| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Celostne oblačilne podobe oblačil za različne tipe postav : diplomsko delo
Anja Stajnko, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obsega podroben pregled tipov ženskih postav skozi človeštvo in kakšen je vpliv socialnih omrežij na telesno samopodobo. Opredelili smo, kaj je lepotni ideal in kako vpliva na družbo. Izpostavili smo pravila izbiranja oblačil glede na tipe postav, ki hkrati odražajo osebno identiteto in izboljšajo telesno samopodobo posameznice. Podrobneje so bili proučeni tipi telesnih postav in predstavljeni nasveti, s katerimi lahko prekrijemo ali poudarimo telesne značilnosti ter s tem izboljšamo telesno samopodobo. Raziskali smo Instagram profile in z anketnim vprašalnikom pridobili informacije o telesni samopodobi anketiranih žensk oziroma mnenja o njihovih tipih telesnih postav, vplivih socialnih omrežij na njihovo telesno samopodobo in načinu oblačenja glede na njihov tip telesne postave.
Ključne besede: telesni tipi postav, zunanji videz, telesna samopodoba, ideali, celostne oblačilne podobe, zgodovina telesnih postav, družbena omrežja
Objavljeno v DKUM: 10.09.2021; Ogledov: 1149; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (3,24 MB)

2.
Poslovno komuniciranje mladih
Klemen Klun, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Dandanes imajo mladi težave pri iskanju prve zaposlitve. Ker nimajo izkušenj na določenih področjih dela, nimajo znanja o uporabi verbalne oz. neverbalne komunikacije, o pravilnem slogu oblačenja, zato so nekonkurenčni ostalim kandidatom, ki se potegujejo za isto delovno mesto. Prednosti, ki jim omogočajo večjo konkurenčno moč za želeno zaposlitev, so skrite v poznavanju poslovnega komuniciranja. Pri stiku z ljudmi ima zunanji videz pomembno vlogo, poleg tega je najbolj opazna dimenzija komunikacije. S pomočjo upoštevanja osnovnih definicij poslovnega komuniciranja lahko mladi naredijo dober vtis na delodajalca. Poleg omenjene dimenzije komunikacije posameznika predpostavljamo, da na njegovo uspešnost in učinkovitost vplivajo tudi komunikacijske veščine. Naša raziskava bo mladim iskalcem zaposlitve predstavila poslovno komuniciranje, s čimer bodo lahko konkurenčni ostalim kandidatom, ki se potegujejo za isto delovno mesto. Po našem predvidevanju je kandidat, ki posveča pozornost komunikacijskim veščinam (besednemu zakladu, kretnjam rok, drži telesa) in skrbi za svojo zunanjo urejenost, uspešnejši od ostalih posameznikov ter učinkovitejši od svojih sovrstnikov. Namen diplomske naloge je, da določimo jakost povezanosti med uspešnostjo oz. učinkovitostjo kandidata z njegovim posvečanjem zunanjemu videzu in komunikacijskim veščinam. V teoretičnem delu smo se posvetili področju splošne komunikacije, neverbalni komunikaciji, pojmoma uspešnosti in učinkovitosti ter poslovnemu komuniciranju. V praktičnem delu smo z anketo pridobili objektivne podatke, kjer so anketiranci ocenjevali, v kolikšni meri sami pri sebi posvečajo pozornost dejavnikom komuniciranja. Podatke smo organizirali in jih statistično obdelali. Stopnjo povezanosti smo določili s pomočjo Pearsonovega koeficienta korelacije. Raziskava nam je pokazala, da obstaja majhna povezanost med zunanjim videzom mladih in uspešnostjo ter učinkovitostjo posameznika. Poleg te dimenzije poslovnega komuniciranja smo opravili raziskavo, ki je pokazala, da so komunikacijske veščine v manjši korelaciji z uspešnostjo in učinkovitostjo. Dejstva, da imajo mladi, ki poznajo pravila poslovne komunikacije, večjo možnost za uspeh v poslovnem svetu in večjo možnost za prvo zaposlitev, nismo dokazali. Danes ima prvi vtis velik pomen. Ker je prva zaznava zunanji videz, je zato tudi glavna predstavitev osebe in njegove osnovne podobe pri razgovorih za prvo zaposlitev. Zunanjemu videzu sledijo dimenzije komunikacijskih veščin. Če se prvinam poslovne komunikacije dovolj posvetimo, si omogočimo boljšo zaposlitev in večji ugled v družbi.
Ključne besede: • poslovno komuniciranje • mladi • zunanji videz • komunikacijske veščine • uspešnost • učinkovitost
Objavljeno v DKUM: 12.11.2018; Ogledov: 1811; Prenosov: 242
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

3.
Poslovno komuniciranje v odvetništvu
Mojca Rems, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Pri vsakodnevnem stiku z ljudmi, tako v poslovnem kot tudi v bolj sproščenem okolju, je zunanji videz ena izmed najbolj opaženih dimenzij komunikacije posameznika, na podlagi katere si ljudje pogosto v veliki meri izoblikujejo mnenje o nas. S pomočjo urejenega zunanjega videza in ustreznih komunikacijskih veščin lahko posameznik naredi na sogovornika pozitiven prvi vtis, zato predvidevamo, da ustrezna uporaba poslovne komunikacije posamezniku prinaša poslovno prednost tudi na področju odvetništva. Učinkovita osebna podoba pa lahko služi kot močno orodje osebnega marketinga in odvetniku predstavlja prednost pred konkurenco. Po naših predvidevanjih so odvetniki, ki imajo urejen zunanji videz in pravilno uporabljajo komunikacijske veščine, po mnenju njihovih strank tudi bolj uspešni in uživajo večji ugled. Stranka, ki ima o odvetniku dobro mnenje, pa bo z večjo verjetnostjo le-tega tudi izbrala za sklenitev mandatnega razmerja. Namen diplomskega dela je bilo tako določiti, kakšna je jakost stopnje povezanosti med uspešnostjo odvetnika in njegovim zunanjim videzom, njegovimi komunikacijskimi veščinami, prvim vtisom, ki ga naredi na stranko, priporočilom znancev ter ugledom odvetnika. V teoretičnem delu smo raziskali in predstavili poslovno komunikacijo s poudarkom na področju odvetništva, v praktičnem delu pa smo z metodo anketiranja ugotovili, kakšno je mnenje strank o odvetnikih, ki so jih zastopali. Anketiranci oz. stranke so na podlagi subjektivnega mnenja ocenjevali zunanji videz, komunikacijske veščine, uspešnost, ugled, itd. odvetnikov, ki so jih zastopali. Podatke pridobljene z anketo smo statistično obdelali in z metodo Pearsonovega koeficienta korelacije določili stopnjo povezanosti med preučevanimi spremenljivkami. Naša raziskava je pokazala, da obstaja povezanost med uspešnostjo odvetnika in njegovim zunanjim videzom ter tudi njegovimi komunikacijskimi veščinami. Stranka torej odvetnika, ki je urejen in ima primeren nastop, smatra za bolj uspešnega. Odvetnik, ki upošteva pravila dobre poslovne komunikacije, bo tako prepričal večje število strank v sklenitev mandatnega razmerja z njim. Hkrati smo ugotovili, da je kar 90,4% anketiranih o odvetniku prejelo priporočilo od znancev. Vendar smo prišli do zaključka, da obstaja večja povezanost med uspešnostjo odvetnika in priporočili, ki bi jih stranke podale svojim znancem, kot priporočili, ki so jih prejele same. To nakazuje na to, da si vsaka stranka izoblikuje svoje mnenje o odvetniku, še večji pomen pa tako pridobi prvi vtis, ki ga odvetnik naredi na stranko. In sicer lahko s pomočjo efekta domin z učinkovitim nastopom poleg vseh obstoječih strank vsaj delno prepriča tudi potencialne stranke. Da bo pri tem uspešen, pa je potrebna ustrezna osebna podoba, kombinacija urejenega zunanjega videza in ustreznih komunikacijskih veščin, ki odvetniku predstavlja pomembno marketinško orodje.
Ključne besede: poslovno komuniciranje, odvetništvo, uspešnost odvetnika, zunanji videz, komunikacijske veščine
Objavljeno v DKUM: 27.05.2016; Ogledov: 2050; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

4.
VPLIV TELESNIH RAZSEŽNOSTI NA TELESNO SAMOPODOBO ŠTUDENTK
Živa Rajh, 2014, diplomsko delo

Opis: Namen raziskave je bil ugotoviti ali obstaja vpliv med telesnimi izmerami študentk in njihovo telesno samopodobo. V raziskavi je sodelovalo 183 študentk razrednega pouka Pedagoške fakultete, starih od 19 do 20 let. Meritve so bile opravljene na OŠ Franca Rozmana Staneta in Srednji lesarski šoli Maribor. Pri tem smo uporabili antropometrični instrumentarij za merjenje telesne višine, telesne teže, kožne gube in mišic, za merjenje deleža maščevja, brezmaščobne mase in vode pa smo uporabili analizator sestave telesa Maltron BF-907. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki je prevod francoske verzije vprašalnika za ugotavljanje telesne samopodobe mladostnikov ThePhysicalSelf-Inventory-short form, so študenti izrazili lastno mnenje oz. vrednotenje svoje telesne samopodobe. Za ugotavljanje povezanosti telesnih izmer in sestave telesa ter telesne samopodobe smo uporabili regresijsko analizo. Podatke smo statistično obdelali na ravni tveganja 0,05 (p ≤ 0,05). Rezultati kažejo, da je pri študentkah korelacija med telesnimi izmerami, sestavo telesa in telesno samopodobo statistično značilna. Ugotavljamo, da telesno samopodobo najbolje pojasnjuje telesna teža, ki je jasno vidna pri vsakem posamezniku. Težje študentke imajo nižjo telesno samopodobo kot lažje. Najmanj pozornosti študentke posvečajo gibalnim aktivnostim, saj so v obdobju, ko dajejo prednost drugim stvarem (npr. iskanje zaposlitve, neodvisnost, odgovornost zase, navezanost na partnerja itd.). Če pa gibalno aktivnost zanemarimo, bomo še težji in naša telesna samopodoba bo še bolj negativna. Zdrav življenjski slog je tisti regulator teže, ki pripomore k boljšemu počutju in pozitivni telesni samopodobi.
Ključne besede: zunanji videz, telesne izmere, telesni razvoj, samospoštovanje, samozavedanje
Objavljeno v DKUM: 25.09.2014; Ogledov: 1842; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (383,43 KB)

5.
VPLIV MANAGERJA NA UGLED ORGANIZACIJE
Špela Rakuš, 2011, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje je ena od temeljnih dejavnosti človeka, saj s komunikacijo spoznava svet, samega sebe ter tako spreminja svoja stališča, navade, vrednote in vedenje. Uspešno komuniciranje pa ni prirojeno s tem, ko se naučimo govoriti in poslušati, ampak se je potrebno veščin komuniciranja naučiti. Prav tako velja za poslovno komuniciranje, ki se pojavlja znotraj vsake organizacije. O uspešnem poslovnem komuniciranju govorimo takrat, ko nam le-ta omogoča doseganje zastavljenih ciljev. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, v teoretičnem delu je obravnavana tematika poslovnega komuniciranja, opredelitev, pomen ter vloga poslovnega komuniciranja, prav tako pa sta predstavljena verbalna in neverbalna komunikacija. Za doseganje poslovnega uspeha mora manager obvladovati veščine in vrline obeh, saj si bo tako zagotovil prednost pred ostalimi in dosegel to za kar si je prizadeval. Nepoznavanje nebesedne komunikacije je v poslovnem svetu že v začetku obsojeno na neuspeh. V nadaljevanju je predstavljen videz uspešnega poslovnega človeka ter osnovni elementi zunanjega videza (pričeska, nega obraza, ura in nakit, avtomobil, ki ga vozi ter videz in urejenost pisarne). Podlaga so študije opredeljenih lastnosti in naloge uspešnega managerja, kako pomembni so medosebni odnosi med zaposelnimi v podjetju (organizacijska klima ter kultura) in ugled podjetja. Raziskovalni del obravnava probleme, s katerimi se v diplomski nalogi ukvarjam, in sicer: ugotoviti pomen splošnega zunanjega videza managerja v primerjavi z elementi zunanjega videza ter ugotoviti kako le-ta vpliva na managerjev osebni ugled. V nadaljevanju pa ugotoviti kako in če ugled managerja vpliva na kvaliteto notranjih odnosov med zaposelnimi, splošno vzdušje ter poslovno uspešnost oddelka oziroma podjetja. Nenazadnje pa kako poslovna uspešnost podjetja vpliva na ugled samega podjetja v okolju ter glavno vprašanje, kako vpliv tj. ugled managerja vpliva na ugled podjetja v širši ter ožji okolici. Raziskava, ki smo jo izvajali z metodo anketiranja, hipoteze pa potrdili s Pearsonovim korelacijskim koeficientom je dala odgovore na naša glavna vprašanja. Količina, ki jo managerji namenjajo splošnemu zunanjemu videz, bistveno ne vpliva na ugled managerja. Ugled managerja pa ima kar precejšen vpliv na kvaliteto notranjih odnosov med zaposlenimi, ti pa na poslovno uspešnost podjetja. Končna ugotovitev je, da ima poslovna uspešnost v podjetju večji vpliv na ugled podjetja kot pa sam ugled managerja, čeprav tudi ta vpliva na image podjetja, ki si ga je ustvarila v okolju. The diploma paper consists of two parts. In the theoretical part it deals with business communication: its definition, the meaning and the role of business communication, as well as with verbal and non-verbal communication. To succeed professionally, a manager has to master the skills of both in order to ensure personal advantage and achieve one’s goals. To not be familiarized with non-verbal communication in the business world, is bound to result in lack of success. In the second part of the paper, the appearance of a successful business person is presented, together with the basic elements of its appearance (hairstyle, facial care, watches and jewelry, a car, the appearance and arrangement of one’s office). The basis is the studies of determined characteristics and duties of a successful manager; the relevance of good interpersonal relations between employees (the organizational atmosphere and culture) and the company’s reputation. The practical or the research part deals with the following problems: establishing the meaning of the general appearance of a manager in comparison to the elements of appearance in order to establish how this affects the manager’s personal reputation. Furthermore, I try to establish if and how the manager’s personal reputation influences the quality of interpersonal relations between employees, the general working atmosphere and the business success of a department or the whole company. Last but not least, how busin
Ključne besede: Poslovno komuniciranje, Ugled managerja, Zunanji videz, Medosebni odnosi med zaposelnimi, Ugled podjetja
Objavljeno v DKUM: 08.11.2011; Ogledov: 2273; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (712,07 KB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici