| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10910
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza zadovoljstva obiskovalcev s ponudbo kulturnega turizma v mestni občini ptuj
Larisa Glažar, 2019, diplomsko delo

Opis: Kulturni turizem je odlična platforma, ki daje možnost ohranjati in zavarovati kulturno dediščino. Obiskovalci lahko tako začutijo in občudujejo drugo kulturo, običaje in kulinariko. Bolj ko je kultura približana obiskovalcem, tem bolj je izkušnja nepozabna in s tem večje zadovoljstvo obiskovalcev. Zadovoljstvo obiskovalcev je glavni element pri uspehu destinacije.
Ključne besede: : zadovoljstvo obiskovalcev, kulturni turizem, Mestna občina Ptuj
Objavljeno: 05.11.2019; Ogledov: 16; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (964,27 KB)

2.
Analiza športno - turistične ponudbe ptuja in okolice
Adrijana Andreja Tkalec, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Analiza športno-turistične ponudbe Ptuja in okolice smo podrobno analizirali športno ponudbo Ptuja in njegove okolice. Poudarek je bil predvsem na športni ponudbi, ki privablja oziroma je zanimiva za turiste. Namen je bil tudi izdelava predloga za izboljšanje športno-turistične ponudbe in njene promocije. Šport je namreč današnjem času zelo priljubljen, sploh med ljudmi, ki večji del dneva zaradi službe presedijo ali pa so pod stresom. Velika večina se jih zato med dopustom ukvarja s športom, nekateri pa potujejo prav zaradi športa (ogled športnih prireditev, sodelovanje na športnih prireditvah). Zato je za destinacije pomembno, da ponujajo čimveč športnih aktivnosti in seveda da jo znajo primerno promovirati in z njeno pomočjo privabiti turiste v destinacijo prav zaradi ponudbe športa. Diplomsko nalogo sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo pojasnili pomen turistične destinacije in turistične ponudbe ter kakšen je pravzaprav pomen športa in rekreacije za razvoj turistične destinacije. V empiričnem delu pa smo predstavili Ptuj in njegovo okolico in analizirali njuno športno ponudbo. Izvedli smo tudi anketo med turisti, s katero smo želeli ugotoviti kako so jim bile dostopne informacije o športni ponudbi Ptuja z okolico ter razlog zakaj so sploh obiskali Ptuj.
Ključne besede: športni turizem, turistična ponudba, turistična destnicija, Ptuj
Objavljeno: 05.11.2019; Ogledov: 6; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (459,45 KB)

3.
Analiza razvojnih možnosti ponudbe za dobro počutje v botaničnem vrtu univerze v mariboru
Ksenija Grašič, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo proučili pojem dobro počutje in raziskali, kako raznolika je ponudba Botaničnega vrta Univerze v Mariboru, ki vključuje dobro počutje ter kako so te storitve oglaševane. Rezultate smo pridobili z anketiranjem, jih analizirali in grafično prikazali. Na osnovi pridobljenih rezultatov smo sestavili predloge za izboljšavo obstoječe ponudbe v Botaničnem vrtu Univerze v Mariboru in pripravili predloge paketov s ponudbo, ki vključuje obisk Botaničnega vrta Univerze v Mariboru. Sestavili smo tudi itinerarje z vključitvijo obiska ponudbe Botaničnega vrta za različne segmente turistov.
Ključne besede: Botanični vrt, dobro počutje, gastronomija, ponudba.
Objavljeno: 05.11.2019; Ogledov: 15; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

4.
Družinsko podjetje in prenos nasledstva
Nika Vodovnik, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo s pomočjo raziskave domače in tuje literature podrobneje predstavili družinsko podjetje. Navedli smo tipične značilnosti in lastnosti, po katerih se družinsko podjetje razlikuje od nedružinskega. Predstavili smo prednosti in slabosti družinskih podjetij ter kako družinska podjetja vplivajo na gospodarstvo in družbo. V družinskem podjetju je v ospredju družina, zato smo predstavili, kakšna je njena vloga v tej vrsti podjetja ter kako lahko družinski odnosi vplivajo na družinsko podjetje. V nadaljevanju teoretičnega dela smo se osredotočili na največji problem, s katerim se soočajo družinska podjetja, to je nasledstvo. Opredelili smo, kdo vse ima na splošno možnost naslediti družinsko podjetje ter kako poteka nasledstveni proces. Nato smo navedli še možne vplive in težave, ki lahko nastanejo pri izbiri naslednika ali v procesu nasledstva. V praktičnem delu diplomskega projekta smo teoretična izhodišča povezali z izbranim raziskovanim družinskim podjetjem PM, s. p. Predstavili smo zgodovino podjetja PM, s. p., in kako se je skozi čas razvijalo. Opredelili smo tudi značilnosti družinskega podjetja PM, s. p., njegove prednosti in slabosti. Nato smo podrobneje predstavili člane družine, njihove vloge v podjetju in družinske odnose med člani družine. Opredelili smo podjetniško naravnanost članov preučevane družine. Navedli smo, kako v družinskem podjetju PM, s. p., planirajo nasledstvo, kakšne možnosti izbire naslednika ima lastnik podjetja, ki razmišlja o svoji upokojitvi, pa tudi kaj vpliva na njegovo izbiro. Za zaključek smo podali še predloge za prenos podjetja, ki bi lahko koristili družinskemu podjetju PM, s. p.
Ključne besede: družinsko podjetje, prednosti in slabosti družinskega podjetja, družina in družinski odnosi, podjetnost v družinskem podjetju, nasledstvo, nasledstveni proces.
Objavljeno: 05.11.2019; Ogledov: 16; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (863,53 KB)

5.
Ocenjevanje dobaviteljev
Samo Šoba, 2019, diplomsko delo

Opis: Vsako podjetje, ki teži k uspešnosti in razvijanju mora vedno paziti pri izbiri materiala/stvari, ki se uporabljajo pri samem poslovanju. Podjetje, ki teži v razvijanju in uspešnosti mora predvidevati korake v prihodnosti in, če to uspe uspešno, potem na takšen način doseže določeno konkurenčno prednost. Sama nabava v podjetju je zelo pomembna, sploh pa v današnjih časih, kjer podjetja težijo k izbiri takšnih dobavitevljev, ki imajo določene produkte, ki ne škodujejo okolju in olajšajo samo poslovanje podjetja ter tako dosežejo konkurenčno prednost. Nabavna služba mora iskati zelo veliko informacij o samih dobaviteljih in izbrati način kako to presoditi. Vsako podjetje ima različne načine presoje svojih dobaviteljev, v mojem primeru ima podjetje Unior d.d. zelo posebne metode, ki jih bom opisal v nadaljevanju. Odločitve za pravega dobavitelja so lahko ključen člen za razvoj in obstoj samega podjetja. Izbira dobaviteljev je ključnega pomena za podjetje prav tako tudi izbira samega nabavnega trga, zato je potrebno zelo dobro preučiti razne tržne priložnosti in probleme glede nabavnega trga. Dobavitelji, ki imajo pogoj za sodelovanje se tako znajdejo na listi odobrenih dobaviteljev. Podjetja vedno bolj težijo v dolgoročnemu sodelovanju z dobavitelji, da ni potrebno iskati vedno novih in potem takem povečati stroške iskanja informacij o posameznih dobaviteljih. V teoretičnem delu vam bom predstavil pomembne informacije o sami nabavi, nabavnem trgu in samem ocenjevanju dobaviteljev. Praktični del je sestavljen iz opisa Unior d.d., kako ocenjujejo dobaviteljev in po katerih metodah presojajo dobavitelje. Sama nabavna služba od Unior d.d. se veliko posveča že obstoječim dobaviteljem (redno preverjanje njihove kakovosti) in pa seveda tudi iskanju novih dobaviteljev.
Ključne besede: dobavitelji, metode, konkurenčna prednost, nabavni trg.
Objavljeno: 05.11.2019; Ogledov: 8; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

6.
Čustvena inteligenca študentov turizma
Valentina Florjančič, 2019, diplomsko delo

Opis: Zaradi vse večje konkurenčnosti na trgu je borba na trgu dela vedno večja, zato morajo vsi zaposleni doprinesti k uspešnosti in inovativnosti organizacije. Pri tem sta zaposlenim lahko v veliko pomoč visoka stopnja čustvene inteligence in sposobnost razumevanja čustev. Kapaciteta delovnih mest v turističnem sektorju se iz dneva v dan povečuje, saj se turizem vedno bolj razvija, ljudje pa vedno več potujejo ter imajo vedno večja pričakovanja, ki jih je potrebno zadovoljiti oz. preseči. Za doseganje uspeha v življenju je lahko čustvena inteligenca pomembnejša od razumske inteligence oz. IQ-ja. Spoznali bomo metode za merjenje čustvene inteligence in njen vpliv na zaposlitev nasploh in tudi v turizmu, ki ima zaradi narave dela zelo zahtevno delovno okolje. Zaradi vsakodnevnega stika z ljudmi v turističnem sektorju je razvitost čustvene inteligence še toliko pomembnejša. Tako lažje razumemo turistove občutke ter zadovoljimo njegove potrebe in pričakovanja. Študentje turizma se morajo kot bodoči delavci v turističnem sektorju zavedati pomembnosti čustvene razvitosti. S pomočjo ankete in Bar-Onovega vprašalnika bomo ugotovili in potrdili ali ovrgli hipotezi, ki smo ju zastavili: študentje turizma so čustveno inteligentni in študentje se ne zavedajo pomembnosti čustvene inteligence pri zaposlitvi. Na testu čustvene inteligence so se študentje dobro odrezali, saj so dosegli dobro povprečje in pokazali ozaveščenost o vplivu razvitosti čustvene inteligence na zaposlitev ter uspešno opravljanje nalog na delovnem mestu.
Ključne besede: čustvena inteligenca, IQ, čustva, delovno okolje, turizem
Objavljeno: 05.11.2019; Ogledov: 8; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

7.
Vpliv Kurentovanja na turizem v mestu Ptuj
Mojca Bezjak, 2019, diplomsko delo

Opis: V uvodnem poglavju smo opredelili problem. Predstavili smo namen, cilje in trditve diplomske naloge ter opredelili hipotezi. Prav tako smo navedli omejitve raziskave in metode raziskovanja. V drugem poglavju smo predstavili teoretični okvir diplomskega dela, v katerem smo zaradi lažjega razumevanja razložili pojem management dogodkov, management turistične destinacije in vpliv velikih dogodkov na destinacijo. V tretjem poglavju smo najprej pojasnili, kaj pomeni Kurentovanje kot organizirana prireditev, navedli smo nekaj dejstev iz zgodovine in pojasnili pomen le-te za Ptuj. Poglavje smo nadaljevali z opredelitvijo vpliva Kurentovanja na obiskanost mesta Ptuj in razglabljali o tem, kaj to prinaša. Nato smo analizirali prihode in nočitve v mestu Ptuj v času kurentovanja, pred njim in po njem v letih 2017, 2018 in 2019 ter oblikovali posnetek stanja. V sklepnem delu tretjega poglavja smo analizirali mnenja anketirancev, analizo pa smo podrobneje predstavili z grafikoni. Če povzamemo rezultate raziskave, lahko rečemo, da je kurentovanje uveljavljeno kot privlačen turistični projekt, ki pripelje na Ptuj največ turistov, ki se vedno znova vračajo.
Ključne besede: Kurentovanje, pustovanje, turizem, Ptuj
Objavljeno: 05.11.2019; Ogledov: 7; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

8.
Povezovanje dobropočutne ponudbe destinacije maribor - pohorje s programi botaničnega vrta univerze v mariboru
Urška Bezjak, 2019, diplomsko delo

Opis: Zdravje je pomembna vrednota vsakega človeka, vendar o njem običajno razmišljamo šele takrat, ko zbolimo. Da bi to preprečili, moramo za dobro počutje poskrbeti prej, oziroma preventivno. Vsak dan lahko svoje počutje izboljšamo s pravilno prehrano, telesno aktivnostjo, sprostitvijo in obvladovanjem stresa. Zavedati se moramo, da je vsak posameznik odgovoren za svoje zdravje. Danes lahko počutje izboljšamo tudi z dobropočutno ponudbo, ki jo lahko pogosto najdemo v zasebnih centrih, zdraviliščih in hotelih. V diplomski nalogi opišemo wellness ponudbo hotelov, ki se nahajajo v destinaciji Maribor-Pohorje in predstavimo predloge, kako to ponudbo povezati z botaničnega vrta univerze v Mariboru, ki s svojo zasnovo in naravo lahko izboljša počutje obiskovalca. V diplomski nalogi raziskujemo osnovne pojme, povezane z zdravjem in dobrim počutjem. Predstavimo ponudbo botaničnega vrta univerze v mariboru in drugih botaničnih vrtov. Ugotovitve povzemamo v sklepnem delu, prav tako v sklepu preverimo osnovne trditve, ki smo jih zapisali uvodoma.
Ključne besede: dobropočutje, dobropočutna ponudba, zdravje, destinacija Maribor-Pohorje, Botanični vrt Univerze v Mariboru
Objavljeno: 30.10.2019; Ogledov: 104; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (931,67 KB)

9.
Pest analiza v malih in srednje velikih podjetjih
Natalija Pungartnik, 2019, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem projektu bomo povzeto predstavili PEST analizo in možnosti njene uporabe v malih in srednje velikih podjetjih. S PEST analizo preučujemo zunanje okoljske dejavnike, ki vplivajo na podjetje. Diplomski projekt je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu bomo opisali področje in opredelili problem ter pojasnili, katere so predvidene metode raziskovanja. Opredelili bomo mala in srednje velika podjetja (v nadaljevanju MSP), merila za določanje velikosti podjetja v Sloveniji in EU ter prikazali nekaj izbranih značilnosti o MSP v Sloveniji in EU. Opredelili bomo razvoj PEST analize, njene prednosti in slabosti ter podrobneje pojasnili uporabo PEST analize v strateškem planiranju (za ocenjevanje države, trga v industriji in v MSP). Ker pa se je PEST analiza razvila skozi različne variacije, bomo v teoretičnem delu povzeli tudi bistvo teh variacij – možnih dejavnikov za variacije PEST analize – transformacija za PESTLE analizo: globlja raziskava. Danes je nenehno izboljševanje produktivnosti bistvenega pomena za konkurenčni uspeh. Podjetje Hexagon Manufacturing Intelligence, S.p.A., ki ga obravnavamo v praktičnem delu diplomskega projekta, je razširjeno po vsem svetu, ponujajo prodajne in tehnične storitve. Leta 2017 je Hexagon Manufacturing Intelligence, S.p.A. postal vodilni svetovni ponudnik rešitev za informacijsko tehnologijo (v nadaljevanju IT). Podrobneje se bomo v diplomskem projektu omejili na mikro podjetje Hexagon Manufacturing Intelligence, S.p.A., podružnica v Sloveniji, kjer sodelujejo s strankami za izboljšanje produktivnosti z uporabo kakovosti v celotnem življenjskem ciklu izdelka. Preučevano podjetje s svojo tehnologijo proizvajalcem omogoča, da prevzamejo kontrolo kakovosti na vseh ključnih stopnjah njihovega procesa. Njihove programske rešitve kot celota ustvarjajo digitalno nit v celotnem proizvodnem procesu. V praktičnem delu bomo opredelili in predstavili STEEPLED analizo kot variacijo PEST analize na primeru mikro podjetja Hexagon Manufacturing Intelligence, S.p.A., podružnica v Sloveniji. STEEPLED analiza zajema vse zunanje oz. okoljske dejavnike, ki jih mora podjetje upoštevati, zato da se lahko ustrezno odzove na priložnosti in nevarnosti, ki iz zunanjih oz. okoljskih dejavnikov izhajajo, saj je cilj vsakega podjetja uspešno poslovanje. Dejavniki STEEPLED analize so politični, ekonomski, socio-kulturni, tehnološki, okoljski, pravni, etični in demografski.
Ključne besede: PEST analiza, STEEPLED analiza, MSP, PEST variacije, okolijski dejavniki.
Objavljeno: 30.10.2019; Ogledov: 93; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (912,17 KB)

10.
Vpliv uvedbe nove informacijske rešitve na izvajanje delovnih procesov v družbi sž-vit
Aljaž Vidovič, 2019, diplomsko delo

Opis: Informacijske rešitve so dandanes nepogrešljivi del pri poslovanju podjetij. Podjetja si preko njih zagotavljajo konkurenčnost na trgu. Z uvedbami novih informacijskih rešitev podjetja poskrbijo za lažji in hitrejši pregled vseh faz poslovanja. Naš namen je bil, da v teoretičnem delu predstavimo namen, vrste in način uvedbe informacijskih rešitev v podjetju. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo predstavili podjetje Slovenske železnice in njene odvisne družbe, še posebej SŽ-Vleka in tehnika, katero bo uvedba novih informacijskih rešitev najbolj zadevala. V praktičnem delu smo predstavili težave obstoječega informacijskega sistema in poiskali vzroke za uvedbo novih informacijskih rešitev. V nadaljevanju so predstavljene organizacijska struktura programa Maximo in SAP ter pozitivne spremembe, ki jih uvedba teh rešitev prinaša na področju vzdrževanja, proizvodnje, prodaje, nabave in skladiščno materialnega poslovanja.
Ključne besede: informacijske rešitve, informacijski sistem, delovni procesi, Slovenske železnice.
Objavljeno: 30.10.2019; Ogledov: 99; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

Iskanje izvedeno v 1.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici