SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10312
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Hitra moda v maloprodajnem okolju
Klavdija Hötzl, 2017, diplomsko delo

Opis: Hitra moda je v zadnjih nekaj letih doživela velik razcvet. S ponudbo oblačil po nizkih cenah in hitrem menjavanju trendov so ponudniki hitre mode dobili veliko pozornost odjemalcev, še posebej mladih žensk, ki so rade v trendu. Ker so uspeli skrajšati čas proizvodnje in dobave na minimum, lahko neprestano predstavljajo novosti na prodajnih policah, s čimer še bolj privabijo odjemalce. Porabnik namreč prav zaradi tega prodajalne obišče večkrat, da vidi, če je kaj novega na voljo. Prav tako zaradi nizkih cen odjemalec ne čuti nekega finančnega bremena ob nakupu tovrstnih oblačil, zaradi česar po nakupu ne čuti velike krivde. Nekateri pa ravno zaradi nizkih cen potrošijo preveč denarja in kupujejo impulzivno, kar pa vodi v negativne ponakupne posledice. Po drugi strani pa vse ni tako enostavno, kot se zdi. Ponudniki morajo biti ves čas v koraku s časom, da na policah predstavljajo le najnovejše trende, ki pa so lahko moderni zgolj malo časa. Prisiljeni so dobro spremljati povpraševanje in ob pravem času porabnikom ponuditi izdelek, ki si ga želijo. V ozadju vsega tega pa stoji mnnožična proizvodnja in maksimiranje dobička. Če želi ponudnik dati na trg nek izdelek po tako nizki ceni, mora dobavljati po zelo nizkih stroških, s čimer se proizvodnja seli v manj razvite države in se med drugim spodbuja nizko plačano delo. Poleg tega tudi kvaliteta izdelkov ni najboljša, saj so uporabljeni slabši materiali, da lahko proizvajajo s čim manjšimi stroški.
Ključne besede: maloprodaja, hitra moda, kvaliteta, potrošnja, vedenje odjemalcev
Objavljeno: 14.12.2017; Ogledov: 0; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (945,97 KB)

2.
Elektronsko poslovanje v osnovnih in srednjih šolah
Petra Gračnar, 2017, diplomsko delo

Opis: Z razvojem interneta in računalniških omrežij se je širilo tudi elektronsko poslovanje. Najprej se je pojavilo v večjih podjetjih, kaj kmalu pa se je začelo uporabljati tudi po šolah, kar je prineslo nove možnosti v samem procesu izobraževanja. S posodabljanjem pouka se je pojavilo tudi več rešitev, ki udeležencem v šolskem procesu omogočajo lažje sodelovanje tudi izven šole. Diplomski projekt opredeljuje elektronsko poslovanje, njegove začetke, vrste, ter prednosti in slabosti. V nadaljevanju smo podrobneje opisali elektronsko izobraževanje, katere prednosti, slabosti in izzive prinaša, ter primerjali kako poteka v ostalih evropskih državah. Opisali smo še posamezne rešitve, ki so se razvile z namenom olajšanja dela, ter raziskali kako dobro osnovnošolci ter srednješolci poznajo in sprejemajo te rešitve.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko izobraževanje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, splet, rešitve.
Objavljeno: 14.12.2017; Ogledov: 4; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

3.
Manager in vodenje podjetja
Samantha Žogan, 2017, diplomsko delo

Opis: Danes, v tem hitro razvijajočem se času, ki ustvarja hiter tempo in močno konkurenco, se marsikatero podjetje sooča s težavami. Zato se je pojavila potreba po zaposlovanju uspešnih managerjev. Uspešni manager ni vsak, ki se je malo poučil o tem, ampak mora imeti določene lastnosti, izkušnje in znanja, da lahko uspešno pomaga podjetjem iz težav in jih naredi konkurenčne drugim. Eden pomembnih dejavnikov v managementu je vodenje – tej funkciji se daje vedno več pomena. Vedno več avtorjev poudarja, da je treba vodenje opredeliti kot samostojno funkcijo, ne le kot eno izmed štirih funkcij managementa. Vodenje je vpliv na ljudi, na njihovo obnašanje. Zato morajo uspešni vodje dobro poznati človeško vedenje in lastnosti. Vodje imajo v različnih situacijah različne vloge, ki so pomembne za uspešno izvajanje nalog in doseganje ciljev organizacije. Morajo jih znati prilagajati. Ni vsak manager uspešen manager, kot tudi ni vsak vodja uspešen vodja. Biti moramo seznanjeni z različnimi načini vodenja in s tem, kakšen stil je potrebno uporabiti v trenutni situaciji. Skozi diplomski seminar smo prišli do sklepa, da je treba vzpostaviti ravnotežje med managementom in vodenjem podjetja. Oba sta zelo pomembna za uspešnost podjetja in obema moramo dati enakovreden pomen.
Ključne besede: manager, management, vodja, vodenje, modeli vodenja, stili vodenja
Objavljeno: 14.12.2017; Ogledov: 5; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (759,12 KB)

4.
Vpliv gospodarske krize na produktivnost gradbenega sektorja v Sloveniji: Ekonometrična analiza
Aleksander Krajcer, 2017, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega projekta smo s pomočjo ekonometričnih modelov skušali prikazati vpliv, ki ga je gospodarska kriza 2008 imela na produktivnost slovenskega gradbenega sektorja. V letih pred krizo je ta rasel po zavidljivih, morda celo previsokih stopnjah, s podobno intenzivnostjo pa je nato ta rast tudi upadla. V prvem delu smo postavili teoretično izhodišče o krizah in o gradbeništvu ter o njuni prepletenosti, v drugem delu pa bomo s pomočjo enostavnih regresijskih modelov skušali kvantificirati vpliv gospodarske krize na produktivnost dela v gradbenem sektorju. Produktivnost dela smo izbrali, ker je s strani OECD priporočana kot dobra mera za uspešnost gospodarstva ali sektorja, hkrati pa zaradi pomanjkanja četrtletnih podatkov o obsegu kapitala v sektorju nismo mogli analizirati modela multifaktorske produktivnosti. Pri analizi smo kot odvisno spremenljivko uporabili dodano vrednost gradbenega sektorja, kot neodvisno spremenljivko pa število opravljenih delovnih ur v sektorju. Vse podatke smo pridobili s spletne baze Eurostat, ki deluje pod okriljem Evropske komisije. Ocenili smo ekonometrični model za celotno obdobje (2000 – 2015) ter za dve podobdobji – pred in po nastopu krize. Ugotovili smo, da je njen vpliv nezanemarljiv, saj je padec produktivnosti dela velik – upadel je na približno 30% vrednosti pred krizo.
Ključne besede: gradbeništvo, Slovenija, gospodarska kriza, ekonometrija
Objavljeno: 14.12.2017; Ogledov: 2; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

5.
Četrta industrijska revolucija
Tadea Slekovec, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt obravnava pojem industrijske revolucije, natančneje zadnje, četrte industrijske revolucije. Četrta industrijska revolucija obravnava tako napredek v tehnologiji kot napredek v programskih opremah. Pojem zajema vsa področja našega življenja, tako osebno kot poslovno. V sodobni zgodovini obstaja več industrijskih revolucij, ki so druga na drugo vplivale posredno in tudi neposredno, sem vsako obdobje posebej opredelila časovno, prostorsko ter tehnološko. Poudarek sem dala četrti industrijski revoluciji, saj je to obdobje, v katerem se trenutno nahajamo. Diplomski projekt zajema tudi programsko opremo kot so CRM in ERP sistemi, ki so v poslovnem svetu zmeraj bolj popularni za nadzor nad poslovanjem. V praktičnem delu diplomskega projekta sem opravila intervju s predstavnikom Zavarovalnice Sava, v katerem smo govorili o napredku tehnologij. Predstavili so nam, kako so v svoji zavarovalnici uvajali nove tehnologije v svoje poslovanje in kako lahko le-te vplivajo na samo poslovanje.
Ključne besede: Četrta industrijska revolucija, ERP, CRM, tehnologija, napredek, Industry 4.0, Zavarovalnica Sava
Objavljeno: 14.12.2017; Ogledov: 3; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

6.
Primerjalna analiza dejavnikov nacionalne blagovne znamke Slovenije in Estonije
Lucija Bosina, 2017, diplomsko delo

Opis: Prepoznavnost države in njen ugled v svetu sta vedno bolj pomembna za uspešnost v mednarodnih odnosih in poslovanju. Blagovna znamka države predstavlja za uvoznika in izvoznika, investitorja ali turista prvi stik z državo, saj logotip znamke, njeni simboli, sporočilo in pojavnost ponazarjajo vrednote in kulturo države. Razvoj prepoznane blagovne znamke nosi velik pomen za državo, saj lahko pripomore k višjemu ugledu ter h konkurenčnosti gospodarstva. V tem diplomskem projektu obravnavamo pojem in pomen blagovne znamke države, pojem in proces znamčenja države, dimenzije blagovne znamke države, pristope k njenemu merjenju ter identiteto in zaznavanje blagovnih znamk Slovenije in Estonije.
Ključne besede: mednarodna konkurenčnost, blagovna znamka države, znamčenje, identiteta, Slovenija, Estonija
Objavljeno: 14.12.2017; Ogledov: 6; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (742,04 KB)

7.
Vloga duhovne inteligence pri vodenju v podjetju x
Mateja Sekavčnik, 2017, magistrsko delo

Opis: Življenje se nenehno spreminja na vseh ravneh in spremembe so edina stalnica v njem. Spremembe ne prizanašajo nikjer in dobro je, da se tega zavedamo in imamo posluh zanje, predvsem za tiste, ki so za nas dobre in prispevajo k pozitivnemu učinku na enem ali več življenjskih področjih. To vključuje tudi poslovni svet ter svet vodenja manjših podjetij, velikih korporacij in multinacionalk ter tudi vsakovrstno vodenje v širšem smislu. Seveda pa se vse najprej prične pri vodenju samih sebe. Če sami sebe ne znamo voditi, sprejemati in ozaveščati svojih čustev, ugotavljati kdo smo in kam smo namenjeni, se spraševati o svojem smislu, biti zavestni in prisotni ter delovati za širši smisel celotne človeške skupnosti, kako bi lahko potemtakem vodili tudi druge? Potrebna je dovzetnost za drugačne načine vodenja, ki vključujejo še kaj več kot zgolj tradicionalne doktrine, po katerih se je delovalo v preteklosti in se v mnogih primerih dogaja tudi danes. Vse te stare paradigme vodenja, je že zdavnaj povozil čas in prihaja vse več priložnosti, da se izkažemo kot srčni voditelji, ki s svojim prispevkom spreminjajo sebe in tudi svet v katerem delujemo. V še vedno pretežno moško naravnani kulturi in delovanju ter tudi vodenju (tekmovalnost, fokusiranost, moč, oblast, analitičnost …) po vsem svetu, pa korenito potrebujemo tudi ženski princip delovanja in vodenja (sprejemanje, sočutje, toplino, intuitivnost, skrb …) Ker le eno z drugim, z moškim in ženskim principom z roko v roki, lahko delujemo celovito. Pri vse tem pa ima veliko vlogo, če ne celo največjo, ravno zavedanje smisla uporabnosti duhovne inteligence, ki nam na vseh ravneh bivanja pomaga, da postajamo iz dneva v dan boljše različice sebe.
Ključne besede: duhovna inteligenca, vodenje, managerji, vodje, management, podjetje Petrol energetika d. o. o.
Objavljeno: 13.12.2017; Ogledov: 14; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1020,38 KB)

8.
Posebnosti uvedbe rešitve ls retail - modul maloprodaja v podjetje x
Tanja Franc, 2017, magistrsko delo

Opis: Uporaba celovite informacijske rešitve v podjetju ni prednost, temveč obveza, če želi biti podjetje uspešno in konkurenčno. Celovite informacijske rešitve so najbolj kompleksni poslovni sistemi. Njihova uvedba zahteva velike investicije denarja, časa in strokovnjake, saj gre za zelo zahteven projekt. Potrebno je veliko prilagajanja, natančnosti, usklajevanja in strpnosti. Microsoft Dynamics NAV je globalna celovita informacijska rešitev za mala in srednje velika podjetja. Pokriva vse ključne procese v podjetju; računovodstvo, nabavo, prodajo, upravljanje zalog... Poleg tega omogoča boljši vpogled v poslovanje, povečuje produktivnost zaposlenih, izboljšuje učinkovitost poslovnih procesov in zmanjšuje stroške na področju informacijske tehnologije. LS Retail je integrirana vertikalna rešitev Microsoft Dynamics NAV za maloprodajo in gostinstvo. Omogoča enostavno sledenje transakcij, ima prijazen uporabniški vmesnik, dober nadzor nad poslovanjem in omogoča hitro učenje. Uvajanje Microsoft Dynamics NAV in LS Retail smo prikazali na primeru mednarodnega podjetja. Uvajanje rešitve poteka po metodologiji SureStep. Opisali smo proces uvajanja, kritične dejavnike uspeha, ki so bili opaženi med uvajanjem in pričakovane učinke. Največja prednost rešitve je vsekakor nadzorovanje, spremljanje in vodenje poslovanja iz ene centralne lokacije vseh trgovin. Sistem med drugim »odgovarja« na naslednja vprašanja: kdaj so naredili v določeni trgovini največ prometa, kateri je bil najbolj prodan artikel, katera oseba je prodala največ v določenem obdobju... Te informacije pa so na voljo takoj, v realnem času. LS Retail rešitev za podjetja, ki se ukvarjajo z maloprodajo in gostinstvom na slovenskem trgu še ni najbolj razširjena. Verjamemo, da bodo tudi ostala podjetja, še posebej mednarodna, prav kmalu začela razmišljati tudi po enotnem celovitem informacijskem sistemu.
Ključne besede: Maloprodaja, Microsoft Dynamics NAV, uvedba, implementacija, informacijske rešitve
Objavljeno: 13.12.2017; Ogledov: 12; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (3,29 MB)

9.
Aktuarski pristop k odplačevanju kreditov
Tina Cvitanič, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo obravnavali odplačevanje kreditov z uporabo aktuarskega pristopa. Aktuarski pristop se uporablja za vrednotenje netveganih sredstev in je poenoten širom sveta.
Ključne besede: kredit, anuiteta, postnumerandno zaporedje zneskov, prenumerandno zaporedje zneskov
Objavljeno: 13.12.2017; Ogledov: 14; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (931,44 KB)

10.
Ukrepi za reševanje gradbenih družb iz položaja nelikvidnosti in insolventnosti
Anastasiya Ananyeva, 2017, diplomsko delo

Opis: Gradbeništvo je nenehno izpostavljeno ekonomskim vplivom. Če se gradbena podjetja na negativne vplive ne odzovejo pravočasno, hitro zapadejo v stanje nelikvidnosti, kar vodi do insolventnih postopkov – prisilne poravnave ali stečaja. Prisilna poravnava bi morala z rekonstrukcijo dolgov zagotavljati pogoje za uspešno nadaljnje poslovanje, medtem ko sta cilja stečaja poravnava dolgov in prenehanje poslovne osebe. V diplomskem projektu smo na primeru slovenskih gradbenih podjetij raziskovali, zakaj postopek prisilne poravnave ne nudi dokončne rešitve za nezmožnost poravnave dolgov, temveč vodi samo v stečaj. V drugem delu diplomskega projekta smo raziskovali stanje gradbeništva v Rusiji in ruski stečajni postopek, ki se v primeru možnosti za rešitev podjetja začne s prisilno poravnavo ali stečajem, če te možnosti ni. V raziskavo smo vključili tudi avstrijsko zakonodajo in primerjali tri države – Slovenijo, Rusijo in Avstrijo.
Ključne besede: stečaj, prisilna poravnava, gradbeništvo, Slovenija, Rusija, Avstrija
Objavljeno: 13.12.2017; Ogledov: 13; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1011,14 KB)

Iskanje izvedeno v 0.98 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici