tukaj smo natančneje opredelili poreklo blaga, zaznavo izvora blaga, etnocentrizem in povezavo med podobo države in lastnosti porabnikov. V empiričnem delu smo preučevali mnenje Slovencev in Avstrijcev o izdelkih narejenih v Sloveniji in Avstriji. S pridobljenimi rezultati ankete smo primerjali odgovore slovenskih in avstrijskih respondentov ter tako potrdili ali ovrgli naše zastavljene hipoteze. Zanimalo nas je predvsem ali obstaja razlika v oceni kakovosti med slovenskimi in avstrijskimi izdelki pri slovenskih in avstrijskih respondentih. Naprej so anketiranci odgovorili, kako pomembni so jim naslednji dejavniki: država izvora izdelka, kakovost izdelka in »izkušnja z izdelkom«, ki vplivajo na odločitve pri vrednotenju in nakupu izdelkov. Nato so ocenjevali kakovost izdelkov, ki so izdelani v Sloveniji in Avstriji. Na koncu pa so ocenjevali kakovost prehrambnih izdelkov, ki so izdelani v Sloveniji in Avstriji ter alkoholne pijače, ki so izdelane oz. pridelane v Sloveniji in Avstriji. Skozi celotno raziskavo smo ugotovili, da obstajajo razlike v oceni kakovosti med oceno izdelkov izdelanih v Sloveniji in Avstriji pri slovenskih in avstrijskih respondentih. Če povzamemo vse naše ugotovitve, vidimo, da slovenski anketiranci bolje vrednotijo »svoje« izdelke, ki so izdelani v Sloveniji. Prav tako lahko trdimo za avstrijske respondente, da bolje vrednotijo izdelke, ki so izdelani v Avstriji.
Ključne besede: Analiza nakupnega vedenja, vedenje potrošnikov, zadovoljstvo potrošnikov, koncept države izvora izdelka, etnocentrizem, podoba države izvora.
Objavljeno: 28.08.2018; Ogledov: 42; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

9.
Vpliv davčne kompleksnosti na davčno skladnost in merjenje makroekonomskih učinkov stroškov davčne skladnosti
Vesna Štager, 2018, doktorska disertacija

Opis: V uvodnem delu doktorske disertacije smo opredelili raziskovalni problem doktorske disertacije, in sicer proučevanje vpliva davčne kompleksnosti na davčno skladnost. Zapisali smo cilj, to je proučitev področja davčne skladnosti s posebnim poudarkom na stroških davčne skladnosti ter empirična preveritev lastnega modela merjenja makroekonomskih učinkov stroškov davčne skladnosti. Zastavili smo osnovno tezo doktorske disertacije, in sicer, ali zmanjšanje stroškov davčne skladnosti povzroča makroekonomske učinke; v povezavi s tem smo zastavili deset hipotez. Uvodoma so predstavljeni še pričakovani izvirni znanstveni prispevki, uporabljene predpostavke in omejitve ter metode raziskovanja, uporabljene tako v teoretičnem kot empiričnem delu doktorske disertacije. V drugem poglavju smo zapisali teoretična izhodišča s področja davčne kompleksnosti v povezavi z davčno agresivnostjo in podali lastno opredelitev davčne kompleksnosti in davčne agresivnosti, pri čemer smo se oprli na znanstveno literaturo s tega področja. Predstavili smo vzroke in kazalnike davčne kompleksnosti ter podali izčrpen kvalitativni pregled dosedanjih raziskav o davčni kompleksnosti in davčni agresivnosti. V drugo poglavje doktorske disertacije smo vključili dve lastni empirični raziskavi, in sicer: raziskavo o spreminjanju davčnih predpisov primerjalno za Slovenijo, Avstrijo, Veliko Britanijo, Hrvaško, Bolgarijo, Madžarsko, Češko, Romunijo in Poljsko; raziskavo cen revizijskih storitev za Slovenijo. Pomembna nova znanstvenoraziskovalna dognanja predstavljajo tudi nove spremenljivke davčne kompleksnosti, ki smo jih prepoznali za subjekte javnega interesa, katerih delnice kotirajo na organiziranem trgu. Tretje poglavje predstavljajo teoretična izhodišča s področja davčne skladnosti, kjer smo z uporabo znanstvene literature predstavili dosedanje teorije davčne skladnosti in vrste stroškov davčne skladnosti. Dodali smo lastno opredelitev davčne skladnosti. Podali smo izčrpen kvalitativen pregled raziskav davčne skladnosti ter raziskav o merjenju stroškov davčne skladnosti, ki so osnova za izvedbo naše glavne empirične raziskave. Pregled dosedanjih znanstvenih raziskav smo razdelili v tri skupine: raziskave o merjenju stroškov davčne skladnosti; raziskave psiholoških stroškov, ki so posledica stresa in drugih dejavnikov pri doseganju davčne skladnosti; raziskave stresa v računovodstvu. V tretje poglavje doktorske disertacije smo vključili lastno empirično raziskavo o organizacijskih in osebnostnih dejavnikih stresa ter zdravstvenih težavah v povezavi s stresom, ki jih imajo davčni zavezanci pri doseganju davčne skladnosti. V okviru istega poglavja smo predstavili makroekonomske učinke davčne (ne)skladnosti. V četrtem poglavju smo predstavili obstoječe modele merjenja stroškov davčne skladnosti in njihovo uporabno vrednost ter predstavili lasten predlog merjenja makroekonomskih učinkov stroškov davčne skladnosti. Peto poglavje predstavlja predstavitev inštrumentov za povečanje davčne skladnosti, kjer navajamo: predpise in orodja Evropske komisije za povečanje davčne skladnosti; druge mednarodne predpise in orodja za povečanje davčne skladnosti; sistem ocenjevanja davčnega sistema, kaznovanje davčnih prekrškov kot inštrument za povečanje davčne skladnosti, upravljanje s tveganji davčne skladnosti in ostale inštrumente za povečanje davčne skladnosti. V peto poglavje doktorske disertacije smo vključili lastno empirično raziskavo o vrednotenju zakonodaje. V okviru istega poglavja smo predstavili še značilnosti Indeksa spoštovanja pravne države, ki se v Svetu že uporablja, ter lasten koeficient spreminjanja davčnih predpisov kot novo znanstvenoraziskovalno dognanje. Teoretičnemu delu sledi v šestem poglavju empirični del, v katerem smo predstavili raziskovalno delo. Uvodoma smo v šestem poglavju predstavili cilje raziskave, hipoteze doktorske disertacije, potek raziskave in uporabljene raziskovalne metode ter opredelili temeljne konstrukte znanstvene raziskave.
Ključne besede: davčna skladnost, davčna agresivnost, stroški davčne skladnosti, kazalniki davčne skladnosti, merjenje stroškov davčne skladnosti, gospodarska rast
Objavljeno: 27.08.2018; Ogledov: 35; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (6,93 MB)

10.
Paketno poslovanje v podjetju: analiza vpliva avtomatizacije procesa na uporabniško izkušnjo
Marjetka Klančnik Kropf, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je z vidika uporabniške izkušnje predstavljen vpliv spremembe v procesu dostave paketnih pošiljk v izbranem podjetju, ki jo je povzročila implementacija avtomatizirane rešitve za sprejem in dostavo paketnih pošiljk. Vpeljava novih tehnologij v podjetja omogoča višjo produktivnost, hkrati razvoj na vseh segmentih življenja, spreminja pričakovanja in vedenje strank. Rast spletne trgovine je eden izmed trendov, ki je najmočneje zaznamoval zadnja leta, potrošniki od distributerjev blaga pričakujejo visoko kakovost izvedbe dostave in uporabo različnih možnosti, izmed katerih lahko v danem trenutku izberejo najprimernejšo. V osrednjem delu obravnavamo značilnosti paketnega poslovanja na trgu Evropske unije in v Sloveniji. Predstavimo Pošto Slovenije, ki je za informatizacijo paketnega poslovanja izvedla in še izvaja vrsto razvojnih projektov. Predstavljena sprememba procesa pomeni sodobno različico izvajanja storitev dostave ter možnost za zagotavljanje kakovostnega poslovanja ter prihodnjega razvoja. Na osnovi opravljene analize v opazovanem obdobju po implementaciji spremembe v poslovanje je predstavljena učinkovitost avtomatov glede na stopnjo vročljivosti pošiljk v dnevu dostave ter njihova uporaba glede na čas opravljanja transakcij.
Ključne besede: spletna trgovina, dostava paketov, uporabniška izkušnja, avtomatizacija, avtomat za sprejem in dostavo pošiljk.
Objavljeno: 23.08.2018; Ogledov: 15; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

Iskanje izvedeno v 1.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici