| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NOTRANJI IN ZUNANJI UDELEŽENCI V IZBRANEM PODJETJU TER NJIHOV VPLIV NA POLITIKO PODJETJA
Sandi Savnik, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Notranji in zunanji udeleženci podjetja imajo različne interese. Brez njih podjetje ne bi moglo poslovati in obstajati. Njihove različne interese skušajo nadrejeni uresničiti, saj interesi udeležencev podjetja vplivajo na politiko podjetja. V diplomskem seminarju smo s teoretičnega vidika najprej opredelili notranje udeležence podjetja (lastniki in upravljalci podjetja, menedžment podjetja ter strokovnjaki in drugi zaposleni v podjetju) in njihove interese, pa tudi vpliv interesov notranjih udeležencev podjetja na njegovo politiko podjetja. Nadalje smo opredelili zunanje udeležence podjetja, ki so: tržni udeleženci, javnost in nosilci družbene infrastrukture, javnih financ in druge državne inštitucije. Naš namen je bil, da prikažemo, da so udeleženci največje in najdragocenejše premoženje podjetja, zaradi česar morajo lastniki/vrhovni menedžerji prisluhniti njihovim interesom in jih uresničevati. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo proučili podjetje Kovis d.o.o. in vso teorijo prakticirali na primeru omenjenega podjetja. Proučili smo posebnosti interesov notranjih in zunanjih udeležencev ter analizirali vpliv interesov ključnih udeležencev podjetja Kovis d.o.o. na njegovo politiko. Na koncu diplomskega seminarja smo oblikovali predloge za izboljšanje zadovoljevanja interesov udeležencev podjetja Kovis d.o.o. in predlagali spremembe politike podjetja.
Ključne besede: notranji udeleženci podjetja, zunanji udeleženci podjetja, interesi, politika podjetja, inoviranje
Objavljeno: 07.11.2011; Ogledov: 4347; Prenosov: 966
.pdf Celotno besedilo (15,99 MB)

2.
NEUČINKOVITO VODENJE PODJETJA KOT KLJUČNI NOTRANJI VZROK KRIZE
Ksenija Kosem, 2013, magistrsko delo

Opis: Globalna konkurenca in hitre spremembe sta ključna dejavnika, ki v današnjem času krojita usodo obstoja in razvoja podjetja. V zadnjem obdobju med ključne elemente uvrščamo tudi motnje v delovanju sistemov, ki so posledica različnih notranjih in zunanjih dejavnikov. Govorimo o krizni situaciji v podjetju, o morebitni njegovi eksistenčni ogroženosti ter zahtevah po nenehnem prilagajanju in iskanju novih rešitev, kar pravzaprav daje pojmu kriza oznako pozitivne funkcije. Kriza pa je dejansko posledica v daljšem obdobju sprejetih napačnih poslovnih odločitev in ravnanj managementa ter škodljivih vplivov iz okolja. Razlogi, ki privedejo do izrednega stanja, so po vsebini zelo raznoliki, v osnovi jih delimo na notranje in zunanje vzroke krize, med katerimi prevladujejo predvsem tisti, ki nastanejo v notranjem okolju podjetja. Vloga vodenja je danes pomembnejša kot kadar koli v preteklosti. Z odličnim vodenjem je namreč mogoče vplivati na izboljšanje poslovanja in ustvarjanje jasnega cilja podjetja, to je doseganje odličnih rezultatov. Najpogostejša znamenja, ki opozarjajo na prisotnost krize v podjetju, pa so v večini primerov prav poslovni in organizacijski vzroki, ki izhajajo iz neustreznega in neučinkovitega vodenja podjetja, večjih napak pri sprejemanju odločitev v zvezi z upravljanjem podjetja in iz odsotnosti sinergije v povezovanju znotraj podjetja. Glede na navedeno lahko neučinkovito vodenje označimo kot enega izmed ključnih notranjih vzrokov krize. Predmet analize magistrskega dela je srednje veliko slovensko podjetje, ki se srečuje s težavami v poslovanju. Skozi proces poslovne in finančne analize podjetja za ugotavljanje finančnega stanja in zdravja podjetja smo pridobili potrebne podatke, rezultate in informacije, na osnovi katerih je management utemeljeno sprejel odločitev za sanacijo poslovanja podjetja. Ključna ugotovitev poslovne in finančne analize je, da so finančne težave v podjetju predvsem posledica neučinkovito organizirane funkcije vodenja na vseh ravneh v podjetju, ki se odraža v zviševanju stroškov poslovanja in hkrati zmanjševanju poslovnega izida. Implementacija predlaganih sprememb v okviru sanacije podjetja zelo ugodno vpliva na povečanje učinkovitosti vodenja, kar se kaže v večji produktivnosti in uspešnosti poslovanja podjetja. Navedeno pa prispeva tudi k povečanju konkurenčnih prednosti poslovnega sistema. Učinkovito izvajanje vodstvene funkcije s strani managementa je pogoj za obstoj, razvoj in rast podjetja. Je ravnanje, ki podjetju zagotavlja uspešnost in ga loči od preostalih manj uspešnih udeležencev na trgu.
Ključne besede: kriza, notranji in zunanji vzroki krize, poslovna analiza podjetja, finančna analiza podjetja, ključni finančni kazalniki, funkcija vodenja, neučinkovito vodenje podjetja, sanacija kriznega stanja, učinkovito vodenje podjetja, uspešni udeleženci na trgu
Objavljeno: 02.09.2013; Ogledov: 1633; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici