SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10428
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Pravni vidiki financiranja predšolske vzgoje z vidika lokalne skupnosti na primeru Mestne občine Slovenj Gradec
Patricija Vetrih, 2018, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema diplomskega projekta je predšolska vzgoja. V začetku predstavimo temeljna izhodišča predšolske vzgoje s poudarkom na zgodovinskem razvoju le-te, razvoju institucij in izdaji Kurikuluma za vrtce (1999) ter Zakona o vrtcih (2005). Z namenom primerjave v nadaljevanju predstavljamo izvajalce predšolske vzgoje, varstva in izobraževanja, tj. zasebne in javne vrtce. Predstavljamo ključne pravne podlage, ki določajo delovanje javnih in zasebnih ustanov na področju predšolske vzgoje. Prav tako opredelimo vlogo lokalnih skupnosti, staršev in strokovnih delavcev pri izvajanju predšolske vzgoje in njenih ciljih. V aplikativnem delu sledi temeljit pregled pravne podlage za financiranje in delovanje vrtcev. S komparativnim pristopom predstavimo ureditev, proračunska sredstva in podlage za izvajanje programov predšolske vzgoje v Mestni občini Slovenj Gradec. Rezultate raziskave primerjamo z mestnima občinama Velenje in Celje ter preverjamo hipoteze v sklepu.
Ključne besede: Predšolska vzgoja, financiranje izobraževanja, lokalna skupnost, Mestna občina Slovenj Gradec, pravni vidiki financiranja.
Objavljeno: 13.07.2018; Ogledov: 40; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

2.
Primerjalna analiza spletnih trgovin slovenskih telekomunikacijskih podjetij
Anita Mlakar, 2018, diplomsko delo

Opis: Elektronsko poslovanje in z njim povezana spletna trgovina sta pomembna elementa današnjega časa. Smo v času, ko ne preživimo niti dneva brez uporabe telefona, tablice ali računalnika. Splet nas spremlja na vsakem koraku, saj lahko preko telefona kjerkoli in kadarkoli preverimo ter izbrskamo vse, kar nas zanima. Zelo pomembno je, da podjetja ustvarjajo spletne trgovine, saj na ta način pripomorejo k lastni prepoznavnosti in večjemu dobičku. Bistvenega pomena ni to, da ima podjetje ustvarjeno spletno trgovino, temveč mora biti le-ta hitro obvladljiva, funkcionalna in lepo urejena. Na splet dostopajo tako mladi kot starejši ljudje, zato mora biti trgovina prilagojena ciljnim kupcem ter ponujati izdelke in storitve za vse generacije, saj se le-te razlikujejo glede na njihove potrebe in želje. Glavni cilj diplomskega projekta je bil predstavitev elektronskega poslovanja, spletne trgovine ter analiza treh slovenskih telekomunikacijskih spletnih trgovin, in sicer A1, Boba in Telekoma. Na podlagi predelane teorije, vseh pridobljenih informacij in lastne presoje smo naredili analizo spletnih trgovin – opredelili smo njihove prednosti in slabosti. Vse spletne trgovine so nazorne, dokaj preproste in so nas vizualno pritegnile. Pri analizi smo upoštevali vse kriterije za presojo: videz spletne trgovine ter njeno vsebino in funkcionalnost. Spletni trgovini Telekoma in A1 sta si zelo podobni glede izdelkov, storitev in aplikacije, ki jih ponujata, vendar je Telekom nasploh bolj razširjen in prepoznaven ter ponuja več storitev, medtem ko ima Bob zelo malo ponudbo in je bolj primeren za starejše uporabnike. Na podlagi vseh ugotovitev ter lastne ocene in presoje smo za najboljšo spletno trgovino izmed ocenjenih spletnih trgovin izbrali trgovino A1, ker nas je takoj pritegnila z dizajnom začetne in ostalih strani, vsebino, ponudbo, kakovostjo iskalnikov, preglednostjo ter ostalo usklajenostjo.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, spletna trgovina, internet, spletna prodaja, analiza spletnih trgovin.
Objavljeno: 13.07.2018; Ogledov: 35; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

3.
Analiza poslovnega okolja podjetja v mesno - predelovalni industriji
Maja Trlep, 2018, diplomsko delo

Opis: Globalizacija v svetu povzroča neprestane spremembe, ki vplivajo na življenje ljudi in tudi na poslovanje podjetij. Podjetja se jim iz dneva v dan poskušajo prilagajati, saj lahko le tako nemoteno poslujejo, so konkurenčna in izkoriščajo svoje prednosti. Če želijo poslovati uspešno, morajo dobro spremljati svoje zunanje in notranje okolje, navade in pričakovanja odjemalcev ter na koncu izbrati najboljšo strategijo na tržišču, kjer je konkurenca zelo velika. Prijazno okolje, podjetniška kultura, inovacije in ustvarjalnost zaposlenih, spreminjanje in prilagajanje organizacije so tisti dejavniki, ki dajejo podjetjem konkurenčno prednost pred podjetji, ki ne ravnajo uspešno. Podjetniško nepravilno ravnanje pa pomeni nespopadanje s tveganji in spremembami, pa tudi to, da se ne nadgrajuje nosilcev podjetja. Analiza okolja podjetja je eno izmed glavnih orodij za ocenjevanje zunanjih in notranjih dejavnikov podjetja. Poslovno okolje podjetja je sestavni del strateškega načrtovanja in prav slednje je ena od sestavin upravljanja, ki vključuje tudi postavitev ciljev. V diplomskem seminarju smo se odločili za podrobno analizo poslovnega okolja podjetja Perutnina Ptuj d. d., ki se s svojo dejavnostjo uvršča v mesnopredelovalno industrijo. Namen analize je preučiti vse slabosti in prednosti, ki so vplivale na uspešnost podjetja v preteklih letih.
Ključne besede: analiza okolja podjetja, poslovno okolje, Perutnina Ptuj
Objavljeno: 13.07.2018; Ogledov: 8; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

4.
Primerjalna analiza poslovnih kultur Avstralije, Švedske in Argentine
Isabela Cvetko, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo se osredotočili na poslovne kulture Avstralije, Švedske in Argentine. V uvodnem poglavju smo opisali temo in opredelili problem, namen, cilje in hipotezi, nato pa določili predpostavke in omejitve ter metode raziskovanja. V drugem poglavju smo se osredotočili na kulturno okolje mednarodnega poslovanja. Opisali smo pojem kulture in zakaj je pomembno poznavanje kulturnega okolja tujega trga. Nadaljevali smo z opisom medkulturne komunikacije in njene motnje v mednarodnem komuniciranju, opredelili pa smo še plasti in dimenzije poslovne kulture. V tretjem, četrtem in petem poglavju smo opisali poslovne kulture Avstralije, Švedske in Argentine. Pri vsaki državi smo najprej predstavili splošne podatke, nato pa opisali poslovno kulturo izbrane države. V nadaljevanju smo analizirali značilnosti poslovnih kultur izbranih držav glede na Hofstedov model in opisali poslovno prakso za vsako državo. V zadnjem poglavju smo izvedli primerjalno analizo poslovnih kultur izbranih držav.
Ključne besede: mednarodno poslovanje, kulturno okolje, poslovna kultura, Avstralija, Švedska, Argentina
Objavljeno: 12.07.2018; Ogledov: 29; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (801,08 KB)

5.
Kreditni standardi za stanovanjske kredite in trg stanovanjskih nepremičnin v Sloveniji
Mojca Petek, 2018, magistrsko delo

Opis: Kredit že iz časov svojega nastanka pomeni zaupanje, ki ga kreditodajalec čuti do dolžniške strani. Pri uspešni odobritvi kreditnega procesa pride do kreditnega razmerja, ki omogoča nastanek sredstev na strani kreditojemalca za namensko porabo. To se običajno sklene za nakup večjih oz. sorazmerno velikih dobrin, ki jih v običajni- vsakodnevni porabi ne nakupujemo. Eden tovrstnih, običajno precej dobro načrtovanih, nakupov znotraj življenjskega cikla je tudi nakup stanovanjske nepremičnine. Kreditna sposobnost posameznika in kreditni standardi sta pojma, ki sta pogosto zelo ozko povezana s nakupom stanovanjske nepremičnine. Posamezniku je namreč velikokrat kredit edina opcija za nakup stanovanjske nepremičnine, kjer pa se pot do pridobitve le-tega začne s preučevanjem kreditne bonitete (ocena sposobnosti plačila dolga), zavarovanjem kredita ter navsezadnje kreditnih standardov, ki so opredeljeni kot merila za odobritev kredita v banki ter so določeni pred dejanskimi pogajanji o določilih, pogojih kredita oz. dejansko odobritvijo oz. zavrnitvijo kredita. Namen našega magistrskega dela je preučevanje povezave med stanovanjskim trgom in kreditnim trgom za financiranje nakupa stanovanjskih nepremičnin v Sloveniji v obdobju od 2007 do 2015, kjer ugotavljamo, da je spreminjanje standardov za pridobitev stanovanjskega kredita v preučevanem obdobju, povezano s spreminjanjem cen in prometa s stanovanjskimi nepremičninami v Sloveniji komaj na podlagi časovnega odloka za določen kvartal. Ker predpostavljamo, da so določeni dejavniki vplivali na kreditne standarde bolj kakor drugi, znotraj magistrske naloge tudi preučujemo, kako so dejavniki tekmovalnosti med bankami, stroški sredstev in bilančne omejitve, obeti na nepremičninskem trgu, kreditno razmerje, nebančna konkurenca, pripravljenost bank za sprejemanje tveganj in zlasti kreditna sposobnost kreditojemalcev ter splošna gospodarska dejavnost vplivali na spreminjanje kreditnih standardov bank za pridobitev stanovanjskih kreditov. S pomočjo empiričnega raziskovanja se za namene potrditve prve hipoteze osredotočimo na povezavo med dejavnikoma kreditna sposobnost posojilojemalcev in splošna gospodarska dejavnost z kreditnimi standardi in ugotavljamo določeno stopnjo povezanosti pri obeh dejavnikih. Splošno dejstvo težko popravljivega svetovnega finančnega in gospodarskega zloma, ki ga je za sabo pustila svetovna gospodarsko-finančna kriza z začetkom leta 2007/2008, pa je tudi pri kreditiranju posameznikov in kreditnih standardih pustila močne gospodarske posledice. Kreditni standardi so se v večini zaostrili, cene in promet z nepremičninami se je naglo spustil, okrevanje je bil počasen in ponekod zelo zapleten proces, ki se v letih po letu 2015 začel preobračati v proces počasnega okrevanja, ponovnega omiljenja kreditnih standardov, večje kreditne sposobnosti prebivalstva, rahlega dviga cen stanovanjskih nepremičnin in na koncu koncev tudi dviga življenjskega standarda in ponovno povišanih pričakovanj potrošnikov.
Ključne besede: kredit, kreditno razmerje, stanovanjski krediti, kreditni standardi, Anketa o bančnih posojilih, trg stanovanjskih nepremičnin, dejavniki kreditnih standardov, cene in promet stanovanjskih nepremičnin.
Objavljeno: 10.07.2018; Ogledov: 79; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (936,89 KB)

6.
Book of abstracts of the 2nd International Scientific Conference Teaching Methods for Economics and Business Sciences, 7. May 2018, Maribor, Slovenia
2018, druge monografije in druga zaključena dela

Opis: Today’s global business environment is faced with complex and multidisciplinary issues. As business schools educate new generations of business people who will need to deal with these issues, the teachers at these institutions need to constantly innovate their teaching methods and approaches in order to pass relevant knowledge about business practices, processes and environments to their students. New, innovative approaches to teaching economics- and business-related subjects are thus essential to spark our students' curiosity and innovativeness and to develop their professional competences and skills so that our graduates, once employed, will have a positive impact on the economy as well as on the society. This book presents the abstracts of the 2nd International Scientific Conference »Teaching Methods for Economics and Business Sciences« held on 7 May 2018 at the University of Maribor, Faculty of Economics and Business. I would like to express my thanks to all authors who submitted their work for this conference in our common response to the above challenges.
Ključne besede: higher education, teaching practice, teaching methods, economics and business studies, students
Objavljeno: 06.07.2018; Ogledov: 69; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (652,42 KB)

7.
Tehnološki trendi kartičnega poslovanja
Štefka Balek, 2018, magistrsko delo

Opis: Pričujoča magistrska naloga prinaša pregled zgodovinskega ozadja za pričetek brezgotovinskega poslovanja ter razvoj plačilnih kartic od prvih reliefnih kartic preko kartic z magnetno stezo do sodobnih pametnih kartic s čipom. Prinaša natančno razlago uporabe različnih vrst plačilnih kartic, ki so v uporabi, pa morda uporabniki ne poznajo razlike med njimi. Predstavlja tudi pasti poslovanja s plačilnimi karticami za nepoučene uporabnike. Glavni namen naloge je predstaviti trenutne trende v razvoju kartičnega poslovanja oziroma razvojno naravnanost brezgotovinskega plačilnega sistema. Dejstvo je, da je področje zelo obsežno in hitro rastoče, saj se število uporabnikov teh storitev veča, prav tako se veča tudi vrednost sredstev, ki se na ta način prenašajo. Tem uporabnikom je potrebno zagotoviti varen brezgotovinski prenos denarja s čim manjšo možnostjo zlorab. Trend, ki se trenutno že močno uveljavlja, je brezstično poslovanje. Podatki kažejo, da že več kot 50 % izdanih plačilnih kartic po svetu omogoča brezstično poslovanje, do leta 2020 pa bi naj vsi POS terminali tako obliko plačevanja že omogočali. Naslednji zaznani trend je razvoj multifunkcijske plačilne kartice, saj se potrošniki zadnje čase srečujejo z motečim kopičenjem kartic. Dejstvo, ki ovira hitrejši razvoj te kartice, je visok strošek njene izdelave, kar lahko vpliva na njeno razširjenost kasneje. Najnovejši trend, ki s pojavom dovolj razvitih tehnologij sedaj končno lahko stopi v veljavo, je pojav mobilnega prenosa denarja, za kar je potrebna uporaba mobilne naprave. Ker je največja ovira pri uvajanju novih trendov zagotavljanje varnosti opravljenih transakcij, je seveda posledično zelo veliko napora vloženega v razvoj mehanizmov, ki bi učinkovito ščitili pred zlorabami. Za storitvami stoji vedno bolj kompleksna tehnologija, ki pomaga razvijati visoke tehnološke varnostne procese, ti pa zajemajo uporabo umetne inteligence, posebne kriptografske protokole, spreminjajoče se kode, ugotavljanje geolokacije ter uporabo biometričnih identifikacij. Nekateri od teh procesov so zaenkrat še v začetni fazi, a poskusni programi testiranja kažejo optimistične rezultate.
Ključne besede: kartično poslovanje, debetna kartica, kreditna kartica, kartica z odloženim plačilom, predplačniška kartica, kartica s shranjeno vrednostjo, brezstična kartica, multifunkcijska kartica, NFC, zloraba, kraja identitete, ponarejanje, phishing, skimming, 3-D secure, biometrična kartica, avtentikacija, tokenizacija, mobilna denarnica, N26
Objavljeno: 06.07.2018; Ogledov: 63; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (8,14 MB)

8.
Pomen informacijske pismenost za informacijsko družbo
Alenka Medvešek, 2018, magistrsko delo

Opis: Učinkovita uporaba informacij in znanj v današnjem času predstavlja temelj za vseživljenjsko učenje in igra pomembno vlogo pri osebnem ter poklicnem razvoju. Izobraževanje, za uporabo informacij in razvijanje informacijske pismenosti, postaja vse bolj izstopajoča potreba v sodobnem življenju. Informacijska pismenost je proces, ki se v bistvu nikoli ne konča, saj se mora posameznik prilagajati razvoju informacijske družbe, če želimo biti učinkoviti in uspešni v njej. Informacijska pismenost zajema poznavanje informacijske tehnologije, njeno razumevanje in uporabo ter pridobivanje informacij. Pri informacijski pismenosti gre za zbirko različnih vrst znanj potrebnih za delo z različnimi tipi informacij in tehnologijami. V prvem delu magistrskega dela smo prikazali pomen informacijske pismenosti za informacijsko družbo. Prvem smo predstavili informacijsko družbo, pomen poznavanja informacijskih tehnologij in našteli glavne prednosti in slabosti informacijske komunikacijske tehnologije (v nadaljevanju IKT). Opredelili smo učinke in posledice uporabe IKT v informacijsi družbi. V tretjem poglavju smo podrobneje opredelili pojem informacijska pismenost. V nadaljevanju smo predstavili raziskavo na področju informacijske pismenosti, kjer nas je zanimalo, kako se bomo v prihodnosti soočali s to tematiko, ter katere veščine bo potrebno osvojiti v prihodnosti. V drugem delu magistrskega dela, ki temelji na empirični raziskavi, smo proučevali informacijsko pismenost med mlajšo in starejšo populacijo.
Ključne besede: informacijska družba, vrste pismenosti, trendi, soočenje prihodnosti in veščin, IKT znanje sodobnih družb, uporaba kompetenc.
Objavljeno: 06.07.2018; Ogledov: 68; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (3,27 MB)

9.
E-veščine in digitalizacija v Sloveniji in Črni gori
Danilo Baucal, 2018, magistrsko delo

Opis: Vse države po svetu so vedno bolj izpostavljene globalni konkurenci. Glavni način za pridobivanje konkurenčne prednosti je tudi elektronsko poslovanje. Hiter tehnološki napredek in sprejemanje moderne ter neprestano napredujoče informacijsko-telekomunikacijske infrastrukture predstavljajo izjemne možnosti za elektronsko poslovanje. Elektronsko poslovanje je produkt nove ekonomije, saj ga odlikujeta izrazita prodornost in razpršenost. Zato elektronsko poslovanje zavzema vse pomembnejše mesto v globalnih ekonomskih premikih. Namen naloge je najprej teoretično opredeliti pojem elektronskega poslovanja, pogledati njegovo zgodovino ter analizirati elektronsko poslovanje v Sloveniji in Črni gori. Tako za slovensko gospodarstvo kot tudi za gospodarstvo v Črni gori je pomembno čim hitrejše uvajanje novih načinov poslovanja. Na podlagi rezultatov analiz je vidno spreminjanje iz leta v leto. V obeh državah se veča tako delež ljudi, ki uporablja internet, kot tudi delež podjetij, ki spletno poslujejo. Delež podjetij s spletno prodajo v Sloveniji je bil leta 2014 17 %. Delež podjetij, ki so oglaševala preko interneta, pa je bil v letu 2015 že 23 %. Spletna trgovina je v Črni gori razvrščena kot prodajalna na drobno in je v isti kategoriji kot trgovina na drobno po pošti. Preko spleta je preteklo leto v Črni gori nakup opravilo 26 % ljudi, medtem ko v Slovenji že več kot 50 %. V obeh državah je potrebno razviti okolja, v katerih se bo lahko hitro sprejemal razvoj tehnologije ter se posledično vpletati v svetovno gospodarstvo. S tem se ohranja konkurenčnost teh organizacij. E-poslovanje v podjetjih vnaša najbolj izrazite spremembe na področju prodaje in trženja. Vse več podjetij, tako v Sloveniji kot v Črni gori, se zaveda pomembnosti e-poslovanja pri ohranjanju konkurenčnosti na globalnih trgih.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, Slovenija, Črna gora
Objavljeno: 06.07.2018; Ogledov: 14; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

10.
PRIMERJALNA ANALIZA SPREJETJA NOVE EVROPSKE ZAKONODAJE NA PODROČJU REVIDIRANJA V SLOVENIJI, NEMČIJI, VELIKI BRITANIJI IN NA SLOVAŠKEM
Tjaša Črnko, 2018, magistrsko delo

Opis: Revidiranje je posebna gospodarska dejavnost, ki jo izvajajo za to specializirane gospodarske družbe oziroma posebej za to izobraženi in specializirani posamezniki, ki delujejo bodisi v okviru omenjenih družb bodisi kot samostojni subjekti. Revizorji tako preverjajo in preizkušajo računovodske izkaze gospodarskih družb, ki so zavezane k obvezni reviziji računovodskih izkazov ter tako po opravljeni reviziji podajo mnenje o korektnosti revidiranih računovodskih izkazov. Revizorji z vidika kapitalskega trga igrajo ključno vlogo, saj se delničarji zanašajo na njihove ugotovitve. Z vidika tega zaupanja pa je izrednega pomena, da obstaja regulacija na področju revidiranja. S strani Evropske unije lahko zaznamo prvo večjo regulacijo na področju revidiranja z uvedbo Direktive 2006/43/ES Evropskega parlamenta in Sveta. Omenjena direktiva je odgovor na finančne škandale, kot so na primer dogajanja v povezavi z družbami Enron, WorldCom in Parmalat, ki so zelo oslabila zaupanje javnosti v neodvisnost in nepristranskost revizorjev. Omenjena direktiva daje velik poudarek na etična načela revizorja, kot so na primer nepristranskost, poštenost, zaupnost in podobno, saj lahko le ob upoštevanju teh načel revizor deluje strokovno in neodvisno. Maja 2014 pa sta bila s strani Evropske unije objavljena dva nova dokumenta, ki se nanašata na regulacijo obvezne revizije računovodskih izkazov, to sta Direktiva 2014/56/EU o obveznih revizijah za letne in konsolidirane računovodske izkaze in Uredba (EU) 537/2014 o posebnih zahtevah v zvezi z obvezno revizijo subjektov javnega interesa. Nova evropska reforma na področju revidiranja si tako prizadeva povrniti zaupanje javnosti v neodvisnost in nepristranskost revizorjev, predvsem pa v revizijska mnenja, ki jih prebirajo vlagatelji. Z novo evropsko zakonodajo naj bi se izboljšala sama kakovost revidiranja, prav tako se z evropsko reformo na področju revidiranja uvajajo strožja pravila glede nadzora nad revizorji, na področju sankcij v primeru kršitev, uvaja se tudi obvezna rotacija revizorjev za vse družbe javnega interesa, strožje pa so opredeljene tudi smernice v zvezi s prepovednimi nerevizijskimi storitvami. Države članice EU so tako morale v roku dveh let implementirati nove evropske predpise na področju revidiranja, v okviru te implementacije pa so lahko izbrale različne načine prenosa le teh v svoje nacionalne zakonodaje, prav tako so nekatere države članice bolj, nekatere pa manj podrobneje opredelile zahteve nove evropske reforme na področju revidiranja. Velik razkorak med državami članicami EU lahko tako opazimo pri predpisanih sankcijah, saj nova evropska zakonodaja na področju revidiranja opredeljuje primere, v katerih se kršitelje sankcionira, ne opredeljuje pa same višine in načine sankcij za kršitve. Podobna razhajanja lahko zasledimo tudi pri sodnem varstvu revizorjev. Slovenija je pri implementaciji nove evropske zakonodaje na področju revizije, gledano z vidika opredelitve in višine sankcij za kršitve, zavzela zelo restriktivno stališče. Sankcije so v Sloveniji precej visoke glede na velikost revizijskega trga, večina revizijskih družb v Sloveniji je majhnih, visoke kazni za kršitve pa lahko zelo ogrozijo njihov obstoj. Majhne revizijske družbe se iz leta v leto srečujejo z upadom družb, ki so zavezane k reviziji, iz tega naslova pa si, da bi obdržale svoje naročnike oziroma pridobile še kakšnega novega naročnika, majhne revizijske družbe med sabo konkurirajo s ceno. Z vidika sodnega varstva pa je slovenski zakonodajalec zavzel zelo ohlapno stališče, ta namreč ne zagotavlja ustreznega pravnega varstva revizorjev in revizijskih družb, saj ne predvideva dvostopenjskega organa odločanja o kršitvah.
Ključne besede: revidiranje, Direktiva 2014/56/EU, Uredba (EU) 537/2014, ZRev-3, sankcije, sodno varstvo, rotacija revizorjev, nerevizijske storitve, nova evropska zakonodaja.
Objavljeno: 06.07.2018; Ogledov: 15; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0.95 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici