| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POMEN MODNIH OBLAČIL ZNAMK Z VIDIKA PORABNIKOV
Neja Hafner, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Glavni namen diplomskega seminarja je bil ugotoviti, kakšen je odnos uporabnikov do modnih oblačilnih znak in kaj vpliva na njihov nakup. Najprej smo se seznanili s pojmom mode in oblačenja, nato z blagovno znamko in z nakupnim vedenjem potrošnikov ter nazadnje smo izvedli raziskavo in rezultate ustrezno prikazali. Blagovne znamke imajo pomembno funkcijo v modnem svetu, tako za podjetja kot za porabnike. Porabnikom blagovna znamka zagotavlja kakovost in tudi pridobitev nekega imidža in statusa v družbi. Močna blagovna znamka prinaša podjetju dobiček in spodbuja povpraševanje odjemalcev. Poleg tega močna znamka omogoča postavljanje visokih cen in širjenje asortimana izdelkov ter uvajanje novih izdelkov. Z raziskavo smo ugotovili, da imajo blagovne znamke v nakupnem procesu še kar veliko vlogo. Kar 72,5 odstotkov anketirancev namreč meni, da so blagovne znamke pomembne in 35 odstotkov jih meni, da so izjemno pomembne.
Ključne besede: blagovna znamka, modne oblačilne znamke, potrošnik, zvestoba blagovni znamki, nakupno vedenje
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 1224; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (540,75 KB)

2.
VREDNOST BLAGOVNE ZNAMKE HELIOS DOMŽALE
Špela Železnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Tako odjemalci, kot tudi proizvajalci dajejo blagovni znamki vedno večji pomen. Vrednost blagovne znamke pa se povečuje predvsem v zadnjem desetletju. Vedno večja ponudba na trgu in vedno večje rivalstvo med posameznimi blagovnimi znamkami dajejo odjemalcu širšo in globljo izbiro, prav tako pa je večja ponudba botrovala tudi k navezovanju čustvenega odnosa proizvajalcev z odjemalci. Ravno zaradi tega neka blagovna znamka, ki si jo odjemalec izbere, zanj pomeni veliko korist, hkrati pa izpostavlja njegovo identiteto. V diplomskem delu smo obravnavali vrednost blagovne znamke podjetja Helios Domžale. Vsebina diplomskega dela je razdeljena na dva dela, in sicer prvi del zajema teoretična izhodišča na področju blagovnih znamk,drugi del pa je praktični. V teoretičnem delu smo blagovno znamko opredelili na več načinov, in s tem pokazali raznolikost označevanja blagovnih znamk glede na posamične avtorje. V nadaljevanju pa smo predstavili tudi vrednost blagovne znamke, elemente vrednosti in opisali merjenje vrednosti blagovne znamke. Praktični del zajema raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika. V uvodu diplomskega dela smo si zastavili določene predpostavke, katere smo kasneje tudi potrdili.
Ključne besede: blagovna znamka, vrednost blagovne znamke, elementi vrednosti blagovne znamke, zavedanje blagovne znamke, zvestoba blagovni znamki, asociacije v zvezi z blagovno znamko, proizvajalci, odjemalci
Objavljeno: 21.03.2013; Ogledov: 1293; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici