SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


Iskanje brez iskalnega niza vrača največ 100 zadetkov!

1 - 10 / 100
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Zavzetost zaposlenih – testiranje zanesljivosti teoretičnega modela UWES -17 v Podjetju X
Irma Kušter, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Pojem »zavzetost zaposlenih« se je pričel pojavljati pred približno dvajsetimi leti, najprej kot antipod pojmu »izgorelost zaposlenih«. Zavzetost opisuje, kako zaposleni racionalno razmišljajo o svoji organizaciji, kako čutijo o njej ter v kolikšni meri so aktivni pri doseganju organizacijskih ciljev. V prvi vrsti pa predstavlja psihološko navezanost zaposlenih na organizacijo, v kateri so zaposleni in so najpomembnejši dejavnik uspešnosti organizacije. Cilj naše raziskave je bil izmeriti zavzetost na vzorcu zaposlenih v enem od sektorjev v Podjetju X ter na pridobljenih podatkih testirati zanesljivost teoretičnega modela za merjenje zavzetosti UWES – 17. Podatke smo pridobili s spletnim anketiranjem z že obstoječim vprašalnikom UWES -17. V teoretičnem delu smo predstavili zgodovino ter povzeli definicije zavzetosti, dejavnike zavzetosti in značilnosti zavzetih zaposlenih. Proučili smo metode merjenja zavzetosti nekaj največjih in najbolj znanih raziskovalnih podjetij, ki s svojimi modeli izvajajo merjenja in izobražujejo po vsem svetu. Zanimale so nas zadnje opravljene raziskave in rezultati merjenj. V empiričnem delu smo s statističnim programom SPSS analizirali podatke, predstavili opisne statistike ter nekaj bivariatnih analiz, s katerimi smo izmerili povprečno stopnjo skupne zavzetosti ter opravili primerjave stopnje zavzetosti med skupinami zaposlenih glede na nekatere demografske dejavnike. Nato smo s faktorsko analizo testirali naše raziskovalno vprašanje »Ali bo faktorska analiza na pridobljenih podatkih v Podjetju X pokazala enake rezultate, kot so klasificirani po metodi UWES – 17?«. Ugotovili smo zelo visoko korelacijo med faktorji, namesto treh dimenzij zavzetosti pa smo v našem modelu identificirali le dve kategoriji zavzetosti. V prvo kategorijo smo dobili združene vse dejavnike dveh kategorij zavzetosti teoretičnega modela UWES -17, predanost in vpletenost ( ang. Absorption in Dedication), naša druga kategorija pa je identična kategoriji teoretičnega modela in vsebuje vseh šest dimenzij kategorije vitalnost (ang. Vigor).
Ključne besede: zavzetost, dejavniki zavzetosti, model merjenja zavzetosti, Utrecht Work Engagement Scale (UWES)
Objavljeno: 22.06.2018; Ogledov: 3; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

2.
Mestna oaza
Patricija Kočar, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrsko delo podaja idejno rešitev za urbanistično in arhitekturno zasnovo novega mestno-regijskega središča v Celju. Namen naloge je vpeljati novo vzdušje na trenutno degradiranem, a hkrati zaradi svoje lege tudi ekonomsko pomembnem območju. V magistrskem delu so podana urbanistična načela ter sodobni principi za oblikovanje novih mestnih središč. Podrobneje smo obravnavali temo urbanizem in načela za trajnostni razvoj mesta. Prav tako smo se dotaknili razvoja mest in mestnih središč skozi čas. Na podlagi pridobljenih znanj se v projektnem delu magistrskega dela izdela nova rešitev za mestno središče. Lokacija, na kateri se nahaja nov center, je trenutno degradirano območje in kliče po prenovi urbanega prostora. V nalogi obravnavamo dva glavna problema. Kot prvo se z novo rešitvijo mestu ponudijo novi programi, skupni prostori za druženje in srečevanje ljudi različnih kultur in starosti, ponudijo se tudi nove zelene površine, s katerimi mesto zadiha. Kot drugi pristop pa se obravnava obstoječe degradirano območje. Na podlagi predhodnih analiz mesta in njegovega predvidenega urbanističnega razvoja je v želji po čim boljši prilagoditvi arhitekture na lokacijo in karakteristiko mesta nastala arhitektura sodobnega mestnega centra v Celju, ki s svojo mešano rabo programov in raznolikostjo združuje zabavo, šport, prosti čas in pisarne. Zaradi svoje pestrosti predstavlja pomembno grajeno strukturo v mestu. Objekt se s sodobno, organsko formo skuša čim bolje vključiti v okolico, hkrati pa izražati sodoben in samostojen duh.
Ključne besede: urbanizem, urbanizacija, urbani razvoj, mesto, mestna središča, centralne dejavnosti, Celje
Objavljeno: 22.06.2018; Ogledov: 4; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (107,01 MB)

3.
Analiza konkurence na področju zavarovalnih storitev
Sandra Podgoršek, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Konkurenčnost na zavarovalniškem trgu se vsako leto povečuje, s tem pa tudi boj za preživetje med zavarovalnicami. Zavarovanci vsako leto posegajo po cenejših zavarovanjih in posledično prehajajo od ene zavarovalnice k drugi, zato se mora vsaka zavarovalnica zavedati priložnosti in nevarnosti, navzočih v lastnem podjetju, predvsem pa prepoznati prednosti in slabosti konkurentov, saj šele potem more dosegati zastavljeno rast. V diplomski nalogi smo opredelili tekmece na področju zavarovalništva v Sloveniji. Izpostavili smo štiri izbrane zavarovalnice. To so: Zavarovalnica Triglav d.d., Adriatic Slovenica d.d., Zavarovalnica Sava d.d. in Generali d.d. V teoretičnem delu diplomske naloge smo med drugim predstavili osnove zavarovalništva in opisali nekaj zavarovalniških pojmov, opredelili zavarovalništvo kot gospodarsko dejavnost ter na kratko opisali zgodovino zavarovalništva v Sloveniji. Opredelili smo tudi pojem konkurence in pojasnili, kako si podjetje zagotovi konkurenčno prednost pred drugimi. V praktičnem delu smo predstavili analizo konkurence vseh štirih največjih zavarovalnic v Sloveniji, in sicer Zavarovalnice Triglav d.d., zavarovalnice Adriatic Slovenica d.d., Zavarovalnice Sava d.d. in zavarovalnice Generali d.d. ter opredelili tržno moč zavarovalnic. V empiričnem delu smo z anketnim vprašalnikom opravili analizo sekundarnih virov in opravili raziskavo zadovoljstva zavarovancev z zavarovalnicami ter analizirali končne rezultate. Ker se podjetja na splošno razlikujejo med seboj v posameznih značilnostih, bomo skušali ugotoviti, v čem se razlikujejo izbrane zavarovalnice. To bomo izvedeli s pomočjo sekundarnih virov; med 100 naključno izbranih oseb bomo razdelili anketne vprašalnike. V diplomski nalogi bomo tudi ugotavljali, kateri je najpomembnejši faktor pri izbiri zavarovalnice in katera izmed njih ima največji ugled.
Ključne besede: konkurenca, zavarovalništvo, konkurenčna prednost, tržna moč, analiza konkurence
Objavljeno: 22.06.2018; Ogledov: 3; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

4.
Informatizacija procesa certifikacije produkta
Doris Kos, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Da bi zaključno delo čim bolj povezala s smerjo študija in z delom, ki ga opravljam, bom pisala o posodobitvi določenih sej informacijskega sistema INFOR, ki ga v podjetju Iskraemeco, d. d., uporabljajo tudi za vodenje oz. upravljanje procesa certifikacije svojih produktov. Uporabljajo ga sicer v več oddelkih, a se bomo dotaknili samo tistih sej, ki jih uporablja pododdelek Odobritve, ki se zaradi neenotnega sistema za dokumentacijo konstantno sooča z izgubo časa in resursov v svojem procesu. S posodobitvijo sistema želimo to izgubo časa tudi odpraviti. Problema smo se lotili analitično. Seje, ki jih uporabljamo, smo podrobno pregledali in predloge sprememb predstavili IT-oddelku, ki bo poskrbel za nadgradnjo in uvedbo sprememb, kot končni uporabnik pa jih bomo mi potem preizkusili in tudi ovrednotili. Končni rezultat te posodobitve bo sistem, ki bo enostaven za katerega koli uporabnika, ki bo omogočal hitro arhiviranje dokumentacije in njen pregled ter bo jasno in hitro dal želene rezultate. Dodana vrednost bo optimizacija časa, ki ga bomo v prihodnosti porabili za omenjene korake.
Ključne besede: certifikat, produkt, tuji trgi, informacijska podpora
Objavljeno: 22.06.2018; Ogledov: 2; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (3,65 MB)

5.
Informacijska podpora sistemu managementa kakovosti v podjetju Ledinek Engineering d.o.o.
Patricija Verbič, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: V današnjem času si podjetja prizadevajo izboljšati svojo kakovost in skrajšati čas dela. Problem nastane, ko ne obvladujejo svojih tveganj, ali jih poznajo in jih ne upoštevajo pri svojem delu. Standard SIST EN ISO 9001:2015 se osredotoča na predvidevanje in obvladovanje tveganj v vseh poslovnih procesih. V skladu s tem, smo v podjetju pripravili programsko rešitev, s katero bi predvidevali in obvladovali možna tveganja. Z učinkovitim obvladovanjem tveganj, bi lahko prihranili čas in denar. Glavni motiv za certifikacijo ISO standarda so predvsem zahteve tujih poslovnih partnerjev, ki želijo skleniti posel ob zahtevi, da podjetje deluje v skladu s SIST EN ISO 9001. Management kakovosti in informacijska podpora delujeta sinergijsko, kar potrjuje več raziskav, ki so na kratko opisane v magistrskem delu.
Ključne besede: Kakovost, Standardi SIST EN ISO 9001:2015, Management kakovosti, Informacijski sistem, Programski jeziki, Programska oprema
Objavljeno: 22.06.2018; Ogledov: 5; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

6.
Osebna blagovna znamka
Petra Zidar, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Blagovne znamke so izredno pomemben dejavnik na področju trženja. Celotno poslovanje podjetja se poleg ideje, začne s postavitvijo temeljev blagovne znamke. Proučili pomen osebne blagovne znamke in njene karakteristike za razvoj močne podobe v javnosti, ki se še dolgo po srečanju pojavlja v mislih potrošnikov. Najpomembnejši dejavnik osebne blagovne znamke, je nosilec osebne blagovne znamke. Gre za osebo, ki s svojimi lastnostmi, vrednotami, vsakodnevnimi odločitvami in javnim nastopanje oblikuje podobo podjetja, organizacije ali blagovne znamke. Predstavitev take osebe je izrednega pomena za vzpostavitev močne znamke, ki se bo v očeh potrošnikov razvila do mere, kjer se vzpostavi visoka mera zaupanja v znamko. Namreč ravno zaupanje je temelj za razvoj močne, z dobro pozicijo na trgu in uveljavljene blagovne znamke. Problem, ki smo ga želeli raziskati je, ali se znane osebne blagovne znamke v Sloveniji zavedajo pomena udejstvovanja na trgu kot osebna blagovna znamka in kakšne so njihove osebnostne karakteristike, ki vplivajo na dojemanje širše slike potrošnika na osebno blagovno znamko. Ugotovili smo, da močne osebne blagovne znamke v Sloveniji zavzemajo globoko čustveno inteligentnost, dobro zastavljen cilj in močne osebnostne karakteristike. Zavedajo se pomena ustvarjanja javne podobe in soustvarjanja blagovne znamke s potrošniki. Premalo pa se zavedajo pomena osebne blagovne znamke kot tržne komunikacije in uporabnega orodja za rast poslovanja v podjetju. Ugotovite so nas pripeljale do spoznanja, da se morajo osebne blagovne znamke v Sloveniji bolj zavedati pomena tržne vrednosti le-te, da je njihov razvoj odvisen od javne podobe, ki nastaja v mislih potrošnika in da morajo za svoj uspeh prevzeti mesto dobrega gospodarja tudi v svojem podjetju. Predlagamo širitev znanja osebnih blagovnih znamk in njihovo udejstvovanje na trgu, ki bo doprineslo boljše rezultate in obstoj znamke na trgu. Osebna blagovna znamka je nedokončan proces razvoja, ki zahteva popolno predanost in nepopustljivost. Potrebna je visoka stopnja čustvene inteligentnosti in pravilnih odločitev. Predvsem pa je potreben čas, ki podjetniku omogoča razvoj močne osebne blagovne znamke.
Ključne besede: - blagovna znamka - osebna blagovna znamka - upravljanje osebne blagovne znamke - trženje osebne blagovne znamke
Objavljeno: 22.06.2018; Ogledov: 2; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (414,45 KB)

7.
Motivacija za izobraževanje starejših zaposlenih z višjo izobrazbo
Ana Lambić, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Delodajalci se dandanes srečujejo s težavami na področju kakovosti in konsistentnosti človeškega kapitala. Delovna doba zaposlenih se daljša in tako je v organizacijah zaposlenih veliko ljudi, ki so v zadnjem delu karierne poti. Okolje, v katerem delujejo organizacije, se tako v globalnem, kot v lokalnem smislu, stalno spreminja. Da bi zaposleni lahko sledili omenjenim spremembam, je ključnega pomena vseživljenjsko izobraževanje, saj znanje, pridobljeno v mladosti, ne zadošča. Za udeležbo na izobraževanjih in izvedbo vseživljenjskega izobraževanja je ključnega pomena ustrezno evidentiranje motivov in motivacijskih elementov, ki bi morali biti vpeti v delovno okolje, da bi vzpodbudili željene aktivnosti pri proučevani populaciji. Skozi izvedeno raziskavo smo ugotovili, da udeležence ankete najbolj motivira dobra predstavitev izobraževanj, varna prihodnost, raznolikost dela in samostojnost ter neodvisnost na delovnem mestu. Ovire oziroma demotivatorji, ki odvračajo proučevano populacijo od izobraževanj, so neujemanje izobraževanj z interesi posameznikov, neuporabna izobraževanja in pomanjkanje časa. Menimo, da je izobraževanje potrebno dodobra predstaviti in opisati izobraževalcem, ter jim prikazati, kako je neko izobraževanje koristno za njihovo delo in kaj vse jim bo le-to omogočilo (raznolikost dela, samostojnost in neodvisnost). Poudariti je potrebno tudi, kako bo izobraževanje vplivalo na njihovo varno prihodnost v organizaciji. Pomembno je, da so izobraževanja prilagojena interesom posameznikov. Ena izmed ovir, zakaj se udeleženci ankete ne udeležujejo izobraževanj, je tudi pomanjkanje časa. Le-to je mogoče deloma rešiti z izvajanjem izobraževanj znotraj delovnega časa. Udeležba na izobraževanjih, usposabljanjih, tečajih in izpopolnjevanjih udeležencev ankete je zelo nizka. Ugotovili smo, da bi le-ti spremenili teme izobraževanj (bolj aktualne, praktične in zanimivejše), vključili bi bolj zanimive in izkušene predavatelje, torej bolj kvalitetnejša izobraževanja. Poleg same vsebine in teme izobraževanj, bi udeleženci ankete spremenili tudi dolžino (krajša izobraževanja), ceno (nižja cena izobraževanj) in lokacijo (bližje/zanimivejše lokacije).
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, starejši zaposleni
Objavljeno: 22.06.2018; Ogledov: 2; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (734,95 KB)

8.
Dejavniki motivacije za delo zaposlenih v Logistični brigadi Slovenske vojske
Pjeter Duhani, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi proučujemo dejavnike motivacije za delo zaposlenih v Logistični brigadi. Gre za vojaško organizacijo, ki ima 1.315 zaposlenih (podatki za marec 2018) in je specifična, tako zaradi prednosti, kot tudi občutljivosti njene obravnave (omejitve). Glavni problem v obravnavani temi vidimo predvsem v zmanjšanju števila zaposlenih v Logistični brigadi Slovenske vojske. Samo v letu 2017 je bilo evidentiranih preko 230 primerov odhodov iz Logistične brigade, zaradi odpovedi, oziroma prenehanja delovnega razmerja. V štiriletnem obdobju 2014–2017 je vrste Logistične brigade zapustilo preko 820 zaposlenih. To bi v vojaškem izrazoslovju pomenilo cel bataljon zaposlenih manj. Zaradi tega menimo, da je tema aktualna in smo jo želeli v pričajoči nalogi raziskati. Pri obravnavi teme smo najprej proučili domačo in tujo literaturo, s področja motivacije in motivacijskih teorij. Anketni vprašalnik smo anketirancem razdelili v tiskani verziji. Anketiranje je bilo izvedeno v enotah LOGBR in je potekalo od 26. 2. 2018 do 20. 3. 2018. Želeli smo ugotoviti dejavnike motivacije zaposlenih za delo. Rezultati raziskave so pokazali, da so zaposleni v Logistični brigadi Slovenske vojske motivirani za delo. Prav tako smo ugotovili, da je neposredni vodja dober vir motivacije in mu zaposleni zaupajo. Definirali smo kriterije, ki pozitivno vplivajo na motivacijo in kriterije, ki negativno vplivajo na motivacijo, oziroma demotivirajo zaposlene v Logistični brigadi. Tako pozitivne kot negativne dejavnike motivacije smo rangirali, glede na njihovo moč vpliva. Vsa anketna vprašanja smo ustrezno analizirali, statistično in grafično obdelali, kritično obravnavali in ugotovitve zapisali. Prav tako smo cilje diplomske naloge kritično obravnavali, podatke ustrezno analitično obdelali in obenem predlagali ustrezne rešitve za izboljšanje stanja. Na koncu, v zadnjem poglavju naloge, smo za potrebe delodajalca oblikovali priporočila in predlagali rešitve na posameznih področjih.
Ključne besede: motivacija motivacijske teorije vojak Slovenska vojska Logistična brigada
Objavljeno: 22.06.2018; Ogledov: 5; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

9.
Zajem in analiza kontekstnih podatkov o uporabniku
David Vrbančič, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Svetovni splet je zaradi velikega števila podatkov postal bogat vir informacij, zato je pomembno, da uporabniku zagotovimo ustrezne informacije ob pravem času. Zajem in analiza kontekstnih podatkov nam lahko pomagata pri zagotavljanju ustreznih informacij. V sklopu magistrskega dela smo predstavili kje in na kakšen način pridobiti kontekstne podatke o uporabniku, kako le-te primerno shraniti, obdelati in predstaviti uporabniku. Na podlagi sistematičnega pregleda literature smo ugotovili, da je zavedanje uporabnikov o pridobivanju kontekstnih informacij odvisno od predstavitve uporabe kontekstnih podatkov (pravilniki o zasebnosti). Ali pridobivanje kontekstnih podatkov uporabnike moti, je odvisno od namena uporabe kontekstnih informacij. Starost je faktor, ki ima največji vpliv na zavedanje pridobivanja kontekstnih informacij med starejšimi in mlajšimi uporabniki. Za namen izboljšanja uporabniške izkušnje uporabniki niso pripravljeni deliti kontekstne informacije, vendar verjamejo, da lahko dostop do kontekstnih podatkov izboljša učinkovitost storitev. Na podlagi pridobljenih rezultatov testiranja klasifikatorja, ki temelji na naivnem Bayesovem algoritmu, smo ugotovili, da le-ta doseže visoko natančnost klasifikacije in je posledično primeren za klasifikacijo vsebine pridobljene iz socialnih omrežij. Možnosti za nadaljnje delo vidimo v nadgradnji inteligentnega sistema ter s tem izboljšanju natančnosti klasifikacije algoritma. Nadgrajen klasifikacijski algoritem bi pri klasifikaciji znal povezati in upoštevati čim več odvisnih dejavnikov, ki vplivajo na rezultat klasifikacije.
Ključne besede: kontekst, kontekstni podatki (informacije), socialna omrežja, analiza podatkov, klasifikacija podatkov, inteligentni sistemi, sistemi priporočil
Objavljeno: 21.06.2018; Ogledov: 24; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (3,02 MB)

10.
Sprejetost programskih ogrodij javascript za razvoj sodobnih spletnih rešitev
Domen Rogina, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Z raziskavo smo želeli ugotoviti, katera so trenutno aktualna programska ogrodja JavaScript in kako so ta programska ogrodja sprejeta med razvijalci sodobnih spletnih rešitev. Ker obstaja veliko ogrodij, smo se v raziskavi omejili na le nekaj trenutno aktualnih. Raziskava je bila izvedena s pomočjo anketnega vprašalnika in je temeljila na teoretičnem modelu TAM, ki smo ga dodatno razširili z naslednjimi konstrukti: tehnološka kompleksnost, preprostost učenja, zaupanje, zaznavanje kakovosti in kompatibilnost. Ogrodja, ki smo jih uporabili v anketnem vprašalniku smo identificirali s pregledom obstoječe literature. S pomočjo deskriptivne analize podatkov smo raziskali, katera ogrodja se najpogosteje uporabljajo, z analizo Crombach alfa pa smo določili zanesljivosti posameznih konstruktov s podatki. Analizo na osnovi strukturnih modelov, na osnovi katerih smo ugotavljali ali obstajajo signifikantni vplivi med spremenljivkami teoretičnega modela, smo opravili z orodjem Amos. Glavno omejitev naše raziskave pa je predstavljal ne naključni vzorec, ki ga zaradi tega, ker pri anketnem vprašalniku nismo zajeli celotne populacije razvijalcev, nismo mogli zagotoviti.
Ključne besede: programsko ogrodje, ogrodje JavaScript, JavaScript, razvoj sodobnih spletnih rešitev
Objavljeno: 21.06.2018; Ogledov: 23; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (2,55 MB)

Iskanje izvedeno v 4.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici