| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZUNANJA OSKRBA LOGISTIČNIH DEJAVNOSTI V PODJETJU TALUM D.O.O.
Vida Terbuc, 2009, diplomsko delo

Opis: Zunanja oskrba ali angl. outsourcing pomeni pogodbeni prenos nekaterih ponavljajočih se aktivnosti v podjetju na zunanjega izvajalca. Podjetja prepuščajo zunanjemu izvajalcu različne dejavnosti, predvsem tiste, ki ne predstavljajo osnovne dejavnosti podjetja. Med najpogosteje izločenimi dejavnosti v podjetju spada tudi logistika. V Sloveniji prepuščajo zunanjim izvajalcem med logističnimi dejavnostmi predvsem storitve transporta in skladiščenja. Najpogostejši razlogi za uvajanje zunanje oskrbe so znižanje stroškov, usmeritev podjetja na strateško pomembna področja, pozitivni vpliv na finančni položaj in na delovno silo, povečanje kakovosti storitev in konkurenčnosti podjetja. Ustrezna izbira zunanjega izvajalca je prva predpostavka za nadaljnji uspeh. Ključnega pomena je, da podjetje z zunanjim izvajalcem razvije dober partnerski odnos, ki temelji na visoki stopnji strokovnosti in medsebojnem zaupanju. V podjetju Talum d.d. so se zaradi težnje k racionalizaciji poslovanja odločili, da predajo v zunanjo oskrbo različne dejavnosti, ki niso ključnega pomena za njihovo poslovanje. Med njimi sta tudi zunanji transport in špedicijske storitve. S tem so dosegli veliko prednosti, med drugim: prihranek pri stroških in zaposlenih, izognili so se vlaganjem v kapacitete, dosegli so višjo raven kakovosti opravljene storitve, nad izvajalcem pa imajo popoln nadzor.
Ključne besede: Logistika, zunanja oskrba v proizvodnem podjetju, zunanji izvajalec, zunanji transport, špedicijske storitve, prednosti zunanje oskrbe, slabosti zunanje oskrbe
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 2760; Prenosov: 319
.pdf Celotno besedilo (275,22 KB)

2.
ANALIZA IN POTEK PROCESA DISTRIBUCIJSKE LOGISTIKE V PODJETJU ŠTORE STEEL D.O.O.
Sabina Šelekar, 2009, diplomsko delo

Opis: Vprašanje pomembnosti logistike postaja danes zelo aktualno, saj je logistika funkcija, kateri se daje v sodobnih in razvijajočih se podjetjih vedno večji poudarek. Vse od nabave do prodaje proizvodov se podjetje sooča z logističnimi storitvami. Logistika je del vsake funkcije v podjetju in velikega pomena za medsebojno sodelovanje ter povezanost z vsemi ostalimi funkcijami (nabava, proizvodnja, prodaja, finance, informatika …). V diplomskem delu se bomo omejili na podsistem logistike, distribucijsko logistiko, ki bi jo lahko najbolje povezali s funkcijo prodaje. Opisuje pot izdelka iz skladišča podjetja do končnega cilja — kupca. Naloga je razdeljena na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu želimo prikazati osnovne značilnosti logistike, podrobno predstaviti distribucijsko logistiko in opisati vse sestavine in elemente le-te. V praktičnem delu pa želimo predstaviti in analizirati potek procesa distribucijske logistike v izbranem podjetju Štore Steel, d. o. o. V prvem poglavju teoretičnega dela bomo na kratko opisali logistiko kot pojem in predstavili vse njene podsisteme. Logistika predstavlja le uvod v naslednje poglavje, kjer bo sledila predstavitev podsistema distribucijske logistike. V naslednjem poglavju, kot smo že omenili, bomo opisali distribucijsko logistiko in podrobno prikazali vse njene elemente. Opisali bomo dokumentacijo v procesu in na kratko predstavili osnove transportnega zavarovanja na osnovi Incoterms klavzul. Praktični del naloge bomo pričeli s kratko predstavitvijo podjetja in nadaljevali s podrobno analizo poteka distribucijske logistike v njem. Na primeru podjetja bomo predstavili elemente distribucijske logistike, podkrepljene s slikovnim in grafičnim materialom. Na koncu bomo predstavili dosežene cilje prodaje v letu 2007 in predstavili plan za leto 2008. S tem bomo zaokrožili praktični del in na samem koncu naloge podali seznam literature in virov.
Ključne besede: logistika, distribucijska logistika, zunanji transport, JIT (just in time), hišno carinjenje, Incoterms klavzule.
Objavljeno: 09.07.2010; Ogledov: 2571; Prenosov: 332
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

3.
TRANSPORT IN TRŽENJE TRANSPORTNIH STORITEV V PODJETJU DHL EKSPRES (SLOVENIJA) D.O.O.
Jan Dolenc, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo želeli prikazati transport in trženje transportnih storitev v podjetju DHL Ekspres (Slovenija), d.o.o.. Sprva smo se osredotočili na opredelitev transporta. Opisali smo razvoj transporta, kakšen pomen ima transport z vidika gospodarstva, predstavili smo tudi kakovost transportnih storitev in glavne omejitvene dejavnike. Ker notranji transport za nas ni bil zanimiv (je del organizacije dela posameznih dejavnosti, npr. industrije), smo se ukvarjali le z zunanjim transportom, kot elementom logističnega sistema. Nato smo se poglobili v razvrščanje transporta po različnih vidikih. Opisali smo pomorski transport, zračni transport, železniški in cestni transport, transport po notranjih vodah, cevovodni, kontejnerski, kombiniran in multimodalni transport. Praktični del diplomskega dela je bil namenjen podjetju DHL Ekspres (Slovenija), d.o.o. in trženju njihovih storitev. V tem poglavju smo podrobneje predstavili razvoj podjetja skozi zgodovino, njegovo strategijo in politiko podjetja. Na trgu obstaja veliko ponudnikov ekspresnih storitev. Med vodilne zagotovo spada podjetje DHL, katerega storitve so v celoti standardizirane. To omogoča visoko stopnjo zanesljivosti, obenem pa njihovi podporni sistemi zagotavljajo veliko prilagodljivost potrebam posameznih strank. Predstavili smo tudi kako v podjetju DHL Ekspres (Slovenija) tržijo njihove storitve in ugotovili, da dajejo velik poudarek odnosom z vsemi deležniki oz. ključnimi javnostmi, neposrednemu trženju in internetnemu oglaševanju. Odnosi z javnostjo so aktivnost, ki je v pristojnosti vodstva organizacije. Za vse izjave v podjetju DHL Ekspres (Slovenija) je pristojen direktor. Na tem področju ima dolgoletne izkušnje in je medijsko usposobljen. V okviru neposrednega trženja pošiljajo direktno pošto obstoječim in potencialnim kupcem. Naključnim kupcem pa se približajo z zakupom ključnih besed na najpogosteje uporabljenih iskalnikih ter s trženjem storitev preko telefona. Spletno oglaševanje je zanje velikega pomena. S tem namenom želijo pritegniti na svojo spletno stran čim več obiskovalcev ter jih vzpodbuditi k nakupu njihovih izdelkov ali storitev.
Ključne besede: logistika, transport, zunanji transport, DHL, ekspresne storitve, trženje, trženjski splet.
Objavljeno: 19.05.2011; Ogledov: 2491; Prenosov: 300
.pdf Celotno besedilo (394,35 KB)

4.
ANALIZA KOMBINIRANE IN INTEGRALNE OBLIKE TRANSPORTA
Urška Fric, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je prikazana predpostavljena transportna veriga rol papirja, z uporabo kombinirane oblike transporta. S cestnim in pomorskim transportom poteka iz severne v srednjo Evropo. Na področju notranjega transporta se z rolami izvajajo številne manipulacije, ki so pogoj za izvedbo zunanjega transporta. Med izvajanjem manipulacij na role delujejo vertikalne dinamične sile, katerih posledica so mehanske poškodbe na dnu in na vrhu rol. Poškodbe so prisotne v obliki različnih deformacij. Pred nadaljnjo proizvodnjo embalaže iz papirja, navitega v rolah, je potrebno poškodovan papir odstraniti. Zaščito pred mehanskimi poškodbami na rolah bi predstavljala krožna paleta za enkratno uporabo, ki bi bila proizvedena iz bukovega in smrekovega lesa. Rolo papirja bi se opremilo s krožno paleto in na področju notranjega transporta izvajalo manipulacije z viličarjem kleščarjem. Po uporabi bi se posamezne elemente ločeno zbiralo in zmlelo v lesno biomaso. Le-to bi se obdelalo in pretvorilo v toplotno energijo.
Ključne besede: kombinirana in integralna oblika transporta, notranji in zunanji transport, manipulacije, role papirja, transportna enota
Objavljeno: 16.10.2011; Ogledov: 1312; Prenosov: 71
URL Povezava na celotno besedilo

5.
DEJAVNOSTI NABAVNE LOGISTIKE V PODJETJU UNIOR D.D.
Davorin Črešnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je v grobem razdeljeno na dva dela in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature domačih in tujih avtorjev opredelili nabavo in logistiko, v praktičnem delu pa smo s pomočjo zaposlenih in ob pomoči internih podatkov opisali dejavnosti nabavne logistike podjetja Unior d.d. V drugem poglavju smo opisali splošne značilnosti nabavne funkcije, pojasnili pojem nabave, njene cilje in naloge ter opisali organiziranost nabavne funkcije. V tretjem poglavju smo opisali pojem in pomen logistike, opredelili logistični sistem in njegove cilje, opisali mednarodno logistiko ter podrobneje opredelili logistične podsisteme. V četrtem poglavju smo podrobneje opisali dejavnosti nabavne logistike, njene cilje ter s teoretičnega vidika opredelili pomen zunanjega transporta in skladiščenja. V praktičnem delu diplomskega dela smo najprej na kratko predstavili podjetje Unior d.d. in njegove osnovne programe, nato pa s pomočjo nabavnega osebja opredelili dejavnosti nabavne logistike obravnavanega podjetja. Te dejavnosti zajemajo: izbor dobaviteljev, naročanje materiala, proizvoda, storitev in kemikalij, izdelavo pogodbe in tehnično prevzemnih pogojev, transport blaga, prevzem blaga, reklamacijski postopek, skladiščenje in vhod v proizvodnjo, poročanje vhodne kontrole, likvidacijo računov ter evidenco in arhiviranje.
Ključne besede: Nabava, logistika, nabavna logistika, zunanji transport, skladiščenje, Unior d.d.
Objavljeno: 21.06.2013; Ogledov: 1084; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (296,35 KB)

6.
7.
ZUNANJI TRANSPORT V PODJETJU REFLEX D.O.O.
Sabina Sever, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili transport kot element logističnega sistema. Diplomsko nalogo smo razdelili na dva dela, in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovnih člankov ter tuje in slovenske literature opredelili teoretične osnove logistike ter transporta. Pojasnili smo pojem, pomen in cilje transporta za podjetje. Največ poudarka je bilo na zunanjem transportu. Opredelili smo značilnosti vsake transportne zvrsti posebej. Seznanili smo se tudi z ISO standardi in outsourcingom. V praktičnem delu smo s pomočjo zaposlenih v podjetju pridobili potrebne podatke in informacije o poslovanju ter organiziranosti v podjetju. Predstavili smo podjetje Reflex d.o.o., katerega temeljna dejavnost je steklarstvo. Na kratko smo opisali zgodovino podjetja, predstavili smo tudi celoten logistični proces v podjetju, in sicer od nabave do prodaje, ter predstavili organiziranost zaposlenih in njihove naloge. Ker smo se osredotočili predvsem na zunanji transport, smo le-tega opisali z vidika nabave in prodaje. Na koncu smo opisali še outsourcing, s katerim se v podjetju pogosto srečujejo.
Ključne besede: logistika, zunanji transport, outsourcing, podjetje Reflex d. o. o.
Objavljeno: 16.06.2016; Ogledov: 764; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

8.
Analiza stroškov prevoza po Sloveniji v izbranem podjetju
Ingrid Kralj, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi bo predstavljena analiza stroškov prevoza po Sloveniji v izbranem podjetju. Podjetje, katerega smo izbrali se ukvarja s proizvajanjem in prevozom lastnih proizvodov. Pomembno je, da ugotovimo stroške prevozov, ki nastajajo ob dostavi njihovih naročil, saj tako ugotovimo ali le-ti predstavljajo izgubo. Stroški prevozov dosegajo stroške, kateri vplivajo na poslovanje podjetja. Ti stroški so: strošek goriva, strošek vzdrževanja, strošek zavarovanja, strošek amortizacije, strošek gum, strošek dela in strošek cestnine. Z vpeljavo novih rešitev bi uspeli zmanjšati stroške prevoza in s tem pripomogli k večji uspešnosti izbranega podjetja na trgu proizvodnih podjetij. V prvem delu diplomske naloge smo navedli teoretične osnove, ki govorijo o transportu, stroških prevoza in dejavnikih, kateri vplivajo na le-te. V drugem delu diplomske naloge navajamo organizacijo dela logistike izbranega podjetja ter potek organiziranja prevozov naročil po Sloveniji. Sledi predstavitev analize vseh stroškov prevoza v izbranem podjetju, katera se nanaša na vozilo izbranega podjetja in sicer na tri različne razdalje prevozov, katera se redno izvajajo v izbranem podjetju s tovorom enake teže. Stroške prevoza izbranega podjetja primerjamo s cenami storitve prevozov zunanjega izvajalca z enako prevoženo razdaljo in enako težo tovora. V zaključnem delu predlagamo rešitve, katere bi zmanjšale stroške prevoza in s tem izboljšale konkurenčnost podjetja na trgu.
Ključne besede: transport, analiza prevoznih stroškov, razdalja, zunanji izvajalec prevozov, varčna vožnja
Objavljeno: 18.01.2017; Ogledov: 583; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici