SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 57
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Tržno komuniciranje malih storitvenih podjetij : diplomsko delo univerzitetnega študija
Eva Jeršin, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: malo podjetje, zvestoba strank, spletni nastop
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 1375; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (450,04 KB)

2.
3.
Vrednost blagovne znamke H&M v očeh odjemalcev
Bernarda Rek, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu sem podrobneje opisala različne opredelitve blagovne znamke in elemente, ki sestavljajo vrednost blagovne znamke. Znamka je ime, izraz, simbol, oblika ali kombinacija naštetega, namenjena prepoznavanju izdelka ali storitve enega ali skupine prodajalcev in razlikovanju izdelkov ali storitev od konkurenčnih. Vrednost blagovne znamke sestavljajo zvestoba znamki, zavedanje znamke, zaznana kakovost, asociacije v zvezi z znamko in druge vrednosti, kot so patenti, zaščitena znamka in odnosi na prodajni poti. Elementi so med seboj povezani in vplivajo en na drugega. V praktičnem delu pa sem naredila raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika. Na začetku diplomskega dela sem si postavila trditve. Potrdila sem lahko le eno trditev od štirih. Predvidevam, da je razlog ta, da je bil vzorec anketiranih majhen ter da sem bila omejena na določeno geografsko področje. Z raziskavo sem ugotovila, da je zavedanje obstoja blagovna znamka H&M zelo visoko. Ker sem delala raziskavo na začetku novega študijskega leta, mi je anketni vprašalnik izpolnilo največ študentov. Cena je še vedno eden izmed pomembnih dejavnikov, na podlagi katerega se odjemalci odločijo za nakup. Kljub temu se večini anketirancev zdi, da je cena glede na raven kakovosti še vedno visoka v prodajalni H&M. Blagovna znamka H&M v današnji zasičenosti z modnimi blagovnimi znamkami pridobiva na vrednosti. Pri ustvarjanju blagovne znamke H&M so pozorni na dogajanje v družbi in na spremembe okrog njih. Njihov glavni cilj je uresničevati slogan »Moda in kakovost za najboljšo ceno«.
Ključne besede: Blagovna znamka, vrednost blagovne znamke, zvestoba znamki, zavedanje znamke, zaznana kakovost, asociacije z znamko, zaščitena znamka, proizvajalci, odjemalci.
Objavljeno: 29.06.2009; Ogledov: 2972; Prenosov: 617
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

4.
ZAZNAVANJE KAKOVOSTI BANČNIH STORITEV BANKE CELJE IN NJEN VPLIV NA ZVESTOBO KOMITENTOV
Amadej Škornik, 2009, diplomsko delo

Opis: Storitvena podjetja morajo neprestano spremljati kakovost svojih storitev, jo nadzorovati in jo skušati nenehno izboljšati. To pa je vse prej kot preprosta naloga, saj postaja trg storitev vse bolj konkurenčen, pričakovanja odjemalcev pa vedno večja. Samo kakovostne storitve bodo zadovoljile odjemalčeva pričakovanja in povečala njegovo zvestobo. Ugotovili smo, da so bančne storitve zelo specifične narave in vsebujejo določeno mero intimnosti, prav zaradi te intimnosti bi jih lahko primerjali tudi z zdravstvenimi storitvami, saj tako kot zdravnika, tudi banko zamenjamo zelo redko. To pa ne pomeni, da bo komitent še vedno vztrajal pri določeni banki, če bo kakovost njenih storitev slaba, zato mora banka razumeti, da je kakovost storitev koncept z več razsežnostmi, ki ga je treba nenehno izboljševati. Ugotovili smo, da komitenti Banke Celje storitve zaznavajo, kot dobre in so z njimi zadovoljni, posebej z urejenostjo prostorov in varnostjo denarja v banki, zaskrbljujoč je le podatek, da jih večina meni, da se kakovost storitev ne izboljšuje ampak ostaja na istem nivoju. Poleg kakovosti storitev pa smo proučevali, tudi zvestobo. Ugotovili smo, da zvesti komitenti ne le, da lahko povečajo dobiček banke ampak lahko s svojimi priporočili tudi pridobijo banki nove komitente. Raziskava je pokazala, da ima Banka Celje zveste komitente, saj bi se jih večina ponovno odločila za Banko Celje in ne namerava zamenjati banke. Za banko bi bilo koristno, da komitente pripravi do tega, da bodo o njej pogosteje govorili pozitivno in jo še raje priporočili prijateljem in znancem, saj na tem področju ocene niso bile visoke. To lahko stori z izboljšanjem njihovega zadovoljstva preko povečanja kakovosti storitev ali pa komitente motivira z dodatnimi koristmi, če bodo priporočili banko. Zaznana kakovost storitev in zvestoba komitentov, pa sta nedvomno povezana konstrukta. Zaznana kakovost storitev lahko vpliva na zvestobo bodisi neposredno ali posredno preko zadovoljstva komitentov. Na podlagi raziskave smo ugotovili, da v Banki Celje obstaja neposreden vpliv zaznane kakovosti na zvestobo, ki je pozitiven in srednje jakosti. To pomeni, da lahko banka z izboljšanjem kakovosti svojih storitev poveča zvestobo svojih komitentov s tem zniža stroške in poveča svoj dobiček.
Ključne besede: banka, zaznavanje kakovosti, zvestoba, zadovoljstvo, storitve, pričakovanja porabnikov
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 2222; Prenosov: 295
.pdf Celotno besedilo (928,22 KB)

5.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV GOSPODINJSKIH APARATOV V PODJETJU GORENJE, D.D. VELENJE
Nina Ledinek, 2009, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev je za podjetje ključnega pomena. Na tržišču je prisotna močna konkurenca, zato zadovoljiti odjemalce za podjetja predstavlja precej obsežno in zahtevno nalogo. Poznavanje odjemalcev, njihovih želja, potreb, navad in predvsem hitro in učinkovito prilagajanje na spremembe v okolju, predstavljajo v današnjih razmerah na trgu ključ do uspeha. Gorenje, d.d., Velenje je eno izmed najuspešnejših slovenskih podjetij, ki delujejo v panogi bele tehnike in so prisotni tudi na številnih tujih trgih. V diplomskem delu sem predvsem želela ugotoviti stopnjo zadovoljstva odjemalcev s posameznimi dejavniki pri izbiri gospodinjskih aparatov Gorenje ter pomembnost posameznih dejavnikov za odjemalce. Rezultati so pokazali, da so pričakovanja odjemalcev visoka in so anketirani odjemalci na splošno zadovoljni z omenjenimi dejavniki, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti. Če povzamemo dejstva, ugotovimo, da je za uspeh podjetja potrebno ujemanje želj in pričakovanj odjemalcev s ponudbo podjetja.
Ključne besede: Ključne besede: prodaja, management prodaje, analiza uspešnosti prodaje, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, merjenje zadovoljstva, anketni vprašalnik, Gorenje, d.d., Velenje.
Objavljeno: 11.02.2010; Ogledov: 2192; Prenosov: 480
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

6.
ZADOVOLJSTVO IN ZVESTOBA ODJEMALCEV STORITEV PODJETJA SI.MOBIL D.D.
Alja Dvorščak, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge se nanaša na predstavitev podjetje Si.mobil d.d., prvega zasebnega mobilnega operaterja v Sloveniji, ter strategijo ohranjanja zadovoljstva in zvestobe obstoječih odjemalcev. Cilji diplomskega dela izhajajo iz njenega namena, to je prikazati pomembnost zadovoljstva in zvestobe odjemalcev nekega podjetja, objasniti pomembnost poznavanja odjemalčevih želja in potreb in kaj motivira odjemalce pri nakupnem odločanju, ustvarjanje dobrega imena podjetja skozi odzive odjemalcev. Vsi ti cilji so prikazani na primeru podjetja Si.mobil d.d., kjer se na podlagi raziskave o zadovoljstvu in zvestobi odjemalcev pripravi analiza rezultatov in analiza predlogov za izboljšanje programa zvestobe. Podjetja morajo zadovoljiti svoje odjemalce, saj lahko le tako pridobijo konkurenčno prednost, ki je tako pomembna v današnjem času. Uresničevanje tega cilja pa poteka s pomočjo marketinga, oziroma marketinškega koncepta, katerega podjetja čedalje več vpeljujejo v svojo strategijo. Začeti je potrebno z dobro opredeljenim trgom, osredotočiti se na potrebe in želje odjemalcev ter uskladiti vse aktivnosti, le na ta način lahko ustvarimo dobiček od zadovoljnega odjemalca. Zadovoljstvo odjemalcev je ena od najbolj želenih dosežkov podjetja, saj se podjetja zavedajo, da tako pridobijo najugodnejše in najučinkovitejše promoviranje podjetja skozi odjemalce same. Z zadovoljstvom krepimo tudi zvestobo odjemalcev, saj postanejo odjemalci neobčutljivi na ponudbo konkurence ter manj občutljivi na cenovne razlike. Zavedati pa se moramo, da je vzdrževanje obstoječih odjemalcev tudi cenejše od pridobivanja novih. Podjetja na različne načine vplivajo na zadovoljstvo odjemalcev, največkrat preko propagandnih materialov, kartic zvestobe, nagradnih iger. S podatki, pridobljenimi preko teh aktivnosti, pa lahko pripravi podjetje podrobne analize o tem, kaj pravzaprav odjemalci želijo in pričakujejo. Kar pa še vedno ni dovolj. Pristopiti je potrebno načrtno in z ustrezno metodologijo, katera nam omogoči boljše poznavanje svojih odjemalcev. Metode, ki se jih podjetje poslužuje za podrobnejše analize, so lahko sledeče: sistem predlogov in pritožb, ankete o zadovoljstvu odjemalcev, namišljeno nakupovanje in analiza izgubljenih odjemalcev. Ohranjanje obstoječih odjemalcev in vzgajanje novih zvestih odjemalcev postaja strateški cilj mnogih podjetij. Zvestoba odjemalcev potegne za sabo kar nekaj prednosti kot so prihranek, povečan prihodek, brezplačna propaganda s strani odjemalcev, zožen maneverski prostor konkurence, odjemalci so bolj dovzetni za spremembe, prispevajo več predlogov ter jim podjetje ostane v zavesti, tudi ko se odločajo za nakup v zadnjem trenutku. V povezavi z zvestobo odjemalcev pa lahko govorimo tudi o programih zvestobe, ki so usmerjeni v obrambno strategijo podjetja. Gre za strategijo, usmerjeno k razvijanju in poglabljanju odnosov z odjemalci, spodbujajo njihovo vračanje in višajo njihovo zvestobo. Program zvestobe mora biti dinamično orodje, saj je potreben hiter odziv na spremembe v tržnem okolju, program zvestobe je orodje za prilagajanje vsebine programov okolju. Ker pa program zvestobe zahteva stroške in energijo, moramo zagotoviti da ni le neko odvečno orodje, ampak zagotovi povečanje dobička in tržnega deleža. Zagotavljanje zadovoljstva in zvestobe odjemalcev pa ne moremo uspešno izvesti brez pomoči zadovoljnih zaposlenih. Odjemalci vrednotijo svoje izkušnje s podjetjem na podlagi tega, kakšno je vedenje tistih zaposlenih v podjetju, ki imajo neposreden stik z njimi. Za uresničevanje vizije in ciljev morajo zaposleni začutiti prijetno organizacijsko klimo, kar se bo odražalo tudi v odnosu z odjemalci. Podjetje Si.mobil d.d. je eno tistih podjetij, ki posvečajo veliko pozornosti svojim odjemalcem. Na telekomunikacijskem trgu so edina stalnica spremembe in prilagajanje le-tem je postalo nujno za konkurenčno prednost. Podjetje Si.mobil d.d. se za dobiček in za pridobivanje tržnega deleža poslužuje programov zvestobe.
Ključne besede: Koncept marketinga, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, programi zvestobe.
Objavljeno: 22.06.2010; Ogledov: 2763; Prenosov: 420
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

7.
POSLOVNO KOMUNICIRANJE V PODJETJU MINICOM D.O.O.
Darko Pregelj, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je raziskati pomen obvladanja poslovnega komuniciranja s strankami pri vsakdanjem delu v podjetju Minicom d.o.o. Predvsem pa bi rad v raziskavo vključil poleg samega vidika komuniciranja še merjenje zadovoljstva strank z elementi, kot so produkt, cena in kvaliteta. Mnenja sem namreč, da brez teh elementov ne morem podati neke realne slike celotnega zadovoljstva strank z našim podjetjem. Vsak od njih je pomemben za razumevanje skupnega zadovoljstva strank in bi raziskava le posameznih delov podajala preskop pogled v to, kaj delamo dobro, kaj odlično, predvsem pa to, kje so še stvari, katere moramo popraviti, se bolj približati željam svojih strank. Seveda pa tu moramo upoštevati določene omejitve, ki jih posamezni elementi lahko nudijo.
Ključne besede: Komuniciranje, zadovoljstvo, kvaliteta, zvestoba strank.
Objavljeno: 05.02.2010; Ogledov: 2566; Prenosov: 254
.pdf Celotno besedilo (2,61 MB)

8.
ZADOVOLJSTVO, ZVESTOBA IN STRATEGIJA ZADRŽANJA ODJEMALCEV NA PRIMERU PODJETJA EKOPLAN A D.O.O.
Urška Kralj, 2010, diplomsko delo

Opis: Po nekaterih podatkih je v letu 2003 v Angliji povprečno podjetje izgubilo 16,9 % odjemalcev zaradi njihovih odhodov drugam. V letu 2005 pa je ta odstotek narasel že na 19,1 %. Prehodi odjemalcev v drugih tržnih ekonomijah se gibljejo po podobnih trendih: Slovenija ni pri tem nobena izjema. Slovenska podjetja niso nič bolj imuna za prehajanja odjemalcev drugam, in ti prehodi za slovenska podjetja in znamke niso nič manj boleči. Potrošniki so se spremenili, spremenile so se njihove navade in spremenilo se je okolje, v katerem živijo in nakupujejo. Na eni strani so odjemalci bolj zahtevni, razvajeni in izobraženi kot kadarkoli prej, po drugi strani pa je možnosti, ki jih imajo na razpolago, veno širše in izbire je vedno več. Danes je splošno sprejeto spoznanje, da je donosno poslovanje bolj verjetno povezano z ohranjanjem obstoječih odjemalcev in s povečanjem njihove potrošnje, kot pa z napadanjem novih odjemalcev. Razvijanje učinkovitih strategij za zadržanje odjemalcev pri podjetju je ena ključnih spretnosti za preživetje in mirnejšo prihodnost. Menimo, da smo dosegli vse v delu zastavljene cilje. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo opredelili pojme zadovoljstvo, zvestobo in predanost. Proučevali smo odnose med zadovoljstvom odjemalca, elementi, ki vplivajo na njegovo zvestobo do podjetja EKOPLAN A ter oblikovali strategijo zadržanja na obravnavanem podjetju. Empirično smo preverjali odjemalčevo splošno zadovoljstvo do podjetja ter zadovoljstvo po posameznih dimenzijah. Za vpogled v trenutno stanje zadovoljstva v podjetju, smo uporabili anketni vprašalnik, ki smo ga izvedli med odjemalci. S pomočjo raziskave smo ugotovili, da so odjemalci zadovoljni z njihovimi storitvami, med strokovnimi storitvami podjetja so najbolj zadovoljni s pridobivanjem in prodajo mineralnih surovin v obeh kamnolomih. Zadovoljni so z odnosom strokovnih delavcev in menijo da imajo delavci podjetja dovolj znanja. Cilj podjetja je posredovanje pozitivnih izkušenj in informacij od ust do ust in ne uporabljajo drugih načinov komuniciranja. Rezultati pa so pokazali, da je bil najbolje ocenjen prav ta način komuniciranja. S sodelovanjem s podjetjem EKOPLAN A so zadovoljni vsi anketirani. Lepe besede utemeljitev pa kažejo na to, da je podjetje v očeh svojih odjemalcev korektno, strokovno podjetje, ki ima dober ugled in usposobljen kader.
Ključne besede: zadovoljstvo // nezadovoljstvo // zvestoba // predanost // zaupanje// odnos med zadovoljstvom in zvestobo // strategija zadržanja // analiza odjemalcev // analiza zadovoljstva odjemalcev
Objavljeno: 05.08.2010; Ogledov: 1613; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (4,45 MB)

9.
ZADOVOLJSTVO IN ZVESTOBA KUPCEV V PODJETJU Z AVTODELI FERMI D.O.O.
Matej Prešeren, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskali in predstavili kupca, njegove navade ter njegovo zadovoljstvo in zvestobo. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela — teoretičnega in raziskovalnega. V prvem, teoretičnem delu smo s pomočjo literature opredelili temeljne pojme, ki smo jih pojasnili in razčlenili. Ti pojmi so odjemalec, zadovoljstvo, zvestoba, marketing. Izluščili smo nekaj pomembnih podpoglavij, za katere smo menili, da se nanašajo na izbrano tematiko. Pri odjemalcih smo pojasnili, kakšni so lahko odjemalci, njihove lastnosti. Opredelili smo tudi zadovoljstvo in zvestobo. Pri marketingu smo obdelali definicijo in predstavili marketinški splet, za konec pa smo predstavili organizacijo podjetja Fermi d. o. o. V drugem, raziskovalnem delu smo navedli namen in cilj raziskave. Zanimale so nas tudi kupčeve navade, kriteriji ter prepričanja pri nakupovanju nadomestnih avtodelov. To smo ugotavljali na podlagi anketnih vprašalnikov, ki smo jih razdelili v trgovini. Postavili smo hipoteze, pojasnili način zbiranja podatkov in opisali metode, po katerih je raziskava potekala. Povedali smo tudi, kako smo samo anketiranje izvedli. V prvem delu smo predstavili vzorec anketirancev ter predstavili rezultate ankete. Na koncu diplomskega dela smo preverili vseh sedem hipotez ter podali ugotovitve, do katerih nas je pripeljala raziskava in predloge, za katere smo menili, da bi lahko prispevali k izboljšanju poslovanja v samem podjetju Fermi d. o. o., Radomlje. Po raziskavi sodeč smo prišli do ugotovitev, da ima največji vpliv na kupca pri odločitvi za nakup nadomestnih delov cena izdelkov in tudi kakovost izdelka, prav tako je pomembna strokovnost zaposlenih. Z anketo smo ugotovili, da je največ naših kupcev avtomehanikov, ki so nam zvesti že več let in nam bodo tudi v prihodnje ostali zvesti, kar je za nas spodbuda za nadaljnje delo. Velika večina kupcev je pozdravila našo novost, in sicer spletno trgovino. Menijo, da bo nakupovanje lažje, hitrejše in tudi nekoliko cenejše.
Ključne besede: zadovoljstvo, zvestoba, marketing, odjemalec
Objavljeno: 20.12.2010; Ogledov: 1457; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (577,61 KB)

10.
ANALIZA TEORETIČNEGA KONCEPTA MENEDŽMENTA ODNOSOV Z ODJEMALCI- CRM
Selvedin Mujagić, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V globalno tržnem okolju se organizacije dnevno srečujejo s problematiko prilagajanja in zadovoljevanja odjemalcev z različnimi zahtevami in nakupnimi navadami. Odjemalci so pri svojih odločitvah nepredvidljivi, saj se vedno znova ne odločajo za izdelke iste blagovne znamke, istega okusa, videza itd. Na njihovo odločitev in s tem na razpolaganje kupne moči pri nastali potrebi, vplivajo številni za organizacijo nepredvidljivi, včasih celo nevarni tržni dejavniki. Funkcija menedžmenta odnosov je tako zmanjšati in obvladovati tovrstne dejavnike, nastale potrebe pa pravočasno predvideti in reagirati v obliki ponudbe pravega izdelka ob pravem času ter, na pravem mestu in s tem poskrbeti za zadovoljstvo odjemalca. Izhodišča koncepta so torej postavljena v osnovni zakona menjalnega odnosa t.j. daj —dam s poudarkom na ustvarjanju t.i. ''win- win'' odnosa. Tovrstno razmerje je možno doseči le v primeru, če obe strani čutita, da sta pri menjavi dobili vsaj toliko kot sta pričakovali ali celo več. V vsakem primeru gre za ustvarjanje obojestranskega zadovoljstva, kar se pri podjetju odraža kot povečanje deleža prihodkov, pri odjemalcu pa kot lojalnost do podjetja. Vzpostavljanje dolgoročnih in dobičkonosnih odnosov z vsemi odjemalci, pa se po izkušnjah mnogih organizacij ne kaže kot najdonosnejša poteza. Prav zato je potrebno pri graditvi odnosov z namenom dolgoročnega sodelovanja, deliti odjemalce na donosne in manj donosne. Namreč, z donosnimi odjemalci bo podjetje sodelovalo in razvijalo odnos temelječ na zaupanju, medtem ko bo manj donosnim oz. nedonosnim posvečalo bistveno manj pozornosti. Podporo pri odločanju in pravilnem vlaganju resursov organizacije nudi pomemben sestavni del CRM- ja t.j. informacijska tehnologija in z njo vse povezane programske rešitve. Informacijska tehnologija s pomočjo podatkovnih baz omogoča analiziranje, obdelavo in pripravo podatkov, s katerimi lahko podjetje prispeva k uspešnejšemu in učinkovitejšemu oblikovanju odnosa in z njim povezanega zadovoljstva s podjetjem. Pri tem je nujno omeniti, da koncept CRM ne gre enačiti s tehnologijo, temveč ga je potrebno opredeljevati kot strategijo ter način razmišljanja in poslovanja, ki gradi konkurenčne prednosti na uspešnem menedžmentu odnosov z odjemalci.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: - Menedžment odnosov z odjemalci - Zadovoljstvo in zvestoba odjemalcev - Donosnost - Informacijska tehnologija - Strategija - Konkurenčne prednosti
Objavljeno: 27.01.2011; Ogledov: 1359; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici