| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV GOSPODINJSKIH APARATOV V PODJETJU GORENJE, D.D. VELENJE
Nina Ledinek, 2009, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev je za podjetje ključnega pomena. Na tržišču je prisotna močna konkurenca, zato zadovoljiti odjemalce za podjetja predstavlja precej obsežno in zahtevno nalogo. Poznavanje odjemalcev, njihovih želja, potreb, navad in predvsem hitro in učinkovito prilagajanje na spremembe v okolju, predstavljajo v današnjih razmerah na trgu ključ do uspeha. Gorenje, d.d., Velenje je eno izmed najuspešnejših slovenskih podjetij, ki delujejo v panogi bele tehnike in so prisotni tudi na številnih tujih trgih. V diplomskem delu sem predvsem želela ugotoviti stopnjo zadovoljstva odjemalcev s posameznimi dejavniki pri izbiri gospodinjskih aparatov Gorenje ter pomembnost posameznih dejavnikov za odjemalce. Rezultati so pokazali, da so pričakovanja odjemalcev visoka in so anketirani odjemalci na splošno zadovoljni z omenjenimi dejavniki, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti. Če povzamemo dejstva, ugotovimo, da je za uspeh podjetja potrebno ujemanje želj in pričakovanj odjemalcev s ponudbo podjetja.
Ključne besede: Ključne besede: prodaja, management prodaje, analiza uspešnosti prodaje, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, merjenje zadovoljstva, anketni vprašalnik, Gorenje, d.d., Velenje.
Objavljeno: 11.02.2010; Ogledov: 2583; Prenosov: 519
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

2.
ZADOVOLJSTVO IN ZVESTOBA ODJEMALCEV STORITEV PODJETJA SI.MOBIL D.D.
Alja Dvorščak, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge se nanaša na predstavitev podjetje Si.mobil d.d., prvega zasebnega mobilnega operaterja v Sloveniji, ter strategijo ohranjanja zadovoljstva in zvestobe obstoječih odjemalcev. Cilji diplomskega dela izhajajo iz njenega namena, to je prikazati pomembnost zadovoljstva in zvestobe odjemalcev nekega podjetja, objasniti pomembnost poznavanja odjemalčevih želja in potreb in kaj motivira odjemalce pri nakupnem odločanju, ustvarjanje dobrega imena podjetja skozi odzive odjemalcev. Vsi ti cilji so prikazani na primeru podjetja Si.mobil d.d., kjer se na podlagi raziskave o zadovoljstvu in zvestobi odjemalcev pripravi analiza rezultatov in analiza predlogov za izboljšanje programa zvestobe. Podjetja morajo zadovoljiti svoje odjemalce, saj lahko le tako pridobijo konkurenčno prednost, ki je tako pomembna v današnjem času. Uresničevanje tega cilja pa poteka s pomočjo marketinga, oziroma marketinškega koncepta, katerega podjetja čedalje več vpeljujejo v svojo strategijo. Začeti je potrebno z dobro opredeljenim trgom, osredotočiti se na potrebe in želje odjemalcev ter uskladiti vse aktivnosti, le na ta način lahko ustvarimo dobiček od zadovoljnega odjemalca. Zadovoljstvo odjemalcev je ena od najbolj želenih dosežkov podjetja, saj se podjetja zavedajo, da tako pridobijo najugodnejše in najučinkovitejše promoviranje podjetja skozi odjemalce same. Z zadovoljstvom krepimo tudi zvestobo odjemalcev, saj postanejo odjemalci neobčutljivi na ponudbo konkurence ter manj občutljivi na cenovne razlike. Zavedati pa se moramo, da je vzdrževanje obstoječih odjemalcev tudi cenejše od pridobivanja novih. Podjetja na različne načine vplivajo na zadovoljstvo odjemalcev, največkrat preko propagandnih materialov, kartic zvestobe, nagradnih iger. S podatki, pridobljenimi preko teh aktivnosti, pa lahko pripravi podjetje podrobne analize o tem, kaj pravzaprav odjemalci želijo in pričakujejo. Kar pa še vedno ni dovolj. Pristopiti je potrebno načrtno in z ustrezno metodologijo, katera nam omogoči boljše poznavanje svojih odjemalcev. Metode, ki se jih podjetje poslužuje za podrobnejše analize, so lahko sledeče: sistem predlogov in pritožb, ankete o zadovoljstvu odjemalcev, namišljeno nakupovanje in analiza izgubljenih odjemalcev. Ohranjanje obstoječih odjemalcev in vzgajanje novih zvestih odjemalcev postaja strateški cilj mnogih podjetij. Zvestoba odjemalcev potegne za sabo kar nekaj prednosti kot so prihranek, povečan prihodek, brezplačna propaganda s strani odjemalcev, zožen maneverski prostor konkurence, odjemalci so bolj dovzetni za spremembe, prispevajo več predlogov ter jim podjetje ostane v zavesti, tudi ko se odločajo za nakup v zadnjem trenutku. V povezavi z zvestobo odjemalcev pa lahko govorimo tudi o programih zvestobe, ki so usmerjeni v obrambno strategijo podjetja. Gre za strategijo, usmerjeno k razvijanju in poglabljanju odnosov z odjemalci, spodbujajo njihovo vračanje in višajo njihovo zvestobo. Program zvestobe mora biti dinamično orodje, saj je potreben hiter odziv na spremembe v tržnem okolju, program zvestobe je orodje za prilagajanje vsebine programov okolju. Ker pa program zvestobe zahteva stroške in energijo, moramo zagotoviti da ni le neko odvečno orodje, ampak zagotovi povečanje dobička in tržnega deleža. Zagotavljanje zadovoljstva in zvestobe odjemalcev pa ne moremo uspešno izvesti brez pomoči zadovoljnih zaposlenih. Odjemalci vrednotijo svoje izkušnje s podjetjem na podlagi tega, kakšno je vedenje tistih zaposlenih v podjetju, ki imajo neposreden stik z njimi. Za uresničevanje vizije in ciljev morajo zaposleni začutiti prijetno organizacijsko klimo, kar se bo odražalo tudi v odnosu z odjemalci. Podjetje Si.mobil d.d. je eno tistih podjetij, ki posvečajo veliko pozornosti svojim odjemalcem. Na telekomunikacijskem trgu so edina stalnica spremembe in prilagajanje le-tem je postalo nujno za konkurenčno prednost. Podjetje Si.mobil d.d. se za dobiček in za pridobivanje tržnega deleža poslužuje programov zvestobe.
Ključne besede: Koncept marketinga, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, programi zvestobe.
Objavljeno: 22.06.2010; Ogledov: 3202; Prenosov: 445
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

3.
ZADOVOLJSTVO, ZVESTOBA IN STRATEGIJA ZADRŽANJA ODJEMALCEV NA PRIMERU PODJETJA EKOPLAN A D.O.O.
Urška Kralj, 2010, diplomsko delo

Opis: Po nekaterih podatkih je v letu 2003 v Angliji povprečno podjetje izgubilo 16,9 % odjemalcev zaradi njihovih odhodov drugam. V letu 2005 pa je ta odstotek narasel že na 19,1 %. Prehodi odjemalcev v drugih tržnih ekonomijah se gibljejo po podobnih trendih: Slovenija ni pri tem nobena izjema. Slovenska podjetja niso nič bolj imuna za prehajanja odjemalcev drugam, in ti prehodi za slovenska podjetja in znamke niso nič manj boleči. Potrošniki so se spremenili, spremenile so se njihove navade in spremenilo se je okolje, v katerem živijo in nakupujejo. Na eni strani so odjemalci bolj zahtevni, razvajeni in izobraženi kot kadarkoli prej, po drugi strani pa je možnosti, ki jih imajo na razpolago, veno širše in izbire je vedno več. Danes je splošno sprejeto spoznanje, da je donosno poslovanje bolj verjetno povezano z ohranjanjem obstoječih odjemalcev in s povečanjem njihove potrošnje, kot pa z napadanjem novih odjemalcev. Razvijanje učinkovitih strategij za zadržanje odjemalcev pri podjetju je ena ključnih spretnosti za preživetje in mirnejšo prihodnost. Menimo, da smo dosegli vse v delu zastavljene cilje. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo opredelili pojme zadovoljstvo, zvestobo in predanost. Proučevali smo odnose med zadovoljstvom odjemalca, elementi, ki vplivajo na njegovo zvestobo do podjetja EKOPLAN A ter oblikovali strategijo zadržanja na obravnavanem podjetju. Empirično smo preverjali odjemalčevo splošno zadovoljstvo do podjetja ter zadovoljstvo po posameznih dimenzijah. Za vpogled v trenutno stanje zadovoljstva v podjetju, smo uporabili anketni vprašalnik, ki smo ga izvedli med odjemalci. S pomočjo raziskave smo ugotovili, da so odjemalci zadovoljni z njihovimi storitvami, med strokovnimi storitvami podjetja so najbolj zadovoljni s pridobivanjem in prodajo mineralnih surovin v obeh kamnolomih. Zadovoljni so z odnosom strokovnih delavcev in menijo da imajo delavci podjetja dovolj znanja. Cilj podjetja je posredovanje pozitivnih izkušenj in informacij od ust do ust in ne uporabljajo drugih načinov komuniciranja. Rezultati pa so pokazali, da je bil najbolje ocenjen prav ta način komuniciranja. S sodelovanjem s podjetjem EKOPLAN A so zadovoljni vsi anketirani. Lepe besede utemeljitev pa kažejo na to, da je podjetje v očeh svojih odjemalcev korektno, strokovno podjetje, ki ima dober ugled in usposobljen kader.
Ključne besede: zadovoljstvo // nezadovoljstvo // zvestoba // predanost // zaupanje// odnos med zadovoljstvom in zvestobo // strategija zadržanja // analiza odjemalcev // analiza zadovoljstva odjemalcev
Objavljeno: 05.08.2010; Ogledov: 2023; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (4,45 MB)

4.
ANALIZA TEORETIČNEGA KONCEPTA MENEDŽMENTA ODNOSOV Z ODJEMALCI- CRM
Selvedin Mujagić, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V globalno tržnem okolju se organizacije dnevno srečujejo s problematiko prilagajanja in zadovoljevanja odjemalcev z različnimi zahtevami in nakupnimi navadami. Odjemalci so pri svojih odločitvah nepredvidljivi, saj se vedno znova ne odločajo za izdelke iste blagovne znamke, istega okusa, videza itd. Na njihovo odločitev in s tem na razpolaganje kupne moči pri nastali potrebi, vplivajo številni za organizacijo nepredvidljivi, včasih celo nevarni tržni dejavniki. Funkcija menedžmenta odnosov je tako zmanjšati in obvladovati tovrstne dejavnike, nastale potrebe pa pravočasno predvideti in reagirati v obliki ponudbe pravega izdelka ob pravem času ter, na pravem mestu in s tem poskrbeti za zadovoljstvo odjemalca. Izhodišča koncepta so torej postavljena v osnovni zakona menjalnega odnosa t.j. daj —dam s poudarkom na ustvarjanju t.i. ''win- win'' odnosa. Tovrstno razmerje je možno doseči le v primeru, če obe strani čutita, da sta pri menjavi dobili vsaj toliko kot sta pričakovali ali celo več. V vsakem primeru gre za ustvarjanje obojestranskega zadovoljstva, kar se pri podjetju odraža kot povečanje deleža prihodkov, pri odjemalcu pa kot lojalnost do podjetja. Vzpostavljanje dolgoročnih in dobičkonosnih odnosov z vsemi odjemalci, pa se po izkušnjah mnogih organizacij ne kaže kot najdonosnejša poteza. Prav zato je potrebno pri graditvi odnosov z namenom dolgoročnega sodelovanja, deliti odjemalce na donosne in manj donosne. Namreč, z donosnimi odjemalci bo podjetje sodelovalo in razvijalo odnos temelječ na zaupanju, medtem ko bo manj donosnim oz. nedonosnim posvečalo bistveno manj pozornosti. Podporo pri odločanju in pravilnem vlaganju resursov organizacije nudi pomemben sestavni del CRM- ja t.j. informacijska tehnologija in z njo vse povezane programske rešitve. Informacijska tehnologija s pomočjo podatkovnih baz omogoča analiziranje, obdelavo in pripravo podatkov, s katerimi lahko podjetje prispeva k uspešnejšemu in učinkovitejšemu oblikovanju odnosa in z njim povezanega zadovoljstva s podjetjem. Pri tem je nujno omeniti, da koncept CRM ne gre enačiti s tehnologijo, temveč ga je potrebno opredeljevati kot strategijo ter način razmišljanja in poslovanja, ki gradi konkurenčne prednosti na uspešnem menedžmentu odnosov z odjemalci.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: - Menedžment odnosov z odjemalci - Zadovoljstvo in zvestoba odjemalcev - Donosnost - Informacijska tehnologija - Strategija - Konkurenčne prednosti
Objavljeno: 27.01.2011; Ogledov: 1630; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

5.
ANALIZA PROGRAMA ZVESTOBE V PODJETJU SI.MOBIL, D.D.
Krista Gaber, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo proučevali zadovoljstvo in zvestobo Si.mobilovih zasebnih odjemalcev, ki uporabljajo pogovorne naročniške pakete. Z raziskavo, ki smo jo izvedli na priložnostnem vzorcu 101 Si.mobilovega naročnika na internetnih spletnih forumih, smo ugotavljali kakovost in pomembnost uporabe storitev, zadovoljstvo s storitvami, zvestobo naročnikov, primernost nagrajevanja zvestobe ter stališča in mnenja Si.mobilovih naročnikov. Anketni vprašalnik je bil sestavljen iz izbirnih vprašanj in postavk, ki so jih naročniki ocenjevali na podlagi petstopenjske merilne lestvice. Najpomembnejše ugotovitve raziskave so bile, da so Si.mobilovi naročniki na splošno zadovoljni s storitvami, da bi Si.mobil moral v prihodnje uvesti enostaven, zanimiv in privlačen program zvestobe in da imajo naročniki na splošno pozitivno mnenje o Si.mobilu. Pomemben cilj raziskave je bil na podlagi teoretičnih spoznanj in analize rezultatov raziskave pripraviti in predstaviti predlog programa zvestobe za Si.mobil, ki bo enostaven, zanimiv in privlačen za naročnike.
Ključne besede: Zvestoba odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, merjenje zvestobe, QR koda, program zvestobe, trg mobilne telefonije, mobilni operater Si.mobil
Objavljeno: 03.02.2011; Ogledov: 1733; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

6.
ZADOVOLJSTVO IN ZVESTOBA ODJEMALCEV V PLESNI ŠOLI PINGI
Daniela Pekič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko nalogo sem razdelila na dva dela, teoretični in praktični del. V teoretičnem delu sem podrobneje predstavila različne definicije zadovoljstva odjemalcev kot tudi dejavnike, ki najbolj vplivajo na njihovo zadovoljstvo in zvestobo. Če storitev ali izdelek zadovolji odjemalčeva pričakovanja, je ta zadovoljen. Če je zadovoljen s ponudbo podjetja, se tja raje vrača, saj si na ta način prihrani nekaj časa ter zmanjša možnosti nezadovoljstva, saj mu ni treba iskati novega ponudnika. Odjemalci se med seboj razlikujejo tako po starosti kot spolu, izobrazbi, čemu dajejo prednosti, zato mora podjetje svoje odjemalce najprej dobro spoznati, da bi lahko zadovoljilo njihove potrebe. Seveda ni enostavnega »recepta«, kako zadovoljiti odjemalce niti kako jih pridobiti oz. obdržati. V teoretičnem delu sem tudi predstavila Plesno šolo Pingi in njene glavne dejavnosti. Zanimale so me aktivnosti plesne šole za ohranjanje obstoječih odjemalcev kot tudi načini, kako pridobivajo novince. V praktičnem delu sem naredila raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika. Prvotne trditve sem preverjala z zastavljenimi vprašanji. Potrdila sem lahko vse štiri trditve. V veliko pomoč mi je bilo dobro poznavanje razmer na trgu plesnih storitev, še posebno delovanje Plesne šole Pingi, v kateri tudi sama poučujem. Z raziskavo sem ugotovila, da je vsesplošna stopnja zadovoljstva s ponudbo Plesne šole Pingi zelo visoka. Na zadovoljstvo in zvestobo odjemalcev najbolj vplivata plesni pedagog in prijetno vzdušje. Glede na rezultate raziskave lahko rečem, da ima Plesna šola Pingi zadovoljne in zveste odjemalce, kar kaže na dobro delo znotraj podjetja. Plesna šola Pingi s svojimi zastavljenimi cilji in vizijami je tako upravičila naziv »Dobra plesna šola«.
Ključne besede: Ključne besede: Zadovoljstvo, zvestoba, odjemalci, dolgoročni odnos z odjemalci, programi zvestobe, CRM, merjenje zadovoljstva odjemalcev.
Objavljeno: 08.03.2011; Ogledov: 1546; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (434,58 KB)

7.
RAZISKAVA ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV VOZIL PEUGEOT
Aleksander Velkoski, 2011, diplomsko delo

Opis: Na avtomobilskem trgu vlada zelo ostra konkurenca, zato morajo proizvajalci vozil nenehno spremljati in razvijati inovacije na področju avtomobilske industrije in slediti potrebam kupcev, da zadovoljijo njihove potrebe. Zadovoljni uporabniki se bodo najverjetneje ponovno odločili za nakup iste blagovne znamke in svoje zadovoljstvo prenesli tudi na druge. Diplomsko delo sem razdelil na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu sem podrobneje predstavil zadovoljstvo odjemalcev in pa merjenje zadovoljstva odjemalcev. V drugem delu pa sem teorijo prenesel v prakso in naredil raziskavo o zadovoljstvu uporabnikov vozil Peugeot. Na kratko sem predstavil razvojno pot podjetja Peugeot in dobljene rezultate raziskave grafično predstavil ter jih ustrezno argumentiral. Rezultati raziskave so skoraj v celoti potrdile trditve katere sem si zastavil pred izvedbo raziskave. Ugotovil sem, da je povprečna ocena zadovoljstva uporabnikov vozil Peugeot z njihovimi vozili 1,95 na 5-stopenjski lestvici (1-zelo zadovoljen, 5-zelo nezadovoljen), kar pomeni, da so uporabniki s svojimi vozili zadovoljni. Prav tako so zadovoljni tudi s samim delovanjem vozila in njegovimi posameznimi dejavniki še posebej z varnostjo, dizajnom in zanesljivostjo. Svoje zadovoljstvo so pripravljeni prenesti tudi na druge, v bodočnosti pa bodo najverjetneje ostali zvesti tej avtomobilski znamki.
Ključne besede: marketinški koncept, zadovoljstvo odjemalcev, odjemalci, stopnje zadovoljstva, zvestoba odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, metode merjenja zadovoljstva, napake pri merjenju zadovoljstva, Peugeot
Objavljeno: 29.06.2011; Ogledov: 1609; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (597,08 KB)

8.
KARTICE ZVESTOBE V TRGOVINI NA DROBNO
Aljaž Ferk, 2011, diplomsko delo

Opis: Skozi diplomski seminar smo spoznali programe zvestobe odjemalcev, kateri nam pomagajo obdržati naše sedanje kupce tudi v prihodnosti. Programe zvestobe priporočamo vsem podjetjem ne glede na stroko, v kateri delujejo. Zadovoljen kupec se bo še vedno vračal nazaj k nam ter ostal zvest, dokler bomo zadovoljevali njegova pričakovanje glede naših izdelkov oz. storitev, njegova zvestoba pa nam bo prinašala dobiček. Primer programa zvestobe smo predstavili na podjetju Tuš Holding d.o.o., katero se uvršča v sam vrh pri uspešnosti uporabe programov zvestobe, saj njihovo kartico zvestobe (Tuš Klub) uporablja več kot 540.000 njihovih odjemalcev.
Ključne besede: programi zvestobe, zvestoba odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, kartice zvestobe, Tuš Klub.
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 1287; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (850,34 KB)

9.
MERJENJE ZVESTOBE ODJEMALCEV STORITEV V TIRNEM POTNIŠKEM PREVOZU
Albina Novak, 2012, magistrsko delo

Opis: Vsako podjetje nujno potrebuje za svoj obstoj odjemalce. V kolikor želi podjetje ne le obstajati, ampak se tudi razvijati, mora svoje odjemalce primerno zadovoljiti glede na njihova pričakovanja. V dolgoročni interakciji podjetje – odjemalec prihaja navadno do konstrukta zvestobe. V magistrski nalogi obravnavamo področje zvestobe odjemalcev storitev tirnega potniškega prevoza. Zaradi številnih ugotovljenih prednosti, ki jih prinašajo zvesti odjemalci, bi podjetja morala konstrukt zvestobe prepoznati kot pomemben vir konkurenčne prednosti. V Sloveniji takšna raziskava še ni bila izvedena. Tirni potniški prevoz ima velikega konkurenta v cestnem prevozu, na daljših razdaljah pa še v zračnem prevozu. Kljub temu se je zavedanje pomena zadovoljnih in zvestih odjemalcev prebudilo šele v zadnjem času. Ponudnik storitve tirnega potniškega prevoza se mora zato tržno obnašati, kar je pogoj in tudi edini način za preživetje. V drugem poglavju smo prikazali teoretična izhodišča za opredelitev zvestobe. Cilj poglavja je prikaz kompleksnosti pojma. Prikazali smo pomen zvestobe in značilnosti zvestih odjemalcev. Predstavljeni so tipi zvestih odjemalcev, kar je pomembno pri izgrajevanju dolgoročnega odnosa med udeleženci interakcije. V nadaljevanju smo opredelili predhodnike zvestobe, npr. kakovost storitev, zadovoljstvo odjemalcev storitev in ugled izvajalca storitve in prikazali njihov vpliv na zvestobo odjemalcev storitev. Posledice (ne)zvestobe se kažejo v poslovni uspešnosti in učinkovitosti poslovnega subjekta/podjetja. V tretjem poglavju je orisana problematika transportne politike v Evropski uniji in Sloveniji ter pomen tirnega potniškega prevoza v razmerah naraščajočih potreb po trajnostni mobilnosti. Trenutno na trgu tirnega potniškega prevoza v Sloveniji deluje le en ponudnik, ki izvaja dejavnost prevoza potnikov kot obvezno gospodarsko službo. Pomembno je poznati značilnosti storitve, še posebej značilnosti prevozne storitve tirnega potniškega prevoza. V zaključku poglavja so predstavljeni odjemalci železniških potniških storitev s svojimi zahtevami po kakovostni storitvi. V empiričnem delu magistrske naloge smo s kvalitativnimi metodami določili najpomembnejše kazalce zvestobe, zadovoljstva, ugleda in kakovost. S pomočjo bivariatne metode za merjenje odnosov smo poiskali povezave med proučevanimi spremenljivkami. Hipotez H1, H3 in H4 na podlagi izračunanih korelacijskih koeficientov ne moremo sprejeti, saj so povezave med kazalci s slabo korelacijo. Hipotezi H2 in H5 delno sprejmemo, in sicer v primerih, kjer je med spremenljivkami ugotovljena srednje močna povezanost.
Ključne besede: zvestoba odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, kakovost storitev, tirni potniški prevoz, zvestoba potnikov v železniškem prevozu
Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1241; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

10.
POMEN GNEČE IN NJEN VPLIV NA ZAZNANO VREDNOST STORITEV
Dajana Petrina, 2014, magistrsko delo

Opis: Pomen gneče in njen vpliv na zaznano vrednost storitev Namen magistrske naloge je na podlagi teoretičnih izsledkov in prakse preučiti in predstaviti vpliv gneče na zaznano vrednost storitev. Z uporabo ustrezne metodologije želimo izvedeti, kako gneča vpliva na zaznano vrednost storitev v prodajalnah na Hrvaškem. Predvsem smo se osredotočali na podjetje in prodajalne C&A na področju Varaždina. V teoretičnem delu magistrske naloge najprej predstavljamo storitve in opredelitve storitev različnih avtorjev, generične in izvedbene značilnosti storitev. V povezavi z značilnostima predstavljamo tudi vrste storitev. V naslednjem poglavju predstavljamo celovit pogled na področje zaznane vrednosti storitev, predhodnike zaznane vrednosti, ki vplivajo na zaznano vrednost in posledice zaznane vrednosti storitev. Prav tako smo predstavili metode merjenja zaznane vrednosti kot tudi njihove prednosti in pomanjkljivosti. Na koncu teoretičnega dela magistrske naloge predstavljamo opredelitev vse bolj znanega fenomena gneče in gostote, variable, ki spremljajo gnečo ter človeško in prostorsko dimenzijo gneče in učinke gneče na obnašanje potrošnikov. V tem poglavju preučujemo zvezo med gnečo v maloprodaji in zadovoljstvom odjemalcov. Predstavljamo tudi opredelitev kulture in preučujemo, kako kultura vpliva na gnečo. V empiričnem delu magistrske naloge preverjamo svoj model na reprezentativnem vzorcu 200 uporabnikov storitev prodajaln C&A na področju Varaždina. Anketo smo izvedli s strukturiranim anketnim vprašalnikom. Anketirance smo spraševali po nakupu v prodajalnah C&A v času redne prodaje in v času popustov. V sklepu predstavljamo ključne ugotovitve, do katerih smo prišli s pomočjo raziskovalnega dela ter podarjamo smernice za naprej.
Ključne besede: storitev, uporabnik, gneča, gostota, zaznana vrednost, zaznana kakovost, zaznana tveganja, zaznana cena, čustva odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, ugled, merilna lestvica PERVAL, merilna lestvica GLOVAL, merilna lestvica SERV-PERVAL, dimenzije gneče
Objavljeno: 17.11.2014; Ogledov: 828; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici